Все і одразу• 06 декабря 2023
Клієнт хоче повернути пошкоджене взуття
Доброго дня. Підкажіть, як діяти в такій ситуації: клієнтка придбала оригінальні угги, але підошва виявилася з дефектом. Тут я нічого не маю проти, із взуттям таке буває і гарантія виробника мені б відшкодувала. Але є одне ’але’: клієнтка порвала один чобіт, коли вдягала його. Овчина тріснула уздовж шва ззаду. Таке буває лише коли нога не може пролізти, але їх все одно намагаються вдягти і давлять п´ятою на задник.
Мені для себе цікаво, як урегульовуються подібні ситуації. Дякую
Мені для себе цікаво, як урегульовуються подібні ситуації. Дякую
показать весь текст
Не зацілована• 06 декабря 2023
Ответ дляПетриківна
Зачем вы несёте в массы свою необразованность?
Я несу исключительно образованность в отличие от вас.
1
автор
Все і одразу
• 06 декабря 2023
Ответ дляOlga_72
Овчина не может треснуть, она может растянуться. Был производственный брак. Вы его проворонили когда получали от продавца. Вам сразу нужно было связаться с магазином и вернуть брак, а не продавать его.
овчина тріснула уздовж шва, тобто уздовж перфорації, а не просто по живому у рандомному місці
ГейТуда• 06 декабря 2023
Ответ дляЧумацький Шлях
Овчина тріснула уздовж шва ззаду.
Я думала,что я как-то не дочитала
Я думала,что я как-то не дочитала
ну так...Це якби нитки розійшлися то легше відремонтувати, щоб було непомітно. В іншому разі (по живому) це буде помітно і непотрібно, бо ці угги вже не продати іншому, а лише повертиати виробнику для заміни підошви. А заміна підошви то там вже такі дефекти вилазять що те рване вже не важливе. То легше утилізувати.
ГейТуда• 06 декабря 2023
Ответ дляЧумачечая_
Це те, про що я написала в останньому реченні)))))))
в останньому речені й вас написаний бред ’гроші і за труси, ношені кілька років’ , мовчу вже про те що білизна не підлягяє поверенню в принципі.
Продавці хала роздають знижки на наступну покупки халама.
Продавці хала роздають знижки на наступну покупки халама.
2
3
А що таке?• 06 декабря 2023
Автор, відповідно до Закону про захист прав споживачів, покупець має право на повернення взуття протягом гарантійного терміну, якщо встановлено факт дефекту ( а дефекти бувають ті які можно виправити і ті які не можно виправити. ще бувають явні і скриті). Так ось у цьому випадку, якщо ви встановили, що дійсно дефект по вині виробника, дефект підошви.... то ви повинні для покупця запропонувати: повернення виробу з компенсацією вартості; знижку; усунення дефекту ( ремонт) і повернення покупцю відремонтованої пари взуття. Те що взуття має сліди носіння, можливо десь порване, чи блискавку могли замінити , чи шнурки\устілку іншого кольору вставити = це не впливає на дефект підошви від виробника. Якщо виробник не в Україні, а ви продаєте як фоп\підприємство , то ви в Україні повинні брати на себе зобов’язання по розгляду рекламацій. Якщо продали як фізична особа, чи як баєр - всі претензійї в США
2
Ответ дляВсе і одразу
овчина тріснула уздовж шва, тобто уздовж перфорації, а не просто по живому у рандомному місці
Пункти, по яким здійснюється перевірка на брак, згідно
- ДСТУ 2158 ’Взуття. Дефекти. Терміни та визначення’
- ГОСТ 26167:2009 ’Взуття повсякденне. ТУ” Там багато тексту тому за посиланням Детальніше:
- ДСТУ 2158 ’Взуття. Дефекти. Терміни та визначення’
- ГОСТ 26167:2009 ’Взуття повсякденне. ТУ” Там багато тексту тому за посиланням Детальніше:
Сколько_мне_лет?• 06 декабря 2023
Ответ дляМиллениалка
Вибачайте, ваша клієнтка не чемпіон світу з армрестлінгу, щоб натягувати взуття з такою силою, щоб шви порвалися, якби вони були без дефекту.
рвали так кожаные ботфорты у меня, когда пихали невпихуемое
3
2
Оле Лукойе• 06 декабря 2023
Автор теми.
Які у вас були умови?
Гарантія на виріб є? Скільки і яка саме?
Бо дефект подошва це одне, а пошкоджене покупцем- це інше.
Не беріть у неї нічого. Якщо ви виробнику відправити вже пошкоджене- то він має право вам нічого не компенсувати (треба дивитися на гарантійні обов´язки, а не на 14 днів).
Усіх змій- нафіг з поля.
Які у вас були умови?
Гарантія на виріб є? Скільки і яка саме?
Бо дефект подошва це одне, а пошкоджене покупцем- це інше.
Не беріть у неї нічого. Якщо ви виробнику відправити вже пошкоджене- то він має право вам нічого не компенсувати (треба дивитися на гарантійні обов´язки, а не на 14 днів).
Усіх змій- нафіг з поля.
1
2
Оле Лукойе• 06 декабря 2023
Ответ дляА що таке?
Автор, відповідно до Закону про захист прав споживачів, покупець має право на повернення взуття протягом гарантійного терміну, якщо встановлено факт дефекту ( а дефекти бувають ті які можно виправити і ті які не можно виправити. ще бувають явні і скриті). Так ось у цьому випадку, якщо ви встановили, що дійсно дефект по вині виробника, дефект підошви.... то ви повинні для покупця запропонувати: повернення виробу з компенсацією вартості; знижку; усунення дефекту ( ремонт) і повернення покупцю відремонтованої пари взуття. Те що взуття має сліди носіння, можливо десь порване, чи блискавку могли замінити , чи шнурки\устілку іншого кольору вставити = це не впливає на дефект підошви від виробника. Якщо виробник не в Україні, а ви продаєте як фоп\підприємство , то ви в Україні повинні брати на себе зобов’язання по розгляду рекламацій. Якщо продали як фізична особа, чи як баєр - всі претензійї в США
Все це діє- якщо є саме гарантіїя від продавця. Якщо її немає- не діє.
Спілий баклажан• 06 декабря 2023
Якість погана ваших угг. Хоч як ви їх хвалите. Я також так попала, тільки не з угами. Купила взуття, з виду якісне, ціна висока, повністю натуральне. Два місяці поносила, зиму не відходила, тріснула подошва...ясно що ніхто їх назад не візьме. Але ж вибачте, два місяці...продавець, як і ви, не може бути такого, щось ви з ними робили. А що робила- зранку взула, доїхала до роботи, перевзулася, потім додому. І перл- віднесіть у ремонт...
3
ДП «Укрметртестстандарт» пропонує послуги з проведення незалежної споживчої експертизи товарів та послуг. Если клиент уверен в своей правоте, то пусть даст вам заключение. в случае не правильной эксплуатации стоимость экспертизы не возмещается. в случае если они напишут что это был брак, вы будете обязаны возместить все расходы на экспертизу. Можете выслать клиенту гарантийное письмо о возмещение разсходов, в случае если экспертиза будет в его пользу.
автор
Все і одразу
• 06 декабря 2023
Ответ дляОле Лукойе
Автор теми.
Які у вас були умови?
Гарантія на виріб є? Скільки і яка саме?
Бо дефект подошва це одне, а пошкоджене покупцем- це інше.
Не беріть у неї нічого. Якщо ви виробнику відправити вже пошкоджене- то він має право вам нічого не компенсувати (треба дивитися на гарантійні обов´язки, а не на 14 днів).
Усіх змій- нафіг з поля.
Які у вас були умови?
Гарантія на виріб є? Скільки і яка саме?
Бо дефект подошва це одне, а пошкоджене покупцем- це інше.
Не беріть у неї нічого. Якщо ви виробнику відправити вже пошкоджене- то він має право вам нічого не компенсувати (треба дивитися на гарантійні обов´язки, а не на 14 днів).
Усіх змій- нафіг з поля.
От і я про те. Я немаю нічого проти дефекту, але коли це нове взуття, яке я відправляла. Наприклад, якщо я пролетіла з розміром, перепродала це взуття, не помітила дефект, відправила, при отриманні мені б написали, що є дефект - то ок, звісно, повертайте, а я далі поверну виробнику. А якщо мені пишуть ’тут є дефект, але ми їх порвали, коли вдягали, але все одно хочемо повернути’ - то мені цікаво як вирішити проблему, то дефект - по суті моя відповідальність, а порвали - це їхня.
Тож їх або повертати в США і сподіватися що з діркою приймуть, або залишити собі, зашити і нехай валяються, може як капці знадобляться.
Просто дивують люди, які наче з місяця звалилися зі своїм щурячим ’ета паддєлка!!! некачєственноє!!! хлам!! не могут рваться!!!’
Тож їх або повертати в США і сподіватися що з діркою приймуть, або залишити собі, зашити і нехай валяються, може як капці знадобляться.
Просто дивують люди, які наче з місяця звалилися зі своїм щурячим ’ета паддєлка!!! некачєственноє!!! хлам!! не могут рваться!!!’
1
2
А що таке?• 06 декабря 2023
тріснута підошва найчастіше має 2 причини ( при нормальному носінні).
1. початково невірно підібрана підошва виробником ( не ті матеріали або текстура і т.д.)
2. умови зберігання . ( як підошв окремо до встановлення у виріб, так і вже готового виробу).
Майже все пластикове, в тому числі і підошви - це 2- 3 роки гарантії. Після цього терміну стають крихкими чи тріскають чи навіть розплавлюються навіть при дотриманні умов зберігання.
1. початково невірно підібрана підошва виробником ( не ті матеріали або текстура і т.д.)
2. умови зберігання . ( як підошв окремо до встановлення у виріб, так і вже готового виробу).
Майже все пластикове, в тому числі і підошви - це 2- 3 роки гарантії. Після цього терміну стають крихкими чи тріскають чи навіть розплавлюються навіть при дотриманні умов зберігання.
1
А що таке?• 06 декабря 2023
Ответ дляOlga_72
ДП «Укрметртестстандарт» пропонує послуги з проведення незалежної споживчої експертизи товарів та послуг. Если клиент уверен в своей правоте, то пусть даст вам заключение. в случае не правильной эксплуатации стоимость экспертизы не возмещается. в случае если они напишут что это был брак, вы будете обязаны возместить все расходы на экспертизу. Можете выслать клиенту гарантийное письмо о возмещение разсходов, в случае если экспертиза будет в его пользу.
повірте, автору краще повернути уги. бо потім відшкодувавати експертизу дорожче буде. бо то тисячі гривень, не 500-700
автор
Все і одразу
• 06 декабря 2023
Ответ дляOlga_72
ДП «Укрметртестстандарт» пропонує послуги з проведення незалежної споживчої експертизи товарів та послуг. Если клиент уверен в своей правоте, то пусть даст вам заключение. в случае не правильной эксплуатации стоимость экспертизы не возмещается. в случае если они напишут что это был брак, вы будете обязаны возместить все расходы на экспертизу. Можете выслать клиенту гарантийное письмо о возмещение разсходов, в случае если экспертиза будет в его пользу.
Цим має сенс займатися, коли взуття дороге. Я віддала їх дешевше собівартості і не заперечую дефект, бо він є. Але в данній ситуації мені хочуть повернути порване ними взуття, хоча отримали нове, ціле.
1
Оле Лукойе• 06 декабря 2023
Ответ дляВсе і одразу
От і я про те. Я немаю нічого проти дефекту, але коли це нове взуття, яке я відправляла. Наприклад, якщо я пролетіла з розміром, перепродала це взуття, не помітила дефект, відправила, при отриманні мені б написали, що є дефект - то ок, звісно, повертайте, а я далі поверну виробнику. А якщо мені пишуть ’тут є дефект, але ми їх порвали, коли вдягали, але все одно хочемо повернути’ - то мені цікаво як вирішити проблему, то дефект - по суті моя відповідальність, а порвали - це їхня.
Тож їх або повертати в США і сподіватися що з діркою приймуть, або залишити собі, зашити і нехай валяються, може як капці знадобляться.
Просто дивують люди, які наче з місяця звалилися зі своїм щурячим ’ета паддєлка!!! некачєственноє!!! хлам!! не могут рваться!!!’
Тож їх або повертати в США і сподіватися що з діркою приймуть, або залишити собі, зашити і нехай валяються, може як капці знадобляться.
Просто дивують люди, які наче з місяця звалилися зі своїм щурячим ’ета паддєлка!!! некачєственноє!!! хлам!! не могут рваться!!!’
Оце всіх змій в магазини щоб продавали)))
Знаєте як чоловік вудочку купляв у магазині?
Взяв подивитися на кінчик, як він гнеться. Ну він і відламався. Прийшлося купляти вудочку, бо він кінчик зламав!!!
Це магазин, повторю, купа продавців тощо.
А тут ще хотять щоб автор теми повернула гроші. Да нафіг!!!
Знаєте як чоловік вудочку купляв у магазині?
Взяв подивитися на кінчик, як він гнеться. Ну він і відламався. Прийшлося купляти вудочку, бо він кінчик зламав!!!
Це магазин, повторю, купа продавців тощо.
А тут ще хотять щоб автор теми повернула гроші. Да нафіг!!!
1
автор
Все і одразу
• 06 декабря 2023
Ответ дляА що таке?
тріснута підошва найчастіше має 2 причини ( при нормальному носінні).
1. початково невірно підібрана підошва виробником ( не ті матеріали або текстура і т.д.)
2. умови зберігання . ( як підошв окремо до встановлення у виріб, так і вже готового виробу).
Майже все пластикове, в тому числі і підошви - це 2- 3 роки гарантії. Після цього терміну стають крихкими чи тріскають чи навіть розплавлюються навіть при дотриманні умов зберігання.
1. початково невірно підібрана підошва виробником ( не ті матеріали або текстура і т.д.)
2. умови зберігання . ( як підошв окремо до встановлення у виріб, так і вже готового виробу).
Майже все пластикове, в тому числі і підошви - це 2- 3 роки гарантії. Після цього терміну стають крихкими чи тріскають чи навіть розплавлюються навіть при дотриманні умов зберігання.
Тріснула не підошва, а овчина уздовж шва, бо вона по сути перфорована у тому місці, і тріснути вона може лише коли сильно намаються впихнути ногу, яка не проходить (високий підйом, тощо).
Оле Лукойе• 06 декабря 2023
Ответ дляВсе і одразу
Цим має сенс займатися, коли взуття дороге. Я віддала їх дешевше собівартості і не заперечую дефект, бо він є. Але в данній ситуації мені хочуть повернути порване ними взуття, хоча отримали нове, ціле.
Відповідь для покупця проста.
Якщо є дефект- то прошу повернути виріб в такому стані- як я вам відправляла.
Пошкоджене вами - я не приймаю.
І все.
Можете ще Закон надати.
Де саме це вказано!
Якщо є дефект- то прошу повернути виріб в такому стані- як я вам відправляла.
Пошкоджене вами - я не приймаю.
І все.
Можете ще Закон надати.
Де саме це вказано!
автор
Все і одразу
• 06 декабря 2023
Ответ дляОле Лукойе
Оце всіх змій в магазини щоб продавали)))
Знаєте як чоловік вудочку купляв у магазині?
Взяв подивитися на кінчик, як він гнеться. Ну він і відламався. Прийшлося купляти вудочку, бо він кінчик зламав!!!
Це магазин, повторю, купа продавців тощо.
А тут ще хотять щоб автор теми повернула гроші. Да нафіг!!!
Знаєте як чоловік вудочку купляв у магазині?
Взяв подивитися на кінчик, як він гнеться. Ну він і відламався. Прийшлося купляти вудочку, бо він кінчик зламав!!!
Це магазин, повторю, купа продавців тощо.
А тут ще хотять щоб автор теми повернула гроші. Да нафіг!!!
Знаю одну даму, яка купує взуття, носить, протиряє підошву і повертає як нове, бо воно їй здалося незручним. Тож мене ось такі люди вже не дивують. Легче кричати ’хлам!!’
А що таке?• 06 декабря 2023
Ответ дляВсе і одразу
Тріснула не підошва, а овчина уздовж шва, бо вона по сути перфорована у тому місці, і тріснути вона може лише коли сильно намаються впихнути ногу, яка не проходить (високий підйом, тощо).
ви якась непевна. ви ж в своємо пості пишите чорним по білому....
’Підкажіть, як діяти в такій ситуації: клієнтка придбала оригінальні угги, але підошва виявилася з дефектом. ’
ПІДОШВА з дефектом. Ви визнаєте той дефект ПІДОШВИ.
до чого тут про порвану овчіну? ну то й що, що порвана овчина. яке вона має відношення до дефекту підошви?
’Підкажіть, як діяти в такій ситуації: клієнтка придбала оригінальні угги, але підошва виявилася з дефектом. ’
ПІДОШВА з дефектом. Ви визнаєте той дефект ПІДОШВИ.
до чого тут про порвану овчіну? ну то й що, що порвана овчина. яке вона має відношення до дефекту підошви?
3
автор
Все і одразу
• 06 декабря 2023
Ответ дляА що таке?
ви якась непевна. ви ж в своємо пості пишите чорним по білому....
’Підкажіть, як діяти в такій ситуації: клієнтка придбала оригінальні угги, але підошва виявилася з дефектом. ’
ПІДОШВА з дефектом. Ви визнаєте той дефект ПІДОШВИ.
до чого тут про порвану овчіну? ну то й що, що порвана овчина. яке вона має відношення до дефекту підошви?
’Підкажіть, як діяти в такій ситуації: клієнтка придбала оригінальні угги, але підошва виявилася з дефектом. ’
ПІДОШВА з дефектом. Ви визнаєте той дефект ПІДОШВИ.
до чого тут про порвану овчіну? ну то й що, що порвана овчина. яке вона має відношення до дефекту підошви?
Бо дефект виявила вона, при чому каже що неозроєним оком видно. Якщо видно - нащо їх вдягати і рвати? Чому не написати одразу і повернути нове, не рване?
ГейТуда• 06 декабря 2023
Ответ дляА що таке?
Автор, відповідно до Закону про захист прав споживачів, покупець має право на повернення взуття протягом гарантійного терміну, якщо встановлено факт дефекту ( а дефекти бувають ті які можно виправити і ті які не можно виправити. ще бувають явні і скриті). Так ось у цьому випадку, якщо ви встановили, що дійсно дефект по вині виробника, дефект підошви.... то ви повинні для покупця запропонувати: повернення виробу з компенсацією вартості; знижку; усунення дефекту ( ремонт) і повернення покупцю відремонтованої пари взуття. Те що взуття має сліди носіння, можливо десь порване, чи блискавку могли замінити , чи шнурки\устілку іншого кольору вставити = це не впливає на дефект підошви від виробника. Якщо виробник не в Україні, а ви продаєте як фоп\підприємство , то ви в Україні повинні брати на себе зобов’язання по розгляду рекламацій. Якщо продали як фізична особа, чи як баєр - всі претензійї в США
зараз і вам скаже що ви криса, як і всім іншим, хто не підтримує автора
1
А що таке?• 06 декабря 2023
Ответ дляВсе і одразу
Бо дефект виявила вона, при чому каже що неозроєним оком видно. Якщо видно - нащо їх вдягати і рвати? Чому не написати одразу і повернути нове, не рване?
читаючи ваші пости хочу сказати одне..... ви собі визначіться який ви продавець для клієнта?
Чи лояльний і готовий йти на зустріч і тримати репутацію. Чи готовий до останнього стояти на своєму і не витрачити ні копійки. Так і поступайте.
я вам наведу аналогію.
в мене був випадок, коли принесла додому шматок балика, розрізала, а там кусок поліетиленової плівки в середині. Так як магазин біля будинку, то понесла назад, бо викидати 1кг перед святом не хотіла . То в магазині було 2 продавця. Одна мовчки поміняла шиматок балику, а друга орала на весь магазин , що то я дома сама туди запхала той кусок пливки. Хоча там він був запечений і навіть цікава печера утворилася з соком .
Ось і ви, автор, виберіть хто ви з цих 2х продавців по життю - і буде вам щастя і спокій.
Чи лояльний і готовий йти на зустріч і тримати репутацію. Чи готовий до останнього стояти на своєму і не витрачити ні копійки. Так і поступайте.
я вам наведу аналогію.
в мене був випадок, коли принесла додому шматок балика, розрізала, а там кусок поліетиленової плівки в середині. Так як магазин біля будинку, то понесла назад, бо викидати 1кг перед святом не хотіла . То в магазині було 2 продавця. Одна мовчки поміняла шиматок балику, а друга орала на весь магазин , що то я дома сама туди запхала той кусок пливки. Хоча там він був запечений і навіть цікава печера утворилася з соком .
Ось і ви, автор, виберіть хто ви з цих 2х продавців по життю - і буде вам щастя і спокій.
3
ГейТуда• 06 декабря 2023
Ответ дляОле Лукойе
Все це діє- якщо є саме гарантіїя від продавця. Якщо її немає- не діє.
авто здійснює підприємницьку діяльність в Україні, (звісно, якщо офіційно) і підпадає під дію законів України, тому дописи 65 та 66 їй в поміч.
ЇЇ взаємовідносили з виробником/постачальником це її особисті проблеми та ризики.
ЇЇ взаємовідносили з виробником/постачальником це її особисті проблеми та ризики.
автор
Все і одразу
• 06 декабря 2023
Ответ дляА що таке?
читаючи ваші пости хочу сказати одне..... ви собі визначіться який ви продавець для клієнта?
Чи лояльний і готовий йти на зустріч і тримати репутацію. Чи готовий до останнього стояти на своєму і не витрачити ні копійки. Так і поступайте.
я вам наведу аналогію.
в мене був випадок, коли принесла додому шматок балика, розрізала, а там кусок поліетиленової плівки в середині. Так як магазин біля будинку, то понесла назад, бо викидати 1кг перед святом не хотіла . То в магазині було 2 продавця. Одна мовчки поміняла шиматок балику, а друга орала на весь магазин , що то я дома сама туди запхала той кусок пливки. Хоча там він був запечений і навіть цікава печера утворилася з соком .
Ось і ви, автор, виберіть хто ви з цих 2х продавців по життю - і буде вам щастя і спокій.
Чи лояльний і готовий йти на зустріч і тримати репутацію. Чи готовий до останнього стояти на своєму і не витрачити ні копійки. Так і поступайте.
я вам наведу аналогію.
в мене був випадок, коли принесла додому шматок балика, розрізала, а там кусок поліетиленової плівки в середині. Так як магазин біля будинку, то понесла назад, бо викидати 1кг перед святом не хотіла . То в магазині було 2 продавця. Одна мовчки поміняла шиматок балику, а друга орала на весь магазин , що то я дома сама туди запхала той кусок пливки. Хоча там він був запечений і навіть цікава печера утворилася з соком .
Ось і ви, автор, виберіть хто ви з цих 2х продавців по життю - і буде вам щастя і спокій.
Взуття я прийму у будь-якому випадку, але не розумію, чому деякі люди вважають, що можуть щось придбати, пошкодити і повернути, наче нічого не трапилося. Бо дефект підошви ніяк не стосується пошкодження.
А що таке?• 06 декабря 2023
Ответ дляВсе і одразу
Взуття я прийму у будь-якому випадку, але не розумію, чому деякі люди вважають, що можуть щось придбати, пошкодити і повернути, наче нічого не трапилося. Бо дефект підошви ніяк не стосується пошкодження.
Люди такі люди..... то у вас ситуаційно і тільки 1 випадок... Ви навіть не уявляєте з якими рекламаціями ходять покупці до продавців. Іноді їх винахідливості можуть вчені позаздрити
ГейТуда• 06 декабря 2023
Ответ дляВсе і одразу
Знаю одну даму, яка купує взуття, носить, протиряє підошву і повертає як нове, бо воно їй здалося незручним. Тож мене ось такі люди вже не дивують. Легче кричати ’хлам!!’
а бракована підошва то не хлам? Та пошліть вже її та й все і не видумуйте ото поверненя нового.
2
автор
Все і одразу
• 06 декабря 2023
Ответ дляГейТуда
а бракована підошва то не хлам? Та пошліть вже її та й все і не видумуйте ото поверненя нового.
Удалено администрацией...
ГейТуда• 06 декабря 2023
Ответ дляА що таке?
ви якась непевна. ви ж в своємо пості пишите чорним по білому....
’Підкажіть, як діяти в такій ситуації: клієнтка придбала оригінальні угги, але підошва виявилася з дефектом. ’
ПІДОШВА з дефектом. Ви визнаєте той дефект ПІДОШВИ.
до чого тут про порвану овчіну? ну то й що, що порвана овчина. яке вона має відношення до дефекту підошви?
’Підкажіть, як діяти в такій ситуації: клієнтка придбала оригінальні угги, але підошва виявилася з дефектом. ’
ПІДОШВА з дефектом. Ви визнаєте той дефект ПІДОШВИ.
до чого тут про порвану овчіну? ну то й що, що порвана овчина. яке вона має відношення до дефекту підошви?
а автор навмисно подає інфо так))) що б отримати більшу підтримку собі.
1
автор
Все і одразу
• 06 декабря 2023
Ответ дляГейТуда
а автор навмисно подає інфо так))) що б отримати більшу підтримку собі.
освіта 🐀 пройшла стороною. розумію, не для всіх.
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу