Мала *щастя* співпрацювати із покупцем https://www.kidstaff.com.ua/user-504024.html (читайте гостьову), яка сьогодні створила тему імені мене)
https://sovet.kidstaff.com.ua/question-943199
Обирала вона пальто для своєї мами.
Вибір розміру завжди лежить на покупцю, проте я можу дати певні поради.
Я рекомендувала брати 52 розмір. Мама побоялася, і вирішила взяти 54-й, хоч я попереджала, що пальто великомірить. Проте, погодилась, в разі чого, обміняти на менший. Обрано було все таки 54-й розмір.
Пальто не підійшло , так як насправді великомірило.
Тоді менеджер дала заміри 48, 50 та 52 розмірів, і обрано було 50-й, який начебто відповідав параметрам покупця. Прошу зауважити, що в даному випадку обмін відбувався за рахунок продавця, тобто, мене.
Пальто знову не підійшло, бо, як виявилось, у жінки нестандартна фігура (широкі плечі).
І знову, вже втретє, просять мене піти назустріч і обміняти пальто на пальто для дочки, в якої більш стандартна фігура, відповідно, проблем із підбором моделі та розміру не мало би бути.
Дочка запропонувала на вибір 4 моделі, 2 з них виявились на складі.
А тоді пішли *качелі*. Це пальто не хочу, і поверніть мені гроші.
Дзвінки із погрозами, криками, переходом на особистості і так далі.
Кажу, що гроші давно перебувають на фабриці, і повернути їх немає жодних можливостей. тим більше, що умовами СП все це прописано.
Після образ в мою сторону я вирішила трубку більше не брати, і подальші розмови вже веду із матір,ю покупця, з якою мені легше спілкуватись і яка не переходить на крик у спілкуванні.
Відгук в гостьовій я вже отримала.
Відгук на Советчиці я вже маю.
Питання - чи маю я далі йти на контакт із покупцем і може це називатися адекватною співпрацею?
До речі, я мамі все ще пропоную обрати пальто для дочки, вибір величезний, до слова.
https://sovet.kidstaff.com.ua/question-943199
Обирала вона пальто для своєї мами.
Вибір розміру завжди лежить на покупцю, проте я можу дати певні поради.
Я рекомендувала брати 52 розмір. Мама побоялася, і вирішила взяти 54-й, хоч я попереджала, що пальто великомірить. Проте, погодилась, в разі чого, обміняти на менший. Обрано було все таки 54-й розмір.
Пальто не підійшло , так як насправді великомірило.
Тоді менеджер дала заміри 48, 50 та 52 розмірів, і обрано було 50-й, який начебто відповідав параметрам покупця. Прошу зауважити, що в даному випадку обмін відбувався за рахунок продавця, тобто, мене.
Пальто знову не підійшло, бо, як виявилось, у жінки нестандартна фігура (широкі плечі).
І знову, вже втретє, просять мене піти назустріч і обміняти пальто на пальто для дочки, в якої більш стандартна фігура, відповідно, проблем із підбором моделі та розміру не мало би бути.
Дочка запропонувала на вибір 4 моделі, 2 з них виявились на складі.
А тоді пішли *качелі*. Це пальто не хочу, і поверніть мені гроші.
Дзвінки із погрозами, криками, переходом на особистості і так далі.
Кажу, що гроші давно перебувають на фабриці, і повернути їх немає жодних можливостей. тим більше, що умовами СП все це прописано.
Після образ в мою сторону я вирішила трубку більше не брати, і подальші розмови вже веду із матір,ю покупця, з якою мені легше спілкуватись і яка не переходить на крик у спілкуванні.
Відгук в гостьовій я вже отримала.
Відгук на Советчиці я вже маю.
Питання - чи маю я далі йти на контакт із покупцем і може це називатися адекватною співпрацею?
До речі, я мамі все ще пропоную обрати пальто для дочки, вибір величезний, до слова.
показать весь текст
Ответ дляОксана Ли
Автор, у вас ангельское терпение - киньте уже ссылку на берту и вашего покупателя админам, пусть и берту погасят и покупателю рейтинг срежут и запись о клонах над личными данными влепят - нет сил уже эту пургу бертину читать!!!
Я ссилочки давно кинула адміну
але тепер схиляюсь до думки, що Берта просто троль, який не має відношення до Лєни
і вся історія тільки набере обертів, коли прийде Лєна
але тепер схиляюсь до думки, що Берта просто троль, який не має відношення до Лєни
і вся історія тільки набере обертів, коли прийде Лєна
Ответ дляRiki_tiki_tavi
я думаю, просто троль
Лєна знає, що пальто у неї нема. Тому це просто хтось розважається, я так думаю
Лєна знає, що пальто у неї нема. Тому це просто хтось розважається, я так думаю
Похоже на то))
Но в случае с покупателем Вы имеете полное право отказать ей в дальнейшем сотрудничестве, тем более она уже прекрасно знает, что такое СП. И еще один правдивый отзыв от организатора СП в гостевой будет там не лишним.
Но в случае с покупателем Вы имеете полное право отказать ей в дальнейшем сотрудничестве, тем более она уже прекрасно знает, что такое СП. И еще один правдивый отзыв от организатора СП в гостевой будет там не лишним.
Манюнька05• 22 апреля 2015
Ой не могу пока читала, посмеялась. Ничего не покупала у продавца, но теперь обязательно загляну, может и мне что то надо. Очень много хороших отзывов, а это дорогово стоит.
Ответ дляБертаБ
ну ошибся человек в размерах, да что же мы не люди, а скоты какие-то, а??? Ну почему не вернуть деньги и не взять вещь? Что за позиция такая не людская???
Что-то не поняла. Это ведь было СП- какой может быть возврат денег ? И почему теперь автор должен его пристраивать ?
Ответ дляLilana
Похоже на то))
Но в случае с покупателем Вы имеете полное право отказать ей в дальнейшем сотрудничестве, тем более она уже прекрасно знает, что такое СП. И еще один правдивый отзыв от организатора СП в гостевой будет там не лишним.
Но в случае с покупателем Вы имеете полное право отказать ей в дальнейшем сотрудничестве, тем более она уже прекрасно знает, что такое СП. И еще один правдивый отзыв от организатора СП в гостевой будет там не лишним.
Я не намірена віддавати гроші за пальто, які вже давно не у мене.
Але Лєна обіцяла передачку про мене зняти)) сиджу і думаю, піти шоль пощипати брови бігом?)) а то зараз з камерами нагрянуть)
Але Лєна обіцяла передачку про мене зняти)) сиджу і думаю, піти шоль пощипати брови бігом?)) а то зараз з камерами нагрянуть)
Vicontessa• 22 апреля 2015
о! БертаБ затихла... Возможно ее забанили и она пошла принимать новый облик ...
Возможно станет Изольдой...
Возможно станет Изольдой...
Ответ дляRiki_tiki_tavi
Я не намірена віддавати гроші за пальто, які вже давно не у мене.
Але Лєна обіцяла передачку про мене зняти)) сиджу і думаю, піти шоль пощипати брови бігом?)) а то зараз з камерами нагрянуть)
Але Лєна обіцяла передачку про мене зняти)) сиджу і думаю, піти шоль пощипати брови бігом?)) а то зараз з камерами нагрянуть)
А как-же стрижка и покраска ? Непорядок , нужно все в комплексе !
Я уже Вас добавила в подписку , попозже загляну за пальто
Я уже Вас добавила в подписку , попозже загляну за пальто
КРАСА-КОСА• 22 апреля 2015
Ответ дляRiki_tiki_tavi
точно)))
таких покупців на фіг.
Бережіть нерви, і я до вас загляну за пальтом
Бережіть нерви, і я до вас загляну за пальтом
Vicontessa• 22 апреля 2015
Ответ дляRiki_tiki_tavi
Я не намірена віддавати гроші за пальто, які вже давно не у мене.
Але Лєна обіцяла передачку про мене зняти)) сиджу і думаю, піти шоль пощипати брови бігом?)) а то зараз з камерами нагрянуть)
Але Лєна обіцяла передачку про мене зняти)) сиджу і думаю, піти шоль пощипати брови бігом?)) а то зараз з камерами нагрянуть)
брови треба полюбе поскубти )) щось одягніть гарненьке. А то там вже люди з камерами їдуть метроМ, а Ви ще не готові.
Бачте, он Берта вже десь пропала... пішла наводить марафєт
Бачте, он Берта вже десь пропала... пішла наводить марафєт
АлександраА• 22 апреля 2015
Ответ дляБертаБ
я заношу вас всех в ЧС, получайте! Никогда и ничего у вас не куплю с таким отношением!
В дискуссии не участвовала, но лично от меня - вы в чс.
P.S. Ну и нахалка, однако. Настаивает она...
P.S. Ну и нахалка, однако. Настаивает она...
Дівчата, всім-всім-всім дякую за величезний позитив, якого так бракувало! 

Всім добра і гарного настрою, і приємного спілкування!


Всім добра і гарного настрою, і приємного спілкування!
Vicontessa• 22 апреля 2015
Ответ дляАлександраА
В дискуссии не участвовала, но лично от меня - вы в чс.
P.S. Ну и нахалка, однако. Настаивает она...
P.S. Ну и нахалка, однако. Настаивает она...
Вы там перечитайте дальше :)
Она такие кони мочит )))
Она такие кони мочит )))
сподіваюсь, Берта наслухана про львівське метро
хай начувається
хай начувається
Манюнька05• 22 апреля 2015
Ответ дляRiki_tiki_tavi
Покупець на сайті. Подивимось, чи зайде в тему.
После того как ее в ее теме не поддержали сомневаюсь, что прийдет.
polina2311• 22 апреля 2015
Ответ дляRiki_tiki_tavi
Дівчата, всім-всім-всім дякую за величезний позитив, якого так бракувало! 

Всім добра і гарного настрою, і приємного спілкування!


Всім добра і гарного настрою, і приємного спілкування!
И Вам за тему,давно так не смеялась ,ей Богу живот уже болит





АлександраА• 22 апреля 2015
Ответ дляVicontessa
Вы там перечитайте дальше :)
Она такие кони мочит )))
Она такие кони мочит )))
Угу, уже почитала
. С Ваших ответов особенно позитива получила. Спасибо!
. С Ваших ответов особенно позитива получила. Спасибо!
Я от думаю, в мене рідко, але іноді трапляються неприємні ситуації.. Але кожного разу це відбувається тоді, коли з самого початку спілкування є дуже приємним та невимушеним. Було легко, приємно спілкуватись спочатку з Леною (негативу не помічала), про неможливість повернення сказала відразу (можу зробити скрін), плюс в темі прописано це. Потім було приємне спілкування із мамою Лени. А потім клієнти беруть і вилазять мені на голову. Чому так?
Ну але слава Богу, більшість людей хороших трапляється
Ну але слава Богу, більшість людей хороших трапляється
Ось два скріна, в яких я писала про неможливість повернути.
Перший - за 12 березня.
Другий - за 12 квітня.
третє - в темі теж це прописано.
То чому з когось обов,язково робити дурня?
ніде не вказано про брак, не той колір чи щось подібне. ПРосто вертай гроші і все...
Перший - за 12 березня.
Другий - за 12 квітня.
третє - в темі теж це прописано.
То чому з когось обов,язково робити дурня?
ніде не вказано про брак, не той колір чи щось подібне. ПРосто вертай гроші і все...
Ответ дляБертаБ
нет, не клон, просто возмущена вашим поведением. Знаете, почему? Потому что не раз ошибалась в размерах, даже на рынке куплю вещь, а потом что-то не так или в магазине. Я просто иду, поясняю продавцу позицию, и вертаю вещь. Ни разу не возникало проблем, все идут на уступки. Ну вам это сложно было сделать? Может, у человека критическая ситуация и с деньгами сейчас туго, а вы отобрали последнюю копейку! Если мы не научимся поступать по людски друг с другом, то не будет толку...вас же попросили!
что значит отобрали, человек пришел - выбрал, определили нужный размер и купил
пусть тогда покупает на рынке, но и там 10 раз менять не будут
пусть тогда покупает на рынке, но и там 10 раз менять не будут
Ответ длябумбэби
что значит отобрали, человек пришел - выбрал, определили нужный размер и купил
пусть тогда покупает на рынке, но и там 10 раз менять не будут
пусть тогда покупает на рынке, но и там 10 раз менять не будут
справа в тому, що в магазині майже в 2 р дорожче, от тому і приходять в СП, потім тричі йдеш назустріч і міняєш, а тоді тебе називають аферисткою.
Дуже зручно... я таки в шоці.
Дуже зручно... я таки в шоці.
Ответ дляRiki_tiki_tavi
Ось два скріна, в яких я писала про неможливість повернути.
Перший - за 12 березня.
Другий - за 12 квітня.
третє - в темі теж це прописано.
То чому з когось обов,язково робити дурня?
ніде не вказано про брак, не той колір чи щось подібне. ПРосто вертай гроші і все...
Перший - за 12 березня.
Другий - за 12 квітня.
третє - в темі теж це прописано.
То чому з когось обов,язково робити дурня?
ніде не вказано про брак, не той колір чи щось подібне. ПРосто вертай гроші і все...
Все ясно. Не смог покупатель добиться своего и решил через Советчицу надавить, а не вышло!
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу