Люблю джаз• Изменено вчера в 13:55
Я не делаю ДЗ с ребенком
И честно говоря не понимаю, почему я должна. Это очень удивило мою знакомую.
Она говорит, что в день 2-3 часа сидит за уроками (у нее сын на год старше).
У нас дз - ответственность ребенка.
А как у вас?
Она говорит, что в день 2-3 часа сидит за уроками (у нее сын на год старше).
У нас дз - ответственность ребенка.
А как у вас?
Зробіть вибір:
вже голосів:
127
Делаю с ребенком
Контролирую наличие
Объясняю если спросит
Вообще не вмешиваюсь
Ответы
4
Викачую яйцями• вчера в 13:56
Все дети разные, как и семьи. У каждого свой порядок в семье. И способности ребенка тоже
23
сладкий_ноябрь• вчера в 13:56
Дитина молодша в 3 класі. Роблю з ним тоді, коли приходить, бо чогось не розуміє.
А так все сам.
А так все сам.
Мая твая не панимать• вчера в 13:57
Не знаю, що обрати. Всі діти різні. Це не тому, що хтось унікум, а хтось тупий. Маю двох дітей - однакова родина, однакова стать, однаковий тато, виховання і все інше. Один відмінник повний, з 1 класу робить все сам. Інший приносить 3-4-5, якщо я сідаю і роблю з ним або допомагаю, має 6-7-8.
Обидва прекрасні, просто різний характер.
Обидва прекрасні, просто різний характер.
13
2
автор
Люблю джаз
• вчера в 13:57
Ответ дляВикачую яйцями
Все дети разные, как и семьи. У каждого свой порядок в семье. И способности ребенка тоже
Я думаю это не совсем про способности. А скорее про степень поививаемой ответственности, умению распределять время, планировать, иногда выкручиваться.
Как этому научиться, если нет практических ситуаций?
Как этому научиться, если нет практических ситуаций?
19
5
3
1
Пенек Возмездия• вчера в 13:57
Никогда не делала, вообще к школе не касаюсь. Максимум спрошу все в порядке, на этом . Не хватало мне еще с уроками сидеть
3
3
Меня не звали• вчера в 14:00
Старший делал сам, с младшим если не сяду, то он и не вспомнит про них.
4
Губи з філером• вчера в 14:02
8 клас
робить сам
я - контролюю наявність ключових (на мою думку)
паралельно можу пояснити і перевірити
робить сам
я - контролюю наявність ключових (на мою думку)
паралельно можу пояснити і перевірити
Фенте Фря• вчера в 14:02
Со старшим даже не знала, что задано и никогда не проверяла, учился хорошо сам. С младшей сидела с 1-4, с 5 - проверяла, с 8 - контролирую наличие. Учится плохо.
Губи з філером• вчера в 14:02
Ответ дляЛюблю джаз
Я думаю это не совсем про способности. А скорее про степень поививаемой ответственности, умению распределять время, планировать, иногда выкручиваться.
Как этому научиться, если нет практических ситуаций?
Как этому научиться, если нет практических ситуаций?
тому що ВСІ діти (як і дорослі) РІЗНІ
11
автор
Люблю джаз
• вчера в 14:02
Ответ дляГуби з філером
тому що ВСІ діти (як і дорослі) РІЗНІ
Вы же понимаете что во взрослом возрасте с индивидуальными особенностями никто считаться не будет
8
Фенте Фря• вчера в 14:04
Ответ дляЛюблю джаз
Я думаю это не совсем про способности. А скорее про степень поививаемой ответственности, умению распределять время, планировать, иногда выкручиваться.
Как этому научиться, если нет практических ситуаций?
Как этому научиться, если нет практических ситуаций?
Нет. Если не хочет, еще и память плохая, соображает не сразу, плюс учитель не хочет возиться, то просто одни колы и все.
Просто каралева• вчера в 14:05
з другого семестру першого класу робить сама, я пояснюю за потреби. Зараз в 5 класі, вчиться по Інтелекту.
У мене нема ні моральних сил, ні часу робити з дитиною домашку чи щодня все контролювати/перевіряти. Це її зона відповідальності.
У мене нема ні моральних сил, ні часу робити з дитиною домашку чи щодня все контролювати/перевіряти. Це її зона відповідальності.
3
Губи з філером• вчера в 14:05
Ответ дляЛюблю джаз
Вы же понимаете что во взрослом возрасте с индивидуальными особенностями никто считаться не будет
абсолютно розумію і погоджуюсь з Вами
Як, власне, розумію що ЦЕ НОРМАЛЬНОЮ є ситуація коли умовний двієчник Вася заробляє більше Вас - тієї, яка намагалась в школі ’распределять время, планировать, иногда выкручиваться.’.
Бо повторюсь - і діти, і дорослі РІЗНІ.
Як, власне, розумію що ЦЕ НОРМАЛЬНОЮ є ситуація коли умовний двієчник Вася заробляє більше Вас - тієї, яка намагалась в школі ’распределять время, планировать, иногда выкручиваться.’.
Бо повторюсь - і діти, і дорослі РІЗНІ.
4
4
1
сладкий_ноябрь• вчера в 14:06
Ответ дляМая твая не панимать
Не знаю, що обрати. Всі діти різні. Це не тому, що хтось унікум, а хтось тупий. Маю двох дітей - однакова родина, однакова стать, однаковий тато, виховання і все інше. Один відмінник повний, з 1 класу робить все сам. Інший приносить 3-4-5, якщо я сідаю і роблю з ним або допомагаю, має 6-7-8.
Обидва прекрасні, просто різний характер.
Обидва прекрасні, просто різний характер.
У другого не має мотивації і не розвинене самонавчання.
Звісно можете сідати з ним, але ото ті вищі бали будуть ваші, а не його.
Звісно можете сідати з ним, але ото ті вищі бали будуть ваші, а не його.
1
Біле пальто• вчера в 14:06
Авторе, в мене 3 дітей. Із стршими я ніколи нічого не робила. Вони вчилися самі, і не потребували ніякого контролю, прекрасно закінчили школу. І я також не розуміла чому я маю і таке інше. А ось третя дитина мені показала, що так, саме я маю і саме щараз, бо інакше школа просто не бкле закінчена. В мене диьина, яка багато читпє , роздумує, вміє, але вважає , що шкільна програма їй непотрібна. І ніякі дрводи та аргументи не діють. Пише конкурскі есе, чудово оіпить і малює, виграє олімпіади з математики, але взагалі не цікавиться історією, фізикою і хімією, географією. І просто не робить уроки з цих предметів, зовсім. Ось я і сиджу над головою і примушую
1
1
Фенте Фря• вчера в 14:07
Ответ длясладкий_ноябрь
У другого не має мотивації і не розвинене самонавчання.
Звісно можете сідати з ним, але ото ті вищі бали будуть ваші, а не його.
Звісно можете сідати з ним, але ото ті вищі бали будуть ваші, а не його.
Дело тут уже вообще не в балах, а чтобы ребенок хоть что-то усвоил.
6
автор
Люблю джаз
• вчера в 14:07
Ответ дляГуби з філером
абсолютно розумію і погоджуюсь з Вами
Як, власне, розумію що ЦЕ НОРМАЛЬНОЮ є ситуація коли умовний двієчник Вася заробляє більше Вас - тієї, яка намагалась в школі ’распределять время, планировать, иногда выкручиваться.’.
Бо повторюсь - і діти, і дорослі РІЗНІ.
Як, власне, розумію що ЦЕ НОРМАЛЬНОЮ є ситуація коли умовний двієчник Вася заробляє більше Вас - тієї, яка намагалась в школі ’распределять время, планировать, иногда выкручиваться.’.
Бо повторюсь - і діти, і дорослі РІЗНІ.
Да, знаю эту сказку
1
Губи з філером• вчера в 14:07
Ответ дляФенте Фря
Дело тут уже вообще не в балах, а чтобы ребенок хоть что-то усвоил.
повністю погоджуюсь з Вами і не розумію загалом тієї ітерії з приводу оцінок
1
Вимагаю спілкування• вчера в 14:10
Ответ дляВикачую яйцями
Все дети разные, как и семьи. У каждого свой порядок в семье. И способности ребенка тоже
Согласна.
У меня ребенок нуждается в моей помощи и я заинтересована в успеваемости.
Плюс специфика обучения онлайн, частые отключения света, отсутствие уроков, но наличие заданий, установка дедлайнов - приходится включаться и ого-го как включаться.
У меня ребенок нуждается в моей помощи и я заинтересована в успеваемости.
Плюс специфика обучения онлайн, частые отключения света, отсутствие уроков, но наличие заданий, установка дедлайнов - приходится включаться и ого-го как включаться.
2
Губи з філером• вчера в 14:08
Ответ дляЛюблю джаз
Да, знаю эту сказку
чому сказку?))
Ви не заробляєте 300 тис грн на місяць
Чому? Лінива чи час не вмієте розподвіляти?))
Ви не заробляєте 300 тис грн на місяць
Чому? Лінива чи час не вмієте розподвіляти?))
3
1
сладкий_ноябрь• вчера в 14:08
Ответ дляГуби з філером
абсолютно розумію і погоджуюсь з Вами
Як, власне, розумію що ЦЕ НОРМАЛЬНОЮ є ситуація коли умовний двієчник Вася заробляє більше Вас - тієї, яка намагалась в школі ’распределять время, планировать, иногда выкручиваться.’.
Бо повторюсь - і діти, і дорослі РІЗНІ.
Як, власне, розумію що ЦЕ НОРМАЛЬНОЮ є ситуація коли умовний двієчник Вася заробляє більше Вас - тієї, яка намагалась в школі ’распределять время, планировать, иногда выкручиваться.’.
Бо повторюсь - і діти, і дорослі РІЗНІ.
Я такого двієчника знаю аж одного, але в нього батьки мільйонери.
А в основному вийшли на рівень якраз ті, хто вчилися.
А в основному вийшли на рівень якраз ті, хто вчилися.
3
Вимагаю спілкування• вчера в 14:09
Ответ дляЛюблю джаз
Я думаю это не совсем про способности. А скорее про степень поививаемой ответственности, умению распределять время, планировать, иногда выкручиваться.
Как этому научиться, если нет практических ситуаций?
Как этому научиться, если нет практических ситуаций?
У нас есть прогресс с годами, но пока помогаю контролирую и т.д иначе будет плохо, уже пробовала.
автор
Люблю джаз
• вчера в 14:09
Ответ дляГуби з філером
чому сказку?))
Ви не заробляєте 300 тис грн на місяць
Чому? Лінива чи час не вмієте розподвіляти?))
Ви не заробляєте 300 тис грн на місяць
Чому? Лінива чи час не вмієте розподвіляти?))
Я нормально зарабатываю, но не понимаю почему вы вдруг решили перейти к попыткам меня унизить)
4
1
1
сладкий_ноябрь• вчера в 14:09
Ответ дляФенте Фря
Дело тут уже вообще не в балах, а чтобы ребенок хоть что-то усвоил.
Діти після 3-4 класу можуть знаходити матеріал самостійно, якщо їх навчити цьому, п не робити за них,
Губи з філером• вчера в 14:09
Ответ длясладкий_ноябрь
Я такого двієчника знаю аж одного, але в нього батьки мільйонери.
А в основному вийшли на рівень якраз ті, хто вчилися.
А в основному вийшли на рівень якраз ті, хто вчилися.
а я багатьох))) І декількох - тих, хто не вчився в школі (точніше - геть погано вчився), його як ’покарання’ відправили в ПТУ.
Наразі - прекрасний сантехнік, заробляє на день в середньому від 5-6К грн
Наразі - прекрасний сантехнік, заробляє на день в середньому від 5-6К грн
4
1
Фенте Фря• вчера в 14:09
Ответ дляГуби з філером
повністю погоджуюсь з Вами і не розумію загалом тієї ітерії з приводу оцінок
Ну просто я тоже была гордая мама вундеркинда и думала, что я молодец, а другие мамы ленивые или им плевать. Пока мне не выдали второго ребенка, абсолютно противоположного.
Все мои практики обнулились.
Все мои практики обнулились.
3
Губи з філером• вчера в 14:11
Ответ дляЛюблю джаз
Я нормально зарабатываю, но не понимаю почему вы вдруг решили перейти к попыткам меня унизить)
я Вам наочно показую приклад що ВСІ люди різні
і той факт що Ви не маєте умовні 300К в міс свідчить про те що є люди кращі від вас - за рівнем саморозвитку, самоорганізації, вмінню знайти шляхи ’вивернутися’ тощо
і той факт що Ви не маєте умовні 300К в міс свідчить про те що є люди кращі від вас - за рівнем саморозвитку, самоорганізації, вмінню знайти шляхи ’вивернутися’ тощо
1
сладкий_ноябрь• вчера в 14:11
Ответ дляГуби з філером
а я багатьох))) І декількох - тих, хто не вчився в школі (точніше - геть погано вчився), його як ’покарання’ відправили в ПТУ.
Наразі - прекрасний сантехнік, заробляє на день в середньому від 5-6К грн
Наразі - прекрасний сантехнік, заробляє на день в середньому від 5-6К грн
120 тис на місяць це про успішність? :))
Ну ок
Ну ок
9
2
Губи з філером• вчера в 14:11
Ответ дляГжегож Бженчишчикевич
Не делайте. Мы при чем.? Склепали тему для топа?
певно щоб самопохизуватися
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу