Сонячний зайчик• Изменено 25 февраля 2024
Чому більшість відвідувачів у магазинах такі тупі...
Я працюю консультантом в магазині одягу майже півроку. Робота подобається, я свідомо туди пішла. В майбутньому хочу працювати в брендовому бутику/дизайнерському шоурумі, бути стилістом, мати свій магазин. Але зараз не про це.
Коли йшла на роботу, розуміла, що люди бувають різні. Але стільки дурнуватих кадрів трапляється, це жесть. Не вітаються у відповідь (хоча до цього швидко звикаєш).
Заходять, щоби зайти, бо магазин у великому ТРЦ і багато людей просто ’вбивають час’, але наматують нам цим трафік (керівники слідкують скільки людей зайшло і скільки купили).
Запитують ціну або розмір замість того, щоби пошукати бірку.
Питають, який розмір підійде на них. А до цього як ви одяг купували? Чи може я маю вас обміряти сантиметром?
Думають, що ціну встановлюють продавці, і питають чому на брак така маленька знижка і чому ми не можемо зробити тут і зараз нижчу вартість.
Кажуть, що нічого не треба, і тут же дівчина дивиться штани і піджаки і каже своєму хлопцю: ’мені треба костюм’. То я тобі костюми не покажу, чи що?
Міряються задля розваги, а ще гірше — коли міряють величезну купу речей, задають купу питаннь, просять поради як воно виглядає на них, і у підсумку не купують НІЧОГО. І лишають цю всю купу вивернутою і не поскладаною. Або якщо повішали на вішачки, то неправильно, все одно потім переробляти.
Ті, хто запитують, де можна залишити поміряні речі, взагалі наче повилазили з печери. В магаини ніколи не ходили, чи як? Ми прибираємо у примірочних, це логічно. Нє, воно ту купу тримає в руках, вже немає іншого виходу ніж забрати цю купу в людини, і ти мало того що бігаєш шукаєш іншому клієнту якусь річ, так ще і цю купу маєш втримати і десь покласти.
Найбільш бісяча категорія — ті, хто приходять за 5 хвилин до закриття магазину (а то і за 3). Одна дівка просто хотіла помірятись, навіть нічого не купувати. Невже незрозуміло, що за 3 хв нічого вже не встигнути і каса вже закрита? Якщо вона розраховувала лишитись після 22:00, коли все зачиняється, то вважала, що продавці її, королеву, чекатимуть? Ну звісно, ми ж не хочемо додому, а транспорт і вночі кожні 5 хвилин їздить, ага. Якби не мій тато на машині, не знаю, як би я діставалась додому, особливо на вихідних.
Люди, будьте розуміючими, ми працюємо в сфері обслуговування, але нічого вам не повинні, те що ’клієнт завжди правий’ — давно розвіяний міф, ми теж люди і можемо помилятись, втомитись і маємо право піти додому вчасно. Ми головніші в магазині, а не ви, бо ми знаємо все про товар і його особливості і допомагаємо отримати вам те, що потрібно. Якщо ви звісно прийшли з конкретною метою.
Коли йшла на роботу, розуміла, що люди бувають різні. Але стільки дурнуватих кадрів трапляється, це жесть. Не вітаються у відповідь (хоча до цього швидко звикаєш).
Заходять, щоби зайти, бо магазин у великому ТРЦ і багато людей просто ’вбивають час’, але наматують нам цим трафік (керівники слідкують скільки людей зайшло і скільки купили).
Запитують ціну або розмір замість того, щоби пошукати бірку.
Питають, який розмір підійде на них. А до цього як ви одяг купували? Чи може я маю вас обміряти сантиметром?
Думають, що ціну встановлюють продавці, і питають чому на брак така маленька знижка і чому ми не можемо зробити тут і зараз нижчу вартість.
Кажуть, що нічого не треба, і тут же дівчина дивиться штани і піджаки і каже своєму хлопцю: ’мені треба костюм’. То я тобі костюми не покажу, чи що?
Міряються задля розваги, а ще гірше — коли міряють величезну купу речей, задають купу питаннь, просять поради як воно виглядає на них, і у підсумку не купують НІЧОГО. І лишають цю всю купу вивернутою і не поскладаною. Або якщо повішали на вішачки, то неправильно, все одно потім переробляти.
Ті, хто запитують, де можна залишити поміряні речі, взагалі наче повилазили з печери. В магаини ніколи не ходили, чи як? Ми прибираємо у примірочних, це логічно. Нє, воно ту купу тримає в руках, вже немає іншого виходу ніж забрати цю купу в людини, і ти мало того що бігаєш шукаєш іншому клієнту якусь річ, так ще і цю купу маєш втримати і десь покласти.
Найбільш бісяча категорія — ті, хто приходять за 5 хвилин до закриття магазину (а то і за 3). Одна дівка просто хотіла помірятись, навіть нічого не купувати. Невже незрозуміло, що за 3 хв нічого вже не встигнути і каса вже закрита? Якщо вона розраховувала лишитись після 22:00, коли все зачиняється, то вважала, що продавці її, королеву, чекатимуть? Ну звісно, ми ж не хочемо додому, а транспорт і вночі кожні 5 хвилин їздить, ага. Якби не мій тато на машині, не знаю, як би я діставалась додому, особливо на вихідних.
Люди, будьте розуміючими, ми працюємо в сфері обслуговування, але нічого вам не повинні, те що ’клієнт завжди правий’ — давно розвіяний міф, ми теж люди і можемо помилятись, втомитись і маємо право піти додому вчасно. Ми головніші в магазині, а не ви, бо ми знаємо все про товар і його особливості і допомагаємо отримати вам те, що потрібно. Якщо ви звісно прийшли з конкретною метою.
показать весь текст
31
1
15
1
84
316
Из Кукуева я• 25 февраля 2024
Ответ дляАnnеt
ми працюємо в сфері обслуговування, але нічого вам не повинні - пишет консультант.
либо тролль либо тупая?
либо тролль либо тупая?
Скоріше друге
Кидстаффовна• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
Я уверена, что мой муж понятия не имеет какого он размера)), но как то одевается в магазинах, видно есть хорошие консультанты, без претензий)
42
Поддакиваю иногДА• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Я нікого не ганяю🥰
Просто вас нельзя это делать,а душа так и просит
Поэтому и рекомендую вам санитаркой пойти ,вот там вы оторветесь по полной !
Поэтому и рекомендую вам санитаркой пойти ,вот там вы оторветесь по полной !
27
Королева краси• 25 февраля 2024
Ок , т.е вы против ,что люди ходят и трафик наматфывают, но потом вас раздражает ,что люди не знают куда вещи после примерки положить, типо не ходят в магазин никогда . Но им же нельзя приходить и трафик наматывать)
4
25
ЭтаваНиМожетБыть• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Дякую, сама розберуся, що моє. Є і вдячні клієнти. І я ніколи не дозволяю собі хамство. Завжди стресостійка. Форум для висловлення думок, я висловила те що накипіло
А вы пускаете в примерочную людей мерить чужие вещи? К примеру одна с другой договорились о покупке штанов на олх, но их надо оценить на себе, перед зеркалом.
7
ЯблокоРаздора• 25 февраля 2024
Скажем правду, автор. Вы прям не блещете тоже. Но для сферы обслуживания окнорм. Пооботретесь, устанете лонгриды писать, мож и замуж наконец возьмут. А там и свекровь, дети, выбросите эту мелкую склочность из занятой нормальными вопросами головы.
2
1
17
Кубик Рубика• 25 февраля 2024
Ага, мені навпаки не подобається що ви маєте бути на досвіді і оцінювати клієнта по розміру, щоб швидко принести або допомогти з вибором, бо в усіх виробників різні лекала і тп. Наприклад я прийшла в колінз і мені дівчина консультант доказує що в них самий малий розмір є 25й я кажу я не влізу в них дайте 27 і 28 залежить від моделі , так вона не повірила і пішла зі мною до примірочної і була і шоці що 27 на мені малі. ... Ну ваша задача продати мені одяг і заробити . То ви маєте мати навички приблизно прикинути розмір і моделі як можуть підійти, особливо якщо ви мітите на стиліста. А коли я підходу до консультанта і прошу допомогти з вибором, а мені не допомагають ну то в мене і бажання немає щось брати.
19
КинДза• 25 февраля 2024
вам бы моего мужа в покупатели... залетает в магазин, по ходу уже видит что на него смотрит, по дороге уже говорит размер желаемой вещи, не дай боже кто то скажет... подождите пару минут... его уже нет.. а вот если пока дошел до вас вы нашли нужную вещь - купит сто процентов.
Покупатели все разные. И правильно тут говорят - ко всем нужен свой подход
Покупатели все разные. И правильно тут говорят - ко всем нужен свой подход
2
11
Единорог помог• 25 февраля 2024
’Я працюю консультантом в магазині одягу майже півроку. Робота подобається’
Видим. Верим.
’В майбутньому хочу працювати в брендовому бутику/дизайнерському шоурумі, бути стилістом, мати свій магазин’
Насчет шаурмы вы все правильно пишете, там с и размерами попроще,
и клиент знает, чего хочет
’наматують нам цим трафік (керівники слідкують скільки людей зайшло і скільки купили)’
не растекайтесь мыслью по древу, лучше расскажите, за какие грехи вы на этот ’строгий режим’ заехали? :))
Видим. Верим.
’В майбутньому хочу працювати в брендовому бутику/дизайнерському шоурумі, бути стилістом, мати свій магазин’
Насчет шаурмы вы все правильно пишете, там с и размерами попроще,
и клиент знает, чего хочет
’наматують нам цим трафік (керівники слідкують скільки людей зайшло і скільки купили)’
не растекайтесь мыслью по древу, лучше расскажите, за какие грехи вы на этот ’строгий режим’ заехали? :))
19
#Пойду_кгадалке• 25 февраля 2024
Ответ дляПоддакиваю иногДА
Знаете ,вам бы санитаркой в поликлинике -они любят всех гонять и ведут себя минимум как главврач
Кстати, да. Автору осталось крикнуть входящему потенциальному покупателю: ’Куда претесь по помытому?!’)
55
2
Воздух в банке• 25 февраля 2024
Дивно, що ви свідомо вибрали цю роботу. Адже, якщо ви, навідміну від ваших клієнтів, не тупі, то це все логічно можна було спрогнозувати.
10
Виправлялочка• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
Якби ті бірки відповідали єдиному стандарту, то може б вони і потрібні були, а так як немає єдиного стандарту то вони до одного місця.
16
Сіточка• 25 февраля 2024
Керівники рахують скільки клієнтів зайшло? Що це за магазин?
Автор, продажі не ваше. Зовсім не ваше.
Автор, продажі не ваше. Зовсім не ваше.
4
2
Шикаю і викаю• 25 февраля 2024
Цікаво, як довго буде існувати ваш магазин, якщо він у вас буде))))
5
Elena_Kiev_Solomenskiy• 25 февраля 2024
Есть одна истина- чем больше вас что-то раздражает, тем этого будет больше. А-ха-ха!
КАПСЛОЧНИЦА• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
А для чого тоді потрібен консультант?
І так само буває різна розмірна сітка, наприклад, написано, що розмір SM, а сідає на XS і маленькі груди, тобто це дуже індивідуально усе.
І так само буває різна розмірна сітка, наприклад, написано, що розмір SM, а сідає на XS і маленькі груди, тобто це дуже індивідуально усе.
12
ОдинРазНадетое• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Дякую, сама розберуся, що моє. Є і вдячні клієнти. І я ніколи не дозволяю собі хамство. Завжди стресостійка. Форум для висловлення думок, я висловила те що накипіло
Не бачу стресостійкості у продавця, ваша робота показувати товар, відповідати на питання і тримати рот закритим, поки не скажуть. Ви обслуга.
9
11
Пилосмок працює• 25 февраля 2024
Нє, реально, за ці теми таки платять, бо який ще сенс писати таку простинь просто так…
Пушка заряджена• 25 февраля 2024
Автор, а Вы уже смотрю сразу с амбициями...так это только работаете консультантом, а если у Вас появится свой....страшно подумать
11
Поддакиваю иногДА• 25 февраля 2024
Ответ для#Пойду_кгадалке
Кстати, да. Автору осталось крикнуть входящему потенциальному покупателю: ’Куда претесь по помытому?!’)
Я как то захожу в аптеку и уборщица как заорет мне -Не видишь ,я полы только помыла !
Я офигела от такой наглости сначала,потом спросила -Мне лететь ? Она в ответ хамить
Я попросила позвать руководство аптеки .
Так что такие кадры встречаются ,автору бы к ним в отряд
Я офигела от такой наглости сначала,потом спросила -Мне лететь ? Она в ответ хамить
Я попросила позвать руководство аптеки .
Так что такие кадры встречаются ,автору бы к ним в отряд
2
17
2
ЯблокоРаздора• 25 февраля 2024
Ответ дляparele
Не будет у Вас своего магазина)
Ой, ладно, хозяйки бутиков типа phd. Мужик ейный арендует ей закуток в ТЦ, покажет как с алика заказывать и будет ей бутик.
19
1
котопёс• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Потім коли керівництво буде казати що продажів мало, а людей багато, я на вас подивлюсь
Ну так працюйте, й продажі будуть, а не на потенційних клієнтів гоніть. В вашому магазині в цілому зрозуміло, чого продажів немає
7
ОдинРазНадетое• 25 февраля 2024
Ответ дляКидстаффовна
Я уверена, что мой муж понятия не имеет какого он размера)), но как то одевается в магазинах, видно есть хорошие консультанты, без претензий)
Я працювала колись давно консультантом в великій мережі, де продавали косметику і парфумерію. Найчастіше питання від чоловіків перед 8 березня: ой, шось таке, щоб красіво пахло))))
Авторицю тролицю би поплющило)
Авторицю тролицю би поплющило)
1
1
34
Анонимус Я• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Дякую, сама розберуся, що моє. Є і вдячні клієнти. І я ніколи не дозволяю собі хамство. Завжди стресостійка. Форум для висловлення думок, я висловила те що накипіло
Не лезьте со своим ’ здрасьте’ как в селе.
Не ходите за пркупателкм, как тень отца Гамлета.
Знайте место ’ сидеть’ в вашем случае стоять, пока не подзовут.
Не ходите за пркупателкм, как тень отца Гамлета.
Знайте место ’ сидеть’ в вашем случае стоять, пока не подзовут.
22
2
Кидстаффовна• 25 февраля 2024
Ответ дляОдинРазНадетое
Я працювала колись давно консультантом в великій мережі, де продавали косметику і парфумерію. Найчастіше питання від чоловіків перед 8 березня: ой, шось таке, щоб красіво пахло))))
Авторицю тролицю би поплющило)
Авторицю тролицю би поплющило)
Это был мой муж 100%
Как по мне самый классный клиент, он не любит долгих разговоров, готов платить за то что ему навязали и уверен, что плохого не посоветуют)
Как по мне самый классный клиент, он не любит долгих разговоров, готов платить за то что ему навязали и уверен, что плохого не посоветуют)
2
16
ЛолитаНеРазлита• 25 февраля 2024
Скажу, як покупець
1. Мені не зрозумілі ці вітання від продавців, тому я можу просто кивнути у відповідь. А можу пройти повз
2. Розмір запитую в тих магазинах, де ніколи нічого не купляла, розмірні сітки можуть відрізнятись. Якось зайшла у Vovk, кажу хочу приміряти жакет як на вітрині. Продавець мені пропонує L, в мене очі 👀 на лоб лізуть. Перепитую чи дійсно пропонує, чи обмовилась? У відповідь а ви XL зочете, не потрібно, в нас повномірні моделі. В результаті купила жакет S. Дівчина 5 раз вибачалась, бачте куртка в мене обʼємна 🤦♀️
3. Я можу переміряти 10 речей, однакових в різному кольорі та розмірі і нічого не купити. ЦЕ МОЄ ПРАВО не купляти річ, якщо вона мені не підійшла.
4. Іноді у примірочних висять речі і не зрозуміло, чи то вона зайнята та примірочна і ще хтось вернеться, чи то не встигли прибрати. Тому зніміть корону і робіть свою справу. Покупці теж люди, теж стомлюється і теж мають право вибору не купити приміряний одяг
1. Мені не зрозумілі ці вітання від продавців, тому я можу просто кивнути у відповідь. А можу пройти повз
2. Розмір запитую в тих магазинах, де ніколи нічого не купляла, розмірні сітки можуть відрізнятись. Якось зайшла у Vovk, кажу хочу приміряти жакет як на вітрині. Продавець мені пропонує L, в мене очі 👀 на лоб лізуть. Перепитую чи дійсно пропонує, чи обмовилась? У відповідь а ви XL зочете, не потрібно, в нас повномірні моделі. В результаті купила жакет S. Дівчина 5 раз вибачалась, бачте куртка в мене обʼємна 🤦♀️
3. Я можу переміряти 10 речей, однакових в різному кольорі та розмірі і нічого не купити. ЦЕ МОЄ ПРАВО не купляти річ, якщо вона мені не підійшла.
4. Іноді у примірочних висять речі і не зрозуміло, чи то вона зайнята та примірочна і ще хтось вернеться, чи то не встигли прибрати. Тому зніміть корону і робіть свою справу. Покупці теж люди, теж стомлюється і теж мають право вибору не купити приміряний одяг
34
10
1
Як_наготую...• 25 февраля 2024
Милая автор, вы же не в магазине самообслуживания работаете?
Откуда столько претензий к покупателям?
Откуда столько претензий к покупателям?
11
4
Поміркована думка• 25 февраля 2024
Сначала думала вас поддержать, тк сама работаю с людьми и реально много тупых. Но почитав ваши претензии, вам по-моему надо глицина попить. Такие мелочи раздражают 🤷♀️
14
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу