Мала *щастя* співпрацювати із покупцем https://www.kidstaff.com.ua/user-504024.html (читайте гостьову), яка сьогодні створила тему імені мене)
https://sovet.kidstaff.com.ua/question-943199
Обирала вона пальто для своєї мами.
Вибір розміру завжди лежить на покупцю, проте я можу дати певні поради.
Я рекомендувала брати 52 розмір. Мама побоялася, і вирішила взяти 54-й, хоч я попереджала, що пальто великомірить. Проте, погодилась, в разі чого, обміняти на менший. Обрано було все таки 54-й розмір.
Пальто не підійшло , так як насправді великомірило.
Тоді менеджер дала заміри 48, 50 та 52 розмірів, і обрано було 50-й, який начебто відповідав параметрам покупця. Прошу зауважити, що в даному випадку обмін відбувався за рахунок продавця, тобто, мене.
Пальто знову не підійшло, бо, як виявилось, у жінки нестандартна фігура (широкі плечі).
І знову, вже втретє, просять мене піти назустріч і обміняти пальто на пальто для дочки, в якої більш стандартна фігура, відповідно, проблем із підбором моделі та розміру не мало би бути.
Дочка запропонувала на вибір 4 моделі, 2 з них виявились на складі.
А тоді пішли *качелі*. Це пальто не хочу, і поверніть мені гроші.
Дзвінки із погрозами, криками, переходом на особистості і так далі.
Кажу, що гроші давно перебувають на фабриці, і повернути їх немає жодних можливостей. тим більше, що умовами СП все це прописано.
Після образ в мою сторону я вирішила трубку більше не брати, і подальші розмови вже веду із матір,ю покупця, з якою мені легше спілкуватись і яка не переходить на крик у спілкуванні.
Відгук в гостьовій я вже отримала.
Відгук на Советчиці я вже маю.
Питання - чи маю я далі йти на контакт із покупцем і може це називатися адекватною співпрацею?
До речі, я мамі все ще пропоную обрати пальто для дочки, вибір величезний, до слова.
https://sovet.kidstaff.com.ua/question-943199
Обирала вона пальто для своєї мами.
Вибір розміру завжди лежить на покупцю, проте я можу дати певні поради.
Я рекомендувала брати 52 розмір. Мама побоялася, і вирішила взяти 54-й, хоч я попереджала, що пальто великомірить. Проте, погодилась, в разі чого, обміняти на менший. Обрано було все таки 54-й розмір.
Пальто не підійшло , так як насправді великомірило.
Тоді менеджер дала заміри 48, 50 та 52 розмірів, і обрано було 50-й, який начебто відповідав параметрам покупця. Прошу зауважити, що в даному випадку обмін відбувався за рахунок продавця, тобто, мене.
Пальто знову не підійшло, бо, як виявилось, у жінки нестандартна фігура (широкі плечі).
І знову, вже втретє, просять мене піти назустріч і обміняти пальто на пальто для дочки, в якої більш стандартна фігура, відповідно, проблем із підбором моделі та розміру не мало би бути.
Дочка запропонувала на вибір 4 моделі, 2 з них виявились на складі.
А тоді пішли *качелі*. Це пальто не хочу, і поверніть мені гроші.
Дзвінки із погрозами, криками, переходом на особистості і так далі.
Кажу, що гроші давно перебувають на фабриці, і повернути їх немає жодних можливостей. тим більше, що умовами СП все це прописано.
Після образ в мою сторону я вирішила трубку більше не брати, і подальші розмови вже веду із матір,ю покупця, з якою мені легше спілкуватись і яка не переходить на крик у спілкуванні.
Відгук в гостьовій я вже отримала.
Відгук на Советчиці я вже маю.
Питання - чи маю я далі йти на контакт із покупцем і може це називатися адекватною співпрацею?
До речі, я мамі все ще пропоную обрати пальто для дочки, вибір величезний, до слова.
показать весь текст
Ответ дляVicontessa
Ви сюди напишіть, як будуть розгортатись події. У випадку чого - станемо на Ваш захист
Дякую! :) Обов,язково напишу
Ответ дляOlena_Km
Автор, купила б у Вас пальто!
Нажаль, коштів стільки немаю вільних, неосилю... але гарних Вам покупців!
Нажаль, коштів стільки немаю вільних, неосилю... але гарних Вам покупців!
Дякую! А Вам бажаю, щоб мрії збувалися
Ответ дляVicontessa
А я от активно худну (правда поки тут відповідала цій хамовитій особі, рознервувалась, то сиділа і їла шоколадку )))
І ближче до осені теж пальто собі хочу. Тож обов´язково до Вас звернусь. Тим більш Raslov - дуже классна фірма.
І ближче до осені теж пальто собі хочу. Тож обов´язково до Вас звернусь. Тим більш Raslov - дуже классна фірма.
Ну, стрес то така справа, що просто вимагає трохи шоколаду
А до осені приходьте, може ще будуть новинки
А до осені приходьте, може ще будуть новинки
Ответ дляTolipina

Автор, мы на вашей стороне. Покупатель с таким рейтингом - гоните ее в шею, она прекрасно понимает, что такое СП и какие у него минусы для покупателей. не подошел размер - бери другой. Не стандартный ты - так какого к посреднику-то приставать? А за угрозы я бы на нее вообще в милицию обратилась!
Дякую за підтримку та розуміння!
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Сейчас читают!
Назад Комментарии к ответу