Директриссимо• 09 ноября в 17:57
Помогите решить пример
1 завдання. Наче розв´язали, але відповідь не співпадає з ГДЗ
Завжди з рушником• 09 ноября в 18:01
І зверніть увагу на 8му задачу. В старому виданні цього підручника були велосипедистки, але в нуш відбулася фемінізація і стали велосипедистки:)
автор
Директриссимо
• 09 ноября в 18:06
Ответ дляЗавжди з рушником
І зверніть увагу на 8му задачу. В старому виданні цього підручника були велосипедистки, але в нуш відбулася фемінізація і стали велосипедистки:)
Це підручник НУШ
Завжди з рушником• 09 ноября в 18:06
У мене версія, ще перший дріб мав би закінчуватися ігреком, якщо брати аналогію з іншими завданнями
сладкий_ноябрь• 09 ноября в 18:07
Ответ дляДиректриссимо
фото
Передостанній рядок
Там потрібно 87/30 ділити на дріб а не навпаки.
Там потрібно 87/30 ділити на дріб а не навпаки.
7
сладкий_ноябрь• 09 ноября в 18:08
Ответ дляЗавжди з рушником
...
46, але я не розумію навіщо робити з того дробу неправильний.
автор
Директриссимо
• 09 ноября в 18:11
Ответ длясладкий_ноябрь
Передостанній рядок
Там потрібно 87/30 ділити на дріб а не навпаки.
Там потрібно 87/30 ділити на дріб а не навпаки.
Так дріб на дріб не ділеться, треба мішаний дріб перевести у звичайний та помножити на обернений дріб. Чи як?
Завжди з рушником• 09 ноября в 18:16
Ответ дляДиректриссимо
фото
Ви ділите навпаки. Треба добуток на множник ділити, а ви множник на добуток.
87/30 треба ділити на 1 цілу 14/15
87/30 треба ділити на 1 цілу 14/15
4
Завжди з рушником• 09 ноября в 18:17
Ответ дляДиректриссимо
Так дріб на дріб не ділеться, треба мішаний дріб перевести у звичайний та помножити на обернений дріб. Чи як?
От тому мені подобається інша методика: обидві частини рівняння множимо на одне й те саме число чи ділимо на одне й те саме число, тоді не заплутаєшся що на що ділити.
Після того, як діти вивчили дроби, тепер завжди все на все ділиться, окрім ділення на нуль.
Після того, як діти вивчили дроби, тепер завжди все на все ділиться, окрім ділення на нуль.
сладкий_ноябрь• 09 ноября в 18:19
Ответ дляДиректриссимо
Так дріб на дріб не ділеться, треба мішаний дріб перевести у звичайний та помножити на обернений дріб. Чи як?
Ви коли віднімали перевели в неправильний.
Навіщо, не зрозуміла
Навіщо, не зрозуміла
автор
Директриссимо
• 09 ноября в 18:20
Ответ дляЗавжди з рушником
От тому мені подобається інша методика: обидві частини рівняння множимо на одне й те саме число чи ділимо на одне й те саме число, тоді не заплутаєшся що на що ділити.
Після того, як діти вивчили дроби, тепер завжди все на все ділиться, окрім ділення на нуль.
Після того, як діти вивчили дроби, тепер завжди все на все ділиться, окрім ділення на нуль.
А можна про іншу методику)
Як її вивчити і яке саме те число в нашому випадку?)
Як її вивчити і яке саме те число в нашому випадку?)
ДелиВерка• 09 ноября в 18:21
Ответ дляДиректриссимо
Так дріб на дріб не ділеться, треба мішаний дріб перевести у звичайний та помножити на обернений дріб. Чи як?
Правильно, але Ви не то поділили. Ліву і праву частину рівнння ділимо на коеффіціент перед іксом
ДелиВерка• 09 ноября в 18:23
Ответ дляЗавжди з рушником
От тому мені подобається інша методика: обидві частини рівняння множимо на одне й те саме число чи ділимо на одне й те саме число, тоді не заплутаєшся що на що ділити.
Після того, як діти вивчили дроби, тепер завжди все на все ділиться, окрім ділення на нуль.
Після того, як діти вивчили дроби, тепер завжди все на все ділиться, окрім ділення на нуль.
Я саме своїх учнів так і вчу, інакше вони ділять як автор)
автор
Директриссимо
• 09 ноября в 18:24
Ответ дляДелиВерка
Я саме своїх учнів так і вчу, інакше вони ділять як автор)
Ви вчитель у школі?
автор
Директриссимо
• 09 ноября в 18:24
Ответ дляДелиВерка
Правильно, але Ви не то поділили. Ліву і праву частину рівнння ділимо на коеффіціент перед іксом
Так-так.. дитина переплутала, а я неуважно перевірила
ДелиВерка• 09 ноября в 18:30
Ответ дляДиректриссимо
Ви вчитель у школі?
Ні, репетитор і веду курс підготовки до НМТ з математики
Дуже багато учнів помиляються там де і Ваша дитина. Поясніть що нам треба звільнити х, щоб він один залишився зліва. Для цього ми ліву і праву частину рівняння повинні поділите на коефіціент перед іксом
Дуже багато учнів помиляються там де і Ваша дитина. Поясніть що нам треба звільнити х, щоб він один залишився зліва. Для цього ми ліву і праву частину рівняння повинні поділите на коефіціент перед іксом
Завжди з рушником• 09 ноября в 18:27
Ответ дляДиректриссимо
А можна про іншу методику)
Як її вивчити і яке саме те число в нашому випадку?)
Як її вивчити і яке саме те число в нашому випадку?)
Спочатку вивчимо, що якщо ми хочемо чогось позбутися в лівій частині рівняння, нам треба робити обернену дію з обома частинами рівняння. Обернені дії: додавання і віднімання, множення і ділення. Спочатку обов´язково позбуваємося всіх додавань-віднімань, лише потім множень-ділень.
4х+5=10
Позбуваємося + 5, для цього обидві частини рівняння -5
4х+5-5=10-5
4х=5
Тепер можна позбуватися множення на чотири, для цього обидві частини ділимо на 4.
4х/4=5/4
4 і 4 скоротилося
х=5/4.
Правда, там вже треба знати про від´ємні числа.
4х+5=10
Позбуваємося + 5, для цього обидві частини рівняння -5
4х+5-5=10-5
4х=5
Тепер можна позбуватися множення на чотири, для цього обидві частини ділимо на 4.
4х/4=5/4
4 і 4 скоротилося
х=5/4.
Правда, там вже треба знати про від´ємні числа.
автор
Директриссимо
• 09 ноября в 18:29
Ответ дляДелиВерка
Ні, репетитор і веду курс підготовки до НМТ з математики
Дуже багато учнів помиляються там де і Ваша дитина. Поясніть що нам треба звільнити х, щоб він один залишився зліва. Для цього ми ліву і праву частину рівняння повинні поділите на коефіціент перед іксом
Дуже багато учнів помиляються там де і Ваша дитина. Поясніть що нам треба звільнити х, щоб він один залишився зліва. Для цього ми ліву і праву частину рівняння повинні поділите на коефіціент перед іксом
Круто, а де працювали до того як стали репетитором?
Не можу вмовити доньку хоч раз спробувати( я завжди з нею про все можу домовитись, а ось тут прям до сліз(
Не можу вмовити доньку хоч раз спробувати( я завжди з нею про все можу домовитись, а ось тут прям до сліз(
автор
Директриссимо
• 09 ноября в 18:30
Ответ дляЗавжди з рушником
Спочатку вивчимо, що якщо ми хочемо чогось позбутися в лівій частині рівняння, нам треба робити обернену дію з обома частинами рівняння. Обернені дії: додавання і віднімання, множення і ділення. Спочатку обов´язково позбуваємося всіх додавань-віднімань, лише потім множень-ділень.
4х+5=10
Позбуваємося + 5, для цього обидві частини рівняння -5
4х+5-5=10-5
4х=5
Тепер можна позбуватися множення на чотири, для цього обидві частини ділимо на 4.
4х/4=5/4
4 і 4 скоротилося
х=5/4.
Правда, там вже треба знати про від´ємні числа.
4х+5=10
Позбуваємося + 5, для цього обидві частини рівняння -5
4х+5-5=10-5
4х=5
Тепер можна позбуватися множення на чотири, для цього обидві частини ділимо на 4.
4х/4=5/4
4 і 4 скоротилося
х=5/4.
Правда, там вже треба знати про від´ємні числа.
Ой мамочки))
Завжди з рушником• 09 ноября в 18:31
Ответ дляДелиВерка
Я саме своїх учнів так і вчу, інакше вони ділять як автор)
Я вважаю, що винувата програма, яка в початковій школі вимагає тупого заучування ’щоб знайти невідомий дільник треба ділене поділити на частку ’. І так всього 6 різних правил з термінами, в яких більшість дітей плутається.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу