Чтооооооооооо?• 27 октября 2023
Приголосні, голосні - навіщо вчити?
В школі почала дитина вивчати приголосні та голосні. І дитина не чує та не бачить різниці ні між м´якими/твердим ні між приголосною/голосною. І це ж тільки початок - потім підуть глухі і дзвінкі звуки. Намагаюся зрозуміти взагалі навіщо розбирають ось цей розбір звуків. Щоб діти краще читали чи писали?
І ще - як правильно відповідати, наприклад в слові КІТ: К - м´яка приголосна чи К - м´який приголосний? Так само І - голосна чи голосний?
І ще - як правильно відповідати, наприклад в слові КІТ: К - м´яка приголосна чи К - м´який приголосний? Так само І - голосна чи голосний?
2
6
автор
Чтооооооооооо?
• 27 октября 2023
Ответ дляДайте подумать
Чтобы потом правила правописания усваивать.
Давно вчилася в школі, далі якісь правила основуються на тих голосних/приголосних?
автор
Чтооооооооооо?
• 27 октября 2023
Ответ дляАnnеt
голосний. потому что это всё про звуки, а не про буквы.
Точно, дякую дуже. Капець якийсь, я вже все забула
Дайте подумать• 27 октября 2023
Ответ дляЧтооооооооооо?
Давно вчилася в школі, далі якісь правила основуються на тих голосних/приголосних?
Да, твердые, мягкие тоже. Самое первое, что пришло на ум - апостроф
Natalia55555• 27 октября 2023
Я своїм пояснювала , щоб дивилися на свій ротик. Якщо виходить при вимові ротик як кружечок, то і позначається кружечком. Якщо ж можна губками зробити рисочку, то рисочку. Добре би було, щоб дитина знала всі літери, тоді легше:)
автор
Чтооооооооооо?
• 27 октября 2023
Ответ дляДайте подумать
Да, твердые, мягкие тоже. Самое первое, что пришло на ум - апостроф
Зрозуміла, дякую, буду вчити дитину, бо мені щось здавалося що цей поділ звуків ніде потім не використовується.
автор
Чтооооооооооо?
• 27 октября 2023
Ответ дляNatalia55555
Я своїм пояснювала , щоб дивилися на свій ротик. Якщо виходить при вимові ротик як кружечок, то і позначається кружечком. Якщо ж можна губками зробити рисочку, то рисочку. Добре би було, щоб дитина знала всі літери, тоді легше:)
О, це варіант, дякую
Саме літери чи звуки? Бо дитина читає, всі звуки знає. Але ота довбана абетка, де треба казати ’Бе’, ’Ве’ і так далі вносить мішанину.
Саме літери чи звуки? Бо дитина читає, всі звуки знає. Але ота довбана абетка, де треба казати ’Бе’, ’Ве’ і так далі вносить мішанину.
Без комплексів• 27 октября 2023
Ответ дляЧтооооооооооо?
Зрозуміла, дякую, буду вчити дитину, бо мені щось здавалося що цей поділ звуків ніде потім не використовується.
Голосні і пригосні треба знати, без сумніву, а все інше... Я як пояснювала малому, то ж теж вивчила спочатку, і він зрозумів, але зараз знову забула, і можу сплутати оті всі інші поділи) і він забув. Зараз в 4 класі.
1
Завтра не пью• 27 октября 2023
Ответ дляЧтооооооооооо?
Зрозуміла, дякую, буду вчити дитину, бо мені щось здавалося що цей поділ звуків ніде потім не використовується.
Як мінімум, голосний звук можна проспівати, а приголосний ні
автор
Чтооооооооооо?
• 27 октября 2023
Ответ дляЗавтра не пью
Як мінімум, голосний звук можна проспівати, а приголосний ні
Та вже і на горло клали руку, щоб дитина зрозуміла. То вже вирішила - просто напам´ять вивчити треба оті всі голосні. А інші будуть приголосними.
А ось м´які/ тверді - що з ними робити. Не чує взагалі дитина різниці
А ось м´які/ тверді - що з ними робити. Не чує взагалі дитина різниці
Morskakapusta• 27 октября 2023
Ответ дляЧтооооооооооо?
Та вже і на горло клали руку, щоб дитина зрозуміла. То вже вирішила - просто напам´ять вивчити треба оті всі голосні. А інші будуть приголосними.
А ось м´які/ тверді - що з ними робити. Не чує взагалі дитина різниці
А ось м´які/ тверді - що з ними робити. Не чує взагалі дитина різниці
ну точно так же запомнить, перед какими приголосними звук становится мягким. их немного ведь - і, є, ю, я + ь
2
автор
Чтооооооооооо?
• 27 октября 2023
Ответ дляMorskakapusta
ну точно так же запомнить, перед какими приголосними звук становится мягким. их немного ведь - і, є, ю, я + ь
Точно, дякую, то ідеальний варіант
Теща дочки• 27 октября 2023
Ответ дляЧтооооооооооо?
Давно вчилася в школі, далі якісь правила основуються на тих голосних/приголосних?
Майже усі
1
Доктор Варвар• 27 октября 2023
Это самая бесполезная хрень в школе. Никогда никому не звуки не надо было
3
2
Українська Мрія• 27 октября 2023
Ответ дляДоктор Варвар
Это самая бесполезная хрень в школе. Никогда никому не звуки не надо было
Написание приставок например раз- и рас-
2
Доктор Варвар• 27 октября 2023
Ответ дляУкраїнська Мрія
Написание приставок например раз- и рас-
Есть правила, где писать с, а где з.
Пишутся буквы, а не звуки.
Пишутся буквы, а не звуки.
Українська Мрія• 27 октября 2023
Ответ дляДоктор Варвар
Есть правила, где писать с, а где з.
Пишутся буквы, а не звуки.
Пишутся буквы, а не звуки.
в правиле написано, перед глухой и перед звонкой согласной
2
Однозначно• 27 октября 2023
Спочатку голосні треба добре засвоїти тоді легше тверді м´які приголосні вчаться. Дитина в 2му класі?
автор
Чтооооооооооо?
• 27 октября 2023
Ответ дляОднозначно
Спочатку голосні треба добре засвоїти тоді легше тверді м´які приголосні вчаться. Дитина в 2му класі?
Ні, перший клас, програма Інтелект України. Почне значить вчити з голосних
Однозначно• 27 октября 2023
Ответ дляЧтооооооооооо?
Ні, перший клас, програма Інтелект України. Почне значить вчити з голосних
А. Ясно. Там все сложнее. Мой во втором это учит
автор
Чтооооооооооо?
• 27 октября 2023
Ответ дляОднозначно
А. Ясно. Там все сложнее. Мой во втором это учит
Та програма начебто не складна, і голосні які є, вони вже давненько читають і повторюють. Теперь зрозуміла навіщо
ПампушОК• 27 октября 2023
Ответ дляДайте подумать
Да, твердые, мягкие тоже. Самое первое, что пришло на ум - апостроф
Апостроф це не буква і не звук, а знак
Докладальниця• 27 октября 2023
Ответ дляЧтооооооооооо?
Зрозуміла, дякую, буду вчити дитину, бо мені щось здавалося що цей поділ звуків ніде потім не використовується.
Всі 11 років використовується
2
Дайте подумать• 27 октября 2023
Ответ дляПампушОК
Апостроф це не буква і не звук, а знак
Вы просто гений. Я написала о правилах, когда апостроф ставят. Для понимания правил надо понимать, когда согласная твердая.
Докладальниця• 27 октября 2023
Ответ дляЧтооооооооооо?
Та вже і на горло клали руку, щоб дитина зрозуміла. То вже вирішила - просто напам´ять вивчити треба оті всі голосні. А інші будуть приголосними.
А ось м´які/ тверді - що з ними робити. Не чує взагалі дитина різниці
А ось м´які/ тверді - що з ними робити. Не чує взагалі дитина різниці
Голосні - немає в роті перепони. Вони виходять з горла. А приголосні ні - їм щось заважає - зуби, губи язик. Пограйте в гру ’що заважає’. Говорите букву Д - що заважає -зуби.
Б - губи і т.д.
Тревді, м´які - навчіть перехід робити. Пом´якшити звук, або навпаки.
Наприклад зі слова кит зробити слопл Кіт
Миша - Міша
Роги - рьоги
Лінь,-линь
Пляшка - плашка
Це весело, бо виходять смішні слова, і запам´ятовується легко. Пограйте так і обов´язково посмійтеся, придумуйте смішні слова. Почніть зі свого імені - Наташа - Нятяшя, наприклад
Як говорити - це звуки. Тому:
Риба - Р приголоснИЙ твердИЙ, И - голосний наголошений, і т.д.
Б - губи і т.д.
Тревді, м´які - навчіть перехід робити. Пом´якшити звук, або навпаки.
Наприклад зі слова кит зробити слопл Кіт
Миша - Міша
Роги - рьоги
Лінь,-линь
Пляшка - плашка
Це весело, бо виходять смішні слова, і запам´ятовується легко. Пограйте так і обов´язково посмійтеся, придумуйте смішні слова. Почніть зі свого імені - Наташа - Нятяшя, наприклад
Як говорити - це звуки. Тому:
Риба - Р приголоснИЙ твердИЙ, И - голосний наголошений, і т.д.
2
Докладальниця• 27 октября 2023
Ответ дляОднозначно
Спочатку голосні треба добре засвоїти тоді легше тверді м´які приголосні вчаться. Дитина в 2му класі?
Таке в першому вчать з перших днів
Докладальниця• 27 октября 2023
Ответ дляПампушОК
Апостроф це не буква і не звук, а знак
Малось на увазі правило апостроф
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу