sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Путешествия, Туризм - Едем за границу
noavatar
begovelik• 28 декабря 2024

Встречались с кидками на Booking? Нас хотели кинуть на 1700 евро

Но не получилось. Бронирование отеля Palette Telaga Terrace Boutique Resort. Не рекомендую никому бронировать!!!
показать весь текст
like 5 woman_facepalming 14
96 1
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
noavatar
автор begovelik • 28 декабря 2024
31
Ответ дляdiamond_shop
а як тоді з’являються прекрасні відгуки? я не зрозуміла в чому кидок, якщо ви жили в цьому готелі? хотіли жити безкоштовно? чи як? в чому прикол?
Ми не жили в цьому готелі. Він перепроданий. Номерів для нас не було. І після всього цього з нас хотіли зняти 1700 Євро за нього, але я заблокувала картку )
noavatar
diamond_shop• 28 декабря 2024
32
Ответ дляbegovelik
І яке задоволення зараз, що цим гнидам не вдалося нас кинути )
оце в Малайзії шара))) подивилася на ціни, залишилося долетіти відгуків реально повно, це дивно справді
noavatar
Веточка сакуры67• 28 декабря 2024
33
Нас кинули с жильём в Италии. Написали в поддержку. Букинг вернул деньги, менеджер сам нашёл нам похожее жилье в том же населённом пункте , но оно было дороже. Букинг доплатил разницу. Все решилось быстро, да мы немного нервничали, так как уже были в дороге, но все решилось
crying_face 1 like 2
noavatar
diamond_shop• 28 декабря 2024
34
Ответ дляbegovelik
Ми не жили в цьому готелі. Він перепроданий. Номерів для нас не було. І після всього цього з нас хотіли зняти 1700 Євро за нього, але я заблокувала картку )
цікаво це на зараз така ціна, бо в мене в пошуку стоїть 4 ночі в березні то випадає близько 200 доларів ціна, я навіть сумніваюся чи той готель я знайшла
noavatar
Murzeelka• 28 декабря 2024
35
Вы себя сами перехитрили. Невозвратный тариф предполагает, что деньги снимаются сразу.
Иначе, какой в нем смысл?)
like 6
noavatar
diamond_shop• 28 декабря 2024
36
Ответ дляВеточка сакуры67
Нас кинули с жильём в Италии. Написали в поддержку. Букинг вернул деньги, менеджер сам нашёл нам похожее жилье в том же населённом пункте , но оно было дороже. Букинг доплатил разницу. Все решилось быстро, да мы немного нервничали, так как уже были в дороге, но все решилось
а де саме в Італії? та як кинули? я реально тільки через Букінг бронюю, щось починаю нервувати
noavatar
автор begovelik • 28 декабря 2024
37
Ответ дляdiamond_shop
оце в Малайзії шара))) подивилася на ціни, залишилося долетіти відгуків реально повно, це дивно справді
В залежності від ваших запросів і рівня. До 100 Євро на добу готелів повно, але це не наше )
woman_facepalming 4
noavatar
diamond_shop• 28 декабря 2024
38
Ответ дляMurzeelka
Вы себя сами перехитрили. Невозвратный тариф предполагает, что деньги снимаются сразу.
Иначе, какой в нем смысл?)
я от теж не зрозуміла, люди забронювали, але не заплатили, бронь скасували, а тепер готель винен
noavatar
diamond_shop• 28 декабря 2024
39
Ответ дляbegovelik
В залежності від ваших запросів і рівня. До 100 Євро на добу готелів повно, але це не наше )
так я Ваш запит закинула))) ту саму Телагу, що Ви написали, він мені видав, можу посилання кинути, якщо це не порахують за рекламу модератори, або скрін
noavatar
diamond_shop• 28 декабря 2024
40
https://www.booking.com/hotel/my/telaga-terrace.ru...;
noavatar
diamond_shop• 28 декабря 2024
41
посилання кинула, три зірки, він же?
noavatar
автор begovelik • 28 декабря 2024
42
Ответ дляMurzeelka
Вы себя сами перехитрили. Невозвратный тариф предполагает, что деньги снимаются сразу.
Иначе, какой в нем смысл?)
Да, вы правы. Но вы приезжаете в отель - и вам говорят, что номеров для вас нет, т.к. он перепродан )
noavatar
Murzeelka• 28 декабря 2024
43
Ответ дляbegovelik
Да, вы правы. Но вы приезжаете в отель - и вам говорят, что номеров для вас нет, т.к. он перепродан )
Потому, что живут те, кто заплатил) Все- просто.
like 4
noavatar
diamond_shop• 28 декабря 2024
44
Ответ дляbegovelik
Да, вы правы. Но вы приезжаете в отель - и вам говорят, что номеров для вас нет, т.к. он перепродан )
так зазвичай при тарифі без повернення ви вже мали сплатити наперед, як вийшло приїхати без оплати? запитую, бо в мене колись заглючило карту та не зняло, то мені мало бронь не анулювали, я з банком вирішувала половину дня питання щоб оплатити
noavatar
автор begovelik • 28 декабря 2024
45
Ответ дляdiamond_shop
посилання кинула, три зірки, він же?
Це він. Ще цікаво, коли ми забрали два останніх номери, вони знову з’явилися, але у 2 рази дорожче )
noavatar
Веточка сакуры67• 28 декабря 2024
46
Ответ дляdiamond_shop
а де саме в Італії? та як кинули? я реально тільки через Букінг бронюю, щось починаю нервувати
Отель не помню, мы забронировали, деньги снялись. Отель пишет нет мест, отмените бронь. Мы не можем отменить , так как деньги не вернутся. Написали чтобы они отменили, хозяин морозится, тупо пишет отмените бронь. Написали в поддержку, сами уже ехали авто, тут же перезвонил менеджер, сказали что все решат. Нашли Отель, мы заплатили столько же как за первый, разницу заплатил букинг и через пару дней вернул первую бронь. Отель не помню, это было позапрошлым летом, недалеко от Пизы село
like 1
noavatar
diamond_shop• 28 декабря 2024
47
Ответ дляbegovelik
Це він. Ще цікаво, коли ми забрали два останніх номери, вони знову з’явилися, але у 2 рази дорожче )
нічого дивного, господарі не завжди викладають усі номери на букінг, я можу таку саму практику показати у нашому Буковелі) ми так до війни їздили до одних господарів, то в них коли мало номерів залишалося, вони просто піднімали ціну, а номери всі однотипні

ще вони можуть з’явитися ближче до дати заїзду з вищою ціною, це цілком нормально як раз
noavatar
diamond_shop• 28 декабря 2024
48
Ответ дляВеточка сакуры67
Отель не помню, мы забронировали, деньги снялись. Отель пишет нет мест, отмените бронь. Мы не можем отменить , так как деньги не вернутся. Написали чтобы они отменили, хозяин морозится, тупо пишет отмените бронь. Написали в поддержку, сами уже ехали авто, тут же перезвонил менеджер, сказали что все решат. Нашли Отель, мы заплатили столько же как за первый, разницу заплатил букинг и через пару дней вернул первую бронь. Отель не помню, это было позапрошлым летом, недалеко от Пизы село
а відгук написали тому готелю, що кинув, чи букінг не дав? дякую що попередили
noavatar
автор begovelik • 28 декабря 2024
49
Ответ дляdiamond_shop
так зазвичай при тарифі без повернення ви вже мали сплатити наперед, як вийшло приїхати без оплати? запитую, бо в мене колись заглючило карту та не зняло, то мені мало бронь не анулювали, я з банком вирішувала половину дня питання щоб оплатити
Я внесла усі дані картки. Увесь день у нас йшла переписка з букінгом, де вони нас завірили, що усе ок. Також власник написав, що усе ок на наш запит, надати 2 номери поруч. Тож, ми купуємо квитки (недешево) і летимо. Але заходимо до готелю і нас інформують, що номерів для нас немає…
crying_face 2
noavatar
Murzeelka• 28 декабря 2024
50
Ответ дляdiamond_shop
а відгук написали тому готелю, що кинув, чи букінг не дав? дякую що попередили
Отзыв можно писать только при подтвержденном бронировании на букинге.
Иначе конкуренты бы друг другу такое написывали...
noavatar
diamond_shop• 28 декабря 2024
51
Ответ дляMurzeelka
Отзыв можно писать только при подтвержденном бронировании на букинге.
Иначе конкуренты бы друг другу такое написывали...
в цілому це вірно, тим більше що ситуацію вирішили. мені просто цікаво, як сам Букінг з того виходить, їм теж навряд чи цікаво доплачувати за людей, мабуть господаря нагнули все ж
noavatar
автор begovelik • 28 декабря 2024
52
Ответ дляMurzeelka
Отзыв можно писать только при подтвержденном бронировании на букинге.
Иначе конкуренты бы друг другу такое написывали...
Напишем на Гугле, и в букинг письмо после того, как вернемся
like 1
noavatar
diamond_shop• 28 декабря 2024
53
Ответ дляbegovelik
Я внесла усі дані картки. Увесь день у нас йшла переписка з букінгом, де вони нас завірили, що усе ок. Також власник написав, що усе ок на наш запит, надати 2 номери поруч. Тож, ми купуємо квитки (недешево) і летимо. Але заходимо до готелю і нас інформують, що номерів для нас немає…
а Вам букінг шукав інший готель чи самі? згадала як моя подруга полетіла до Будапешту, це було сильно задовго до війни, то було Різдво, приходять вони до готелю, а там тупо зачинено...

вони просто знайшли через букінг інший готель, але вони не платили наперед, хоч у тому пощастило
noavatar
Murzeelka• 28 декабря 2024
54
Ответ дляbegovelik
Я внесла усі дані картки. Увесь день у нас йшла переписка з букінгом, де вони нас завірили, що усе ок. Також власник написав, що усе ок на наш запит, надати 2 номери поруч. Тож, ми купуємо квитки (недешево) і летимо. Але заходимо до готелю і нас інформують, що номерів для нас немає…
Оплата прошла или нет?
noavatar
автор begovelik • 28 декабря 2024
55
После этого никаких карт букингу. Но вы делайте так, как считаете нужным
noavatar
diamond_shop• 28 декабря 2024
56
Ответ дляMurzeelka
Оплата прошла или нет?
ну авторка ж пише, що картка ліва була, мені теж незрозуміла трохи ситуація
noavatar
автор begovelik • 28 декабря 2024
57
Ответ дляMurzeelka
Оплата прошла или нет?
Зарос на списание пришел вечером, а карту я заблокировала днем ранее. Иначе сняли бы 1700 Евро, хотя и владелец, и Букинг заверяли в обратном
noavatar
Murzeelka• 28 декабря 2024
58
Ответ дляdiamond_shop
ну авторка ж пише, що картка ліва була, мені теж незрозуміла трохи ситуація
Смущает -Увесь день у нас йшла переписка з букінгом, де вони нас завірили, що усе ок.
Переписка может быть только с отелем в чате бронирования.
Или с поддержкой при спорной ситуации.
Деньги списывает не букинг, а отели.
like 3
noavatar
автор begovelik • 28 декабря 2024
59
Ответ дляdiamond_shop
ну авторка ж пише, що картка ліва була, мені теж незрозуміла трохи ситуація
По первой бронировке не было требований предоплаты. Карту внесли из списка «карты для бронирования» Гугла
noavatar
автор begovelik • 28 декабря 2024
60
Ответ дляMurzeelka
Смущает -Увесь день у нас йшла переписка з букінгом, де вони нас завірили, що усе ок.
Переписка может быть только с отелем в чате бронирования.
Или с поддержкой при спорной ситуации.
Деньги списывает не букинг, а отели.
Что смущает? Переписка со службой поддержки букинга
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Благотворительность!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff