Все і одразу• 06 декабря 2023
Клієнт хоче повернути пошкоджене взуття
Доброго дня. Підкажіть, як діяти в такій ситуації: клієнтка придбала оригінальні угги, але підошва виявилася з дефектом. Тут я нічого не маю проти, із взуттям таке буває і гарантія виробника мені б відшкодувала. Але є одне ’але’: клієнтка порвала один чобіт, коли вдягала його. Овчина тріснула уздовж шва ззаду. Таке буває лише коли нога не може пролізти, але їх все одно намагаються вдягти і давлять п´ятою на задник.
Мені для себе цікаво, як урегульовуються подібні ситуації. Дякую
Мені для себе цікаво, як урегульовуються подібні ситуації. Дякую
показать весь текст
ГейТуда• 06 декабря 2023
Ответ дляВсе і одразу
Взуття я прийму у будь-якому випадку, але не розумію, чому деякі люди вважають, що можуть щось придбати, пошкодити і повернути, наче нічого не трапилося. Бо дефект підошви ніяк не стосується пошкодження.
Якби не було інших дефектів (підошви) то були б інші коментарі, звісно, і всі були б н вашому боці. Але тут - вибачте. Закон зобовязує вас відремонтувати брак та повернути покупцю (з порваною овчино). Тож, можете діяти таким чином. А не повертати кошти за угги.
1
ГейТуда• 06 декабря 2023
Ответ дляВсе і одразу
освіта 🐀 пройшла стороною. розумію, не для всіх.
хто ж заважає вам вивчити закони, тим паче вам вже їх процитували та
ткнули назву/номер. Освічуйтесь.
ткнули назву/номер. Освічуйтесь.
2
автор
Все і одразу
• 06 декабря 2023
Ответ дляГейТуда
Якби не було інших дефектів (підошви) то були б інші коментарі, звісно, і всі були б н вашому боці. Але тут - вибачте. Закон зобовязує вас відремонтувати брак та повернути покупцю (з порваною овчино). Тож, можете діяти таким чином. А не повертати кошти за угги.
Я не можу знайти в законі, де було б написано, що ремонтувати дірку маю я, а не покупець. Дірка не стосується дефекту підошви.
ГейТуда• 06 декабря 2023
Ответ дляВсе і одразу
Удалено администрацией...
мені не цікаві ваші фото
3
ГейТуда• 06 декабря 2023
Ответ дляВсе і одразу
Я не можу знайти в законі, де було б написано, що ремонтувати дірку маю я, а не покупець. Дірка не стосується дефекту підошви.
Проте зможете знайти про виробничий брак, яким є підошва. У вас є рекламація на підошву, тож відремонтуйте підошву і не займайтеся перекручування і закноів та цієї ситуації вцілому.
4
Сонечко• 06 декабря 2023
Ответ дляВсе і одразу
Я написала, що будь-який дефект приймається назад, до цього питання немає. Але навіть взуття з дефектом має бути поверенене у тому стані, у якому його отримали (не рване). А хочуть повернути рване
Так а якщо брак саме в тканині, овчині, яка виявилась поганої якості або невірно скроєна? Тоді як можна повернути не рване, якщо воно порвалось саме з неправильної технології, наприклад. І це і є дефект. А до того, ще й підошва.
Автор, хорош юлити, міняйте ті валянки.
Автор, хорош юлити, міняйте ті валянки.
3
Бочка порохУ• 06 декабря 2023
Напишите в службу поддержки, приложите подробные фото. На угг есть гарантийный срок. Если они с браком, вам должны компенсировать
ніколи такого не було• 06 декабря 2023
А нащо покупачка тулила їх на ногу, якщо вони з браком? Де логіка? Якби я отримала з браком, то завернула б і відправила назад, нащо вдягати?
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу