Здесь и сейчас• 12 апреля 2022
Інформатика 4 клас. Запитання по виконанню алгоритму для обчислення знач. виразу
Доброго дня!
Допоможіть встановити правильність виконання завдання зі скріну підручника.
Як би Ви виконали та записали відповідь на це запитання (див.фото-скрин)?
Завдання:
Ознайомся з алгоритмом обчислення виразу у вигляді блок-схеми (див.скрин).
Виконай у зошиті алгоритм для обчислення значення виразу.
20 - (40 + 24) : 8
P.S. Для виконання цього завдання у зошиті Вам дано тільки 4 пусті рядки.
Дякую!
Допоможіть встановити правильність виконання завдання зі скріну підручника.
Як би Ви виконали та записали відповідь на це запитання (див.фото-скрин)?
Завдання:
Ознайомся з алгоритмом обчислення виразу у вигляді блок-схеми (див.скрин).
Виконай у зошиті алгоритм для обчислення значення виразу.
20 - (40 + 24) : 8
P.S. Для виконання цього завдання у зошиті Вам дано тільки 4 пусті рядки.
Дякую!
Результат:
вже голосів:
11
10 (90.91%)
Виконаю матем. обчисл. виразу
1 (9.09%)
Буду малювати блок-схему
0 (0%)
Свій варіант опишу в коммент.
Щиро дякую Вам за відповідь.
Я вважаю, що завдання виконано вірно дитиною.
А наш вчитель, вважає, що не вірно.
Хочу спитати у людей.
Хто як зрозумів це завдання?
Щоб дойти до істини.
Я вважаю, що завдання виконано вірно дитиною.
А наш вчитель, вважає, що не вірно.
Хочу спитати у людей.
Хто як зрозумів це завдання?
Щоб дойти до істини.
Ответ дляfloxey
Записати алгоритм і виконати його це різні речі. Алгоритм це послідовність дій для виконання певної задачі. Задачею було обчислити вираз.
Ось відповіді нашого вчителя (я з ними не згодна):
’У цьому завданні необхідно було записати обчислення виразу у вигляді блок-схема, не дарма ж там зазначено, що з нею необхідно було ознайомитися.’
’В інформатиці є 4 способи подання алгоритмів. У тому числі - блок-схема. На початку завдання зазначено, що необхідно ознайомитися з блок-схемою. А у другому реченні, яке до речі Х продовження за змістом першого, зазначено скласти алгоритм, використовуючи цю блок-схему. У цьому сенс цього завдання, а інакше навіщо взагалі потрібно було з нею ознайомлюватися.’
’А навіщо тоді з цією схемою необхідно було ознайомлюватися взагалі?’
’У цьому завданні необхідно було записати обчислення виразу у вигляді блок-схема, не дарма ж там зазначено, що з нею необхідно було ознайомитися.’
’В інформатиці є 4 способи подання алгоритмів. У тому числі - блок-схема. На початку завдання зазначено, що необхідно ознайомитися з блок-схемою. А у другому реченні, яке до речі Х продовження за змістом першого, зазначено скласти алгоритм, використовуючи цю блок-схему. У цьому сенс цього завдання, а інакше навіщо взагалі потрібно було з нею ознайомлюватися.’
’А навіщо тоді з цією схемою необхідно було ознайомлюватися взагалі?’
Я запитала вчителя, а як правильно було потрібно виконати це завдання?
Вчитель надіслала таку відповідь (див. фото-скрин).
На мій запит, що у робочому зошиті по інформатиці відведено тільки 4 рядки та чому тоді для блок-схеми не передбачено окремого місця в зошиті? Де на Ваш погляд її треба було накреслити, вчитель відповів ось так:
’Це питання до людей, які ці зошити друкують. У багатьох зошитах не достатньо місця для виконання завдань, але ми ж через це їх усе одно виконуємо. Якщо місця не достатньо завдання можна виконувати на окремих листочках.’
Вчитель надіслала таку відповідь (див. фото-скрин).
На мій запит, що у робочому зошиті по інформатиці відведено тільки 4 рядки та чому тоді для блок-схеми не передбачено окремого місця в зошиті? Де на Ваш погляд її треба було накреслити, вчитель відповів ось так:
’Це питання до людей, які ці зошити друкують. У багатьох зошитах не достатньо місця для виконання завдань, але ми ж через це їх усе одно виконуємо. Якщо місця не достатньо завдання можна виконувати на окремих листочках.’
’ На початку завдання зазначено, що необхідно ознайомитися з блок-схемою. А у другому реченні, яке до речі Х продовження за змістом першого, зазначено скласти алгоритм, використовуючи цю блок-схему. ’
Я не вижу, где написано в задании СКЛАСТИ - как пишет учитель
Написано - виконай.
Я не вижу, где написано в задании СКЛАСТИ - как пишет учитель
Написано - виконай.
Ответ дляЕвгения_Д
Я бы сделала задание так, как ваш ребенок. Были ли решены такого типа блок-схемы на уроке?
Благодарю за Ваш ответ.
Нет к сожалению подобного задания не было в уроке/ах (школа дистанционная).
Было 2 урока, где кратко рассказывалось про алгоритмы и их типы.
Подобный пример на уроках не разбирался.
Нет к сожалению подобного задания не было в уроке/ах (школа дистанционная).
Было 2 урока, где кратко рассказывалось про алгоритмы и их типы.
Подобный пример на уроках не разбирался.
Ответ дляЗдесь и сейчас
Благодарю за Ваш ответ.
Нет к сожалению подобного задания не было в уроке/ах (школа дистанционная).
Было 2 урока, где кратко рассказывалось про алгоритмы и их типы.
Подобный пример на уроках не разбирался.
Нет к сожалению подобного задания не было в уроке/ах (школа дистанционная).
Было 2 урока, где кратко рассказывалось про алгоритмы и их типы.
Подобный пример на уроках не разбирался.
Если ребенок не расстраивается, я бы забила) Но в переписке учитель ведет себя не слишком корректно, я с вами согласна.
Ответ дляЕвгения_Д
’ На початку завдання зазначено, що необхідно ознайомитися з блок-схемою. А у другому реченні, яке до речі Х продовження за змістом першого, зазначено скласти алгоритм, використовуючи цю блок-схему. ’
Я не вижу, где написано в задании СКЛАСТИ - как пишет учитель
Написано - виконай.
Я не вижу, где написано в задании СКЛАСТИ - как пишет учитель
Написано - виконай.
И я так же учителя пыталась доказать, что написано ВИКОНАЙ алгоритм.
Но учитель считает, что нужна блок-схема (((
Но учитель считает, что нужна блок-схема (((
Добрый день. Автор, преподаю студентам программирование))) если бы я им дала задание - выполните алгоритм, они бы решили задачу так, как ваш ребёнок. Если нужна схема ал7оритма решения какой то задачи - про неё не говорят «выполни», говорят создайте, нарисуйте, проектируйте...
Ответ дляkralina
Добрый день. Автор, преподаю студентам программирование))) если бы я им дала задание - выполните алгоритм, они бы решили задачу так, как ваш ребёнок. Если нужна схема ал7оритма решения какой то задачи - про неё не говорят «выполни», говорят создайте, нарисуйте, проектируйте...
Благодарю за подробный ответ-комментарий!
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу