sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Заказы и покупки - Спорные ситуации
anonim_118
Сонячний зайчик• Изменено 25 февраля 2024

Чому більшість відвідувачів у магазинах такі тупі...

Я працюю консультантом в магазині одягу майже півроку. Робота подобається, я свідомо туди пішла. В майбутньому хочу працювати в брендовому бутику/дизайнерському шоурумі, бути стилістом, мати свій магазин. Але зараз не про це.

Коли йшла на роботу, розуміла, що люди бувають різні. Але стільки дурнуватих кадрів трапляється, це жесть. Не вітаються у відповідь (хоча до цього швидко звикаєш).
Заходять, щоби зайти, бо магазин у великому ТРЦ і багато людей просто ’вбивають час’, але наматують нам цим трафік (керівники слідкують скільки людей зайшло і скільки купили).
Запитують ціну або розмір замість того, щоби пошукати бірку.
Питають, який розмір підійде на них. А до цього як ви одяг купували? Чи може я маю вас обміряти сантиметром?
Думають, що ціну встановлюють продавці, і питають чому на брак така маленька знижка і чому ми не можемо зробити тут і зараз нижчу вартість.
Кажуть, що нічого не треба, і тут же дівчина дивиться штани і піджаки і каже своєму хлопцю: ’мені треба костюм’. То я тобі костюми не покажу, чи що?
Міряються задля розваги, а ще гірше — коли міряють величезну купу речей, задають купу питаннь, просять поради як воно виглядає на них, і у підсумку не купують НІЧОГО. І лишають цю всю купу вивернутою і не поскладаною. Або якщо повішали на вішачки, то неправильно, все одно потім переробляти.
Ті, хто запитують, де можна залишити поміряні речі, взагалі наче повилазили з печери. В магаини ніколи не ходили, чи як? Ми прибираємо у примірочних, це логічно. Нє, воно ту купу тримає в руках, вже немає іншого виходу ніж забрати цю купу в людини, і ти мало того що бігаєш шукаєш іншому клієнту якусь річ, так ще і цю купу маєш втримати і десь покласти.
Найбільш бісяча категорія — ті, хто приходять за 5 хвилин до закриття магазину (а то і за 3). Одна дівка просто хотіла помірятись, навіть нічого не купувати. Невже незрозуміло, що за 3 хв нічого вже не встигнути і каса вже закрита? Якщо вона розраховувала лишитись після 22:00, коли все зачиняється, то вважала, що продавці її, королеву, чекатимуть? Ну звісно, ми ж не хочемо додому, а транспорт і вночі кожні 5 хвилин їздить, ага. Якби не мій тато на машині, не знаю, як би я діставалась додому, особливо на вихідних.
Люди, будьте розуміючими, ми працюємо в сфері обслуговування, але нічого вам не повинні, те що ’клієнт завжди правий’ — давно розвіяний міф, ми теж люди і можемо помилятись, втомитись і маємо право піти додому вчасно. Ми головніші в магазині, а не ви, бо ми знаємо все про товар і його особливості і допомагаємо отримати вам те, що потрібно. Якщо ви звісно прийшли з конкретною метою.
показать весь текст
like 31 heart 1 dislike 15 pouting_face 1 face_with_tears_of_joy 84 woman_facepalming 316
455 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
|« «» »|
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 16
anonim_67
Из Кукуева я• 25 февраля 2024
31
Ответ дляАnnеt
ми працюємо в сфері обслуговування, але нічого вам не повинні - пишет консультант.

либо тролль либо тупая?
Скоріше друге
anonim_135
Кидстаффовна• 25 февраля 2024
32
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
Я уверена, что мой муж понятия не имеет какого он размера)), но как то одевается в магазинах, видно есть хорошие консультанты, без претензий)
like 42
anonim_191
Поддакиваю иногДА• 25 февраля 2024
33
Ответ дляСонячний зайчик
Я нікого не ганяю🥰
Просто вас нельзя это делать,а душа так и просит
Поэтому и рекомендую вам санитаркой пойти ,вот там вы оторветесь по полной !
like 27
anonim_6
Королева краси• 25 февраля 2024
34
Ок , т.е вы против ,что люди ходят и трафик наматфывают, но потом вас раздражает ,что люди не знают куда вещи после примерки положить, типо не ходят в магазин никогда . Но им же нельзя приходить и трафик наматывать)
like 4 face_with_tears_of_joy 25
anonim_101
ЭтаваНиМожетБыть• 25 февраля 2024
35
Ответ дляСонячний зайчик
Дякую, сама розберуся, що моє. Є і вдячні клієнти. І я ніколи не дозволяю собі хамство. Завжди стресостійка. Форум для висловлення думок, я висловила те що накипіло
А вы пускаете в примерочную людей мерить чужие вещи? К примеру одна с другой договорились о покупке штанов на олх, но их надо оценить на себе, перед зеркалом.
face_with_tears_of_joy 7
noavatar
chelf• 25 февраля 2024
36
Вы даже не понимаете, что большинство замечаний-это и есть ваша работа!
like 36
anonim_18
ЯблокоРаздора• 25 февраля 2024
37
Скажем правду, автор. Вы прям не блещете тоже. Но для сферы обслуживания окнорм. Пооботретесь, устанете лонгриды писать, мож и замуж наконец возьмут. А там и свекровь, дети, выбросите эту мелкую склочность из занятой нормальными вопросами головы.
woman_facepalming 2 dislike 1 face_with_tears_of_joy 17
anonim_22
Кубик Рубика• 25 февраля 2024
38
Ага, мені навпаки не подобається що ви маєте бути на досвіді і оцінювати клієнта по розміру, щоб швидко принести або допомогти з вибором, бо в усіх виробників різні лекала і тп. Наприклад я прийшла в колінз і мені дівчина консультант доказує що в них самий малий розмір є 25й я кажу я не влізу в них дайте 27 і 28 залежить від моделі , так вона не повірила і пішла зі мною до примірочної і була і шоці що 27 на мені малі. ... Ну ваша задача продати мені одяг і заробити . То ви маєте мати навички приблизно прикинути розмір і моделі як можуть підійти, особливо якщо ви мітите на стиліста. А коли я підходу до консультанта і прошу допомогти з вибором, а мені не допомагають ну то в мене і бажання немає щось брати.
like 19
anonim_97
КинДза• 25 февраля 2024
39
вам бы моего мужа в покупатели... залетает в магазин, по ходу уже видит что на него смотрит, по дороге уже говорит размер желаемой вещи, не дай боже кто то скажет... подождите пару минут... его уже нет.. а вот если пока дошел до вас вы нашли нужную вещь - купит сто процентов.
Покупатели все разные. И правильно тут говорят - ко всем нужен свой подход
woman_facepalming 2 like 11
anonim_142
Единорог помог• 25 февраля 2024
40
’Я працюю консультантом в магазині одягу майже півроку. Робота подобається’

Видим. Верим.

’В майбутньому хочу працювати в брендовому бутику/дизайнерському шоурумі, бути стилістом, мати свій магазин’

Насчет шаурмы вы все правильно пишете, там с и размерами попроще,
и клиент знает, чего хочет

’наматують нам цим трафік (керівники слідкують скільки людей зайшло і скільки купили)’

не растекайтесь мыслью по древу, лучше расскажите, за какие грехи вы на этот ’строгий режим’ заехали? :))
face_with_tears_of_joy 19
anonim_28
#Пойду_кгадалке• 25 февраля 2024
41
Ответ дляПоддакиваю иногДА
Знаете ,вам бы санитаркой в поликлинике -они любят всех гонять и ведут себя минимум как главврач
Кстати, да. Автору осталось крикнуть входящему потенциальному покупателю: ’Куда претесь по помытому?!’)
face_with_tears_of_joy 55 like 2
anonim_157
Воздух в банке• 25 февраля 2024
42
Дивно, що ви свідомо вибрали цю роботу. Адже, якщо ви, навідміну від ваших клієнтів, не тупі, то це все логічно можна було спрогнозувати.
face_with_tears_of_joy 10
anonim_79
Виправлялочка• 25 февраля 2024
43
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
Якби ті бірки відповідали єдиному стандарту, то може б вони і потрібні були, а так як немає єдиного стандарту то вони до одного місця.
like 16
anonim_220
Сіточка• 25 февраля 2024
44
Керівники рахують скільки клієнтів зайшло? Що це за магазин?
Автор, продажі не ваше. Зовсім не ваше.
like 4 woman_facepalming 2
anonim_112
Шикаю і викаю• 25 февраля 2024
45
Цікаво, як довго буде існувати ваш магазин, якщо він у вас буде))))
like 5
noavatar
Elena_Kiev_Solomenskiy• 25 февраля 2024
46
Есть одна истина- чем больше вас что-то раздражает, тем этого будет больше. А-ха-ха!
anonim_181
ОдинРазНадетое• 25 февраля 2024
47
Навіть не дочитала цей тупий брєд.
like 2
anonim_114
КАПСЛОЧНИЦА• 25 февраля 2024
48
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
А для чого тоді потрібен консультант?
І так само буває різна розмірна сітка, наприклад, написано, що розмір SM, а сідає на XS і маленькі груди, тобто це дуже індивідуально усе.
like 12
anonim_181
ОдинРазНадетое• 25 февраля 2024
49
Ответ дляСонячний зайчик
Дякую, сама розберуся, що моє. Є і вдячні клієнти. І я ніколи не дозволяю собі хамство. Завжди стресостійка. Форум для висловлення думок, я висловила те що накипіло
Не бачу стресостійкості у продавця, ваша робота показувати товар, відповідати на питання і тримати рот закритим, поки не скажуть. Ви обслуга.
like 9 woman_facepalming 11
anonim_177
Пилосмок працює• 25 февраля 2024
50
Нє, реально, за ці теми таки платять, бо який ще сенс писати таку простинь просто так…
anonim_25
Пушка заряджена• 25 февраля 2024
51
Автор, а Вы уже смотрю сразу с амбициями...так это только работаете консультантом, а если у Вас появится свой....страшно подумать
like 11
anonim_191
Поддакиваю иногДА• 25 февраля 2024
52
Ответ для#Пойду_кгадалке
Кстати, да. Автору осталось крикнуть входящему потенциальному покупателю: ’Куда претесь по помытому?!’)
Я как то захожу в аптеку и уборщица как заорет мне -Не видишь ,я полы только помыла !
Я офигела от такой наглости сначала,потом спросила -Мне лететь ? Она в ответ хамить
Я попросила позвать руководство аптеки .
Так что такие кадры встречаются ,автору бы к ним в отряд
face_with_tears_of_joy 2 like 17 dislike 2
anonim_18
ЯблокоРаздора• 25 февраля 2024
53
Ответ дляparele
Не будет у Вас своего магазина)
Ой, ладно, хозяйки бутиков типа phd. Мужик ейный арендует ей закуток в ТЦ, покажет как с алика заказывать и будет ей бутик.
face_with_tears_of_joy 19 like 1
anonim_41
котопёс• 25 февраля 2024
54
Ответ дляСонячний зайчик
Потім коли керівництво буде казати що продажів мало, а людей багато, я на вас подивлюсь
Ну так працюйте, й продажі будуть, а не на потенційних клієнтів гоніть. В вашому магазині в цілому зрозуміло, чого продажів немає
like 7
anonim_181
ОдинРазНадетое• 25 февраля 2024
55
Ответ дляКидстаффовна
Я уверена, что мой муж понятия не имеет какого он размера)), но как то одевается в магазинах, видно есть хорошие консультанты, без претензий)
Я працювала колись давно консультантом в великій мережі, де продавали косметику і парфумерію. Найчастіше питання від чоловіків перед 8 березня: ой, шось таке, щоб красіво пахло))))
Авторицю тролицю би поплющило)
heart 1 woman_facepalming 1 face_with_tears_of_joy 34
anonim_118
Анонимус Я• 25 февраля 2024
56
Ответ дляСонячний зайчик
Дякую, сама розберуся, що моє. Є і вдячні клієнти. І я ніколи не дозволяю собі хамство. Завжди стресостійка. Форум для висловлення думок, я висловила те що накипіло
Не лезьте со своим ’ здрасьте’ как в селе.
Не ходите за пркупателкм, как тень отца Гамлета.
Знайте место ’ сидеть’ в вашем случае стоять, пока не подзовут.
like 22 woman_facepalming 2
anonim_135
Кидстаффовна• 25 февраля 2024
57
Ответ дляОдинРазНадетое
Я працювала колись давно консультантом в великій мережі, де продавали косметику і парфумерію. Найчастіше питання від чоловіків перед 8 березня: ой, шось таке, щоб красіво пахло))))
Авторицю тролицю би поплющило)
Это был мой муж 100%
Как по мне самый классный клиент, он не любит долгих разговоров, готов платить за то что ему навязали и уверен, что плохого не посоветуют)
like 2 face_with_tears_of_joy 16
anonim_86
ЛолитаНеРазлита• 25 февраля 2024
58
Скажу, як покупець
1. Мені не зрозумілі ці вітання від продавців, тому я можу просто кивнути у відповідь. А можу пройти повз
2. Розмір запитую в тих магазинах, де ніколи нічого не купляла, розмірні сітки можуть відрізнятись. Якось зайшла у Vovk, кажу хочу приміряти жакет як на вітрині. Продавець мені пропонує L, в мене очі 👀 на лоб лізуть. Перепитую чи дійсно пропонує, чи обмовилась? У відповідь а ви XL зочете, не потрібно, в нас повномірні моделі. В результаті купила жакет S. Дівчина 5 раз вибачалась, бачте куртка в мене обʼємна 🤦‍♀️
3. Я можу переміряти 10 речей, однакових в різному кольорі та розмірі і нічого не купити. ЦЕ МОЄ ПРАВО не купляти річ, якщо вона мені не підійшла.
4. Іноді у примірочних висять речі і не зрозуміло, чи то вона зайнята та примірочна і ще хтось вернеться, чи то не встигли прибрати. Тому зніміть корону і робіть свою справу. Покупці теж люди, теж стомлюється і теж мають право вибору не купити приміряний одяг
heart 34 like 10 woman_facepalming 1
anonim_51
Як_наготую...• 25 февраля 2024
59
Милая автор, вы же не в магазине самообслуживания работаете?
Откуда столько претензий к покупателям?
like 11 face_with_tears_of_joy 4
anonim_100
Поміркована думка• 25 февраля 2024
60
Сначала думала вас поддержать, тк сама работаю с людьми и реально много тупых. Но почитав ваши претензии, вам по-моему надо глицина попить. Такие мелочи раздражают 🤷‍♀️
like 14
|« «» »|
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 16
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Благотворительность!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff