Мандолина Бу• Изменено 16 марта в 16:25
А почему никто не пишет о том, что теперь у нас умные дети не нужны?
Почему ни один бот с темами о зрадоньке не написал о том, что нашу школьную программу превращают в план по взращиванию глупых людей? Обслуживающего персонала. Убирают химию, физику, биологию для 10-12классов? А ля добровольно. Зарубежную литературу, всемирную историю, географию, гражданское образование туда же…
Классика по Оруэллу с вытекающими…
Классика по Оруэллу с вытекающими…
показать весь текст
1
1
2
3
7
7
70
143
Блиск думки• 17 марта в 23:20
Ответ дляПросто красавица
Успокойтесь.
Вспомните меня через 5 лет
Учителя не нужны будут.
Будут учить детей онлайн.
Роботы .
Жаль учителей (.
Вспомните меня через 5 лет
Учителя не нужны будут.
Будут учить детей онлайн.
Роботы .
Жаль учителей (.
Если бы вы хоть иногда слушали на уроке алгебры, то у вас развилась бы способность к логике и алгоритмизации. Процесс обучения человека почти невозможно алгоритмизировать, это все равно что онлайн урок из видео. Плэтому массово такой практики не будет для обучения детей.
автор
Мандолина Бу
• 18 марта в 01:33
Ответ дляВсе питаю зарання
Питала, Ви не відпвіли
Выше ответила кому-то , полистайте. У меня нет времени, чтоб учить вас ответы искать.
автор
Мандолина Бу
• 18 марта в 01:39
В общем, всем спасибо, может позже осилю следующие 7 страниц, но пока нет сил наблюдать это дикое оправдание обреченности. Мне все ясно) вопросов нет, потому как у людей потребности в знаниях нет, ибо ‘негоже детям быть умнее рАдителей’(с).
Мама Никитки-2• 18 марта в 02:21
Ответ дляБлиск думки
Залежність ваги речовини від густини речовини і те що 1мл не дорівнює 1 мг вивчають вже з 9 класу фізики і розв´язують відповідні задачі всю старшу школу. Якщо людині вже навіть цього недостатньо було щоб зробити банальну покупку в інтернеті, то я навіть не знаю чому реформа спрямована на те, щоб взагалі прибрати ці предмети, а не переробити програму щоб дітям було цікаво? Бо тут вже мільйон разів пригадали, а як в ЄС і як в США, але в усих цих країнах уроки дуже цікаві і діти їх відвідують, навіть якщо вони не обов´язкові.
Не має в США відвідування уроків, які не передбачені розкладом. Хай вам не чешуть.
В Європі також такого не чула.
В Європі також такого не чула.
Крошка Енот• 18 марта в 04:35
Ответ дляТихоЯ
Именно по той причине, что Вам эту задачу уже несколько раз вдалбливали, Вы ее и поняли, если б дочь была первая, было б точно так как и с репетиторами.
Она не вдалбывает никому ничего. Математику нужно понимать, и она объяснила простыми словами за пару минут. А вдалбывают математику только плохие учителя и репетиторы.
1
Все питаю зарання• 18 марта в 07:20
Ответ дляМандолина Бу
Выше ответила кому-то , полистайте. У меня нет времени, чтоб учить вас ответы искать.
На це питання не відповіли
Шукала
Вірніше не на нього відповіли а про долі торта, а це не те, що я питала.
Шукала
Вірніше не на нього відповіли а про долі торта, а це не те, що я питала.
1
Все питаю зарання• 18 марта в 07:23
Ответ дляБлиск думки
Залежність ваги речовини від густини речовини і те що 1мл не дорівнює 1 мг вивчають вже з 9 класу фізики і розв´язують відповідні задачі всю старшу школу. Якщо людині вже навіть цього недостатньо було щоб зробити банальну покупку в інтернеті, то я навіть не знаю чому реформа спрямована на те, щоб взагалі прибрати ці предмети, а не переробити програму щоб дітям було цікаво? Бо тут вже мільйон разів пригадали, а як в ЄС і як в США, але в усих цих країнах уроки дуже цікаві і діти їх відвідують, навіть якщо вони не обов´язкові.
Густину речовин дитина вчила на початку 5 класу
Можу навіть фото зробити зі сторінки.
Це точно не 10+ клас.
Принаймні на рівні купити в магазині.
Можу навіть фото зробити зі сторінки.
Це точно не 10+ клас.
Принаймні на рівні купити в магазині.
1
Все питаю зарання• 18 марта в 07:26
Ответ дляМандолина Бу
В общем, всем спасибо, может позже осилю следующие 7 страниц, но пока нет сил наблюдать это дикое оправдание обреченности. Мне все ясно) вопросов нет, потому как у людей потребности в знаниях нет, ибо ‘негоже детям быть умнее рАдителей’(с).
Доречі, от ви вчились в школі за повною програмою. А толку?
Інформацію не прочитали щодо теми, яку вирішили обговорити. Помилок купа. Вас питають одне, ви відповідаєте на зовсім інше і доказуєте, що відповіли.
По якихось питаннях взагалі не в темі.
І толку з того, що ви все вчили?
Інформацію не прочитали щодо теми, яку вирішили обговорити. Помилок купа. Вас питають одне, ви відповідаєте на зовсім інше і доказуєте, що відповіли.
По якихось питаннях взагалі не в темі.
І толку з того, що ви все вчили?
1
Все питаю зарання• 18 марта в 07:35
Ответ дляЧудо Ф_ф КеДаХ
Так он начинаются в 7 классе, знакомьтесь!
Раніше.
Ось 5 клас у доньки.
По Природознавству вчили спочатку густину з формулами, потім силу тертя з усіма видами, ще щось з фізики, потім почалась хімія - формули і властивості елементів основних. Потім географія про водні горизонти, глибину залягання, від чого залежить, течії - більш глибоко ніж в початковій школі. І ось біологія пішла. Але елементи фізики, хімії і географії теж є весь рік.
Ось 5 клас у доньки.
По Природознавству вчили спочатку густину з формулами, потім силу тертя з усіма видами, ще щось з фізики, потім почалась хімія - формули і властивості елементів основних. Потім географія про водні горизонти, глибину залягання, від чого залежить, течії - більш глибоко ніж в початковій школі. І ось біологія пішла. Але елементи фізики, хімії і географії теж є весь рік.
1
Все питаю зарання• 18 марта в 07:43
Ответ дляМама Никитки-2
По перше класи будуть профільні. Це означає, що хтось буде мати ухил на математичні науки, а хтось на гуманітарні. Відповідно в часах навчання буде різниця.
Цікавий у вашої дитини вибір). Но профіль математичний в обох випадках))
Ну і щодо Чехії. А як так, що не тягнуть?. Найкраща ж освіта, судячи з дописів автора і їй подібних… то може систему освіти конче необхідно змінювати і кардинально, щоб в дітей хоча б можливість конкурувати з європейськими була. А не забивати голову 21 різноплановим предметами одночасно?
Цікавий у вашої дитини вибір). Но профіль математичний в обох випадках))
Ну і щодо Чехії. А як так, що не тягнуть?. Найкраща ж освіта, судячи з дописів автора і їй подібних… то може систему освіти конче необхідно змінювати і кардинально, щоб в дітей хоча б можливість конкурувати з європейськими була. А не забивати голову 21 різноплановим предметами одночасно?
Згодна.
От син вчиться в Варшавському університеті,який вважається одним з сильніших в Польщі. Там купа своїх нюансів. Щось навіть в нашому КПІ краще.
Але от здавали сесію. Екзамен не здало 60% студентів, і перездачу не здали ще половина з них. Кожний колоквіум - здає в кращому випадку половина. І наших там аж двоє на 100 студентів. Тобто поляки, які здавали досить важкий екзамен при вспупі, всі одні з найрозумніших, з маткрою з найвищими балами - не розуміють предмети? При чому по всіх предметах така статистика. Бо у мене питання - як тоді викладаються предмети, що половина студентів їх не розуміє?
От син вчиться в Варшавському університеті,який вважається одним з сильніших в Польщі. Там купа своїх нюансів. Щось навіть в нашому КПІ краще.
Але от здавали сесію. Екзамен не здало 60% студентів, і перездачу не здали ще половина з них. Кожний колоквіум - здає в кращому випадку половина. І наших там аж двоє на 100 студентів. Тобто поляки, які здавали досить важкий екзамен при вспупі, всі одні з найрозумніших, з маткрою з найвищими балами - не розуміють предмети? При чому по всіх предметах така статистика. Бо у мене питання - як тоді викладаються предмети, що половина студентів їх не розуміє?
1
Все питаю зарання• 18 марта в 07:46
Ответ дляАноним_1858
Один з тих небагатьох випадків, коли я з вами буду не дискутувати, а, навпаки, погоджуся. Я закінчила школу з золотою медаллю, інститут з червоним дипломом. Я знала ким хочу бути і що мене цікавить ще з 8 класу. І все своє подальше життя я розмірковувала над тим, навіщо мене змушували у старших класах досконально вчити квантову фізику, вищу математику, ці скажені хімічні сполуки та реакції... Чому не дати в 9 класі дитині вибір - що вона хоче вивчати більш поглиблено і звільнити для цього її час і сили. Я плакала над фізикою бо вона єдина мені давалася тяжко і могла зіпсувати атестат. Мені винаймали репетиторів, витрачали кошти - а нафіга? Вірно, щоб я переступила поріг школи і забула ту фізику як страшний сон. Загальної програми, яку вчать діти до 8-9 класу цілком достатньо для того, щоб не бути неуком. А далі вже дитина повинна визначитися і заглиблюватися в те, що їй дійсно цікаво і до чого вона має більший хист.
Плюсуюсь.
У мене так само.
А от у сина був вибір предметів і напрямків, і частину ’непотрібних’ по їх профілю предметів вони вчили поверхнево. Це краса. Тупими від цього не стали.
У мене так само.
А от у сина був вибір предметів і напрямків, і частину ’непотрібних’ по їх профілю предметів вони вчили поверхнево. Це краса. Тупими від цього не стали.
1
Все питаю зарання• 18 марта в 07:51
Ответ дляДівчина Бобула
Нет, не учили. Про залежни газа учили.
Вчили.
Я вчилась ще при СРСР більшу частину. Нам вчитель розповідала якийсь віршик щоб ми навчились їх відрізняти і пам´ятаю як картинку крутила вверх ногами, щоб пояснити різницю.
Я вчилась ще при СРСР більшу частину. Нам вчитель розповідала якийсь віршик щоб ми навчились їх відрізняти і пам´ятаю як картинку крутила вверх ногами, щоб пояснити різницю.
1
Все питаю зарання• 18 марта в 07:54
Ответ дляКастрюлька
А я на своем опыте могу сказать, что мой ребенок и дети знакомых, которым я объясняю что-то из физики/химии или о митохондриях с удовольствием это слушают, интересуются и задают вопросы. А потом говорят, это же круто, вот бы нам в школе это рассказывали. Учатся при этом сейчас в разных странах. И почти везде проблема одна - дети не понимают зачем учат то или иное и как это можно использовать в жизни. Но это проблема лишних знаний или способа преподнесения информации?
Моя донька минулого року будучи в 4 класі, слухала як бабуся (вчитель фізики в минулому) пояснювала сиаршій онучці тему про густину. А потім я включила для закріплення урок в ютуб Віктора Павла. Моїй сподобалось і вона чекала, коли фізика в них почнеться. І коли на початку п´ятого класу вчили ту густину по природознавству з формулами, дуже зацікавилась. Але її вчитель так цікаво не розказував, бо вона взагалі вчитель біології. І інтерес у дитини пропав
Все питаю зарання• 18 марта в 07:56
Ответ дляПросто красавица
Не знаю , что такое хорошо, а что такой плохо .Крошка сын пришёл к отцу и спросила кроха....
Скажу одно , исключительно то что сказал мой сын .
Ему в школе не интересен предмет.
ему не нужны химия , физика .
Где-то с ним солиларна протирать штаны на этих уроках когда он заинтересован в других предметах.
Мне вообще в жизни много предметов в школе и нафиг не сгодились. )
Думаю после 8 класса нужно убрать и добавить те предметы которые интересны ученику
Скажу одно , исключительно то что сказал мой сын .
Ему в школе не интересен предмет.
ему не нужны химия , физика .
Где-то с ним солиларна протирать штаны на этих уроках когда он заинтересован в других предметах.
Мне вообще в жизни много предметов в школе и нафиг не сгодились. )
Думаю после 8 класса нужно убрать и добавить те предметы которые интересны ученику
От це й хочуть зробити з реформою.
При чому не повністю прибрати а поверхнево проходити непрофільні предмети.
А автор проти цього. Хоча вона навіть в темі не розібрались, що видно з дописів.
При чому не повністю прибрати а поверхнево проходити непрофільні предмети.
А автор проти цього. Хоча вона навіть в темі не розібрались, що видно з дописів.
1
Все питаю зарання• 18 марта в 07:58
Ответ дляМама Никитки-2
Доповню. Зато можна взяти додатково напрямки : інженерії, медичної справи, викладання, соціології, юриспруденції, туризму, акторської справи, ІТ-технологій, музика, арт у всіх проявах, і ще купа напрямків.
Так, оце подобається моїм племінницям в Канаді.
Одна обрала Айті і вчила програмування і інше в старшій школі. І менша ось як раз в старшу переходила то обирала творчі, але поглиблені. Точних їй вистачає поверхнево.
Одна обрала Айті і вчила програмування і інше в старшій школі. І менша ось як раз в старшу переходила то обирала творчі, але поглиблені. Точних їй вистачає поверхнево.
1
Все питаю зарання• 18 марта в 08:03
Ответ дляФуліганка
Хорошо, одну задачу она Вам объяснила, а все остальное? Каждое задание дергать кого-то чтобы Вам объяснили?
Математический склад ума (в моем понимании) это когда ты сам шаришь в этих схемах, умеешь анализировать. Вот тебе одно задание показали, дальше ты сам уже понимаешь. Как бы ’лабиринт проходишь сам’, в своей голове.
Но когда тебе одно показали, ты понял, а следующие ты ноль, давайте снова показывайте - то это и есть отсутствие математического склада ума.
Это или дано или нет. А не ’объяснили-не объяснили’.
Одному один раз покажи - и он уже сам шарит.
А другому показывай-показывай - он все равно ноль. Не от того что он тупой. А от того, что не дано человеку.
А каждый раз ’отличного учителя’ ты за собой водить не будешь.
Математический склад ума (в моем понимании) это когда ты сам шаришь в этих схемах, умеешь анализировать. Вот тебе одно задание показали, дальше ты сам уже понимаешь. Как бы ’лабиринт проходишь сам’, в своей голове.
Но когда тебе одно показали, ты понял, а следующие ты ноль, давайте снова показывайте - то это и есть отсутствие математического склада ума.
Это или дано или нет. А не ’объяснили-не объяснили’.
Одному один раз покажи - и он уже сам шарит.
А другому показывай-показывай - он все равно ноль. Не от того что он тупой. А от того, что не дано человеку.
А каждый раз ’отличного учителя’ ты за собой водить не будешь.
Так, у мене старший 100% математики, як і я. От нас прямо ’пре’ від математики. І не потрібно нічого пояснювати. Воно хапається на льоту. Я в школі за літо проходила підручник наперед бо мені було легко іцвкаво.
Так і син - олімпіади, конкурси, все легко
А менша не математик. Розумна дівчина, але гуманітарій. Щоб зрозуміти тему їй не достатньо в школі послухати з усіма. Потрібно посидіти і пояснити, розкласти. Все зрозуміє і вирішить. Але якщо буде щось не типове по темі - не зробить, або частково. Ну не її це. Зато по інших предметах так по поличках розкладе, що вчителі в шоці.
Так і син - олімпіади, конкурси, все легко
А менша не математик. Розумна дівчина, але гуманітарій. Щоб зрозуміти тему їй не достатньо в школі послухати з усіма. Потрібно посидіти і пояснити, розкласти. Все зрозуміє і вирішить. Але якщо буде щось не типове по темі - не зробить, або частково. Ну не її це. Зато по інших предметах так по поличках розкладе, що вчителі в шоці.
2
Все питаю зарання• 18 марта в 08:16
Ответ дляКастрюлька
На самом деле, на уровне школьной программы нет никаких супер сложных задач. Просто вам кто-то внушил в свое время, что вам это не дано. когда чтобы понять пути решения нужно просто посмотреть под другим углом. А этот навык тоже нарабатывается.
Это не означает, что все могут стать математиками, но школьную программу, при наличии желания, могут освоить все на хорошем уровне.
Это не означает, что все могут стать математиками, но школьную программу, при наличии желания, могут освоить все на хорошем уровне.
Я теж так думала, поки не почала пояснювати математику меншій. А до цього теж до вступу готувала.
При цьому дитина розумна, мислити вміє, вчителі відзначають, що мислить як доросла. Вона відмінниця поки, але ніхто не знає як вона вчить вдома ту математику, і яка ціна тих відмінних оцінок.
Вчора пояснювала зведення дробів до спільного знаменника. Наче й тема проста, але думала, буду пити заспокійливі. При тому, що я вже знаю підхід і як пояснювати. Суть вона зрозуміла, прості приклади розв´язує, а застосувати, якщо приклад нетиповий - все, тупик. Наприклад 15/46 та 12/38 складе, а от було домашне ’перевести в метри і порахувати суму в метрах 72 см і 56 мм’ - все тупик. Десяткові дроби не вчили ще.
При цьому дитина розумна, мислити вміє, вчителі відзначають, що мислить як доросла. Вона відмінниця поки, але ніхто не знає як вона вчить вдома ту математику, і яка ціна тих відмінних оцінок.
Вчора пояснювала зведення дробів до спільного знаменника. Наче й тема проста, але думала, буду пити заспокійливі. При тому, що я вже знаю підхід і як пояснювати. Суть вона зрозуміла, прості приклади розв´язує, а застосувати, якщо приклад нетиповий - все, тупик. Наприклад 15/46 та 12/38 складе, а от було домашне ’перевести в метри і порахувати суму в метрах 72 см і 56 мм’ - все тупик. Десяткові дроби не вчили ще.
1
Все питаю зарання• 18 марта в 08:18
Ответ дляМама Никитки-2
Ви розумієте, що мл і мг вчать не в 10 класі? Людині, яка не бачить в цьому різницю, точно не потрібне поглиблене вивчення точних наук.
Зараз це початок 5 класу предмет природознавство, тема густина.
1
Все питаю зарання• 18 марта в 08:25
Ответ дляБлиск думки
Залежність ваги речовини від густини речовини і те що 1мл не дорівнює 1 мг вивчають вже з 9 класу фізики і розв´язують відповідні задачі всю старшу школу. Якщо людині вже навіть цього недостатньо було щоб зробити банальну покупку в інтернеті, то я навіть не знаю чому реформа спрямована на те, щоб взагалі прибрати ці предмети, а не переробити програму щоб дітям було цікаво? Бо тут вже мільйон разів пригадали, а як в ЄС і як в США, але в усих цих країнах уроки дуже цікаві і діти їх відвідують, навіть якщо вони не обов´язкові.
Ось знайшла скрін з початку 5 класу, це початок теми густина, далі формули були основні і як раз про залежність маси від густини. Але тих сторінок скрінів не робили. Але й так приблизно зрозуміли з чого починають вчити. Це перші сторінки теми.
1
Все питаю зарання• 18 марта в 08:27
Ответ дляТихоЯ
То у вас моей ученицы не было, с которой я сейчас занимаюсь) Я тоже думала что я богиня преподавания, но потом пришла она...
Аналогічно. У мене вийшло майже ’сапожник без сапог’. Інших дітей вчила, думала теж ас, поки не почала пояснювати математику донці.
Все питаю зарання• 18 марта в 08:44
Ответ дляМама Никитки-2
Ви справді вважаєте, що до 9 класу дітей в школі не вчать мл і мг?
Не розказуйте мені про школи США. Я вище написала відмінність. Я б дуже хотіла, щоб в школі вчили так, як в США. Но уви. Навіть те, що взяли за особову фінську систему освіти, не допомогло. Бо старезна радянська система спотворила новітнє. Дуже раджу вивчити те, що повинно було бути запроваджено в Україні, а саме фінську освітню програму. Будете дуже здивовані наскількі величезна різниця.
Не розказуйте мені про школи США. Я вище написала відмінність. Я б дуже хотіла, щоб в школі вчили так, як в США. Но уви. Навіть те, що взяли за особову фінську систему освіти, не допомогло. Бо старезна радянська система спотворила новітнє. Дуже раджу вивчити те, що повинно було бути запроваджено в Україні, а саме фінську освітню програму. Будете дуже здивовані наскількі величезна різниця.
Я коли вивчала суть реформи, мені реально сподобалось.
Але наші вчителі - ось де буде проблема.
Я це бачу по дончиній програмі. У них по Крилах вже намагаються міняти програму, є цікаві зміни, дітям подобаються. Але далеко не всі вчителі вміють так викладати, і не всі хочуть.
Але наші вчителі - ось де буде проблема.
Я це бачу по дончиній програмі. У них по Крилах вже намагаються міняти програму, є цікаві зміни, дітям подобаються. Але далеко не всі вчителі вміють так викладати, і не всі хочуть.
1
Все питаю зарання• 18 марта в 08:46
Ответ дляТихоЯ
А Вы обращали внимания, что если нужно достать из памяти какие то знания, которые когда то давно были, и вроде как давно пропали, очень легко и быстро восстанавливаются, намного быстрее чем учить заново. Кто помогал детям с уроками или повторно учил забытый иностранный Вам подтвердят. Я на матфаке училась и помню темы которые я совсем не понимала, но лекции записывала и слушала, а когда через пару лет готовилась к госу, то очень быстро все поняла, с первого захода. Это в тему нейронных связей. Мозг вообще очень хитрая штука)
А ви звертали увагу, що якщо вам не цікава якась тема, ви не будете її слухати і вчити?
Нас вчили всьому, але не всі це вчили.
Нас вчили всьому, але не всі це вчили.
Все питаю зарання• 18 марта в 08:48
Ответ дляТихоЯ
Оба прикольні, але я не зроблю
А я зроблю обидва, але в житті мені азимут шукати не доводилось за мої майже 50 років)
1
Все питаю зарання• 18 марта в 09:19
Ответ дляКастрюлька
Акцент в моем примере был не на том, что я богиня преподавания)) Совершенно себя таковой не считаю, поэтому хоть и было предложение пойти по стопам преподавания, перекрестилась и ушла в практику. Смысл был в том, что люди были уверены, что математика для них темный лес, оказалось что это не так. И так со многими.
Надо к вам мою дочку. Только это не просто неуверенность в силах, это отсутствие склонности к математике. Вот нет этой склонности. Выше пример приводила на примере, сори за тавтологию
Все питаю зарання• 18 марта в 09:21
Ответ дляБлиск думки
Вони вчать мл і мг, і навіть вчать що мл і мг некорректно перевести напряму, а вже пізніше вчать густину речовини і розв´язують відповідні задачі у старших класах. навіть якщо той дядько розв´язував умовно, при цьому просто протер штани, то знову таки, єдина зміна яку пропонує держава -взагалі прибрати нудний предмет, да і кадрів з фізики і хімії не вистачало завжди, тому вбиваємо двух зайців одним махом
З приводу вашої обізнаності про систему США тільки лінивий форумчанин не знає. Але в тому то і проблема, бо в країні лишаються або невігласи, або старше покоління яке своїм дітям забезпечило краще життя закордоном. Тому обидвом представникам ця ініціатива або заходить, або їм плювати
З приводу вашої обізнаності про систему США тільки лінивий форумчанин не знає. Але в тому то і проблема, бо в країні лишаються або невігласи, або старше покоління яке своїм дітям забезпечило краще життя закордоном. Тому обидвом представникам ця ініціатива або заходить, або їм плювати
Ну хоч почитайте про реформу. Ви як автор, не вникали, але пишете.
Не збираються повністю прибрати. Збираються поділити на профілі. І основним предметам приділяти більше уваги, а не основним менше і більш поверхнево.
Не збираються повністю прибрати. Збираються поділити на профілі. І основним предметам приділяти більше уваги, а не основним менше і більш поверхнево.
1
ТихоЯ• 18 марта в 11:28
Ответ дляВсе питаю зарання
А ви звертали увагу, що якщо вам не цікава якась тема, ви не будете її слухати і вчити?
Нас вчили всьому, але не всі це вчили.
Нас вчили всьому, але не всі це вчили.
Звісно, я теж в дитинстві розповідала, що мені історія не потрібна, географія, англійська.. багато чого, крім математики. Елементарних речей не знала і соромно спитати було, дякувати Богу з´явився гугл. Я згодна що зайвого багато, але не згодна, що треба вчити тільки те, що в житті потрібно
ТихоЯ• 18 марта в 11:29
Ответ дляКрошка Енот
Она не вдалбывает никому ничего. Математику нужно понимать, и она объяснила простыми словами за пару минут. А вдалбывают математику только плохие учителя и репетиторы.
´Ну да, когда по существу нечего ответить нужно цепляться к словам.
Все питаю зарання• 18 марта в 11:54
Ответ дляТихоЯ
Звісно, я теж в дитинстві розповідала, що мені історія не потрібна, географія, англійська.. багато чого, крім математики. Елементарних речей не знала і соромно спитати було, дякувати Богу з´явився гугл. Я згодна що зайвого багато, але не згодна, що треба вчити тільки те, що в житті потрібно
Такиі вчать всьому до 10 класу.
А далі хочуть дати вибір - на який профіль піти. Їх багато від математики до фізкультури.
А автор проти цього. За та, щоб всі вчили все і однаково поглиблено саме в 10-12 класах. Це підлітки по 15-17 років
А далі хочуть дати вибір - на який профіль піти. Їх багато від математики до фізкультури.
А автор проти цього. За та, щоб всі вчили все і однаково поглиблено саме в 10-12 класах. Це підлітки по 15-17 років
1
ТихоЯ• 18 марта в 11:58
Ответ дляВсе питаю зарання
Такиі вчать всьому до 10 класу.
А далі хочуть дати вибір - на який профіль піти. Їх багато від математики до фізкультури.
А автор проти цього. За та, щоб всі вчили все і однаково поглиблено саме в 10-12 класах. Це підлітки по 15-17 років
А далі хочуть дати вибір - на який профіль піти. Їх багато від математики до фізкультури.
А автор проти цього. За та, щоб всі вчили все і однаково поглиблено саме в 10-12 класах. Це підлітки по 15-17 років
Я вважаю що це правильно. Я б і до десятого трохи розгрузила. І ДЗ потрібно не по всім предметам
1
Крошка Енот• 18 марта в 14:14
Ответ дляТихоЯ
´Ну да, когда по существу нечего ответить нужно цепляться к словам.
Я выразила суть, перечитайте
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу