ПП-шница• Изменено 02 января в 13:36
Чи треба поступатися декретчиці робочим місцем
Конфлікт у відділі, я третя сторона (ні декретчиця, не новий співробітник). Виходить з декрету співробітниця, яка до декрету пропрацювала 10 років, мала найзручніше місце в кабінеті. Зараз на цьому місці сидить відносно нова співробітниця, яка числиться не на декретному місці. І поступатися ним не хоче. Керівництво самоусунулося, сказало вирішувати питання самостійно. Хочу почути, як це відбувається у інших. Поділіться досвідом.
P. S. Я в хороших відносинах з обома, не хочу ставати ні на чий бік.
P. S. Я в хороших відносинах з обома, не хочу ставати ні на чий бік.
показать весь текст
1
43
Голодаю• 02 января в 20:53
Ответ дляДрібка щастя
Вповні? Це якраз і є робота керівника. У всякому разі один аспектів
Ні, це не стосується роботи, якщо співробітники не вміють між собою комунікувати та організувати робочий простір, нехай сидять, як хочуть. Вони хочуть зняти з себе відповідальність, коли квіти приносять чи рибок, які нахер не треба, мене ж не питають, бо то їх простір, от нехай і вирішують, хто де сяде, а я подивлюсь на вміння декретчиці домовлятись і відстоювати свою позицію. В мене в колективі, я наприклад, знаю хто де сяде.
Стебель березы• 02 января в 21:01
Ответ дляТріль підпільний
Ваша декретчица - охреневшая.
За три года она уже давно заросла со всех сторон, какие бы роды у нее не были, и получает удовольствие от всех сексуальных поз с мужем не один год после родов.
Нигде законодательно не прописано, что сохраняют физическое место в конторе под декретчиц и персональные стулья под разорваный тухес.
Мы все возвращались после декрета в разное время, но права не качали, понимая, что и за несколько месяцев в коллективе многое меняется, как и бухгалтерия отметила стол и стул, ноут уже на нового человека, а не держит на складе под меня.
За 3 года уже ее навыки и умения канули в лету, поэтому и решила выпендриться хоть так.
За три года она уже давно заросла со всех сторон, какие бы роды у нее не были, и получает удовольствие от всех сексуальных поз с мужем не один год после родов.
Нигде законодательно не прописано, что сохраняют физическое место в конторе под декретчиц и персональные стулья под разорваный тухес.
Мы все возвращались после декрета в разное время, но права не качали, понимая, что и за несколько месяцев в коллективе многое меняется, как и бухгалтерия отметила стол и стул, ноут уже на нового человека, а не держит на складе под меня.
За 3 года уже ее навыки и умения канули в лету, поэтому и решила выпендриться хоть так.
Причем тут позы
ничевока• 02 января в 21:01
Ответ дляДрібка щастя
Приходжу я така в компанію, а мені ’тут не сідай, тут через три роки буде Люда сидіти, коли з декрету вийде...може бути’))) бігла б з того гадюшника прямо відразу, це ж треба таке придумати
На самом деле это же для большинства профессий показатель некомпетентности, вот это ’я там десять років сиділа’. Показатель закостенелости, невозможности меняться под изменяющиеся условия жизни. Хотя, наверное, для гос.структуры пойдет. Там все такие, ’это кресло уйдет вместе со мной’. Но это и печально. Это же наши по сути деньги. А сидят там бабехи, которые вместо работать склоки разводят
6
1
Стебель березы• 02 января в 21:05
Ответ дляКаРаКаТиЦа
ого, тема. Ждем такую сотрудницу через 2 года из декрета. Она стул свой пометила когда уходила блин
Стесняюсь спросить,чем пометила?
Дрібка щастя• 02 января в 21:13
Ответ дляГолодаю
Ні, це не стосується роботи, якщо співробітники не вміють між собою комунікувати та організувати робочий простір, нехай сидять, як хочуть. Вони хочуть зняти з себе відповідальність, коли квіти приносять чи рибок, які нахер не треба, мене ж не питають, бо то їх простір, от нехай і вирішують, хто де сяде, а я подивлюсь на вміння декретчиці домовлятись і відстоювати свою позицію. В мене в колективі, я наприклад, знаю хто де сяде.
Забезпечення робочого місця співробітнику не є завданням керівника? Вирішення пррблем в колективі не є завданням керівника? Ви хоч не керівник, сподіваюсь?
1
1
Дрібка щастя• 02 января в 21:16
Ответ дляничевока
На самом деле это же для большинства профессий показатель некомпетентности, вот это ’я там десять років сиділа’. Показатель закостенелости, невозможности меняться под изменяющиеся условия жизни. Хотя, наверное, для гос.структуры пойдет. Там все такие, ’это кресло уйдет вместе со мной’. Но это и печально. Это же наши по сути деньги. А сидят там бабехи, которые вместо работать склоки разводят
Так я про це ж і написала. Болото болотом,, частіше всього нікчемне керівництво чи взагалі гнилувата або відсутня структура, кумівство . Ловити нічого. Так і будеш усе життя за столи гризтися. Нащо треба
2
1
Давно без алко• 02 января в 21:19
Ответ дляДрібка щастя
Забезпечення робочого місця співробітнику не є завданням керівника? Вирішення пррблем в колективі не є завданням керівника? Ви хоч не керівник, сподіваюсь?
Ви не керівник точно)
1
Дрібка щастя• 02 января в 21:20
Ответ дляДавно без алко
Ви не керівник точно)
Можливо у мене інший підхід. Але люди столи не ділять, це точно. Ваша позиція теж не дуже пасує до посади
Голодаю• 02 января в 21:20
Ответ дляДрібка щастя
Забезпечення робочого місця співробітнику не є завданням керівника? Вирішення пррблем в колективі не є завданням керівника? Ви хоч не керівник, сподіваюсь?
Є стіл, стілець комп´ютер, робоче місце забезпечене, хочеш працювати, сідай і працюй. Проблема в колективі конкретно в чому, в тому, що хтось прийшов і качає права? Я не нянька. Проблема висосана з пальця, в жіночих колективах нажаль, таке буває. Тільки чомусь проблему створили дівки, а керівник має її вирішувати, а не вони подумати як столи передвинути за 10 хвилин. Керівник більше 10 років, за цей час випустила 8 керівників, це, доречі найголовніший показник ефективності. Два топ-менеджери у великих корпораціях.
4
ничевока• 02 января в 21:20
Ответ дляДрібка щастя
Забезпечення робочого місця співробітнику не є завданням керівника? Вирішення пррблем в колективі не є завданням керівника? Ви хоч не керівник, сподіваюсь?
Та надали декретчиці робоче місце. Звичайне собі робоче місце - стіл, стілець, комп´ютер. Але її пихата попа не сприймає той стілець.
І вирішення НЕробочих питань не входить до компетенції керівника. А оце ’я звикла там сидіти’, ’в мене були важкі пологи’ це все і є неробоче.
Хоча якщо декретницю не відпустить і вона продовжить відволікати співробітників від основної роботи, то керівництву таки доведеться втрутитись. Але не на користь декретниці, правда.
І вирішення НЕробочих питань не входить до компетенції керівника. А оце ’я звикла там сидіти’, ’в мене були важкі пологи’ це все і є неробоче.
Хоча якщо декретницю не відпустить і вона продовжить відволікати співробітників від основної роботи, то керівництву таки доведеться втрутитись. Але не на користь декретниці, правда.
4
Давно без алко• 02 января в 21:21
Ответ дляДрібка щастя
Можливо у мене інший підхід. Але люди столи не ділять, це точно. Ваша позиція теж не дуже пасує до посади
Я про це і написала
Дрібка щастя• 02 января в 21:24
Ответ дляГолодаю
Є стіл, стілець комп´ютер, робоче місце забезпечене, хочеш працювати, сідай і працюй. Проблема в колективі конкретно в чому, в тому, що хтось прийшов і качає права? Я не нянька. Проблема висосана з пальця, в жіночих колективах нажаль, таке буває. Тільки чомусь проблему створили дівки, а керівник має її вирішувати, а не вони подумати як столи передвинути за 10 хвилин. Керівник більше 10 років, за цей час випустила 8 керівників, це, доречі найголовніший показник ефективності. Два топ-менеджери у великих корпораціях.
Ви молодець, але чому це питання взагалі могло виникнути у такого хорошого керівника? Ну не буває так, щоб прийшов, привів людину, показав стіл, стілець, комп а потім ’дівки створили проблему’. Значить внутрішніій регламент дозволяє створення подібних проблем. Звідкіль взагалі у людини виникла ідея з´ясовувати з іншою людиною питання, які не в їх компетенції?
Дрібка щастя• 02 января в 21:25
Ответ дляничевока
Та надали декретчиці робоче місце. Звичайне собі робоче місце - стіл, стілець, комп´ютер. Але її пихата попа не сприймає той стілець.
І вирішення НЕробочих питань не входить до компетенції керівника. А оце ’я звикла там сидіти’, ’в мене були важкі пологи’ це все і є неробоче.
Хоча якщо декретницю не відпустить і вона продовжить відволікати співробітників від основної роботи, то керівництву таки доведеться втрутитись. Але не на користь декретниці, правда.
І вирішення НЕробочих питань не входить до компетенції керівника. А оце ’я звикла там сидіти’, ’в мене були важкі пологи’ це все і є неробоче.
Хоча якщо декретницю не відпустить і вона продовжить відволікати співробітників від основної роботи, то керівництву таки доведеться втрутитись. Але не на користь декретниці, правда.
Та мені взагалі дивно, що подібна ситуація могла виникнути і для їх вирішення когось там хтось там самостійно кудись пересаджує
1
ничевока• 02 января в 21:25
Ответ дляДрібка щастя
Ви молодець, але чому це питання взагалі могло виникнути у такого хорошого керівника? Ну не буває так, щоб прийшов, привів людину, показав стіл, стілець, комп а потім ’дівки створили проблему’. Значить внутрішніій регламент дозволяє створення подібних проблем. Звідкіль взагалі у людини виникла ідея з´ясовувати з іншою людиною питання, які не в їх компетенції?
Бо є такі жіночки, які забувають, що вони вже не в декреті і проблеми розірваної дупи всім іншим не цікаві. На роботі треба виконати поставлені задачі і за те отримувати заробітну плату. Це не дитячий садок
2
2
Стебель березы• 02 января в 21:26
Ответ дляТа прям багіня
Людина, що повертається з лікарняного чи відпустки (навіть по догляду за дитиною) не має отримувати погіршення умов праці. Це стосується як окладу, так і устаткування й ін.
Я так розумію, що конфлікт не стільки через потребу іншого місця, а тому, що вільне місце об´єктивно гірше ніж у всіх інших співробітників.
В такому випадку зазвичай гірші умови надаються або наймолодшому (стаж в компанії) співробітнику, або регулярною ротацією (раз на квартал, наприклад). В ідеалі - організовують робочий простір однаково комфортним для всіх.
Вам загалом варто зробити перестановку в кабінеті, щоб ні в кого не було проблеми з кондиціонером в спину. Декретчиці спокійно попросити в керівництва необхідні умови для якісної роботи, які в неї були раніше - зручне робоче місце (стіл і крісло). Це не означає просити пересадити ’новеньку’, а дати конкретний щапит на нормальні умови праці З´ясовувати стосунки колегам між собою самотужки в такому випадку - це непрофесійно, питання потрібно адресувати менеджменту.
Дівчата, які доволі зневажливо відписуються про ’декретчицю’, що з вами не так 😳? 3 роки декрету значить, що вона народила якраз напередодні війни. Бути з немовлям під час вторгнення й блекаутів повна жесть. В мене особисто тільки повага для матусь й не уявляю як вони все стягують. Повертатися на роботу, де вже повністю оновився колектив і багато що потрібно починати спочатку теж складно. Це нормально бажати для себе хороших умов праці, як мінімум не гірших ніж були раніше. Автор ніде не писала, що ці 2 дівчини скандалять між собою.
П.С. В мене був випадок при переїзді в новий офіс в опенспейс. Колеги з одного департаменту прийшли раніше всіх й зайняли всі місця біля вікон. 12 людей з одного відділу, яким щодня спілкуватись між собою, зайняли місця в різних частинах офісу на 800м2 😂 Ніхто не з´ясовував стосунки між собою, але спокійно озвучили наодинці hr та директору що це не ок, й інші не 2й сорт. Все було вирішено на наступний день.
П.П.С. Дівчата, будьте опорою для одна одної. Нас й так часто дискримінують на роботі, даючи в середньому меншу зарплатню чи не підвищуючи як чоловіків. В такій ситуації не треба влаштовувати баталії, а вимагати від керівництва виконувати їх роботу, а не самоусуватись.
Я так розумію, що конфлікт не стільки через потребу іншого місця, а тому, що вільне місце об´єктивно гірше ніж у всіх інших співробітників.
В такому випадку зазвичай гірші умови надаються або наймолодшому (стаж в компанії) співробітнику, або регулярною ротацією (раз на квартал, наприклад). В ідеалі - організовують робочий простір однаково комфортним для всіх.
Вам загалом варто зробити перестановку в кабінеті, щоб ні в кого не було проблеми з кондиціонером в спину. Декретчиці спокійно попросити в керівництва необхідні умови для якісної роботи, які в неї були раніше - зручне робоче місце (стіл і крісло). Це не означає просити пересадити ’новеньку’, а дати конкретний щапит на нормальні умови праці З´ясовувати стосунки колегам між собою самотужки в такому випадку - це непрофесійно, питання потрібно адресувати менеджменту.
Дівчата, які доволі зневажливо відписуються про ’декретчицю’, що з вами не так 😳? 3 роки декрету значить, що вона народила якраз напередодні війни. Бути з немовлям під час вторгнення й блекаутів повна жесть. В мене особисто тільки повага для матусь й не уявляю як вони все стягують. Повертатися на роботу, де вже повністю оновився колектив і багато що потрібно починати спочатку теж складно. Це нормально бажати для себе хороших умов праці, як мінімум не гірших ніж були раніше. Автор ніде не писала, що ці 2 дівчини скандалять між собою.
П.С. В мене був випадок при переїзді в новий офіс в опенспейс. Колеги з одного департаменту прийшли раніше всіх й зайняли всі місця біля вікон. 12 людей з одного відділу, яким щодня спілкуватись між собою, зайняли місця в різних частинах офісу на 800м2 😂 Ніхто не з´ясовував стосунки між собою, але спокійно озвучили наодинці hr та директору що це не ок, й інші не 2й сорт. Все було вирішено на наступний день.
П.П.С. Дівчата, будьте опорою для одна одної. Нас й так часто дискримінують на роботі, даючи в середньому меншу зарплатню чи не підвищуючи як чоловіків. В такій ситуації не треба влаштовувати баталії, а вимагати від керівництва виконувати їх роботу, а не самоусуватись.
Чому комусь має бути цікаво, як вона себе поводила з немовлям під час тривог, вибухів і блекауту? Ні,ну серйозно,це чужі люди, і ніхто не буде шукати конкретній особі кращі крісла й столи, бо в неї дитина.
1
4
ничевока• 02 января в 21:28
Ответ дляДрібка щастя
Та мені взагалі дивно, що подібна ситуація могла виникнути і для їх вирішення когось там хтось там самостійно кудись пересаджує
Мені, чесно, теж. Я ніколи не працювала в таких от бабкиних структурах і взагалі не розумію звідки в людей час на робочому місці на оці дитячі розбірки ’це моя пасочка’.
Особисто моя думка - таких зразу в утиль. Їх КПД обнулився в тій декретній відпустці.
Особисто моя думка - таких зразу в утиль. Їх КПД обнулився в тій декретній відпустці.
2
Стебель березы• 02 января в 21:29
Ответ дляДуша компанії
Хай своєму муженьку виставить претензії, бо якби не їх кульбіти, то і не було б тих пологовів і вона б сиділа як та паучиха і заплела своє крісло і стіл паутиною. А так має, що має.
Що таке кульбіти??
Давно без алко• 02 января в 21:29
Ответ дляДрібка щастя
Ви молодець, але чому це питання взагалі могло виникнути у такого хорошого керівника? Ну не буває так, щоб прийшов, привів людину, показав стіл, стілець, комп а потім ’дівки створили проблему’. Значить внутрішніій регламент дозволяє створення подібних проблем. Звідкіль взагалі у людини виникла ідея з´ясовувати з іншою людиною питання, які не в їх компетенції?
Відповіді навіть у цій темі не наштовхнули вас на якісь висновки?
Дрібка щастя• 02 января в 21:30
Ответ дляДавно без алко
Відповіді навіть у цій темі не наштовхнули вас на якісь висновки?
Та трохи дико. Не хотілося б працювати в такому. Брррр...
Голодаю• 02 января в 21:31
Ответ дляДрібка щастя
Ви молодець, але чому це питання взагалі могло виникнути у такого хорошого керівника? Ну не буває так, щоб прийшов, привів людину, показав стіл, стілець, комп а потім ’дівки створили проблему’. Значить внутрішніій регламент дозволяє створення подібних проблем. Звідкіль взагалі у людини виникла ідея з´ясовувати з іншою людиною питання, які не в їх компетенції?
Моя задача, стратегія, міжнародні контракти і заробіток для всієї компанії, якщо співробітник не в змозі домовитись з колективом, про те, куди сісти, для мене, сильні комунікативні навички в людині важливі, я подумаю а треба він в команді. Писати регламенти де ставити стільці, принципово не буду, то їх простір, нехай що хочуть те й роблять, у нас так. В кабінеті у кого що, в моїх різні рибки, через яких періодично сваряться, в когось орхідеї, в когось тенісний стіл.
Голодаю• 02 января в 21:34
Ответ дляДрібка щастя
Та трохи дико. Не хотілося б працювати в такому. Брррр...
На вашу думку, які дії керівника мають бути в цій ситуації? Прийняти чиюсь позицію, переставити столи?
ничевока• 02 января в 21:34
Ответ дляДрібка щастя
Та трохи дико. Не хотілося б працювати в такому. Брррр...
Ключове слово ’працювати’ приносити дохід компанії, і відповідно, заробляти собі заробітну плату. Поки про ’працювати’ мови взагалі не йде. Більше того, йде мова про відволікання від робочого процесу, бо ’це моя пасочка’
Дрібка щастя• 02 января в 21:46
Ответ дляГолодаю
На вашу думку, які дії керівника мають бути в цій ситуації? Прийняти чиюсь позицію, переставити столи?
Тут не може бути варіантів. Є працівник, який працює на своєму робочому місці. Це незмінна одиниця. Жоден адекватний керівник (якщо між працівниками не було досягнуто попередньо домовленості) не буде нікого обдмухувати і нікого нікуди пересаджувати, це навіть не обговорюються. Єдине питання, яке наразі можливо розглядати - створення необхідних робочих умов працівникові, який щойно прибув (вийшов з декрету). Для цього такий працівник повинен надати список своїх побажань (конкретних) і вже надалі ті, в чиїй це компетенції, будуть шукати шляхи реалізації цих потреб, (якщо запити адекватні). І точно для цього не будуть бігати і інших співробітників з місць зганяти, вибачте. В моїй практиці колись, в бутність мною ’молодим спеціалістом’ я поскаржилась керівнику, що мене від дверної ручки струмом б´є. І ніхто, уявіть собі, не просив дівчину, після якої я збирала старику, не носити шерстяний шарф. Зробили на ручку гумову накладку)
1
Люблю кетчуп• 02 января в 21:49
Це як рушник на сідалі в турецькому готелі з шостої ранку)))) ні, фізичне місце вже все! За час декрету відділ міг взагалі переїхати в інше приміщення чи здійснити перестановку. Тож, вийшов з декрету і вже вибирай з того, що є або на єдино вільне місце
Колупалочка• 02 января в 21:50
Ответ дляСкокоМнеДадите
Ну спасибо хоть имя ваше не забыли. У нас любителям бессрочных декретов сокращают единицу и числится он на работе до выхода из декрета. А там что отдел кадров предложит. И честно говоря это бесполезный уже работник. Программы обновились, учить по новой.Данунафиг
а в чем проблема?)) новый человек будет знать больше, как такой же сотрудник после 6 лет декрета?) я вышла и отлично работала))и коллектив ждал!( видимо вы такой сотрудник, что ваше имя быстро забывают))
Душа компанії• 02 января в 21:50
Ответ дляСтебель березы
Що таке кульбіти??
Вас в гуглі забанили чи Ви просто ледача шукати самій інформацію?
1
4
Люблю кетчуп• 02 января в 21:52
Ответ дляПП-шница
Декретчиця каже, що у неї були складні пологи. І на її кошньому місці найзручніше крісло і зручний стіл. І не хоче сідати на звичайне офісне ще й на протязі. А нова каже, що вона прийшла не на декретне і їй дозволили обирати, вона й обрала.
Це вже смішно маніпулювати своїм станом, щоб вибивати собі плюшки, і всі ставилися поблажливо. Хай дасть їй того стула, а стіл яким боком допоможе післяпологовому стану? На ньому що покємаріть зручно в обідню перерву?
Голодаю• 02 января в 21:52
Ответ дляДрібка щастя
Тут не може бути варіантів. Є працівник, який працює на своєму робочому місці. Це незмінна одиниця. Жоден адекватний керівник (якщо між працівниками не було досягнуто попередньо домовленості) не буде нікого обдмухувати і нікого нікуди пересаджувати, це навіть не обговорюються. Єдине питання, яке наразі можливо розглядати - створення необхідних робочих умов працівникові, який щойно прибув (вийшов з декрету). Для цього такий працівник повинен надати список своїх побажань (конкретних) і вже надалі ті, в чиїй це компетенції, будуть шукати шляхи реалізації цих потреб, (якщо запити адекватні). І точно для цього не будуть бігати і інших співробітників з місць зганяти, вибачте. В моїй практиці колись, в бутність мною ’молодим спеціалістом’ я поскаржилась керівнику, що мене від дверної ручки струмом б´є. І ніхто, уявіть собі, не просив дівчину, після якої я збирала старику, не носити шерстяний шарф. Зробили на ручку гумову накладку)
Якщо б´є струмом, це загроза для життя, у нас швидко міняється ручка, двері тощо. В ситуації ’мені не зручно тут сидіти, хочу на чиєсь місце’, я можу виділити на півгодини два вантажника зі складу і завгоспа з шуруповертом, для допомоги з перестановкою. Все інше, турбота працівників.
Дрібка щастя• 02 января в 21:56
Ответ дляГолодаю
Якщо б´є струмом, це загроза для життя, у нас швидко міняється ручка, двері тощо. В ситуації ’мені не зручно тут сидіти, хочу на чиєсь місце’, я можу виділити на півгодини два вантажника зі складу і завгоспа з шуруповертом, для допомоги з перестановкою. Все інше, турбота працівників.
Я в такій ситуації можу виділити душевних п´ять хвилин для розстановки всіх по місцях) Щоб людина трохи освоїлась на місці після тривалої відсутності і повернулась назад в ’робоче русло’ так сказати. Бо якщо колотити буде далі мені людьми, то незамінних немає
1
Голодаю• 02 января в 22:02
Ответ дляДрібка щастя
Я в такій ситуації можу виділити душевних п´ять хвилин для розстановки всіх по місцях) Щоб людина трохи освоїлась на місці після тривалої відсутності і повернулась назад в ’робоче русло’ так сказати. Бо якщо колотити буде далі мені людьми, то незамінних немає
Півгодини я виділяю на розмову зі співробітником, перед цим провожу співбесіду, щоб зрозуміти, чи підійде людина взагалі, ще 10 хвилин в кабінеті показую робоче місце, знайомлю з колегами. Буде колотити, піде на вихід. В мене три склада, імпорт та експорт, якщо комусь стілець не подобається, купим новий, але все має бути швидко, такий в нас темп.
2
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу