Тётя Хрюша• вчера в 13:24
Дивні висновки дитини. Якими були б ваші аргументи?
Доньці 10 років, характер завжди був непростий, але зараз взагалі.....Вона всі мої слова і дії так перекручує, що я навіть не знаю, як реагувати. Наприклад, я завжди вітала її бажання ділитися зі мною враженнями, емоціями, думками. Вона і ділилась. Але це під загрозою тепер. Бо пару раз було, що вона приходить зі школи і в захваті розповідає, що "сьогодні зірвався урок англійської, ха-ха, так весело...", або "хлопці стрибали на парті, поки вона не тріснула, от прикол..." Звісно, я кажу, що це шопопало, і зовсім не весело і не прикольно -зривати уроки чи ламати меблі. Її висновок: "ой, все, більше тобі нічого розповідати не буду, раз ти так реагуєш". А як я маю реагувати на таке? В нас благополучна родина, гарні відносини з чоловіком, змалечку виховували її правильно, може аж занадто. Або - бачу, що оцінки стали гірші. Я її за оцінки ніколи не сварила, але знаю межі її можливостей і кажу - чому ж так, ти ж можеш краще. Відповідь: "тому що коли я приношу гарні оцінки, ти їх від мене чекаєш весь час і це ніби задає мені певну планку, якій потрібно відповідати, а це складно (читай -потребує певних зусиль). Тому я вирішила не вчитись надто добре". І що мені сказати? Або грає в комп´ютерну гру (домовились що не більше 1 години в день). Бачу, що засиділась, кажу -вимикай вже, для очей шкідливо та й спати час. Вона каже: "насправді ти хочеш, щоб я засмутилась від того, що не можу більше грати". Чесно, я вже не знаю, що і як мені сказати, чи як реагувати, щоб вона не вивернула це на свій лад. А як би ви поводились в таких випадках?
показать весь текст
23
2
1
Ответ дляТётя Хрюша
Ваш висновок дуже складний для дитини:) Її просто розчарувало, що я не підтримую такі ’веселощі’.
Це із розряду сміятись коли хтось упав. Дитині була смішна ситуація що не мала статись. Її сміх може бути результатом страху, що і її накажуть разом з хлопцями. Але не насварили, можна радіти. Ваша дитина ще не розуміє причини її веселощів. Просто реакція. Вона її не аналізувала. Вона не ставила себе на місце вчителя, директора, батьків що будуть купувати нові парти. Вона не вміє аналізувати. Вона не подумала. І зараз ваша задача, не засуджувати, за те чого вона ще не вміє, а навчити дитину аналізувати поступки інших, наслідки поступків.
1
No problems• вчера в 15:56
Ответ дляТётя Хрюша
Проблема в тому, що я не підтримую її в тому, що зірвати урок чи зламати парту -це весело і прикольно. І я чесно про це кажу. Чи я мала теж посміятися з тих ’приколів’?
Проблема не в тому, що ви її не підтримуєте, а в тому, що вона не розуміє, що це погано, не весело і не прикольно.
Мої теж можуть на емоціях розповідати, що хтось з однокласників щось відчебучив, але зазвичай це-мама, уяви! мама, як так можна? мама, я в шоці!
І я їх підтримую, кажу, що пишаюся тим, що вони себе так не ведуть, що розуміють, що це погано, що міркують, а не біжать за стадом.
Мої теж можуть на емоціях розповідати, що хтось з однокласників щось відчебучив, але зазвичай це-мама, уяви! мама, як так можна? мама, я в шоці!
І я їх підтримую, кажу, що пишаюся тим, що вони себе так не ведуть, що розуміють, що це погано, що міркують, а не біжать за стадом.
3
2
1
Ответ дляOrganic
Які причини ? Меблі ламати та зривати уроки? Діти це роблять бо можуть. От і все.
Питання до вас як до вчителя. Чи могла дитина зламати парту, якщо б парта відповідала нормам, була ціла не відремонтована? Бо якщо б в нашому класі дитина зламала парту, то моє перше питання було б чи не скалічилась дитина. Бо парти в нашому класі ймовірно ще бачили динозаврів. Але маємо, що маємо.
3
2
автор
Тётя Хрюша
• вчера в 16:01
Ответ дляOlga_72
Питання до вас як до вчителя. Чи могла дитина зламати парту, якщо б парта відповідала нормам, була ціла не відремонтована? Бо якщо б в нашому класі дитина зламала парту, то моє перше питання було б чи не скалічилась дитина. Бо парти в нашому класі ймовірно ще бачили динозаврів. Але маємо, що маємо.
Давайте ще займемось віктім-блеймінгом парти:) Це з розряду ’сама винна, бо занадто коротку спідницю вдягнула’.
1
1
Ответ дляNo problems
Проблема не в тому, що ви її не підтримуєте, а в тому, що вона не розуміє, що це погано, не весело і не прикольно.
Мої теж можуть на емоціях розповідати, що хтось з однокласників щось відчебучив, але зазвичай це-мама, уяви! мама, як так можна? мама, я в шоці!
І я їх підтримую, кажу, що пишаюся тим, що вони себе так не ведуть, що розуміють, що це погано, що міркують, а не біжать за стадом.
Мої теж можуть на емоціях розповідати, що хтось з однокласників щось відчебучив, але зазвичай це-мама, уяви! мама, як так можна? мама, я в шоці!
І я їх підтримую, кажу, що пишаюся тим, що вони себе так не ведуть, що розуміють, що це погано, що міркують, а не біжать за стадом.
Ви серйозно вважаєте що дитина не розуміє що погано, а що ні?
1
Organic• вчера в 16:03
Ответ дляOlga_72
Питання до вас як до вчителя. Чи могла дитина зламати парту, якщо б парта відповідала нормам, була ціла не відремонтована? Бо якщо б в нашому класі дитина зламала парту, то моє перше питання було б чи не скалічилась дитина. Бо парти в нашому класі ймовірно ще бачили динозаврів. Але маємо, що маємо.
Я не вчитель. І у якому б стані не була парта- адекватна дитина не буде на ній так скакати, що б її зламати
2
Ответ дляOrganic
Я не вчитель. І у якому б стані не була парта- адекватна дитина не буде на ній так скакати, що б її зламати
А дитина хлопець, чи хлопці ще й вбитись могла після стрибку на парті. То ситуація зовсім не смішна. Так же не смішно, коли діти зривають нові унітази, бо батьки навчили ставати на них ногами.
No problems• вчера в 16:10
Ответ дляOlga_72
Ви серйозно вважаєте що дитина не розуміє що погано, а що ні?
Саме так. І у цьому може бути психічний розлад.
2
1
Бжоли-бандерівці• вчера в 16:10
Ответ дляТётя Хрюша
Думаю, що в неї він років в 8 почався, хоча навіть зараз вона на зріст маленька і ще немає ніяких вторинних статевих ознак.
в 8 то предпідлітковий період, коли гормони починаються і міняється поведінка. А зараз думаю вона наближається до підліткового - рік-два і ви відчуєте це на собі
Міняйловна• вчера в 16:16
Ответ дляТётя Хрюша
Проблема в тому, що я не підтримую її в тому, що зірвати урок чи зламати парту -це весело і прикольно. І я чесно про це кажу. Чи я мала теж посміятися з тих ’приколів’?
Она с Вами откровенно говорит, судя по тому что Вы описали в старпосте, у Вас очень смышленая дочь. Отвечайте в ее стиле, скажите ну ты ж не хочешь чтобы я тебя обманывала, и делала вид что все хорошо, когда это нетак. Ты ж первая перестанешь мне верить, если я буду только кивать и тебе поддакивать.
1
1
ПлакалаВАвто• вчера в 16:21
На скакание на парте я бы отреагировала так - ого, капец, чего это они решили поскакать на парте? Слава те господи, это была не ты, а то б нам пришлось парту новую покупать
4
Латексне альтер ЕГО• вчера в 16:26
Ответ дляТётя Хрюша
Я їй завжди так кажу. А вона - ні, ти просто хочеш познущатися з мене.
Це запит на прив´язаність. Вона все більше відчуває те, що ви її не розумієте і буде й далі емоційно дистанціюватися. Але дітям дуже потрібна прив´язаність, а отже вона піде шукати її в іншому місці. Вам терміново вивчати праці Гордона Ньюфелда або йти до психолога, які вміє працювати за його методом
Ответ дляТётя Хрюша
Давайте ще займемось віктім-блеймінгом парти:) Це з розряду ’сама винна, бо занадто коротку спідницю вдягнула’.
Цю ситуацію можна розглядати з багатьох боків.
Давайте про гарне.
Ваша донька прекрасний маніпулятор. Вам зараз важко її виховувати, але у дорослому життю їй буде дуже легко. Вчиться відповідати на її провокації. Питання будуть дедалі складніші. Ростіть і розвивайтесь разом з дитиною.
Момент . Не плутайте дії та емоції. Дуже часто наші емоції непідконтрольні. Особливо складно під час війни.
Ніколи не засуджуйте дитину за дії. Ви можете засуджувати дії.
Не засуджуйте свою дитину за дії інших. Особливо якщо ваша дитина не може впливати на дії інших. Вона має відповідати за свої дії.
Давайте про гарне.
Ваша донька прекрасний маніпулятор. Вам зараз важко її виховувати, але у дорослому життю їй буде дуже легко. Вчиться відповідати на її провокації. Питання будуть дедалі складніші. Ростіть і розвивайтесь разом з дитиною.
Момент . Не плутайте дії та емоції. Дуже часто наші емоції непідконтрольні. Особливо складно під час війни.
Ніколи не засуджуйте дитину за дії. Ви можете засуджувати дії.
Не засуджуйте свою дитину за дії інших. Особливо якщо ваша дитина не може впливати на дії інших. Вона має відповідати за свої дії.
язззззь!!!• вчера в 16:27
Ответ дляМанкоголік
Ой, советчица как всегда в темах про подростков: мы были просто душками, учителя слушали открыв рот, все как один, никто за гаражами не курил и на переменах не бегал. В библиотеку на перемене забегали, читнуть что-то
А ми реально на перерві ходили або книжки здавати або за булочкою і ніхто уроки не зривав ніколи. У нас був жорсткий директор. Дівчатам не можна було у штанях приходити у школу і з макіяжем. У випускних класах так, нам з поганої школи підкинути 4х учнів - 2х армянинів,які просто сиділи на задній парті і мовчали і за присутність і гарну поведінку їм ставили 3 і 2х дівчат які курили за гаражами, ті ледве отримати атестати,ви з таких?)
Манкоголік• вчера в 16:29
Ответ дляязззззь!!!
А ми реально на перерві ходили або книжки здавати або за булочкою і ніхто уроки не зривав ніколи. У нас був жорсткий директор. Дівчатам не можна було у штанях приходити у школу і з макіяжем. У випускних класах так, нам з поганої школи підкинути 4х учнів - 2х армянинів,які просто сиділи на задній парті і мовчали і за присутність і гарну поведінку їм ставили 3 і 2х дівчат які курили за гаражами, ті ледве отримати атестати,ви з таких?)
Каждую перемену сдавали книжки? Вот прям изо дня в день 🤣 мне жаль, что ваше главное достижение - лишь школьный аттестат и вы так отчаянно этим гордитесь
язззззь!!!• вчера в 16:30
Ответ дляМанкоголік
Каждую перемену сдавали книжки? Вот прям изо дня в день 🤣 мне жаль, что ваше главное достижение - лишь школьный аттестат и вы так отчаянно этим гордитесь
А що там тієї перерви,то у туалет сходити,то перекусити,то у учителя щось запитати. Досягнення у школі це дійсно знання і атестат,ви не знали?) Чи у вас його немає?)
Латексне альтер ЕГО• вчера в 16:31
Ответ дляТётя Хрюша
Проблема в тому, що я не підтримую її в тому, що зірвати урок чи зламати парту -це весело і прикольно. І я чесно про це кажу. Чи я мала теж посміятися з тих ’приколів’?
Вона з вами ділиться цим, тему що хоче бути ближчою, хоче щоб між вами не було секретів, хоче, щоб ви її знали. Ви можете не підтримувати цих дій, але в той же час зберігати зв´язок з нею. Ви завжди можете сказати: я так ціную те, що ти зі мною цим поділилася. Не всі діти готові розповісти це батькам. А ти знаєш, чому ті хлопці стрибали по парті? А ти розумієш, які наслідки могли би бути, якби вона не просто тріснула, а розломилася вщент? І ти ж розумієш, що рано чи пізно винуватців знайдуть і змусять батьків компенсувати збитки?
2
Манкоголік• вчера в 16:32
Ответ дляязззззь!!!
А що там тієї перерви,то у туалет сходити,то перекусити,то у учителя щось запитати. Досягнення у школі це дійсно знання і атестат,ви не знали?) Чи у вас його немає?)
Я вас прям удивлю сильно: у меня даже есть кандидатская степень
Кицюююня• вчера в 16:32
Ну вы и нудная. Понятно что ребенок отвернулся, одни нотации слышит. Не пробовали быть другом? Посмеяться с ней над приколами в школе. Я всегда у своего выпытывала такие подробности, мне было интересно что сейчас чудят. И он рассказывал. А взамен я про свою школу говорила. Смеялись.
1
язззззь!!!• вчера в 16:32
Ответ дляМанкоголік
Я вас прям удивлю сильно: у меня даже есть кандидатская степень
Навряд)
Розбещена цяточка• вчера в 17:00
После прочитанного я сама захотела вас послать, автор.
Вам бы нравилось, если бы вы в ответ на рассказанное выслушивали бы морали?
Сыну 12, для меня бы было главным, чтобы урок сорвал не он и парту сломал не он. Фото. Послушали, посмеялись и все
Но нет, нужно же включить идеальную мамашку и натыкать дочку носом, как написавшего на ковер котенка
Вам бы нравилось, если бы вы в ответ на рассказанное выслушивали бы морали?
Сыну 12, для меня бы было главным, чтобы урок сорвал не он и парту сломал не он. Фото. Послушали, посмеялись и все
Но нет, нужно же включить идеальную мамашку и натыкать дочку носом, как написавшего на ковер котенка
2
Розбещена цяточка• вчера в 17:02
Ответ дляТётя Хрюша
Так, я була дуже правильна. Але мова не про це. Як зберегти контакт з дитиною, якщо я не можу розділити її захват від дитячих дурощів?
Автор, а что бы вы могли с ней разделить?
Радость от какого рассказа? О том, как она красиво рассказала стих и получила 11?
Радость от какого рассказа? О том, как она красиво рассказала стих и получила 11?
Розбещена цяточка• вчера в 17:03
Ответ дляПопихтю та й годі
І якщо вона приходить з такою думкою що це весело зривати урок, цю думку вона принесла зі спільноти ( свого класу) і тут вже має працювати класний керівник з колективом, окремо тільки у Вас не вийде вплинути на колектив.
Боже, ну не несите бред
Можно подумать, вы бы не радовались, если бы на работе у вас слетели все программы и невозможно было работать час? Слезы бы лили, да?
Можно подумать, вы бы не радовались, если бы на работе у вас слетели все программы и невозможно было работать час? Слезы бы лили, да?
1
1
Розбещена цяточка• вчера в 17:06
Ответ дляNo problems
Проблема не в тому, що ви її не підтримуєте, а в тому, що вона не розуміє, що це погано, не весело і не прикольно.
Мої теж можуть на емоціях розповідати, що хтось з однокласників щось відчебучив, але зазвичай це-мама, уяви! мама, як так можна? мама, я в шоці!
І я їх підтримую, кажу, що пишаюся тим, що вони себе так не ведуть, що розуміють, що це погано, що міркують, а не біжать за стадом.
Мої теж можуть на емоціях розповідати, що хтось з однокласників щось відчебучив, але зазвичай це-мама, уяви! мама, як так можна? мама, я в шоці!
І я їх підтримую, кажу, що пишаюся тим, що вони себе так не ведуть, що розуміють, що це погано, що міркують, а не біжать за стадом.
Поздравляю, дрессировка послушных собачек у вас прошла успешно. Уже заглядывают в глаза и ждут там одобрения. Знаете что, таких детей, как ваши, больше всех жаль. Именно они потом на 100% станут постоянными клиентами психологов
автор
Тётя Хрюша
• вчера в 17:09
Ответ дляРозбещена цяточка
Автор, а что бы вы могли с ней разделить?
Радость от какого рассказа? О том, как она красиво рассказала стих и получила 11?
Радость от какого рассказа? О том, как она красиво рассказала стих и получила 11?
А що, цьому не можна порадіти?
Розбещена цяточка• вчера в 17:12
Ответ дляТётя Хрюша
А що, цьому не можна порадіти?
Я у вас спросила, какие ее рассказы вызывают в вас радость
Кнопкотиць• вчера в 17:16
Ответ дляТётя Хрюша
Проблема в тому, що я не підтримую її в тому, що зірвати урок чи зламати парту -це весело і прикольно. І я чесно про це кажу. Чи я мала теж посміятися з тих ’приколів’?
Це справа вчителя- вам це для чого. Краще спитали б- як вчителька реагувала, що казала, кого і як покарала. Поцікавитись, чому саме літі бешкетували, чи вони завжди такі. Спитати про те, що насправді думає донька про це, чому весело, направити її думки іншим шляхом. Вона має сама зробити висновки, а ваше повчання зайве. Короче, можна було б без повчань поговорити, а ви як зануда поводитесь.
автор
Тётя Хрюша
• вчера в 17:20
Ответ дляКнопкотиць
Це справа вчителя- вам це для чого. Краще спитали б- як вчителька реагувала, що казала, кого і як покарала. Поцікавитись, чому саме літі бешкетували, чи вони завжди такі. Спитати про те, що насправді думає донька про це, чому весело, направити її думки іншим шляхом. Вона має сама зробити висновки, а ваше повчання зайве. Короче, можна було б без повчань поговорити, а ви як зануда поводитесь.
А звідки ви знаєте, що я повчала? Це вже не перший коментар такий. Я просто сказала, що це абсолютно не смішно і не прикольно.
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу