sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Заказы и покупки - Спорные ситуации
anonim_9
БезобидныйКрокодильчик• 12 февраля 2020

Покупка тел. в інтернеті, допоможіть порадою

Замовили телефон.
Прийшла китайська підробка, у прошивці інша модель вказана, ніж на коробці і замовляли + кришка має бути металічна, по факту - пластмаса.
Продавець на площадкі пром юа, наче відгуків багато, ніщо не віщувало біди.
А ще, прийшов тел з браком заводським, погано проклеєний екран. Всі фото і відео їм надсилали, кажуть відправляти їм назад, подивляться, тоді кошти назад або ремонт, але це вже як гарантійний випадок. Наложкою відмовляються приймати + транспортні витрати на нас.
Я чогось не розумію чи я не права, якщо тел не той, що ми замовляли(чи його дешева копія) + брак, які ще можуть бути питання і чого я маю отплачути дорогу?
Я думаю, чи не залишилися ми без тел і без грошей.
Говорила з менеджером, потім і з директором, кажуть, що не підробка і то кришка алюмінієва ( у нас старий тел цієї моделі, побився у чоловіка, - на 20 грам важчий і кришка там видно, що алюмінієва).
Як мені правильно повернути свої кошти?
38 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
  • 1
  • 2
anonim_87
Каяспер• 12 февраля 2020
1
anonim_57
Сыро_Ежка• 12 февраля 2020
2
На Проме есть программа защиты, туда и обращайтесь. Пишите жалобу, ссылку на телефон и реальные фото.
anonim_146
Советничаю тут• 12 февраля 2020
3
В течении двух недель вы имеете право вернуть товар продавцу, а себе деньги.
Но
С коробкой/пленкой/нулевыми звонками...и т.д(в интернете есть информация)
Если не хочет возвращать, звоните ПП
anonim_9
автор БезобидныйКрокодильчик • 12 февраля 2020
4
Ответ дляСоветничаю тут
В течении двух недель вы имеете право вернуть товар продавцу, а себе деньги.
Но
С коробкой/пленкой/нулевыми звонками...и т.д(в интернете есть информация)
Если не хочет возвращать, звоните ПП
Що таке ПП?
Телефоном не користувалися, все нове, єдине той брак, фото якого ми їм скидали, чи можуть вони сказати, що тел несправний по нашій вині?
anonim_118
Поторописька• 12 февраля 2020
5
В и наложкою брали?
anonim_9
автор БезобидныйКрокодильчик • 12 февраля 2020
6
Ответ дляСыро_Ежка
На Проме есть программа защиты, туда и обращайтесь. Пишите жалобу, ссылку на телефон и реальные фото.
Сьогодні дивилась, але там написано, що тільки якщо продавець не вислав товар, нам же вислали, інше питання, що вислали..
anonim_146
Советничаю тут• 12 февраля 2020
7
Ответ дляБезобидныйКрокодильчик
Що таке ПП?
Телефоном не користувалися, все нове, єдине той брак, фото якого ми їм скидали, чи можуть вони сказати, що тел несправний по нашій вині?
Права потребителя. Сначала предложите продавцу вернуть товар. Если отказывается, пишите в поддержку прома, если это не помогает в поддержку прав потребителя
anonim_9
автор БезобидныйКрокодильчик • 12 февраля 2020
8
Ответ дляПоторописька
В и наложкою брали?
Так, наложкою, але щоб його перевірити треба зарядити було, та і на почті норм не перевіриш все одно. До речі, зарядку бере тільки на 93%, ну як таке можна на почті перевірити?(
anonim_146
Советничаю тут• 12 февраля 2020
9
Ответ дляБезобидныйКрокодильчик
Сьогодні дивилась, але там написано, що тільки якщо продавець не вислав товар, нам же вислали, інше питання, що вислали..
Написано/нет все равно дайте запрос. Вам выслали бракованный товар, а платили вы за другое
anonim_146
Советничаю тут• 12 февраля 2020
10
Ответ дляБезобидныйКрокодильчик
Так, наложкою, але щоб його перевірити треба зарядити було, та і на почті норм не перевіриш все одно. До речі, зарядку бере тільки на 93%, ну як таке можна на почті перевірити?(
Все фотографируйте/скриньте/ записывайте.
anonim_9
автор БезобидныйКрокодильчик • 12 февраля 2020
11
Ответ дляСоветничаю тут
Права потребителя. Сначала предложите продавцу вернуть товар. Если отказывается, пишите в поддержку прома, если это не помогает в поддержку прав потребителя
Продавець наче і не відмовляється, за умови, що я оплачу пересилку, але ж гроші обіцяє скинути на карту, а де гарантія, що він їх скине, можна і без тел і без грошей лишитись.
anonim_133
Швидка Настя• 12 февраля 2020
12
Не понимаю людей, покупающих подобные вещи на Проме или в других странных магазинах. Этот рынок настолько конкурентный, что белый, официально ввезенный смартфон с полноценной гарантией от производителя всегда можно взять по нормальной цене в каком-нибудь Алло, Эльдорадо или Водафоне.
anonim_188
Єдина Країна• 12 февраля 2020
13
Ответ дляБезобидныйКрокодильчик
Сьогодні дивилась, але там написано, що тільки якщо продавець не вислав товар, нам же вислали, інше питання, що вислали..
Так они вам могли и игрушечный выслать. Ну выслали же.
Вам отправили не тот товар. Это равноценно тому, что не отправили ничего
anonim_9
автор БезобидныйКрокодильчик • 12 февраля 2020
14
Ответ дляШвидка Настя
Не понимаю людей, покупающих подобные вещи на Проме или в других странных магазинах. Этот рынок настолько конкурентный, что белый, официально ввезенный смартфон с полноценной гарантией от производителя всегда можно взять по нормальной цене в каком-нибудь Алло, Эльдорадо или Водафоне.
Модель тел старенька, у нас уже він 2 роки, спитали у місті в нас немає такого тел. Шукати ще десь не було часу
anonim_118
Поторописька• 12 февраля 2020
15
Ответ дляБезобидныйКрокодильчик
Так, наложкою, але щоб його перевірити треба зарядити було, та і на почті норм не перевіриш все одно. До речі, зарядку бере тільки на 93%, ну як таке можна на почті перевірити?(
Я розумію,але ви кажете корпус пластик іт.д і т.п це не можливо було подивитись?
anonim_146
Советничаю тут• 12 февраля 2020
16
Ответ дляБезобидныйКрокодильчик
Продавець наче і не відмовляється, за умови, що я оплачу пересилку, але ж гроші обіцяє скинути на карту, а де гарантія, що він їх скине, можна і без тел і без грошей лишитись.
Ну, вообще это стандартная практика. Просто если вдруг что-то пойдет не так, то у вас на всякий случай должны быть доказательства. Переписки тоже скриньте. Я бы оплатила и вернула бы товар назад. А вы смотрите сами
anonim_9
автор БезобидныйКрокодильчик • 12 февраля 2020
17
Ответ дляЄдина Країна
Так они вам могли и игрушечный выслать. Ну выслали же.
Вам отправили не тот товар. Это равноценно тому, что не отправили ничего
Да, виходить так. При цьому я говорила з директором і він мені каже, з чого ви взяли, що тел підробка, цієї моделі немає на ринку підробок. Ну от що ти людині скажеш, з чого я взяла, що це підробка
anonim_133
Швидка Настя• 12 февраля 2020
18
Ответ дляБезобидныйКрокодильчик
Модель тел старенька, у нас уже він 2 роки, спитали у місті в нас немає такого тел. Шукати ще десь не було часу
Так не надо было его в принципе покупать. Откуда в маленьком магазинчике старая модель? У крупного ретейлера могли остаться складские запасы, а у таких только подделка или восстановленный.
anonim_118
Поторописька• 12 февраля 2020
19
Я за 2 місяці купувала 2 телефони наложкою.Ціна питання було 10 тис.грн.Ну не знаю,все ок.Подивились,щоб зовнішній вигляд відповідав оригіналу.А так ,ну звісно зарядка іт.д- не перевіриш.Але ж пластик ви могли побачити.
anonim_133
Швидка Настя• 12 февраля 2020
20
Вам прислали фискальный чек?
anonim_9
автор БезобидныйКрокодильчик • 12 февраля 2020
21
Ответ дляПоторописька
Я розумію,але ви кажете корпус пластик іт.д і т.п це не можливо було подивитись?
На корпус не звернули відразу уваги і брак не побачили відразу, подивились - телефон, не дерев´яшка якась. Я не представляю, як його можна повноцінно на почті роздивитися, правда, але ж має бути якийсь захист покупців
anonim_9
автор БезобидныйКрокодильчик • 12 февраля 2020
22
Ответ дляШвидка Настя
Вам прислали фискальный чек?
Гарантійний талон і видаткова накладна без номеру, це всі доки, що були
anonim_133
Швидка Настя• 12 февраля 2020
23
Посылка была от юридического лица(ФОП, ООО, АО) или просто от частного лица?
anonim_9
автор БезобидныйКрокодильчик • 12 февраля 2020
24
Ответ дляПоторописька
Я за 2 місяці купувала 2 телефони наложкою.Ціна питання було 10 тис.грн.Ну не знаю,все ок.Подивились,щоб зовнішній вигляд відповідав оригіналу.А так ,ну звісно зарядка іт.д- не перевіриш.Але ж пластик ви могли побачити.
В попередньому місяці теж замовляли самсунг все чудово, зараз непощастило
anonim_133
Швидка Настя• 12 февраля 2020
25
И дайте ссылку на продавца на проме.
anonim_9
автор БезобидныйКрокодильчик • 12 февраля 2020
26
Ответ дляШвидка Настя
Посылка была от юридического лица(ФОП, ООО, АО) или просто от частного лица?
Приватна особа, по факту це ФОП (директор)
anonim_9
автор БезобидныйКрокодильчик • 12 февраля 2020
27
Ответ дляШвидка Настя
И дайте ссылку на продавца на проме.
jetpad.prom.ua
anonim_9
автор БезобидныйКрокодильчик • 12 февраля 2020
28
Ответ дляШвидка Настя
Так не надо было его в принципе покупать. Откуда в маленьком магазинчике старая модель? У крупного ретейлера могли остаться складские запасы, а у таких только подделка или восстановленный.
Купляли саме цей, бо чоловіку дуже він подобається, в попередньому міс купили самсунга, він великий, незручний, от знайшов такий же, як був у нього
anonim_9
автор БезобидныйКрокодильчик • 12 февраля 2020
29
Ответ дляСоветничаю тут
Ну, вообще это стандартная практика. Просто если вдруг что-то пойдет не так, то у вас на всякий случай должны быть доказательства. Переписки тоже скриньте. Я бы оплатила и вернула бы товар назад. А вы смотрите сами
Відправляти просто наложкою?
Менеджер сказала, що без наложки, вони забирають телефон, якщо новий і все норм - гроші на карту.
Але ж переживаю, що може ні телефону не буть, ні грошей
anonim_133
Швидка Настя• 12 февраля 2020
30
Ответ дляБезобидныйКрокодильчик
jetpad.prom.ua
рейтинг - жесть, положительные отзывы выглядят накрученными
У них есть отметка о том, что они предоставили документы пром.юа.
Пишите в службу поддержки, излагайте ситуацию, просите, что бы они предоставили вам регистрационные данные продавца.
Потом пишите продавцу. Не звоните, а пишите, что бы все фиксировалось. Требуйте принять товар назад и компенсировать все транспортные расходы в обе стороны.
Сообщите, что в противном случае обратитесь в Фискальную службу Украины с заявлением о том, 1.что вам продали мобильный телефон не предоставив чека,
2.что оплату вы совершили не фирме, а лично человеку,
3. что вам продали контрафактный телефон, а значит ввезенный в страну нелегально с нарушением таможенного законодательства.
---
И с аналогичным заявлением вы обратитесь в управление по защите прав потребителей.
---
На браке можете особо не педалировать.
  • 1
  • 2
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff