Сонячний зайчик• Изменено 25 февраля 2024
Чому більшість відвідувачів у магазинах такі тупі...
Я працюю консультантом в магазині одягу майже півроку. Робота подобається, я свідомо туди пішла. В майбутньому хочу працювати в брендовому бутику/дизайнерському шоурумі, бути стилістом, мати свій магазин. Але зараз не про це.
Коли йшла на роботу, розуміла, що люди бувають різні. Але стільки дурнуватих кадрів трапляється, це жесть. Не вітаються у відповідь (хоча до цього швидко звикаєш).
Заходять, щоби зайти, бо магазин у великому ТРЦ і багато людей просто ’вбивають час’, але наматують нам цим трафік (керівники слідкують скільки людей зайшло і скільки купили).
Запитують ціну або розмір замість того, щоби пошукати бірку.
Питають, який розмір підійде на них. А до цього як ви одяг купували? Чи може я маю вас обміряти сантиметром?
Думають, що ціну встановлюють продавці, і питають чому на брак така маленька знижка і чому ми не можемо зробити тут і зараз нижчу вартість.
Кажуть, що нічого не треба, і тут же дівчина дивиться штани і піджаки і каже своєму хлопцю: ’мені треба костюм’. То я тобі костюми не покажу, чи що?
Міряються задля розваги, а ще гірше — коли міряють величезну купу речей, задають купу питаннь, просять поради як воно виглядає на них, і у підсумку не купують НІЧОГО. І лишають цю всю купу вивернутою і не поскладаною. Або якщо повішали на вішачки, то неправильно, все одно потім переробляти.
Ті, хто запитують, де можна залишити поміряні речі, взагалі наче повилазили з печери. В магаини ніколи не ходили, чи як? Ми прибираємо у примірочних, це логічно. Нє, воно ту купу тримає в руках, вже немає іншого виходу ніж забрати цю купу в людини, і ти мало того що бігаєш шукаєш іншому клієнту якусь річ, так ще і цю купу маєш втримати і десь покласти.
Найбільш бісяча категорія — ті, хто приходять за 5 хвилин до закриття магазину (а то і за 3). Одна дівка просто хотіла помірятись, навіть нічого не купувати. Невже незрозуміло, що за 3 хв нічого вже не встигнути і каса вже закрита? Якщо вона розраховувала лишитись після 22:00, коли все зачиняється, то вважала, що продавці її, королеву, чекатимуть? Ну звісно, ми ж не хочемо додому, а транспорт і вночі кожні 5 хвилин їздить, ага. Якби не мій тато на машині, не знаю, як би я діставалась додому, особливо на вихідних.
Люди, будьте розуміючими, ми працюємо в сфері обслуговування, але нічого вам не повинні, те що ’клієнт завжди правий’ — давно розвіяний міф, ми теж люди і можемо помилятись, втомитись і маємо право піти додому вчасно. Ми головніші в магазині, а не ви, бо ми знаємо все про товар і його особливості і допомагаємо отримати вам те, що потрібно. Якщо ви звісно прийшли з конкретною метою.
Коли йшла на роботу, розуміла, що люди бувають різні. Але стільки дурнуватих кадрів трапляється, це жесть. Не вітаються у відповідь (хоча до цього швидко звикаєш).
Заходять, щоби зайти, бо магазин у великому ТРЦ і багато людей просто ’вбивають час’, але наматують нам цим трафік (керівники слідкують скільки людей зайшло і скільки купили).
Запитують ціну або розмір замість того, щоби пошукати бірку.
Питають, який розмір підійде на них. А до цього як ви одяг купували? Чи може я маю вас обміряти сантиметром?
Думають, що ціну встановлюють продавці, і питають чому на брак така маленька знижка і чому ми не можемо зробити тут і зараз нижчу вартість.
Кажуть, що нічого не треба, і тут же дівчина дивиться штани і піджаки і каже своєму хлопцю: ’мені треба костюм’. То я тобі костюми не покажу, чи що?
Міряються задля розваги, а ще гірше — коли міряють величезну купу речей, задають купу питаннь, просять поради як воно виглядає на них, і у підсумку не купують НІЧОГО. І лишають цю всю купу вивернутою і не поскладаною. Або якщо повішали на вішачки, то неправильно, все одно потім переробляти.
Ті, хто запитують, де можна залишити поміряні речі, взагалі наче повилазили з печери. В магаини ніколи не ходили, чи як? Ми прибираємо у примірочних, це логічно. Нє, воно ту купу тримає в руках, вже немає іншого виходу ніж забрати цю купу в людини, і ти мало того що бігаєш шукаєш іншому клієнту якусь річ, так ще і цю купу маєш втримати і десь покласти.
Найбільш бісяча категорія — ті, хто приходять за 5 хвилин до закриття магазину (а то і за 3). Одна дівка просто хотіла помірятись, навіть нічого не купувати. Невже незрозуміло, що за 3 хв нічого вже не встигнути і каса вже закрита? Якщо вона розраховувала лишитись після 22:00, коли все зачиняється, то вважала, що продавці її, королеву, чекатимуть? Ну звісно, ми ж не хочемо додому, а транспорт і вночі кожні 5 хвилин їздить, ага. Якби не мій тато на машині, не знаю, як би я діставалась додому, особливо на вихідних.
Люди, будьте розуміючими, ми працюємо в сфері обслуговування, але нічого вам не повинні, те що ’клієнт завжди правий’ — давно розвіяний міф, ми теж люди і можемо помилятись, втомитись і маємо право піти додому вчасно. Ми головніші в магазині, а не ви, бо ми знаємо все про товар і його особливості і допомагаємо отримати вам те, що потрібно. Якщо ви звісно прийшли з конкретною метою.
показать весь текст
31
1
15
1
84
316
Цвіпканя• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Потім коли керівництво буде казати що продажів мало, а людей багато, я на вас подивлюсь
А ви аналізували, чому так, чому люди не купують, можливо, асортимент не той, який контингент саме вашого магазину, що їм потрібно. Є круті консультанти, наприклад, дівчину в Основі у Львові біля вокзалу примітива, вона знає багато про товар, в неї, троє міряло і всі щось купили.
1
1
автор
Сонячний зайчик
• 25 февраля 2024
Ответ дляТворю чудеса
Ви обслуговуючий персонал, відповідне відношення і ставлення. Отримайте освіту, будете на більш кваліфікованій роботі працювати, буде більше поваги.. До свого магазину Вам ще, як до неба рачки! Вам би розвиватися, читати, займіться самоосвітою, якщо навчання у вузі не тягнете.
У мене є освіта в КНУ ім. Шевченка🤣🤣🤣 за спеціальністю не працюю, бо пропозицій без досвіду в цій сфері менше. Легше отримати в суміжній сфері і потім розвиватись в тому, на що я навчалась і знаю, як це поєднати. Гарного дня
1
9
4
1
Творю чудеса• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
У мене є освіта в КНУ ім. Шевченка🤣🤣🤣 за спеціальністю не працюю, бо пропозицій без досвіду в цій сфері менше. Легше отримати в суміжній сфері і потім розвиватись в тому, на що я навчалась і знаю, як це поєднати. Гарного дня
Вибачте, але людина, яка закінчила КНУ не піде обслуговуючим персоналом )) Тим паче по Вам не схоже, що у Вас вистачило розуму навчатися у КНУ )) Вибачте!
2
10
Цвіпканя• 25 февраля 2024
Ответ дляТворю чудеса
Вибачте, але людина, яка закінчила КНУ не піде обслуговуючим персоналом )) Тим паче по Вам не схоже, що у Вас вистачило розуму навчатися у КНУ )) Вибачте!
Чому? Навчаючись в магістратурі у Франції, працювала у бутіку, офігенна мовна практика, знання маркетингу, практика спілкування та техніка продажів, щей непогані гроші, і це в 2000 році.
1
Не вмію заміряти• 25 февраля 2024
У моего мужа привычка на вопрос консультанта ’Чем вам помочь?’ отвечать: ’Деньгами!’
Навязчивых консультантов как ветром сдувает.
Навязчивых консультантов как ветром сдувает.
3
12
автор
Сонячний зайчик
• 25 февраля 2024
Ответ дляТворю чудеса
Вибачте, але людина, яка закінчила КНУ не піде обслуговуючим персоналом )) Тим паче по Вам не схоже, що у Вас вистачило розуму навчатися у КНУ )) Вибачте!
Добре, підіть в універ, і скажіть, щоби мій диплом анулювали з бази
4
Цвіпканя• 25 февраля 2024
Ответ дляНе вмію заміряти
У моего мужа привычка на вопрос консультанта ’Чем вам помочь?’ отвечать: ’Деньгами!’
Навязчивых консультантов как ветром сдувает.
Навязчивых консультантов как ветром сдувает.
Йому не потрібна допомога, якщо до мене в магазині кондитерки підійде консультант, він мені ще буде винен за консультацію. А от наприклад, в магазині інструменту, я буду кліпати баранячими оченятами.
2
Творю чудеса• 25 февраля 2024
Ответ дляЦвіпканя
Чому? Навчаючись в магістратурі у Франції, працювала у бутіку, офігенна мовна практика, знання маркетингу, практика спілкування та техніка продажів, щей непогані гроші, і це в 2000 році.
Ви мову вчили, це зовсім інші обставини. Тим паче, що тоді Ви ще були студенткою )
Мастер Класс• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Дякую, сама розберуся, що моє. Є і вдячні клієнти. І я ніколи не дозволяю собі хамство. Завжди стресостійка. Форум для висловлення думок, я висловила те що накипіло
Увы! уровень культуры пока такой.
Большинство людей не разбираются в одежде и не умеют ее подбирать без ’подруг’.. но и многие продавцы работающие ГОДАМИ не в теме вообще ни состава, ни свойств, ни подбора (я работала с одеждой в широком смысле от пошива, до продажи, открытия магазинов потому знаю о чем говорю) Очень много реально незнающих продавцов, но они стоят над душой, лезут с ’советами’, настаивают на своем и спорят.. самый сложный вопрос ’а какой состав?’ тут все глухо...
В Вашей теме,
- место для одежды обычно есть - отдельно вешалки где оставляют то что примеряли
- ’что мне подойдет’ - это примерны размер.. может человек только с мамой выбирал до прихода к Вам
- за 3 минуты ответ ’мы закрываемся, приходите пожалуйста ЗАВТРА’
- да, если ТЦ то многие ходят за эмоциями и могут только примерять - есть такое.. спросить ’что вам понравилось? возвращайтесь за покупками! всегда вам рады’
Автор, Вы бы знали как порой люди ведут себя при индивидуальном заказе одежды.. за 30 минут по 4-5 раз меняют фасон того, что они хотят... аргумент ’не хватит ткани’ - это самый весомый... не забывайте, что процентов 40 людей вообще сложно принимают решения и сами не могут понять ЧТО они хотят купить. Вот даже тут на форуме часто спрашивают ’какое платье купить?’ мы ж тут фигуру не видим.. Ничему не удивляйтесь! Надо очень любить людей, чтобы с ними работать.. это сложно. У Вас все получится!
Большинство людей не разбираются в одежде и не умеют ее подбирать без ’подруг’.. но и многие продавцы работающие ГОДАМИ не в теме вообще ни состава, ни свойств, ни подбора (я работала с одеждой в широком смысле от пошива, до продажи, открытия магазинов потому знаю о чем говорю) Очень много реально незнающих продавцов, но они стоят над душой, лезут с ’советами’, настаивают на своем и спорят.. самый сложный вопрос ’а какой состав?’ тут все глухо...
В Вашей теме,
- место для одежды обычно есть - отдельно вешалки где оставляют то что примеряли
- ’что мне подойдет’ - это примерны размер.. может человек только с мамой выбирал до прихода к Вам
- за 3 минуты ответ ’мы закрываемся, приходите пожалуйста ЗАВТРА’
- да, если ТЦ то многие ходят за эмоциями и могут только примерять - есть такое.. спросить ’что вам понравилось? возвращайтесь за покупками! всегда вам рады’
Автор, Вы бы знали как порой люди ведут себя при индивидуальном заказе одежды.. за 30 минут по 4-5 раз меняют фасон того, что они хотят... аргумент ’не хватит ткани’ - это самый весомый... не забывайте, что процентов 40 людей вообще сложно принимают решения и сами не могут понять ЧТО они хотят купить. Вот даже тут на форуме часто спрашивают ’какое платье купить?’ мы ж тут фигуру не видим.. Ничему не удивляйтесь! Надо очень любить людей, чтобы с ними работать.. это сложно. У Вас все получится!
2
2
3
Творю чудеса• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Добре, підіть в універ, і скажіть, щоби мій диплом анулювали з бази
У Вас його немає, я впевнена, що жодного диплому не маєте, навіть МАУПу ) Вибачте, але це факт!
3
1
Невидимка Майя• 25 февраля 2024
А скажіть будь ласка, в чому, на вашу думку, полягає робота продавця-консультанта в магазині одягу?
1
Кусюче сонечко• 25 февраля 2024
Работа с людьми в принципе ужасная. Будь то продавец в магазине, кассир в супермаркете или менеджер в банке.
Именно после работы с потоком клиентов я ещё лет 15 назад поняла, что большинство населения - тупицы
Именно после работы с потоком клиентов я ещё лет 15 назад поняла, что большинство населения - тупицы
1
3
1
Цвіпканя• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Добре, підіть в універ, і скажіть, щоби мій диплом анулювали з бази
Господи, вам тут діло радять, ви майбутній стиліст, якщо це звісно свідоме бажання, а не просто мрія без підкріплення, маєте створювати свій (себе), як бренд, щоб на вас йшли у бутік. Щоб люди розуміли, якщо я прийду за шкарпетками до пані Оксани, вона підбере мені саме те, що пасуватиме і під форму ніг, колір очей, туфель та хвіст цуцика, а ще буде в тредні та я не буду ´вороною´ там, де проживаю.
автор
Сонячний зайчик
• 25 февраля 2024
Ответ дляТворю чудеса
У Вас його немає, я впевнена, що жодного диплому не маєте, навіть МАУПу ) Вибачте, але це факт!
Ну ви мабуть прийшли до мене додому і передивились всі мої полички, і ту саму де є той диплом. Я вже зрозуміла, що ви знаєте чуже життя краще за людей, які своє життя проживають))
1
4
Творю чудеса• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Ну ви мабуть прийшли до мене додому і передивились всі мої полички, і ту саму де є той диплом. Я вже зрозуміла, що ви знаєте чуже життя краще за людей, які своє життя проживають))
Люди з освітою більш освідчені, набагато!
2
автор
Сонячний зайчик
• 25 февраля 2024
Ответ дляЦвіпканя
Господи, вам тут діло радять, ви майбутній стиліст, якщо це звісно свідоме бажання, а не просто мрія без підкріплення, маєте створювати свій (себе), як бренд, щоб на вас йшли у бутік. Щоб люди розуміли, якщо я прийду за шкарпетками до пані Оксани, вона підбере мені саме те, що пасуватиме і під форму ніг, колір очей, туфель та хвіст цуцика, а ще буде в тредні та я не буду ´вороною´ там, де проживаю.
Дякую за комент, але мені конкретно ця пані намагається довести, що я не маю диплому, не знаючи нічого про мене. Ну смішно)
1
1
Кусюче сонечко• 25 февраля 2024
Ответ дляТворю чудеса
Ви обслуговуючий персонал, відповідне відношення і ставлення. Отримайте освіту, будете на більш кваліфікованій роботі працювати, буде більше поваги.. До свого магазину Вам ще, як до неба рачки! Вам би розвиватися, читати, займіться самоосвітою, якщо навчання у вузі не тягнете.
Удалено администрацией...
автор
Сонячний зайчик
• 25 февраля 2024
Ответ дляТворю чудеса
Люди з освітою більш освідчені, набагато!
Та вибачаю, вже котрий раз це пишете. До речі, люди, які постійно вибачаються, мають комплекси. Оце точно факт))
Мастер Класс• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
Это ПРАВДА! (был случай) У меня в интернете девушка купила вещь для мамы (я раз 5 уточнЯла размеры, положила подарок) и тут она мне накатала негативный отзыв ’фу какой продавец, мама не влезла в вещь’ пишу ей ’ у меня мерки правильные, я разбираюсь в пошиве и потому очень дружу с сантиметровой лентой и знаю свой товар. Пришлите свежие мерки, верните товар. я верну деньги’ она извинилась и пропала... МЕрки были давние, ее мать ПОПРАВИЛАСЬ и потому не влезла.. но ума не хватило проверить (я просила и настаивала!) но виноват продавец... Очень многие не знают свои размеры истинные. Поправятся и пользуются давними представлениями о своих размерах.. увы
1
6
Творю чудеса• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Та вибачаю, вже котрий раз це пишете. До речі, люди, які постійно вибачаються, мають комплекси. Оце точно факт))
Мені не потрібно, щоб Ви мене вибачали )) Головне, що у Вас жодного комплексу. Працюйте далі продачинею, це Ваш рівень без комплексів!
3
Из Кукуева я• 25 февраля 2024
Ответ дляТворю чудеса
У Вас його немає, я впевнена, що жодного диплому не маєте, навіть МАУПу ) Вибачте, але це факт!
Повністю з вами згодна.
2
автор
Сонячний зайчик
• 25 февраля 2024
Ответ дляНе вмію заміряти
У моего мужа привычка на вопрос консультанта ’Чем вам помочь?’ отвечать: ’Деньгами!’
Навязчивых консультантов как ветром сдувает.
Навязчивых консультантов как ветром сдувает.
Фраза про допомогу дійсно вже не надто актуально і недоречна. Ми спочатку вітаємось, а потім тільки інформуємо що у нас є нова колекція або розказуємо за якусь акцію, якщо вона є. Або питаємо чи варто щось підібрати, чи людина просто подивиться. Так краще і зрозуміліше всім
4
1
Цвіпканя• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Дякую за комент, але мені конкретно ця пані намагається довести, що я не маю диплому, не знаючи нічого про мене. Ну смішно)
Людям не потрібен ваш диплом, але їм потрібна грамотна консультація та гарні емоції від покупок. Ви маєте стати людиною, яка ас, і прийдуть до Оксани з магазину ромашка, бо вона класно підбирає сорочку, а про ваш диплом, можуть спитати, якщо якісь клієнт подивиться і подумає, блін, а чого вона не на мене працює. Спитають, по прийомі на роботу, для галочки.
3
КАПСЛОЧНИЦА• 25 февраля 2024
Ответ дляТворю чудеса
Люди з освітою більш освідчені, набагато!
Люди з освітою більш освічені😂🤌🏻Без Д.
2
1
3
Творю чудеса• 25 февраля 2024
Ответ дляКусюче сонечко
Удалено администрацией...
Удалено администрацией...
автор
Сонячний зайчик
• 25 февраля 2024
Ответ дляЦвіпканя
Людям не потрібен ваш диплом, але їм потрібна грамотна консультація та гарні емоції від покупок. Ви маєте стати людиною, яка ас, і прийдуть до Оксани з магазину ромашка, бо вона класно підбирає сорочку, а про ваш диплом, можуть спитати, якщо якісь клієнт подивиться і подумає, блін, а чого вона не на мене працює. Спитають, по прийомі на роботу, для галочки.
Ну мій диплом і на цій роботі не був потрібен. Просто цікаво спостерігати за людьми, які краще за тебе знають твоє життя. А для розвитку ще багато часу, я тільки почала. До того що я описала в темі, можна звикнути, просто останнім часом накипіло. Воно пройде)
2
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу