На циголках• 11 мая 2023
Каким способом ваш ребенок выучил табл умножения во 2 классе?
показать весь текст
Чекаю завтра• 12 мая 2023
Ответ дляTammy21
Комбінаторику не вчили? Вона ж десь з 5-го класу вже є.
Що саме з комбінаторики?
Якщо ви про перестановки, розміщення чи комбінації, то при чому там множення 2×3 чи 3×2? Знаєш факторіали і рахуєш собі C з н по k чи що там тобі треба. Хоча наврядчи це 5й клас.
Комбінаторні правила суми і множення взагалі із 2×3 і 3×2 не пов´язані.
Якщо ви про перестановки, розміщення чи комбінації, то при чому там множення 2×3 чи 3×2? Знаєш факторіали і рахуєш собі C з н по k чи що там тобі треба. Хоча наврядчи це 5й клас.
Комбінаторні правила суми і множення взагалі із 2×3 і 3×2 не пов´язані.
Ответ дляЧекаю завтра
Що саме з комбінаторики?
Якщо ви про перестановки, розміщення чи комбінації, то при чому там множення 2×3 чи 3×2? Знаєш факторіали і рахуєш собі C з н по k чи що там тобі треба. Хоча наврядчи це 5й клас.
Комбінаторні правила суми і множення взагалі із 2×3 і 3×2 не пов´язані.
Якщо ви про перестановки, розміщення чи комбінації, то при чому там множення 2×3 чи 3×2? Знаєш факторіали і рахуєш собі C з н по k чи що там тобі треба. Хоча наврядчи це 5й клас.
Комбінаторні правила суми і множення взагалі із 2×3 і 3×2 не пов´язані.
Я зараз досипати лягаю) Всі теми є в підручниках та й Гугл підкаже, порядок в математиці дуже важливий. Не можна плутати людей з яблуками;)
Подивіться програму, до НУШ то 5-ий був, зараз не знаю.
Подивіться програму, до НУШ то 5-ий був, зараз не знаю.
Чекаю завтра• 12 мая 2023
Ответ дляTammy21
Я зараз досипати лягаю) Всі теми є в підручниках та й Гугл підкаже, порядок в математиці дуже важливий. Не можна плутати людей з яблуками;)
Подивіться програму, до НУШ то 5-ий був, зараз не знаю.
Подивіться програму, до НУШ то 5-ий був, зараз не знаю.
Вам солодких снів, але свою тезу про те, що нерозуміння різниці між 2×3 і 3×2 приводить до серйозних проблем в опануванні програми з математики середньої і старшої школи, ви так і не аргументували окрім як загальних фраз.
Може повторюся, мені ж в свій час без цієї різниці досить успішно вдалося опанувати шкільний курс, так само як і моїм дітям.
Може повторюся, мені ж в свій час без цієї різниці досить успішно вдалося опанувати шкільний курс, так само як і моїм дітям.
Ответ дляЧекаю завтра
Вам солодких снів, але свою тезу про те, що нерозуміння різниці між 2×3 і 3×2 приводить до серйозних проблем в опануванні програми з математики середньої і старшої школи, ви так і не аргументували окрім як загальних фраз.
Може повторюся, мені ж в свій час без цієї різниці досить успішно вдалося опанувати шкільний курс, так само як і моїм дітям.
Може повторюся, мені ж в свій час без цієї різниці досить успішно вдалося опанувати шкільний курс, так само як і моїм дітям.
Раночку) Давайте пограємо)
Дивіться, ви знизили планку з олімпіад, до законів множення, тому ось питання -- 3 дівчинки, 2 яблука. Порядок, за вашими словами не важливий. Ок. У скобочках ви що писати будете?)
Дивіться, ви знизили планку з олімпіад, до законів множення, тому ось питання -- 3 дівчинки, 2 яблука. Порядок, за вашими словами не важливий. Ок. У скобочках ви що писати будете?)
Чекаю завтра• 12 мая 2023
Ответ дляTammy21
Раночку) Давайте пограємо)
Дивіться, ви знизили планку з олімпіад, до законів множення, тому ось питання -- 3 дівчинки, 2 яблука. Порядок, за вашими словами не важливий. Ок. У скобочках ви що писати будете?)
Дивіться, ви знизили планку з олімпіад, до законів множення, тому ось питання -- 3 дівчинки, 2 яблука. Порядок, за вашими словами не важливий. Ок. У скобочках ви що писати будете?)
Мова про цей ваш пост. Ви не розумієте чи лише робите вигляд?
Який вид завдань не зможу вирішити я, яка плутає 2×3 і 3×2?
Не треба мені пояснювати різницю між 2×3 і 3×2, назвіть що саме не зможу я вирішити без цього розуміння?
Я зможу порахувати, скільки всього яблук буде у трьох дівчат, якщо у кожної по 2 шт - 6 яблук.
Ну так а що не зможу?
Який вид завдань не зможу вирішити я, яка плутає 2×3 і 3×2?
Не треба мені пояснювати різницю між 2×3 і 3×2, назвіть що саме не зможу я вирішити без цього розуміння?
Я зможу порахувати, скільки всього яблук буде у трьох дівчат, якщо у кожної по 2 шт - 6 яблук.
Ну так а що не зможу?
Ответ дляЧекаю завтра
Мова про цей ваш пост. Ви не розумієте чи лише робите вигляд?
Який вид завдань не зможу вирішити я, яка плутає 2×3 і 3×2?
Не треба мені пояснювати різницю між 2×3 і 3×2, назвіть що саме не зможу я вирішити без цього розуміння?
Я зможу порахувати, скільки всього яблук буде у трьох дівчат, якщо у кожної по 2 шт - 6 яблук.
Ну так а що не зможу?
Який вид завдань не зможу вирішити я, яка плутає 2×3 і 3×2?
Не треба мені пояснювати різницю між 2×3 і 3×2, назвіть що саме не зможу я вирішити без цього розуміння?
Я зможу порахувати, скільки всього яблук буде у трьох дівчат, якщо у кожної по 2 шт - 6 яблук.
Ну так а що не зможу?
Каша якась, ну ок, то мабуть у мене складності сприйняття.
А чого яблук, а не дівчат?) Ну, тобто, якщо ми дівчат перемножуємо з яблуками, то чому в нас яблука виходять?
ПС. Ви про ’соразмерность’ (соррі, не знаю як це буде укр., рос.навчалася) чули?
А чого яблук, а не дівчат?) Ну, тобто, якщо ми дівчат перемножуємо з яблуками, то чому в нас яблука виходять?
ПС. Ви про ’соразмерность’ (соррі, не знаю як це буде укр., рос.навчалася) чули?
Чекаю завтра• 12 мая 2023
Ответ дляTammy21
Каша якась, ну ок, то мабуть у мене складності сприйняття.
А чого яблук, а не дівчат?) Ну, тобто, якщо ми дівчат перемножуємо з яблуками, то чому в нас яблука виходять?
ПС. Ви про ’соразмерность’ (соррі, не знаю як це буде укр., рос.навчалася) чули?
А чого яблук, а не дівчат?) Ну, тобто, якщо ми дівчат перемножуємо з яблуками, то чому в нас яблука виходять?
ПС. Ви про ’соразмерность’ (соррі, не знаю як це буде укр., рос.навчалася) чули?
Видно ви знову таки не зрозуміли чи робите вигляд, і продовжуєте доводити, що 2×3 і 3×2 різні дії. Ок, вони різні, але я ж вам навела вашу ж цитату не про те, а про проблеми в старшій школі без цього цінного знання.
Ви можете навести приклад завдання, яке неможливо вирішити не вміючи розрізняти 2×3 і 3×2 чи ні?
Ви можете навести приклад завдання, яке неможливо вирішити не вміючи розрізняти 2×3 і 3×2 чи ні?
Ответ дляЧекаю завтра
Видно ви знову таки не зрозуміли чи робите вигляд, і продовжуєте доводити, що 2×3 і 3×2 різні дії. Ок, вони різні, але я ж вам навела вашу ж цитату не про те, а про проблеми в старшій школі без цього цінного знання.
Ви можете навести приклад завдання, яке неможливо вирішити не вміючи розрізняти 2×3 і 3×2 чи ні?
Ви можете навести приклад завдання, яке неможливо вирішити не вміючи розрізняти 2×3 і 3×2 чи ні?
Я вам взалюбки відповім, але як бачите, ми вимушено знизили планку, тому лише після вашої відповіді, бо мені потрібно хоча б трошки розуміти, чи розумієте ви про що саме мова.
Чекаю завтра• 13 мая 2023
Ответ дляTammy21
Я вам взалюбки відповім, але як бачите, ми вимушено знизили планку, тому лише після вашої відповіді, бо мені потрібно хоча б трошки розуміти, чи розумієте ви про що саме мова.
Про яку планку мова? Це ви говорили про проблеми в середній і старшій школі, на моє уточнююче питання спочатку згадали комбінаторику, коли попросила конкретну задачу, то одразу перейшли на дівчат і яблука.
Задачу про дівчат і яблука я вирішила - 6 яблук, а ніякого конкретного прикладу з подальної шкільної програми ’глобального кома’ проблем ви так і не навели.
Тому що його просто нема. В усіх подальших темах 2×3 абсолютно рівнозначно заміняється на 3×2, і ніде далі за початкову школу це не вважатиметься за помилку і нічим не заважатиме.
І навчіться визнавати свою неправоту, це в житті корисна якість. До побачення.
Задачу про дівчат і яблука я вирішила - 6 яблук, а ніякого конкретного прикладу з подальної шкільної програми ’глобального кома’ проблем ви так і не навели.
Тому що його просто нема. В усіх подальших темах 2×3 абсолютно рівнозначно заміняється на 3×2, і ніде далі за початкову школу це не вважатиметься за помилку і нічим не заважатиме.
І навчіться визнавати свою неправоту, це в житті корисна якість. До побачення.
Ответ дляЧекаю завтра
Про яку планку мова? Це ви говорили про проблеми в середній і старшій школі, на моє уточнююче питання спочатку згадали комбінаторику, коли попросила конкретну задачу, то одразу перейшли на дівчат і яблука.
Задачу про дівчат і яблука я вирішила - 6 яблук, а ніякого конкретного прикладу з подальної шкільної програми ’глобального кома’ проблем ви так і не навели.
Тому що його просто нема. В усіх подальших темах 2×3 абсолютно рівнозначно заміняється на 3×2, і ніде далі за початкову школу це не вважатиметься за помилку і нічим не заважатиме.
І навчіться визнавати свою неправоту, це в житті корисна якість. До побачення.
Задачу про дівчат і яблука я вирішила - 6 яблук, а ніякого конкретного прикладу з подальної шкільної програми ’глобального кома’ проблем ви так і не навели.
Тому що його просто нема. В усіх подальших темах 2×3 абсолютно рівнозначно заміняється на 3×2, і ніде далі за початкову школу це не вважатиметься за помилку і нічим не заважатиме.
І навчіться визнавати свою неправоту, це в житті корисна якість. До побачення.
Я перейшла на яблука, бо Ви написали комент з яркого я зрозуміла, що ви забули цілий пласт задач з комбінаторики де важливий діференціальний підхід. Ми не завжди влаштовуємо на роботу хлопців і дівчат Х можливими варіантами, іноді потрібно влаштувати юних дівчат, та частину хлопців касирами, а людей 40+ бухгалтерами та президентами) Тобто, це база, тому і яблука, а не некомутативна математика.
ПС. Мені ліньки вже писати на цю тему, я все ж таки математику зараз у інших прикладних формулах юзаю і навіть там для мене то не те що цікавість, а необхідність. Гарного вам дня і тихої ночі!
ПС. Мені ліньки вже писати на цю тему, я все ж таки математику зараз у інших прикладних формулах юзаю і навіть там для мене то не те що цікавість, а необхідність. Гарного вам дня і тихої ночі!
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу