sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Заказы и покупки - Спорные ситуации
anonim_154
Все і одразу• 06 декабря 2023

Клієнт хоче повернути пошкоджене взуття

Доброго дня. Підкажіть, як діяти в такій ситуації: клієнтка придбала оригінальні угги, але підошва виявилася з дефектом. Тут я нічого не маю проти, із взуттям таке буває і гарантія виробника мені б відшкодувала. Але є одне ’але’: клієнтка порвала один чобіт, коли вдягала його. Овчина тріснула уздовж шва ззаду. Таке буває лише коли нога не може пролізти, але їх все одно намагаються вдягти і давлять п´ятою на задник.
Мені для себе цікаво, як урегульовуються подібні ситуації. Дякую
показать весь текст
98 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
anonim_34
ГейТуда• 06 декабря 2023
91
Ответ дляВсе і одразу
Взуття я прийму у будь-якому випадку, але не розумію, чому деякі люди вважають, що можуть щось придбати, пошкодити і повернути, наче нічого не трапилося. Бо дефект підошви ніяк не стосується пошкодження.
Якби не було інших дефектів (підошви) то були б інші коментарі, звісно, і всі були б н вашому боці. Але тут - вибачте. Закон зобовязує вас відремонтувати брак та повернути покупцю (з порваною овчино). Тож, можете діяти таким чином. А не повертати кошти за угги.
like 1
anonim_34
ГейТуда• 06 декабря 2023
92
Ответ дляВсе і одразу
освіта 🐀 пройшла стороною. розумію, не для всіх.
хто ж заважає вам вивчити закони, тим паче вам вже їх процитували та
ткнули назву/номер. Освічуйтесь.
like 2
anonim_154
автор Все і одразу • 06 декабря 2023
93
Ответ дляГейТуда
Якби не було інших дефектів (підошви) то були б інші коментарі, звісно, і всі були б н вашому боці. Але тут - вибачте. Закон зобовязує вас відремонтувати брак та повернути покупцю (з порваною овчино). Тож, можете діяти таким чином. А не повертати кошти за угги.
Я не можу знайти в законі, де було б написано, що ремонтувати дірку маю я, а не покупець. Дірка не стосується дефекту підошви.
anonim_34
ГейТуда• 06 декабря 2023
94
Ответ дляВсе і одразу
Удалено администрацией...
мені не цікаві ваші фото
face_with_tears_of_joy 3
anonim_34
ГейТуда• 06 декабря 2023
95
Ответ дляВсе і одразу
Я не можу знайти в законі, де було б написано, що ремонтувати дірку маю я, а не покупець. Дірка не стосується дефекту підошви.
Проте зможете знайти про виробничий брак, яким є підошва. У вас є рекламація на підошву, тож відремонтуйте підошву і не займайтеся перекручування і закноів та цієї ситуації вцілому.
like 4
anonim_92
Сонечко• 06 декабря 2023
96
Ответ дляВсе і одразу
Я написала, що будь-який дефект приймається назад, до цього питання немає. Але навіть взуття з дефектом має бути поверенене у тому стані, у якому його отримали (не рване). А хочуть повернути рване
Так а якщо брак саме в тканині, овчині, яка виявилась поганої якості або невірно скроєна? Тоді як можна повернути не рване, якщо воно порвалось саме з неправильної технології, наприклад. І це і є дефект. А до того, ще й підошва.

Автор, хорош юлити, міняйте ті валянки.
like 3
anonim_71
Бочка порохУ• 06 декабря 2023
97
Напишите в службу поддержки, приложите подробные фото. На угг есть гарантийный срок. Если они с браком, вам должны компенсировать
anonim_146
ніколи такого не було• 06 декабря 2023
98
А нащо покупачка тулила їх на ногу, якщо вони з браком? Де логіка? Якби я отримала з браком, то завернула б і відправила назад, нащо вдягати?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Благотворительность!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff