sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Заказы и покупки - Спорные ситуации
anonim_118
Сонячний зайчик• Изменено 25 февраля 2024

Чому більшість відвідувачів у магазинах такі тупі...

Я працюю консультантом в магазині одягу майже півроку. Робота подобається, я свідомо туди пішла. В майбутньому хочу працювати в брендовому бутику/дизайнерському шоурумі, бути стилістом, мати свій магазин. Але зараз не про це.

Коли йшла на роботу, розуміла, що люди бувають різні. Але стільки дурнуватих кадрів трапляється, це жесть. Не вітаються у відповідь (хоча до цього швидко звикаєш).
Заходять, щоби зайти, бо магазин у великому ТРЦ і багато людей просто ’вбивають час’, але наматують нам цим трафік (керівники слідкують скільки людей зайшло і скільки купили).
Запитують ціну або розмір замість того, щоби пошукати бірку.
Питають, який розмір підійде на них. А до цього як ви одяг купували? Чи може я маю вас обміряти сантиметром?
Думають, що ціну встановлюють продавці, і питають чому на брак така маленька знижка і чому ми не можемо зробити тут і зараз нижчу вартість.
Кажуть, що нічого не треба, і тут же дівчина дивиться штани і піджаки і каже своєму хлопцю: ’мені треба костюм’. То я тобі костюми не покажу, чи що?
Міряються задля розваги, а ще гірше — коли міряють величезну купу речей, задають купу питаннь, просять поради як воно виглядає на них, і у підсумку не купують НІЧОГО. І лишають цю всю купу вивернутою і не поскладаною. Або якщо повішали на вішачки, то неправильно, все одно потім переробляти.
Ті, хто запитують, де можна залишити поміряні речі, взагалі наче повилазили з печери. В магаини ніколи не ходили, чи як? Ми прибираємо у примірочних, це логічно. Нє, воно ту купу тримає в руках, вже немає іншого виходу ніж забрати цю купу в людини, і ти мало того що бігаєш шукаєш іншому клієнту якусь річ, так ще і цю купу маєш втримати і десь покласти.
Найбільш бісяча категорія — ті, хто приходять за 5 хвилин до закриття магазину (а то і за 3). Одна дівка просто хотіла помірятись, навіть нічого не купувати. Невже незрозуміло, що за 3 хв нічого вже не встигнути і каса вже закрита? Якщо вона розраховувала лишитись після 22:00, коли все зачиняється, то вважала, що продавці її, королеву, чекатимуть? Ну звісно, ми ж не хочемо додому, а транспорт і вночі кожні 5 хвилин їздить, ага. Якби не мій тато на машині, не знаю, як би я діставалась додому, особливо на вихідних.
Люди, будьте розуміючими, ми працюємо в сфері обслуговування, але нічого вам не повинні, те що ’клієнт завжди правий’ — давно розвіяний міф, ми теж люди і можемо помилятись, втомитись і маємо право піти додому вчасно. Ми головніші в магазині, а не ви, бо ми знаємо все про товар і його особливості і допомагаємо отримати вам те, що потрібно. Якщо ви звісно прийшли з конкретною метою.
показать весь текст
like 31 heart 1 dislike 15 pouting_face 1 face_with_tears_of_joy 84 woman_facepalming 316
455 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
|« «» »|
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • …
  • 16
anonim_220
Соседушка• 25 февраля 2024
121
Ответ дляЛюблю порядок
У меня в городе ещё и в sinsay особо не преследуют
А, так, і в Резьорвд.
anonim_99
Бринзолетта• 25 февраля 2024
122
Ответ дляЕдинорог помог
Не ругайте ’тетю Свету’, базар выедает душу. Представьте себе работенку, простоять на морозе без почина, с утра и до обеда. Кстати, если тетя Светы не срет в кашу тете Мане, это отличный коллектифф :)

Обожаю советчицу, список Форбс, первая десятка :) и на рынке никто ничего не покупает, и Турция - полный зашквар :)
Я с 2001 года не покупаю на рынках ничего именно по причине хамовитых теток продавщиц, а когда увеличился доход и появились магазины , зачем переться на базар ? Для чего ,?
И причем здесь список форбс?
like 5
anonim_129
Ms. Сама прямота• 25 февраля 2024
123
В магазині головніший той, хто купує, а не продає. Бо це і ваш заробіток теж. Те, що ви знаєте про товар все і означає, що ви повинні про це просвітити покупця. Але погоджусь з вами в тому, що багато дивних питань і людей трапляється. Ось, наприклад, вчора на Шафі у мене запитує покупець дівчина, про розмір на бірці куртки. У мене в оголошенні вказаний 116-122р. Я ій відписую, що 116, але вона великомірить і на зріст 126 теж буде норм. На що вона відповіла, що це буде їм мала). То я ій кажу, вибирайте тоді 128 , ви ж бачите, що тут 122. А вона пише, що дітки різні всі по віку. Я кажу, правильно, по віку! Моя донька в 9 років має зріст 158, а не 134. Тому, я купую не на 9 років, а на 158 зріст. Відповідь мене убила: ’ЦЕ ЖАХ!’. Що саме жах, я вже не хотіла уточнювати, але так зрозуміла, що це про мою дитину
anonim_143
Джем Шакіри• 25 февраля 2024
124
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
Моя мама работала швеей, к ней ходили не самые бедные люди.
И одна дама никогда и никому не давала себя обмерять, мама это прекрасно знала.
Но поскольку она была профи, то определить точные размеры клиента на глаз для нее не было проблемой
like 1
anonim_146
я Кукарача• 25 февраля 2024
125
Анекдот якийсь
Я іду витрачати свої кошти - тобто роблю послугу магазину вже тим, що обрала саме його
І тут якась коза, упс, консультант буде нав’язувати свої правила поводження в цьому громадському закладі торгівлі

Цяця з торгівлі, поговори з тьотьою , яка років 15-18 тому працювала консультантом в Харродс та Селфріджіс, а до того почала свій шлях з Френч Коннекшн (основний магазин)
Розповісти про етикет консультанта?
Що можна і що категорично заборонено?
like 1 woman_facepalming 2
anonim_85
Весотехник• 25 февраля 2024
126
Ответ длямладокошкина
Помню на Барабашова, год где-то 2007. Подходим к контейнеру, кофточки висят на всю его высоту. Прошу продавца показать вон ту кофточку (на самом верху висела). Продавец берёт палку с крючком и говорит-буду её снимать, если купите, если вам просто посмотреть, то снимать не буду))
а если пообещала купить и не купила, потому что на груди не сошлось, то можно еще и палкой с крючком огрести)))
face_with_tears_of_joy 9
anonim_103
Швабристка• 25 февраля 2024
127
Ви просто не на своєму місці. Ця робота не для вас. Я працювала деякий час продавцем. І з вами категорично не згодна. Дивні відвідувачі дійсно були і мене ніхто не дратував. Для мене це був цікавий досвід.
anonim_121
Залізний занавіс• 25 февраля 2024
128
Ответ дляЕдинорог помог
Не ругайте ’тетю Свету’, базар выедает душу. Представьте себе работенку, простоять на морозе без почина, с утра и до обеда. Кстати, если тетя Светы не срет в кашу тете Мане, это отличный коллектифф :)

Обожаю советчицу, список Форбс, первая десятка :) и на рынке никто ничего не покупает, и Турция - полный зашквар :)
но на рынке реально покупать плохо. цены там зачастую дороже, чем в магазинах, мерять на холоде очень неприятно, ну и продавцы норовят впихнуть невпихуемое любой ценой
like 1
anonim_63
Цвіпканя• 25 февраля 2024
129
Не побачила нічого жахливого, окрім приходу за три хвилини до закриття магазину. Іноді, коли маю час, можу зайти і щось поміняти, не знаю розмірні сітки брендів, навіть голову собі забивати цім не буду, для цього є консультанти, які підходять з фразою, чим допомогти, в цьому бачу допомогу. Я без вас можу взяти річ та віднести її до примірочної, а потім на касу, для цього ви не потрібні. Не вивішую правильно приміряні речі, просто, вдягнула на вішачки та винесла з примірочної, поняття не маю, як у вас правильно. В мене купа взуття, але Адідас і конвера купую для колекції і да, іноді питаю в чоловіка, вони мені треба, бо не боса ходу. Зазвичай, якщо рідка модель, купую. Одного не розумію, ви працюєте з людьми, вони різні, це нормально, да робота важка, щоб не говорили, її погано цінять, теж з людьми працюю, але то ваш вибір. Тут у кого гроші, тот головний, не було б дивних покупців, ваша послуга, не мала б сенсу.
like 2
anonim_22
Шукаю трусики• 25 февраля 2024
130
Ответ дляСоседушка
Мені ще Вайкікі подобається, там дівчата по вуха зайняті розвішуванням та розкладанням товару, покупець сам собі режисер.
Там інша крайність, питаєш, а продавець морозиться. Шукала штани. Показали полицю десь ’отам’. Дивлюся, ну не бачу штанів, одні кофти складені. Щк раз перепитую, невдоволена продавець дістає десь з низу полиці штани, які в складеному вигляді не сильно від кофт наверху і відрізняються
anonim_63
Цвіпканя• 25 февраля 2024
131
Ще додам, якщо хочете бути стилістом, в мене сестра працює в цій сфері, там клієнти ще прибабахнутіші.
like 3
anonim_37
Творю чудеса• 25 февраля 2024
132
Ви обслуговуючий персонал, відповідне відношення і ставлення. Отримайте освіту, будете на більш кваліфікованій роботі працювати, буде більше поваги.. До свого магазину Вам ще, як до неба рачки! Вам би розвиватися, читати, займіться самоосвітою, якщо навчання у вузі не тягнете.
like 2 dislike 2 heart 5 woman_facepalming 2
anonim_63
Цвіпканя• 25 февраля 2024
133
Ответ дляВиправлялочка
То ви ж в майбутньому хочете свій магазин от і розвивайтесь. Насправді всі оці люди які до вам заходять вони потенційні покупці. Будучи продавцем до мене приходили просто подивитись і грошей казали, що немає, але потім купували і гроші на карту їм скидали. Самі, їх ніхто не укатував, як люблять говорити і не впихували. Якщо до людей добре відноситись то вони самі приймають позитивне рішення. Я сама не люблю навзувань і з іншими ніколи так не робила.
Я сама така, що можу просто зайти глянуть, але як те що треба відразу куплю, бо часу швендять по магазинам немає тому я все оптимізую, якщо вони беру навіть якщо не планувала.
Так з людьми важко, бо є деякі енормальні, але відноситесь до клієнтів з повагою і любов´ю і той хто сьогодні намотав вам трафік зробить касу вам завтра.
Працювала студенткою в Пазоліні, було таке, що приходили через півроку саме до мене за парою взуття, коли були знижки та назбирали грошей. Ще деякий час вчилась закордоном працювала в бутіку Герлен, в них нормальна практика, десять разів прийти прицілитись, спитати, коли буде найдешевше.
like 2
anonim_122
НЛОша• 25 февраля 2024
134
Вы даже на рыночный ларек не тянете… Торговля это не ваше.
like 4
anonim_213
Зараз на дієті• 25 февраля 2024
135
Ответ дляЧерговий по кухні
Ой, я в Братиславе наблюдала как охранник вернул девушку и заставил развесить купу вещей, которые она просто намеряла и бросила в кабинке. Девушка подруге возмущалась , что у них в Киеве такого нет, это обязанность консультантов.
Якийсь дивний магазин в Братиславі) зайдіть, до прикладу, в Бершку. Там міряють по 10 речей, виносять і залишають на столику консультантам, які це все складають, відповідають на ваші питання, допомагають з розміром, посміхаються, не стоять над душею з питаннями: чим можу вам допомогти . Автору точно не варто у сфері обслуговування працювати.
like 2
anonim_39
Голубка миру• 25 февраля 2024
136
Во-первых, люди тупые в большинстве, а не только покупатели.Просто одна извилина в головах.
Во-вторых, им наплевать где бирка, какой трафик и как вы домой поедете.Им вообще наплевать.Совсем.
Примите эти две истины или не работайте с людьми.Когда ты смотришь на этих чудесатых чудаков на букву м и не ждешь от них поведения английских лордов, то все проще.
like 3 face_with_tears_of_joy 2 woman_facepalming 3
anonim_27
Та не реву я• 25 февраля 2024
137
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
Ви знаєте що у кожного бренду своя розмірна сітка. І те що в одного М в іншого може бути S.
anonim_63
всегдаДаДа• 25 февраля 2024
138
Ответ длямладокошкина
Помню на Барабашова, год где-то 2007. Подходим к контейнеру, кофточки висят на всю его высоту. Прошу продавца показать вон ту кофточку (на самом верху висела). Продавец берёт палку с крючком и говорит-буду её снимать, если купите, если вам просто посмотреть, то снимать не буду))
Ой, я на рынке не была уже лет 10 точно.
Но помню, страшно было даже заходить на рынок. Ты просто заворачиваешь в ряд, а там в ряд стоят эти продавцы, сразу набрасываются на тебя из далека. Мол ’купииии’. И смотреть нельзя. Вот за 5 метров до контейнера надо кричать ’дайте мне вон ту кофточку, я куплю ее не глядя’
при чем купить нужно у всех продавцов сразу!
face_with_tears_of_joy 5
anonim_37
Творю чудеса• 25 февраля 2024
139
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
Для чого Ви тоді там потрібні?
like 4
anonim_79
Виправлялочка• 25 февраля 2024
140
Ответ дляЦвіпканя
Працювала студенткою в Пазоліні, було таке, що приходили через півроку саме до мене за парою взуття, коли були знижки та назбирали грошей. Ще деякий час вчилась закордоном працювала в бутіку Герлен, в них нормальна практика, десять разів прийти прицілитись, спитати, коли буде найдешевше.
Це абсолютно нормально. Клієнт платить свої гроші і має право вибрати те що хоче, коли хоче і як хоче. І клієнти які отримують сервіс повертаються ще і ще. А які отримують автора, обходять стороною.
like 2
anonim_63
всегдаДаДа• 25 февраля 2024
141
Ответ дляТа не реву я
Ви знаєте що у кожного бренду своя розмірна сітка. І те що в одного М в іншого може бути S.
Так и есть. У меня размер С. Даже ХС.
Пальто почему то я купила размера М. Очень удивилась, но оно на меня село идеально.
anonim_60
Капуста Маша• 25 февраля 2024
142
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
Ви самі собі суперечите.
На клієнтку, якій потрібні костюми ображаєтеся, бо відмовилася від допомоги чи консультації. А на клієнтів, які щось запитують і потребують допомоги (розмір на бірці, куди покласти приміряні речі) ображаєтеся, бо посміли вас потурбувати.
Мрієте бути стилістом в бутіку, але не зобов´язані визначати розмір. Це як?
Не ображайтеся, але по такому ставленні до клієнтів місце хіба що на ринку, там вголос ображаються, якщо приміряєш і не купиш.
Я в онлайн продажах працюю, насправді саме тупих клієнтів мало. Є з претензіями, не ввічливі і хамовиті, але не тупі.
І так, мій шеф у вашій ситуації сказав би, що причина в продавцях, які не вміють знайти підхід до клієнтів та зацікавити.
like 6
anonim_28
вкрации• 25 февраля 2024
143
Продажі то не ваше)
anonim_86
ЛолитаНеРазлита• 25 февраля 2024
144
Ответ длятогдалия
А ще в декотрих магазинах, наприклад, в нас в олко, продавці як яструби за тобою ходять, не встигнеш взяти якусь річ в руки, вона вже хоче її в примірочну нести. Обходжу цей магазин сотими дорогами, терпіти не можу такий нав´язливий ´сервіс´, як на базарі
Так, мені теж не подобається, коли за мною ходять по кроках
anonim_63
Цвіпканя• 25 февраля 2024
145
Ответ дляВиправлялочка
Це абсолютно нормально. Клієнт платить свої гроші і має право вибрати те що хоче, коли хоче і як хоче. І клієнти які отримують сервіс повертаються ще і ще. А які отримують автора, обходять стороною.
Мені запам´ятався дідусь, француз, який ходив майже щодня просто поговорити та понюхати Елісейські поля, але коли був різдвяний сейл, купив флакон парфумів для дружини.
like 9
anonim_176
Радість моя• 25 февраля 2024
146
Мене більше всього здивувало ваше ’з печери повилазили’. Серйозно? Це ваш перший тц у якому ви були? Зазвичай при виході із примірочних є вішаки для одягу, де його можна залишити! Знаю, тому що залишила одяг у примірочній і мені зробили зауваження.
anonim_61
Первая ласточка инфляции• 25 февраля 2024
147
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
Для чего тогда девка-продавец?
Сами подошли, выбрали, померяли, просканировали, оплатили.

Не будете вы работать в брендовом магазине. Потому что ленивое хамло.
heart 3
anonim_27
Та не реву я• 25 февраля 2024
148
Ответ длявсегдаДаДа
Так и есть. У меня размер С. Даже ХС.
Пальто почему то я купила размера М. Очень удивилась, но оно на меня село идеально.
В мене верх це Л, низ це С. Дуже важко знайти для себе одяг через розмір грудей.
anonim_105
СережкинаЯ• 25 февраля 2024
149
Ответ дляparele
А Вы там для чего стоите?)
Профессиональные продавцы на глаз размер определяют.
А на бирках размеры не всегда соответствуют размерной сетке.
Тем более украинские размеры не соответствуют западным.
Я ,например, не знаю размер джинсов иностранный, у меня наш 48
anonim_63
Цвіпканя• 25 февраля 2024
150
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
Бірки потрібні для вас, щоб ви добре орієнтувались у розмірних сітках брендів і вразі чого, могли якісно проконсультувати клієнта, ви ж стилістом хочете працювати. Маєте орієнтуватись в бірках, посадці на типи різних фігур, довжинах, візуалізації на фігурах певних моделей. А також знати територіальний попит та тренди.
like 1
|« «» »|
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • …
  • 16
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Благотворительность!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff