sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Заказы и покупки - Спорные ситуации
anonim_118
Сонячний зайчик• Изменено 25 февраля 2024

Чому більшість відвідувачів у магазинах такі тупі...

Я працюю консультантом в магазині одягу майже півроку. Робота подобається, я свідомо туди пішла. В майбутньому хочу працювати в брендовому бутику/дизайнерському шоурумі, бути стилістом, мати свій магазин. Але зараз не про це.

Коли йшла на роботу, розуміла, що люди бувають різні. Але стільки дурнуватих кадрів трапляється, це жесть. Не вітаються у відповідь (хоча до цього швидко звикаєш).
Заходять, щоби зайти, бо магазин у великому ТРЦ і багато людей просто ’вбивають час’, але наматують нам цим трафік (керівники слідкують скільки людей зайшло і скільки купили).
Запитують ціну або розмір замість того, щоби пошукати бірку.
Питають, який розмір підійде на них. А до цього як ви одяг купували? Чи може я маю вас обміряти сантиметром?
Думають, що ціну встановлюють продавці, і питають чому на брак така маленька знижка і чому ми не можемо зробити тут і зараз нижчу вартість.
Кажуть, що нічого не треба, і тут же дівчина дивиться штани і піджаки і каже своєму хлопцю: ’мені треба костюм’. То я тобі костюми не покажу, чи що?
Міряються задля розваги, а ще гірше — коли міряють величезну купу речей, задають купу питаннь, просять поради як воно виглядає на них, і у підсумку не купують НІЧОГО. І лишають цю всю купу вивернутою і не поскладаною. Або якщо повішали на вішачки, то неправильно, все одно потім переробляти.
Ті, хто запитують, де можна залишити поміряні речі, взагалі наче повилазили з печери. В магаини ніколи не ходили, чи як? Ми прибираємо у примірочних, це логічно. Нє, воно ту купу тримає в руках, вже немає іншого виходу ніж забрати цю купу в людини, і ти мало того що бігаєш шукаєш іншому клієнту якусь річ, так ще і цю купу маєш втримати і десь покласти.
Найбільш бісяча категорія — ті, хто приходять за 5 хвилин до закриття магазину (а то і за 3). Одна дівка просто хотіла помірятись, навіть нічого не купувати. Невже незрозуміло, що за 3 хв нічого вже не встигнути і каса вже закрита? Якщо вона розраховувала лишитись після 22:00, коли все зачиняється, то вважала, що продавці її, королеву, чекатимуть? Ну звісно, ми ж не хочемо додому, а транспорт і вночі кожні 5 хвилин їздить, ага. Якби не мій тато на машині, не знаю, як би я діставалась додому, особливо на вихідних.
Люди, будьте розуміючими, ми працюємо в сфері обслуговування, але нічого вам не повинні, те що ’клієнт завжди правий’ — давно розвіяний міф, ми теж люди і можемо помилятись, втомитись і маємо право піти додому вчасно. Ми головніші в магазині, а не ви, бо ми знаємо все про товар і його особливості і допомагаємо отримати вам те, що потрібно. Якщо ви звісно прийшли з конкретною метою.
показать весь текст
like 31 heart 1 dislike 15 pouting_face 1 face_with_tears_of_joy 84 woman_facepalming 316
455 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
|« «» »|
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 16
anonim_142
Единорог помог• 25 февраля 2024
61
Ответ дляСонячний зайчик
Дякую, сама розберуся, що моє. Є і вдячні клієнти. І я ніколи не дозволяю собі хамство. Завжди стресостійка. Форум для висловлення думок, я висловила те що накипіло
Автор, вы плохо знаете жизнь. Никогда не ищите сочувствия на советчице :))
woman_facepalming 1 like 2 dislike 4
anonim_79
Виправлялочка• 25 февраля 2024
62
Ответ дляСонячний зайчик
Потім коли керівництво буде казати що продажів мало, а людей багато, я на вас подивлюсь
То ви ж в майбутньому хочете свій магазин от і розвивайтесь. Насправді всі оці люди які до вам заходять вони потенційні покупці. Будучи продавцем до мене приходили просто подивитись і грошей казали, що немає, але потім купували і гроші на карту їм скидали. Самі, їх ніхто не укатував, як люблять говорити і не впихували. Якщо до людей добре відноситись то вони самі приймають позитивне рішення. Я сама не люблю навзувань і з іншими ніколи так не робила.
Я сама така, що можу просто зайти глянуть, але як те що треба відразу куплю, бо часу швендять по магазинам немає тому я все оптимізую, якщо вони беру навіть якщо не планувала.
Так з людьми важко, бо є деякі енормальні, але відноситесь до клієнтів з повагою і любов´ю і той хто сьогодні намотав вам трафік зробить касу вам завтра.
like 11
anonim_181
ОдинРазНадетое• 25 февраля 2024
63
Ответ дляКидстаффовна
Это был мой муж 100%
Как по мне самый классный клиент, он не любит долгих разговоров, готов платить за то что ему навязали и уверен, что плохого не посоветуют)
Ми таким в основному продавали версаче брайт крістал. Якщо вам не сподобалось, пробачте😁
face_with_tears_of_joy 17
anonim_196
Черговий по кухні• 25 февраля 2024
64
Ой, я в Братиславе наблюдала как охранник вернул девушку и заставил развесить купу вещей, которые она просто намеряла и бросила в кабинке. Девушка подруге возмущалась , что у них в Киеве такого нет, это обязанность консультантов.
like 2 face_with_tears_of_joy 8 woman_facepalming 6
anonim_118
Анонимус Я• 25 февраля 2024
65
Ответ дляЕдинорог помог
Автор, вы плохо знаете жизнь. Никогда не ищите сочувствия на советчице :))
Сочувствие? Так она сама всех обозвала своей темой. Недоконсультант🤣🤣
woman_facepalming 1 like 11 heart 1
anonim_220
Сіточка• 25 февраля 2024
66
Ответ дляСонячний зайчик
Потім коли керівництво буде казати що продажів мало, а людей багато, я на вас подивлюсь
Продажів мало, бо дехто клієнтів тупими називає. Краще б ваші керівники не в відслідковування трафіку вкладали кошти, а в таємних покупців. Щоб консультантів, які покупців називають ’воно’, не було в магазині взагалі.
face_with_tears_of_joy 1 like 24
anonim_135
Кидстаффовна• 25 февраля 2024
67
Ответ дляОдинРазНадетое
Ми таким в основному продавали версаче брайт крістал. Якщо вам не сподобалось, пробачте😁
У меня мисты вс - 6 штук с 14 февраля, потому что он не мог определиться с запахом, а как ему сказали все девушки мечтают о них)
face_with_tears_of_joy 9
anonim_101
ЭтаваНиМожетБыть• 25 февраля 2024
68
Ответ дляЧерговий по кухні
Ой, я в Братиславе наблюдала как охранник вернул девушку и заставил развесить купу вещей, которые она просто намеряла и бросила в кабинке. Девушка подруге возмущалась , что у них в Киеве такого нет, это обязанность консультантов.
угу, и половину засрала тоналкой скорее всего.
face_with_tears_of_joy 3 like 4
anonim_86
ЛолитаНеРазлита• 25 февраля 2024
69
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
А для чого консультанти чи продавці в залі, якщо покупець сам має взяти потрібний розмір і потім сам акуратно повісити правильно (!) приміряний одяг на плічка? А, вибачте, я ж забула, що він обовʼязково має його придбати.
Так?
heart 12 woman_facepalming 1 like 4
anonim_181
ОдинРазНадетое• 25 февраля 2024
70
Ответ дляКидстаффовна
У меня мисты вс - 6 штук с 14 февраля, потому что он не мог определиться с запахом, а как ему сказали все девушки мечтают о них)
От просто ідеальний покупець!😉
anonim_177
МамОмужа• 25 февраля 2024
71
А чому ви така не клієнторієнтована?
Мабуть вам би спочатку до психолога, а потім повчитися ще на консультанта... шось ви недотягуєте на профі
anonim_85
Весотехник• 25 февраля 2024
72
Ответ дляparele
Не будет у Вас своего магазина)
и стилистом тоже не быть))
anonim_63
всегдаДаДа• 25 февраля 2024
73
Я здороваюсь один раз, и то неохотно.
Захожу в магазин. В своих мыслях, молча, чтобы убить время и отвлечься от своих проблем, что то посмотреть. Если что то понравится - может даже и купить.
Никого не трогаю. Хочу молча зайти, тихонько посмотреть и выйти.
В зале стоит 4-5 консультантов.
КАЖДАЯ с тобой здоровается. ЗАЧЕМ это?
Потом к тебе подходит одна и начинает навязчиво спрашивать что мне нужно, какой размер, начинает предлагать другие модели..
КАРЛ! Я не прошу модели,размер, цвет итд.
Я зашла молча посмотреть товар.
Зачем мне 5 ваших здрасьте?
woman_facepalming 4 like 32 face_with_tears_of_joy 2
anonim_170
жижифреймут• 25 февраля 2024
74
Якщо це не тролінг, то дуже добре пояснює, чому у нас такий жах у сфері обслуговування.
Але мені здається, що всеж тролінг від покупця, якого дістали незрозумілі рітуали, які примушують виконувати продавців власники багатьох мереж.
like 7
anonim_118
автор Сонячний зайчик • 25 февраля 2024
75
Ответ дляЕдинорог помог
Автор, вы плохо знаете жизнь. Никогда не ищите сочувствия на советчице :))
А я перший раз зайшла і щось написала. Всім цьом, більше не вернуся🤣💋
face_with_tears_of_joy 3 heart 1 woman_facepalming 5 crying_face 1
anonim_142
Единорог помог• 25 февраля 2024
76
Ответ дляАнонимус Я
Сочувствие? Так она сама всех обозвала своей темой. Недоконсультант🤣🤣
По хорошему, ей надо было написать ’работа в торговле - это не мое, мне не подходит’, но тогда не было бы опуса.
heart 1
anonim_181
ОдинРазНадетое• 25 февраля 2024
77
Автор то троль, але таких як описано, повно.
like 1
anonim_30
тогдалия• 25 февраля 2024
78
Ответ дляЛолитаНеРазлита
Скажу, як покупець
1. Мені не зрозумілі ці вітання від продавців, тому я можу просто кивнути у відповідь. А можу пройти повз
2. Розмір запитую в тих магазинах, де ніколи нічого не купляла, розмірні сітки можуть відрізнятись. Якось зайшла у Vovk, кажу хочу приміряти жакет як на вітрині. Продавець мені пропонує L, в мене очі 👀 на лоб лізуть. Перепитую чи дійсно пропонує, чи обмовилась? У відповідь а ви XL зочете, не потрібно, в нас повномірні моделі. В результаті купила жакет S. Дівчина 5 раз вибачалась, бачте куртка в мене обʼємна 🤦‍♀️
3. Я можу переміряти 10 речей, однакових в різному кольорі та розмірі і нічого не купити. ЦЕ МОЄ ПРАВО не купляти річ, якщо вона мені не підійшла.
4. Іноді у примірочних висять речі і не зрозуміло, чи то вона зайнята та примірочна і ще хтось вернеться, чи то не встигли прибрати. Тому зніміть корону і робіть свою справу. Покупці теж люди, теж стомлюється і теж мають право вибору не купити приміряний одяг
А ще в декотрих магазинах, наприклад, в нас в олко, продавці як яструби за тобою ходять, не встигнеш взяти якусь річ в руки, вона вже хоче її в примірочну нести. Обходжу цей магазин сотими дорогами, терпіти не можу такий нав´язливий ´сервіс´, як на базарі
like 7
anonim_3
Харчовий тріль• 25 февраля 2024
79
Ого, писал делитант
Отвечаю на некоторые вопросы:
1. Запитують ціну або розмір замість того, щоби пошукати бірку - считайте вы словили золотую рыбку, эти люди спрашивают цену, потому что у них овердофига денег и они могут купить любую вещь в магазине, они ценят свое время, приходят именно за конкретной покупкой, а не порыскать в тонне вещей. И такие люди не делают возврат, потому что вещи для них это вещи, не имеют ценности, тратят деньги легко
2. Питають, який розмір підійде на них. А до цього як ви одяг купували? Чи може я маю вас обміряти сантиметром? - а вам сложно подсказать с размерным рядом? У всех он разный! Итальянские размеры одежды вообще фиг поймешь какие заказывать, если впервые
3. Кажуть, що нічого не треба, і тут же дівчина дивиться штани і піджаки і каже своєму хлопцю: ’мені треба костюм’. - просто люди хотят чтоб вы от них отцепились. Нравится политика Зары, никто не задрачивает и не смотрит даже на тебя в магазине.
4. ще гірше — коли міряють величезну купу речей, - у меня нестандартная фигура, на меня все огромное или сидит плохо, поэтому чтоб найти вещь нужно перемерить весь магазин.
5. Ті, хто запитують, де можна залишити поміряні речі, взагалі наче повилазили з печери- в большинстве магазинов возле примерочной стоит рейл, куда все модно сложить. Бесят магазины, в которых такого нет. И если человек забрел в такой магазин, не удивляйтесь! Лучше поставьте рядом с примерочными рейл или стол, куда люди будут класть вещи, потому что я не захожу в примерочные где висят чужие шмотки.
6. Ми головніші в магазині, а не ви, - ну тут и нечего добавить. Сиди королева себе главная без клиентов и соси лапу
heart 3 dislike 1 like 21 face_with_tears_of_joy 2
anonim_28
ОйЙой• 25 февраля 2024
80
Ответ дляСонячний зайчик
Дякую, сама розберуся, що моє. Є і вдячні клієнти. І я ніколи не дозволяю собі хамство. Завжди стресостійка. Форум для висловлення думок, я висловила те що накипіло
Не буде у вас магазину,, тому що ви зрозумієте що це опа. І добре. Я продавець одягу, так фігня. Учіться відсіювати просто туристів. Питання про примірку багато проясніють. Якщо не буде міряти, на вихід і все. Купують 10 відсотків із всіх
face_with_tears_of_joy 1 woman_facepalming 6 like 2
noavatar
Tonya Linde• 25 февраля 2024
81
Ви праві. Так і є.
like 3
anonim_142
Единорог помог• 25 февраля 2024
82
Ответ дляСонячний зайчик
А я перший раз зайшла і щось написала. Всім цьом, більше не вернуся🤣💋
Тут многие обещали уйти и не вернуться, взять хоть Юру (звезда германского ЛГБТ-движения)
face_with_tears_of_joy 7
anonim_85
Весотехник• 25 февраля 2024
83
Ответ дляСонячний зайчик
Дякую, сама розберуся, що моє. Є і вдячні клієнти. І я ніколи не дозволяю собі хамство. Завжди стресостійка. Форум для висловлення думок, я висловила те що накипіло
вам накипіли ЗВИЧАЙНІ речі в роботі продавця)
Підкреслюю - звичайні. Це все рівно, що пожежник би причитав, що йому пожежі доводиться гасити.

І це не щоб звинуватити вас у чомусь, а щоб звернути вашу увагу на те, що при таких умовах у вас дуже швидко настане емоційне вигорання. І ви все рівно не зможете там працювати.
like 9
anonim_135
Кидстаффовна• 25 февраля 2024
84
Ответ дляОдинРазНадетое
От просто ідеальний покупець!😉
И консультант красавчик)
anonim_86
ЛолитаНеРазлита• 25 февраля 2024
85
Ответ дляСонячний зайчик
Потім коли керівництво буде казати що продажів мало, а людей багато, я на вас подивлюсь
То претензії керівництву, а не покупцям. Мені якось в спортивному магазі не зняли на сумці магніт. Задзвенів на виході. Три магніти зняли, а четвертий не побачили. Продавець чисто по людські попросив пройти нахилившись під рамкою і я це зробила, бо по-людські попросив, бо ставлення до покупця нормальне
anonim_196
Черговий по кухні• 25 февраля 2024
86
Если кто был за границей , то могли заметить , что никто сломя голову не бежит к покупателям, а если что-то просишь - то все нехотя это делают или просто ответят- нет. Это только у нас такое поповылизывание клиентам. Но зато там никто не заморачивается с обменом, можно купить в одном городе, обменять или вернуть в другом.
like 4
anonim_12
Вакцениро Вона• 25 февраля 2024
87
Ответ дляЯблокоРаздора
Скажем правду, автор. Вы прям не блещете тоже. Но для сферы обслуживания окнорм. Пооботретесь, устанете лонгриды писать, мож и замуж наконец возьмут. А там и свекровь, дети, выбросите эту мелкую склочность из занятой нормальными вопросами головы.
одразу видно жінку з рашкі точніше совєтів
woman_facepalming 8
anonim_85
Весотехник• 25 февраля 2024
88
Ответ дляparele
Удалено администрацией...
та ні) стільки експресії на замовлення з себе не видавиш))
anonim_28
ОйЙой• 25 февраля 2024
89
Ответ дляСонячний зайчик
Я нікого не ганяю🥰
Бірки і вгадати розмір це ваш обов´язок. Але дуже багато неадекватів,я буду звільнятися.Нічого не заробишь
anonim_108
Цветов Мне срочно• 25 февраля 2024
90
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
В бутіку буде набагато ’важче’
|« «» »|
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 16
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff