Як продвець бачить, що покупець йому заплатив? Хочу замовити ростовку взуття у нового продавця, думаю чи варто спробувати перестрахуватися? Може продавець не захоче так товар відправити, подумає, що обману?
Ответ дляtolia25
А их будет видно в движении по счету? и когда? Я не могу выслать посылочку не видя денег у себя на счете...
Так, стане видно у рахунку. Дізнайтеся час оплати і слідкуйте. Якщо на 3-й день не буде, пишіть в онлайн підтримку. Поки гроші не прийшли, товар не відсилайте.
Ответ дляtolia25
А их будет видно в движении по счету? и когда? Я не могу выслать посылочку не видя денег у себя на счете...
Ні, не побачите. Це щось типу резервування грошей в Приваті. Від платника їх вже забрали, а отримувачу ще не віддали. Платник може в будь-який момент відмінити платіж, у такому випадку гроші йому назад не повертаються, а зависають на невизначений строк, поки типу Приват буде розбиратися. Як і скільки часу - невідомо. Плюс, це все ще дуже сире і недороблене, так що все може в будь-який момент помінятись.
Я б не стала користуватись цією можливістю ні як покупець, ні як продавець.
Ответ для1мишка
Так, стане видно у рахунку. Дізнайтеся час оплати і слідкуйте. Якщо на 3-й день не буде, пишіть в онлайн підтримку. Поки гроші не прийшли, товар не відсилайте.
Якщо гроші видно, що прийшли на рахунок, то це або був не захищений платіж, або платник вже його підтвердив (тобто назад забрати вже не може).
Ответ дляtolia25
Девочка не часто делает покупки в инете и скорее всего не понимала, какой платеж делала...жалко, сумма не маленькая.Вот что теперь делать?
Якщо проблема не в тому, що вона боїться і спеціально хотіла захищений, то хай зараз підтвердить цей платіж, і він Вам піде вже як звичайно, без оцих фокусів ’захищеності’. Тобто, як і раніше, гроші вже потраплять на Ваш рахунок.
lilia slink• 16 мая 2015
Ответ для1мишка
кошти можуть впасти на рахунок протягом 3 днів
мені самій цікаво як виглядають кошти в цьому платежі?
А я не отправила бы по такому платежу товар, а если потом и товар заберут и деньги??? или просто не подтвердят что товар получен, а деньги так и будут где то висеть???
Ответ дляlilia slink
А я не отправила бы по такому платежу товар, а если потом и товар заберут и деньги??? или просто не подтвердят что товар получен, а деньги так и будут где то висеть???
Якщо я нічого не плутаю, то цей варіант неможливий: якщо платник платіж не відміняє, то гроші у визначений строк перераховуються отримувачу без спеціальних дій зі сторони платника.
Але факт, що платник може його відмінити.
lilia slink• 16 мая 2015
Ответ дляznumi
Якщо я нічого не плутаю, то цей варіант неможливий: якщо платник платіж не відміняє, то гроші у визначений строк перераховуються отримувачу без спеціальних дій зі сторони платника.
Але факт, що платник може його відмінити.
Вот этот факт отмены платежа и считаю для себя огромнейшим риском. Как по мне, это огромное чистое поле для мошенников. Оплатил-получил товар-платеж отозвал, и все ок!
Ответ дляlilia slink
Вот этот факт отмены платежа и считаю для себя огромнейшим риском. Как по мне, это огромное чистое поле для мошенников. Оплатил-получил товар-платеж отозвал, и все ок!
Ну не зовсім ок, бо він зразу назад гроші не отримає, а буде якесь розслідування начебто... але продавцю від того легше не стане. Особливо якщо сума немаленька, і так зависне невідомо наскільки і з невідомим результатом, чи взагалі ці гроші побачиш, бо хто його зна, який там той результат розслідування буде, і на основі чого вони там будуть рішення приймати.
ПриватБанк• 17 мая 2015
Добрий день!
Захищений платіж - це відкладений платіж з банківською гарантією оплати після підтвердження доставки товару або надання послуги.
При оплаті, одержувач отримує повідомлення і при виконанні умов купівлі / продажу, кошти будуть переведені на його рахунок.
З повагою, ПриватБанк.
Захищений платіж - це відкладений платіж з банківською гарантією оплати після підтвердження доставки товару або надання послуги.
При оплаті, одержувач отримує повідомлення і при виконанні умов купівлі / продажу, кошти будуть переведені на його рахунок.
З повагою, ПриватБанк.
ПриватБанк• 17 мая 2015
Ответ дляlilia slink
Вот этот факт отмены платежа и считаю для себя огромнейшим риском. Как по мне, это огромное чистое поле для мошенников. Оплатил-получил товар-платеж отозвал, и все ок!
Добрый день!
Если Вы не получили товар, или услуга не была оказана торговцем, нажмите кнопку
“Отменить”.
Денежные средства не будут переданы ни отправителю ни получателю до принятия решения арбитража
Претензия по платежу будет передана на рассмотрение в Банк.
Банк запрашивает подтверждающие документы об оказании услуги или доставке товара.
О решении арбитража Вы будете уведомлены по SMS и e-mail
С уважением, ПриватБанк.
ПриватБанк• 17 мая 2015
Ответ дляtolia25
Девочка не часто делает покупки в инете и скорее всего не понимала, какой платеж делала...жалко, сумма не маленькая.Вот что теперь делать?
После получения услуги, отправитель подтверждает платеж и средства зачисляются на карту получателя.
С уважением, ПриватБанк.
Ответ дляПриватБанк
Добрий день!
Захищений платіж - це відкладений платіж з банківською гарантією оплати після підтвердження доставки товару або надання послуги.
При оплаті, одержувач отримує повідомлення і при виконанні умов купівлі / продажу, кошти будуть переведені на його рахунок.
З повагою, ПриватБанк.
Захищений платіж - це відкладений платіж з банківською гарантією оплати після підтвердження доставки товару або надання послуги.
При оплаті, одержувач отримує повідомлення і при виконанні умов купівлі / продажу, кошти будуть переведені на його рахунок.
З повагою, ПриватБанк.
Подскажите, а какие гарантии у продавца товара? Продавец отправляет товар, а покупатель его получил и решил отменить платеж?
Нашла в иненте.
У разі конфліктних ситуацій адміністрацією сервісу проводиться процедура диспуту між покупцем і продавцем для об´єктивного розслідування ситуації та повернення грошей у разі підтвердження недобросовісності однієї із сторін правочину. Процесинг сервісу захищених платежів здійснює ПриватБанк.
Більше читайте тут:
У разі конфліктних ситуацій адміністрацією сервісу проводиться процедура диспуту між покупцем і продавцем для об´єктивного розслідування ситуації та повернення грошей у разі підтвердження недобросовісності однієї із сторін правочину. Процесинг сервісу захищених платежів здійснює ПриватБанк.
Більше читайте тут:
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу