sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Семья, Дом, Дети - Дети
noavatar
Тетяна Лещенко• 01 апреля 2021

Дистанційне навчання: плюси і мінуси. 

Минули перші тижні після закінчення другого лок-дауну. Разом з «ура, мамо, нарешті побачу шкільних друзів» і «ура, діти підуть до школи» починає приходити розуміння, що, можливо, це не останній такий карантин. Тож, підіб’ємо підсумки :)

Погляд батьків на дистанційне навчання

Як мати, можу виділити кілька безперечних плюсів:  

  • Економія часу. Особливо відчувається, у випадку, якщо в школу треба їхати. Ніяких пробок, очікувань на зупинці та хвилювань, якщо дитина їде сама громадським транспортом. Якщо ж додати час на дорогу до гуртків (багато з яких теж перейшли в онлайн) то вийде досить вагома цифра. І, логічно, діти на дистанційному навчанні можуть поспати на півгодини-годину більше.
  •  Досвід використання гаджета для навчання. Бо зазвичай такі прилади діти використовують для гри та розваг.
  • Такі речі як відволікання на уроці, дражнилки, цькування в онлайн класі майже не можливі.  
  • Діти і дорослі почали більше цінувати «живі» уроки. Або, якщо школа геть не влаштовувала, батьки стали сміливішими та прийняли рішення про перехід до дистанційної школи.

Які ж недоліки у цій ситуації?

Разом з цим маємо і мінуси.   Найбільш вагомий з них, як на мене, - це досить тривале сидіння перед екраном гаджета. У звичайній ситуації без нього дитині можна прожити, а при дистанційному навчанні він з іграшки перетворюється на «вікно в світ» і його вже не вилучиш під гаслом «скільки можна сидіти в тому моніторі, краще б на вулицю пішов/книжку почитав/квітку полив (обрати потрібне)». Так, можна контролювати кожен «клік» та хвилину проведену з монітором, але, з особистого досвіду, це потребує неабияких нервів, сил та псує відносини з дітьми. Як компромісний варіант, який включав і фізичну активність, і гаджет, і спілкування у нас були онлайн тренування з карате для молодшої дитини та уроки вокалу для старшої.

Погляд вчителів на дистанційне навчання

Вчителі теж відмічають, що дистанціонка має свої сильні сторони. Наприклад, на on-line навчанні вчитель може дати більшу кількість візуальних джерел, зробити презентацію, показати відео, слайди, тощо. При традиційному навчанні не завжди школи мають таку можливість. Також, певна кількість уроків іде у записі, тож учень може послухати матеріал  у будь-який зручний час та, за потребою, повторити.  
Та є і певні труднощі: якщо з технічних причин нема відео зв’язку з дитиною, то важко зрозуміти чи сприймає учень матеріал. Молодші школярі ще не можуть довго концентруватись на навчанні, їх треба контролювати, задавати питання, спілкуватись.
Коли клас великий (скажімо, 24 дитини) поспілкуватись з усіма учнями просто не реально, а для гуманітарних предметів обговорення, осмислення - важлива частина уроку. Багато хто скаржиться на втому очей та гиподинамію через постійне сидіння перед монітором.  

Що потрібно для успішного навчання дітей?

Для успішного навчання потрібна дисципліна, системне виконання домашніх завдань. Для багатьох школярів такі традиційні методи, як виклик до дошки чи незаплановані самостійні, були досить вагомою причиною розбиратись у нових темах і не забувати старі. А на дистанційному навчанні часто такі діти, не маючи достатньої мотивації, втрачали темп та якість навчання.  

Звісно, більш старші учні, студенти, які вже мають і концентрацію, і розуміння навіщо їм потрібен той чи інший предмет, можуть успішно сприймати лекції у записі.

Також, не забуваємо, що у традиційній школі діти здобувають не тільки знання, а й навички спілкування, вирішення конфліктів, співпраці. Діти можуть задавати питання, домовлятись з вчителями, однолітками, дітьми з інших класів, іноді незнайомими. При цьому, школа - не «клуб за інтересами» де всі дружні та позитивні, це - зріз суспільства, з усіма його особливостями. І логічно припустити, що у довгостроковій перспективі дітям з натренованими в школі соціальними навичками буде легше знаходити спільну мову з різними людьми. Під час карантину спілкування було більше дистанційне, часто-в рамках мережевих ігор (ууу, і знову гаджет) , іноді - спільні прогулянки в парку.


Друзі, поділіться своїми карантинними ідеями та інсайтами :)

Автор: Тетяна Лещенко. Редакція сайту Kidstaff.

показать весь текст
167 0
Назад к темеВсе фото темыКомментарии автораМои благодарочкиМои ответы
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
noavatar
Латиффа• 05 февраля 2021
151
Ответ дляОля-0fdb
А в чем проблема держать плашет так чтобы было видно лицо?
Ок два ребенка в двух комнатной квартире. Один в комнате, другой на кухне, родители в своей комнате какие проблемы?

Даже если однокомнатная квартира и дети сидят в одной комнате вероятность что их спросят одновременно - крайне низкая.
Проблема была в том что ребенок бегал с планшетом в руках искал где менее шумно, или он должен был его на вытянутых руках носить по дому, чтоб учитель видел в необходимом ракурсе лицо? Так он ещё этими руками тетрадь держал и двери открывал закрывал, сверлили кстати ровно 2 недели каждый день.
На кухне до 15ч как бэ ещё едят и готовят, ее под школу н как не отдашь на пол дня
noavatar
Ирина_Конор• 05 февраля 2021
152
Ответ дляЛатиффа
Проблема была в том что ребенок бегал с планшетом в руках искал где менее шумно, или он должен был его на вытянутых руках носить по дому, чтоб учитель видел в необходимом ракурсе лицо? Так он ещё этими руками тетрадь держал и двери открывал закрывал, сверлили кстати ровно 2 недели каждый день.
На кухне до 15ч как бэ ещё едят и готовят, ее под школу н как не отдашь на пол дня
Ну да, действительно никак нельзя на кухне сделать все дела во время перемены.
noavatar
Латиффа• 05 февраля 2021
153
Ответ дляОля-0fdb
Ну да, действительно никак нельзя на кухне сделать все дела во время перемены.
Вы делайте, переводите на ДО и можете в туалете заниматься, особенно химию, физику хорошо самоизучать
А нам нужна школа, в школе ребенок самостоятельно прекрасно учиться на 9-10
noavatar
kirpichenko• 05 февраля 2021
154
Ответ дляoksank@
Спасибо за ваш позитив и такое отношение к ситуации и родителям. Мне тоже больно читать некоторые посты, многим очень тяжело, я их очень понимаю, но мне кажется, тут не искать кто виноват и ругаться между собой надо, а делиться своими находками как кто вышел из ситуации. Мы ездим из Великой Дымерки, это за Броварами.
А автор молодец, хорошая статья , очень актуальный и сложный вопрос подняла для обсуждения. И всегда будет два лагеря, довольные и недовольные сложившейся ситуацией, главное оставаться людьми и не переходить на личности, не оскорблять оппонентов, автора, администрацию, выливая на них свой гнев от бессилия и обвинять во всех своих проблемах
Оооо,знаю Димерку у меня по этой линии чуть дальше в Красных партизанах перед Носовкой село мамино .Я там всё детсво провела у бабушки . Бабушки уже давно нет, у мамы там типа дача. На електричке кататься.
noavatar
kirpichenko• 05 февраля 2021
155
Ответ дляОля-0fdb
У вас дома шумнее чем в классе?)
Мы дома с мужем сидим как мыши когда у детей уроки идут хоть они и вмнаушниках сидят. Но дети врубают микрофоны и начинают балаган под чужими именами и картинками на аве. И собаки лают и маты и музыку врубают анонимно.
Короче балаган ещё тот. У нас по зуму три класса одновременно проводились уроки.
noavatar
Ирина_Конор• 05 февраля 2021
156
Ответ дляЛатиффа
Вы делайте, переводите на ДО и можете в туалете заниматься, особенно химию, физику хорошо самоизучать
А нам нужна школа, в школе ребенок самостоятельно прекрасно учиться на 9-10
Какая разница находится учитель в классе или его показывают через комп?
Если у вас учителя халявят - занимайтесь этим вопросом
noavatar
Ирина_Конор• 05 февраля 2021
157
Ответ дляkirpichenko
Мы дома с мужем сидим как мыши когда у детей уроки идут хоть они и вмнаушниках сидят. Но дети врубают микрофоны и начинают балаган под чужими именами и картинками на аве. И собаки лают и маты и музыку врубают анонимно.
Короче балаган ещё тот. У нас по зуму три класса одновременно проводились уроки.
В чем балаган?
Почему пускают анонимов на урок?
Все просто:
1 анонимов на урок не пускать
2 врубивших гадости - сразу банить.
По завершению урока два списка:
1 отсувовавших
2 сорвавших урок
После этого формируется письмо:
1 представить о ответственности родителей нарушителей
2 другим родителям информировать о нарушении
noavatar
schpulka_317• 06 февраля 2021
158
Ответ дляОля-0fdb
И кто там калечит детей?
Времени ребенок тратит не больше
сидеть перед монитором постоянно - это болезни, не только опорно-двигат. аппарата, но и глаз и снижение иммунитете и еще куча всего. Но это вам не нужно.
noavatar
schpulka_317• 06 февраля 2021
159
Ответ дляОля-0fdb
Урок идёт в школе 40-45 минут, какие проблемы провести столько же времени в онлайне?
Эти нормы написаны не просто так с потолка
noavatar
schpulka_317• 06 февраля 2021
160
Ответ дляОля-0fdb
Даже открывать не буду.
Вы же говорите что дети не учатся, ничего не знают, как в таких условиях можно сокращать время уроков?
с вами вести диалог бессмысленно. Для вас главное оценки, учеба, а здоровье детей - это так, не особо ценно.
noavatar
Ирина_Конор• 07 февраля 2021
161
Ответ дляschpulka_317
с вами вести диалог бессмысленно. Для вас главное оценки, учеба, а здоровье детей - это так, не особо ценно.
И что же не так со здоровьем, почему в школе можно сидеть 40-45 минут, а дома нет?
noavatar
nova_mama• 07 февраля 2021
162
Ответ дляpani
Є дуже гарна стаття від Павла Карпюка, в якому все чітко та зрозуміло описано про всі недоліки дистанційного навчання https://volynua.com/posts/distantsiyne-navchannya-...
Дистанційне навчання – загроза деградації освіти і зниження якості знань!
Останнім часом в українському суспільстві розгорілася жвава дискусія щодо того, чи потрібно продовжувати в Україні дистанційне навчання.
На мою думку, перехід на дистанційне навчання в Україні за існуючих умов – просто неприпустимий. Адже це – реальна загроза деградації освіти загалом і катастрофічного зниження якості знань учнів. Жодними карантинними заходами не можна буде потім виправдати ті наслідки, до яких це може призвести. Наведу ряд аргументів на підтвердження своєї думки.
Найчастіше батьки задають запитання: як при дистанційному навчанні можна навчити дитину, яка йде у 1-й клас, читати й писати? Одна із мам слушно каже: дитина не сприймає її як вчителя. На підсвідомому, психологічному рівні. Між батьками і дітьми складаються інші стосунки – не такі, як між вчителем і учнем. І це природно, що учні не сприймають батьків як вчителів, адже це інший рівень сприйняття, підпорядкування, зрештою – відповідальності.
Інша справа, коли дитина приходить у перший клас у колектив, де є не тільки вчитель, а й інші діти. Тут вона соціалізується, вчиться жити в колективі, вибудовувати стосунки з іншими. Намагається не відставати від загалу, бути успішною, старається показати себе, бути прикладом, прагне до лідерства. Це її дисциплінує, тримає в певних рамках. А як ці колективістські чи лідерські якості мають сформуватися, коли дитина залишається вдома?
Це перший – морально-психологічний аспект проблеми. І він стосується не лише першокласників чи учнів молодших класів. Підлітки чи старшокласники, які прагнуть до самореалізації, потребують не меншого контролю зі сторони вчителя та колективу. Без постійного контролю спроби самореалізації школярів цього віку можуть набути абсолютно небажаних і навіть неприродних форм. І це – ще одна сторона цієї ж проблеми.
Другий аспект – фінансовий. Якщо дитина постійно навчається вдома, то хтось із батьків має її контролювати, тобто залишатися з нею. Виходить, комусь потрібно жертвувати своїм робочим часом і можливостями, тобто не йти на роботу, не працювати, а займатися суто навчанням цієї дитини? І це – не ситуативно, як коли вийде, а щодня, як того вимагає шкільний процес. Фактично комусь із батьків треб забути про свою роботу і фактично замінити дитині вчителя.
Як на мене, зробити це неможливо. Адже батьки мусять думати, як заробити на прожиття, щоб забезпечити свою сім’ю, родину. Пандемія й без того вдарила по заробітках багатьох. І я не впевнений, що багато хто погодиться сидіти вдома і на волонтерських засадах виконувати функцію вчителя. Тим більше, що хтось може змусити їх це робити. А уявіть собі: як бути батькам, які виховують дітей у неповній сім’ї? Залишатись удома заради дистанційного навчання і фактично позбавити себе й дитину засобів до існування?
На мій погляд, батьки все-одно робитимуть вибір не на користь такій новації: вони змушені будуть іти заробляти гроші, а дитині приділятимуть увагу за залишковим принципом. Десь увечері – кому вже як вийде. І якість навчання від цього незворотно страждатиме.
Третій аспект – матеріально-технічний. Дистанційне навчання – це віддалена комунікація між школою, батьками та учнем. І необхідна умова ефективної комунікації в цьому випадку – якісний інтернет. Але тут ми наштовхуємося на проблему відсутності інтернету в сільській місцевості. Яскраво бачу це на прикладі нашої Устилузької ОТГ. Практично всі малі села нашої ОТГ не забезпечені якісним інтернетом – ні мобільним, ні стаціонарним.
Відсутність інтернету зводитиме нанівець усі спроби дистанційного навчання. Ні діти, ні батьки не матимуть достатньої комунікації з вчителем, не зможуть відшукати в мережі необхідні пояснення, скачати підручники чи посібники, аби, при бажанні, самому розібратись у темі і пояснити своїй дитині, як виконати шкільні завдання. Через суто технічну проблему – відсутність належного матеріально-технічного забезпечення навчально-виховного процесу.
В результаті можемо отримати не зовсім освічене підростаюче покоління, яке не матиме достатніх знань і навичок. Покоління, яке має замінити нас у справі нашого державотворення, господарювання, розбудови економіки і держави. Чи, може, комусь вигідно, щоб у нас підростало покоління неуків?
Чудова стаття. Зрозумілими словами про те, як насправді відбувалося дистанційне навчання і які почуття були у дорослих та школярів.

У мене двоє дітей, 1 та 4 клас.
У обох чудові вчителі. Вчителька старшого і минулого року, і цього року проводила щодня уроки за розкладом, у зумі. Клас невеличкий (22 дитини). Частина учнів була без інтернету, батьки відвезли до бабусь, бо ж треба було працювати. Діти банально не мали змоги вчитись.
Діти зранку слухали уроки, потім робили д/з, фотографували, скидали вчительці у вайбер, вона повертала перевірене.
Мінуси - декому батьки поза камерою підказували, решта класу чула, але формально вчителька не має права знижувати оцінку, бо нічим не доведе маминого втручання. Сильно стомлювались очі. 3 уроки на день, по 40 хв. за монітором - важко.

У 1 класі вчителька взагалі йшла з випередженням програми у грудні, бо дистанційно навчити писати неможливо. Лишила на дистанційне літеру Х, яка складається з відомих елементів. Розписала по датах математику, ’я у світі’, коли що батькам розповідати. 6-річка без дорослого ніяк не вивчить. Було важко. Навчити писати, просто показуючи - це не працює. Треба знати, як називається з´єднання, від якої до якої літери, я цього вже давно не пам´ятаю. І треба не працювати.

Але ж я маю знайомих, де вчителі не такі дисципліновані, і де вся ’дистанційка’ - просто список номерів у вайбері.

Плюсів у дистанційному шкільному навчанні не бачу.
Плюси у дистанційному навчанні на гуртках відносні були. Старший займається шахами і додатково англійською, то коли хворів, дистанційно займався. Це єдиний плюс.
Мусили відмовитися від басейну - дистанційно плавати ніяк.

Маю знайомих,які перевели своїх дітей до онлайн школи. Саме тому, що у звичайній нормальних уроків не було. Вони задоволені, бо там відеоуроки готові до кожної теми, мама звільнилася з роботи і працює замість вчителя (3 клас). Але до 5 класу вже переведе у звичайну школу.
noavatar
nova_mama• 07 февраля 2021
163
Ответ дляОля-0fdb
И что же не так со здоровьем, почему в школе можно сидеть 40-45 минут, а дома нет?
Глаза от монитора устают.
В школе ребенок смотрит то на учителя, то на доску, то в тетрадь - постоянно меняется расстояние, глаза не так сильно напрягаются.
По итогам весенней дистанционки в классе сына двое детей надели очки в сентябре.
noavatar
Ирина_Конор• 07 февраля 2021
164
Ответ дляnova_mama
Чудова стаття. Зрозумілими словами про те, як насправді відбувалося дистанційне навчання і які почуття були у дорослих та школярів.

У мене двоє дітей, 1 та 4 клас.
У обох чудові вчителі. Вчителька старшого і минулого року, і цього року проводила щодня уроки за розкладом, у зумі. Клас невеличкий (22 дитини). Частина учнів була без інтернету, батьки відвезли до бабусь, бо ж треба було працювати. Діти банально не мали змоги вчитись.
Діти зранку слухали уроки, потім робили д/з, фотографували, скидали вчительці у вайбер, вона повертала перевірене.
Мінуси - декому батьки поза камерою підказували, решта класу чула, але формально вчителька не має права знижувати оцінку, бо нічим не доведе маминого втручання. Сильно стомлювались очі. 3 уроки на день, по 40 хв. за монітором - важко.

У 1 класі вчителька взагалі йшла з випередженням програми у грудні, бо дистанційно навчити писати неможливо. Лишила на дистанційне літеру Х, яка складається з відомих елементів. Розписала по датах математику, ’я у світі’, коли що батькам розповідати. 6-річка без дорослого ніяк не вивчить. Було важко. Навчити писати, просто показуючи - це не працює. Треба знати, як називається з´єднання, від якої до якої літери, я цього вже давно не пам´ятаю. І треба не працювати.

Але ж я маю знайомих, де вчителі не такі дисципліновані, і де вся ’дистанційка’ - просто список номерів у вайбері.

Плюсів у дистанційному шкільному навчанні не бачу.
Плюси у дистанційному навчанні на гуртках відносні були. Старший займається шахами і додатково англійською, то коли хворів, дистанційно займався. Це єдиний плюс.
Мусили відмовитися від басейну - дистанційно плавати ніяк.

Маю знайомих,які перевели своїх дітей до онлайн школи. Саме тому, що у звичайній нормальних уроків не було. Вони задоволені, бо там відеоуроки готові до кожної теми, мама звільнилася з роботи і працює замість вчителя (3 клас). Але до 5 класу вже переведе у звичайну школу.
Смешались кони-люди.
1 абсолютно не понятно почему возникла необходимость отвозить ребенка к бабушкам и дедушкам, из-за работы:
- после школы и на каникулах ребенок дома находится сам
- если нужно присутвие взрослых, можно было и привезти бабушку, деда домой
- родители знали что нужно учиться, и нужен интернет, но не организовали его.

2 домашку родители могут подсказать и при обычной учебе, ничего в этом страшного нет. С самостоятельным есть моменты, но их можно решить запретом отключения камеры и микрофона во время самостоятельной

3 про соединение букв не понятно

4 удалёнка хорошо показала кто из педагогов чего стоит. По результатам можно провести чистку кадров.

5 плюсов масса:
- экономия времени на поход в школу
- отсутствие раздражающих факторов
- снижение экономических затрат со стороны школы
- возможность увеличить время учебного процесса, за счёт соединения классов, автоматизации процесса.
Например:
Ранее учитель пояснял одному классу тему 20 минут и параллельному 20 минут. Итого в сумме уходило 40 минут на пояснение и 50 на разбор.
Сейчас можн прочитать тему за 20 минут двум классам сразу и 70 минут остать на разбор. В сумме это даст по 10 минут времени на каждый класс для разбора темы
noavatar
nova_mama• 08 февраля 2021
165
Ответ дляОля-0fdb
Смешались кони-люди.
1 абсолютно не понятно почему возникла необходимость отвозить ребенка к бабушкам и дедушкам, из-за работы:
- после школы и на каникулах ребенок дома находится сам
- если нужно присутвие взрослых, можно было и привезти бабушку, деда домой
- родители знали что нужно учиться, и нужен интернет, но не организовали его.

2 домашку родители могут подсказать и при обычной учебе, ничего в этом страшного нет. С самостоятельным есть моменты, но их можно решить запретом отключения камеры и микрофона во время самостоятельной

3 про соединение букв не понятно

4 удалёнка хорошо показала кто из педагогов чего стоит. По результатам можно провести чистку кадров.

5 плюсов масса:
- экономия времени на поход в школу
- отсутствие раздражающих факторов
- снижение экономических затрат со стороны школы
- возможность увеличить время учебного процесса, за счёт соединения классов, автоматизации процесса.
Например:
Ранее учитель пояснял одному классу тему 20 минут и параллельному 20 минут. Итого в сумме уходило 40 минут на пояснение и 50 на разбор.
Сейчас можн прочитать тему за 20 минут двум классам сразу и 70 минут остать на разбор. В сумме это даст по 10 минут времени на каждый класс для разбора темы
Очень просто.
1. Речь в моем посте о начальной школе. В началке есть продленка для всех желающих. Мама отводит ребенка в школу к 8 и забирает в 18:00. Ребенок присмотрен, чем-то покормлен.
На каникулах он и так всегда у бабушки.
У бабушки своя семья, муж-дедушка, возможно, младший ребенок-школьник, или престарелые родители, огородик, курочки-коза - то, что позволяет чем-то питаться. И не вариант всё это бросить и поехать к одному из детей в съемную однушку.
Интернет до карантина не был нужен. Не все семьи полные, с доходом выше среднего, кто может спокойно вынуть из бюджета 20 тыс. на комп и камеру.

2. Речь не о домашке, о вызовах на уроках.

3. У меня есть педобразование, но я практику проходила в вузе. Нет опыта работы с малышами. И я не умею объяснить, как правильно выписывать соединения - ом, ов, вм и т.д. По прописям это не очевидно. И как я научу этому ребенка?

4. Полностью согласна. Быстро стало видно, кто есть кто. Но прогульщиков не уволят. Вакансий много, желающих работать в школе мало. По Киеву в каждом районе около 100 вакансий учителей.

5. Идти к школе большинству 5-10 минут - не такая уж и экономия. времени. Раздражающих факторов полно - младший брат-грудничок, любимая собака, которая хочет поиграть, сосед с перфоратором.
Школе да, дешевле. В нашей, насколько я знаю, отключали отопление. Городу дешевле - не нужно закупать продукты. Но тема о плюсах и минусах для учащихся.
Классы соединять нельзя. Учитель на уроке объясняет, спрашивает, как материал усвоен, если что-то непонятно - объясняет нужный момент иначе. Он не стенке материал вычитывает.
В классе младшего соединяли английский, было 2 группы, в сумме 25 человек. Совершенно бестолковые получились уроки.
noavatar
Ирина_Конор• 08 февраля 2021
166
Ответ дляnova_mama
Очень просто.
1. Речь в моем посте о начальной школе. В началке есть продленка для всех желающих. Мама отводит ребенка в школу к 8 и забирает в 18:00. Ребенок присмотрен, чем-то покормлен.
На каникулах он и так всегда у бабушки.
У бабушки своя семья, муж-дедушка, возможно, младший ребенок-школьник, или престарелые родители, огородик, курочки-коза - то, что позволяет чем-то питаться. И не вариант всё это бросить и поехать к одному из детей в съемную однушку.
Интернет до карантина не был нужен. Не все семьи полные, с доходом выше среднего, кто может спокойно вынуть из бюджета 20 тыс. на комп и камеру.

2. Речь не о домашке, о вызовах на уроках.

3. У меня есть педобразование, но я практику проходила в вузе. Нет опыта работы с малышами. И я не умею объяснить, как правильно выписывать соединения - ом, ов, вм и т.д. По прописям это не очевидно. И как я научу этому ребенка?

4. Полностью согласна. Быстро стало видно, кто есть кто. Но прогульщиков не уволят. Вакансий много, желающих работать в школе мало. По Киеву в каждом районе около 100 вакансий учителей.

5. Идти к школе большинству 5-10 минут - не такая уж и экономия. времени. Раздражающих факторов полно - младший брат-грудничок, любимая собака, которая хочет поиграть, сосед с перфоратором.
Школе да, дешевле. В нашей, насколько я знаю, отключали отопление. Городу дешевле - не нужно закупать продукты. Но тема о плюсах и минусах для учащихся.
Классы соединять нельзя. Учитель на уроке объясняет, спрашивает, как материал усвоен, если что-то непонятно - объясняет нужный момент иначе. Он не стенке материал вычитывает.
В классе младшего соединяли английский, было 2 группы, в сумме 25 человек. Совершенно бестолковые получились уроки.
1 вы правильно пишите, что продлена для желающих, оа н является необходимым условием. Никаких запретов по самостоятельному нахождению дома у нас нет. Еду можно и оставить. Ребенок поест самостоятельно.

Интернет есть практически у всех, ситуаций когда нет интернета, и нельзя найти даже самый дешёвый девайс для учебы - нет так много. Для таких случаев можно и раздать компы из школьных кабинетов информатики.

2 такие подсказки можно цензурировать, с другой стороны, а какая мне разница до оценок других детей? Важны знания своего ребенка, если другой ребенок получит оценку выше заслуженной, ничего не изменится

3 Тут должно быть видео или действительно этот момент отложит. На потом, главное что бы не заучили. С другой стороны, чистописание сейчас не так и важно, даже врачей заставили работать с компом

4 этот вопрос должен курировать родительский комитет, сейчас они занимаются какой-то фигнёй со шторами))

5
Объединять можно. Никто ж не заодно дети услышать вопросы из другого класса. Повтор лишним не будет.
Даже в вузе на сложных математических предметах, на практическом занятии преподаватель кратко повторяет материалы лекции
noavatar
nova_mama• 08 февраля 2021
167
Ответ дляОля-0fdb
1 вы правильно пишите, что продлена для желающих, оа н является необходимым условием. Никаких запретов по самостоятельному нахождению дома у нас нет. Еду можно и оставить. Ребенок поест самостоятельно.

Интернет есть практически у всех, ситуаций когда нет интернета, и нельзя найти даже самый дешёвый девайс для учебы - нет так много. Для таких случаев можно и раздать компы из школьных кабинетов информатики.

2 такие подсказки можно цензурировать, с другой стороны, а какая мне разница до оценок других детей? Важны знания своего ребенка, если другой ребенок получит оценку выше заслуженной, ничего не изменится

3 Тут должно быть видео или действительно этот момент отложит. На потом, главное что бы не заучили. С другой стороны, чистописание сейчас не так и важно, даже врачей заставили работать с компом

4 этот вопрос должен курировать родительский комитет, сейчас они занимаются какой-то фигнёй со шторами))

5
Объединять можно. Никто ж не заодно дети услышать вопросы из другого класса. Повтор лишним не будет.
Даже в вузе на сложных математических предметах, на практическом занятии преподаватель кратко повторяет материалы лекции
1. Да, продленка для желающих, и если родители работают полный день, это отличный выход. Совсем не то, что оставить 6-летку одного на весь день.
Компы раздать детям нельзя, компы раздали учителям для дистанционки. Эти компы не выносятся из школы.
2. Детям просто неприятно.
3. По видео нельзя научить. В классе учитель подходит к каждому и корректирует, как держать ручку, тетрадку и т.д.
4. Родком уж точно не должен заниматься обучением учителей.
5. В вузе на лекции препод только начитывает, не вызывает никого. На семинаре уже объясняет. В школах же нет понятия лекция/семинар, все в рамках одного урока. В вузе препод не обязан спрашивать в течение семестра, научится ли студент - проблемы студента. В школе учитель обязан спрашивать всех детей и оценивать, и обязан научить. Если не научил - проблемы учителя.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff