Заставляличка• 05 ноября 2022
Як бути? Повернення товару
Порадьте, будь ласка, як зробити, щось я переплатила.
Дивилася верхній одяг і купила кожушок із кролика шиншил за 15 тис грн.
Тепер гадаю, навіщо?
І мені здається, це дорого для кролика, але чому всі ці думки прийшли вже вдома? ХЗ.
Чи можна повернути через день, причина: відмовляюся, передумала, перестала подобатися...
Дивилася верхній одяг і купила кожушок із кролика шиншил за 15 тис грн.
Тепер гадаю, навіщо?
І мені здається, це дорого для кролика, але чому всі ці думки прийшли вже вдома? ХЗ.
Чи можна повернути через день, причина: відмовляюся, передумала, перестала подобатися...
жижифреймут• 05 ноября 2022
Магазин офлайн? Без проблем.
Стаття 9. Відповідно до Закону України ’Про захист прав споживачів’:
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня покупки.
Обмін товару належної якості проводиться у разі якщо:
Товар не використовувався
Збережено товарний вигляд
Збережено оригінальну упаковку та цінник з інструкцією (прикріплено на рукав).
Є розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром (касовий чи товарний чек чи накладна)
Стаття 9. Відповідно до Закону України ’Про захист прав споживачів’:
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня покупки.
Обмін товару належної якості проводиться у разі якщо:
Товар не використовувався
Збережено товарний вигляд
Збережено оригінальну упаковку та цінник з інструкцією (прикріплено на рукав).
Є розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром (касовий чи товарний чек чи накладна)
автор
Заставляличка
• 05 ноября 2022
Ответ дляжижифреймут
Магазин офлайн? Без проблем.
Стаття 9. Відповідно до Закону України ’Про захист прав споживачів’:
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня покупки.
Обмін товару належної якості проводиться у разі якщо:
Товар не використовувався
Збережено товарний вигляд
Збережено оригінальну упаковку та цінник з інструкцією (прикріплено на рукав).
Є розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром (касовий чи товарний чек чи накладна)
Стаття 9. Відповідно до Закону України ’Про захист прав споживачів’:
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня покупки.
Обмін товару належної якості проводиться у разі якщо:
Товар не використовувався
Збережено товарний вигляд
Збережено оригінальну упаковку та цінник з інструкцією (прикріплено на рукав).
Є розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром (касовий чи товарний чек чи накладна)
Так це ж обмін, а якщо віддати і забрати гроші?
Соседушка• 05 ноября 2022
Можна!!! Є перелік товарів які поверненню не підлягають, на скільки пам´ятаю, хутрові вироби підлягають поверненню. Маєте право. Кажіть, що так склалися обставини, що мушу повернути.
жижифреймут• 05 ноября 2022
Ответ дляЗаставляличка
Так це ж обмін, а якщо віддати і забрати гроші?
Открываем закон о защите прав потребителей и читаем …
Прийдя в магазин Вы должны быть подкованы, а не говорить: я тут в форуме вычитала…
Прийдя в магазин Вы должны быть подкованы, а не говорить: я тут в форуме вычитала…
2
автор
Заставляличка
• 05 ноября 2022
просто думаю, що буде все зі скандалом, скажуть про що ви думали і повернення треба на карту робити, це чекати на кілька днів коштів
Ответ дляЗаставляличка
просто думаю, що буде все зі скандалом, скажуть про що ви думали і повернення треба на карту робити, це чекати на кілька днів коштів
В смысле - со скандалом? В течение 14 дней имеете полное право, если вещь не носилась.
Да, если оплата была картой, возврат денег будет в течение трёх дней. Чек о возврате только сохраните на этот период.
Да, если оплата была картой, возврат денег будет в течение трёх дней. Чек о возврате только сохраните на этот период.
2
автор
Заставляличка
• 05 ноября 2022
Ответ дляparele
В смысле - со скандалом? В течение 14 дней имеете полное право, если вещь не носилась.
Да, если оплата была картой, возврат денег будет в течение трёх дней. Чек о возврате только сохраните на этот период.
Да, если оплата была картой, возврат денег будет в течение трёх дней. Чек о возврате только сохраните на этот период.
Дякую за підтримку
Ответ дляЗаставляличка
Дякую за підтримку
Я недавно пальто возвращала, причём дней 10 наверно со дня покупки прошло. Смотрела-смотрела на него, ну не то пальто, и все. Хотя и село хорошо, и ткань хорошая. Но не мое. Пришла в магазин: «я решила сделать возврат». Девушка очень вежливо общалась, без тени недовольства, деньги на следующий день зачислились.
Детектор лжи• 06 ноября 2022
Чому ви спочатку купуєте а потім думаєте???? Це ж не покупка за 300 грн, побачили і купили. Це ж 15 000 грн! Треба було думати перед покупкою.
3
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу