Сонячний зайчик• Изменено 25 февраля 2024
Чому більшість відвідувачів у магазинах такі тупі...
Я працюю консультантом в магазині одягу майже півроку. Робота подобається, я свідомо туди пішла. В майбутньому хочу працювати в брендовому бутику/дизайнерському шоурумі, бути стилістом, мати свій магазин. Але зараз не про це.
Коли йшла на роботу, розуміла, що люди бувають різні. Але стільки дурнуватих кадрів трапляється, це жесть. Не вітаються у відповідь (хоча до цього швидко звикаєш).
Заходять, щоби зайти, бо магазин у великому ТРЦ і багато людей просто ’вбивають час’, але наматують нам цим трафік (керівники слідкують скільки людей зайшло і скільки купили).
Запитують ціну або розмір замість того, щоби пошукати бірку.
Питають, який розмір підійде на них. А до цього як ви одяг купували? Чи може я маю вас обміряти сантиметром?
Думають, що ціну встановлюють продавці, і питають чому на брак така маленька знижка і чому ми не можемо зробити тут і зараз нижчу вартість.
Кажуть, що нічого не треба, і тут же дівчина дивиться штани і піджаки і каже своєму хлопцю: ’мені треба костюм’. То я тобі костюми не покажу, чи що?
Міряються задля розваги, а ще гірше — коли міряють величезну купу речей, задають купу питаннь, просять поради як воно виглядає на них, і у підсумку не купують НІЧОГО. І лишають цю всю купу вивернутою і не поскладаною. Або якщо повішали на вішачки, то неправильно, все одно потім переробляти.
Ті, хто запитують, де можна залишити поміряні речі, взагалі наче повилазили з печери. В магаини ніколи не ходили, чи як? Ми прибираємо у примірочних, це логічно. Нє, воно ту купу тримає в руках, вже немає іншого виходу ніж забрати цю купу в людини, і ти мало того що бігаєш шукаєш іншому клієнту якусь річ, так ще і цю купу маєш втримати і десь покласти.
Найбільш бісяча категорія — ті, хто приходять за 5 хвилин до закриття магазину (а то і за 3). Одна дівка просто хотіла помірятись, навіть нічого не купувати. Невже незрозуміло, що за 3 хв нічого вже не встигнути і каса вже закрита? Якщо вона розраховувала лишитись після 22:00, коли все зачиняється, то вважала, що продавці її, королеву, чекатимуть? Ну звісно, ми ж не хочемо додому, а транспорт і вночі кожні 5 хвилин їздить, ага. Якби не мій тато на машині, не знаю, як би я діставалась додому, особливо на вихідних.
Люди, будьте розуміючими, ми працюємо в сфері обслуговування, але нічого вам не повинні, те що ’клієнт завжди правий’ — давно розвіяний міф, ми теж люди і можемо помилятись, втомитись і маємо право піти додому вчасно. Ми головніші в магазині, а не ви, бо ми знаємо все про товар і його особливості і допомагаємо отримати вам те, що потрібно. Якщо ви звісно прийшли з конкретною метою.
Коли йшла на роботу, розуміла, що люди бувають різні. Але стільки дурнуватих кадрів трапляється, це жесть. Не вітаються у відповідь (хоча до цього швидко звикаєш).
Заходять, щоби зайти, бо магазин у великому ТРЦ і багато людей просто ’вбивають час’, але наматують нам цим трафік (керівники слідкують скільки людей зайшло і скільки купили).
Запитують ціну або розмір замість того, щоби пошукати бірку.
Питають, який розмір підійде на них. А до цього як ви одяг купували? Чи може я маю вас обміряти сантиметром?
Думають, що ціну встановлюють продавці, і питають чому на брак така маленька знижка і чому ми не можемо зробити тут і зараз нижчу вартість.
Кажуть, що нічого не треба, і тут же дівчина дивиться штани і піджаки і каже своєму хлопцю: ’мені треба костюм’. То я тобі костюми не покажу, чи що?
Міряються задля розваги, а ще гірше — коли міряють величезну купу речей, задають купу питаннь, просять поради як воно виглядає на них, і у підсумку не купують НІЧОГО. І лишають цю всю купу вивернутою і не поскладаною. Або якщо повішали на вішачки, то неправильно, все одно потім переробляти.
Ті, хто запитують, де можна залишити поміряні речі, взагалі наче повилазили з печери. В магаини ніколи не ходили, чи як? Ми прибираємо у примірочних, це логічно. Нє, воно ту купу тримає в руках, вже немає іншого виходу ніж забрати цю купу в людини, і ти мало того що бігаєш шукаєш іншому клієнту якусь річ, так ще і цю купу маєш втримати і десь покласти.
Найбільш бісяча категорія — ті, хто приходять за 5 хвилин до закриття магазину (а то і за 3). Одна дівка просто хотіла помірятись, навіть нічого не купувати. Невже незрозуміло, що за 3 хв нічого вже не встигнути і каса вже закрита? Якщо вона розраховувала лишитись після 22:00, коли все зачиняється, то вважала, що продавці її, королеву, чекатимуть? Ну звісно, ми ж не хочемо додому, а транспорт і вночі кожні 5 хвилин їздить, ага. Якби не мій тато на машині, не знаю, як би я діставалась додому, особливо на вихідних.
Люди, будьте розуміючими, ми працюємо в сфері обслуговування, але нічого вам не повинні, те що ’клієнт завжди правий’ — давно розвіяний міф, ми теж люди і можемо помилятись, втомитись і маємо право піти додому вчасно. Ми головніші в магазині, а не ви, бо ми знаємо все про товар і його особливості і допомагаємо отримати вам те, що потрібно. Якщо ви звісно прийшли з конкретною метою.
показать весь текст
31
1
15
1
84
316
Единорог помог• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Дякую, сама розберуся, що моє. Є і вдячні клієнти. І я ніколи не дозволяю собі хамство. Завжди стресостійка. Форум для висловлення думок, я висловила те що накипіло
Автор, вы плохо знаете жизнь. Никогда не ищите сочувствия на советчице :))
1
2
4
Виправлялочка• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Потім коли керівництво буде казати що продажів мало, а людей багато, я на вас подивлюсь
То ви ж в майбутньому хочете свій магазин от і розвивайтесь. Насправді всі оці люди які до вам заходять вони потенційні покупці. Будучи продавцем до мене приходили просто подивитись і грошей казали, що немає, але потім купували і гроші на карту їм скидали. Самі, їх ніхто не укатував, як люблять говорити і не впихували. Якщо до людей добре відноситись то вони самі приймають позитивне рішення. Я сама не люблю навзувань і з іншими ніколи так не робила.
Я сама така, що можу просто зайти глянуть, але як те що треба відразу куплю, бо часу швендять по магазинам немає тому я все оптимізую, якщо вони беру навіть якщо не планувала.
Так з людьми важко, бо є деякі енормальні, але відноситесь до клієнтів з повагою і любов´ю і той хто сьогодні намотав вам трафік зробить касу вам завтра.
Я сама така, що можу просто зайти глянуть, але як те що треба відразу куплю, бо часу швендять по магазинам немає тому я все оптимізую, якщо вони беру навіть якщо не планувала.
Так з людьми важко, бо є деякі енормальні, але відноситесь до клієнтів з повагою і любов´ю і той хто сьогодні намотав вам трафік зробить касу вам завтра.
11
ОдинРазНадетое• 25 февраля 2024
Ответ дляКидстаффовна
Это был мой муж 100%
Как по мне самый классный клиент, он не любит долгих разговоров, готов платить за то что ему навязали и уверен, что плохого не посоветуют)
Как по мне самый классный клиент, он не любит долгих разговоров, готов платить за то что ему навязали и уверен, что плохого не посоветуют)
Ми таким в основному продавали версаче брайт крістал. Якщо вам не сподобалось, пробачте😁
17
Черговий по кухні• 25 февраля 2024
Ой, я в Братиславе наблюдала как охранник вернул девушку и заставил развесить купу вещей, которые она просто намеряла и бросила в кабинке. Девушка подруге возмущалась , что у них в Киеве такого нет, это обязанность консультантов.
2
8
6
Анонимус Я• 25 февраля 2024
Ответ дляЕдинорог помог
Автор, вы плохо знаете жизнь. Никогда не ищите сочувствия на советчице :))
Сочувствие? Так она сама всех обозвала своей темой. Недоконсультант🤣🤣
1
11
1
Сіточка• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Потім коли керівництво буде казати що продажів мало, а людей багато, я на вас подивлюсь
Продажів мало, бо дехто клієнтів тупими називає. Краще б ваші керівники не в відслідковування трафіку вкладали кошти, а в таємних покупців. Щоб консультантів, які покупців називають ’воно’, не було в магазині взагалі.
1
24
Кидстаффовна• 25 февраля 2024
Ответ дляОдинРазНадетое
Ми таким в основному продавали версаче брайт крістал. Якщо вам не сподобалось, пробачте😁
У меня мисты вс - 6 штук с 14 февраля, потому что он не мог определиться с запахом, а как ему сказали все девушки мечтают о них)
9
ЭтаваНиМожетБыть• 25 февраля 2024
Ответ дляЧерговий по кухні
Ой, я в Братиславе наблюдала как охранник вернул девушку и заставил развесить купу вещей, которые она просто намеряла и бросила в кабинке. Девушка подруге возмущалась , что у них в Киеве такого нет, это обязанность консультантов.
угу, и половину засрала тоналкой скорее всего.
3
4
ЛолитаНеРазлита• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
А для чого консультанти чи продавці в залі, якщо покупець сам має взяти потрібний розмір і потім сам акуратно повісити правильно (!) приміряний одяг на плічка? А, вибачте, я ж забула, що він обовʼязково має його придбати.
Так?
Так?
12
1
4
ОдинРазНадетое• 25 февраля 2024
Ответ дляКидстаффовна
У меня мисты вс - 6 штук с 14 февраля, потому что он не мог определиться с запахом, а как ему сказали все девушки мечтают о них)
От просто ідеальний покупець!😉
МамОмужа• 25 февраля 2024
А чому ви така не клієнторієнтована?
Мабуть вам би спочатку до психолога, а потім повчитися ще на консультанта... шось ви недотягуєте на профі
Мабуть вам би спочатку до психолога, а потім повчитися ще на консультанта... шось ви недотягуєте на профі
Весотехник• 25 февраля 2024
Ответ дляparele
Не будет у Вас своего магазина)
и стилистом тоже не быть))
всегдаДаДа• 25 февраля 2024
Я здороваюсь один раз, и то неохотно.
Захожу в магазин. В своих мыслях, молча, чтобы убить время и отвлечься от своих проблем, что то посмотреть. Если что то понравится - может даже и купить.
Никого не трогаю. Хочу молча зайти, тихонько посмотреть и выйти.
В зале стоит 4-5 консультантов.
КАЖДАЯ с тобой здоровается. ЗАЧЕМ это?
Потом к тебе подходит одна и начинает навязчиво спрашивать что мне нужно, какой размер, начинает предлагать другие модели..
КАРЛ! Я не прошу модели,размер, цвет итд.
Я зашла молча посмотреть товар.
Зачем мне 5 ваших здрасьте?
Захожу в магазин. В своих мыслях, молча, чтобы убить время и отвлечься от своих проблем, что то посмотреть. Если что то понравится - может даже и купить.
Никого не трогаю. Хочу молча зайти, тихонько посмотреть и выйти.
В зале стоит 4-5 консультантов.
КАЖДАЯ с тобой здоровается. ЗАЧЕМ это?
Потом к тебе подходит одна и начинает навязчиво спрашивать что мне нужно, какой размер, начинает предлагать другие модели..
КАРЛ! Я не прошу модели,размер, цвет итд.
Я зашла молча посмотреть товар.
Зачем мне 5 ваших здрасьте?
4
32
2
жижифреймут• 25 февраля 2024
Якщо це не тролінг, то дуже добре пояснює, чому у нас такий жах у сфері обслуговування.
Але мені здається, що всеж тролінг від покупця, якого дістали незрозумілі рітуали, які примушують виконувати продавців власники багатьох мереж.
Але мені здається, що всеж тролінг від покупця, якого дістали незрозумілі рітуали, які примушують виконувати продавців власники багатьох мереж.
7
автор
Сонячний зайчик
• 25 февраля 2024
Ответ дляЕдинорог помог
Автор, вы плохо знаете жизнь. Никогда не ищите сочувствия на советчице :))
А я перший раз зайшла і щось написала. Всім цьом, більше не вернуся🤣💋
3
1
5
1
Единорог помог• 25 февраля 2024
Ответ дляАнонимус Я
Сочувствие? Так она сама всех обозвала своей темой. Недоконсультант🤣🤣
По хорошему, ей надо было написать ’работа в торговле - это не мое, мне не подходит’, но тогда не было бы опуса.
1
тогдалия• 25 февраля 2024
Ответ дляЛолитаНеРазлита
Скажу, як покупець
1. Мені не зрозумілі ці вітання від продавців, тому я можу просто кивнути у відповідь. А можу пройти повз
2. Розмір запитую в тих магазинах, де ніколи нічого не купляла, розмірні сітки можуть відрізнятись. Якось зайшла у Vovk, кажу хочу приміряти жакет як на вітрині. Продавець мені пропонує L, в мене очі 👀 на лоб лізуть. Перепитую чи дійсно пропонує, чи обмовилась? У відповідь а ви XL зочете, не потрібно, в нас повномірні моделі. В результаті купила жакет S. Дівчина 5 раз вибачалась, бачте куртка в мене обʼємна 🤦♀️
3. Я можу переміряти 10 речей, однакових в різному кольорі та розмірі і нічого не купити. ЦЕ МОЄ ПРАВО не купляти річ, якщо вона мені не підійшла.
4. Іноді у примірочних висять речі і не зрозуміло, чи то вона зайнята та примірочна і ще хтось вернеться, чи то не встигли прибрати. Тому зніміть корону і робіть свою справу. Покупці теж люди, теж стомлюється і теж мають право вибору не купити приміряний одяг
1. Мені не зрозумілі ці вітання від продавців, тому я можу просто кивнути у відповідь. А можу пройти повз
2. Розмір запитую в тих магазинах, де ніколи нічого не купляла, розмірні сітки можуть відрізнятись. Якось зайшла у Vovk, кажу хочу приміряти жакет як на вітрині. Продавець мені пропонує L, в мене очі 👀 на лоб лізуть. Перепитую чи дійсно пропонує, чи обмовилась? У відповідь а ви XL зочете, не потрібно, в нас повномірні моделі. В результаті купила жакет S. Дівчина 5 раз вибачалась, бачте куртка в мене обʼємна 🤦♀️
3. Я можу переміряти 10 речей, однакових в різному кольорі та розмірі і нічого не купити. ЦЕ МОЄ ПРАВО не купляти річ, якщо вона мені не підійшла.
4. Іноді у примірочних висять речі і не зрозуміло, чи то вона зайнята та примірочна і ще хтось вернеться, чи то не встигли прибрати. Тому зніміть корону і робіть свою справу. Покупці теж люди, теж стомлюється і теж мають право вибору не купити приміряний одяг
А ще в декотрих магазинах, наприклад, в нас в олко, продавці як яструби за тобою ходять, не встигнеш взяти якусь річ в руки, вона вже хоче її в примірочну нести. Обходжу цей магазин сотими дорогами, терпіти не можу такий нав´язливий ´сервіс´, як на базарі
7
Харчовий тріль• 25 февраля 2024
Ого, писал делитант
Отвечаю на некоторые вопросы:
1. Запитують ціну або розмір замість того, щоби пошукати бірку - считайте вы словили золотую рыбку, эти люди спрашивают цену, потому что у них овердофига денег и они могут купить любую вещь в магазине, они ценят свое время, приходят именно за конкретной покупкой, а не порыскать в тонне вещей. И такие люди не делают возврат, потому что вещи для них это вещи, не имеют ценности, тратят деньги легко
2. Питають, який розмір підійде на них. А до цього як ви одяг купували? Чи може я маю вас обміряти сантиметром? - а вам сложно подсказать с размерным рядом? У всех он разный! Итальянские размеры одежды вообще фиг поймешь какие заказывать, если впервые
3. Кажуть, що нічого не треба, і тут же дівчина дивиться штани і піджаки і каже своєму хлопцю: ’мені треба костюм’. - просто люди хотят чтоб вы от них отцепились. Нравится политика Зары, никто не задрачивает и не смотрит даже на тебя в магазине.
4. ще гірше — коли міряють величезну купу речей, - у меня нестандартная фигура, на меня все огромное или сидит плохо, поэтому чтоб найти вещь нужно перемерить весь магазин.
5. Ті, хто запитують, де можна залишити поміряні речі, взагалі наче повилазили з печери- в большинстве магазинов возле примерочной стоит рейл, куда все модно сложить. Бесят магазины, в которых такого нет. И если человек забрел в такой магазин, не удивляйтесь! Лучше поставьте рядом с примерочными рейл или стол, куда люди будут класть вещи, потому что я не захожу в примерочные где висят чужие шмотки.
6. Ми головніші в магазині, а не ви, - ну тут и нечего добавить. Сиди королева себе главная без клиентов и соси лапу
Отвечаю на некоторые вопросы:
1. Запитують ціну або розмір замість того, щоби пошукати бірку - считайте вы словили золотую рыбку, эти люди спрашивают цену, потому что у них овердофига денег и они могут купить любую вещь в магазине, они ценят свое время, приходят именно за конкретной покупкой, а не порыскать в тонне вещей. И такие люди не делают возврат, потому что вещи для них это вещи, не имеют ценности, тратят деньги легко
2. Питають, який розмір підійде на них. А до цього як ви одяг купували? Чи може я маю вас обміряти сантиметром? - а вам сложно подсказать с размерным рядом? У всех он разный! Итальянские размеры одежды вообще фиг поймешь какие заказывать, если впервые
3. Кажуть, що нічого не треба, і тут же дівчина дивиться штани і піджаки і каже своєму хлопцю: ’мені треба костюм’. - просто люди хотят чтоб вы от них отцепились. Нравится политика Зары, никто не задрачивает и не смотрит даже на тебя в магазине.
4. ще гірше — коли міряють величезну купу речей, - у меня нестандартная фигура, на меня все огромное или сидит плохо, поэтому чтоб найти вещь нужно перемерить весь магазин.
5. Ті, хто запитують, де можна залишити поміряні речі, взагалі наче повилазили з печери- в большинстве магазинов возле примерочной стоит рейл, куда все модно сложить. Бесят магазины, в которых такого нет. И если человек забрел в такой магазин, не удивляйтесь! Лучше поставьте рядом с примерочными рейл или стол, куда люди будут класть вещи, потому что я не захожу в примерочные где висят чужие шмотки.
6. Ми головніші в магазині, а не ви, - ну тут и нечего добавить. Сиди королева себе главная без клиентов и соси лапу
3
1
21
2
ОйЙой• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Дякую, сама розберуся, що моє. Є і вдячні клієнти. І я ніколи не дозволяю собі хамство. Завжди стресостійка. Форум для висловлення думок, я висловила те що накипіло
Не буде у вас магазину,, тому що ви зрозумієте що це опа. І добре. Я продавець одягу, так фігня. Учіться відсіювати просто туристів. Питання про примірку багато проясніють. Якщо не буде міряти, на вихід і все. Купують 10 відсотків із всіх
1
6
2
Единорог помог• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
А я перший раз зайшла і щось написала. Всім цьом, більше не вернуся🤣💋
Тут многие обещали уйти и не вернуться, взять хоть Юру (звезда германского ЛГБТ-движения)
7
Весотехник• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Дякую, сама розберуся, що моє. Є і вдячні клієнти. І я ніколи не дозволяю собі хамство. Завжди стресостійка. Форум для висловлення думок, я висловила те що накипіло
вам накипіли ЗВИЧАЙНІ речі в роботі продавця)
Підкреслюю - звичайні. Це все рівно, що пожежник би причитав, що йому пожежі доводиться гасити.
І це не щоб звинуватити вас у чомусь, а щоб звернути вашу увагу на те, що при таких умовах у вас дуже швидко настане емоційне вигорання. І ви все рівно не зможете там працювати.
Підкреслюю - звичайні. Це все рівно, що пожежник би причитав, що йому пожежі доводиться гасити.
І це не щоб звинуватити вас у чомусь, а щоб звернути вашу увагу на те, що при таких умовах у вас дуже швидко настане емоційне вигорання. І ви все рівно не зможете там працювати.
9
Кидстаффовна• 25 февраля 2024
Ответ дляОдинРазНадетое
От просто ідеальний покупець!😉
И консультант красавчик)
ЛолитаНеРазлита• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Потім коли керівництво буде казати що продажів мало, а людей багато, я на вас подивлюсь
То претензії керівництву, а не покупцям. Мені якось в спортивному магазі не зняли на сумці магніт. Задзвенів на виході. Три магніти зняли, а четвертий не побачили. Продавець чисто по людські попросив пройти нахилившись під рамкою і я це зробила, бо по-людські попросив, бо ставлення до покупця нормальне
Черговий по кухні• 25 февраля 2024
Если кто был за границей , то могли заметить , что никто сломя голову не бежит к покупателям, а если что-то просишь - то все нехотя это делают или просто ответят- нет. Это только у нас такое поповылизывание клиентам. Но зато там никто не заморачивается с обменом, можно купить в одном городе, обменять или вернуть в другом.
4
Вакцениро Вона• 25 февраля 2024
Ответ дляЯблокоРаздора
Скажем правду, автор. Вы прям не блещете тоже. Но для сферы обслуживания окнорм. Пооботретесь, устанете лонгриды писать, мож и замуж наконец возьмут. А там и свекровь, дети, выбросите эту мелкую склочность из занятой нормальными вопросами головы.
одразу видно жінку з рашкі точніше совєтів
8
Весотехник• 25 февраля 2024
Ответ дляparele
Удалено администрацией...
та ні) стільки експресії на замовлення з себе не видавиш))
ОйЙой• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Я нікого не ганяю🥰
Бірки і вгадати розмір це ваш обов´язок. Але дуже багато неадекватів,я буду звільнятися.Нічого не заробишь
Цветов Мне срочно• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
В бутіку буде набагато ’важче’
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу