Сонячний зайчик• Изменено 25 февраля 2024
Чому більшість відвідувачів у магазинах такі тупі...
Я працюю консультантом в магазині одягу майже півроку. Робота подобається, я свідомо туди пішла. В майбутньому хочу працювати в брендовому бутику/дизайнерському шоурумі, бути стилістом, мати свій магазин. Але зараз не про це.
Коли йшла на роботу, розуміла, що люди бувають різні. Але стільки дурнуватих кадрів трапляється, це жесть. Не вітаються у відповідь (хоча до цього швидко звикаєш).
Заходять, щоби зайти, бо магазин у великому ТРЦ і багато людей просто ’вбивають час’, але наматують нам цим трафік (керівники слідкують скільки людей зайшло і скільки купили).
Запитують ціну або розмір замість того, щоби пошукати бірку.
Питають, який розмір підійде на них. А до цього як ви одяг купували? Чи може я маю вас обміряти сантиметром?
Думають, що ціну встановлюють продавці, і питають чому на брак така маленька знижка і чому ми не можемо зробити тут і зараз нижчу вартість.
Кажуть, що нічого не треба, і тут же дівчина дивиться штани і піджаки і каже своєму хлопцю: ’мені треба костюм’. То я тобі костюми не покажу, чи що?
Міряються задля розваги, а ще гірше — коли міряють величезну купу речей, задають купу питаннь, просять поради як воно виглядає на них, і у підсумку не купують НІЧОГО. І лишають цю всю купу вивернутою і не поскладаною. Або якщо повішали на вішачки, то неправильно, все одно потім переробляти.
Ті, хто запитують, де можна залишити поміряні речі, взагалі наче повилазили з печери. В магаини ніколи не ходили, чи як? Ми прибираємо у примірочних, це логічно. Нє, воно ту купу тримає в руках, вже немає іншого виходу ніж забрати цю купу в людини, і ти мало того що бігаєш шукаєш іншому клієнту якусь річ, так ще і цю купу маєш втримати і десь покласти.
Найбільш бісяча категорія — ті, хто приходять за 5 хвилин до закриття магазину (а то і за 3). Одна дівка просто хотіла помірятись, навіть нічого не купувати. Невже незрозуміло, що за 3 хв нічого вже не встигнути і каса вже закрита? Якщо вона розраховувала лишитись після 22:00, коли все зачиняється, то вважала, що продавці її, королеву, чекатимуть? Ну звісно, ми ж не хочемо додому, а транспорт і вночі кожні 5 хвилин їздить, ага. Якби не мій тато на машині, не знаю, як би я діставалась додому, особливо на вихідних.
Люди, будьте розуміючими, ми працюємо в сфері обслуговування, але нічого вам не повинні, те що ’клієнт завжди правий’ — давно розвіяний міф, ми теж люди і можемо помилятись, втомитись і маємо право піти додому вчасно. Ми головніші в магазині, а не ви, бо ми знаємо все про товар і його особливості і допомагаємо отримати вам те, що потрібно. Якщо ви звісно прийшли з конкретною метою.
Коли йшла на роботу, розуміла, що люди бувають різні. Але стільки дурнуватих кадрів трапляється, це жесть. Не вітаються у відповідь (хоча до цього швидко звикаєш).
Заходять, щоби зайти, бо магазин у великому ТРЦ і багато людей просто ’вбивають час’, але наматують нам цим трафік (керівники слідкують скільки людей зайшло і скільки купили).
Запитують ціну або розмір замість того, щоби пошукати бірку.
Питають, який розмір підійде на них. А до цього як ви одяг купували? Чи може я маю вас обміряти сантиметром?
Думають, що ціну встановлюють продавці, і питають чому на брак така маленька знижка і чому ми не можемо зробити тут і зараз нижчу вартість.
Кажуть, що нічого не треба, і тут же дівчина дивиться штани і піджаки і каже своєму хлопцю: ’мені треба костюм’. То я тобі костюми не покажу, чи що?
Міряються задля розваги, а ще гірше — коли міряють величезну купу речей, задають купу питаннь, просять поради як воно виглядає на них, і у підсумку не купують НІЧОГО. І лишають цю всю купу вивернутою і не поскладаною. Або якщо повішали на вішачки, то неправильно, все одно потім переробляти.
Ті, хто запитують, де можна залишити поміряні речі, взагалі наче повилазили з печери. В магаини ніколи не ходили, чи як? Ми прибираємо у примірочних, це логічно. Нє, воно ту купу тримає в руках, вже немає іншого виходу ніж забрати цю купу в людини, і ти мало того що бігаєш шукаєш іншому клієнту якусь річ, так ще і цю купу маєш втримати і десь покласти.
Найбільш бісяча категорія — ті, хто приходять за 5 хвилин до закриття магазину (а то і за 3). Одна дівка просто хотіла помірятись, навіть нічого не купувати. Невже незрозуміло, що за 3 хв нічого вже не встигнути і каса вже закрита? Якщо вона розраховувала лишитись після 22:00, коли все зачиняється, то вважала, що продавці її, королеву, чекатимуть? Ну звісно, ми ж не хочемо додому, а транспорт і вночі кожні 5 хвилин їздить, ага. Якби не мій тато на машині, не знаю, як би я діставалась додому, особливо на вихідних.
Люди, будьте розуміючими, ми працюємо в сфері обслуговування, але нічого вам не повинні, те що ’клієнт завжди правий’ — давно розвіяний міф, ми теж люди і можемо помилятись, втомитись і маємо право піти додому вчасно. Ми головніші в магазині, а не ви, бо ми знаємо все про товар і його особливості і допомагаємо отримати вам те, що потрібно. Якщо ви звісно прийшли з конкретною метою.
показать весь текст
31
1
15
1
84
316
#Пойду_кгадалке• 25 февраля 2024
Ответ дляЕдинорог помог
’Я працюю консультантом в магазині одягу майже півроку. Робота подобається’
Видим. Верим.
’В майбутньому хочу працювати в брендовому бутику/дизайнерському шоурумі, бути стилістом, мати свій магазин’
Насчет шаурмы вы все правильно пишете, там с и размерами попроще,
и клиент знает, чего хочет
’наматують нам цим трафік (керівники слідкують скільки людей зайшло і скільки купили)’
не растекайтесь мыслью по древу, лучше расскажите, за какие грехи вы на этот ’строгий режим’ заехали? :))
Видим. Верим.
’В майбутньому хочу працювати в брендовому бутику/дизайнерському шоурумі, бути стилістом, мати свій магазин’
Насчет шаурмы вы все правильно пишете, там с и размерами попроще,
и клиент знает, чего хочет
’наматують нам цим трафік (керівники слідкують скільки людей зайшло і скільки купили)’
не растекайтесь мыслью по древу, лучше расскажите, за какие грехи вы на этот ’строгий режим’ заехали? :))
’Насчет шаурмы вы все правильно пишете, там с и размерами попроще,
и клиент знает, чего хочет’
Вы-то хоть не переигрывайте))
и клиент знает, чего хочет’
Вы-то хоть не переигрывайте))
2
Бринзолетта• 25 февраля 2024
Вы и Ваше руководство раньше на базаре турцией торговали ? Ну когда становишься на картонку, одеваешь вещь, сходятся соседние стилисты тети Светы с утра подогретые коньяком и говорят : вах как вам идет , а если ты не купил это добро тебе в след полетит сто прокленов. Так было в 90-е, Вы из тех времен да ?
13
Чумацький Шлях• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
А для чого ви там? Окраса магазину?))
7
Залізний занавіс• 25 февраля 2024
Ответ дляПоддакиваю иногДА
Просто вас нельзя это делать,а душа так и просит
Поэтому и рекомендую вам санитаркой пойти ,вот там вы оторветесь по полной !
Поэтому и рекомендую вам санитаркой пойти ,вот там вы оторветесь по полной !
пожалейте пациентов((
1
4
Чумацький Шлях• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Потім коли керівництво буде казати що продажів мало, а людей багато, я на вас подивлюсь
Та не дивно, що з таким еонсультантом продаж мало))
3
Барабан для дорослих• 25 февраля 2024
Мені подобається в секонді - ніхто не допомагає нічого знайти і підібрати , шукай собі , міряй скільки хочеш. Не люблю магазини нового одягу саме через консультантів.
10
1
Зрадорозганячка• 25 февраля 2024
Я за те,щоб консультантів не було взагалі, спочатку лізе зі своїм здрасьте, допомогою і пропозиціями, а потім тебе ще й обсирає в спину.
15
Весотехник• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Потім коли керівництво буде казати що продажів мало, а людей багато, я на вас подивлюсь
так ви стійте на вході і запитуйте, чи готовий покупець щось купувати? чи просто вештається))
Так у вас взагалі не буде людей, а отже і за відсутність продажів ніхто не буде сношати)) Так же краще?
Так у вас взагалі не буде людей, а отже і за відсутність продажів ніхто не буде сношати)) Так же краще?
10
Анонім Секретар• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Потім коли керівництво буде казати що продажів мало, а людей багато, я на вас подивлюсь
Так а покупці до чого тут?
Люблю порядок• 25 февраля 2024
Ответ дляБарабан для дорослих
Мені подобається в секонді - ніхто не допомагає нічого знайти і підібрати , шукай собі , міряй скільки хочеш. Не люблю магазини нового одягу саме через консультантів.
Мой любимый магазин именно по этой причине. Но я ещё здороваюсь с девочками.
7
1
Барабан для дорослих• 25 февраля 2024
Ответ дляЛюблю порядок
Мой любимый магазин именно по этой причине. Но я ещё здороваюсь с девочками.
Я ні, тільки якщо каса дуже близько до входу.
Саджу все зарання• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
Тут скорее вопрос стоит - для чего Вы нужны, если клиенту нужно самому с товаром разбираться
3
Мания-Величия• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Дякую, сама розберуся, що моє. Є і вдячні клієнти. І я ніколи не дозволяю собі хамство. Завжди стресостійка. Форум для висловлення думок, я висловила те що накипіло
Я с вами полностью согласна, все так и есть как вы описали и даже бывает и похуже . Но тут вас никто не поймет и не поддержит- они с противоположной стороны, они всегда правы.
меня еще бесит когда все в тоналке и в помаде тянут мерять узкие светлые вещи, вымазывают, а потом говорят- Я ТУТ вымазала, дайте мне такое же , но НОВОЕ! Как это сделать ?
А прийти за 5 мин до закрытия и радостно воскликнуть- УРА! я успела к вам. Вы не переживайте, мне только посмотреть , не покупать- это святое)))
меня еще бесит когда все в тоналке и в помаде тянут мерять узкие светлые вещи, вымазывают, а потом говорят- Я ТУТ вымазала, дайте мне такое же , но НОВОЕ! Как это сделать ?
А прийти за 5 мин до закрытия и радостно воскликнуть- УРА! я успела к вам. Вы не переживайте, мне только посмотреть , не покупать- это святое)))
6
Смурфик• 25 февраля 2024
Ну бывает заходишь реально глянуть что есть интересного. А если например захожу за футболкой то сама могу их пересмотреть. Зачем мне консультант за спиной
4
Залізний занавіс• 25 февраля 2024
Ответ длявсегдаДаДа
Я здороваюсь один раз, и то неохотно.
Захожу в магазин. В своих мыслях, молча, чтобы убить время и отвлечься от своих проблем, что то посмотреть. Если что то понравится - может даже и купить.
Никого не трогаю. Хочу молча зайти, тихонько посмотреть и выйти.
В зале стоит 4-5 консультантов.
КАЖДАЯ с тобой здоровается. ЗАЧЕМ это?
Потом к тебе подходит одна и начинает навязчиво спрашивать что мне нужно, какой размер, начинает предлагать другие модели..
КАРЛ! Я не прошу модели,размер, цвет итд.
Я зашла молча посмотреть товар.
Зачем мне 5 ваших здрасьте?
Захожу в магазин. В своих мыслях, молча, чтобы убить время и отвлечься от своих проблем, что то посмотреть. Если что то понравится - может даже и купить.
Никого не трогаю. Хочу молча зайти, тихонько посмотреть и выйти.
В зале стоит 4-5 консультантов.
КАЖДАЯ с тобой здоровается. ЗАЧЕМ это?
Потом к тебе подходит одна и начинает навязчиво спрашивать что мне нужно, какой размер, начинает предлагать другие модели..
КАРЛ! Я не прошу модели,размер, цвет итд.
Я зашла молча посмотреть товар.
Зачем мне 5 ваших здрасьте?
вот поэтому я покупаю только в интернете или в секондах. ненавижу навязчивых продавцов.
Люблю порядок• 25 февраля 2024
Ответ дляБарабан для дорослих
Я ні, тільки якщо каса дуже близько до входу.
У меня просто он под домом, я туда хожу каждую неделю, лицо моё примелькалось
Вот Она Я• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
кто за девушку платит - тот ее и танцует. если я сама подберу размер, модель и повешу на вешачки - за что вам платить зар плату?
3
младокошкина• 25 февраля 2024
Ответ дляВесотехник
так ви стійте на вході і запитуйте, чи готовий покупець щось купувати? чи просто вештається))
Так у вас взагалі не буде людей, а отже і за відсутність продажів ніхто не буде сношати)) Так же краще?
Так у вас взагалі не буде людей, а отже і за відсутність продажів ніхто не буде сношати)) Так же краще?
Помню на Барабашова, год где-то 2007. Подходим к контейнеру, кофточки висят на всю его высоту. Прошу продавца показать вон ту кофточку (на самом верху висела). Продавец берёт палку с крючком и говорит-буду её снимать, если купите, если вам просто посмотреть, то снимать не буду))
21
Поросенка• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
А для чего вы там нужны, если клиент сам придет, сам найдет нужный размер, сам развесит все что не подошло потом правильно? Ваша функция в чем будет заключаться?
8
Шукаю трусики• 25 февраля 2024
Ответ дляОйЙой
Не буде у вас магазину,, тому що ви зрозумієте що це опа. І добре. Я продавець одягу, так фігня. Учіться відсіювати просто туристів. Питання про примірку багато проясніють. Якщо не буде міряти, на вихід і все. Купують 10 відсотків із всіх
’На вихід і все’ це як?
Ви так написали, що здається, що мало не стусанами покупця з магазина женете
Ви так написали, що здається, що мало не стусанами покупця з магазина женете
4
Единорог помог• 25 февраля 2024
Ответ дляБринзолетта
Вы и Ваше руководство раньше на базаре турцией торговали ? Ну когда становишься на картонку, одеваешь вещь, сходятся соседние стилисты тети Светы с утра подогретые коньяком и говорят : вах как вам идет , а если ты не купил это добро тебе в след полетит сто прокленов. Так было в 90-е, Вы из тех времен да ?
Не ругайте ’тетю Свету’, базар выедает душу. Представьте себе работенку, простоять на морозе без почина, с утра и до обеда. Кстати, если тетя Светы не срет в кашу тете Мане, это отличный коллектифф :)
Обожаю советчицу, список Форбс, первая десятка :) и на рынке никто ничего не покупает, и Турция - полный зашквар :)
Обожаю советчицу, список Форбс, первая десятка :) и на рынке никто ничего не покупает, и Турция - полный зашквар :)
6
Соседушка• 25 февраля 2024
Ответ дляЛюблю порядок
Мой любимый магазин именно по этой причине. Но я ещё здороваюсь с девочками.
Мені ще Вайкікі подобається, там дівчата по вуха зайняті розвішуванням та розкладанням товару, покупець сам собі режисер.
2
Джем Шакіри• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Я нікого не ганяю🥰
Только потому что вас саму тогда с работы погонят
5
Залізний занавіс• 25 февраля 2024
Ответ дляБарабан для дорослих
Мені подобається в секонді - ніхто не допомагає нічого знайти і підібрати , шукай собі , міряй скільки хочеш. Не люблю магазини нового одягу саме через консультантів.
у меня тоже самое) уже лет 15 делаю покупки одежды только в секондах и интернете, лишь бы никто не трогал
2
Вредняжка• 25 февраля 2024
Ответ дляТішуся неперетішуся
Продажі - це не ваше
ага,вспомнилось:работа пожарного классная!,но как пожар,то хоть увольняйся)
12
Люблю порядок• 25 февраля 2024
Ответ дляСоседушка
Мені ще Вайкікі подобається, там дівчата по вуха зайняті розвішуванням та розкладанням товару, покупець сам собі режисер.
У меня в городе ещё и в sinsay особо не преследуют
1
ЯблокоРаздора• 25 февраля 2024
Ответ дляВакцениро Вона
одразу видно жінку з рашкі точніше совєтів
Тому що в мене краща російська за багатьох росіян? Так , в мене гарна освіта, маю такий гріх.
3
младокошкина• 25 февраля 2024
У меня вопрос- а куда девать померянные, не подошедшие вещи? По логике автора, бросать их в примерочной? Мне такое и в голову не пришло. Очередь к кабинкам. Естественно, выношу в руках и спрашиваю, куда их. В Вайкики да, есть стойка. И на том спасибо.
2
всегдаДаДа• 25 февраля 2024
Ответ дляЗалізний занавіс
вот поэтому я покупаю только в интернете или в секондах. ненавижу навязчивых продавцов.
Я тоже, но за обувью я прихожу в офлайн магазины. И начинается....
Блин!
Если мне что-то нужно будет, я сама к тебе подойду и задам тебе вопрос. Но нафига ты за мной ходишь и стоишь возле меня?
Блин!
Если мне что-то нужно будет, я сама к тебе подойду и задам тебе вопрос. Но нафига ты за мной ходишь и стоишь возле меня?
4
Смурфик• 25 февраля 2024
Ответ длямладокошкина
Помню на Барабашова, год где-то 2007. Подходим к контейнеру, кофточки висят на всю его высоту. Прошу продавца показать вон ту кофточку (на самом верху висела). Продавец берёт палку с крючком и говорит-буду её снимать, если купите, если вам просто посмотреть, то снимать не буду))
Ой да. У нас на базаре такая же фигня была. Я сразу уходила.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу