sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Заказы и покупки - Заказы с иностранных сайтов
anonim_212
Карапулька• 30 июня в 13:31

Ситуація з Ансвер. В когось було подібне?

Замовила сумку,дорогу.Ще и попала в розтаможку.
Приніс курьєр.Розпаковувати в них не можна.
Відкриваю і що я бачу....В мене шок!
Замість дорогої сумки лежить якась дешева від АЛДО! Хоча всі чеки і документи оформлені на мою дорогу сумку.

Дівчата може в кого була така ситуація? як вирішилась?
Звернення написала,але як їм доказувати,що це саме ця сумка прийшла?
exploding_head 4 crying_face 4
26 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
anonim_208
Козяка-маляка• 30 июня в 13:33
1
Потому и не беру по ’ скоЦким условиям’
Сначала оплати- потом смотри’кота в мешке’
По- сути: сочувствую.
like 7 clown_face 3
anonim_22
Замулена ріка• 30 июня в 13:33
2
Ого, послушаю! Желаю, чтобы ситуация разрешилась в вашу пользу
heart 4
anonim_195
ЛюблюДевчонок• 30 июня в 13:37
3
Я наученая горьким опытом снимаю абсолютно все распаковки, любых посылок. Видимо, вы будете делать так же.
На коробке указан вес? В объявлении? Может их сравнить и на основе этого требовать разбирательств?
like 5
anonim_145
Заикальница• 30 июня в 13:38
4
Було таке в модіво, що замість светра прислали якусь сукню, в підтримку надіслала фото, прийняли повернення
anonim_212
автор Карапулька • 30 июня в 13:39
5
Я навіть не уявляю як вона може вирішитись добре.
Одне діло,перепутали товар і чеки того ж товару,а тут чеки на мою сумку:а сумка дешева інша.Таке враження,що її на єтапі розтаможки могли просто підмінити.
crying_face 1
anonim_212
автор Карапулька • 30 июня в 13:40
6
Ответ дляЛюблюДевчонок
Я наученая горьким опытом снимаю абсолютно все распаковки, любых посылок. Видимо, вы будете делать так же.
На коробке указан вес? В объявлении? Может их сравнить и на основе этого требовать разбирательств?
Дякую,гляну вечором,але що це дасть?
Я вже бачу відповідь,відправлена була ваша сумка((((
Мабуть теж мій гіркий досвід навчить мене знімати розпаковки з відео.
crying_face 4 exploding_head 2
anonim_145
Заикальница• 30 июня в 13:41
7
Ответ дляКарапулька
Я навіть не уявляю як вона може вирішитись добре.
Одне діло,перепутали товар і чеки того ж товару,а тут чеки на мою сумку:а сумка дешева інша.Таке враження,що її на єтапі розтаможки могли просто підмінити.
Це на складі хтось з працівників штрих код від дорогої сумки наклеів на дешевшу 😏 а собі дорогу прикарманив. Чи при поверненні клієнт поклав підміну, а працівники уважно не перевірили
woman_facepalming 1
anonim_53
Свезло так свезло• 30 июня в 13:41
8
Ответ дляКарапулька
Дякую,гляну вечором,але що це дасть?
Я вже бачу відповідь,відправлена була ваша сумка((((
Мабуть теж мій гіркий досвід навчить мене знімати розпаковки з відео.
вимагайте щоб вони передивились камери складу
woman_facepalming 1 like 4
anonim_195
ЛюблюДевчонок• 30 июня в 13:42
9
Ответ дляКарапулька
Дякую,гляну вечором,але що це дасть?
Я вже бачу відповідь,відправлена була ваша сумка((((
Мабуть теж мій гіркий досвід навчить мене знімати розпаковки з відео.
Просто если разный вес заказа и доставки, то это явно не то, что вы заказали. Я только раз в Ансвере делала заказ, не помню есть ли у них такие данные как вес.
И вот выше пишут про камеры, требуйте разбирательств, у вас же в кабинете заказ не на Алдо
woman_facepalming 1 like 1
anonim_212
автор Карапулька • 30 июня в 13:42
10
Ответ дляЗаикальница
Було таке в модіво, що замість светра прислали якусь сукню, в підтримку надіслала фото, прийняли повернення
А чеки у вас були на ваш светр чи на ту сукню?
anonim_92
Пургену мне• 30 июня в 13:44
11
с ансвером уже 5 лет. Никогда проблем не возникало Они очень лояльны, думаю если напишите претензию, все решиться. Они очень быстро отвечают. Всегда есть возврат.
anonim_212
автор Карапулька • 30 июня в 13:44
12
Ответ дляЗаикальница
Це на складі хтось з працівників штрих код від дорогої сумки наклеів на дешевшу 😏 а собі дорогу прикарманив. Чи при поверненні клієнт поклав підміну, а працівники уважно не перевірили
Все що завгодно може бути,але мені від цього не легче(
crying_face 1
anonim_145
Заикальница• 30 июня в 13:44
13
Ответ дляКарапулька
А чеки у вас були на ваш светр чи на ту сукню?
На светр. Там же величезні склади, як на амазон, вони ж не пакують під клієнта саме светр чи сумку з нуля. В них купа товару в упаковках зі штрих-кодами і стікерами, вони пікнули на упаковку сканером і поклали в замовлення. А от всередині упаковки може бути підміна чи недобросовісним співробітником чи попереднім клієнтом
anonim_145
Заикальница• 30 июня в 13:46
14
Ответ дляКарапулька
Все що завгодно може бути,але мені від цього не легче(
Ну, в модіво підтримка зі мною особливо не сперечалася. Попросили фото товару і фото упаковки і все, сказали повертати. Після того як отримали повернення, повернули гроші. Сподіваюся, і у Вас так складеться.
heart 2
anonim_199
Тра Ля Ля• 30 июня в 13:47
15
У меня лет 10 назад была ситуация в обратную сторону. Заказывала на американском сайте shopbob сумку за 200 дол, заплатила растаможку с dhl. Открываю посылку, а сумка не та, а за 1000 дол
Ошиблись не складе, таможня не причем
heart 1
anonim_212
автор Карапулька • 30 июня в 13:48
16
Ответ дляПургену мне
с ансвером уже 5 лет. Никогда проблем не возникало Они очень лояльны, думаю если напишите претензию, все решиться. Они очень быстро отвечают. Всегда есть возврат.
Я теж часто в них купляю,знаю що все добре з поверненнями.
Але такої ситуації в мене ще не було.
Тут вся суть в тому,що сумка інша,а всі чеки та бумажки на мою дорогу.Як їм доказувати що саме вона мені прийла,а не я хочу впарити їм сумку іншу,забрати свою замовлену,ще й гроші за неї повернути.
anonim_212
автор Карапулька • 30 июня в 13:50
17
Ответ дляЗаикальница
На светр. Там же величезні склади, як на амазон, вони ж не пакують під клієнта саме светр чи сумку з нуля. В них купа товару в упаковках зі штрих-кодами і стікерами, вони пікнули на упаковку сканером і поклали в замовлення. А от всередині упаковки може бути підміна чи недобросовісним співробітником чи попереднім клієнтом
Буду надіятись))))але в мене не сверт на кілька тис,сумка 14тис.коштує,можуть і залупитись в поверненні(((
crying_face 2
anonim_145
Заикальница• 30 июня в 13:51
18
Ответ дляКарапулька
Буду надіятись))))але в мене не сверт на кілька тис,сумка 14тис.коштує,можуть і залупитись в поверненні(((
Не накручуйте себе передчасно
heart 4
anonim_212
автор Карапулька • 30 июня в 13:51
19
Ответ дляТра Ля Ля
У меня лет 10 назад была ситуация в обратную сторону. Заказывала на американском сайте shopbob сумку за 200 дол, заплатила растаможку с dhl. Открываю посылку, а сумка не та, а за 1000 дол
Ошиблись не складе, таможня не причем
і що ви робили? повернули? чи радісно залишили собі?
like 1
anonim_84
Глас_Народа• 30 июня в 13:52
20
Оце в них правило дивне , що не можна відкривати посилки( на модіво також, але коли замовляла взуття на нову пошту, то хоч подивитися можна, що там саме взуття і саме того розміру, але примірка заборонена
anonim_126
Мядуза аля моргонер• 30 июня в 14:02
21
у меня была схожая ситуация
из посылки с обувью и джинсами исчезли джинсы, дорогие
при курьере не открывала,тк посылка оплачена и он дал в руки и сразу уехал,даже если бы открывала,то он бы не стал ждать, уехал и все.
открыла дома уже. сразу написала письмо с фото
написала претензию на НП (их курьер был)
НП отморозилась сразу, курьер тоже (мол,мое дело отдать и все)
поддержка магазина сказала,что будут смотреть камеры всего пути посылки.
через неделю письмо - камеры смотрели,все ок, ’самадуравиновата’
я смирилась
но девочка в поддержке попалась мегапорядочная и была на моей стороне, додавила НП с копиями видео для них, а не просто на словах ’мы смотрели там все ок’ и выяснилось, что посылку вскрывали и джинсы украли. на НП. видели бы с какой кривой рожей НП компенсировали мне деньги.
pouting_face 2 crying_face 1
anonim_87
Сунуся в чужі справи• 30 июня в 14:06
22
Ответ дляГлас_Народа
Оце в них правило дивне , що не можна відкривати посилки( на модіво також, але коли замовляла взуття на нову пошту, то хоч подивитися можна, що там саме взуття і саме того розміру, але примірка заборонена
З Ансвера так само з взуттям, донька замовляла кроси на НП, дозволили оглянути, але не дозволили міряти. Дивно, чому не можна сумку або одяг оглянути?
anonim_84
Глас_Народа• 30 июня в 14:07
23
Ответ дляСунуся в чужі справи
З Ансвера так само з взуттям, донька замовляла кроси на НП, дозволили оглянути, але не дозволили міряти. Дивно, чому не можна сумку або одяг оглянути?
Я думаю, що коли курʼєр, то не дозволяє, а коли на НП, то можна
anonim_212
автор Карапулька • 30 июня в 14:29
24
Ответ дляМядуза аля моргонер
у меня была схожая ситуация
из посылки с обувью и джинсами исчезли джинсы, дорогие
при курьере не открывала,тк посылка оплачена и он дал в руки и сразу уехал,даже если бы открывала,то он бы не стал ждать, уехал и все.
открыла дома уже. сразу написала письмо с фото
написала претензию на НП (их курьер был)
НП отморозилась сразу, курьер тоже (мол,мое дело отдать и все)
поддержка магазина сказала,что будут смотреть камеры всего пути посылки.
через неделю письмо - камеры смотрели,все ок, ’самадуравиновата’
я смирилась
но девочка в поддержке попалась мегапорядочная и была на моей стороне, додавила НП с копиями видео для них, а не просто на словах ’мы смотрели там все ок’ и выяснилось, что посылку вскрывали и джинсы украли. на НП. видели бы с какой кривой рожей НП компенсировали мне деньги.
Добре,що у вас все так закінчилось) надіюсь що в мене закінчиться теж добре.
heart 2
anonim_67
сою не люблю• 01 июля в 10:46
25
Мені колись кофти переплутали, прийняли повернення і дали промо код, який діяв на всі покупки протягом року.
Але там ціна і марка були однаковими.
Я думаю, все докажете, якщо це переплутав пакувальник, перевірять камери і приймуть повернення. Пишіть в інстаграм ім, там найшвидше відповідають.
anonim_49
Їжак в панчохах• 13 июля в 20:31
26
Ответ дляКарапулька
Я теж часто в них купляю,знаю що все добре з поверненнями.
Але такої ситуації в мене ще не було.
Тут вся суть в тому,що сумка інша,а всі чеки та бумажки на мою дорогу.Як їм доказувати що саме вона мені прийла,а не я хочу впарити їм сумку іншу,забрати свою замовлену,ще й гроші за неї повернути.
Я все распаковки снимаю на камеру, но иногда очень ленюсь . Либо когда недорогая посылка. Автор, как решился вас спор? Какие новости?
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff