sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Семья, Дом, Дети - Школа
anonim_61
Директриссимо• 09 ноября в 17:57

Помогите решить пример

1 завдання. Наче розв´язали, але відповідь не співпадає з ГДЗ
attached-photo
35 0
Все фото темыКомментарии автораМои благодарочкиМои ответы
  • 1
  • 2
noavatar
сладкий_ноябрь• 09 ноября в 17:59
1
Покажіть ваш розвʼязок.
anonim_101
Завжди з рушником• 09 ноября в 17:59
2
1,5
anonim_101
Завжди з рушником• 09 ноября в 18:00
3
І в гдз повно помилок, якщо що.
anonim_101
Завжди з рушником• 09 ноября в 18:01
4
І зверніть увагу на 8му задачу. В старому виданні цього підручника були велосипедистки, але в нуш відбулася фемінізація і стали велосипедистки:)
anonim_61
автор Директриссимо • 09 ноября в 18:05
5
Ответ длясладкий_ноябрь
Покажіть ваш розвʼязок.
attached-photo
anonim_61
автор Директриссимо • 09 ноября в 18:06
6
Ответ дляЗавжди з рушником
І зверніть увагу на 8му задачу. В старому виданні цього підручника були велосипедистки, але в нуш відбулася фемінізація і стали велосипедистки:)
Це підручник НУШ
anonim_101
Завжди з рушником• 09 ноября в 18:06
7
У мене версія, ще перший дріб мав би закінчуватися ігреком, якщо брати аналогію з іншими завданнями
anonim_101
Завжди з рушником• 09 ноября в 18:07
8
Ответ дляДиректриссимо
фото
...
noavatar
сладкий_ноябрь• 09 ноября в 18:07
9
Ответ дляДиректриссимо
фото
Передостанній рядок
Там потрібно 87/30 ділити на дріб а не навпаки.
like 7
anonim_101
Завжди з рушником• 09 ноября в 18:08
10
Ответ дляДиректриссимо
Це підручник НУШ
Я знаю
anonim_88
Колгоспниця• 09 ноября в 18:08
11
Не на то поделили
noavatar
сладкий_ноябрь• 09 ноября в 18:08
12
Ответ дляЗавжди з рушником
...
46, але я не розумію навіщо робити з того дробу неправильний.
anonim_105
Шукаю стакан• 09 ноября в 18:11
13
В photomath проверьте
anonim_61
автор Директриссимо • 09 ноября в 18:11
14
Ответ длясладкий_ноябрь
Передостанній рядок
Там потрібно 87/30 ділити на дріб а не навпаки.
Так дріб на дріб не ділеться, треба мішаний дріб перевести у звичайний та помножити на обернений дріб. Чи як?
anonim_101
Завжди з рушником• 09 ноября в 18:16
15
Ответ дляДиректриссимо
фото
Ви ділите навпаки. Треба добуток на множник ділити, а ви множник на добуток.
87/30 треба ділити на 1 цілу 14/15
like 4
anonim_127
Весела моль• 09 ноября в 18:14
16
3/2 или 1.5.
Решила спустя 35 лет, прикольно)
like 3
anonim_28
ДелиВерка• 09 ноября в 18:16
17
Ответ дляДиректриссимо
фото
Чому 37 в знаменнику, а ні 87?
anonim_101
Завжди з рушником• 09 ноября в 18:17
18
Ответ дляДиректриссимо
Так дріб на дріб не ділеться, треба мішаний дріб перевести у звичайний та помножити на обернений дріб. Чи як?
От тому мені подобається інша методика: обидві частини рівняння множимо на одне й те саме число чи ділимо на одне й те саме число, тоді не заплутаєшся що на що ділити.

Після того, як діти вивчили дроби, тепер завжди все на все ділиться, окрім ділення на нуль.
anonim_61
автор Директриссимо • 09 ноября в 18:16
19
Дякую, дівчатка! Разом ми сила
noavatar
сладкий_ноябрь• 09 ноября в 18:19
20
Ответ дляДиректриссимо
Так дріб на дріб не ділеться, треба мішаний дріб перевести у звичайний та помножити на обернений дріб. Чи як?
Ви коли віднімали перевели в неправильний.
Навіщо, не зрозуміла
anonim_61
автор Директриссимо • 09 ноября в 18:20
21
Ответ дляЗавжди з рушником
От тому мені подобається інша методика: обидві частини рівняння множимо на одне й те саме число чи ділимо на одне й те саме число, тоді не заплутаєшся що на що ділити.

Після того, як діти вивчили дроби, тепер завжди все на все ділиться, окрім ділення на нуль.
А можна про іншу методику)
Як її вивчити і яке саме те число в нашому випадку?)
anonim_28
ДелиВерка• 09 ноября в 18:21
22
Ответ дляДиректриссимо
Так дріб на дріб не ділеться, треба мішаний дріб перевести у звичайний та помножити на обернений дріб. Чи як?
Правильно, але Ви не то поділили. Ліву і праву частину рівнння ділимо на коеффіціент перед іксом
anonim_28
ДелиВерка• 09 ноября в 18:23
23
Ответ дляЗавжди з рушником
От тому мені подобається інша методика: обидві частини рівняння множимо на одне й те саме число чи ділимо на одне й те саме число, тоді не заплутаєшся що на що ділити.

Після того, як діти вивчили дроби, тепер завжди все на все ділиться, окрім ділення на нуль.
Я саме своїх учнів так і вчу, інакше вони ділять як автор)
anonim_61
автор Директриссимо • 09 ноября в 18:24
24
Ответ дляДелиВерка
Я саме своїх учнів так і вчу, інакше вони ділять як автор)
Ви вчитель у школі?
anonim_61
автор Директриссимо • 09 ноября в 18:24
25
Ответ дляДелиВерка
Правильно, але Ви не то поділили. Ліву і праву частину рівнння ділимо на коеффіціент перед іксом
Так-так.. дитина переплутала, а я неуважно перевірила
anonim_28
ДелиВерка• 09 ноября в 18:30
26
Ответ дляДиректриссимо
Ви вчитель у школі?
Ні, репетитор і веду курс підготовки до НМТ з математики
Дуже багато учнів помиляються там де і Ваша дитина. Поясніть що нам треба звільнити х, щоб він один залишився зліва. Для цього ми ліву і праву частину рівняння повинні поділите на коефіціент перед іксом
anonim_101
Завжди з рушником• 09 ноября в 18:27
27
Ответ дляДиректриссимо
А можна про іншу методику)
Як її вивчити і яке саме те число в нашому випадку?)
Спочатку вивчимо, що якщо ми хочемо чогось позбутися в лівій частині рівняння, нам треба робити обернену дію з обома частинами рівняння. Обернені дії: додавання і віднімання, множення і ділення. Спочатку обов´язково позбуваємося всіх додавань-віднімань, лише потім множень-ділень.
4х+5=10
Позбуваємося + 5, для цього обидві частини рівняння -5
4х+5-5=10-5
4х=5
Тепер можна позбуватися множення на чотири, для цього обидві частини ділимо на 4.
4х/4=5/4
4 і 4 скоротилося
х=5/4.

Правда, там вже треба знати про від´ємні числа.
anonim_61
автор Директриссимо • 09 ноября в 18:29
28
Ответ дляДелиВерка
Ні, репетитор і веду курс підготовки до НМТ з математики
Дуже багато учнів помиляються там де і Ваша дитина. Поясніть що нам треба звільнити х, щоб він один залишився зліва. Для цього ми ліву і праву частину рівняння повинні поділите на коефіціент перед іксом
Круто, а де працювали до того як стали репетитором?
Не можу вмовити доньку хоч раз спробувати( я завжди з нею про все можу домовитись, а ось тут прям до сліз(
anonim_61
автор Директриссимо • 09 ноября в 18:30
29
Ответ дляЗавжди з рушником
Спочатку вивчимо, що якщо ми хочемо чогось позбутися в лівій частині рівняння, нам треба робити обернену дію з обома частинами рівняння. Обернені дії: додавання і віднімання, множення і ділення. Спочатку обов´язково позбуваємося всіх додавань-віднімань, лише потім множень-ділень.
4х+5=10
Позбуваємося + 5, для цього обидві частини рівняння -5
4х+5-5=10-5
4х=5
Тепер можна позбуватися множення на чотири, для цього обидві частини ділимо на 4.
4х/4=5/4
4 і 4 скоротилося
х=5/4.

Правда, там вже треба знати про від´ємні числа.
Ой мамочки))
anonim_101
Завжди з рушником• 09 ноября в 18:31
30
Ответ дляДелиВерка
Я саме своїх учнів так і вчу, інакше вони ділять як автор)
Я вважаю, що винувата програма, яка в початковій школі вимагає тупого заучування ’щоб знайти невідомий дільник треба ділене поділити на частку ’. І так всього 6 різних правил з термінами, в яких більшість дітей плутається.
  • 1
  • 2
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff