После 18• 07 апреля в 10:47
Відмова від посилки.
Дд. Порадьте будь ласка що робити , можливо хтось з цим стикався, перший раз така ситуація.
В мене замовили через шаву взуття, оплата на мою карту, відправка укрпоштою. Посилку не забрали, посилка прямує назад до мене, я правильно розумію що доставку тепер маю я сплатити?
Як правильно вчинити, суму за доставку вирахувати з коштів які я маю повертати покупцю?
Перший раз така ситуація, не знаю що робити.
В мене замовили через шаву взуття, оплата на мою карту, відправка укрпоштою. Посилку не забрали, посилка прямує назад до мене, я правильно розумію що доставку тепер маю я сплатити?
Як правильно вчинити, суму за доставку вирахувати з коштів які я маю повертати покупцю?
Перший раз така ситуація, не знаю що робити.
Результат:
вже голосів:
23
23 (100%)
Вирахувати за доставку
0 (0%)
Повернути всю суму без доставк
Я_канеша_извиняюсь• 07 апреля в 10:52
Высчитаете доставку, и это не НП, она в обе стороны, дешевле чем нп не будет никак.
2
Безлім на все• 07 апреля в 11:00
Повернення дешевше, ніж відправлення, можливо, і безкоштовно буде, як на лох
Дочекайтеся посилочку, заберіть, а потім вже побачите, скільки там вирахувати і чи потрібно буде щось взагалі вираховувати
Дочекайтеся посилочку, заберіть, а потім вже побачите, скільки там вирахувати і чи потрібно буде щось взагалі вираховувати
Безлім на все• 07 апреля в 11:01
І повернення по строкам завжди швидше відбувається, ніж посилка їде до отримувача. Не знаю, чому так
Безлім на все• 07 апреля в 11:04
І, до речі, зв´яжіться з отримувачем, можливо вона взагалі прогавила забрати посилку. У мене колись так було, людина чекала, поки інші замовлення доїдуть, щоб одночасно забрати, а строк зберігання на пошті при оформленні через Ш Укр - 7 днів (може, вже щось змінилося, бо при відправленні Ш Розетка - то 14 днів). А потім автоповернення. Прийшлося потім відправляти ще раз, але просто базовим тарифом, щоб не було автоповернення
Танцепесенная• 07 апреля в 11:17
Ответ дляМилота
Вам нічого не потрібно буде платити якщо безпечною оформлена.
В стартпості вказано, що оплата на картку була
Не против• 07 апреля в 12:03
ничего непонятно..Как изначально договаривались с покупателем?Обговаривали с ним возврат? Так и делайте
Щира українка• 07 апреля в 12:40
Якщо передплата на картку, то повернення спалчуєте ви. В мене була така ситуація і я запитувала у шафи.покупцю не підійшов колір. Але вартість речі вийшла менша ніж вартість пересылки та комісії. Тому я написала на шафу, що покупка відмінила і їде назад. Шафа повернула мені комісію. Річь не забирала, про що написала покупцю. І кошти не повертала. Бо ще повинна була б доплатити. Дитяча досить рідка річ, продавала, бо знала, що знайти складно, просто щоб в добрі руки. І тут ьаке
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу