Карапулька• 30 июня в 13:31
Ситуація з Ансвер. В когось було подібне?
Замовила сумку,дорогу.Ще и попала в розтаможку.
Приніс курьєр.Розпаковувати в них не можна.
Відкриваю і що я бачу....В мене шок!
Замість дорогої сумки лежить якась дешева від АЛДО! Хоча всі чеки і документи оформлені на мою дорогу сумку.
Дівчата може в кого була така ситуація? як вирішилась?
Звернення написала,але як їм доказувати,що це саме ця сумка прийшла?
Приніс курьєр.Розпаковувати в них не можна.
Відкриваю і що я бачу....В мене шок!
Замість дорогої сумки лежить якась дешева від АЛДО! Хоча всі чеки і документи оформлені на мою дорогу сумку.
Дівчата може в кого була така ситуація? як вирішилась?
Звернення написала,але як їм доказувати,що це саме ця сумка прийшла?
4
4
Козяка-маляка• 30 июня в 13:33
Потому и не беру по ’ скоЦким условиям’
Сначала оплати- потом смотри’кота в мешке’
По- сути: сочувствую.
Сначала оплати- потом смотри’кота в мешке’
По- сути: сочувствую.
7
3
ЛюблюДевчонок• 30 июня в 13:37
Я наученая горьким опытом снимаю абсолютно все распаковки, любых посылок. Видимо, вы будете делать так же.
На коробке указан вес? В объявлении? Может их сравнить и на основе этого требовать разбирательств?
На коробке указан вес? В объявлении? Может их сравнить и на основе этого требовать разбирательств?
5
Заикальница• 30 июня в 13:38
Було таке в модіво, що замість светра прислали якусь сукню, в підтримку надіслала фото, прийняли повернення
автор
Карапулька
• 30 июня в 13:39
Я навіть не уявляю як вона може вирішитись добре.
Одне діло,перепутали товар і чеки того ж товару,а тут чеки на мою сумку:а сумка дешева інша.Таке враження,що її на єтапі розтаможки могли просто підмінити.
Одне діло,перепутали товар і чеки того ж товару,а тут чеки на мою сумку:а сумка дешева інша.Таке враження,що її на єтапі розтаможки могли просто підмінити.
1
автор
Карапулька
• 30 июня в 13:40
Ответ дляЛюблюДевчонок
Я наученая горьким опытом снимаю абсолютно все распаковки, любых посылок. Видимо, вы будете делать так же.
На коробке указан вес? В объявлении? Может их сравнить и на основе этого требовать разбирательств?
На коробке указан вес? В объявлении? Может их сравнить и на основе этого требовать разбирательств?
Дякую,гляну вечором,але що це дасть?
Я вже бачу відповідь,відправлена була ваша сумка((((
Мабуть теж мій гіркий досвід навчить мене знімати розпаковки з відео.
Я вже бачу відповідь,відправлена була ваша сумка((((
Мабуть теж мій гіркий досвід навчить мене знімати розпаковки з відео.
4
2
Заикальница• 30 июня в 13:41
Ответ дляКарапулька
Я навіть не уявляю як вона може вирішитись добре.
Одне діло,перепутали товар і чеки того ж товару,а тут чеки на мою сумку:а сумка дешева інша.Таке враження,що її на єтапі розтаможки могли просто підмінити.
Одне діло,перепутали товар і чеки того ж товару,а тут чеки на мою сумку:а сумка дешева інша.Таке враження,що її на єтапі розтаможки могли просто підмінити.
Це на складі хтось з працівників штрих код від дорогої сумки наклеів на дешевшу 😏 а собі дорогу прикарманив. Чи при поверненні клієнт поклав підміну, а працівники уважно не перевірили
1
Свезло так свезло• 30 июня в 13:41
Ответ дляКарапулька
Дякую,гляну вечором,але що це дасть?
Я вже бачу відповідь,відправлена була ваша сумка((((
Мабуть теж мій гіркий досвід навчить мене знімати розпаковки з відео.
Я вже бачу відповідь,відправлена була ваша сумка((((
Мабуть теж мій гіркий досвід навчить мене знімати розпаковки з відео.
вимагайте щоб вони передивились камери складу
1
4
ЛюблюДевчонок• 30 июня в 13:42
Ответ дляКарапулька
Дякую,гляну вечором,але що це дасть?
Я вже бачу відповідь,відправлена була ваша сумка((((
Мабуть теж мій гіркий досвід навчить мене знімати розпаковки з відео.
Я вже бачу відповідь,відправлена була ваша сумка((((
Мабуть теж мій гіркий досвід навчить мене знімати розпаковки з відео.
Просто если разный вес заказа и доставки, то это явно не то, что вы заказали. Я только раз в Ансвере делала заказ, не помню есть ли у них такие данные как вес.
И вот выше пишут про камеры, требуйте разбирательств, у вас же в кабинете заказ не на Алдо
И вот выше пишут про камеры, требуйте разбирательств, у вас же в кабинете заказ не на Алдо
1
1
автор
Карапулька
• 30 июня в 13:42
Ответ дляЗаикальница
Було таке в модіво, що замість светра прислали якусь сукню, в підтримку надіслала фото, прийняли повернення
А чеки у вас були на ваш светр чи на ту сукню?
Пургену мне• 30 июня в 13:44
с ансвером уже 5 лет. Никогда проблем не возникало
Они очень лояльны, думаю если напишите претензию, все решиться. Они очень быстро отвечают. Всегда есть возврат.
автор
Карапулька
• 30 июня в 13:44
Ответ дляЗаикальница
Це на складі хтось з працівників штрих код від дорогої сумки наклеів на дешевшу 😏 а собі дорогу прикарманив. Чи при поверненні клієнт поклав підміну, а працівники уважно не перевірили
Все що завгодно може бути,але мені від цього не легче(
1
Заикальница• 30 июня в 13:44
Ответ дляКарапулька
А чеки у вас були на ваш светр чи на ту сукню?
На светр. Там же величезні склади, як на амазон, вони ж не пакують під клієнта саме светр чи сумку з нуля. В них купа товару в упаковках зі штрих-кодами і стікерами, вони пікнули на упаковку сканером і поклали в замовлення. А от всередині упаковки може бути підміна чи недобросовісним співробітником чи попереднім клієнтом
Заикальница• 30 июня в 13:46
Ответ дляКарапулька
Все що завгодно може бути,але мені від цього не легче(
Ну, в модіво підтримка зі мною особливо не сперечалася. Попросили фото товару і фото упаковки і все, сказали повертати. Після того як отримали повернення, повернули гроші. Сподіваюся, і у Вас так складеться.
2
Тра Ля Ля• 30 июня в 13:47
У меня лет 10 назад была ситуация в обратную сторону. Заказывала на американском сайте shopbob сумку за 200 дол, заплатила растаможку с dhl. Открываю посылку, а сумка не та, а за 1000 дол
Ошиблись не складе, таможня не причем
Ошиблись не складе, таможня не причем
1
автор
Карапулька
• 30 июня в 13:48
Ответ дляПургену мне
с ансвером уже 5 лет. Никогда проблем не возникало
Они очень лояльны, думаю если напишите претензию, все решиться. Они очень быстро отвечают. Всегда есть возврат.
Я теж часто в них купляю,знаю що все добре з поверненнями.
Але такої ситуації в мене ще не було.
Тут вся суть в тому,що сумка інша,а всі чеки та бумажки на мою дорогу.Як їм доказувати що саме вона мені прийла,а не я хочу впарити їм сумку іншу,забрати свою замовлену,ще й гроші за неї повернути.
Але такої ситуації в мене ще не було.
Тут вся суть в тому,що сумка інша,а всі чеки та бумажки на мою дорогу.Як їм доказувати що саме вона мені прийла,а не я хочу впарити їм сумку іншу,забрати свою замовлену,ще й гроші за неї повернути.
автор
Карапулька
• 30 июня в 13:50
Ответ дляЗаикальница
На светр. Там же величезні склади, як на амазон, вони ж не пакують під клієнта саме светр чи сумку з нуля. В них купа товару в упаковках зі штрих-кодами і стікерами, вони пікнули на упаковку сканером і поклали в замовлення. А от всередині упаковки може бути підміна чи недобросовісним співробітником чи попереднім клієнтом
Буду надіятись))))але в мене не сверт на кілька тис,сумка 14тис.коштує,можуть і залупитись в поверненні(((
2
Заикальница• 30 июня в 13:51
Ответ дляКарапулька
Буду надіятись))))але в мене не сверт на кілька тис,сумка 14тис.коштує,можуть і залупитись в поверненні(((
Не накручуйте себе передчасно
4
автор
Карапулька
• 30 июня в 13:51
Ответ дляТра Ля Ля
У меня лет 10 назад была ситуация в обратную сторону. Заказывала на американском сайте shopbob сумку за 200 дол, заплатила растаможку с dhl. Открываю посылку, а сумка не та, а за 1000 дол
Ошиблись не складе, таможня не причем
Ошиблись не складе, таможня не причем
і що ви робили? повернули? чи радісно залишили собі?
1
Глас_Народа• 30 июня в 13:52
Оце в них правило дивне , що не можна відкривати посилки( на модіво також, але коли замовляла взуття на нову пошту, то хоч подивитися можна, що там саме взуття і саме того розміру, але примірка заборонена
Мядуза аля моргонер• 30 июня в 14:02
у меня была схожая ситуация
из посылки с обувью и джинсами исчезли джинсы, дорогие
при курьере не открывала,тк посылка оплачена и он дал в руки и сразу уехал,даже если бы открывала,то он бы не стал ждать, уехал и все.
открыла дома уже. сразу написала письмо с фото
написала претензию на НП (их курьер был)
НП отморозилась сразу, курьер тоже (мол,мое дело отдать и все)
поддержка магазина сказала,что будут смотреть камеры всего пути посылки.
через неделю письмо - камеры смотрели,все ок, ’самадуравиновата’
я смирилась
но девочка в поддержке попалась мегапорядочная и была на моей стороне, додавила НП с копиями видео для них, а не просто на словах ’мы смотрели там все ок’ и выяснилось, что посылку вскрывали и джинсы украли. на НП. видели бы с какой кривой рожей НП компенсировали мне деньги.
из посылки с обувью и джинсами исчезли джинсы, дорогие
при курьере не открывала,тк посылка оплачена и он дал в руки и сразу уехал,даже если бы открывала,то он бы не стал ждать, уехал и все.
открыла дома уже. сразу написала письмо с фото
написала претензию на НП (их курьер был)
НП отморозилась сразу, курьер тоже (мол,мое дело отдать и все)
поддержка магазина сказала,что будут смотреть камеры всего пути посылки.
через неделю письмо - камеры смотрели,все ок, ’самадуравиновата’
я смирилась
но девочка в поддержке попалась мегапорядочная и была на моей стороне, додавила НП с копиями видео для них, а не просто на словах ’мы смотрели там все ок’ и выяснилось, что посылку вскрывали и джинсы украли. на НП. видели бы с какой кривой рожей НП компенсировали мне деньги.
2
1
Сунуся в чужі справи• 30 июня в 14:06
Ответ дляГлас_Народа
Оце в них правило дивне , що не можна відкривати посилки( на модіво також, але коли замовляла взуття на нову пошту, то хоч подивитися можна, що там саме взуття і саме того розміру, але примірка заборонена
З Ансвера так само з взуттям, донька замовляла кроси на НП, дозволили оглянути, але не дозволили міряти. Дивно, чому не можна сумку або одяг оглянути?
Глас_Народа• 30 июня в 14:07
Ответ дляСунуся в чужі справи
З Ансвера так само з взуттям, донька замовляла кроси на НП, дозволили оглянути, але не дозволили міряти. Дивно, чому не можна сумку або одяг оглянути?
Я думаю, що коли курʼєр, то не дозволяє, а коли на НП, то можна
автор
Карапулька
• 30 июня в 14:29
Ответ дляМядуза аля моргонер
у меня была схожая ситуация
из посылки с обувью и джинсами исчезли джинсы, дорогие
при курьере не открывала,тк посылка оплачена и он дал в руки и сразу уехал,даже если бы открывала,то он бы не стал ждать, уехал и все.
открыла дома уже. сразу написала письмо с фото
написала претензию на НП (их курьер был)
НП отморозилась сразу, курьер тоже (мол,мое дело отдать и все)
поддержка магазина сказала,что будут смотреть камеры всего пути посылки.
через неделю письмо - камеры смотрели,все ок, ’самадуравиновата’
я смирилась
но девочка в поддержке попалась мегапорядочная и была на моей стороне, додавила НП с копиями видео для них, а не просто на словах ’мы смотрели там все ок’ и выяснилось, что посылку вскрывали и джинсы украли. на НП. видели бы с какой кривой рожей НП компенсировали мне деньги.
из посылки с обувью и джинсами исчезли джинсы, дорогие
при курьере не открывала,тк посылка оплачена и он дал в руки и сразу уехал,даже если бы открывала,то он бы не стал ждать, уехал и все.
открыла дома уже. сразу написала письмо с фото
написала претензию на НП (их курьер был)
НП отморозилась сразу, курьер тоже (мол,мое дело отдать и все)
поддержка магазина сказала,что будут смотреть камеры всего пути посылки.
через неделю письмо - камеры смотрели,все ок, ’самадуравиновата’
я смирилась
но девочка в поддержке попалась мегапорядочная и была на моей стороне, додавила НП с копиями видео для них, а не просто на словах ’мы смотрели там все ок’ и выяснилось, что посылку вскрывали и джинсы украли. на НП. видели бы с какой кривой рожей НП компенсировали мне деньги.
Добре,що у вас все так закінчилось) надіюсь що в мене закінчиться теж добре.
2
сою не люблю• 01 июля в 10:46
Мені колись кофти переплутали, прийняли повернення і дали промо код, який діяв на всі покупки протягом року.
Але там ціна і марка були однаковими.
Я думаю, все докажете, якщо це переплутав пакувальник, перевірять камери і приймуть повернення. Пишіть в інстаграм ім, там найшвидше відповідають.
Але там ціна і марка були однаковими.
Я думаю, все докажете, якщо це переплутав пакувальник, перевірять камери і приймуть повернення. Пишіть в інстаграм ім, там найшвидше відповідають.
Їжак в панчохах• 13 июля в 20:31
Ответ дляКарапулька
Я теж часто в них купляю,знаю що все добре з поверненнями.
Але такої ситуації в мене ще не було.
Тут вся суть в тому,що сумка інша,а всі чеки та бумажки на мою дорогу.Як їм доказувати що саме вона мені прийла,а не я хочу впарити їм сумку іншу,забрати свою замовлену,ще й гроші за неї повернути.
Але такої ситуації в мене ще не було.
Тут вся суть в тому,що сумка інша,а всі чеки та бумажки на мою дорогу.Як їм доказувати що саме вона мені прийла,а не я хочу впарити їм сумку іншу,забрати свою замовлену,ще й гроші за неї повернути.
Я все распаковки снимаю на камеру, но иногда очень ленюсь . Либо когда недорогая посылка. Автор, как решился вас спор? Какие новости?
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу