Отвечаю всем• 12 сентября 2022
А ви б писали в такий інста магазин щє раз?
Хотіла купити костюм, ціна не маленька 3500, переписувалась з менеджером в діректі, обирала розмір і в мене виникли питання з розміру талії у штанях, бо дуже не люблю коли тисне резинка. Вони не дуже змогли відповісти на мої питання з розміром, типу у моделі на фото талія на 2 см більше за мою то й норм мені буде. Я їм скинула свої параметри та розмір моїх штанців які є в мене вдобні та за розміром гуд, вони дуже схожі по резинці та їхні. Вони самі запропонували зробити такий самий замір, щоб було більш зручно і пропали. Через 1,5 доби я спитала коли чекати відповідь, сказали що ще раз передали на виробництво. Пройшов вже тиждень! Нащо тоді взагалі пропонували? Це взагалі нормально? Я вже не дуже то й хочу той костюм з таким гімно сервісом. Написати їм, що це за фігня взагалі, чи пішли вони в дупу? Ви б як зробили?
показать весь текст
автор
Отвечаю всем
• 12 сентября 2022
Ответ дляМурзилка
Это обычные дропы, они товар не видят. 3500 для укр производителя без имени это очень высокая цена. Те, кто работает с дропами не шьют с качеством на такую цену.
Та ні, в них виробництво Україна, сайт свій та я навіть знаю троху дівчину модель з цього магазину бо питала в неї за цей костюм і асортимент в них не маленький, вони точно не дропи, а шиють самі тому і дивно
ОчЕнЬ ЧуЖаЯ• 12 сентября 2022
Ответ дляЖабры жабы
Я работала в разных компаниях. В строительстве, конечно, клиентов не так много в год, но они приносят отличный доход. Раньше работала на фирме, которая занималась продажей автомобильных деталей, у них такой же подход к клиентам.
Просто вы очень зависите от клиентов и держитесь за них, а у меня клиенты держатся за компанию)))
Руда ліса• 12 сентября 2022
Автор, можливо вони вживу товар не бачать, а в постачальника цю інформацію важко отримати. Тобто запит вони надсилають, а відповідь можуть не отримати.
Я так в інтернет магазині посередника ікеа працювала. Додаткові заміри товару могли отримати, якщо наша людина безпосередньо в польському магазині ікеа товар поміряє. Якщо це не можливо (запакований), то персонал питати або писати в польську ікеа, відповідь іноді була шаблонна і не в тему (дублювала інструкцію). Менеджер чемно запит подавав і відповідь ми чекали, але не завжди могли її отримати/надати.
Якщо ж це безпосередньо виробника чи постачальника магазин, то там індивідуальний підхід.
Я так в інтернет магазині посередника ікеа працювала. Додаткові заміри товару могли отримати, якщо наша людина безпосередньо в польському магазині ікеа товар поміряє. Якщо це не можливо (запакований), то персонал питати або писати в польську ікеа, відповідь іноді була шаблонна і не в тему (дублювала інструкцію). Менеджер чемно запит подавав і відповідь ми чекали, але не завжди могли її отримати/надати.
Якщо ж це безпосередньо виробника чи постачальника магазин, то там індивідуальний підхід.
Руда ліса• 12 сентября 2022
Ответ дляОтвечаю всем
Та ні, в них виробництво Україна, сайт свій та я навіть знаю троху дівчину модель з цього магазину бо питала в неї за цей костюм і асортимент в них не маленький, вони точно не дропи, а шиють самі тому і дивно
Можливо в них такий оборот клієнтів, що на такі одиночні запити не реагують.
Нагадайте їм, можливо через вихідні дні не було відповіді.
Нагадайте їм, можливо через вихідні дні не було відповіді.
Жабры жабы• 12 сентября 2022
Ответ дляОчЕнЬ ЧуЖаЯ
Просто вы очень зависите от клиентов и держитесь за них, а у меня клиенты держатся за компанию)))
Интересные клиенты… 🤷🏻♀️
автор
Отвечаю всем
• 12 сентября 2022
Ответ дляРуда ліса
Можливо в них такий оборот клієнтів, що на такі одиночні запити не реагують.
Нагадайте їм, можливо через вихідні дні не було відповіді.
Нагадайте їм, можливо через вихідні дні не було відповіді.
Я вже нагадувала, і після того пройшов щє тиждень. Вони мабуть не настільки то й хочуть продати свій товар якщо так себе поводять
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу