может кто пропустил.
из просторов инета:
З таким підходом дівчинка ВПО швидко опанує українську. Бо українська об´єднує українців.
"Дитячий садочок. Дітям по 3 роки. В групі нова дівчинка, ВПО, розмовляє на етом язикє.
Дівчинка активна, енергійна, придумує різні ігри.
Звісно, що більшість дітей тягнеться до неї гратися.
Роман почав приносити додому незрозумілі слова типу краватка, карман, кушать, завтрак і т.д.
Виправляю, пояснюю.
Історія про інше. Проходжу забирати.
Троє дітей в групі залишилось. Зазвичай останні були мій і ця нещасна зросійщена дитина. А це ще одна.
Мала по московські щось говорить, вихователька її розуміє, відповідає (українською).
Роман через слово розуміє, бо часто вдвох останні залишались, інше з ситуації здогадується.
А третя дівчинка така сумна стоїть. Та мала щось по московськи каже до неї, а ця не розуміє. Це очевидно. Всі навколо розуміють, а вона не розуміє.
Москвомовна мала хоче і мені щось розповісти, як вони гарно гралися і всяке таке. А я:
- Я тебе не розумію, що ти говориш. Ти що ще не навчилась говорити?
Мала пару слів по українськи сказала, типу я вмію, а далі на москвоязі. Я повертаюсь до третьої дівчинки і усміхаючись запитую:
- Ти розумієш, що вона говорить?
Ви б бачили ці замсучені очі і приречене знизування плечима.
- Ні, не розумію.
(А всі ж навколо розуміють, вихователька розуміє, значить це з нею щось не так, це вона дурна і недорозвинена, якщо не розуміє те, що всі інші розуміють.)
- Я теж її не розумію!)) Що вона говорить - не розберу, хаха. Вона не правильно говорить!
Ніколи не забуду вираз обличчя дівчинки: очі раділи, губи усміхалися.
Бо дитина отримала підтвердження від дорослого, що з нею все в порядку.
Так, інша дитина отримала підтвердження, що з нею не все в порядку, що вона говорить неправильно. Але обираючи між першим і другим, я обираю нормувати українську мову як правильну.
Заговорила про це з вихователькою, що дівчинку ВПО треба виправляти, і виправляти при всіх, щоб інші діти розуміли, що є правильно, а що ні. Сказала, що це не є її робота, і вона все розуміє.
Довелося телефонувати директорці садочку.
Тішуся, що людина розуміє важливість ситуації і відповідальність освітян за це. Знайшла повну підтримку.
Через декілька днів знову прийшла за сином і почула, як інша вихователька виправляла, а правильніше - допомагала зросійщеній дитині. І всі інші діти брали це за орієнтир і теж вже впевнено виправляли, що не краватка, а ліжечко. Вони вже розуміли, що правильно, а що ні. Навіщо повторювати неправильне слово? Роман перестав приносити додому ці жахливі слова. Слово "да" ще довгенько трималось, у вересні повністю відучився.
З таким підходом дівчинка ВПО швидко опанує українську. Бо українська об´єднує українців.
Тож, не бійтеся робити маленькі кроки. Дітей потрібно захищати від зросійщеня. І своїх, і чужих, бо чужих дітей не буває.
Крапля за краплею і в Україні буде український простір.
Я в це вірю і це дає мені сили робити маленькі кроки щодня. "
Катгеория - непознанное.
из просторов инета:
З таким підходом дівчинка ВПО швидко опанує українську. Бо українська об´єднує українців.
"Дитячий садочок. Дітям по 3 роки. В групі нова дівчинка, ВПО, розмовляє на етом язикє.
Дівчинка активна, енергійна, придумує різні ігри.
Звісно, що більшість дітей тягнеться до неї гратися.
Роман почав приносити додому незрозумілі слова типу краватка, карман, кушать, завтрак і т.д.
Виправляю, пояснюю.
Історія про інше. Проходжу забирати.
Троє дітей в групі залишилось. Зазвичай останні були мій і ця нещасна зросійщена дитина. А це ще одна.
Мала по московські щось говорить, вихователька її розуміє, відповідає (українською).
Роман через слово розуміє, бо часто вдвох останні залишались, інше з ситуації здогадується.
А третя дівчинка така сумна стоїть. Та мала щось по московськи каже до неї, а ця не розуміє. Це очевидно. Всі навколо розуміють, а вона не розуміє.
Москвомовна мала хоче і мені щось розповісти, як вони гарно гралися і всяке таке. А я:
- Я тебе не розумію, що ти говориш. Ти що ще не навчилась говорити?
Мала пару слів по українськи сказала, типу я вмію, а далі на москвоязі. Я повертаюсь до третьої дівчинки і усміхаючись запитую:
- Ти розумієш, що вона говорить?
Ви б бачили ці замсучені очі і приречене знизування плечима.
- Ні, не розумію.
(А всі ж навколо розуміють, вихователька розуміє, значить це з нею щось не так, це вона дурна і недорозвинена, якщо не розуміє те, що всі інші розуміють.)
- Я теж її не розумію!)) Що вона говорить - не розберу, хаха. Вона не правильно говорить!
Ніколи не забуду вираз обличчя дівчинки: очі раділи, губи усміхалися.
Бо дитина отримала підтвердження від дорослого, що з нею все в порядку.
Так, інша дитина отримала підтвердження, що з нею не все в порядку, що вона говорить неправильно. Але обираючи між першим і другим, я обираю нормувати українську мову як правильну.
Заговорила про це з вихователькою, що дівчинку ВПО треба виправляти, і виправляти при всіх, щоб інші діти розуміли, що є правильно, а що ні. Сказала, що це не є її робота, і вона все розуміє.
Довелося телефонувати директорці садочку.
Тішуся, що людина розуміє важливість ситуації і відповідальність освітян за це. Знайшла повну підтримку.
Через декілька днів знову прийшла за сином і почула, як інша вихователька виправляла, а правильніше - допомагала зросійщеній дитині. І всі інші діти брали це за орієнтир і теж вже впевнено виправляли, що не краватка, а ліжечко. Вони вже розуміли, що правильно, а що ні. Навіщо повторювати неправильне слово? Роман перестав приносити додому ці жахливі слова. Слово "да" ще довгенько трималось, у вересні повністю відучився.
З таким підходом дівчинка ВПО швидко опанує українську. Бо українська об´єднує українців.
Тож, не бійтеся робити маленькі кроки. Дітей потрібно захищати від зросійщеня. І своїх, і чужих, бо чужих дітей не буває.
Крапля за краплею і в Україні буде український простір.
Я в це вірю і це дає мені сили робити маленькі кроки щодня. "
Катгеория - непознанное.
30
4
2
1
1
Ответ дляYuliya82
Дурна і неосвічена кобила ображає невинне дитя. Все повернеться їй за такі дії
Вот точно, какое - то быдло малообразованное позволило себе взрослой лошади, издеваться над маленьким ребенком, еще и буллинг ей организовать.
Прям подсудное дело.
Где родители девочки интересно.
Прям подсудное дело.
Где родители девочки интересно.
26
Lena-Lena12• вчера в 12:38
Автор, а хто ця жінка? Звідки цей текст? Де відбувалися події? Де це в садочках такий безлад, що чужі батьки (по суті, сторонні) лізуть до чужих неповнолітніх малолітніх дітей, а вихователь та директор це підтримують?
10
3
КлавдіяЧерепиця• вчера в 12:40
Оно там ещё видео понаснимало и комментарии отключила, ссыкуха
5
1
1
1
Ответ дляLena-Lena12
Автор, а хто ця жінка? Звідки цей текст? Де відбувалися події? Де це в садочках такий безлад, що чужі батьки (по суті, сторонні) лізуть до чужих неповнолітніх малолітніх дітей, а вихователь та директор це підтримують?
промокашка• вчера в 12:42
Це реальна людина писала? Бо мені реінкарнацією ШІ шановноі фаріон трохи тхне ,
11
3
1
Ответ дляКлавдіяЧерепиця
Оно там ещё видео понаснимало и комментарии отключила, ссыкуха
вы чо , для ее защиты целую омбудсменку назначили
‼Коментар Уповноваженої із захисту державної мови Олени Івановської щодо ситуації в дошкільному закладі м. Біла Церква
У зв’язку з поширенням у соцмережах, зокрема у Facebook, хвилі публічних нападок та організованого цькування на адресу Ірини Савченко-Кісельової у контексті обговорення мовної ситуації в одному з дитячих садків м. Біла Церква, вважаю за необхідне висловити чітку й виважену позицію.
🔹Перше. Захист права дитини на отримання освіти в дошкільному комунальному закладі державною мовою є цілком законною, обґрунтованою й необхідною вимогою Закону «Про забезпечення функціонування української мови як державної».
🔹Друге. Керівники, методисти та педагоги дошкільних закладів відповідальні за якісну мовну адаптацію дітей, у тому числі тих, хто прибуває із зросійщених родин або регіонів.
🔹Третє. Категорично засуджую будь-які спроби дискредитувати й принижувати громадян, які добиваються дотримання мовного законодавства. Кампанія цькування Ірини Савченко-Кісельової – включно з перекручуванням її слів, персональними образами та участю проросійських блогерів – виходить за межі цивілізованої дискусії й створює небезпечний прецедент тиску на людей, що наполягають на законному праві дітей рости українцями в своїй державі. Такі кампанії дестабілізують суспільство, підживлюють наративи держави-агресора й дискредитують саме поняття громадянської позиції.
🔹Четверте. Предметом уваги мають бути не інтерпретації приватних висловлювань у соцмережах, а реальний стан мовної ситуації в конкретному закладі дошкільної освіти.
Звертаюся до місцевих органів влади, управління освітою м. Біла Церква. Необхідно провести належну перевірку фактів, надати методичну підтримку педагогічному колективу та забезпечити безумовне виконання вимог мовного законодавства.
🔹П’яте. Окремо звертаюся до зросійщених батьків. Українська держава не втручається у вашу приватну мовну сферу, однак саме від батьків залежить, чи буде дитина готовою до навчання державною мовою, переступивши поріг школи. Чи, не володіючи державною мовою, дитина не зможе якісно навчатися. Український дитячий садок, так само як і школа – це простір, де дитина має органічно зростати українцем: і сім’я, і педагоги мають спільно допомагати їй оволодівати мовою країни, у якій вона живе і навчається.
Наголошую: право вимагати дотримання мовного закону – це не привілей, а норма. А публічне цькування людей, які відстоюють цю норму, є недопустимим у демократичному суспільстві.
Закликаю всіх учасників дискусії повернутися до фактів, до поваги й до законодавчих стандартів. Мова – це фундамент національної безпеки, а не привід для зведення рахунків з громадянами, котрі добиваються її належного статусу в освіті й інших сферах публічного життя.
‼Коментар Уповноваженої із захисту державної мови Олени Івановської щодо ситуації в дошкільному закладі м. Біла Церква
У зв’язку з поширенням у соцмережах, зокрема у Facebook, хвилі публічних нападок та організованого цькування на адресу Ірини Савченко-Кісельової у контексті обговорення мовної ситуації в одному з дитячих садків м. Біла Церква, вважаю за необхідне висловити чітку й виважену позицію.
🔹Перше. Захист права дитини на отримання освіти в дошкільному комунальному закладі державною мовою є цілком законною, обґрунтованою й необхідною вимогою Закону «Про забезпечення функціонування української мови як державної».
🔹Друге. Керівники, методисти та педагоги дошкільних закладів відповідальні за якісну мовну адаптацію дітей, у тому числі тих, хто прибуває із зросійщених родин або регіонів.
🔹Третє. Категорично засуджую будь-які спроби дискредитувати й принижувати громадян, які добиваються дотримання мовного законодавства. Кампанія цькування Ірини Савченко-Кісельової – включно з перекручуванням її слів, персональними образами та участю проросійських блогерів – виходить за межі цивілізованої дискусії й створює небезпечний прецедент тиску на людей, що наполягають на законному праві дітей рости українцями в своїй державі. Такі кампанії дестабілізують суспільство, підживлюють наративи держави-агресора й дискредитують саме поняття громадянської позиції.
🔹Четверте. Предметом уваги мають бути не інтерпретації приватних висловлювань у соцмережах, а реальний стан мовної ситуації в конкретному закладі дошкільної освіти.
Звертаюся до місцевих органів влади, управління освітою м. Біла Церква. Необхідно провести належну перевірку фактів, надати методичну підтримку педагогічному колективу та забезпечити безумовне виконання вимог мовного законодавства.
🔹П’яте. Окремо звертаюся до зросійщених батьків. Українська держава не втручається у вашу приватну мовну сферу, однак саме від батьків залежить, чи буде дитина готовою до навчання державною мовою, переступивши поріг школи. Чи, не володіючи державною мовою, дитина не зможе якісно навчатися. Український дитячий садок, так само як і школа – це простір, де дитина має органічно зростати українцем: і сім’я, і педагоги мають спільно допомагати їй оволодівати мовою країни, у якій вона живе і навчається.
Наголошую: право вимагати дотримання мовного закону – це не привілей, а норма. А публічне цькування людей, які відстоюють цю норму, є недопустимим у демократичному суспільстві.
Закликаю всіх учасників дискусії повернутися до фактів, до поваги й до законодавчих стандартів. Мова – це фундамент національної безпеки, а не привід для зведення рахунків з громадянами, котрі добиваються її належного статусу в освіті й інших сферах публічного життя.
17
3
1
Ответ дляКлавдіяЧерепиця
Оно там ещё видео понаснимало и комментарии отключила, ссыкуха
промокашка• вчера в 12:43
Ответ дляКлавдіяЧерепиця
Оно там ещё видео понаснимало и комментарии отключила, ссыкуха
Ого , ніколи не треба недооцінювати своіх співвітчизників ,
5
2
Ответ дляLena-Lena12
Автор, а хто ця жінка? Звідки цей текст? Де відбувалися події? Де це в садочках такий безлад, що чужі батьки (по суті, сторонні) лізуть до чужих неповнолітніх малолітніх дітей, а вихователь та директор це підтримують?
Вот и я в шоке, где безопасность ребенка, значит на утренник родителям нельзя, а какой ззлыдне есть возможность общаться напрямую без родителей
16
1
Lena-Lena12• вчера в 12:45
По темі, то дуже сумно, що доросла жінка самоствердилась за рахунок маленької дитини. Якщо дуже постаратися, то це тягне на статтю. Батьки повинні виховувати своїх дітей. До чужих лізти ж наче заборонено законом. Дивна ця пані. Це на весь інтернет виставила свої досягнення. Хіба вона знає долю цієї дитини? Хто її батьки, історія, оточення? До речі, російська мова як явище не належить фашистам рф, цією мовою можуть спілкуватися й інші народи. А ось щодо держслужбовців в Україні, то так, повинні мову опанувати. Тому цій жінці краще було б розпочати з дорослих, наприклад, організувати мітинг проти чиновників, які ще досі не вивчили рідну мову, чи щось подібне, було б дуже гарно. Але є одна проблемка - жінці цій, мабуть, влетіло би одразу від чиновників. Бо дорослі можуть за себе постояти, особливо впливові. А от дитина - ні. Шкода, що так.
14
2
1
Амира Насралла• вчера в 12:46
Ответ дляпромокашка
Це реальна людина писала? Бо мені реінкарнацією ШІ шановноі фаріон трохи тхне ,
Фарионша успела её укусить при жизни
15
1
Киев_Елена• вчера в 12:46
Ответ дляYuliya82
Дурна і неосвічена кобила ображає невинне дитя. Все повернеться їй за такі дії
Еще и невестка будет русскоязычной, скажет «не понимаю вас, мама», судьба таких учит)
14
1
1
Lena-Lena12• вчера в 12:46
Ответ дляMarvi
Вот и я в шоке, где безопасность ребенка, значит на утренник родителям нельзя, а какой ззлыдне есть возможность общаться напрямую без родителей
На місці батьків, які читали цей допис та ходять в цю групу, і неважливо, якою мовою вони спілкуються, то подати скаргу в управління освіти та поліцію, що сторонні люди лізуть до дітей та травмують їх, а керівництво закладу нічого не робить.
22
Ответ дляАмира Насралла
Фарионша успела её укусить при жизни
ахаха, я ору
3
промокашка• вчера в 12:47
Ответ дляАмира Насралла
Фарионша успела её укусить при жизни
Однозначно , стилізована писанина ,
4
Nathalie27• вчера в 12:49
Ответ дляЧупакабраЗеБест
вы чо , для ее защиты целую омбудсменку назначили
‼Коментар Уповноваженої із захисту державної мови Олени Івановської щодо ситуації в дошкільному закладі м. Біла Церква
У зв’язку з поширенням у соцмережах, зокрема у Facebook, хвилі публічних нападок та організованого цькування на адресу Ірини Савченко-Кісельової у контексті обговорення мовної ситуації в одному з дитячих садків м. Біла Церква, вважаю за необхідне висловити чітку й виважену позицію.
🔹Перше. Захист права дитини на отримання освіти в дошкільному комунальному закладі державною мовою є цілком законною, обґрунтованою й необхідною вимогою Закону «Про забезпечення функціонування української мови як державної».
🔹Друге. Керівники, методисти та педагоги дошкільних закладів відповідальні за якісну мовну адаптацію дітей, у тому числі тих, хто прибуває із зросійщених родин або регіонів.
🔹Третє. Категорично засуджую будь-які спроби дискредитувати й принижувати громадян, які добиваються дотримання мовного законодавства. Кампанія цькування Ірини Савченко-Кісельової – включно з перекручуванням її слів, персональними образами та участю проросійських блогерів – виходить за межі цивілізованої дискусії й створює небезпечний прецедент тиску на людей, що наполягають на законному праві дітей рости українцями в своїй державі. Такі кампанії дестабілізують суспільство, підживлюють наративи держави-агресора й дискредитують саме поняття громадянської позиції.
🔹Четверте. Предметом уваги мають бути не інтерпретації приватних висловлювань у соцмережах, а реальний стан мовної ситуації в конкретному закладі дошкільної освіти.
Звертаюся до місцевих органів влади, управління освітою м. Біла Церква. Необхідно провести належну перевірку фактів, надати методичну підтримку педагогічному колективу та забезпечити безумовне виконання вимог мовного законодавства.
🔹П’яте. Окремо звертаюся до зросійщених батьків. Українська держава не втручається у вашу приватну мовну сферу, однак саме від батьків залежить, чи буде дитина готовою до навчання державною мовою, переступивши поріг школи. Чи, не володіючи державною мовою, дитина не зможе якісно навчатися. Український дитячий садок, так само як і школа – це простір, де дитина має органічно зростати українцем: і сім’я, і педагоги мають спільно допомагати їй оволодівати мовою країни, у якій вона живе і навчається.
Наголошую: право вимагати дотримання мовного закону – це не привілей, а норма. А публічне цькування людей, які відстоюють цю норму, є недопустимим у демократичному суспільстві.
Закликаю всіх учасників дискусії повернутися до фактів, до поваги й до законодавчих стандартів. Мова – це фундамент національної безпеки, а не привід для зведення рахунків з громадянами, котрі добиваються її належного статусу в освіті й інших сферах публічного життя.
‼Коментар Уповноваженої із захисту державної мови Олени Івановської щодо ситуації в дошкільному закладі м. Біла Церква
У зв’язку з поширенням у соцмережах, зокрема у Facebook, хвилі публічних нападок та організованого цькування на адресу Ірини Савченко-Кісельової у контексті обговорення мовної ситуації в одному з дитячих садків м. Біла Церква, вважаю за необхідне висловити чітку й виважену позицію.
🔹Перше. Захист права дитини на отримання освіти в дошкільному комунальному закладі державною мовою є цілком законною, обґрунтованою й необхідною вимогою Закону «Про забезпечення функціонування української мови як державної».
🔹Друге. Керівники, методисти та педагоги дошкільних закладів відповідальні за якісну мовну адаптацію дітей, у тому числі тих, хто прибуває із зросійщених родин або регіонів.
🔹Третє. Категорично засуджую будь-які спроби дискредитувати й принижувати громадян, які добиваються дотримання мовного законодавства. Кампанія цькування Ірини Савченко-Кісельової – включно з перекручуванням її слів, персональними образами та участю проросійських блогерів – виходить за межі цивілізованої дискусії й створює небезпечний прецедент тиску на людей, що наполягають на законному праві дітей рости українцями в своїй державі. Такі кампанії дестабілізують суспільство, підживлюють наративи держави-агресора й дискредитують саме поняття громадянської позиції.
🔹Четверте. Предметом уваги мають бути не інтерпретації приватних висловлювань у соцмережах, а реальний стан мовної ситуації в конкретному закладі дошкільної освіти.
Звертаюся до місцевих органів влади, управління освітою м. Біла Церква. Необхідно провести належну перевірку фактів, надати методичну підтримку педагогічному колективу та забезпечити безумовне виконання вимог мовного законодавства.
🔹П’яте. Окремо звертаюся до зросійщених батьків. Українська держава не втручається у вашу приватну мовну сферу, однак саме від батьків залежить, чи буде дитина готовою до навчання державною мовою, переступивши поріг школи. Чи, не володіючи державною мовою, дитина не зможе якісно навчатися. Український дитячий садок, так само як і школа – це простір, де дитина має органічно зростати українцем: і сім’я, і педагоги мають спільно допомагати їй оволодівати мовою країни, у якій вона живе і навчається.
Наголошую: право вимагати дотримання мовного закону – це не привілей, а норма. А публічне цькування людей, які відстоюють цю норму, є недопустимим у демократичному суспільстві.
Закликаю всіх учасників дискусії повернутися до фактів, до поваги й до законодавчих стандартів. Мова – це фундамент національної безпеки, а не привід для зведення рахунків з громадянами, котрі добиваються її належного статусу в освіті й інших сферах публічного життя.
Жаль, що факт цькування дитини ця омбудсмен не побачила
15
Ana Fernandes• вчера в 12:49
Ответ дляLena-Lena12
На місці батьків, які читали цей допис та ходять в цю групу, і неважливо, якою мовою вони спілкуються, то подати скаргу в управління освіти та поліцію, що сторонні люди лізуть до дітей та травмують їх, а керівництво закладу нічого не робить.
Она еще и учительница
3
1
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу