ПП-шница• Изменено 02 января в 13:36
Чи треба поступатися декретчиці робочим місцем
Конфлікт у відділі, я третя сторона (ні декретчиця, не новий співробітник). Виходить з декрету співробітниця, яка до декрету пропрацювала 10 років, мала найзручніше місце в кабінеті. Зараз на цьому місці сидить відносно нова співробітниця, яка числиться не на декретному місці. І поступатися ним не хоче. Керівництво самоусунулося, сказало вирішувати питання самостійно. Хочу почути, як це відбувається у інших. Поділіться досвідом.
P. S. Я в хороших відносинах з обома, не хочу ставати ні на чий бік.
P. S. Я в хороших відносинах з обома, не хочу ставати ні на чий бік.
показать весь текст
1
43
Давно без алко• 02 января в 19:39
Ответ дляБулькаю
До чого тут може чи не може? Людина багато чого може. Але дана конкретна людина хоче отримати своє старе робоче місце і має на це право
Що це за право? Якими законами воно гарантується?
2
СкокоМнеДадите• 02 января в 19:41
Ответ дляНай хоч раз
Колись на моє місце всівся хитродупий співробітник, а я лише у звичайній відпустці була, 2 тижні. Зганяла зі скандалом. Ще й навушниками моїми користувався, потвора. Викинути довелося, бо гидотно...
Круто ...
Давно без алко• 02 января в 19:43
Ответ дляПП-шница
Так, думку про конкретну ситуацію. Без фантазій і додумувань. Але ж не на цьому форумі, так?
Авторе, ви та сама декретниця?
6
1
Та прям багіня• 02 января в 19:44
Людина, що повертається з лікарняного чи відпустки (навіть по догляду за дитиною) не має отримувати погіршення умов праці. Це стосується як окладу, так і устаткування й ін.
Я так розумію, що конфлікт не стільки через потребу іншого місця, а тому, що вільне місце об´єктивно гірше ніж у всіх інших співробітників.
В такому випадку зазвичай гірші умови надаються або наймолодшому (стаж в компанії) співробітнику, або регулярною ротацією (раз на квартал, наприклад). В ідеалі - організовують робочий простір однаково комфортним для всіх.
Вам загалом варто зробити перестановку в кабінеті, щоб ні в кого не було проблеми з кондиціонером в спину. Декретчиці спокійно попросити в керівництва необхідні умови для якісної роботи, які в неї були раніше - зручне робоче місце (стіл і крісло). Це не означає просити пересадити ’новеньку’, а дати конкретний щапит на нормальні умови праці З´ясовувати стосунки колегам між собою самотужки в такому випадку - це непрофесійно, питання потрібно адресувати менеджменту.
Дівчата, які доволі зневажливо відписуються про ’декретчицю’, що з вами не так 😳? 3 роки декрету значить, що вона народила якраз напередодні війни. Бути з немовлям під час вторгнення й блекаутів повна жесть. В мене особисто тільки повага для матусь й не уявляю як вони все стягують. Повертатися на роботу, де вже повністю оновився колектив і багато що потрібно починати спочатку теж складно. Це нормально бажати для себе хороших умов праці, як мінімум не гірших ніж були раніше. Автор ніде не писала, що ці 2 дівчини скандалять між собою.
П.С. В мене був випадок при переїзді в новий офіс в опенспейс. Колеги з одного департаменту прийшли раніше всіх й зайняли всі місця біля вікон. 12 людей з одного відділу, яким щодня спілкуватись між собою, зайняли місця в різних частинах офісу на 800м2 😂 Ніхто не з´ясовував стосунки між собою, але спокійно озвучили наодинці hr та директору що це не ок, й інші не 2й сорт. Все було вирішено на наступний день.
П.П.С. Дівчата, будьте опорою для одна одної. Нас й так часто дискримінують на роботі, даючи в середньому меншу зарплатню чи не підвищуючи як чоловіків. В такій ситуації не треба влаштовувати баталії, а вимагати від керівництва виконувати їх роботу, а не самоусуватись.
Я так розумію, що конфлікт не стільки через потребу іншого місця, а тому, що вільне місце об´єктивно гірше ніж у всіх інших співробітників.
В такому випадку зазвичай гірші умови надаються або наймолодшому (стаж в компанії) співробітнику, або регулярною ротацією (раз на квартал, наприклад). В ідеалі - організовують робочий простір однаково комфортним для всіх.
Вам загалом варто зробити перестановку в кабінеті, щоб ні в кого не було проблеми з кондиціонером в спину. Декретчиці спокійно попросити в керівництва необхідні умови для якісної роботи, які в неї були раніше - зручне робоче місце (стіл і крісло). Це не означає просити пересадити ’новеньку’, а дати конкретний щапит на нормальні умови праці З´ясовувати стосунки колегам між собою самотужки в такому випадку - це непрофесійно, питання потрібно адресувати менеджменту.
Дівчата, які доволі зневажливо відписуються про ’декретчицю’, що з вами не так 😳? 3 роки декрету значить, що вона народила якраз напередодні війни. Бути з немовлям під час вторгнення й блекаутів повна жесть. В мене особисто тільки повага для матусь й не уявляю як вони все стягують. Повертатися на роботу, де вже повністю оновився колектив і багато що потрібно починати спочатку теж складно. Це нормально бажати для себе хороших умов праці, як мінімум не гірших ніж були раніше. Автор ніде не писала, що ці 2 дівчини скандалять між собою.
П.С. В мене був випадок при переїзді в новий офіс в опенспейс. Колеги з одного департаменту прийшли раніше всіх й зайняли всі місця біля вікон. 12 людей з одного відділу, яким щодня спілкуватись між собою, зайняли місця в різних частинах офісу на 800м2 😂 Ніхто не з´ясовував стосунки між собою, але спокійно озвучили наодинці hr та директору що це не ок, й інші не 2й сорт. Все було вирішено на наступний день.
П.П.С. Дівчата, будьте опорою для одна одної. Нас й так часто дискримінують на роботі, даючи в середньому меншу зарплатню чи не підвищуючи як чоловіків. В такій ситуації не треба влаштовувати баталії, а вимагати від керівництва виконувати їх роботу, а не самоусуватись.
1
2
7
Дрібка щастя• 02 января в 19:47
Ответ дляничевока
Точно, вот с кем разборки нужно устраивать. А то сидит, небось, в отдельном кабинете, на удобном кресле, кофеи попивает)))
Спостерігає цей батл. Ставки з адміном і главбухом роблять, хто кого
Море Щастя• 02 января в 19:52
у чоловіка відділ в 2 кабінетах ,в одному поруч з керівником 3 людини .Дорогі крісла ,нові компи і загалом умови набагато краще ніж там де 20 людей на такій самій території .Дівчина пішла в декрет і на її місце поруч з керівником сіла інша людина .Звісно що через 3 роки ніхто заради неї не мінявся і вона сіла на вільне місце.При цьому відносини між ними прекрасні
Давно без алко• 02 января в 19:53
Ответ дляПП-шница
Тобто вона всіх попередила, щоб її місце не займали?
О, про королеву-мати, за яку вище писала. На робочому місці вона залишила багато особистих речей, цілу тумбочку, яка була виділена кожному співробітнику. Там були сувеніри, канцелярія, якісь дипломи, посуд, ялинкові прикраси і ще багато чого. Я все це склала у нижній ящик, сама користувалася верхнім. Після переїзду свої речі перевезла, за її спитала у керівництва - їх кудись забрали. То зі мною ще намагалися якісь розбірки влаштовувати.
Дрібка щастя• 02 января в 19:54
Ответ дляПП-шница
Я правильно зрозуміла, що всі, хто виходив з декрета, займали вільне місце, а не те, що було до декрету? Так?
Прикиньте. Інколи це буває інший віддііл і навіть інша контора, але то деталі)))
Давно без алко• 02 января в 19:56
Ответ длямаринабаранова
Не знаю - чі змінилось законодавство, але - раніше, за декретчіцею зберігалось її робоче місце, тобто - посада і місце в кабінеті, чі де там вона працювала. Незалежно - від важкості пологів, та інших чінників!
А нову співробітницю - попереджали, що вона працює, доки не вийде попередня з декрету. І не було ніяких конфліктів.
А зараз, видно - все пустили на самотік, розбирайтесь самі...
А нову співробітницю - попереджали, що вона працює, доки не вийде попередня з декрету. І не було ніяких конфліктів.
А зараз, видно - все пустили на самотік, розбирайтесь самі...
Як саме раніше закріплювалося місце в кабінеті законодавчо? Ці питання регулює КЗпП, він особливо не помінявся.
Дрібка щастя• 02 января в 20:04
Ответ дляЧтооооооооооо?
Це у вас якось зафіксовано та загальновідомо? Тобто новеньким ви не пропонуєте декретні місця, а одразу лише вільні?
Приходжу я така в компанію, а мені ’тут не сідай, тут через три роки буде Люда сидіти, коли з декрету вийде...може бути’))) бігла б з того гадюшника прямо відразу, це ж треба таке придумати
7
Солоденька цукОрка• 02 января в 20:05
Ответ дляТаЕщеОптимистка
У нас переводили человека в другое место, на схожую работу, в другую организацию, место после декрета держалось.
Стул подписали?)
1
Давно без алко• 02 января в 20:06
Ответ дляСлоник-тоник
у вас на себе відповідальність взяло керівництво. А у автора усунулось і пропонують влаштувати махач за офісне крісло))
Людина вийшла з декрету на свою посаду, згідно законодавства, їй надано обладнане робоче місце. У керівництва моєї організації є більш важливі запитання, ніж посадка усіх співробітників, згідно їх уподобанням чи іншого феншую. Кому не подобається крісло, розташування кондиціонеру, вікна, наближеності колег, вирішує ці питання шляхом домовленостей або звільнення. Все
6
Солоденька цукОрка• 02 января в 20:06
Ответ дляПП-шница
До декрету у відділі пропрацювала 10 років. Нова трохи більше року
Вы за декретчицу)
1
2
Солоденька цукОрка• 02 января в 20:09
Ответ дляПП-шница
До наведеного вище ще можна додати, що кондиціонер не у спину, як на вільному
Пусть пишет петицию руководству, чтобы перевесили
2
Солоденька цукОрка• 02 января в 20:09
Ответ дляАнонім Завгосп
Давайте всі розкажуть в кого які наслідки після пологів.
Я просто уявити не можу, як незнайома людина розказує новій колезі про свої важкі пологи. Треш
Я просто уявити не можу, як незнайома людина розказує новій колезі про свої важкі пологи. Треш
Еще и фотки показать из родзала
1
2
Бабайко• 02 января в 20:11
Ответ дляПП-шница
До наведеного вище ще можна додати, що кондиціонер не у спину, як на вільному
Так никто не должен сидеть с кондером в спину. У кондера поднимаются жалюзи, чтобы дул вверх, род потолок, а не прямо, или в идеале экран многие вешают для кондера, чтобы вниз вообще не дул.
1
Море Щастя• 02 января в 20:12
Ответ дляСолоденька цукОрка
Еще и фотки показать из родзала
довідку від лікаря .Рекомендую такій-то такій-то сидіти подалі від кондиціонера і на старому кріслі ,до якого дупця звикла ще 3 роки тому
3
1
2
Давно без алко• 02 января в 20:13
Ответ дляМаурита
Нет,человека из декрета будут гонять, которая 10 лет отработала,а какая-то сцыкуха припёрлась и не согнать.Фактическое место и должность остаются всегда,если нет каких-то глобальных изменений.Она не уволена,не понижена в должности,вышла на свою должность и своё рабочее место.Я бы не уступила ни при каком раскладе.Новенькая хитро сделанная,выбрала лучшее,ну теперь придётся подвинуться.Без году неделя,как говорится,а туда же-права качать.
А розкажіть як це технічно відбувається - ви прийшли після декрету, на координатах вашого останнього місця посадки сидить інша людина і покидати їх не збирається. Ваші дії?
Давно без алко• 02 января в 20:16
Ответ дляПослушная
А до чого працівниця? Ми ж про місце роботи в цілому і конкретно місце сидіння, то для для цих умов декретчиця таки прийшла до новенької і обрала місце раніше.
Тут провтик сугубо керівництва, повинні були зразу попередити, що місце поки не безхозне а вільне тимчасово і у випадку виходу з декрету, можливо ним доведеться поступитися
Тут провтик сугубо керівництва, повинні були зразу попередити, що місце поки не безхозне а вільне тимчасово і у випадку виходу з декрету, можливо ним доведеться поступитися
У керівництва є зобов´язання зберігати посаду і оклад.
Душа компанії• 02 января в 20:32
Ответ дляТа прям багіня
Людина, що повертається з лікарняного чи відпустки (навіть по догляду за дитиною) не має отримувати погіршення умов праці. Це стосується як окладу, так і устаткування й ін.
Я так розумію, що конфлікт не стільки через потребу іншого місця, а тому, що вільне місце об´єктивно гірше ніж у всіх інших співробітників.
В такому випадку зазвичай гірші умови надаються або наймолодшому (стаж в компанії) співробітнику, або регулярною ротацією (раз на квартал, наприклад). В ідеалі - організовують робочий простір однаково комфортним для всіх.
Вам загалом варто зробити перестановку в кабінеті, щоб ні в кого не було проблеми з кондиціонером в спину. Декретчиці спокійно попросити в керівництва необхідні умови для якісної роботи, які в неї були раніше - зручне робоче місце (стіл і крісло). Це не означає просити пересадити ’новеньку’, а дати конкретний щапит на нормальні умови праці З´ясовувати стосунки колегам між собою самотужки в такому випадку - це непрофесійно, питання потрібно адресувати менеджменту.
Дівчата, які доволі зневажливо відписуються про ’декретчицю’, що з вами не так 😳? 3 роки декрету значить, що вона народила якраз напередодні війни. Бути з немовлям під час вторгнення й блекаутів повна жесть. В мене особисто тільки повага для матусь й не уявляю як вони все стягують. Повертатися на роботу, де вже повністю оновився колектив і багато що потрібно починати спочатку теж складно. Це нормально бажати для себе хороших умов праці, як мінімум не гірших ніж були раніше. Автор ніде не писала, що ці 2 дівчини скандалять між собою.
П.С. В мене був випадок при переїзді в новий офіс в опенспейс. Колеги з одного департаменту прийшли раніше всіх й зайняли всі місця біля вікон. 12 людей з одного відділу, яким щодня спілкуватись між собою, зайняли місця в різних частинах офісу на 800м2 😂 Ніхто не з´ясовував стосунки між собою, але спокійно озвучили наодинці hr та директору що це не ок, й інші не 2й сорт. Все було вирішено на наступний день.
П.П.С. Дівчата, будьте опорою для одна одної. Нас й так часто дискримінують на роботі, даючи в середньому меншу зарплатню чи не підвищуючи як чоловіків. В такій ситуації не треба влаштовувати баталії, а вимагати від керівництва виконувати їх роботу, а не самоусуватись.
Я так розумію, що конфлікт не стільки через потребу іншого місця, а тому, що вільне місце об´єктивно гірше ніж у всіх інших співробітників.
В такому випадку зазвичай гірші умови надаються або наймолодшому (стаж в компанії) співробітнику, або регулярною ротацією (раз на квартал, наприклад). В ідеалі - організовують робочий простір однаково комфортним для всіх.
Вам загалом варто зробити перестановку в кабінеті, щоб ні в кого не було проблеми з кондиціонером в спину. Декретчиці спокійно попросити в керівництва необхідні умови для якісної роботи, які в неї були раніше - зручне робоче місце (стіл і крісло). Це не означає просити пересадити ’новеньку’, а дати конкретний щапит на нормальні умови праці З´ясовувати стосунки колегам між собою самотужки в такому випадку - це непрофесійно, питання потрібно адресувати менеджменту.
Дівчата, які доволі зневажливо відписуються про ’декретчицю’, що з вами не так 😳? 3 роки декрету значить, що вона народила якраз напередодні війни. Бути з немовлям під час вторгнення й блекаутів повна жесть. В мене особисто тільки повага для матусь й не уявляю як вони все стягують. Повертатися на роботу, де вже повністю оновився колектив і багато що потрібно починати спочатку теж складно. Це нормально бажати для себе хороших умов праці, як мінімум не гірших ніж були раніше. Автор ніде не писала, що ці 2 дівчини скандалять між собою.
П.С. В мене був випадок при переїзді в новий офіс в опенспейс. Колеги з одного департаменту прийшли раніше всіх й зайняли всі місця біля вікон. 12 людей з одного відділу, яким щодня спілкуватись між собою, зайняли місця в різних частинах офісу на 800м2 😂 Ніхто не з´ясовував стосунки між собою, але спокійно озвучили наодинці hr та директору що це не ок, й інші не 2й сорт. Все було вирішено на наступний день.
П.П.С. Дівчата, будьте опорою для одна одної. Нас й так часто дискримінують на роботі, даючи в середньому меншу зарплатню чи не підвищуючи як чоловіків. В такій ситуації не треба влаштовувати баталії, а вимагати від керівництва виконувати їх роботу, а не самоусуватись.
Я взагалі в декрет не ходила і не збираюсь наглих хабалистих декретних підтримувати і кружити, бо вони бідні народили під час війни. А я народила під час ковіду і шо?
3
2
Слоник-тоник• 02 января в 20:34
Ответ дляДавно без алко
Людина вийшла з декрету на свою посаду, згідно законодавства, їй надано обладнане робоче місце. У керівництва моєї організації є більш важливі запитання, ніж посадка усіх співробітників, згідно їх уподобанням чи іншого феншую. Кому не подобається крісло, розташування кондиціонеру, вікна, наближеності колег, вирішує ці питання шляхом домовленостей або звільнення. Все
я саме про це і написала. І поцікавилась, як ті, що з таким не погоджуються планують вирішувати питання?
Застосовуючи фізичну силу?) Звісно місце вже зайнято і пізно качати права. Якщо керівництво цим питанням не заморочилось одразу, то який сенс зараз каламутити воду пересадками і перестановками?
Застосовуючи фізичну силу?) Звісно місце вже зайнято і пізно качати права. Якщо керівництво цим питанням не заморочилось одразу, то який сенс зараз каламутити воду пересадками і перестановками?
1
Козяка-маляка• 02 января в 20:36
Ответ дляТа прям багіня
Людина, що повертається з лікарняного чи відпустки (навіть по догляду за дитиною) не має отримувати погіршення умов праці. Це стосується як окладу, так і устаткування й ін.
Я так розумію, що конфлікт не стільки через потребу іншого місця, а тому, що вільне місце об´єктивно гірше ніж у всіх інших співробітників.
В такому випадку зазвичай гірші умови надаються або наймолодшому (стаж в компанії) співробітнику, або регулярною ротацією (раз на квартал, наприклад). В ідеалі - організовують робочий простір однаково комфортним для всіх.
Вам загалом варто зробити перестановку в кабінеті, щоб ні в кого не було проблеми з кондиціонером в спину. Декретчиці спокійно попросити в керівництва необхідні умови для якісної роботи, які в неї були раніше - зручне робоче місце (стіл і крісло). Це не означає просити пересадити ’новеньку’, а дати конкретний щапит на нормальні умови праці З´ясовувати стосунки колегам між собою самотужки в такому випадку - це непрофесійно, питання потрібно адресувати менеджменту.
Дівчата, які доволі зневажливо відписуються про ’декретчицю’, що з вами не так 😳? 3 роки декрету значить, що вона народила якраз напередодні війни. Бути з немовлям під час вторгнення й блекаутів повна жесть. В мене особисто тільки повага для матусь й не уявляю як вони все стягують. Повертатися на роботу, де вже повністю оновився колектив і багато що потрібно починати спочатку теж складно. Це нормально бажати для себе хороших умов праці, як мінімум не гірших ніж були раніше. Автор ніде не писала, що ці 2 дівчини скандалять між собою.
П.С. В мене був випадок при переїзді в новий офіс в опенспейс. Колеги з одного департаменту прийшли раніше всіх й зайняли всі місця біля вікон. 12 людей з одного відділу, яким щодня спілкуватись між собою, зайняли місця в різних частинах офісу на 800м2 😂 Ніхто не з´ясовував стосунки між собою, але спокійно озвучили наодинці hr та директору що це не ок, й інші не 2й сорт. Все було вирішено на наступний день.
П.П.С. Дівчата, будьте опорою для одна одної. Нас й так часто дискримінують на роботі, даючи в середньому меншу зарплатню чи не підвищуючи як чоловіків. В такій ситуації не треба влаштовувати баталії, а вимагати від керівництва виконувати їх роботу, а не самоусуватись.
Я так розумію, що конфлікт не стільки через потребу іншого місця, а тому, що вільне місце об´єктивно гірше ніж у всіх інших співробітників.
В такому випадку зазвичай гірші умови надаються або наймолодшому (стаж в компанії) співробітнику, або регулярною ротацією (раз на квартал, наприклад). В ідеалі - організовують робочий простір однаково комфортним для всіх.
Вам загалом варто зробити перестановку в кабінеті, щоб ні в кого не було проблеми з кондиціонером в спину. Декретчиці спокійно попросити в керівництва необхідні умови для якісної роботи, які в неї були раніше - зручне робоче місце (стіл і крісло). Це не означає просити пересадити ’новеньку’, а дати конкретний щапит на нормальні умови праці З´ясовувати стосунки колегам між собою самотужки в такому випадку - це непрофесійно, питання потрібно адресувати менеджменту.
Дівчата, які доволі зневажливо відписуються про ’декретчицю’, що з вами не так 😳? 3 роки декрету значить, що вона народила якраз напередодні війни. Бути з немовлям під час вторгнення й блекаутів повна жесть. В мене особисто тільки повага для матусь й не уявляю як вони все стягують. Повертатися на роботу, де вже повністю оновився колектив і багато що потрібно починати спочатку теж складно. Це нормально бажати для себе хороших умов праці, як мінімум не гірших ніж були раніше. Автор ніде не писала, що ці 2 дівчини скандалять між собою.
П.С. В мене був випадок при переїзді в новий офіс в опенспейс. Колеги з одного департаменту прийшли раніше всіх й зайняли всі місця біля вікон. 12 людей з одного відділу, яким щодня спілкуватись між собою, зайняли місця в різних частинах офісу на 800м2 😂 Ніхто не з´ясовував стосунки між собою, але спокійно озвучили наодинці hr та директору що це не ок, й інші не 2й сорт. Все було вирішено на наступний день.
П.П.С. Дівчата, будьте опорою для одна одної. Нас й так часто дискримінують на роботі, даючи в середньому меншу зарплатню чи не підвищуючи як чоловіків. В такій ситуації не треба влаштовувати баталії, а вимагати від керівництва виконувати їх роботу, а не самоусуватись.
Ви так гарно написали. Щойно зайшла в тему. Прочитала 2 перші сторінки. Засмутилася, чому жінки злі одна до одної.
2
1
Душа компанії• 02 января в 20:37
Ответ дляПП-шница
Декретчиця каже, що у неї були складні пологи. І на її кошньому місці найзручніше крісло і зручний стіл. І не хоче сідати на звичайне офісне ще й на протязі. А нова каже, що вона прийшла не на декретне і їй дозволили обирати, вона й обрала.
Хай своєму муженьку виставить претензії, бо якби не їх кульбіти, то і не було б тих пологовів і вона б сиділа як та паучиха і заплела своє крісло і стіл паутиною. А так має, що має.
Дрібка щастя• 02 января в 20:37
Ответ дляГолодаю
Вона повернулась на свою посаду, повернулась, нехай сідає на вільне місце і працює, на місці начальника я б теж не втручалась, є важливіші справи.
Вповні? Це якраз і є робота керівника. У всякому разі один аспектів
1
Душа компанії• 02 января в 20:38
Ответ дляПП-шница
Тепер протрузії у хребті як наслідки
Чоловіку хай рахунок виставить. То він зі своїм сексом у всьому винен.
1
Та прям багіня• 02 января в 20:43
Ответ дляДуша компанії
Я взагалі в декрет не ходила і не збираюсь наглих хабалистих декретних підтримувати і кружити, бо вони бідні народили під час війни. А я народила під час ковіду і шо?
Ви молодець! Я без сарказму, одразу на роботу після пологів не легко. Шкода, що так склалися обставини, але ви впоралися!
Але! Ваш досвід ніяк не дозволяє вам принижувати чи знецінювати інших. Чому ви пишете про
’наглих хабалистих декретних’, ’кружити, бо вони бідні народили під час війни’?
З інформації від автора я не могла зробити висновки про характер ні декретчиці, ні новенької. Вони обидві хочуть комфортних умов праці. Жодного опису скандалу чи перепалок між ними автор не давала.
У вас чомусь дуже негативні проєкції до інших. Те, що інші не були у вашій складній ситуації, не означає що їм легше за вас.
Але! Ваш досвід ніяк не дозволяє вам принижувати чи знецінювати інших. Чому ви пишете про
’наглих хабалистих декретних’, ’кружити, бо вони бідні народили під час війни’?
З інформації від автора я не могла зробити висновки про характер ні декретчиці, ні новенької. Вони обидві хочуть комфортних умов праці. Жодного опису скандалу чи перепалок між ними автор не давала.
У вас чомусь дуже негативні проєкції до інших. Те, що інші не були у вашій складній ситуації, не означає що їм легше за вас.
2
1
Та прям багіня• 02 января в 20:47
Ответ дляБабайко
Так никто не должен сидеть с кондером в спину. У кондера поднимаются жалюзи, чтобы дул вверх, род потолок, а не прямо, или в идеале экран многие вешают для кондера, чтобы вниз вообще не дул.
Є різні системи кондиціонування. В нас в офісі центральна спліт-система, круглі отвори в стелі. Якщо поставити робочий стіл під таке, буде завжди дути, бо потік повітря не відрегулюєш.
ничевока• 02 января в 20:50
Ответ дляТа прям багіня
Людина, що повертається з лікарняного чи відпустки (навіть по догляду за дитиною) не має отримувати погіршення умов праці. Це стосується як окладу, так і устаткування й ін.
Я так розумію, що конфлікт не стільки через потребу іншого місця, а тому, що вільне місце об´єктивно гірше ніж у всіх інших співробітників.
В такому випадку зазвичай гірші умови надаються або наймолодшому (стаж в компанії) співробітнику, або регулярною ротацією (раз на квартал, наприклад). В ідеалі - організовують робочий простір однаково комфортним для всіх.
Вам загалом варто зробити перестановку в кабінеті, щоб ні в кого не було проблеми з кондиціонером в спину. Декретчиці спокійно попросити в керівництва необхідні умови для якісної роботи, які в неї були раніше - зручне робоче місце (стіл і крісло). Це не означає просити пересадити ’новеньку’, а дати конкретний щапит на нормальні умови праці З´ясовувати стосунки колегам між собою самотужки в такому випадку - це непрофесійно, питання потрібно адресувати менеджменту.
Дівчата, які доволі зневажливо відписуються про ’декретчицю’, що з вами не так 😳? 3 роки декрету значить, що вона народила якраз напередодні війни. Бути з немовлям під час вторгнення й блекаутів повна жесть. В мене особисто тільки повага для матусь й не уявляю як вони все стягують. Повертатися на роботу, де вже повністю оновився колектив і багато що потрібно починати спочатку теж складно. Це нормально бажати для себе хороших умов праці, як мінімум не гірших ніж були раніше. Автор ніде не писала, що ці 2 дівчини скандалять між собою.
П.С. В мене був випадок при переїзді в новий офіс в опенспейс. Колеги з одного департаменту прийшли раніше всіх й зайняли всі місця біля вікон. 12 людей з одного відділу, яким щодня спілкуватись між собою, зайняли місця в різних частинах офісу на 800м2 😂 Ніхто не з´ясовував стосунки між собою, але спокійно озвучили наодинці hr та директору що це не ок, й інші не 2й сорт. Все було вирішено на наступний день.
П.П.С. Дівчата, будьте опорою для одна одної. Нас й так часто дискримінують на роботі, даючи в середньому меншу зарплатню чи не підвищуючи як чоловіків. В такій ситуації не треба влаштовувати баталії, а вимагати від керівництва виконувати їх роботу, а не самоусуватись.
Я так розумію, що конфлікт не стільки через потребу іншого місця, а тому, що вільне місце об´єктивно гірше ніж у всіх інших співробітників.
В такому випадку зазвичай гірші умови надаються або наймолодшому (стаж в компанії) співробітнику, або регулярною ротацією (раз на квартал, наприклад). В ідеалі - організовують робочий простір однаково комфортним для всіх.
Вам загалом варто зробити перестановку в кабінеті, щоб ні в кого не було проблеми з кондиціонером в спину. Декретчиці спокійно попросити в керівництва необхідні умови для якісної роботи, які в неї були раніше - зручне робоче місце (стіл і крісло). Це не означає просити пересадити ’новеньку’, а дати конкретний щапит на нормальні умови праці З´ясовувати стосунки колегам між собою самотужки в такому випадку - це непрофесійно, питання потрібно адресувати менеджменту.
Дівчата, які доволі зневажливо відписуються про ’декретчицю’, що з вами не так 😳? 3 роки декрету значить, що вона народила якраз напередодні війни. Бути з немовлям під час вторгнення й блекаутів повна жесть. В мене особисто тільки повага для матусь й не уявляю як вони все стягують. Повертатися на роботу, де вже повністю оновився колектив і багато що потрібно починати спочатку теж складно. Це нормально бажати для себе хороших умов праці, як мінімум не гірших ніж були раніше. Автор ніде не писала, що ці 2 дівчини скандалять між собою.
П.С. В мене був випадок при переїзді в новий офіс в опенспейс. Колеги з одного департаменту прийшли раніше всіх й зайняли всі місця біля вікон. 12 людей з одного відділу, яким щодня спілкуватись між собою, зайняли місця в різних частинах офісу на 800м2 😂 Ніхто не з´ясовував стосунки між собою, але спокійно озвучили наодинці hr та директору що це не ок, й інші не 2й сорт. Все було вирішено на наступний день.
П.П.С. Дівчата, будьте опорою для одна одної. Нас й так часто дискримінують на роботі, даючи в середньому меншу зарплатню чи не підвищуючи як чоловіків. В такій ситуації не треба влаштовувати баталії, а вимагати від керівництва виконувати їх роботу, а не самоусуватись.
На самом деле женщин именно потому часто и ’дискриминируют’ на работе, потому что вместо того чтобы работу делать, они устраивают эти батлы за столы, стулья, кондиционер, за ’я там сидела’ и ’я ж родила’.
Так что поддерживать это значит продолжать негативно влиять на гендерную политику относительно женщин на рабочем месте. Вышла из декрета - сядь и работай.
Так что поддерживать это значит продолжать негативно влиять на гендерную политику относительно женщин на рабочем месте. Вышла из декрета - сядь и работай.
1
4
Давно без алко• 02 января в 20:51
Ответ дляГуру троллинга
при чому,хворіти спочатку вона буде на сквозняку,та йти на лікарняний ,а потім -плавно заражувати дитину і лікарняний продовжиться.
один профіт, то можна і на не зручному місці сидіти, рівно більш не буде на роботі,чим працюватиме.
один профіт, то можна і на не зручному місці сидіти, рівно більш не буде на роботі,чим працюватиме.
Цікаве щось вам розкажу зараз. Людина я яка захворіла на протязі, не може нікого заразити. Якщо у організації є співробітник, який упевнений в іншому, то його сидіння рівно більше удома не буде утратою для підприємства. У перспективі не буде овер безкінечність
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу
