Викликаю на дебати• 21 апреля в 20:01
Хто відповідальний за авто цивілку (ОСЦПВ)
Як ви вважаєте, хто повинен відповідати за авто цивілку, власник (водій) автомобіля чи менеджер страхової компанії ?
І додаткові опції до неї, типу додаткова цивільна відповідальність
І додаткові опції до неї, типу додаткова цивільна відповідальність
Я_з_Франека• 21 апреля в 20:04
Если вы не купили страховку, то откуда возьмется менеджер? Или я не понимаю что?
Грабля• 21 апреля в 20:04
Водій авто(не обовʼязково це власник) відповідальний. Менеджер страхової перед друком полісу дає можливість його прочитати і звірити дані і тільки потім поліс друкується. Тому відповідальність несе тільки страхувальник
автор
Викликаю на дебати
• 21 апреля в 20:06
Ответ дляЖерица ночи
уточните вопрос
Суть питання
Є менеджер страхової компанії
Є клієнт
Менеджер зробила клієнту вчасно авто цивілку (основне це каско, цивілка то вже як доп послуга)
Клієнт завжди відповідав коротко типу «ок» «добре» «оплатила» і більше жодних питань чи уточнень
Пройшло пів року
У клієнта дпт
Дзвонить клієнт до менеджер з претензіями, чому не зробили їй розширену авто цивілку
Є менеджер страхової компанії
Є клієнт
Менеджер зробила клієнту вчасно авто цивілку (основне це каско, цивілка то вже як доп послуга)
Клієнт завжди відповідав коротко типу «ок» «добре» «оплатила» і більше жодних питань чи уточнень
Пройшло пів року
У клієнта дпт
Дзвонить клієнт до менеджер з претензіями, чому не зробили їй розширену авто цивілку
Жерица ночи• 21 апреля в 20:07
Ответ дляВикликаю на дебати
Суть питання
Є менеджер страхової компанії
Є клієнт
Менеджер зробила клієнту вчасно авто цивілку (основне це каско, цивілка то вже як доп послуга)
Клієнт завжди відповідав коротко типу «ок» «добре» «оплатила» і більше жодних питань чи уточнень
Пройшло пів року
У клієнта дпт
Дзвонить клієнт до менеджер з претензіями, чому не зробили їй розширену авто цивілку
Є менеджер страхової компанії
Є клієнт
Менеджер зробила клієнту вчасно авто цивілку (основне це каско, цивілка то вже як доп послуга)
Клієнт завжди відповідав коротко типу «ок» «добре» «оплатила» і більше жодних питань чи уточнень
Пройшло пів року
У клієнта дпт
Дзвонить клієнт до менеджер з претензіями, чому не зробили їй розширену авто цивілку
так а какие вопросы - она же видела что покупает
ну по цене это точно видно
ну по цене это точно видно
1
автор
Викликаю на дебати
• 21 апреля в 20:07
Чи то може я чогось не розумію в цьому житті, але якщо людині треба доп послуги, за це треба відразу говорити ?
Грабля• 21 апреля в 20:08
Ответ дляВикликаю на дебати
Суть питання
Є менеджер страхової компанії
Є клієнт
Менеджер зробила клієнту вчасно авто цивілку (основне це каско, цивілка то вже як доп послуга)
Клієнт завжди відповідав коротко типу «ок» «добре» «оплатила» і більше жодних питань чи уточнень
Пройшло пів року
У клієнта дпт
Дзвонить клієнт до менеджер з претензіями, чому не зробили їй розширену авто цивілку
Є менеджер страхової компанії
Є клієнт
Менеджер зробила клієнту вчасно авто цивілку (основне це каско, цивілка то вже як доп послуга)
Клієнт завжди відповідав коротко типу «ок» «добре» «оплатила» і більше жодних питань чи уточнень
Пройшло пів року
У клієнта дпт
Дзвонить клієнт до менеджер з претензіями, чому не зробили їй розширену авто цивілку
Це проблеми страхувальника. Є договір і все згідно нього. Хотів клієнт розширену автоцивілку, мав про це сказати менеджеру
2
автор
Викликаю на дебати
• 21 апреля в 20:08
Ответ дляЖерица ночи
так а какие вопросы - она же видела что покупает
ну по цене это точно видно
ну по цене это точно видно
Тепер клієнт вимагає з менеджера компенсації …..
1
Жерица ночи• 21 апреля в 20:09
Ответ дляВикликаю на дебати
Тепер клієнт вимагає з менеджера компенсації …..
вы бы ее и сделали если б об этом было сказано
Грабля• 21 апреля в 20:09
Ответ дляВикликаю на дебати
Тепер клієнт вимагає з менеджера компенсації …..
Цікаво за що? За те, що менеджер не навчився читати думки страхувальника?
Трактор Віка• 21 апреля в 20:09
4
автор
Викликаю на дебати
• 21 апреля в 20:11
Ответ дляГрабля
Цікаво за що? За те, що менеджер не навчився читати думки страхувальника?
Так
Типу менеджер мав відразу все робити
В 2023 році, коли у клієнта було нове авто, менеджер запропонувала сама розширену
На продовження договору (все було дистанційно) менеджер нагадала за цивілку в зробила людині стандартний поліс
Менеджер не може тримати в голові що рік тому робив клієнт, який поліс звичайний чи з розширенням
Я просто рахую, що якщо людина хоче щось додатково - це треба говорити
Типу менеджер мав відразу все робити
В 2023 році, коли у клієнта було нове авто, менеджер запропонувала сама розширену
На продовження договору (все було дистанційно) менеджер нагадала за цивілку в зробила людині стандартний поліс
Менеджер не може тримати в голові що рік тому робив клієнт, який поліс звичайний чи з розширенням
Я просто рахую, що якщо людина хоче щось додатково - це треба говорити
1
Грабля• 21 апреля в 20:13
Ответ дляВикликаю на дебати
Так
Типу менеджер мав відразу все робити
В 2023 році, коли у клієнта було нове авто, менеджер запропонувала сама розширену
На продовження договору (все було дистанційно) менеджер нагадала за цивілку в зробила людині стандартний поліс
Менеджер не може тримати в голові що рік тому робив клієнт, який поліс звичайний чи з розширенням
Я просто рахую, що якщо людина хоче щось додатково - це треба говорити
Типу менеджер мав відразу все робити
В 2023 році, коли у клієнта було нове авто, менеджер запропонувала сама розширену
На продовження договору (все було дистанційно) менеджер нагадала за цивілку в зробила людині стандартний поліс
Менеджер не може тримати в голові що рік тому робив клієнт, який поліс звичайний чи з розширенням
Я просто рахую, що якщо людина хоче щось додатково - це треба говорити
Є договір, який клієнт мав прочитати. Він його прочитав(навіть якщо ні), то все одно автоматично зі всім погодився. Все
1
Трактор Віка• 21 апреля в 20:14
вы пришли в магазин, купили батон горчичный, а через год вспомнили, что хотели купить европейский???
1
1
Біле пальто• 21 апреля в 20:14
Ответ дляВикликаю на дебати
Тепер клієнт вимагає з менеджера компенсації …..
А как клиент заказывал страховку? По телефону сказал, написал, как?
автор
Викликаю на дебати
• 21 апреля в 20:15
Ответ дляГрабля
Є договір, який клієнт мав прочитати. Він його прочитав(навіть якщо ні), то все одно автоматично зі всім погодився. Все
Клієнт оплатив цивілку
Відправлені оригінали були на пошту
Клієнт забрав документи
А по факту передивилась тільки зараз
І претензії , чому не зробила розширену
Відправлені оригінали були на пошту
Клієнт забрав документи
А по факту передивилась тільки зараз
І претензії , чому не зробила розширену
1
Біле пальто• 21 апреля в 20:15
Ответ дляВикликаю на дебати
Так
Типу менеджер мав відразу все робити
В 2023 році, коли у клієнта було нове авто, менеджер запропонувала сама розширену
На продовження договору (все було дистанційно) менеджер нагадала за цивілку в зробила людині стандартний поліс
Менеджер не може тримати в голові що рік тому робив клієнт, який поліс звичайний чи з розширенням
Я просто рахую, що якщо людина хоче щось додатково - це треба говорити
Типу менеджер мав відразу все робити
В 2023 році, коли у клієнта було нове авто, менеджер запропонувала сама розширену
На продовження договору (все було дистанційно) менеджер нагадала за цивілку в зробила людині стандартний поліс
Менеджер не може тримати в голові що рік тому робив клієнт, який поліс звичайний чи з розширенням
Я просто рахую, що якщо людина хоче щось додатково - це треба говорити
Тогда менеджер не прав, нужно было уточнить или оформить так же, как и год назад
Жерица ночи• 21 апреля в 20:16
Ответ дляБіле пальто
Тогда менеджер не прав, нужно было уточнить или оформить так же, как и год назад
мог бы уточнить, да, но все таки это в интересах клиента, согласитесь
автор
Викликаю на дебати
• 21 апреля в 20:17
Ответ дляБіле пальто
А как клиент заказывал страховку? По телефону сказал, написал, как?
Менеджер нагадав за продовження каско
Та типу ок
Потім пише
Ще і осаго закінчується
Та знову ок
Слів було мінімум
Переписка вся є
Менеджер повідомила вартість
Клієнт нічого не уточнював більше, окрім дати до якої треба оплатити
Та типу ок
Потім пише
Ще і осаго закінчується
Та знову ок
Слів було мінімум
Переписка вся є
Менеджер повідомила вартість
Клієнт нічого не уточнював більше, окрім дати до якої треба оплатити
a.ostroverh• 21 апреля в 20:17
Ответ дляВикликаю на дебати
Тепер клієнт вимагає з менеджера компенсації …..
Шлите её лесом)
Но менеджер конечно могла бы и озвучить, что есть ещё и такой вид дополнительного страхования ответственности. Он, если не ошибаюсь, стоит не дорого. А с учётом нынешних цен и авто на дороге, то лучше купить и спать спокойно
Но менеджер конечно могла бы и озвучить, что есть ещё и такой вид дополнительного страхования ответственности. Он, если не ошибаюсь, стоит не дорого. А с учётом нынешних цен и авто на дороге, то лучше купить и спать спокойно
автор
Викликаю на дебати
• 21 апреля в 20:18
Ответ дляБіле пальто
Тогда менеджер не прав, нужно было уточнить или оформить так же, как и год назад
По суті
Каско є
Осаго є
Інформації чи була розширена чи ні - не видно
В голові не може менеджер тримати інфу, що рік тому робив клієнт
Каско є
Осаго є
Інформації чи була розширена чи ні - не видно
В голові не може менеджер тримати інфу, що рік тому робив клієнт
1
Біле пальто• 21 апреля в 20:18
Ответ дляЖерица ночи
мог бы уточнить, да, но все таки это в интересах клиента, согласитесь
А я клиента понимаю, он был уверен, что все как и прошлый раз, а тут менеджер порешал, как захотел
Жерица ночи• 21 апреля в 20:19
Ответ дляВикликаю на дебати
По суті
Каско є
Осаго є
Інформації чи була розширена чи ні - не видно
В голові не може менеджер тримати інфу, що рік тому робив клієнт
Каско є
Осаго є
Інформації чи була розширена чи ні - не видно
В голові не може менеджер тримати інфу, що рік тому робив клієнт
так каско есть?
Біле пальто• 21 апреля в 20:19
Ответ дляВикликаю на дебати
Менеджер нагадав за продовження каско
Та типу ок
Потім пише
Ще і осаго закінчується
Та знову ок
Слів було мінімум
Переписка вся є
Менеджер повідомила вартість
Клієнт нічого не уточнював більше, окрім дати до якої треба оплатити
Та типу ок
Потім пише
Ще і осаго закінчується
Та знову ок
Слів було мінімум
Переписка вся є
Менеджер повідомила вартість
Клієнт нічого не уточнював більше, окрім дати до якої треба оплатити
Менеджер виноват, но, к сожалению, клиент вряд ли докажет это
автор
Викликаю на дебати
• 21 апреля в 20:19
Ответ дляБіле пальто
А я клиента понимаю, он был уверен, что все как и прошлый раз, а тут менеджер порешал, как захотел
Інформації як було «в минулий раз» не видно
Є тільки дата закінчення полісу
Є тільки дата закінчення полісу
a.ostroverh• 21 апреля в 20:19
Ответ дляЖерица ночи
так каско есть?
Та может она вписалась в кого-то, и ей лимитов по осаго не хватило
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу