Хата на мати• сегодня в 10:11
А мені незручно, що я не знаю оцінок інших дітей в класі
Таким чином мені важко визначити об´єктивно, як навчається моя дитина. Бо є вчителі, які, наприклад, принципово не ставлять найвищу оцінку нікому. От має моя дитина 10 по якомусь простому предмету типу "Безпека і добробут" (5й клас). Як мені зрозуміти - це вона недопрацьовує (бо предмет легкий, це ж не математика), чи просто вчитель такий і вищої оцінки в принципі в класі ні в кого немає?
показать весь текст
76
11
7
1
1
ТихоЯ• сегодня в 13:20
Ответ дляКокосиха
10 балів это не забила на предмет. И выше вы отвечали , что сами учились хорошо , но не отлично и сосредоточились на тех предметах к которым был талант .
Вот у вашего ребенка оценка выше средней , это не забила . Но таланта к этому предмету наверно нет( но есть достаточный уровень знаний подкрепленный оценкой) , зачем тогда высший бал?
Вот у вашего ребенка оценка выше средней , это не забила . Но таланта к этому предмету наверно нет( но есть достаточный уровень знаний подкрепленный оценкой) , зачем тогда высший бал?
Це не вище середнього, це оцінка ’відмінно’
1
автор
Хата на мати
• сегодня в 14:14
Ответ дляSvitlo_
Чому ви вирішили, що дитині потрібен ВУЗ?
Тому що вона достатньо розумна, щоб там навчатись.
2
автор
Хата на мати
• сегодня в 14:16
Ответ длябювет_в_обед
Автор, я такая же. 10 для меня это плохая оценка, потому что мой ребенок учится на 11-12. Физ-мат лицей. И у нас есть стипендии, рейтинги, бесконечные олимпиады. Когда ты в среде таких же, нужно держать планку. Но... Ребенок не робот, он тоже устает, чатом джипити не пользуется и если проскакивает даже 9, я удивляюсь, конечно, но говорю: ничего страшного, ты все равно очень талантливая, а оценки...бывает!
У вас же нет рейтингов, обычная школа?
Тогда ЗБД это вообще не тот предмет, где нужно заморачиваться. Главное, чтобы у ребенка были знания.
У вас же нет рейтингов, обычная школа?
Тогда ЗБД это вообще не тот предмет, где нужно заморачиваться. Главное, чтобы у ребенка были знания.
Ні, в нас математичний ліцей.
2
2
1
Ms. Искренность• сегодня в 14:17
Ответ дляЛепешечка
Ха!
То ви
В до мене одна мамаша приходила на повному серйозі з претензіями - пачєму 10, а нє 12?
Приносила самостійну роботу і питала в пачєму нє защіталі ето заданіє ваабщє? Приклад на 4 дії, в одній з дій помилка, звичайно, відповідь неправильна, а значить завдання не виконане. Але я повинна була на її думку накинути бал за виконану першу дію.
Це з математики.
То ви
В до мене одна мамаша приходила на повному серйозі з претензіями - пачєму 10, а нє 12?
Приносила самостійну роботу і питала в пачєму нє защіталі ето заданіє ваабщє? Приклад на 4 дії, в одній з дій помилка, звичайно, відповідь неправильна, а значить завдання не виконане. Але я повинна була на її думку накинути бал за виконану першу дію.
Це з математики.
Ви вчителі математики - святі люди!
Сил вам
Сил вам
1
Коник-стрибунець• сегодня в 14:57
Ответ дляХата на мати
Різниця в тому, що дитина часто робить завдання тяп-ляп. Тобто не те, що вона не здібна, а просто в неї така особливість. І якщо це вже в 5му класі так, то що буде далі, з більш складними предметами? Хочу навчити її хоча б старанно виконувати завдання. Я б не вимагала це по складних предметах, до яких потрібні здібності. Але якісь прості - то чому б не бути уважнішою?
Як педагог вам розказую. В 5 класі діти і повинні робити все тяп ляп. Так вони вчаться самостійності і відповідальності. Чим менше ви заважаєте бути самостійними, тим довше і складніше дитині вчитись.
Є предмети за якими дитина неповинна бути відмінником. Вони для загального розвитку, щоб зацікавити дитину. Не уважна? - Не цікаво! Ок, дитина шукає щось інше. 9-13 років, це вік пошуку себе.
Перестаньте давити на дитину. Бо коли дійсно треба буде вчитись, а це після 8 класу, то ви так дістанете дитину, що в неї перегорить бажання вчити хоч щось.
Є предмети за якими дитина неповинна бути відмінником. Вони для загального розвитку, щоб зацікавити дитину. Не уважна? - Не цікаво! Ок, дитина шукає щось інше. 9-13 років, це вік пошуку себе.
Перестаньте давити на дитину. Бо коли дійсно треба буде вчитись, а це після 8 класу, то ви так дістанете дитину, що в неї перегорить бажання вчити хоч щось.
5
Коник-стрибунець• сегодня в 14:58
Ответ дляХата на мати
Невдале порівняння. Яка б я не була, домашні не жаліються. А от чи старається дитина -це важливо і для вступу у ВНЗ, і для навчання там - бо ви, наприклад, не хотіли б потрапити до ’спеціаліста’, який навчався тяп-ляп?
Яке відношення безпека має до ЗНО?
4
Рассказница• сегодня в 16:09
Ответ дляХата на мати
Різниця в тому, що дитина часто робить завдання тяп-ляп. Тобто не те, що вона не здібна, а просто в неї така особливість. І якщо це вже в 5му класі так, то що буде далі, з більш складними предметами? Хочу навчити її хоча б старанно виконувати завдання. Я б не вимагала це по складних предметах, до яких потрібні здібності. Але якісь прості - то чому б не бути уважнішою?
Зачем тратить время на простое?нужны только к зно предметы
КликОЛЬКА• сегодня в 16:16
Ответ дляМіс Всесвіт
Давайте фото вашей квартиры, кухни и холодильника. Сейчас мы посмотрим, какая вы хозяйка, жена и мать.
А ещё фото квартиры, холодильника и кухни соседей, друзей и тп, что б сравнивать, насколько автор не дорабатывает
6
Найщасливіша• сегодня в 16:31
Ответ дляХата на мати
Я не хочу 12!! Я хочу, щоб дитина використовувала весь свій потенціал в навчанні, а не ’спускала на гальмах’ якийсь рандомний предмет, просто тому, що там вчителька не вимоглива. Мені не заради оцінки знати треба, а щоб зрозуміти, дитина використовує весь свій потенціал, чи з якоїсь причини вирішила, що тут можна тяп-ляп зробити!
я в школі була перша в рейтингах (тоді ще були рейтинги). Кожна 10 здавалась мені проблемою (не кажучи вже про нижчі оцінки), я не могла пробачити собі помилки, мені завжди треба було мати тільки найвищий результат. Слава богу, я не виросла нєврастєнічкою, але відголоски того є в моєму житті до цих пір. І я прям спеціально і дотошно вчу свою дитину знаходити такі предмети, де можна робити тяп-ляп і отримати максимум. Здоров’я і добробут - це як раз такий предмет. Не можна в усьому викладатися на 100%, це неймовірно важко, а головне - в цьому немає ніякого змісту. У всіх предметів є пріорітети. Вищий пріорітет - вищі зусилля. Здоров’я і добробут - ну точно десь там в кінці списку
1
Коник-стрибунець• сегодня в 16:42
Ответ дляХата на мати
Я не хочу 12!! Я хочу, щоб дитина використовувала весь свій потенціал в навчанні, а не ’спускала на гальмах’ якийсь рандомний предмет, просто тому, що там вчителька не вимоглива. Мені не заради оцінки знати треба, а щоб зрозуміти, дитина використовує весь свій потенціал, чи з якоїсь причини вирішила, що тут можна тяп-ляп зробити!
Ви дуже не розумна мама. ВИ ХОЧЕТЕ повний потенціал? Ви зараз для себе таку саму планку встановили? Міністр Економіки, або помічник президента? Вам не можна знати оцінки, бо ви знущаєтесь над дитиною. Дайте їй щасливе життя, а не вижимайте її як лиммон. Так не можна як ви робите. Йдіть до психолога.
1
Коник-стрибунець• сегодня в 16:45
Ответ дляХата на мати
Так! Саме так! Я свої здібності використала максимально.
Похваліться своїм потенціалом! Чого ви там досягли, що боїтесь що ваших статків не вистачить дітям і внукам.
2
Коник-стрибунець• сегодня в 16:46
Ответ дляХата на мати
Тому що вона достатньо розумна, щоб там навчатись.
Ви не заробили на контракт дитині?
1
1
Доросла дівчинка• сегодня в 16:59
ой, я взагалі погана мама. Я не те, що не цікавлюся оцінками чужих дітей, я і у своїх дітей не завжди знаю оцінки. На днях вирішила залізти у щоденник, а там одні 10 та 11. В зошитах трошки гірше, є навіть 7. Але контрольні пише мінімум на 9. Не знаю, як вона вчиться без моїх скандалів, істерик та сварок. Але вчиться. Мене в дитинстві терирозували цими оцінками, весь час порівнювали, зошити рвали. Та ну його. Своїм дітям кажу: погана оцінка то не катастрофа, а лиш привід звернути увагу на те, чого не зрозуміла (не зрозумів). І смертну кару за погані оцінки відмінили. Отака я погана мама)))
1
Раз одела не бу• сегодня в 17:01
Ответ дляНекомильфо
Знакомая поступила благодаря красному аттестату на полуконтракт без экзаменов.
рашка?
1
Раз одела не бу• сегодня в 17:05
Ответ дляБлондинка в Шоколаде
Автор,моя дочь учит английский с репетитором. Когда в 7 классе была кр и мальчик списал из интернета все . Ей 10 ему 12.
Мальчик не все слова умеет читать правильно( на уроках онлайн слушала я лично) и не все дифтонги понимает.
Учительница похвалила его,а ей выговор за недоработку.
Это было обидно и я объяснила ребенку,что учительница не права. Все остальное- хня.( Учительнице 67 лет)
Мальчик не все слова умеет читать правильно( на уроках онлайн слушала я лично) и не все дифтонги понимает.
Учительница похвалила его,а ей выговор за недоработку.
Это было обидно и я объяснила ребенку,что учительница не права. Все остальное- хня.( Учительнице 67 лет)
У нас в таких випадках визивають до дошки і просять повторити, на скільки відповіси, розвʼяжеш стільки і ставлять не зважаючи що списано на 12
Раз одела не бу• сегодня в 17:08
Ответ дляХата на мати
Я не хочу 12!! Я хочу, щоб дитина використовувала весь свій потенціал в навчанні, а не ’спускала на гальмах’ якийсь рандомний предмет, просто тому, що там вчителька не вимоглива. Мені не заради оцінки знати треба, а щоб зрозуміти, дитина використовує весь свій потенціал, чи з якоїсь причини вирішила, що тут можна тяп-ляп зробити!
То якщо дитина робить тяп ляп то це ще і завищена оцінка 10. Відкрийте книгу щось запитайте по пройденому матеріалу за семестр та будете знати які в дитини знання
автор
Хата на мати
• сегодня в 17:16
Ответ дляSvitlo_
І? У розумної дитини можуть бути свої бажання
Чудово. Я готова прийняти її бажання, коли настане час вступу. А поки що мені треба замотивувати дитину навчатись.
1
Не рахую, а вважаю• сегодня в 17:17
Я свідомо оцінки своєї дитини майже не знаю і це не заважає мені розуміти, де вона недопрацьовує, а де вчитель із цікавинкою. Оцінки інших дітей на рівень знань моїх дітей ніколи не впливали.
1
Мания-Величия• сегодня в 17:23
у моєї дитини 6 з алгебри і геометрії, з репетитором. відмінниця має 10. за контрольну роботу оцінки у них однакові.
Молчалка• сегодня в 18:17
Ответ дляХата на мати
Невдале порівняння. Яка б я не була, домашні не жаліються. А от чи старається дитина -це важливо і для вступу у ВНЗ, і для навчання там - бо ви, наприклад, не хотіли б потрапити до ’спеціаліста’, який навчався тяп-ляп?
Для вступу потрібно тільки те до чого в неї є хист і бажання.Я хотіла б потрапити до спеціаліста який любить свою справу,а не до зубрілки з червоним дипломом.
1
Молчалка• сегодня в 18:20
Ответ дляХата на мати
Та не порівнюючи! А зрозуміти мені треба -це вчитель такий, чи це моя дитина вирішила, вибачте, ’забити’ на даний предмет. Бо він по суті легкий. І там не треба бути генієм, щоб мати максимальний бал! Отже, якщо багато хто має максимальний бал з цього предмета, а моя дитина -ні, я зроблю висновок, що вона не вважає за потрібне вивчати цей предмет гарно. Так зрозуміло?
Ну для прикладу,по фізультурі 10,якщо виконані нормативи на відмінно,а 12 лише якщо призер спорт змагань,якось так.
Молчалка• сегодня в 18:25
Ответ дляХата на мати
Я не хочу 12!! Я хочу, щоб дитина використовувала весь свій потенціал в навчанні, а не ’спускала на гальмах’ якийсь рандомний предмет, просто тому, що там вчителька не вимоглива. Мені не заради оцінки знати треба, а щоб зрозуміти, дитина використовує весь свій потенціал, чи з якоїсь причини вирішила, що тут можна тяп-ляп зробити!
Мама Никитки-2• сегодня в 18:46
Ответ дляНекомильфо
Знакомая поступила благодаря красному аттестату на полуконтракт без экзаменов.
Це десь на кацапів? Чи в ордло?
2
бювет_в_обед• сегодня в 19:35
Ответ дляХата на мати
Ні, в нас математичний ліцей.
Ну тогда пусть ребенок отдыхает...
маска Ілона• 2 часа назад
Если это формальное дз, ответы на вопросы с книги, то 10 может быть максимальный балл.
Еслм проект, то сами посмотрите насколько хорошо выполнена работа. Тяп-ляп или действительно круто, а поставили 10.
Еслм проект, то сами посмотрите насколько хорошо выполнена работа. Тяп-ляп или действительно круто, а поставили 10.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Похожие темы:
Сейчас читают!
Назад Комментарии к ответу