sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Работа, Карьера - Работа и беременность
anonim_5
ПП-шница• Изменено 02 января в 13:36

Чи треба поступатися декретчиці робочим місцем

Конфлікт у відділі, я третя сторона (ні декретчиця, не новий співробітник). Виходить з декрету співробітниця, яка до декрету пропрацювала 10 років, мала найзручніше місце в кабінеті. Зараз на цьому місці сидить відносно нова співробітниця, яка числиться не на декретному місці. І поступатися ним не хоче. Керівництво самоусунулося, сказало вирішувати питання самостійно. Хочу почути, як це відбувається у інших. Поділіться досвідом.
P. S. Я в хороших відносинах з обома, не хочу ставати ні на чий бік.
показать весь текст
woman_facepalming 1 face_with_tears_of_joy 43
492 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
|« «» »|
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
anonim_149
Давно без алко• 02 января в 19:39
391
Ответ дляБулькаю
До чого тут може чи не може? Людина багато чого може. Але дана конкретна людина хоче отримати своє старе робоче місце і має на це право
Що це за право? Якими законами воно гарантується?
like 2
anonim_13
СкокоМнеДадите• 02 января в 19:41
392
Ответ дляНай хоч раз
Колись на моє місце всівся хитродупий співробітник, а я лише у звичайній відпустці була, 2 тижні. Зганяла зі скандалом. Ще й навушниками моїми користувався, потвора. Викинути довелося, бо гидотно...
Круто ...
anonim_149
Давно без алко• 02 января в 19:43
393
Ответ дляПП-шница
Так, думку про конкретну ситуацію. Без фантазій і додумувань. Але ж не на цьому форумі, так?
Авторе, ви та сама декретниця?
like 6 woman_facepalming 1
anonim_56
Та прям багіня• 02 января в 19:44
394
Людина, що повертається з лікарняного чи відпустки (навіть по догляду за дитиною) не має отримувати погіршення умов праці. Це стосується як окладу, так і устаткування й ін.
Я так розумію, що конфлікт не стільки через потребу іншого місця, а тому, що вільне місце об´єктивно гірше ніж у всіх інших співробітників.
В такому випадку зазвичай гірші умови надаються або наймолодшому (стаж в компанії) співробітнику, або регулярною ротацією (раз на квартал, наприклад). В ідеалі - організовують робочий простір однаково комфортним для всіх.
Вам загалом варто зробити перестановку в кабінеті, щоб ні в кого не було проблеми з кондиціонером в спину. Декретчиці спокійно попросити в керівництва необхідні умови для якісної роботи, які в неї були раніше - зручне робоче місце (стіл і крісло). Це не означає просити пересадити ’новеньку’, а дати конкретний щапит на нормальні умови праці З´ясовувати стосунки колегам між собою самотужки в такому випадку - це непрофесійно, питання потрібно адресувати менеджменту.

Дівчата, які доволі зневажливо відписуються про ’декретчицю’, що з вами не так 😳? 3 роки декрету значить, що вона народила якраз напередодні війни. Бути з немовлям під час вторгнення й блекаутів повна жесть. В мене особисто тільки повага для матусь й не уявляю як вони все стягують. Повертатися на роботу, де вже повністю оновився колектив і багато що потрібно починати спочатку теж складно. Це нормально бажати для себе хороших умов праці, як мінімум не гірших ніж були раніше. Автор ніде не писала, що ці 2 дівчини скандалять між собою.

П.С. В мене був випадок при переїзді в новий офіс в опенспейс. Колеги з одного департаменту прийшли раніше всіх й зайняли всі місця біля вікон. 12 людей з одного відділу, яким щодня спілкуватись між собою, зайняли місця в різних частинах офісу на 800м2 😂 Ніхто не з´ясовував стосунки між собою, але спокійно озвучили наодинці hr та директору що це не ок, й інші не 2й сорт. Все було вирішено на наступний день.
П.П.С. Дівчата, будьте опорою для одна одної. Нас й так часто дискримінують на роботі, даючи в середньому меншу зарплатню чи не підвищуючи як чоловіків. В такій ситуації не треба влаштовувати баталії, а вимагати від керівництва виконувати їх роботу, а не самоусуватись.
woman_facepalming 1 clown_face 2 heart 7
anonim_103
Дрібка щастя• 02 января в 19:47
395
Ответ дляничевока
Точно, вот с кем разборки нужно устраивать. А то сидит, небось, в отдельном кабинете, на удобном кресле, кофеи попивает)))
Спостерігає цей батл. Ставки з адміном і главбухом роблять, хто кого
anonim_84
Море Щастя• 02 января в 19:52
396
у чоловіка відділ в 2 кабінетах ,в одному поруч з керівником 3 людини .Дорогі крісла ,нові компи і загалом умови набагато краще ніж там де 20 людей на такій самій території .Дівчина пішла в декрет і на її місце поруч з керівником сіла інша людина .Звісно що через 3 роки ніхто заради неї не мінявся і вона сіла на вільне місце.При цьому відносини між ними прекрасні
anonim_149
Давно без алко• 02 января в 19:53
397
Ответ дляПП-шница
Тобто вона всіх попередила, щоб її місце не займали?
О, про королеву-мати, за яку вище писала. На робочому місці вона залишила багато особистих речей, цілу тумбочку, яка була виділена кожному співробітнику. Там були сувеніри, канцелярія, якісь дипломи, посуд, ялинкові прикраси і ще багато чого. Я все це склала у нижній ящик, сама користувалася верхнім. Після переїзду свої речі перевезла, за її спитала у керівництва - їх кудись забрали. То зі мною ще намагалися якісь розбірки влаштовувати.
anonim_103
Дрібка щастя• 02 января в 19:54
398
Ответ дляПП-шница
Я правильно зрозуміла, що всі, хто виходив з декрета, займали вільне місце, а не те, що було до декрету? Так?
Прикиньте. Інколи це буває інший віддііл і навіть інша контора, але то деталі)))
anonim_149
Давно без алко• 02 января в 19:56
399
Ответ длямаринабаранова
Не знаю - чі змінилось законодавство, але - раніше, за декретчіцею зберігалось її робоче місце, тобто - посада і місце в кабінеті, чі де там вона працювала. Незалежно - від важкості пологів, та інших чінників!

А нову співробітницю - попереджали, що вона працює, доки не вийде попередня з декрету. І не було ніяких конфліктів.
А зараз, видно - все пустили на самотік, розбирайтесь самі...
Як саме раніше закріплювалося місце в кабінеті законодавчо? Ці питання регулює КЗпП, він особливо не помінявся.
anonim_103
Дрібка щастя• 02 января в 20:04
400
Ответ дляЧтооооооооооо?
Це у вас якось зафіксовано та загальновідомо? Тобто новеньким ви не пропонуєте декретні місця, а одразу лише вільні?
Приходжу я така в компанію, а мені ’тут не сідай, тут через три роки буде Люда сидіти, коли з декрету вийде...може бути’))) бігла б з того гадюшника прямо відразу, це ж треба таке придумати
like 7
anonim_196
Солоденька цукОрка• 02 января в 20:05
401
Ответ дляТаЕщеОптимистка
У нас переводили человека в другое место, на схожую работу, в другую организацию, место после декрета держалось.
Стул подписали?)
face_with_tears_of_joy 1
anonim_149
Давно без алко• 02 января в 20:06
402
Ответ дляСлоник-тоник
у вас на себе відповідальність взяло керівництво. А у автора усунулось і пропонують влаштувати махач за офісне крісло))
Людина вийшла з декрету на свою посаду, згідно законодавства, їй надано обладнане робоче місце. У керівництва моєї організації є більш важливі запитання, ніж посадка усіх співробітників, згідно їх уподобанням чи іншого феншую. Кому не подобається крісло, розташування кондиціонеру, вікна, наближеності колег, вирішує ці питання шляхом домовленостей або звільнення. Все
like 6
anonim_196
Солоденька цукОрка• 02 января в 20:06
403
Ответ дляПП-шница
До декрету у відділі пропрацювала 10 років. Нова трохи більше року
Вы за декретчицу)
face_with_tears_of_joy 1 like 2
anonim_196
Солоденька цукОрка• 02 января в 20:09
404
Ответ дляПП-шница
До наведеного вище ще можна додати, що кондиціонер не у спину, як на вільному
Пусть пишет петицию руководству, чтобы перевесили
like 2
anonim_196
Солоденька цукОрка• 02 января в 20:09
405
Ответ дляАнонім Завгосп
Давайте всі розкажуть в кого які наслідки після пологів.
Я просто уявити не можу, як незнайома людина розказує новій колезі про свої важкі пологи. Треш
Еще и фотки показать из родзала
like 1 face_with_tears_of_joy 2
anonim_212
Бабайко• 02 января в 20:11
406
Ответ дляПП-шница
До наведеного вище ще можна додати, що кондиціонер не у спину, як на вільному
Так никто не должен сидеть с кондером в спину. У кондера поднимаются жалюзи, чтобы дул вверх, род потолок, а не прямо, или в идеале экран многие вешают для кондера, чтобы вниз вообще не дул.
like 1
anonim_84
Море Щастя• 02 января в 20:12
407
Ответ дляСолоденька цукОрка
Еще и фотки показать из родзала
довідку від лікаря .Рекомендую такій-то такій-то сидіти подалі від кондиціонера і на старому кріслі ,до якого дупця звикла ще 3 роки тому
face_with_tears_of_joy 3 like 1 woman_facepalming 2
anonim_149
Давно без алко• 02 января в 20:13
408
Ответ дляМаурита
Нет,человека из декрета будут гонять, которая 10 лет отработала,а какая-то сцыкуха припёрлась и не согнать.Фактическое место и должность остаются всегда,если нет каких-то глобальных изменений.Она не уволена,не понижена в должности,вышла на свою должность и своё рабочее место.Я бы не уступила ни при каком раскладе.Новенькая хитро сделанная,выбрала лучшее,ну теперь придётся подвинуться.Без году неделя,как говорится,а туда же-права качать.
А розкажіть як це технічно відбувається - ви прийшли після декрету, на координатах вашого останнього місця посадки сидить інша людина і покидати їх не збирається. Ваші дії?
anonim_149
Давно без алко• 02 января в 20:16
409
Ответ дляПослушная
А до чого працівниця? Ми ж про місце роботи в цілому і конкретно місце сидіння, то для для цих умов декретчиця таки прийшла до новенької і обрала місце раніше.
Тут провтик сугубо керівництва, повинні були зразу попередити, що місце поки не безхозне а вільне тимчасово і у випадку виходу з декрету, можливо ним доведеться поступитися
У керівництва є зобов´язання зберігати посаду і оклад.
anonim_167
Душа компанії• 02 января в 20:32
410
Ответ дляТа прям багіня
Людина, що повертається з лікарняного чи відпустки (навіть по догляду за дитиною) не має отримувати погіршення умов праці. Це стосується як окладу, так і устаткування й ін.
Я так розумію, що конфлікт не стільки через потребу іншого місця, а тому, що вільне місце об´єктивно гірше ніж у всіх інших співробітників.
В такому випадку зазвичай гірші умови надаються або наймолодшому (стаж в компанії) співробітнику, або регулярною ротацією (раз на квартал, наприклад). В ідеалі - організовують робочий простір однаково комфортним для всіх.
Вам загалом варто зробити перестановку в кабінеті, щоб ні в кого не було проблеми з кондиціонером в спину. Декретчиці спокійно попросити в керівництва необхідні умови для якісної роботи, які в неї були раніше - зручне робоче місце (стіл і крісло). Це не означає просити пересадити ’новеньку’, а дати конкретний щапит на нормальні умови праці З´ясовувати стосунки колегам між собою самотужки в такому випадку - це непрофесійно, питання потрібно адресувати менеджменту.

Дівчата, які доволі зневажливо відписуються про ’декретчицю’, що з вами не так 😳? 3 роки декрету значить, що вона народила якраз напередодні війни. Бути з немовлям під час вторгнення й блекаутів повна жесть. В мене особисто тільки повага для матусь й не уявляю як вони все стягують. Повертатися на роботу, де вже повністю оновився колектив і багато що потрібно починати спочатку теж складно. Це нормально бажати для себе хороших умов праці, як мінімум не гірших ніж були раніше. Автор ніде не писала, що ці 2 дівчини скандалять між собою.

П.С. В мене був випадок при переїзді в новий офіс в опенспейс. Колеги з одного департаменту прийшли раніше всіх й зайняли всі місця біля вікон. 12 людей з одного відділу, яким щодня спілкуватись між собою, зайняли місця в різних частинах офісу на 800м2 😂 Ніхто не з´ясовував стосунки між собою, але спокійно озвучили наодинці hr та директору що це не ок, й інші не 2й сорт. Все було вирішено на наступний день.
П.П.С. Дівчата, будьте опорою для одна одної. Нас й так часто дискримінують на роботі, даючи в середньому меншу зарплатню чи не підвищуючи як чоловіків. В такій ситуації не треба влаштовувати баталії, а вимагати від керівництва виконувати їх роботу, а не самоусуватись.
Я взагалі в декрет не ходила і не збираюсь наглих хабалистих декретних підтримувати і кружити, бо вони бідні народили під час війни. А я народила під час ковіду і шо?
woman_facepalming 3 like 2
anonim_160
Слоник-тоник• 02 января в 20:34
411
Ответ дляДавно без алко
Людина вийшла з декрету на свою посаду, згідно законодавства, їй надано обладнане робоче місце. У керівництва моєї організації є більш важливі запитання, ніж посадка усіх співробітників, згідно їх уподобанням чи іншого феншую. Кому не подобається крісло, розташування кондиціонеру, вікна, наближеності колег, вирішує ці питання шляхом домовленостей або звільнення. Все
я саме про це і написала. І поцікавилась, як ті, що з таким не погоджуються планують вирішувати питання?
Застосовуючи фізичну силу?) Звісно місце вже зайнято і пізно качати права. Якщо керівництво цим питанням не заморочилось одразу, то який сенс зараз каламутити воду пересадками і перестановками?
like 1
anonim_102
Козяка-маляка• 02 января в 20:36
412
Ответ дляТа прям багіня
Людина, що повертається з лікарняного чи відпустки (навіть по догляду за дитиною) не має отримувати погіршення умов праці. Це стосується як окладу, так і устаткування й ін.
Я так розумію, що конфлікт не стільки через потребу іншого місця, а тому, що вільне місце об´єктивно гірше ніж у всіх інших співробітників.
В такому випадку зазвичай гірші умови надаються або наймолодшому (стаж в компанії) співробітнику, або регулярною ротацією (раз на квартал, наприклад). В ідеалі - організовують робочий простір однаково комфортним для всіх.
Вам загалом варто зробити перестановку в кабінеті, щоб ні в кого не було проблеми з кондиціонером в спину. Декретчиці спокійно попросити в керівництва необхідні умови для якісної роботи, які в неї були раніше - зручне робоче місце (стіл і крісло). Це не означає просити пересадити ’новеньку’, а дати конкретний щапит на нормальні умови праці З´ясовувати стосунки колегам між собою самотужки в такому випадку - це непрофесійно, питання потрібно адресувати менеджменту.

Дівчата, які доволі зневажливо відписуються про ’декретчицю’, що з вами не так 😳? 3 роки декрету значить, що вона народила якраз напередодні війни. Бути з немовлям під час вторгнення й блекаутів повна жесть. В мене особисто тільки повага для матусь й не уявляю як вони все стягують. Повертатися на роботу, де вже повністю оновився колектив і багато що потрібно починати спочатку теж складно. Це нормально бажати для себе хороших умов праці, як мінімум не гірших ніж були раніше. Автор ніде не писала, що ці 2 дівчини скандалять між собою.

П.С. В мене був випадок при переїзді в новий офіс в опенспейс. Колеги з одного департаменту прийшли раніше всіх й зайняли всі місця біля вікон. 12 людей з одного відділу, яким щодня спілкуватись між собою, зайняли місця в різних частинах офісу на 800м2 😂 Ніхто не з´ясовував стосунки між собою, але спокійно озвучили наодинці hr та директору що це не ок, й інші не 2й сорт. Все було вирішено на наступний день.
П.П.С. Дівчата, будьте опорою для одна одної. Нас й так часто дискримінують на роботі, даючи в середньому меншу зарплатню чи не підвищуючи як чоловіків. В такій ситуації не треба влаштовувати баталії, а вимагати від керівництва виконувати їх роботу, а не самоусуватись.
Ви так гарно написали. Щойно зайшла в тему. Прочитала 2 перші сторінки. Засмутилася, чому жінки злі одна до одної.
heart 2 clown_face 1
anonim_167
Душа компанії• 02 января в 20:37
413
Ответ дляПП-шница
Декретчиця каже, що у неї були складні пологи. І на її кошньому місці найзручніше крісло і зручний стіл. І не хоче сідати на звичайне офісне ще й на протязі. А нова каже, що вона прийшла не на декретне і їй дозволили обирати, вона й обрала.
Хай своєму муженьку виставить претензії, бо якби не їх кульбіти, то і не було б тих пологовів і вона б сиділа як та паучиха і заплела своє крісло і стіл паутиною. А так має, що має.
anonim_103
Дрібка щастя• 02 января в 20:37
414
Ответ дляГолодаю
Вона повернулась на свою посаду, повернулась, нехай сідає на вільне місце і працює, на місці начальника я б теж не втручалась, є важливіші справи.
Вповні? Це якраз і є робота керівника. У всякому разі один аспектів
like 1
anonim_167
Душа компанії• 02 января в 20:38
415
Ответ дляПП-шница
Тепер протрузії у хребті як наслідки
Чоловіку хай рахунок виставить. То він зі своїм сексом у всьому винен.
face_with_tears_of_joy 1
anonim_56
Та прям багіня• 02 января в 20:43
416
Ответ дляДуша компанії
Я взагалі в декрет не ходила і не збираюсь наглих хабалистих декретних підтримувати і кружити, бо вони бідні народили під час війни. А я народила під час ковіду і шо?
Ви молодець! Я без сарказму, одразу на роботу після пологів не легко. Шкода, що так склалися обставини, але ви впоралися!

Але! Ваш досвід ніяк не дозволяє вам принижувати чи знецінювати інших. Чому ви пишете про
’наглих хабалистих декретних’, ’кружити, бо вони бідні народили під час війни’?
З інформації від автора я не могла зробити висновки про характер ні декретчиці, ні новенької. Вони обидві хочуть комфортних умов праці. Жодного опису скандалу чи перепалок між ними автор не давала.

У вас чомусь дуже негативні проєкції до інших. Те, що інші не були у вашій складній ситуації, не означає що їм легше за вас.
heart 2 like 1
anonim_125
ЖующаЯКонфету• 02 января в 20:47
417
Я б в морду дала,и села куда захочу.
face_vomiting 3
anonim_56
Та прям багіня• 02 января в 20:47
418
Ответ дляБабайко
Так никто не должен сидеть с кондером в спину. У кондера поднимаются жалюзи, чтобы дул вверх, род потолок, а не прямо, или в идеале экран многие вешают для кондера, чтобы вниз вообще не дул.
Є різні системи кондиціонування. В нас в офісі центральна спліт-система, круглі отвори в стелі. Якщо поставити робочий стіл під таке, буде завжди дути, бо потік повітря не відрегулюєш.
anonim_207
ничевока• 02 января в 20:50
419
Ответ дляТа прям багіня
Людина, що повертається з лікарняного чи відпустки (навіть по догляду за дитиною) не має отримувати погіршення умов праці. Це стосується як окладу, так і устаткування й ін.
Я так розумію, що конфлікт не стільки через потребу іншого місця, а тому, що вільне місце об´єктивно гірше ніж у всіх інших співробітників.
В такому випадку зазвичай гірші умови надаються або наймолодшому (стаж в компанії) співробітнику, або регулярною ротацією (раз на квартал, наприклад). В ідеалі - організовують робочий простір однаково комфортним для всіх.
Вам загалом варто зробити перестановку в кабінеті, щоб ні в кого не було проблеми з кондиціонером в спину. Декретчиці спокійно попросити в керівництва необхідні умови для якісної роботи, які в неї були раніше - зручне робоче місце (стіл і крісло). Це не означає просити пересадити ’новеньку’, а дати конкретний щапит на нормальні умови праці З´ясовувати стосунки колегам між собою самотужки в такому випадку - це непрофесійно, питання потрібно адресувати менеджменту.

Дівчата, які доволі зневажливо відписуються про ’декретчицю’, що з вами не так 😳? 3 роки декрету значить, що вона народила якраз напередодні війни. Бути з немовлям під час вторгнення й блекаутів повна жесть. В мене особисто тільки повага для матусь й не уявляю як вони все стягують. Повертатися на роботу, де вже повністю оновився колектив і багато що потрібно починати спочатку теж складно. Це нормально бажати для себе хороших умов праці, як мінімум не гірших ніж були раніше. Автор ніде не писала, що ці 2 дівчини скандалять між собою.

П.С. В мене був випадок при переїзді в новий офіс в опенспейс. Колеги з одного департаменту прийшли раніше всіх й зайняли всі місця біля вікон. 12 людей з одного відділу, яким щодня спілкуватись між собою, зайняли місця в різних частинах офісу на 800м2 😂 Ніхто не з´ясовував стосунки між собою, але спокійно озвучили наодинці hr та директору що це не ок, й інші не 2й сорт. Все було вирішено на наступний день.
П.П.С. Дівчата, будьте опорою для одна одної. Нас й так часто дискримінують на роботі, даючи в середньому меншу зарплатню чи не підвищуючи як чоловіків. В такій ситуації не треба влаштовувати баталії, а вимагати від керівництва виконувати їх роботу, а не самоусуватись.
На самом деле женщин именно потому часто и ’дискриминируют’ на работе, потому что вместо того чтобы работу делать, они устраивают эти батлы за столы, стулья, кондиционер, за ’я там сидела’ и ’я ж родила’.
Так что поддерживать это значит продолжать негативно влиять на гендерную политику относительно женщин на рабочем месте. Вышла из декрета - сядь и работай.
woman_facepalming 1 heart 4
anonim_149
Давно без алко• 02 января в 20:51
420
Ответ дляГуру троллинга
при чому,хворіти спочатку вона буде на сквозняку,та йти на лікарняний ,а потім -плавно заражувати дитину і лікарняний продовжиться.

один профіт, то можна і на не зручному місці сидіти, рівно більш не буде на роботі,чим працюватиме.
Цікаве щось вам розкажу зараз. Людина я яка захворіла на протязі, не може нікого заразити. Якщо у організації є співробітник, який упевнений в іншому, то його сидіння рівно більше удома не буде утратою для підприємства. У перспективі не буде овер безкінечність
|« «» »|
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff