Мала *щастя* співпрацювати із покупцем https://www.kidstaff.com.ua/user-504024.html (читайте гостьову), яка сьогодні створила тему імені мене)
https://sovet.kidstaff.com.ua/question-943199
Обирала вона пальто для своєї мами.
Вибір розміру завжди лежить на покупцю, проте я можу дати певні поради.
Я рекомендувала брати 52 розмір. Мама побоялася, і вирішила взяти 54-й, хоч я попереджала, що пальто великомірить. Проте, погодилась, в разі чого, обміняти на менший. Обрано було все таки 54-й розмір.
Пальто не підійшло , так як насправді великомірило.
Тоді менеджер дала заміри 48, 50 та 52 розмірів, і обрано було 50-й, який начебто відповідав параметрам покупця. Прошу зауважити, що в даному випадку обмін відбувався за рахунок продавця, тобто, мене.
Пальто знову не підійшло, бо, як виявилось, у жінки нестандартна фігура (широкі плечі).
І знову, вже втретє, просять мене піти назустріч і обміняти пальто на пальто для дочки, в якої більш стандартна фігура, відповідно, проблем із підбором моделі та розміру не мало би бути.
Дочка запропонувала на вибір 4 моделі, 2 з них виявились на складі.
А тоді пішли *качелі*. Це пальто не хочу, і поверніть мені гроші.
Дзвінки із погрозами, криками, переходом на особистості і так далі.
Кажу, що гроші давно перебувають на фабриці, і повернути їх немає жодних можливостей. тим більше, що умовами СП все це прописано.
Після образ в мою сторону я вирішила трубку більше не брати, і подальші розмови вже веду із матір,ю покупця, з якою мені легше спілкуватись і яка не переходить на крик у спілкуванні.
Відгук в гостьовій я вже отримала.
Відгук на Советчиці я вже маю.
Питання - чи маю я далі йти на контакт із покупцем і може це називатися адекватною співпрацею?
До речі, я мамі все ще пропоную обрати пальто для дочки, вибір величезний, до слова.
https://sovet.kidstaff.com.ua/question-943199
Обирала вона пальто для своєї мами.
Вибір розміру завжди лежить на покупцю, проте я можу дати певні поради.
Я рекомендувала брати 52 розмір. Мама побоялася, і вирішила взяти 54-й, хоч я попереджала, що пальто великомірить. Проте, погодилась, в разі чого, обміняти на менший. Обрано було все таки 54-й розмір.
Пальто не підійшло , так як насправді великомірило.
Тоді менеджер дала заміри 48, 50 та 52 розмірів, і обрано було 50-й, який начебто відповідав параметрам покупця. Прошу зауважити, що в даному випадку обмін відбувався за рахунок продавця, тобто, мене.
Пальто знову не підійшло, бо, як виявилось, у жінки нестандартна фігура (широкі плечі).
І знову, вже втретє, просять мене піти назустріч і обміняти пальто на пальто для дочки, в якої більш стандартна фігура, відповідно, проблем із підбором моделі та розміру не мало би бути.
Дочка запропонувала на вибір 4 моделі, 2 з них виявились на складі.
А тоді пішли *качелі*. Це пальто не хочу, і поверніть мені гроші.
Дзвінки із погрозами, криками, переходом на особистості і так далі.
Кажу, що гроші давно перебувають на фабриці, і повернути їх немає жодних можливостей. тим більше, що умовами СП все це прописано.
Після образ в мою сторону я вирішила трубку більше не брати, і подальші розмови вже веду із матір,ю покупця, з якою мені легше спілкуватись і яка не переходить на крик у спілкуванні.
Відгук в гостьовій я вже отримала.
Відгук на Советчиці я вже маю.
Питання - чи маю я далі йти на контакт із покупцем і може це називатися адекватною співпрацею?
До речі, я мамі все ще пропоную обрати пальто для дочки, вибір величезний, до слова.
показать весь текст
Ответ дляBirist
Все ясно. Не смог покупатель добиться своего и решил через Советчицу надавить, а не вышло!
Тепер буде давити через передачу 

Ответ дляlelik007
Как хорошо, что благодаря неблагодарным покупателям, я теперь знаю, где буду покупать следующее пальто. Такой лояльности к клиентам редко встретишь.
ДЯкую! Приходьте! :)
як каже моя подруга, що саме через отаку лояльність я і потерпаю.)
як каже моя подруга, що саме через отаку лояльність я і потерпаю.)
Ответ дляBirist
Не переживайте!
Главное чтобы Вы выглядели на все 100%, будет реклама!
Главное чтобы Вы выглядели на все 100%, будет реклама!
Вже пішла наводити марафет
Приходить мені такого плану лист:
ну вы хоть бы предложили варианты? или все мороз???? 1700 получили и все?
параметры у вас мои есть, предлагайте все варианты демисезонных пальто, что есть
Як я маю реагувати? Це ж відверте хамство, просто відвертає від подальшого спілкування
ну вы хоть бы предложили варианты? или все мороз???? 1700 получили и все?
параметры у вас мои есть, предлагайте все варианты демисезонных пальто, что есть
Як я маю реагувати? Це ж відверте хамство, просто відвертає від подальшого спілкування
Ответ дляБертаБ
пальто выслали не того размера и не по тому адресу, цена тоже завышенная, но это такое, кто не ошибается, без разницы, кто виноват, может и не вы. Но вам же перезвонили и хотели уладить нормально ситуацию! Вы нахамили человеку, вы бросили трубку, вы не хотите разговаривать. Почему??? Почему вы не хотите решить вопрос по людски??? Верните человеку деньги, а он вам пальто. Неужели так сложно было решить вопрос мирно и по людски???
Для чего ВЫ зарегистрировались сегодня*? Специально для этой темы?)))
Vicontessa• 22 апреля 2015
Ответ дляRiki_tiki_tavi
Приходить мені такого плану лист:
ну вы хоть бы предложили варианты? или все мороз???? 1700 получили и все?
параметры у вас мои есть, предлагайте все варианты демисезонных пальто, что есть
Як я маю реагувати? Це ж відверте хамство, просто відвертає від подальшого спілкування
ну вы хоть бы предложили варианты? или все мороз???? 1700 получили и все?
параметры у вас мои есть, предлагайте все варианты демисезонных пальто, что есть
Як я маю реагувати? Це ж відверте хамство, просто відвертає від подальшого спілкування
Жах
Тіпа вона такая вся цариця, прєсмікайтесь переді мною... Фу! хочеться плюнути в обличчя!
Вибачте за таку різкість. Геть не терплю таких нахабних хамовитих створінь!
Тіпа вона такая вся цариця, прєсмікайтесь переді мною... Фу! хочеться плюнути в обличчя!
Вибачте за таку різкість. Геть не терплю таких нахабних хамовитих створінь!
Ответ дляRiki_tiki_tavi
Приходить мені такого плану лист:
ну вы хоть бы предложили варианты? или все мороз???? 1700 получили и все?
параметры у вас мои есть, предлагайте все варианты демисезонных пальто, что есть
Як я маю реагувати? Це ж відверте хамство, просто відвертає від подальшого спілкування
ну вы хоть бы предложили варианты? или все мороз???? 1700 получили и все?
параметры у вас мои есть, предлагайте все варианты демисезонных пальто, что есть
Як я маю реагувати? Це ж відверте хамство, просто відвертає від подальшого спілкування
Ааааа, я поняла ваш коварный план, вы специально много лет тут работали, репутацию зарабатывали специально, чтобы обмануть покупателя и кинуть её на 1700.
А если серьёзно: пальто, которое последние не подошло, оно у неё сейчас?
А если серьёзно: пальто, которое последние не подошло, оно у неё сейчас?
Ответ дляRiki_tiki_tavi
Приходить мені такого плану лист:
ну вы хоть бы предложили варианты? или все мороз???? 1700 получили и все?
параметры у вас мои есть, предлагайте все варианты демисезонных пальто, что есть
Як я маю реагувати? Це ж відверте хамство, просто відвертає від подальшого спілкування
ну вы хоть бы предложили варианты? или все мороз???? 1700 получили и все?
параметры у вас мои есть, предлагайте все варианты демисезонных пальто, что есть
Як я маю реагувати? Це ж відверте хамство, просто відвертає від подальшого спілкування
какие варианты?покупатель участвовал в сп а не покупал из наличия!
вы уже сколько на пересылке потеряли?
пусть идет на рынок или в магазин с такими запросами
а пальто здесь продает,хотя у нее уже вряд ли кто то купит,после такой ’славы’)
вы уже сколько на пересылке потеряли?
пусть идет на рынок или в магазин с такими запросами
а пальто здесь продает,хотя у нее уже вряд ли кто то купит,после такой ’славы’)
Ответ дляVicontessa
Жах
Тіпа вона такая вся цариця, прєсмікайтесь переді мною... Фу! хочеться плюнути в обличчя!
Вибачте за таку різкість. Геть не терплю таких нахабних хамовитих створінь!
Тіпа вона такая вся цариця, прєсмікайтесь переді мною... Фу! хочеться плюнути в обличчя!
Вибачте за таку різкість. Геть не терплю таких нахабних хамовитих створінь!
Нахабство так і пре! після такого тону абсолютно не хочеться спілкуватися!
mila-polina• 22 апреля 2015
Ответ дляRiki_tiki_tavi
Ось два скріна, в яких я писала про неможливість повернути.
Перший - за 12 березня.
Другий - за 12 квітня.
третє - в темі теж це прописано.
То чому з когось обов,язково робити дурня?
ніде не вказано про брак, не той колір чи щось подібне. ПРосто вертай гроші і все...
Перший - за 12 березня.
Другий - за 12 квітня.
третє - в темі теж це прописано.
То чому з когось обов,язково робити дурня?
ніде не вказано про брак, не той колір чи щось подібне. ПРосто вертай гроші і все...
Заметила, что Вы, автор, общались с покупателем на его родном языке - русском, когда сами украиноязычны. Это говорит об уважении к своему покупателю, умении вести диалог, да и вообще, граммотность, умение четко формулировать мысли однозначно подкупает, во всяком случае для меня - это немаловажно.
Ответ дляHomka506
Ааааа, я поняла ваш коварный план, вы специально много лет тут работали, репутацию зарабатывали специально, чтобы обмануть покупателя и кинуть её на 1700.
А если серьёзно: пальто, которое последние не подошло, оно у неё сейчас?
А если серьёзно: пальто, которое последние не подошло, оно у неё сейчас?
Тільки тс-с-с-с, нікому про це не кажіть, гречка зараз дорога, і все решта
Треба якось виживати))
Пальто її мама відправила, фабрика не знаю, чи його вже отримала. Зараз найбільше хочеться відправити його назад і забути про це все. Але ж почнуться знову ці качелі - пальто не заберемо, і так далі.
хочеться про це все забути якнайшвидше
Треба якось виживати)) Пальто її мама відправила, фабрика не знаю, чи його вже отримала. Зараз найбільше хочеться відправити його назад і забути про це все. Але ж почнуться знову ці качелі - пальто не заберемо, і так далі.
хочеться про це все забути якнайшвидше
Ответ дляAnnnMary
какие варианты?покупатель участвовал в сп а не покупал из наличия!
вы уже сколько на пересылке потеряли?
пусть идет на рынок или в магазин с такими запросами
а пальто здесь продает,хотя у нее уже вряд ли кто то купит,после такой ’славы’)
вы уже сколько на пересылке потеряли?
пусть идет на рынок или в магазин с такими запросами
а пальто здесь продает,хотя у нее уже вряд ли кто то купит,после такой ’славы’)
Вона сама запропонувала 4 варіанти
, потім відмовилась від них, і вирішила мене цим піднагрузити))
, потім відмовилась від них, і вирішила мене цим піднагрузити))
Ответ дляmila-polina
Заметила, что Вы, автор, общались с покупателем на его родном языке - русском, когда сами украиноязычны. Это говорит об уважении к своему покупателю, умении вести диалог, да и вообще, граммотность, умение четко формулировать мысли однозначно подкупает, во всяком случае для меня - это немаловажно.
Дякую!
Вийшла якась тема імені мене
все одно всім дякую за гарне спілкування!
Вийшла якась тема імені мене
все одно всім дякую за гарне спілкування!
Ответ дляИришечк@
так пальто не у нее, те и денег нет и пальто и вы трубку не берете
Так пальто вона відправила назад самостійно, бо хотіла обмін. Для обміну нам спочатку потрібно отримати пальто. А тепер від обміну вона відмовляється.
Трубку я брала ДО ТОГО МОМЕНТУ, ПОКИ НА МЕНЕ НЕ ПОЧАЛИ КРИЧАТИ
Трубку я брала ДО ТОГО МОМЕНТУ, ПОКИ НА МЕНЕ НЕ ПОЧАЛИ КРИЧАТИ
А далі спілкування відбувалось з її мамою, яка виявилась спокійнішою.
Beautiful_Liar• 22 апреля 2015
Ответ дляБертаБ
сегодня едем к Галине с пальтом, хотим вернуть прямо так, не по интернету
А разве клоны не запрещены? Не жаль Вам аккаунт?
Будете с пальтом и без кидстаффа
Будете с пальтом и без кидстаффа
Ответ дляБертаБ
нет, не клон, просто возмущена вашим поведением. Знаете, почему? Потому что не раз ошибалась в размерах, даже на рынке куплю вещь, а потом что-то не так или в магазине. Я просто иду, поясняю продавцу позицию, и вертаю вещь. Ни разу не возникало проблем, все идут на уступки. Ну вам это сложно было сделать? Может, у человека критическая ситуация и с деньгами сейчас туго, а вы отобрали последнюю копейку! Если мы не научимся поступать по людски друг с другом, то не будет толку...вас же попросили!
вы гоните !!!!!!!!!!! кто будет покупать пальто за 1700 на последние деньги


явно клон-покупатель


явно клон-покупатель
Vicontessa• 22 апреля 2015
Ответ дляRiki_tiki_tavi
А далі спілкування відбувалось з її мамою, яка виявилась спокійнішою.
Ви сюди напишіть, як будуть розгортатись події. У випадку чого - станемо на Ваш захист
Vicontessa• 22 апреля 2015
А я от активно худну (правда поки тут відповідала цій хамовитій особі, рознервувалась, то сиділа і їла шоколадку )))
І ближче до осені теж пальто собі хочу. Тож обов´язково до Вас звернусь. Тим більш Raslov - дуже классна фірма.
І ближче до осені теж пальто собі хочу. Тож обов´язково до Вас звернусь. Тим більш Raslov - дуже классна фірма.
Ответ длядеLOVEаЙА
и меня занесите за компанию) я прочитала тему и решила, что хочу к Вам в ЧС

Автор, мы на вашей стороне. Покупатель с таким рейтингом - гоните ее в шею, она прекрасно понимает, что такое СП и какие у него минусы для покупателей. не подошел размер - бери другой. Не стандартный ты - так какого к посреднику-то приставать? А за угрозы я бы на нее вообще в милицию обратилась!
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу