Все будет, но потом• 11 ноября 2022
Next не вклав наклейку повернення некст
Допоможіть як бути в такій ситуації , некст не вклав бланк повернення . Як тепер зробити повернення ?
Також в попередній посилці не вистачало однієї речі , коли робила повернення з цього заказу , вказала, що не вклали річ . Гроші повернули за підказані речі а за не вкладену річ нічого ? В когось таке було ? Що робити ? До кого звертатись ?
Також в попередній посилці не вистачало однієї речі , коли робила повернення з цього заказу , вказала, що не вклали річ . Гроші повернули за підказані речі а за не вкладену річ нічого ? В когось таке було ? Що робити ? До кого звертатись ?
Чеширская кошечка• 11 ноября 2022
пишіть в службу підтримки, бланк вам надішлють на імейл. Це взагалі не проблема.
3
Пищалка• 11 ноября 2022
Повернення окремо, нестача товарів окремо, не змішуйте. Пишіть на імейл чи чат.
автор
Все будет, но потом
• 11 ноября 2022
Ответ дляЧеширская кошечка
пишіть в службу підтримки, бланк вам надішлють на імейл. Це взагалі не проблема.
Служба підтримки це на імейл?
Звідки вони листи надсилають ?
Чи на самому сайті некст є така функція ?
Звідки вони листи надсилають ?
Чи на самому сайті некст є така функція ?
автор
Все будет, но потом
• 11 ноября 2022
Ответ дляПищалка
Повернення окремо, нестача товарів окремо, не змішуйте. Пишіть на імейл чи чат.
Чому окремо ? В бланку повернення є функція вибрати товар та причину вказати , що саме цей товар не отримала . Так і зробила . Просто в мене ще співпало повернення з нестачею .
Пищалка• 11 ноября 2022
Ответ дляВсе будет, но потом
Служба підтримки це на імейл?
Звідки вони листи надсилають ?
Чи на самому сайті некст є така функція ?
Звідки вони листи надсилають ?
Чи на самому сайті некст є така функція ?
На самому сайті
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу