Но не получилось. Бронирование отеля Palette Telaga Terrace Boutique Resort. Не рекомендую никому бронировать!!!
5
14
Отель в Малайзии, Лангкави. Забронировали первый раз, используя левую карту из интернета, загуглив «карты для тестирования. Получили подтверждение из букинга и сразу пришло смс сообщение с линком, ведущим на сайт индийской компании OYO с предложением ввести полную оплату, хотя тариф на букинге не требовал предоплаты. Проигнорировали. Через некоторое время пришло сообщение, что наша бронь аннулирована из-за перепродажи отеля.
14
Ищем отели дальше. Видим этот же отель через два дня. Но уже с невозвратным тарифом. Бронируем. Указываем все детали карты. Параллельно ведем переписку с букингом, описывая первую ситуацию и составляем жалобу на получение смс со сторонним линком, о чем букинг постоянно предупреждает. Вечером, накануне заселения получаем сообщения от букинга с гарантиями, что все ок и от владельца в виде компании oyo (подпись внизу), что все ок и все гарантируется (мы заросили 2 номера рядом (путешествуем с детьми). Поэтому летим туда. Но, прибыв на следующий день в отель, девочка со стойки отеля нам говорит, что отель перепродан и номеров для нас нет…
5
1
1
Дева Мария• 28 декабря 2024
Оплачивала через букинг много раз , все ок . Но предпочитаю все таки бесплатную бронь
1
Ответ дляmamaМия
Цікаво. Вже багато років з букінг, ніколи не потрапляли. Один раз бронювали в Хорватії, то хозяйка прислала нам особистий розрахунковий рахунок в повідомленні і попросила 50%. Я пішла на це, хоча гарантій же жодних.
Ми 20 років з ними, але це вперше. Після скандалів до нас вийшов керуючий готелю, також телефонувала дівчина з компанії OYO - власника готелю, яка принесла мільйон вибачень і запевнила, що готель перепроданий і через це з нас не буде знята повна сума за нього (1700 Євро). Після цього керуючий допоміг нам знайти інший готель, де ми і розмістилися. Букінг прислав нам безкоштовну відміну на мейл. І компанія OYO прислала на письмо-вибачення з гарантіями, що все буде відмінено бещкоштовно через перепродаж. Це було вчора. Але сьогодні (барабанний бій)…
Ще під час знаходження у першому готелі я блокую свою картку. Це добре, що букінг гарантував, але, загугливши славну компанію OYIO засновану стрьомним індійським студентом, мій мозок скомандував це зробити. І бінго: сьогодні ввечері отримую дефолтний мейл від букінгу с проханням поміняти номер картки, оскільки неможливо зняти суму з моєї картки за бронювання готелю, інакше бронювання готелю буде анульоване. Більше жодного довіру до букінгу і жодних карток, тількі ліві, що вам і рекомендую.
6
НадпотужнаПотужність• 28 декабря 2024
Ответ дляbegovelik
Но вывод - больше никаких карт букингу, что вам всем и рекомендую
расскажите пожалуйста. Я в букинге разочаровалась.
Ответ длямимозка
З вас зняло кошти за бронь на перший готель? Не заселили і кошти повернули чи ні?
Готель той самий. У першому випадку картка була ліва, тому і не зняло. Коли знаходились у готелі, заїхав ще один турист, якому також сказали про перепродаж і якому робітники готелю пообіцяли, що з нього кошти зніматися не будуть. Але він при нас перевірив свій банківський додаток і сказав, що з нього зняли всю суму. Але йому було якось паралельно і він поіхав далі )
НадпотужнаПотужність• 28 декабря 2024
Ответ дляbegovelik
А что у вас?
были моменты с бронированием, начиная от поездок по Украине- Карпаты, заканчивая Европой.
Julia_1997• 28 декабря 2024
Купу років з букінгом. Ніколи не було жодних проблем, хоча завжди оплачую картою🤷♀️
4
diamond_shop• 28 декабря 2024
Ответ дляbegovelik
Ищем отели дальше. Видим этот же отель через два дня. Но уже с невозвратным тарифом. Бронируем. Указываем все детали карты. Параллельно ведем переписку с букингом, описывая первую ситуацию и составляем жалобу на получение смс со сторонним линком, о чем букинг постоянно предупреждает. Вечером, накануне заселения получаем сообщения от букинга с гарантиями, что все ок и от владельца в виде компании oyo (подпись внизу), что все ок и все гарантируется (мы заросили 2 номера рядом (путешествуем с детьми). Поэтому летим туда. Но, прибыв на следующий день в отель, девочка со стойки отеля нам говорит, что отель перепродан и номеров для нас нет…
вибачте за дурне питання, а готель був із відгуками чи без? якщо так, то скільки тих відгуків було та за який період?
Julia_1997• 28 декабря 2024
Ответ дляbegovelik
І я 20 років їжджу, і жодних проблем
Ну то тепер через 1 раз створювати собі купу незручностей з бронюванням? Ви смішні. Як зняли, так і повернули б потім. Купу раз так було, коли скасовувалось бронювання
4
diamond_shop• 28 декабря 2024
Ответ дляmamaМия
Цікаво. Вже багато років з букінг, ніколи не потрапляли. Один раз бронювали в Хорватії, то хозяйка прислала нам особистий розрахунковий рахунок в повідомленні і попросила 50%. Я пішла на це, хоча гарантій же жодних.
ми минулого року літали на Мальту, платили 100% передплати, мій друг теж завжди так робить, але! я плачу тільки готелям, які мають відгуки принаймні роки за три й тих відгуків не 3-5, а хоча б 50-100, ще й передивляюся за останній сезон, бо готель могли перепродати й погіршився сервіс
4
Ответ дляdiamond_shop
вибачте за дурне питання, а готель був із відгуками чи без? якщо так, то скільки тих відгуків було та за який період?
Відгуки прекрасні. Загугліть Palette Telaga Terrace Boutique Resort.
Але, дівчина з ресепшн сказала нам, що власник змінився нещодавно і ці ситуації з перепродажем в них постійно
Але, дівчина з ресепшн сказала нам, що власник змінився нещодавно і ці ситуації з перепродажем в них постійно
diamond_shop• 28 декабря 2024
Ответ дляbegovelik
Відгуки прекрасні. Загугліть Palette Telaga Terrace Boutique Resort.
Але, дівчина з ресепшн сказала нам, що власник змінився нещодавно і ці ситуації з перепродажем в них постійно
Але, дівчина з ресепшн сказала нам, що власник змінився нещодавно і ці ситуації з перепродажем в них постійно
а як тоді з’являються прекрасні відгуки? я не зрозуміла в чому кидок, якщо ви жили в цьому готелі? хотіли жити безкоштовно? чи як? в чому прикол?
3
diamond_shop• 28 декабря 2024
я зазвичай теж шукаю готелі без передплат, але от на Мальті трапився з передплатою, цілком задоволена
Ответ дляJulia_1997
Ну то тепер через 1 раз створювати собі купу незручностей з бронюванням? Ви смішні. Як зняли, так і повернули б потім. Купу раз так було, коли скасовувалось бронювання
Бо в нас помінялися плани в останню хвилину і усі нормальні готелі були розібрані. А цей готель світився і відповідав нашим запитам.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу
