Ms. Android• 22 марта в 10:31
відгук, вагітна маніпулює станом чи справедливо?
Друзям написали такий відгук до закладу і поставили низьку оцінку, як вважаєте є за що?
Нещодавно були з чоловіком у #####….. Все було неймовірно смачно, затишно із доброзичливим сервісом. Ми залишилися дуже задоволені і накупили смакуликів ще і з собою! Сьогодні вирішили завітати в ##### і порадувати себе знову!
Оскільки я в положенні і ще й на останньому місяці, їхати з Оболоні, ну і враховуючи, те що минулого разу заклад був майже повністю заповнений, вирішила забронювати столик. У бронюванні мені відмовили. Я розумію, що не у всіх ресторанах є ця опція, але така категоричність дуже неприємно здивувала. Дівчина з якою я спілкувалась навіть не хотіла вислухати, не давала сказати ані слова і постійно повторювала, що обслуговування виключно в порядку черги. Цитую: «всі чекають і ви зачекаєте». Коли мені все-таки вдалось донести до неї, що я в особливому стані і якщо не буде зручного столика, мені немає сенсу взагалі відвідувати ресторан і, як маленьке виключення із правил, попросила піти на зустріч. На що вона запитала коли саме ми плануємо прийти. Я відповіла, що через годину. У відповідь почула, цитую: «нуууу… можете прийти, можливо в цей час вже буде менше людей» Це звучало так зневажливо, ніби заклад робить послугу, що пускає до себе. Я подякувала і на цьому розмову було закінчено. Настрій був зіпсований.
Розумію, що зараз знаходжусь у ніжному стані і можу більш чутливо реагувати на речі. Проте вважаю, що таке хамовите ставлення було б неприємним і засмутило б кожного.
Ось так хотіли порадувати себе, а вийшло навпаки!
Шкода, що таке душевне місце з неймовірно смачною кухнею і солодощами так розчарувало.
Напевне велика кількість гостей дозволяє не цінувати кожного окремого гостя.. Не знаю як ще виправдати..
Нещодавно були з чоловіком у #####….. Все було неймовірно смачно, затишно із доброзичливим сервісом. Ми залишилися дуже задоволені і накупили смакуликів ще і з собою! Сьогодні вирішили завітати в ##### і порадувати себе знову!
Оскільки я в положенні і ще й на останньому місяці, їхати з Оболоні, ну і враховуючи, те що минулого разу заклад був майже повністю заповнений, вирішила забронювати столик. У бронюванні мені відмовили. Я розумію, що не у всіх ресторанах є ця опція, але така категоричність дуже неприємно здивувала. Дівчина з якою я спілкувалась навіть не хотіла вислухати, не давала сказати ані слова і постійно повторювала, що обслуговування виключно в порядку черги. Цитую: «всі чекають і ви зачекаєте». Коли мені все-таки вдалось донести до неї, що я в особливому стані і якщо не буде зручного столика, мені немає сенсу взагалі відвідувати ресторан і, як маленьке виключення із правил, попросила піти на зустріч. На що вона запитала коли саме ми плануємо прийти. Я відповіла, що через годину. У відповідь почула, цитую: «нуууу… можете прийти, можливо в цей час вже буде менше людей» Це звучало так зневажливо, ніби заклад робить послугу, що пускає до себе. Я подякувала і на цьому розмову було закінчено. Настрій був зіпсований.
Розумію, що зараз знаходжусь у ніжному стані і можу більш чутливо реагувати на речі. Проте вважаю, що таке хамовите ставлення було б неприємним і засмутило б кожного.
Ось так хотіли порадувати себе, а вийшло навпаки!
Шкода, що таке душевне місце з неймовірно смачною кухнею і солодощами так розчарувало.
Напевне велика кількість гостей дозволяє не цінувати кожного окремого гостя.. Не знаю як ще виправдати..
показать весь текст
2
2
31
141
НаБалКоніХодять• 22 марта в 10:46
Цитую: «всі чекають і ви зачекаєте»
Это вообще как???
Админа уволить! Девочке скидку и написать извинения
Это вообще как???
Админа уволить! Девочке скидку и написать извинения
4
16
45
Ну шо не так?• 22 марта в 10:48
Ответ дляНаБалКоніХодять
Цитую: «всі чекають і ви зачекаєте»
Это вообще как???
Админа уволить! Девочке скидку и написать извинения
Это вообще как???
Админа уволить! Девочке скидку и написать извинения
Я считаю ей и ребенку будущему пожизненный бесплатный абонемент на посещение заведения
35
2
НаБалКоніХодять• 22 марта в 10:48
Ответ дляНоворічна пальма
Конечно манипуляции, никаких исключений для беременных,с детьми и пенсионерам, но может админ и правда не давала слова вставить?
И забегаловка теряет репутацию
12
4
Леплю из пластилина• 22 марта в 10:48
Ответ дляВідірву та викину
А если необходимость есть, тогда что, помереть, но не ехать, чтобы вам было приятней?
Часто необходимости нет как и у мам с коляской. Хочется прогуляться в центре, парке и т.д
2
Відірву та викину• 22 марта в 10:48
Ответ дляМиловидна леді
особенно кумарит, когда лезут в забитую маршрутку, типа все равно уступят место
бггг. лезу в забитую маршрутку. Потому что мне нужно до 9 утра привести этот @@@@ий очередной анализ в женскую консультацию. Не рассчитываю что мне кто-то что-то уступит, как никогда не рассчитывала. Бесят не те, кто не уступает, а те кто демонстративно толкают, или стоят столбом, ни миллиметра не подвинутся.
21
1
автор
Ms. Android
• 22 марта в 10:49
Ответ дляНаБалКоніХодять
Цитую: «всі чекають і ви зачекаєте»
Это вообще как???
Админа уволить! Девочке скидку и написать извинения
Это вообще как???
Админа уволить! Девочке скидку и написать извинения
ну адмін теж там розказала як все було, розмова записувалася, з нею абсолютно адекватно говорили зі слів власників
Ви ж розумієте якщо людині зіпсували настрій то вона напише все в яскравих фарбах, це моє припущення
Ви ж розумієте якщо людині зіпсували настрій то вона напише все в яскравих фарбах, це моє припущення
1
23
НаБалКоніХодять• 22 марта в 10:49
Ответ дляНеновая почта
Та ну їх в @ опу. Я була вагітна і стояла в чергах, бо моя вагітність - то моя вагітність. І це не хвороба.
Очень жаль
В развитых странах беременных пропускают без очереди
В развитых странах беременных пропускают без очереди
3
5
24
Відірву та викину• 22 марта в 10:49
Ответ дляЛеплю из пластилина
Часто необходимости нет как и у мам с коляской. Хочется прогуляться в центре, парке и т.д
Ну да, мне на 9м месяце чисто для развлечения хочется запереться в забитую маршрутку, или в очереди постоять. Хобби у меня такое.
1
13
1
Вчителька з мікрорайону• 22 марта в 10:49
Ответ дляБорщичок
Пані, треба до Європи.. потім вона буде писати інші мемуари..
Представляете, мне в прошлом месяце отказали в брони на одного человека, потому что с сумасшедшим потоком клиентов они за тот столик и троих посадить могут. Италия))
19
Моторошні троянди• 22 марта в 10:50
Конечно манипуляция ) яжемать проснулась. Ну беременная, флаг в руки, люди другие причём) будто инвалид или военный ЗСУ. Вме ьюли с мозгами,прочитав этот отзыв обратят внимание на ’вкусно’ и ’душевное место’ ) есть правила заведения. Живая очередь значит живая очередь.
20
НаБалКоніХодять• 22 марта в 10:50
Ответ дляMaryKa
Удалено администрацией...
Откуда столько ненависти??
2
3
10
Ну шо не так?• 22 марта в 10:50
Ответ дляЛеплю из пластилина
Часто необходимости нет как и у мам с коляской. Хочется прогуляться в центре, парке и т.д
Они должны сидеть дома и гулять в радиусе 100 м, чтоб никого не раздражать
6
4
Вчителька з мікрорайону• 22 марта в 10:50
Ответ дляВідірву та викину
бггг. лезу в забитую маршрутку. Потому что мне нужно до 9 утра привести этот @@@@ий очередной анализ в женскую консультацию. Не рассчитываю что мне кто-то что-то уступит, как никогда не рассчитывала. Бесят не те, кто не уступает, а те кто демонстративно толкают, или стоят столбом, ни миллиметра не подвинутся.
А кто будет виноват, если водитель резко затормозит, и вы травмируетесь?
5
6
Неновая почта• 22 марта в 10:50
Ответ дляКручу хвости
Маю на увазі розважальні заклади. Транспорт, поліклініка, черги - там можна поступитися місцем, піти назустріч
Можна поступитися. А можна і не поступитися. Якщо хтось інший не вагітний і руки-- ноги цілі, то це не означає, що він здоровий.
І ще багато від самої вагітної залежить. Якщо вона в черзі буде розказувати про свій ніжний стан і вимагати пропустити її без черги, то в мене з´явитися одне бажання - послати її кудись.
Я ж з хворими ногами стою, а вона геть не хвора.
І ще багато від самої вагітної залежить. Якщо вона в черзі буде розказувати про свій ніжний стан і вимагати пропустити її без черги, то в мене з´явитися одне бажання - послати її кудись.
Я ж з хворими ногами стою, а вона геть не хвора.
23
3
НаБалКоніХодять• 22 марта в 10:51
Ответ дляВідірву та викину
бггг. лезу в забитую маршрутку. Потому что мне нужно до 9 утра привести этот @@@@ий очередной анализ в женскую консультацию. Не рассчитываю что мне кто-то что-то уступит, как никогда не рассчитывала. Бесят не те, кто не уступает, а те кто демонстративно толкают, или стоят столбом, ни миллиметра не подвинутся.
Может у них единственная радость в жизни- обоссаная бомжом сидушка или 5 см маршрутки
1
1
Відірву та викину• 22 марта в 10:51
Ответ дляВчителька з мікрорайону
А кто будет виноват, если водитель резко затормозит, и вы травмируетесь?
И кто же?)))
Моторошні троянди• 22 марта в 10:51
Ответ дляКапуста Маша
Знаєте, в нас колись одна клієнтка просила про послугу, яку ми не надаємо. Аргумент був «ну у вас же є обладнання, чому ні?». Ні, бо виробничий процес налаштований на вичерпний перелік продуктів. Ой, що почалося! Сторіз, крики, погрози…Я к тому, що люди різні. Дехто вважає, що йому повинні, що сфера послуг - це обслуга, яка має підлаштовуватися під будь-які забаганки.
Да, достаточно на машине по городу проехать и очень хорошо видно сколько людей считают себя центром вселенной ) все должны расступиться ))
Леплю из пластилина• 22 марта в 10:51
Ответ дляНу шо не так?
Они должны сидеть дома и гулять в радиусе 100 м, чтоб никого не раздражать
Так они ж сами и раздражаются . Место не уступили коляску не потащили и т.д
10
НаБалКоніХодять• 22 марта в 10:52
Ответ дляНу шо не так?
Они должны сидеть дома и гулять в радиусе 100 м, чтоб никого не раздражать
Но потом их ребенок должен платить налоги и уважать этих ’стариков’
1
6
1
Неновая почта• 22 марта в 10:52
Ответ дляВідірву та викину
А если необходимость есть, тогда что, помереть, но не ехать, чтобы вам было приятней?
Ні, треба таки адміністратору мозг винести.
10
Ну шо не так?• 22 марта в 10:53
Ответ дляЛеплю из пластилина
Так они ж сами и раздражаются . Место не уступили коляску не потащили и т.д
Ну конечно могут быт. Исключения, но не представляю нормальных людей, которые не помогут поднять коляску
2
НаБалКоніХодять• 22 марта в 10:54
Ответ дляMs. Android
ну адмін теж там розказала як все було, розмова записувалася, з нею абсолютно адекватно говорили зі слів власників
Ви ж розумієте якщо людині зіпсували настрій то вона напише все в яскравих фарбах, це моє припущення
Ви ж розумієте якщо людині зіпсували настрій то вона напише все в яскравих фарбах, це моє припущення
То есть, она общалась профессионально?
Цитую: «всі чекають і ви зачекаєте»
Вопросов больше не имею!
Цитую: «всі чекають і ви зачекаєте»
Вопросов больше не имею!
10
2
6
Відірву та викину• 22 марта в 10:54
Ответ дляНаБалКоніХодять
Может у них единственная радость в жизни- обоссаная бомжом сидушка или 5 см маршрутки
ну такое) я искренне не жду чтобы мне уступали. Но когда рядом один - ни шагу назад, а второй мне в живот пытается упереться набитым рюкзаком, который он не удосужился снять со спины в автобусе (я при этом всегда рюкзаки снимала и снимаю, и держу в руках), закрадывается подозрение, что дело не в ’нежном состоянии’, а, как и всегда, в людях)
1
17
Леплю из пластилина• 22 марта в 10:54
Ответ дляНу шо не так?
Ну конечно могут быт. Исключения, но не представляю нормальных людей, которые не помогут поднять коляску
Это понятно но не надо обижаться на кого-то. Решила погулять подальше от дома - пассажиры не при чем
9
Бабульція• 22 марта в 10:54
Ответ дляКолгоспниця
Манипуляция, ей действительно зробили послугу, забронировали столик, не смотря на то, что бронь не практикуется, и всё равно не так. Наверное должны были сами за ней съездить, ведь она беременна, и то не факт, что была бы довольна...
Їй відмовили в бронюванні, тому вона і не задоволена
Парова машина• 22 марта в 10:54
Я думаю потрібно просто написати їй відповідь на відгук де він є і культурно пояснити, що ви б з задоволенням забронювали їй столик, якщо б у вас була така функція. І що обов´язково в майбутньому розглянете можливість бронювання, але поки що нажаль, цей процес у вас не налагодженний. І що завжди раді її бачитиу вашому закладі. Відповісти думаю потрібно в будь якому випадку.
20
Відірву та викину• 22 марта в 10:54
Ответ дляЛеплю из пластилина
Так они ж сами и раздражаются . Место не уступили коляску не потащили и т.д
пока раздражаетесь больше вы)
1
2
НаБалКоніХодять• 22 марта в 10:55
Ответ дляВідірву та викину
ну такое) я искренне не жду чтобы мне уступали. Но когда рядом один - ни шагу назад, а второй мне в живот пытается упереться набитым рюкзаком, который он не удосужился снять со спины в автобусе (я при этом всегда рюкзаки снимала и снимаю, и держу в руках), закрадывается подозрение, что дело не в ’нежном состоянии’, а, как и всегда, в людях)
Это от нищеты
1
2
Моторошні троянди• 22 марта в 10:55
Ответ дляНаБалКоніХодять
Цитую: «всі чекають і ви зачекаєте»
Это вообще как???
Админа уволить! Девочке скидку и написать извинения
Это вообще как???
Админа уволить! Девочке скидку и написать извинения
Есть такие клиенты,которые достанут любого. Была одна клиент у нас которая обматерила, обзывала администратора, потому что она не могла объяснить как пройти,хотя разговор я слышала, администратор доступно объясняла, предлагала выйти встретить (про то,что клиент опоздала на 30 минут вообще можно не говорить), администратор попросила с ней так не разговаривать, на что получила посылания в ответ. В итоге она пришла и перед услугой уже успела накатать отзыв и в инстаграм выставить (она блогер) о том,что адмиристратор неадекватная и т.д.. администратору потом директора задавали вопросы...
12
Назад Комментарии к ответу