sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Заказы и покупки - Спорные ситуации
anonim_73
Пустощі-веселощі• Изменено 17 мая в 12:52

Феєричний продаж)) Зайдіть, будь ласка.

Значить так: висять у мене на вище згаданій площадці нечисленні, але гарнезні товари, нудьгують та сумують)) Продажів немає, глухо рік ( чи може й два? :) ). Я навіть ціни не відкорегувала з того часу, як там впровадили таке собі нововведення - просто захмарну комісію. І от якось раптово з’являється там покупець. Помітно, що зацікавлений, але бажає, щоб угода відбулась з приміркою, тобто якщо не підійде виріб - надішле мені його назад за свій кошт. Перша думка: олх-доставка -ідеальна в таких випадках. Дещо завуальовано перенаправляю покупця на ту площадку ( знаю-знаю, то була фатальна помилка). Відразу знаходить мене, оформляє доставку, я сплачую там комісію (знаааачно меншу, аніж на шафі), людина забирає замовлення. Словом, всі задоволені та щасливі)))
А вчора приходить до мене меседж з тієї шафи (трошки ’веселого’): ’Ми помітили, що у вас купують речі на Шафі, але ви ще не відмітили продажі. Будь ласка, відмітьте продані речі протягом 7-х днів або нам доведеться приховати ваші товари від покупців. Ви не зможете додавати нові товари на Шафі та отримувати нові замовлення.’ Коротше, вийми з кишені й заплати майже 150 грн., а інакше заблокуємо нафіг, бо у вас просто шалені продажі, просто відбою немає. Трясця, й заплатила б вже ту шаленючу, захмарну комісію ( вже вдруге, за фактом!), але якось фінанси наразі не дуже дозволяють. А у мене годинник вже тікає, ще от 6 днів залишилось до ’сатисфакції’...).
А тепер, власне, запитання: ЩО б ви робили на моєму місці? Що порадите, те й зроблю)) Дякую за відповіді)
показать весь текст
like 2 woman_facepalming 5 face_with_tears_of_joy 6
110 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
noavatar
Древо жизни• 17 мая в 14:20
91
Ответ дляАпофиозная
В безопасной сделке доставку оплачивает продавец ??
ДА ) Причем еще деньги по безопасной сделке могут зачисляться месяцами. На ФБ некоторые ждут свои деньги с сентября месяца.

З.Ы. Они начисляют бонусы, но они сгораются в течение какого-то времени и ,если не ошибаюсь, не всеми бонусами можно заплатить комиссию.
anonim_220
Апофиозная• 17 мая в 14:24
92
Ответ дляДрево жизни
ДА ) Причем еще деньги по безопасной сделке могут зачисляться месяцами. На ФБ некоторые ждут свои деньги с сентября месяца.

З.Ы. Они начисляют бонусы, но они сгораются в течение какого-то времени и ,если не ошибаюсь, не всеми бонусами можно заплатить комиссию.
Класс ничего не скажешь

По правилам можно отказывать в безопасной сделке ?
anonim_169
Рожайтретьего• 17 мая в 14:25
93
Дівчата,така ситуація була в мене з ’Шафою’:там є опція безпечної оплати,коли платиш гроші продавцю,вони блокуються до тих пір,поки не забереш товар з пошти.Як в ОЛХ.І тоді продавець отримує гроші.
Купила я там річ,оплатила і пішла на Нову пошту. Річ не підійшла за розміром,я відмовилась від посилки.Приходжу додому,це був вечір і мені через пару годин телефонують з Н.пошти-ви забрали товар чи відмовились? Я,кажу,відмовилась від отмання.А що?Та нічого,все добре.Я лізу в додаток Н.пошти,а там вказано-посилка отримана,через хв 10 статус змінено-відмова від отримання.Йду на Шафу, а там-оцініть угоду.Тобто,продавець отмав гроші.Я продавцю пищу,що ось така ситуація.Вона не відповідає,можливо думає,що це який розводняк.
Пишу у підтримку Шафи,мені на слід день пишуть,ой,це косяк служби доставки,не наш.Просіть гроші у продавця,тільки вона може їх повернути.Класно,да?
Продавець відповідає через кілька днів,що зараз не може отримати посилку,через пару днів тільки і якщо все норм,то гроші поверне
Посилку вона забрала через неділю і тільки через 10 днів мені повернула гроші.Людина порядна попалась, а як би ні?Сума була велика
Ще окремий квест-у переписці вона не баче мій рахунок, бо Шафа блокує,а я їй написала його через вайбер,її телефон був у мене в квитанції з Нової пошти.А підтримка пише,що в них заборонено показувати дані для оплати:))Так як же в такій ситуаціїї отримати гроші назад? Більше там не купую і не продаю
like 1
anonim_57
Оце фіфа• 17 мая в 14:32
94
Ответ дляГлас_Народа
Я бы забила на ту шафу. Все равно продаж нету
я только там и покупаю например
anonim_169
Рожайтретьего• 17 мая в 14:35
95
Ответ дляАпофиозная
Можно ли на шафе в личной переписке оставлять номер телефона ?
Ні,блокується це повідомлення,тільки якщо цифри буквами прописати
anonim_81
Я тут Живу• 17 мая в 14:38
96
Ответ дляРожайтретьего
Дівчата,така ситуація була в мене з ’Шафою’:там є опція безпечної оплати,коли платиш гроші продавцю,вони блокуються до тих пір,поки не забереш товар з пошти.Як в ОЛХ.І тоді продавець отримує гроші.
Купила я там річ,оплатила і пішла на Нову пошту. Річ не підійшла за розміром,я відмовилась від посилки.Приходжу додому,це був вечір і мені через пару годин телефонують з Н.пошти-ви забрали товар чи відмовились? Я,кажу,відмовилась від отмання.А що?Та нічого,все добре.Я лізу в додаток Н.пошти,а там вказано-посилка отримана,через хв 10 статус змінено-відмова від отримання.Йду на Шафу, а там-оцініть угоду.Тобто,продавець отмав гроші.Я продавцю пищу,що ось така ситуація.Вона не відповідає,можливо думає,що це який розводняк.
Пишу у підтримку Шафи,мені на слід день пишуть,ой,це косяк служби доставки,не наш.Просіть гроші у продавця,тільки вона може їх повернути.Класно,да?
Продавець відповідає через кілька днів,що зараз не може отримати посилку,через пару днів тільки і якщо все норм,то гроші поверне
Посилку вона забрала через неділю і тільки через 10 днів мені повернула гроші.Людина порядна попалась, а як би ні?Сума була велика
Ще окремий квест-у переписці вона не баче мій рахунок, бо Шафа блокує,а я їй написала його через вайбер,її телефон був у мене в квитанції з Нової пошти.А підтримка пише,що в них заборонено показувати дані для оплати:))Так як же в такій ситуаціїї отримати гроші назад? Більше там не купую і не продаю
В мене була така ж сама ситуація, тільки в ній я продавець. І покупець зі мною не звязався а одразу написав в техпідтримку, яка в свою чергу надіслала мені листа що я повинна повернути кошти по такому то замовленню. В додатку НП посилка отримана, покупець пальцем не пошевелив щоб на НП дізнатись чому посилка отримана, або на відділенні розібратись де ж та посилка, а шафа наїхала на мене що вертай кошти бо замовник відмовився. І це я продавець телефонувала на гарячу лінію НП щоб вони там розібрались і повернули посилку, і писала покупцю щоб та написала карту і я вернула гроші. Бо людина гнилюща максимум змогла листа обіженки написати в тех підтримку шафі щоб вони зі мною розібрались, а піти на відділення і запитати чому посилка отримана, і повернути мені посилку розуму не вистачило.
anonim_61
Твердая валюта• 17 мая в 14:40
97
Ответ дляРожайтретьего
Дівчата,така ситуація була в мене з ’Шафою’:там є опція безпечної оплати,коли платиш гроші продавцю,вони блокуються до тих пір,поки не забереш товар з пошти.Як в ОЛХ.І тоді продавець отримує гроші.
Купила я там річ,оплатила і пішла на Нову пошту. Річ не підійшла за розміром,я відмовилась від посилки.Приходжу додому,це був вечір і мені через пару годин телефонують з Н.пошти-ви забрали товар чи відмовились? Я,кажу,відмовилась від отмання.А що?Та нічого,все добре.Я лізу в додаток Н.пошти,а там вказано-посилка отримана,через хв 10 статус змінено-відмова від отримання.Йду на Шафу, а там-оцініть угоду.Тобто,продавець отмав гроші.Я продавцю пищу,що ось така ситуація.Вона не відповідає,можливо думає,що це який розводняк.
Пишу у підтримку Шафи,мені на слід день пишуть,ой,це косяк служби доставки,не наш.Просіть гроші у продавця,тільки вона може їх повернути.Класно,да?
Продавець відповідає через кілька днів,що зараз не може отримати посилку,через пару днів тільки і якщо все норм,то гроші поверне
Посилку вона забрала через неділю і тільки через 10 днів мені повернула гроші.Людина порядна попалась, а як би ні?Сума була велика
Ще окремий квест-у переписці вона не баче мій рахунок, бо Шафа блокує,а я їй написала його через вайбер,її телефон був у мене в квитанції з Нової пошти.А підтримка пише,що в них заборонено показувати дані для оплати:))Так як же в такій ситуаціїї отримати гроші назад? Більше там не купую і не продаю
Ну и правильно я тоже .
anonim_169
Рожайтретьего• 17 мая в 14:42
98
Ответ дляЯ тут Живу
В мене була така ж сама ситуація, тільки в ній я продавець. І покупець зі мною не звязався а одразу написав в техпідтримку, яка в свою чергу надіслала мені листа що я повинна повернути кошти по такому то замовленню. В додатку НП посилка отримана, покупець пальцем не пошевелив щоб на НП дізнатись чому посилка отримана, або на відділенні розібратись де ж та посилка, а шафа наїхала на мене що вертай кошти бо замовник відмовився. І це я продавець телефонувала на гарячу лінію НП щоб вони там розібрались і повернули посилку, і писала покупцю щоб та написала карту і я вернула гроші. Бо людина гнилюща максимум змогла листа обіженки написати в тех підтримку шафі щоб вони зі мною розібрались, а піти на відділення і запитати чому посилка отримана, і повернути мені посилку розуму не вистачило.
Співчуваю вам. Бачте,такі ситуаціїї доволі часто бувають,і це мене зупиняє від покупок і продаж на Шафі тепер.Я в тій ситуації добре перенервувала,якийсь в мене той місяць був суцільних грошових втрат...вдячна,що продавчиня попалась порядна
anonim_81
Я тут Живу• 17 мая в 14:57
99
Ответ дляРожайтретьего
Співчуваю вам. Бачте,такі ситуаціїї доволі часто бувають,і це мене зупиняє від покупок і продаж на Шафі тепер.Я в тій ситуації добре перенервувала,якийсь в мене той місяць був суцільних грошових втрат...вдячна,що продавчиня попалась порядна
Сидять неадекватні люди в техпідтримці, які не вміють вирішувати питання. Я кошти повернула одразу як отримала річ але сам факт того що шафа не розібравшись надсилає листа де вказано що я повинна звязатись з покупцем та повернути кошти, тобто річ отримана в додатку НП, а я повинна повернути кошти бо покупець написав їм листа що відмовився від посилки. Людина до них звернулась без доказів , бо по цій ттн посилка отримана і вони повірили їй на слово що вона не забрала посилку, і змушували мене повернути кошти за річ, яку я не отримала назад. Проте коли виникає ситуація щоб дерти комісію за продаж, то надай докази що річ не продава, а якщо їх нема то плати комісію.
like 2 heart 1
anonim_193
Люблю ХОЛОСТЯКА• 17 мая в 16:36
100
Ответ дляАпофиозная
Класс ничего не скажешь

По правилам можно отказывать в безопасной сделке ?
Да, но в таком случае снимут звание суперпродавца
anonim_220
Апофиозная• 17 мая в 18:19
101
Ответ дляЛюблю ХОЛОСТЯКА
Да, но в таком случае снимут звание суперпродавца
А звание настолько ценное , что его можно к терминалу приложить 😂

Кому это звание надо с такими условиями ?
like 3 face_with_tears_of_joy 2
anonim_56
КондуктЕр тролейбуса• 17 мая в 18:38
102
Ответ дляДрево жизни
ДА ) Причем еще деньги по безопасной сделке могут зачисляться месяцами. На ФБ некоторые ждут свои деньги с сентября месяца.

З.Ы. Они начисляют бонусы, но они сгораются в течение какого-то времени и ,если не ошибаюсь, не всеми бонусами можно заплатить комиссию.
3 месяца и сгорают бонусы, как на зло ничего у меня в этот период не купили
Вот мои недавно тю-тю, обидненько(
Больше в эти игры не играю
crying_face 3
anonim_84
СамавиховуюКота• 17 мая в 19:06
103
Ответ дляОченьценная
у меня там за последние 2 года вообще ни одной продажи, даже если меня там блоканут, то пофиг) на самом деле им же хуже... Были бы норм условия были бы продавцы и продажи, соответственно была бы у них комиссия, а раз такие ушлые, то пусть сидят на бобах.
Поверьте, они не обеднеют, сколько бы ни ушло, останется все равно достаточно, крупные продавцы, с которых они хорошо имеют, останутся, а мелочь вроде вас и меня им погоды не делает. Мечтаю, чтоб появился или возродился кто-то новый и классный и все свалили с обнаглевшей шафы туда, как шафа в свое время задавила все остальные продавалки.
Все им мало, шафа и пром юа - одна контора, так что они не бедствуют, лучше бы подумали как расходы сократить, а не с людей драть, особенно в такое время. Продала недавно там кроссы себе в минус, но шафа свое дерет исправно. Уроды.
like 6
anonim_200
Да будет так• 17 мая в 19:16
104
не переводжу діалоги в інші продавалки, бо потім і шафі запратите комісію, і лоху, і ще в більшому мінусі будете, ніж в 1 місці заплатили б
раніше, коли лох був без комісій і дійсно безкоштовна доставка, дійсно можна було людям запропонувати безкоштовну доставку
але зараз платити в 2 місцях комісії - це собі ж зробити ще гірше
like 5
anonim_193
Люблю ХОЛОСТЯКА• 17 мая в 19:31
105
Ответ дляКондуктЕр тролейбуса
3 месяца и сгорают бонусы, как на зло ничего у меня в этот период не купили
Вот мои недавно тю-тю, обидненько(
Больше в эти игры не играю
Я пару раз успешно отправляла по безопасной сделке, пока не прочитала сообщения продавцов в их группе на ФБ. Продавцы писали, что месяцами пытались добиться зачисления средств и рассказывали как раз про эти бонусы. Тогда я отключила БО. Шафа в который раз решила улучшить условия для покупателей путем прогиба продавцов.
anonim_220
Апофиозная• 17 мая в 19:49
106
Ответ дляСамавиховуюКота
Поверьте, они не обеднеют, сколько бы ни ушло, останется все равно достаточно, крупные продавцы, с которых они хорошо имеют, останутся, а мелочь вроде вас и меня им погоды не делает. Мечтаю, чтоб появился или возродился кто-то новый и классный и все свалили с обнаглевшей шафы туда, как шафа в свое время задавила все остальные продавалки.
Все им мало, шафа и пром юа - одна контора, так что они не бедствуют, лучше бы подумали как расходы сократить, а не с людей драть, особенно в такое время. Продала недавно там кроссы себе в минус, но шафа свое дерет исправно. Уроды.
Интересно, почему продавалка кидстаф захирела ?
Хорошая была площадка
anonim_220
Апофиозная• 17 мая в 19:53
107
Ответ дляДа будет так
не переводжу діалоги в інші продавалки, бо потім і шафі запратите комісію, і лоху, і ще в більшому мінусі будете, ніж в 1 місці заплатили б
раніше, коли лох був без комісій і дійсно безкоштовна доставка, дійсно можна було людям запропонувати безкоштовну доставку
але зараз платити в 2 місцях комісії - це собі ж зробити ще гірше
Так можно предупредить покупателя - олх доставка без проблем , но стоимость увеличится на 17% + 20 грн ( комиссии Шафа +олх )
anonim_84
СамавиховуюКота• 18 мая в 01:41
108
Ответ дляАпофиозная
Интересно, почему продавалка кидстаф захирела ?
Хорошая была площадка
Не знаю, Кидстафф в свое время прям топовая была, моя любимая. Один из вариантов, что дело в дизайне, на шафе он привлекательный, контрастный, объявления крупным планом и минимум лишнего. Поиск с фильтрами не плохой там, хотя и здесь тоже довольно хорош ий. Может приложение удобное, но могу только предполагать, т.к. им не пользуюсь. Я прекратила активные продажи весной 2022, хочу отметить, что полностью обходилась тогда без шафы. Там и тогда, и сейчас у меня мало объявлений, мои и детские вещи, пролеты.
like 1
anonim_220
Апофиозная• 18 мая в 01:57
109
Ответ дляСамавиховуюКота
Не знаю, Кидстафф в свое время прям топовая была, моя любимая. Один из вариантов, что дело в дизайне, на шафе он привлекательный, контрастный, объявления крупным планом и минимум лишнего. Поиск с фильтрами не плохой там, хотя и здесь тоже довольно хорош ий. Может приложение удобное, но могу только предполагать, т.к. им не пользуюсь. Я прекратила активные продажи весной 2022, хочу отметить, что полностью обходилась тогда без шафы. Там и тогда, и сейчас у меня мало объявлений, мои и детские вещи, пролеты.
И мне очень нравилась эта продавалка . Но после 14 года пошла на убыль она как-то
anonim_185
Тётя Хрюша• 19 мая в 09:38
110
Ответ дляАпофиозная
Можно ли на шафе в личной переписке оставлять номер телефона ?
Можно, если вы покупатель. Купили и данные в чате пишите. Если продавец, то номер будет скрыт.
heart 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff