sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Работа, Карьера - Образование
anonim_100
Мандолина Бу• Изменено 16 марта в 16:25

А почему никто не пишет о том, что теперь у нас умные дети не нужны?

Почему ни один бот с темами о зрадоньке не написал о том, что нашу школьную программу превращают в план по взращиванию глупых людей? Обслуживающего персонала. Убирают химию, физику, биологию для 10-12классов? А ля добровольно. Зарубежную литературу, всемирную историю, географию, гражданское образование туда же…
Классика по Оруэллу с вытекающими…
показать весь текст
fire 1 clapping_hands 1 yawning_face 2 crying_face 3 clown_face 7 dislike 7 woman_facepalming 70 like 143
691 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
|« «» »|
  • 1
  • …
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
anonim_136
Блиск думки• 17 марта в 23:20
631
Ответ дляПросто красавица
Успокойтесь.
Вспомните меня через 5 лет
Учителя не нужны будут.
Будут учить детей онлайн.
Роботы .
Жаль учителей (.
Если бы вы хоть иногда слушали на уроке алгебры, то у вас развилась бы способность к логике и алгоритмизации. Процесс обучения человека почти невозможно алгоритмизировать, это все равно что онлайн урок из видео. Плэтому массово такой практики не будет для обучения детей.
anonim_100
автор Мандолина Бу • 18 марта в 01:33
632
Ответ дляВсе питаю зарання
Питала, Ви не відпвіли
Выше ответила кому-то , полистайте. У меня нет времени, чтоб учить вас ответы искать.
anonim_100
автор Мандолина Бу • 18 марта в 01:39
633
В общем, всем спасибо, может позже осилю следующие 7 страниц, но пока нет сил наблюдать это дикое оправдание обреченности. Мне все ясно) вопросов нет, потому как у людей потребности в знаниях нет, ибо ‘негоже детям быть умнее рАдителей’(с).
noavatar
Мама Никитки-2• 18 марта в 02:21
634
Ответ дляБлиск думки
Залежність ваги речовини від густини речовини і те що 1мл не дорівнює 1 мг вивчають вже з 9 класу фізики і розв´язують відповідні задачі всю старшу школу. Якщо людині вже навіть цього недостатньо було щоб зробити банальну покупку в інтернеті, то я навіть не знаю чому реформа спрямована на те, щоб взагалі прибрати ці предмети, а не переробити програму щоб дітям було цікаво? Бо тут вже мільйон разів пригадали, а як в ЄС і як в США, але в усих цих країнах уроки дуже цікаві і діти їх відвідують, навіть якщо вони не обов´язкові.
Не має в США відвідування уроків, які не передбачені розкладом. Хай вам не чешуть.
В Європі також такого не чула.
anonim_33
Крошка Енот• 18 марта в 04:35
635
Ответ дляТихоЯ
Именно по той причине, что Вам эту задачу уже несколько раз вдалбливали, Вы ее и поняли, если б дочь была первая, было б точно так как и с репетиторами.
Она не вдалбывает никому ничего. Математику нужно понимать, и она объяснила простыми словами за пару минут. А вдалбывают математику только плохие учителя и репетиторы.
woman_facepalming 1
anonim_161
Все питаю зарання• 18 марта в 07:20
636
Ответ дляМандолина Бу
Выше ответила кому-то , полистайте. У меня нет времени, чтоб учить вас ответы искать.
На це питання не відповіли
Шукала
Вірніше не на нього відповіли а про долі торта, а це не те, що я питала.
like 1
anonim_161
Все питаю зарання• 18 марта в 07:23
637
Ответ дляБлиск думки
Залежність ваги речовини від густини речовини і те що 1мл не дорівнює 1 мг вивчають вже з 9 класу фізики і розв´язують відповідні задачі всю старшу школу. Якщо людині вже навіть цього недостатньо було щоб зробити банальну покупку в інтернеті, то я навіть не знаю чому реформа спрямована на те, щоб взагалі прибрати ці предмети, а не переробити програму щоб дітям було цікаво? Бо тут вже мільйон разів пригадали, а як в ЄС і як в США, але в усих цих країнах уроки дуже цікаві і діти їх відвідують, навіть якщо вони не обов´язкові.
Густину речовин дитина вчила на початку 5 класу
Можу навіть фото зробити зі сторінки.
Це точно не 10+ клас.
Принаймні на рівні купити в магазині.
like 1
anonim_161
Все питаю зарання• 18 марта в 07:26
638
Ответ дляМандолина Бу
В общем, всем спасибо, может позже осилю следующие 7 страниц, но пока нет сил наблюдать это дикое оправдание обреченности. Мне все ясно) вопросов нет, потому как у людей потребности в знаниях нет, ибо ‘негоже детям быть умнее рАдителей’(с).
Доречі, от ви вчились в школі за повною програмою. А толку?
Інформацію не прочитали щодо теми, яку вирішили обговорити. Помилок купа. Вас питають одне, ви відповідаєте на зовсім інше і доказуєте, що відповіли.
По якихось питаннях взагалі не в темі.
І толку з того, що ви все вчили?
like 1
anonim_161
Все питаю зарання• 18 марта в 07:35
639
Ответ дляЧудо Ф_ф КеДаХ
Так он начинаются в 7 классе, знакомьтесь!
Раніше.
Ось 5 клас у доньки.
По Природознавству вчили спочатку густину з формулами, потім силу тертя з усіма видами, ще щось з фізики, потім почалась хімія - формули і властивості елементів основних. Потім географія про водні горизонти, глибину залягання, від чого залежить, течії - більш глибоко ніж в початковій школі. І ось біологія пішла. Але елементи фізики, хімії і географії теж є весь рік.
like 1
anonim_161
Все питаю зарання• 18 марта в 07:43
640
Ответ дляМама Никитки-2
По перше класи будуть профільні. Це означає, що хтось буде мати ухил на математичні науки, а хтось на гуманітарні. Відповідно в часах навчання буде різниця.
Цікавий у вашої дитини вибір). Но профіль математичний в обох випадках))
Ну і щодо Чехії. А як так, що не тягнуть?. Найкраща ж освіта, судячи з дописів автора і їй подібних… то може систему освіти конче необхідно змінювати і кардинально, щоб в дітей хоча б можливість конкурувати з європейськими була. А не забивати голову 21 різноплановим предметами одночасно?
Згодна.
От син вчиться в Варшавському університеті,який вважається одним з сильніших в Польщі. Там купа своїх нюансів. Щось навіть в нашому КПІ краще.
Але от здавали сесію. Екзамен не здало 60% студентів, і перездачу не здали ще половина з них. Кожний колоквіум - здає в кращому випадку половина. І наших там аж двоє на 100 студентів. Тобто поляки, які здавали досить важкий екзамен при вспупі, всі одні з найрозумніших, з маткрою з найвищими балами - не розуміють предмети? При чому по всіх предметах така статистика. Бо у мене питання - як тоді викладаються предмети, що половина студентів їх не розуміє?
like 1
anonim_161
Все питаю зарання• 18 марта в 07:46
641
Ответ дляАноним_1858
Один з тих небагатьох випадків, коли я з вами буду не дискутувати, а, навпаки, погоджуся. Я закінчила школу з золотою медаллю, інститут з червоним дипломом. Я знала ким хочу бути і що мене цікавить ще з 8 класу. І все своє подальше життя я розмірковувала над тим, навіщо мене змушували у старших класах досконально вчити квантову фізику, вищу математику, ці скажені хімічні сполуки та реакції... Чому не дати в 9 класі дитині вибір - що вона хоче вивчати більш поглиблено і звільнити для цього її час і сили. Я плакала над фізикою бо вона єдина мені давалася тяжко і могла зіпсувати атестат. Мені винаймали репетиторів, витрачали кошти - а нафіга? Вірно, щоб я переступила поріг школи і забула ту фізику як страшний сон. Загальної програми, яку вчать діти до 8-9 класу цілком достатньо для того, щоб не бути неуком. А далі вже дитина повинна визначитися і заглиблюватися в те, що їй дійсно цікаво і до чого вона має більший хист.
Плюсуюсь.
У мене так само.
А от у сина був вибір предметів і напрямків, і частину ’непотрібних’ по їх профілю предметів вони вчили поверхнево. Це краса. Тупими від цього не стали.
like 1
anonim_161
Все питаю зарання• 18 марта в 07:51
642
Ответ дляДівчина Бобула
Нет, не учили. Про залежни газа учили.
Вчили.
Я вчилась ще при СРСР більшу частину. Нам вчитель розповідала якийсь віршик щоб ми навчились їх відрізняти і пам´ятаю як картинку крутила вверх ногами, щоб пояснити різницю.
like 1
anonim_161
Все питаю зарання• 18 марта в 07:54
643
Ответ дляКастрюлька
А я на своем опыте могу сказать, что мой ребенок и дети знакомых, которым я объясняю что-то из физики/химии или о митохондриях с удовольствием это слушают, интересуются и задают вопросы. А потом говорят, это же круто, вот бы нам в школе это рассказывали. Учатся при этом сейчас в разных странах. И почти везде проблема одна - дети не понимают зачем учат то или иное и как это можно использовать в жизни. Но это проблема лишних знаний или способа преподнесения информации?
Моя донька минулого року будучи в 4 класі, слухала як бабуся (вчитель фізики в минулому) пояснювала сиаршій онучці тему про густину. А потім я включила для закріплення урок в ютуб Віктора Павла. Моїй сподобалось і вона чекала, коли фізика в них почнеться. І коли на початку п´ятого класу вчили ту густину по природознавству з формулами, дуже зацікавилась. Але її вчитель так цікаво не розказував, бо вона взагалі вчитель біології. І інтерес у дитини пропав
anonim_161
Все питаю зарання• 18 марта в 07:56
644
Ответ дляПросто красавица
Не знаю , что такое хорошо, а что такой плохо .Крошка сын пришёл к отцу и спросила кроха....
Скажу одно , исключительно то что сказал мой сын .
Ему в школе не интересен предмет.
ему не нужны химия , физика .
Где-то с ним солиларна протирать штаны на этих уроках когда он заинтересован в других предметах.
Мне вообще в жизни много предметов в школе и нафиг не сгодились. )
Думаю после 8 класса нужно убрать и добавить те предметы которые интересны ученику
От це й хочуть зробити з реформою.
При чому не повністю прибрати а поверхнево проходити непрофільні предмети.
А автор проти цього. Хоча вона навіть в темі не розібрались, що видно з дописів.
like 1
anonim_161
Все питаю зарання• 18 марта в 07:58
645
Ответ дляМама Никитки-2
Доповню. Зато можна взяти додатково напрямки : інженерії, медичної справи, викладання, соціології, юриспруденції, туризму, акторської справи, ІТ-технологій, музика, арт у всіх проявах, і ще купа напрямків.
Так, оце подобається моїм племінницям в Канаді.
Одна обрала Айті і вчила програмування і інше в старшій школі. І менша ось як раз в старшу переходила то обирала творчі, але поглиблені. Точних їй вистачає поверхнево.
like 1
anonim_161
Все питаю зарання• 18 марта в 08:03
646
Ответ дляФуліганка
Хорошо, одну задачу она Вам объяснила, а все остальное? Каждое задание дергать кого-то чтобы Вам объяснили?
Математический склад ума (в моем понимании) это когда ты сам шаришь в этих схемах, умеешь анализировать. Вот тебе одно задание показали, дальше ты сам уже понимаешь. Как бы ’лабиринт проходишь сам’, в своей голове.
Но когда тебе одно показали, ты понял, а следующие ты ноль, давайте снова показывайте - то это и есть отсутствие математического склада ума.
Это или дано или нет. А не ’объяснили-не объяснили’.
Одному один раз покажи - и он уже сам шарит.
А другому показывай-показывай - он все равно ноль. Не от того что он тупой. А от того, что не дано человеку.
А каждый раз ’отличного учителя’ ты за собой водить не будешь.
Так, у мене старший 100% математики, як і я. От нас прямо ’пре’ від математики. І не потрібно нічого пояснювати. Воно хапається на льоту. Я в школі за літо проходила підручник наперед бо мені було легко іцвкаво.
Так і син - олімпіади, конкурси, все легко

А менша не математик. Розумна дівчина, але гуманітарій. Щоб зрозуміти тему їй не достатньо в школі послухати з усіма. Потрібно посидіти і пояснити, розкласти. Все зрозуміє і вирішить. Але якщо буде щось не типове по темі - не зробить, або частково. Ну не її це. Зато по інших предметах так по поличках розкладе, що вчителі в шоці.
like 2
anonim_161
Все питаю зарання• 18 марта в 08:16
647
Ответ дляКастрюлька
На самом деле, на уровне школьной программы нет никаких супер сложных задач. Просто вам кто-то внушил в свое время, что вам это не дано. когда чтобы понять пути решения нужно просто посмотреть под другим углом. А этот навык тоже нарабатывается.
Это не означает, что все могут стать математиками, но школьную программу, при наличии желания, могут освоить все на хорошем уровне.
Я теж так думала, поки не почала пояснювати математику меншій. А до цього теж до вступу готувала.
При цьому дитина розумна, мислити вміє, вчителі відзначають, що мислить як доросла. Вона відмінниця поки, але ніхто не знає як вона вчить вдома ту математику, і яка ціна тих відмінних оцінок.

Вчора пояснювала зведення дробів до спільного знаменника. Наче й тема проста, але думала, буду пити заспокійливі. При тому, що я вже знаю підхід і як пояснювати. Суть вона зрозуміла, прості приклади розв´язує, а застосувати, якщо приклад нетиповий - все, тупик. Наприклад 15/46 та 12/38 складе, а от було домашне ’перевести в метри і порахувати суму в метрах 72 см і 56 мм’ - все тупик. Десяткові дроби не вчили ще.
like 1
anonim_161
Все питаю зарання• 18 марта в 08:18
648
Ответ дляМама Никитки-2
Ви розумієте, що мл і мг вчать не в 10 класі? Людині, яка не бачить в цьому різницю, точно не потрібне поглиблене вивчення точних наук.
Зараз це початок 5 класу предмет природознавство, тема густина.
like 1
anonim_161
Все питаю зарання• 18 марта в 08:25
649
Ответ дляБлиск думки
Залежність ваги речовини від густини речовини і те що 1мл не дорівнює 1 мг вивчають вже з 9 класу фізики і розв´язують відповідні задачі всю старшу школу. Якщо людині вже навіть цього недостатньо було щоб зробити банальну покупку в інтернеті, то я навіть не знаю чому реформа спрямована на те, щоб взагалі прибрати ці предмети, а не переробити програму щоб дітям було цікаво? Бо тут вже мільйон разів пригадали, а як в ЄС і як в США, але в усих цих країнах уроки дуже цікаві і діти їх відвідують, навіть якщо вони не обов´язкові.
Ось знайшла скрін з початку 5 класу, це початок теми густина, далі формули були основні і як раз про залежність маси від густини. Але тих сторінок скрінів не робили. Але й так приблизно зрозуміли з чого починають вчити. Це перші сторінки теми.
attached-photo
attached-photo
like 1
anonim_161
Все питаю зарання• 18 марта в 08:27
650
Ответ дляТихоЯ
То у вас моей ученицы не было, с которой я сейчас занимаюсь) Я тоже думала что я богиня преподавания, но потом пришла она...
Аналогічно. У мене вийшло майже ’сапожник без сапог’. Інших дітей вчила, думала теж ас, поки не почала пояснювати математику донці.
anonim_161
Все питаю зарання• 18 марта в 08:44
651
Ответ дляМама Никитки-2
Ви справді вважаєте, що до 9 класу дітей в школі не вчать мл і мг?
Не розказуйте мені про школи США. Я вище написала відмінність. Я б дуже хотіла, щоб в школі вчили так, як в США. Но уви. Навіть те, що взяли за особову фінську систему освіти, не допомогло. Бо старезна радянська система спотворила новітнє. Дуже раджу вивчити те, що повинно було бути запроваджено в Україні, а саме фінську освітню програму. Будете дуже здивовані наскількі величезна різниця.
Я коли вивчала суть реформи, мені реально сподобалось.
Але наші вчителі - ось де буде проблема.
Я це бачу по дончиній програмі. У них по Крилах вже намагаються міняти програму, є цікаві зміни, дітям подобаються. Але далеко не всі вчителі вміють так викладати, і не всі хочуть.
like 1
anonim_161
Все питаю зарання• 18 марта в 08:46
652
Ответ дляТихоЯ
А Вы обращали внимания, что если нужно достать из памяти какие то знания, которые когда то давно были, и вроде как давно пропали, очень легко и быстро восстанавливаются, намного быстрее чем учить заново. Кто помогал детям с уроками или повторно учил забытый иностранный Вам подтвердят. Я на матфаке училась и помню темы которые я совсем не понимала, но лекции записывала и слушала, а когда через пару лет готовилась к госу, то очень быстро все поняла, с первого захода. Это в тему нейронных связей. Мозг вообще очень хитрая штука)
А ви звертали увагу, що якщо вам не цікава якась тема, ви не будете її слухати і вчити?
Нас вчили всьому, але не всі це вчили.
anonim_161
Все питаю зарання• 18 марта в 08:48
653
Ответ дляТихоЯ
Оба прикольні, але я не зроблю
А я зроблю обидва, але в житті мені азимут шукати не доводилось за мої майже 50 років)
like 1
anonim_161
Все питаю зарання• 18 марта в 09:19
654
Ответ дляКастрюлька
Акцент в моем примере был не на том, что я богиня преподавания)) Совершенно себя таковой не считаю, поэтому хоть и было предложение пойти по стопам преподавания, перекрестилась и ушла в практику. Смысл был в том, что люди были уверены, что математика для них темный лес, оказалось что это не так. И так со многими.
Надо к вам мою дочку. Только это не просто неуверенность в силах, это отсутствие склонности к математике. Вот нет этой склонности. Выше пример приводила на примере, сори за тавтологию
anonim_161
Все питаю зарання• 18 марта в 09:21
655
Ответ дляБлиск думки
Вони вчать мл і мг, і навіть вчать що мл і мг некорректно перевести напряму, а вже пізніше вчать густину речовини і розв´язують відповідні задачі у старших класах. навіть якщо той дядько розв´язував умовно, при цьому просто протер штани, то знову таки, єдина зміна яку пропонує держава -взагалі прибрати нудний предмет, да і кадрів з фізики і хімії не вистачало завжди, тому вбиваємо двух зайців одним махом
З приводу вашої обізнаності про систему США тільки лінивий форумчанин не знає. Але в тому то і проблема, бо в країні лишаються або невігласи, або старше покоління яке своїм дітям забезпечило краще життя закордоном. Тому обидвом представникам ця ініціатива або заходить, або їм плювати
Ну хоч почитайте про реформу. Ви як автор, не вникали, але пишете.
Не збираються повністю прибрати. Збираються поділити на профілі. І основним предметам приділяти більше уваги, а не основним менше і більш поверхнево.
like 1
anonim_168
ТихоЯ• 18 марта в 11:28
656
Ответ дляВсе питаю зарання
А ви звертали увагу, що якщо вам не цікава якась тема, ви не будете її слухати і вчити?
Нас вчили всьому, але не всі це вчили.
Звісно, я теж в дитинстві розповідала, що мені історія не потрібна, географія, англійська.. багато чого, крім математики. Елементарних речей не знала і соромно спитати було, дякувати Богу з´явився гугл. Я згодна що зайвого багато, але не згодна, що треба вчити тільки те, що в житті потрібно
anonim_168
ТихоЯ• 18 марта в 11:29
657
Ответ дляКрошка Енот
Она не вдалбывает никому ничего. Математику нужно понимать, и она объяснила простыми словами за пару минут. А вдалбывают математику только плохие учителя и репетиторы.
´Ну да, когда по существу нечего ответить нужно цепляться к словам.
anonim_161
Все питаю зарання• 18 марта в 11:54
658
Ответ дляТихоЯ
Звісно, я теж в дитинстві розповідала, що мені історія не потрібна, географія, англійська.. багато чого, крім математики. Елементарних речей не знала і соромно спитати було, дякувати Богу з´явився гугл. Я згодна що зайвого багато, але не згодна, що треба вчити тільки те, що в житті потрібно
Такиі вчать всьому до 10 класу.
А далі хочуть дати вибір - на який профіль піти. Їх багато від математики до фізкультури.
А автор проти цього. За та, щоб всі вчили все і однаково поглиблено саме в 10-12 класах. Це підлітки по 15-17 років
like 1
anonim_168
ТихоЯ• 18 марта в 11:58
659
Ответ дляВсе питаю зарання
Такиі вчать всьому до 10 класу.
А далі хочуть дати вибір - на який профіль піти. Їх багато від математики до фізкультури.
А автор проти цього. За та, щоб всі вчили все і однаково поглиблено саме в 10-12 класах. Це підлітки по 15-17 років
Я вважаю що це правильно. Я б і до десятого трохи розгрузила. І ДЗ потрібно не по всім предметам
like 1
anonim_33
Крошка Енот• 18 марта в 14:14
660
Ответ дляТихоЯ
´Ну да, когда по существу нечего ответить нужно цепляться к словам.
Я выразила суть, перечитайте
|« «» »|
  • 1
  • …
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff