Голова колгоспу• 25 июня 2024
Як повернути товари Тему? можливо знаєте?
З цього магазину! не підійшли речі, жахливі. На яку почту йти, щоб їх відправити назад? Допоможіть будь ласка
13
7
Непереможна• 25 июня 2024
Автор, ну это же товары из Китая. И отправка в Китай будет за ваш счёт. Посчитайте сколько. + Успеете ли вы вложиться время, отпущенное на возврат?
Непереможна• 25 июня 2024
Ответ дляАнютины ласки
Это же типа АлиЭкспресс. На АлиЭкспресс разве можно вернуть?
Можно, но долго , дорогом в большинстве случаев,не имеет смысла
Доставучая• 25 июня 2024
Ответ дляАнютины ласки
Это же типа АлиЭкспресс. На АлиЭкспресс разве можно вернуть?
можно
Ламборджини• 25 июня 2024
Ви можете повернути товари, виконавши такі дії:
I. Для подання запиту на відшкодування перейдіть до свого облікового запису Temu на Temu.com або в додатку. Якщо у вас немає облікового запису Temu, натисніть «Зберегти замовлення» в електронному листі із замовленням Temu, щоб повернути товар.
II. Знайдіть відповідне замовлення в розділі «Ваші замовлення» та натисніть кнопку «Повернути/відшкодувати».
III. Виберіть товари, які ви бажаєте повернути, і причину повернення. Залежно від вибраної причини вам, можливо, доведеться надати додаткову інформацію щодо замовлення. Після надання необхідної інформації натисніть кнопку «Наступний крок», щоб продовжити.
IV. Якщо вам не потрібно буде повертати товар, останнім кроком буде просто вибрати спосіб відшкодування. Ви можете отримати відшкодовані кошти на кредитний баланс Temu або з використанням початкового способу оплати. Зробіть свій вибір і натисніть «Відправити».
V. Якщо вам потрібно повернути товари, ви матимете можливість вибрати спосіб повернення та відшкодування. Після подання запиту ми надамо вам адресну етикетку, щоб ви могли повернути товари. За першого повернення протягом 90 дн. з дати придбання відправлення безкоштовне (стосується КОЖНОГО замовлення).
VI. Будь ласка, упакуйте всі повернуті товари в одну посилку і використайте надану нами етикетку для повернення, щоб відправити їх. Також слід додати оригінальний штрих-код для кожного товару.
Якщо ви не можете його знайти:
Будь ласка, використовуйте прозорі пакети для індивідуального пакування товарів без штрих-кодів перед тим, як покласти їх у посилку для повернення.
Після того, як склад отримає товари і вони пройдуть перевірку якості, буде здійснено відшкодування.
Якщо після цього ви не отримаєте відшкодування, будь ласка, зв´яжіться з нами для отримання подальшої допомоги.
Будь ласка, не забудьте зберегти штрих-код кожного товару при наступній покупці, щоб ви могли безперешкодно отримати відшкодування.
VII. Помістивши всі товари для повернення в один пакунок, роздрукуйте та приклейте на зовнішню сторону пакунка надану нами адресну етикетку. Відправте свій пакунок з найближчого відділення DHL/Hermes. Готово!
VIII. Ви можете перевірити статус відшкодування за свої товари на сторінці відомостей про замовлення або за допомогою SMS/електронної пошти/Push-сповіщень Temu.
I. Для подання запиту на відшкодування перейдіть до свого облікового запису Temu на Temu.com або в додатку. Якщо у вас немає облікового запису Temu, натисніть «Зберегти замовлення» в електронному листі із замовленням Temu, щоб повернути товар.
II. Знайдіть відповідне замовлення в розділі «Ваші замовлення» та натисніть кнопку «Повернути/відшкодувати».
III. Виберіть товари, які ви бажаєте повернути, і причину повернення. Залежно від вибраної причини вам, можливо, доведеться надати додаткову інформацію щодо замовлення. Після надання необхідної інформації натисніть кнопку «Наступний крок», щоб продовжити.
IV. Якщо вам не потрібно буде повертати товар, останнім кроком буде просто вибрати спосіб відшкодування. Ви можете отримати відшкодовані кошти на кредитний баланс Temu або з використанням початкового способу оплати. Зробіть свій вибір і натисніть «Відправити».
V. Якщо вам потрібно повернути товари, ви матимете можливість вибрати спосіб повернення та відшкодування. Після подання запиту ми надамо вам адресну етикетку, щоб ви могли повернути товари. За першого повернення протягом 90 дн. з дати придбання відправлення безкоштовне (стосується КОЖНОГО замовлення).
VI. Будь ласка, упакуйте всі повернуті товари в одну посилку і використайте надану нами етикетку для повернення, щоб відправити їх. Також слід додати оригінальний штрих-код для кожного товару.
Якщо ви не можете його знайти:
Будь ласка, використовуйте прозорі пакети для індивідуального пакування товарів без штрих-кодів перед тим, як покласти їх у посилку для повернення.
Після того, як склад отримає товари і вони пройдуть перевірку якості, буде здійснено відшкодування.
Якщо після цього ви не отримаєте відшкодування, будь ласка, зв´яжіться з нами для отримання подальшої допомоги.
Будь ласка, не забудьте зберегти штрих-код кожного товару при наступній покупці, щоб ви могли безперешкодно отримати відшкодування.
VII. Помістивши всі товари для повернення в один пакунок, роздрукуйте та приклейте на зовнішню сторону пакунка надану нами адресну етикетку. Відправте свій пакунок з найближчого відділення DHL/Hermes. Готово!
VIII. Ви можете перевірити статус відшкодування за свої товари на сторінці відомостей про замовлення або за допомогою SMS/електронної пошти/Push-сповіщень Temu.
1
автор
Голова колгоспу
• 25 июня 2024
Ответ дляМетелик
Що замовляли? Бо постійно лізе ця реклама
одежу
автор
Голова колгоспу
• 25 июня 2024
Ответ дляНепереможна
Автор, ну это же товары из Китая. И отправка в Китай будет за ваш счёт. Посчитайте сколько. + Успеете ли вы вложиться время, отпущенное на возврат?
безкоштовно написано
автор
Голова колгоспу
• 25 июня 2024
Ответ дляЛамборджини
Ви можете повернути товари, виконавши такі дії:
I. Для подання запиту на відшкодування перейдіть до свого облікового запису Temu на Temu.com або в додатку. Якщо у вас немає облікового запису Temu, натисніть «Зберегти замовлення» в електронному листі із замовленням Temu, щоб повернути товар.
II. Знайдіть відповідне замовлення в розділі «Ваші замовлення» та натисніть кнопку «Повернути/відшкодувати».
III. Виберіть товари, які ви бажаєте повернути, і причину повернення. Залежно від вибраної причини вам, можливо, доведеться надати додаткову інформацію щодо замовлення. Після надання необхідної інформації натисніть кнопку «Наступний крок», щоб продовжити.
IV. Якщо вам не потрібно буде повертати товар, останнім кроком буде просто вибрати спосіб відшкодування. Ви можете отримати відшкодовані кошти на кредитний баланс Temu або з використанням початкового способу оплати. Зробіть свій вибір і натисніть «Відправити».
V. Якщо вам потрібно повернути товари, ви матимете можливість вибрати спосіб повернення та відшкодування. Після подання запиту ми надамо вам адресну етикетку, щоб ви могли повернути товари. За першого повернення протягом 90 дн. з дати придбання відправлення безкоштовне (стосується КОЖНОГО замовлення).
VI. Будь ласка, упакуйте всі повернуті товари в одну посилку і використайте надану нами етикетку для повернення, щоб відправити їх. Також слід додати оригінальний штрих-код для кожного товару.
Якщо ви не можете його знайти:
Будь ласка, використовуйте прозорі пакети для індивідуального пакування товарів без штрих-кодів перед тим, як покласти їх у посилку для повернення.
Після того, як склад отримає товари і вони пройдуть перевірку якості, буде здійснено відшкодування.
Якщо після цього ви не отримаєте відшкодування, будь ласка, зв´яжіться з нами для отримання подальшої допомоги.
Будь ласка, не забудьте зберегти штрих-код кожного товару при наступній покупці, щоб ви могли безперешкодно отримати відшкодування.
VII. Помістивши всі товари для повернення в один пакунок, роздрукуйте та приклейте на зовнішню сторону пакунка надану нами адресну етикетку. Відправте свій пакунок з найближчого відділення DHL/Hermes. Готово!
VIII. Ви можете перевірити статус відшкодування за свої товари на сторінці відомостей про замовлення або за допомогою SMS/електронної пошти/Push-сповіщень Temu.
I. Для подання запиту на відшкодування перейдіть до свого облікового запису Temu на Temu.com або в додатку. Якщо у вас немає облікового запису Temu, натисніть «Зберегти замовлення» в електронному листі із замовленням Temu, щоб повернути товар.
II. Знайдіть відповідне замовлення в розділі «Ваші замовлення» та натисніть кнопку «Повернути/відшкодувати».
III. Виберіть товари, які ви бажаєте повернути, і причину повернення. Залежно від вибраної причини вам, можливо, доведеться надати додаткову інформацію щодо замовлення. Після надання необхідної інформації натисніть кнопку «Наступний крок», щоб продовжити.
IV. Якщо вам не потрібно буде повертати товар, останнім кроком буде просто вибрати спосіб відшкодування. Ви можете отримати відшкодовані кошти на кредитний баланс Temu або з використанням початкового способу оплати. Зробіть свій вибір і натисніть «Відправити».
V. Якщо вам потрібно повернути товари, ви матимете можливість вибрати спосіб повернення та відшкодування. Після подання запиту ми надамо вам адресну етикетку, щоб ви могли повернути товари. За першого повернення протягом 90 дн. з дати придбання відправлення безкоштовне (стосується КОЖНОГО замовлення).
VI. Будь ласка, упакуйте всі повернуті товари в одну посилку і використайте надану нами етикетку для повернення, щоб відправити їх. Також слід додати оригінальний штрих-код для кожного товару.
Якщо ви не можете його знайти:
Будь ласка, використовуйте прозорі пакети для індивідуального пакування товарів без штрих-кодів перед тим, як покласти їх у посилку для повернення.
Після того, як склад отримає товари і вони пройдуть перевірку якості, буде здійснено відшкодування.
Якщо після цього ви не отримаєте відшкодування, будь ласка, зв´яжіться з нами для отримання подальшої допомоги.
Будь ласка, не забудьте зберегти штрих-код кожного товару при наступній покупці, щоб ви могли безперешкодно отримати відшкодування.
VII. Помістивши всі товари для повернення в один пакунок, роздрукуйте та приклейте на зовнішню сторону пакунка надану нами адресну етикетку. Відправте свій пакунок з найближчого відділення DHL/Hermes. Готово!
VIII. Ви можете перевірити статус відшкодування за свої товари на сторінці відомостей про замовлення або за допомогою SMS/електронної пошти/Push-сповіщень Temu.
я це читала! але на яку почту піти їх відправити?? meest мабуть??
4
Сірничок• 25 июня 2024
Ответ дляГолова колгоспу
я це читала! але на яку почту піти їх відправити?? meest мабуть??
Свяжитесь лучше с продавцом для начала. Им этот головняк тоже не нужен, может предложить компромисс
НаБалКоніХодять• 25 июня 2024
Ответ дляГолова колгоспу
одежу
Що саме? І що з нею не так? Теж думала там замовити пару футболок і штани.
Звернула увагу що відгуки там якісь не правдиві, як реклама.
Звернула увагу що відгуки там якісь не правдиві, як реклама.
автор
Голова колгоспу
• 25 июня 2024
Ответ дляСірничок
Свяжитесь лучше с продавцом для начала. Им этот головняк тоже не нужен, может предложить компромисс
все слелала, там проше простого
автор
Голова колгоспу
• 25 июня 2024
Ответ дляНаБалКоніХодять
Що саме? І що з нею не так? Теж думала там замовити пару футболок і штани.
Звернула увагу що відгуки там якісь не правдиві, як реклама.
Звернула увагу що відгуки там якісь не правдиві, як реклама.
там легко повернути товар на укр почту безкоштовно. речі великі на мене
НаБалКоніХодять• 25 июня 2024
Ответ дляГолова колгоспу
там легко повернути товар на укр почту безкоштовно. речі великі на мене
А якість? Розміри не відповідають?
Вже накидала у кошик, тепер боюсь замовляти.
Вже накидала у кошик, тепер боюсь замовляти.
Анютины ласки• 25 июня 2024
Ответ дляГолова колгоспу
все слелала, там проше простого
Расскажите как
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу
