Сонячний зайчик• Изменено 25 февраля 2024
Чому більшість відвідувачів у магазинах такі тупі...
Я працюю консультантом в магазині одягу майже півроку. Робота подобається, я свідомо туди пішла. В майбутньому хочу працювати в брендовому бутику/дизайнерському шоурумі, бути стилістом, мати свій магазин. Але зараз не про це.
Коли йшла на роботу, розуміла, що люди бувають різні. Але стільки дурнуватих кадрів трапляється, це жесть. Не вітаються у відповідь (хоча до цього швидко звикаєш).
Заходять, щоби зайти, бо магазин у великому ТРЦ і багато людей просто ’вбивають час’, але наматують нам цим трафік (керівники слідкують скільки людей зайшло і скільки купили).
Запитують ціну або розмір замість того, щоби пошукати бірку.
Питають, який розмір підійде на них. А до цього як ви одяг купували? Чи може я маю вас обміряти сантиметром?
Думають, що ціну встановлюють продавці, і питають чому на брак така маленька знижка і чому ми не можемо зробити тут і зараз нижчу вартість.
Кажуть, що нічого не треба, і тут же дівчина дивиться штани і піджаки і каже своєму хлопцю: ’мені треба костюм’. То я тобі костюми не покажу, чи що?
Міряються задля розваги, а ще гірше — коли міряють величезну купу речей, задають купу питаннь, просять поради як воно виглядає на них, і у підсумку не купують НІЧОГО. І лишають цю всю купу вивернутою і не поскладаною. Або якщо повішали на вішачки, то неправильно, все одно потім переробляти.
Ті, хто запитують, де можна залишити поміряні речі, взагалі наче повилазили з печери. В магаини ніколи не ходили, чи як? Ми прибираємо у примірочних, це логічно. Нє, воно ту купу тримає в руках, вже немає іншого виходу ніж забрати цю купу в людини, і ти мало того що бігаєш шукаєш іншому клієнту якусь річ, так ще і цю купу маєш втримати і десь покласти.
Найбільш бісяча категорія — ті, хто приходять за 5 хвилин до закриття магазину (а то і за 3). Одна дівка просто хотіла помірятись, навіть нічого не купувати. Невже незрозуміло, що за 3 хв нічого вже не встигнути і каса вже закрита? Якщо вона розраховувала лишитись після 22:00, коли все зачиняється, то вважала, що продавці її, королеву, чекатимуть? Ну звісно, ми ж не хочемо додому, а транспорт і вночі кожні 5 хвилин їздить, ага. Якби не мій тато на машині, не знаю, як би я діставалась додому, особливо на вихідних.
Люди, будьте розуміючими, ми працюємо в сфері обслуговування, але нічого вам не повинні, те що ’клієнт завжди правий’ — давно розвіяний міф, ми теж люди і можемо помилятись, втомитись і маємо право піти додому вчасно. Ми головніші в магазині, а не ви, бо ми знаємо все про товар і його особливості і допомагаємо отримати вам те, що потрібно. Якщо ви звісно прийшли з конкретною метою.
Коли йшла на роботу, розуміла, що люди бувають різні. Але стільки дурнуватих кадрів трапляється, це жесть. Не вітаються у відповідь (хоча до цього швидко звикаєш).
Заходять, щоби зайти, бо магазин у великому ТРЦ і багато людей просто ’вбивають час’, але наматують нам цим трафік (керівники слідкують скільки людей зайшло і скільки купили).
Запитують ціну або розмір замість того, щоби пошукати бірку.
Питають, який розмір підійде на них. А до цього як ви одяг купували? Чи може я маю вас обміряти сантиметром?
Думають, що ціну встановлюють продавці, і питають чому на брак така маленька знижка і чому ми не можемо зробити тут і зараз нижчу вартість.
Кажуть, що нічого не треба, і тут же дівчина дивиться штани і піджаки і каже своєму хлопцю: ’мені треба костюм’. То я тобі костюми не покажу, чи що?
Міряються задля розваги, а ще гірше — коли міряють величезну купу речей, задають купу питаннь, просять поради як воно виглядає на них, і у підсумку не купують НІЧОГО. І лишають цю всю купу вивернутою і не поскладаною. Або якщо повішали на вішачки, то неправильно, все одно потім переробляти.
Ті, хто запитують, де можна залишити поміряні речі, взагалі наче повилазили з печери. В магаини ніколи не ходили, чи як? Ми прибираємо у примірочних, це логічно. Нє, воно ту купу тримає в руках, вже немає іншого виходу ніж забрати цю купу в людини, і ти мало того що бігаєш шукаєш іншому клієнту якусь річ, так ще і цю купу маєш втримати і десь покласти.
Найбільш бісяча категорія — ті, хто приходять за 5 хвилин до закриття магазину (а то і за 3). Одна дівка просто хотіла помірятись, навіть нічого не купувати. Невже незрозуміло, що за 3 хв нічого вже не встигнути і каса вже закрита? Якщо вона розраховувала лишитись після 22:00, коли все зачиняється, то вважала, що продавці її, королеву, чекатимуть? Ну звісно, ми ж не хочемо додому, а транспорт і вночі кожні 5 хвилин їздить, ага. Якби не мій тато на машині, не знаю, як би я діставалась додому, особливо на вихідних.
Люди, будьте розуміючими, ми працюємо в сфері обслуговування, але нічого вам не повинні, те що ’клієнт завжди правий’ — давно розвіяний міф, ми теж люди і можемо помилятись, втомитись і маємо право піти додому вчасно. Ми головніші в магазині, а не ви, бо ми знаємо все про товар і його особливості і допомагаємо отримати вам те, що потрібно. Якщо ви звісно прийшли з конкретною метою.
показать весь текст
31
1
15
1
84
316
Соседушка• 25 февраля 2024
Ответ дляЛюблю порядок
У меня в городе ещё и в sinsay особо не преследуют
А, так, і в Резьорвд.
Бринзолетта• 25 февраля 2024
Ответ дляЕдинорог помог
Не ругайте ’тетю Свету’, базар выедает душу. Представьте себе работенку, простоять на морозе без почина, с утра и до обеда. Кстати, если тетя Светы не срет в кашу тете Мане, это отличный коллектифф :)
Обожаю советчицу, список Форбс, первая десятка :) и на рынке никто ничего не покупает, и Турция - полный зашквар :)
Обожаю советчицу, список Форбс, первая десятка :) и на рынке никто ничего не покупает, и Турция - полный зашквар :)
Я с 2001 года не покупаю на рынках ничего именно по причине хамовитых теток продавщиц, а когда увеличился доход и появились магазины , зачем переться на базар ? Для чего ,?
И причем здесь список форбс?
И причем здесь список форбс?
5
Ms. Сама прямота• 25 февраля 2024
В магазині головніший той, хто купує, а не продає. Бо це і ваш заробіток теж. Те, що ви знаєте про товар все і означає, що ви повинні про це просвітити покупця. Але погоджусь з вами в тому, що багато дивних питань і людей трапляється. Ось, наприклад, вчора на Шафі у мене запитує покупець дівчина, про розмір на бірці куртки. У мене в оголошенні вказаний 116-122р. Я ій відписую, що 116, але вона великомірить і на зріст 126 теж буде норм. На що вона відповіла, що це буде їм мала). То я ій кажу, вибирайте тоді 128 , ви ж бачите, що тут 122. А вона пише, що дітки різні всі по віку. Я кажу, правильно, по віку! Моя донька в 9 років має зріст 158, а не 134. Тому, я купую не на 9 років, а на 158 зріст. Відповідь мене убила: ’ЦЕ ЖАХ!’. Що саме жах, я вже не хотіла уточнювати, але так зрозуміла, що це про мою дитину
Джем Шакіри• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
Моя мама работала швеей, к ней ходили не самые бедные люди.
И одна дама никогда и никому не давала себя обмерять, мама это прекрасно знала.
Но поскольку она была профи, то определить точные размеры клиента на глаз для нее не было проблемой
И одна дама никогда и никому не давала себя обмерять, мама это прекрасно знала.
Но поскольку она была профи, то определить точные размеры клиента на глаз для нее не было проблемой
1
я Кукарача• 25 февраля 2024
Анекдот якийсь
Я іду витрачати свої кошти - тобто роблю послугу магазину вже тим, що обрала саме його
І тут якась коза, упс, консультант буде нав’язувати свої правила поводження в цьому громадському закладі торгівлі
Цяця з торгівлі, поговори з тьотьою , яка років 15-18 тому працювала консультантом в Харродс та Селфріджіс, а до того почала свій шлях з Френч Коннекшн (основний магазин)
Розповісти про етикет консультанта?
Що можна і що категорично заборонено?
Я іду витрачати свої кошти - тобто роблю послугу магазину вже тим, що обрала саме його
І тут якась коза, упс, консультант буде нав’язувати свої правила поводження в цьому громадському закладі торгівлі
Цяця з торгівлі, поговори з тьотьою , яка років 15-18 тому працювала консультантом в Харродс та Селфріджіс, а до того почала свій шлях з Френч Коннекшн (основний магазин)
Розповісти про етикет консультанта?
Що можна і що категорично заборонено?
1
2
Весотехник• 25 февраля 2024
Ответ длямладокошкина
Помню на Барабашова, год где-то 2007. Подходим к контейнеру, кофточки висят на всю его высоту. Прошу продавца показать вон ту кофточку (на самом верху висела). Продавец берёт палку с крючком и говорит-буду её снимать, если купите, если вам просто посмотреть, то снимать не буду))
а если пообещала купить и не купила, потому что на груди не сошлось, то можно еще и палкой с крючком огрести)))
9
Швабристка• 25 февраля 2024
Ви просто не на своєму місці. Ця робота не для вас. Я працювала деякий час продавцем. І з вами категорично не згодна. Дивні відвідувачі дійсно були і мене ніхто не дратував. Для мене це був цікавий досвід.
Залізний занавіс• 25 февраля 2024
Ответ дляЕдинорог помог
Не ругайте ’тетю Свету’, базар выедает душу. Представьте себе работенку, простоять на морозе без почина, с утра и до обеда. Кстати, если тетя Светы не срет в кашу тете Мане, это отличный коллектифф :)
Обожаю советчицу, список Форбс, первая десятка :) и на рынке никто ничего не покупает, и Турция - полный зашквар :)
Обожаю советчицу, список Форбс, первая десятка :) и на рынке никто ничего не покупает, и Турция - полный зашквар :)
но на рынке реально покупать плохо. цены там зачастую дороже, чем в магазинах, мерять на холоде очень неприятно, ну и продавцы норовят впихнуть невпихуемое любой ценой
1
Цвіпканя• 25 февраля 2024
Не побачила нічого жахливого, окрім приходу за три хвилини до закриття магазину. Іноді, коли маю час, можу зайти і щось поміняти, не знаю розмірні сітки брендів, навіть голову собі забивати цім не буду, для цього є консультанти, які підходять з фразою, чим допомогти, в цьому бачу допомогу. Я без вас можу взяти річ та віднести її до примірочної, а потім на касу, для цього ви не потрібні. Не вивішую правильно приміряні речі, просто, вдягнула на вішачки та винесла з примірочної, поняття не маю, як у вас правильно. В мене купа взуття, але Адідас і конвера купую для колекції і да, іноді питаю в чоловіка, вони мені треба, бо не боса ходу. Зазвичай, якщо рідка модель, купую. Одного не розумію, ви працюєте з людьми, вони різні, це нормально, да робота важка, щоб не говорили, її погано цінять, теж з людьми працюю, але то ваш вибір. Тут у кого гроші, тот головний, не було б дивних покупців, ваша послуга, не мала б сенсу.
2
Шукаю трусики• 25 февраля 2024
Ответ дляСоседушка
Мені ще Вайкікі подобається, там дівчата по вуха зайняті розвішуванням та розкладанням товару, покупець сам собі режисер.
Там інша крайність, питаєш, а продавець морозиться. Шукала штани. Показали полицю десь ’отам’. Дивлюся, ну не бачу штанів, одні кофти складені. Щк раз перепитую, невдоволена продавець дістає десь з низу полиці штани, які в складеному вигляді не сильно від кофт наверху і відрізняються
Цвіпканя• 25 февраля 2024
Ще додам, якщо хочете бути стилістом, в мене сестра працює в цій сфері, там клієнти ще прибабахнутіші.
3
Творю чудеса• 25 февраля 2024
Ви обслуговуючий персонал, відповідне відношення і ставлення. Отримайте освіту, будете на більш кваліфікованій роботі працювати, буде більше поваги.. До свого магазину Вам ще, як до неба рачки! Вам би розвиватися, читати, займіться самоосвітою, якщо навчання у вузі не тягнете.
2
2
5
2
Цвіпканя• 25 февраля 2024
Ответ дляВиправлялочка
То ви ж в майбутньому хочете свій магазин от і розвивайтесь. Насправді всі оці люди які до вам заходять вони потенційні покупці. Будучи продавцем до мене приходили просто подивитись і грошей казали, що немає, але потім купували і гроші на карту їм скидали. Самі, їх ніхто не укатував, як люблять говорити і не впихували. Якщо до людей добре відноситись то вони самі приймають позитивне рішення. Я сама не люблю навзувань і з іншими ніколи так не робила.
Я сама така, що можу просто зайти глянуть, але як те що треба відразу куплю, бо часу швендять по магазинам немає тому я все оптимізую, якщо вони беру навіть якщо не планувала.
Так з людьми важко, бо є деякі енормальні, але відноситесь до клієнтів з повагою і любов´ю і той хто сьогодні намотав вам трафік зробить касу вам завтра.
Я сама така, що можу просто зайти глянуть, але як те що треба відразу куплю, бо часу швендять по магазинам немає тому я все оптимізую, якщо вони беру навіть якщо не планувала.
Так з людьми важко, бо є деякі енормальні, але відноситесь до клієнтів з повагою і любов´ю і той хто сьогодні намотав вам трафік зробить касу вам завтра.
Працювала студенткою в Пазоліні, було таке, що приходили через півроку саме до мене за парою взуття, коли були знижки та назбирали грошей. Ще деякий час вчилась закордоном працювала в бутіку Герлен, в них нормальна практика, десять разів прийти прицілитись, спитати, коли буде найдешевше.
2
Зараз на дієті• 25 февраля 2024
Ответ дляЧерговий по кухні
Ой, я в Братиславе наблюдала как охранник вернул девушку и заставил развесить купу вещей, которые она просто намеряла и бросила в кабинке. Девушка подруге возмущалась , что у них в Киеве такого нет, это обязанность консультантов.
Якийсь дивний магазин в Братиславі) зайдіть, до прикладу, в Бершку. Там міряють по 10 речей, виносять і залишають на столику консультантам, які це все складають, відповідають на ваші питання, допомагають з розміром, посміхаються, не стоять над душею з питаннями: чим можу вам допомогти . Автору точно не варто у сфері обслуговування працювати.
2
Голубка миру• 25 февраля 2024
Во-первых, люди тупые в большинстве, а не только покупатели.Просто одна извилина в головах.
Во-вторых, им наплевать где бирка, какой трафик и как вы домой поедете.Им вообще наплевать.Совсем.
Примите эти две истины или не работайте с людьми.Когда ты смотришь на этих чудесатых чудаков на букву м и не ждешь от них поведения английских лордов, то все проще.
Во-вторых, им наплевать где бирка, какой трафик и как вы домой поедете.Им вообще наплевать.Совсем.
Примите эти две истины или не работайте с людьми.Когда ты смотришь на этих чудесатых чудаков на букву м и не ждешь от них поведения английских лордов, то все проще.
3
2
3
Та не реву я• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
Ви знаєте що у кожного бренду своя розмірна сітка. І те що в одного М в іншого може бути S.
всегдаДаДа• 25 февраля 2024
Ответ длямладокошкина
Помню на Барабашова, год где-то 2007. Подходим к контейнеру, кофточки висят на всю его высоту. Прошу продавца показать вон ту кофточку (на самом верху висела). Продавец берёт палку с крючком и говорит-буду её снимать, если купите, если вам просто посмотреть, то снимать не буду))
Ой, я на рынке не была уже лет 10 точно.
Но помню, страшно было даже заходить на рынок. Ты просто заворачиваешь в ряд, а там в ряд стоят эти продавцы, сразу набрасываются на тебя из далека. Мол ’купииии’. И смотреть нельзя. Вот за 5 метров до контейнера надо кричать ’дайте мне вон ту кофточку, я куплю ее не глядя’
при чем купить нужно у всех продавцов сразу!
Но помню, страшно было даже заходить на рынок. Ты просто заворачиваешь в ряд, а там в ряд стоят эти продавцы, сразу набрасываются на тебя из далека. Мол ’купииии’. И смотреть нельзя. Вот за 5 метров до контейнера надо кричать ’дайте мне вон ту кофточку, я куплю ее не глядя’
при чем купить нужно у всех продавцов сразу!
5
Творю чудеса• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
Для чого Ви тоді там потрібні?
4
Виправлялочка• 25 февраля 2024
Ответ дляЦвіпканя
Працювала студенткою в Пазоліні, було таке, що приходили через півроку саме до мене за парою взуття, коли були знижки та назбирали грошей. Ще деякий час вчилась закордоном працювала в бутіку Герлен, в них нормальна практика, десять разів прийти прицілитись, спитати, коли буде найдешевше.
Це абсолютно нормально. Клієнт платить свої гроші і має право вибрати те що хоче, коли хоче і як хоче. І клієнти які отримують сервіс повертаються ще і ще. А які отримують автора, обходять стороною.
2
всегдаДаДа• 25 февраля 2024
Ответ дляТа не реву я
Ви знаєте що у кожного бренду своя розмірна сітка. І те що в одного М в іншого може бути S.
Так и есть. У меня размер С. Даже ХС.
Пальто почему то я купила размера М. Очень удивилась, но оно на меня село идеально.
Пальто почему то я купила размера М. Очень удивилась, но оно на меня село идеально.
Капуста Маша• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
Ви самі собі суперечите.
На клієнтку, якій потрібні костюми ображаєтеся, бо відмовилася від допомоги чи консультації. А на клієнтів, які щось запитують і потребують допомоги (розмір на бірці, куди покласти приміряні речі) ображаєтеся, бо посміли вас потурбувати.
Мрієте бути стилістом в бутіку, але не зобов´язані визначати розмір. Це як?
Не ображайтеся, але по такому ставленні до клієнтів місце хіба що на ринку, там вголос ображаються, якщо приміряєш і не купиш.
Я в онлайн продажах працюю, насправді саме тупих клієнтів мало. Є з претензіями, не ввічливі і хамовиті, але не тупі.
І так, мій шеф у вашій ситуації сказав би, що причина в продавцях, які не вміють знайти підхід до клієнтів та зацікавити.
На клієнтку, якій потрібні костюми ображаєтеся, бо відмовилася від допомоги чи консультації. А на клієнтів, які щось запитують і потребують допомоги (розмір на бірці, куди покласти приміряні речі) ображаєтеся, бо посміли вас потурбувати.
Мрієте бути стилістом в бутіку, але не зобов´язані визначати розмір. Це як?
Не ображайтеся, але по такому ставленні до клієнтів місце хіба що на ринку, там вголос ображаються, якщо приміряєш і не купиш.
Я в онлайн продажах працюю, насправді саме тупих клієнтів мало. Є з претензіями, не ввічливі і хамовиті, але не тупі.
І так, мій шеф у вашій ситуації сказав би, що причина в продавцях, які не вміють знайти підхід до клієнтів та зацікавити.
6
ЛолитаНеРазлита• 25 февраля 2024
Ответ длятогдалия
А ще в декотрих магазинах, наприклад, в нас в олко, продавці як яструби за тобою ходять, не встигнеш взяти якусь річ в руки, вона вже хоче її в примірочну нести. Обходжу цей магазин сотими дорогами, терпіти не можу такий нав´язливий ´сервіс´, як на базарі
Так, мені теж не подобається, коли за мною ходять по кроках
Цвіпканя• 25 февраля 2024
Ответ дляВиправлялочка
Це абсолютно нормально. Клієнт платить свої гроші і має право вибрати те що хоче, коли хоче і як хоче. І клієнти які отримують сервіс повертаються ще і ще. А які отримують автора, обходять стороною.
Мені запам´ятався дідусь, француз, який ходив майже щодня просто поговорити та понюхати Елісейські поля, але коли був різдвяний сейл, купив флакон парфумів для дружини.
9
Радість моя• 25 февраля 2024
Мене більше всього здивувало ваше ’з печери повилазили’. Серйозно? Це ваш перший тц у якому ви були? Зазвичай при виході із примірочних є вішаки для одягу, де його можна залишити! Знаю, тому що залишила одяг у примірочній і мені зробили зауваження.
Первая ласточка инфляции• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
Для чего тогда девка-продавец?
Сами подошли, выбрали, померяли, просканировали, оплатили.
Не будете вы работать в брендовом магазине. Потому что ленивое хамло.
Сами подошли, выбрали, померяли, просканировали, оплатили.
Не будете вы работать в брендовом магазине. Потому что ленивое хамло.
3
Та не реву я• 25 февраля 2024
Ответ длявсегдаДаДа
Так и есть. У меня размер С. Даже ХС.
Пальто почему то я купила размера М. Очень удивилась, но оно на меня село идеально.
Пальто почему то я купила размера М. Очень удивилась, но оно на меня село идеально.
В мене верх це Л, низ це С. Дуже важко знайти для себе одяг через розмір грудей.
СережкинаЯ• 25 февраля 2024
Ответ дляparele
А Вы там для чего стоите?)
Профессиональные продавцы на глаз размер определяют.
А на бирках размеры не всегда соответствуют размерной сетке.
Профессиональные продавцы на глаз размер определяют.
А на бирках размеры не всегда соответствуют размерной сетке.
Тем более украинские размеры не соответствуют западным.
Я ,например, не знаю размер джинсов иностранный, у меня наш 48
Я ,например, не знаю размер джинсов иностранный, у меня наш 48
Цвіпканя• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
Бірки потрібні для вас, щоб ви добре орієнтувались у розмірних сітках брендів і вразі чого, могли якісно проконсультувати клієнта, ви ж стилістом хочете працювати. Маєте орієнтуватись в бірках, посадці на типи різних фігур, довжинах, візуалізації на фігурах певних моделей. А також знати територіальний попит та тренди.
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу