Дівчата, будьте обережні, багато реклами видає на спортивні костюми . Вислали мені бракований костюм. Вирішити спірну ситуацію хазяйка, вона ж адмін, вона ж шиє ФОП Дудар Анна Дмитрівна відмовляється. Відбірне хамство, звинувачення і відчуття безкарності, кидання трубки і блок всюди - це обличчя цієї шахрайки.
Заява в поліцію написана. Не ризикуйте грошима, обирайте порядних продавців!
Заява в поліцію написана. Не ризикуйте грошима, обирайте порядних продавців!
показать весь текст
o.shalneva• 18 марта 2023
Ответ дляУнция яда
Я пишу не как потребитель. Потому и позиция у нас условно противоположная.
Але дивно..тому що просто нормальну річ можна повернути без питань,а з браком-ні.
Ответ дляУнция яда
Ну тогда и критиковать мою деятельность вы не имеете права, раз сами в этом не смыслите.
Мені достатньо ваших коментарів тут щоб зробити висновки про вашу компетентність. Навіть за умови легкодоступності додаткового джерела інформації.
Чого лише вартий комент ,,брак не підлягає поверненню,, це просто шедевр. Для кого видумували гарантійний термін, гар талони, сервісні центри, експертизи, ЗЗПС, якщо можна просто написати на форумі що брак не підлягає поверненню.
Чого лише вартий комент ,,брак не підлягає поверненню,, це просто шедевр. Для кого видумували гарантійний термін, гар талони, сервісні центри, експертизи, ЗЗПС, якщо можна просто написати на форумі що брак не підлягає поверненню.
3
Ответ дляLJA
Я б хотіла віддати весь костюм ,бо хто зна що буде після стірки з таким пошиттям. Ну просто передумала автор ,має право. Чому у інших країнах нормально приймають повернення а у нас таке відношення?
За кордоном , купую кілька пар взуття, одягу по два розміри щоб підібрати , решту повертаю. А у нас замовила на розетці хлібопіч свекрусі , хотіла зробити сюрприз, вона не захотіла бо цикл довгий а світло вимикають та й взагалі. Через два дні віднесла в точку видачі. Знайшли якусь царапину , це при тому що вона її і не розпаковувала. Гроші в визначений період не повернули і навіть не написали нічого. Я звязалась з ними , через царапину не повернуть. Написала відгук на хотлайн і розетці тоді повернули. А не можна по нормальному?
За кордоном , купую кілька пар взуття, одягу по два розміри щоб підібрати , решту повертаю. А у нас замовила на розетці хлібопіч свекрусі , хотіла зробити сюрприз, вона не захотіла бо цикл довгий а світло вимикають та й взагалі. Через два дні віднесла в точку видачі. Знайшли якусь царапину , це при тому що вона її і не розпаковувала. Гроші в визначений період не повернули і навіть не написали нічого. Я звязалась з ними , через царапину не повернуть. Написала відгук на хотлайн і розетці тоді повернули. А не можна по нормальному?
Есть много хороших, нет! отличных производителей у нас!
Всегда есть зажравшиеся или жадные, но их торговая судьба предречена - какое отношение - такие и продажи.
Всегда есть зажравшиеся или жадные, но их торговая судьба предречена - какое отношение - такие и продажи.
2
Ответ дляo.shalneva
Якщо у вас була задача обмежити чи навіть повністю виключити повернення,то можливо.
Вы правы. И эта работа дала мне опыт и знания как делать покупки без подобного негативного опыта как у автора. И понимая кухню изнутри я пришла к выводу, что проблемы потребителя - это проблемы потребителя.
Ответ дляNat_277
Так, займаюся.. але дуже шкода, що віриш в своїх підприємців, намагаєшся їх підтримати в важкі часи, а отримуєш - ’до Москви’. При тому що я зі Львова.
Сил вам!
По Инсте пусть упоминание сделает кто-то из близких, если вас заблочили - то не сможете упомянуть.
Что б это ситуация была известна потенциальным покупателям
По Инсте пусть упоминание сделает кто-то из близких, если вас заблочили - то не сможете упомянуть.
Что б это ситуация была известна потенциальным покупателям
2
o.shalneva• 18 марта 2023
Ответ дляУнция яда
Вы правы. И эта работа дала мне опыт и знания как делать покупки без подобного негативного опыта как у автора. И понимая кухню изнутри я пришла к выводу, что проблемы потребителя - это проблемы потребителя.
Я в працюю в торгівлі багато років і зустрічала лише один магазин де так працювали...всюди гасло клієнт завжди правий.
1
Ответ дляУнция яда
Вы правы. И эта работа дала мне опыт и знания как делать покупки без подобного негативного опыта как у автора. И понимая кухню изнутри я пришла к выводу, что проблемы потребителя - это проблемы потребителя.
О, ну так одразу б писали що на своїх посадах ви не дотримувалися норм чиного законодавства, і ваші коменти з боку іншої сторони барикади.
Тоді питання постає в іншому. Брак не хочуть приймати бо потім його не продадуть треба зписувати, а це збитки. Тому повертати треба з причини ,,не підійшло,, і апелювати до 14 днів.
Тоді питання постає в іншому. Брак не хочуть приймати бо потім його не продадуть треба зписувати, а це збитки. Тому повертати треба з причини ,,не підійшло,, і апелювати до 14 днів.
Ответ дляЛірика
Удалено администрацией...
Купувала, багато талановитих майстрів у нас. Ще й з повагою і любов´ю до свого клієнта. Але після цієї пані, більше не буду так купувати.. і хто в цієї ситуації робить краще українським виробникам? Може варто пам´ятати, що по тобі будуть судити багатьох і таки давати достойний сервіс?
o.shalneva• 18 марта 2023
Ответ дляУнция яда
’всюди гасло клієнт завжди правий’ - это показуха либо принцип работы ну очень совестливых коммерсантов.
Цілком нормальне гасло людей для яких важлива репутація..
2
Ответ дляo.shalneva
Цілком нормальне гасло людей для яких важлива репутація..
Да, но ровным счетом до того момента когда магазину придется выбирать между репутацией и прямыми убытками. Большие маркетплейсы за счет компенсаторности могут себе позволить выбирать репутацию, а наш небольшой производитель, если и может то не хочет. И пока у нас ЗЗПС работает как работает и реальных рычагов давления нет - увы.
Олена-467с• 18 марта 2023
Ответ дляLana Rom
Певно, не відправляють наложкою...
Я замовляла . Є і обмін і повернення в них
Олена-467с• 18 марта 2023
Ответ дляNat_277
Було б добре, якби продавець попереджав, що при отриманні поштоматом немає гарантії повернення і що з вами нормально будуть вирішувати спірні моменти.
А вам був запропонований хоча б обмін на цілий костюм?
Олена-467с• 18 марта 2023
Ответ дляNat_277
Купувала, багато талановитих майстрів у нас. Ще й з повагою і любов´ю до свого клієнта. Але після цієї пані, більше не буду так купувати.. і хто в цієї ситуації робить краще українським виробникам? Може варто пам´ятати, що по тобі будуть судити багатьох і таки давати достойний сервіс?
Вибачте, але це вже якісь кацапські думки у вас. Прямо поширювати думки, щоб не купувати в українців, це вже щось дивне з вашої сторони. Патріот з вас явно нульовий, перепрошую але це так
2
Олена-467с• 18 марта 2023
Ответ дляanonimka
Странная сама манера общения автора - обхаять все укр бренды, отказаться от обмена, что б остаться ни с чем и потом бегать по инету - писать отзывы о мошенничестве, когда предложили обмен.
Очень странная ситуация. Надо бы магазин уведомить, а то за спиной получается(
Очень странная ситуация. Надо бы магазин уведомить, а то за спиной получается(
Все правильно. Я в них замовляла по рекомендації подруги. Є в них і наложка, і я замовила наложкою, все оглянула і викупила додому. Виявився малий, так мені відразу все замінили.
А подрузі костюм був не підійшов по посадці, то їй повернули кошти без проблем.
А подрузі костюм був не підійшов по посадці, то їй повернули кошти без проблем.
Доброго дня, я менеджер магазину Ptaha. Наталья, вам було запропоновано обмін, по фото видно, що річ зіпсовано, ми розуміємо, що костюм міг вам не підійти за розміром чи фасоном, але це не дуже хороша тактика 💁🏼♀️ замовити на поштомат, зіпсувати костюм, а потім перекласти відповідальність на магазин ще й вимагати відшкодування доставки. Чи ви так часто робите? А чому б і ні, навіщо платити більше🤦🏼♀️. Можливо це нам варто звернутись у кіберполіцію? Окрема дяка за ваші дзвінки, крики та зіпсовані нерви, а ще на додачу прокльони. І після цього ви потребуєте нормального відношення і «нормально поговорити»?
1
Шкиренко Юля• 18 марта 2023
Купувала в цьому магазині. Брала наложеним, але на пошті не міряла звісно) вдома одні з штанів виявились малуваті, без проблем домовились на заміну. Обоє штанів носяться добре. Ніхто не кривого слова не сказав
, навпаки і відповідали і відправляли дуже швидко
, навпаки і відповідали і відправляли дуже швидко
2
Ответ дляAlisa 5..
До речі, обмін було як раз запропоновано у цій спірній ситуації за наш рахунок в 2 сторони на будь-яку річ та розмір. Ми максимально пішли зі своєї сторони вам на поступки, також від проведення експертизи ми вас не відмовляли, це ваше право 🙌🏻.
В чому для вас різниця між заміною і просто поверненням мені грошей? Для мене, принципова, бо я не хочу мати ваші речі, ви не професіонали.
Шкиренко Юля• 18 марта 2023
Ответ дляLJA
Зате продавати диряві штани. І посилати на*** це рівень. Дівчата хто захищає продавця, самі купили б в такого продавця?
Купувала у цього продавця, ношу речі з задоволенням) дуже зручні. Збираюсь ще в них дещо замовити
2
Олена-467с• 18 марта 2023
Ответ дляNat_277
Як вам вдалося зробити повернення грошей, поділіться? У мене враження, що це принципово для них, отримати гроші і запхати свої браковані речі і блокувати покупця.
Моя подруга просто написала їм, вони надіслали дані куди відправити і протягом декількох днів кошти були на карті. Дуже гарно спілкувались і ніяких проблем
Олена-467с• 18 марта 2023
Ответ дляNat_277
Як вам вдалося зробити повернення грошей, поділіться? У мене враження, що це принципово для них, отримати гроші і запхати свої браковані речі і блокувати покупця.
Як і з моїм обміном, я просто написала і мені відразу все відправили на обмін. І зараз костюм ношу вже пів року, гарна якість🤷🏻♀️
Ответ дляОлена-467с
Моя подруга просто написала їм, вони надіслали дані куди відправити і протягом декількох днів кошти були на карті. Дуже гарно спілкувались і ніяких проблем
Заздрю вашій подрузі. Я вже була згода хоч половину грошей повернути, відправити їм той костюм за свій кошт і забути за них. Але мене заблокували(((
Ответ дляAlisa 5..
До речі, обмін було як раз запропоновано у цій спірній ситуації за наш рахунок в 2 сторони на будь-яку річ та розмір. Ми максимально пішли зі своєї сторони вам на поступки, також від проведення експертизи ми вас не відмовляли, це ваше право 🙌🏻.
Заміна ? А далі покупець може повернути вже не ’зіпсований’ товар ?
Це ж абсурд, що ви говорите про те що навмисно пошкодила річ. Я навіть на пошті не додумалась б проаіряти кожен шов , чому по людськи і по закону не хочете повернути гроші людині? Ну пошили так, з ким не буває вибачте перепрошую ось адреса для повернення. При огляді , якщо ви адекватні, а не шукаєте до чого примахатись , було б видно брак це чи ні і спокійно б повернули гроші а не тріпаєте нерви людям
Це ж абсурд, що ви говорите про те що навмисно пошкодила річ. Я навіть на пошті не додумалась б проаіряти кожен шов , чому по людськи і по закону не хочете повернути гроші людині? Ну пошили так, з ким не буває вибачте перепрошую ось адреса для повернення. При огляді , якщо ви адекватні, а не шукаєте до чого примахатись , було б видно брак це чи ні і спокійно б повернули гроші а не тріпаєте нерви людям
4
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу