sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Путешествия, Туризм - Документы
anonim_157
Викликаю на дебати• 21 апреля в 20:01

Хто відповідальний за авто цивілку (ОСЦПВ)

Як ви вважаєте, хто повинен відповідати за авто цивілку, власник (водій) автомобіля чи менеджер страхової компанії ?
І додаткові опції до неї, типу додаткова цивільна відповідальність
60 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
  • 1
  • 2
anonim_75
Жерица ночи• 21 апреля в 20:01
1
уточните вопрос
like 1
anonim_45
Ластовиння• 21 апреля в 20:02
2
Менеджер только продать может
like 2
anonim_74
Трактор Віка• 21 апреля в 20:03
3
вы покупаете, вам и отвечать)
anonim_8
Я_з_Франека• 21 апреля в 20:04
4
Если вы не купили страховку, то откуда возьмется менеджер? Или я не понимаю что?
anonim_19
Грабля• 21 апреля в 20:04
5
Водій авто(не обовʼязково це власник) відповідальний. Менеджер страхової перед друком полісу дає можливість його прочитати і звірити дані і тільки потім поліс друкується. Тому відповідальність несе тільки страхувальник
anonim_171
Личко Невеличке• 21 апреля в 20:05
6
вы
anonim_74
Трактор Віка• 21 апреля в 20:06
7
они все через инет покупаются-как манагер???
anonim_157
автор Викликаю на дебати • 21 апреля в 20:06
8
Ответ дляЖерица ночи
уточните вопрос
Суть питання
Є менеджер страхової компанії
Є клієнт
Менеджер зробила клієнту вчасно авто цивілку (основне це каско, цивілка то вже як доп послуга)
Клієнт завжди відповідав коротко типу «ок» «добре» «оплатила» і більше жодних питань чи уточнень
Пройшло пів року
У клієнта дпт
Дзвонить клієнт до менеджер з претензіями, чому не зробили їй розширену авто цивілку
anonim_75
Жерица ночи• 21 апреля в 20:07
9
Ответ дляВикликаю на дебати
Суть питання
Є менеджер страхової компанії
Є клієнт
Менеджер зробила клієнту вчасно авто цивілку (основне це каско, цивілка то вже як доп послуга)
Клієнт завжди відповідав коротко типу «ок» «добре» «оплатила» і більше жодних питань чи уточнень
Пройшло пів року
У клієнта дпт
Дзвонить клієнт до менеджер з претензіями, чому не зробили їй розширену авто цивілку
так а какие вопросы - она же видела что покупает
ну по цене это точно видно
heart 1
anonim_157
автор Викликаю на дебати • 21 апреля в 20:07
10
Чи то може я чогось не розумію в цьому житті, але якщо людині треба доп послуги, за це треба відразу говорити ?
anonim_19
Грабля• 21 апреля в 20:08
11
Ответ дляВикликаю на дебати
Суть питання
Є менеджер страхової компанії
Є клієнт
Менеджер зробила клієнту вчасно авто цивілку (основне це каско, цивілка то вже як доп послуга)
Клієнт завжди відповідав коротко типу «ок» «добре» «оплатила» і більше жодних питань чи уточнень
Пройшло пів року
У клієнта дпт
Дзвонить клієнт до менеджер з претензіями, чому не зробили їй розширену авто цивілку
Це проблеми страхувальника. Є договір і все згідно нього. Хотів клієнт розширену автоцивілку, мав про це сказати менеджеру
heart 2
anonim_157
автор Викликаю на дебати • 21 апреля в 20:08
12
Ответ дляЖерица ночи
так а какие вопросы - она же видела что покупает
ну по цене это точно видно
Тепер клієнт вимагає з менеджера компенсації …..
dislike 1
anonim_75
Жерица ночи• 21 апреля в 20:09
13
Ответ дляВикликаю на дебати
Тепер клієнт вимагає з менеджера компенсації …..
вы бы ее и сделали если б об этом было сказано
anonim_19
Грабля• 21 апреля в 20:09
14
Ответ дляВикликаю на дебати
Тепер клієнт вимагає з менеджера компенсації …..
Цікаво за що? За те, що менеджер не навчився читати думки страхувальника?
anonim_74
Трактор Віка• 21 апреля в 20:09
15
Ответ дляВикликаю на дебати
Тепер клієнт вимагає з менеджера компенсації …..
attached-photo
face_with_tears_of_joy 4
anonim_157
автор Викликаю на дебати • 21 апреля в 20:11
16
Ответ дляГрабля
Цікаво за що? За те, що менеджер не навчився читати думки страхувальника?
Так
Типу менеджер мав відразу все робити
В 2023 році, коли у клієнта було нове авто, менеджер запропонувала сама розширену
На продовження договору (все було дистанційно) менеджер нагадала за цивілку в зробила людині стандартний поліс
Менеджер не може тримати в голові що рік тому робив клієнт, який поліс звичайний чи з розширенням
Я просто рахую, що якщо людина хоче щось додатково - це треба говорити
heart 1
anonim_19
Грабля• 21 апреля в 20:13
17
Ответ дляВикликаю на дебати
Так
Типу менеджер мав відразу все робити
В 2023 році, коли у клієнта було нове авто, менеджер запропонувала сама розширену
На продовження договору (все було дистанційно) менеджер нагадала за цивілку в зробила людині стандартний поліс
Менеджер не може тримати в голові що рік тому робив клієнт, який поліс звичайний чи з розширенням
Я просто рахую, що якщо людина хоче щось додатково - це треба говорити
Є договір, який клієнт мав прочитати. Він його прочитав(навіть якщо ні), то все одно автоматично зі всім погодився. Все
like 1
anonim_74
Трактор Віка• 21 апреля в 20:14
18
вы пришли в магазин, купили батон горчичный, а через год вспомнили, что хотели купить европейский???
face_with_tears_of_joy 1 like 1
anonim_142
Біле пальто• 21 апреля в 20:14
19
Ответ дляВикликаю на дебати
Тепер клієнт вимагає з менеджера компенсації …..
А как клиент заказывал страховку? По телефону сказал, написал, как?
anonim_157
автор Викликаю на дебати • 21 апреля в 20:15
20
Ответ дляГрабля
Є договір, який клієнт мав прочитати. Він його прочитав(навіть якщо ні), то все одно автоматично зі всім погодився. Все
Клієнт оплатив цивілку
Відправлені оригінали були на пошту
Клієнт забрав документи
А по факту передивилась тільки зараз
І претензії , чому не зробила розширену
woman_facepalming 1
anonim_142
Біле пальто• 21 апреля в 20:15
21
Ответ дляВикликаю на дебати
Так
Типу менеджер мав відразу все робити
В 2023 році, коли у клієнта було нове авто, менеджер запропонувала сама розширену
На продовження договору (все було дистанційно) менеджер нагадала за цивілку в зробила людині стандартний поліс
Менеджер не може тримати в голові що рік тому робив клієнт, який поліс звичайний чи з розширенням
Я просто рахую, що якщо людина хоче щось додатково - це треба говорити
Тогда менеджер не прав, нужно было уточнить или оформить так же, как и год назад
anonim_75
Жерица ночи• 21 апреля в 20:16
22
Ответ дляБіле пальто
Тогда менеджер не прав, нужно было уточнить или оформить так же, как и год назад
мог бы уточнить, да, но все таки это в интересах клиента, согласитесь
anonim_157
автор Викликаю на дебати • 21 апреля в 20:17
23
Ответ дляБіле пальто
А как клиент заказывал страховку? По телефону сказал, написал, как?
Менеджер нагадав за продовження каско
Та типу ок
Потім пише
Ще і осаго закінчується
Та знову ок
Слів було мінімум
Переписка вся є
Менеджер повідомила вартість
Клієнт нічого не уточнював більше, окрім дати до якої треба оплатити
noavatar
a.ostroverh• 21 апреля в 20:17
24
Ответ дляВикликаю на дебати
Тепер клієнт вимагає з менеджера компенсації …..
Шлите её лесом)

Но менеджер конечно могла бы и озвучить, что есть ещё и такой вид дополнительного страхования ответственности. Он, если не ошибаюсь, стоит не дорого. А с учётом нынешних цен и авто на дороге, то лучше купить и спать спокойно
anonim_157
автор Викликаю на дебати • 21 апреля в 20:18
25
Ответ дляБіле пальто
Тогда менеджер не прав, нужно было уточнить или оформить так же, как и год назад
По суті
Каско є
Осаго є
Інформації чи була розширена чи ні - не видно
В голові не може менеджер тримати інфу, що рік тому робив клієнт
like 1
anonim_142
Біле пальто• 21 апреля в 20:18
26
Ответ дляЖерица ночи
мог бы уточнить, да, но все таки это в интересах клиента, согласитесь
А я клиента понимаю, он был уверен, что все как и прошлый раз, а тут менеджер порешал, как захотел
anonim_75
Жерица ночи• 21 апреля в 20:19
27
Ответ дляВикликаю на дебати
По суті
Каско є
Осаго є
Інформації чи була розширена чи ні - не видно
В голові не може менеджер тримати інфу, що рік тому робив клієнт
так каско есть?
anonim_142
Біле пальто• 21 апреля в 20:19
28
Ответ дляВикликаю на дебати
Менеджер нагадав за продовження каско
Та типу ок
Потім пише
Ще і осаго закінчується
Та знову ок
Слів було мінімум
Переписка вся є
Менеджер повідомила вартість
Клієнт нічого не уточнював більше, окрім дати до якої треба оплатити
Менеджер виноват, но, к сожалению, клиент вряд ли докажет это
anonim_157
автор Викликаю на дебати • 21 апреля в 20:19
29
Ответ дляБіле пальто
А я клиента понимаю, он был уверен, что все как и прошлый раз, а тут менеджер порешал, как захотел
Інформації як було «в минулий раз» не видно
Є тільки дата закінчення полісу
noavatar
a.ostroverh• 21 апреля в 20:19
30
Ответ дляЖерица ночи
так каско есть?
Та может она вписалась в кого-то, и ей лимитов по осаго не хватило
  • 1
  • 2
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff