Плекаю думи• 28 мая в 08:34
Есть тут учителя математики?
Интересно какой правильный ответ в данном случае.
Ребенок учится в дистанционной школе. Сейчас сдает годовые работы.
Задача следующая: Познач на координатній площині точки А(2; 6), В(–3; –4), С(–3; –1), D(1; –5). Проведи прямі АB і CD. Знайди координати точки перетину прямої АВ з віссю ординат.
В приложении начерченный график.
Учитель поставил 20 баллом из 30 и прокомментировал - мають бути накреслені прямі, а у тебе відрізки. Ну а как начертить прямую, соединяющую 2 точки координат, которые нужно пометить?
Ребенок учится в дистанционной школе. Сейчас сдает годовые работы.
Задача следующая: Познач на координатній площині точки А(2; 6), В(–3; –4), С(–3; –1), D(1; –5). Проведи прямі АB і CD. Знайди координати точки перетину прямої АВ з віссю ординат.
В приложении начерченный график.
Учитель поставил 20 баллом из 30 и прокомментировал - мають бути накреслені прямі, а у тебе відрізки. Ну а как начертить прямую, соединяющую 2 точки координат, которые нужно пометить?
5
Бабуся мороз• 28 мая в 08:37
Я би бали не прибирала, але вчитель права. Треба було провести лінійкою далі за точки.
12
Клин_Кляйн• 28 мая в 08:37
они не должны заканчиваться на точках
по см еще надо было провести
это разное
по см еще надо было провести
это разное
7
ЗабежАЛОЧКА• 28 мая в 08:37
Чат прекрасно пояснил суть:
Учитель прав в том, что указал на важное различие между прямою і відрізком.
🔹 Відрізок — це частина прямої між двома точками.
🔹 Пряма — це нескінченна лінія, яка проходить через дві точки і продовжується в обидва боки без кінця.
На твоєму графіку намальовані саме відрізки AB і CD — вони починаються і закінчуються в точках, не продовжуючись далі. А потрібно було накреслити прямі, тобто провести лінії, які йдуть через ці точки і далі по обидва боки, наскільки дозволяє площина (зазвичай до меж листка або координатної сітки).
---
✅ Як правильно накреслити пряму через дві точки:
1. Познач дві задані точки.
2. За допомогою лінійки проведи лінію, яка проходить через ці точки і продовжи її далі в обидві сторони (не лише між точками).
3. Можна додати стрілки на кінцях, щоб показати, що пряма нескінченна (але це не завжди обов’язково).
---
🔍 Конкретно до цього завдання:
Ти вірно позначив точки A(2;6), B(–3;–4), C(–3;–1), D(1;–5).
Лінії AB і CD накреслені тільки між цими точками (тобто це відрізки).
Щоб було правильно:
Продовж пряму AB далі вгору праворуч і вниз ліворуч (наскільки дозволяє координатна сітка).
Так само з прямою CD — продовж її далі по обидва боки.
---
📌 Порада:
Іноді буває складно візуально продовжити лінію точно. Можеш:
Взяти ще одну точку, яка лежить на тій самій прямій (з тим самим нахилом), і через три точки провести довшу лінію.
Або просто прикласти лінійку і провести довгу пряму через уже позначені точки.
---
📍 До речі:
Точка перетину прямої AB з віссю ординат (ось Y) — це точка, де x = 0.
На графіку вона позначена червоним і має координати (0; 2) — це правильно.
---
🔚 Підсумок:
Твоя робота змістовно правильна, але через технічну неточність (відрізки замість прямих) учитель знизив бал. На майбутнє — просто продовжуй лінії за точки, і все буде добре.
Учитель прав в том, что указал на важное различие между прямою і відрізком.
🔹 Відрізок — це частина прямої між двома точками.
🔹 Пряма — це нескінченна лінія, яка проходить через дві точки і продовжується в обидва боки без кінця.
На твоєму графіку намальовані саме відрізки AB і CD — вони починаються і закінчуються в точках, не продовжуючись далі. А потрібно було накреслити прямі, тобто провести лінії, які йдуть через ці точки і далі по обидва боки, наскільки дозволяє площина (зазвичай до меж листка або координатної сітки).
---
✅ Як правильно накреслити пряму через дві точки:
1. Познач дві задані точки.
2. За допомогою лінійки проведи лінію, яка проходить через ці точки і продовжи її далі в обидві сторони (не лише між точками).
3. Можна додати стрілки на кінцях, щоб показати, що пряма нескінченна (але це не завжди обов’язково).
---
🔍 Конкретно до цього завдання:
Ти вірно позначив точки A(2;6), B(–3;–4), C(–3;–1), D(1;–5).
Лінії AB і CD накреслені тільки між цими точками (тобто це відрізки).
Щоб було правильно:
Продовж пряму AB далі вгору праворуч і вниз ліворуч (наскільки дозволяє координатна сітка).
Так само з прямою CD — продовж її далі по обидва боки.
---
📌 Порада:
Іноді буває складно візуально продовжити лінію точно. Можеш:
Взяти ще одну точку, яка лежить на тій самій прямій (з тим самим нахилом), і через три точки провести довшу лінію.
Або просто прикласти лінійку і провести довгу пряму через уже позначені точки.
---
📍 До речі:
Точка перетину прямої AB з віссю ординат (ось Y) — це точка, де x = 0.
На графіку вона позначена червоним і має координати (0; 2) — це правильно.
---
🔚 Підсумок:
Твоя робота змістовно правильна, але через технічну неточність (відрізки замість прямих) учитель знизив бал. На майбутнє — просто продовжуй лінії за точки, і все буде добре.
4
Бабуся мороз• 28 мая в 08:39
В подібних завданнях буває, що відрізки не перетинаються між собою чи з координатними осями, а прямі, на яких вони лежать, - так.
1
автор
Плекаю думи
• 28 мая в 08:44
Всем спасибо. Тут вопрос не в баллах даже, а сам принцип. Отличия прямой и отрезка знаем, а вот то что нужно было проводить дальше я не подумала даже. Когда училась, у нас иначе ставились задачи
2
10
Клин_Кляйн• 28 мая в 08:45
Ответ дляПлекаю думи
Всем спасибо. Тут вопрос не в баллах даже, а сам принцип. Отличия прямой и отрезка знаем, а вот то что нужно было проводить дальше я не подумала даже. Когда училась, у нас иначе ставились задачи
вы просто забыли
иначе быть не могло
иначе быть не могло
1
9
Бабуся мороз• 28 мая в 08:46
Ответ дляПлекаю думи
Всем спасибо. Тут вопрос не в баллах даже, а сам принцип. Отличия прямой и отрезка знаем, а вот то что нужно было проводить дальше я не подумала даже. Когда училась, у нас иначе ставились задачи
Так само ставилися задачі, ви просто забули
11
Телефон Рубика• 28 мая в 08:47
Ответ дляПлекаю думи
Всем спасибо. Тут вопрос не в баллах даже, а сам принцип. Отличия прямой и отрезка знаем, а вот то что нужно было проводить дальше я не подумала даже. Когда училась, у нас иначе ставились задачи
В умові написано ´проведи ПРЯМІ´, якщо знаєте різницю між прямою і відрізком - це не мало бути проблемою.
1
автор
Плекаю думи
• 28 мая в 08:50
Ответ дляТелефон Рубика
В умові написано ´проведи ПРЯМІ´, якщо знаєте різницю між прямою і відрізком - це не мало бути проблемою.
Это вопрос отличий требований образования в разных странах.
Но для себя поняла уже
Но для себя поняла уже
5
Джага-джага• 28 мая в 08:52
Ответ дляПлекаю думи
Это вопрос отличий требований образования в разных странах.
Но для себя поняла уже
Но для себя поняла уже
Здесь не может быть разночтений. Задание абсолютно конкретное и корректное. Комментарий учителя тоже.
Вы- яжемать.
Вы- яжемать.
8
Телефон Рубика• 28 мая в 08:52
Ответ дляПлекаю думи
Это вопрос отличий требований образования в разных странах.
Но для себя поняла уже
Но для себя поняла уже
Ні, це питання розуміння понять відрізок і пряма.
Якщо попросять намалювати радіус, а ви накреслите діаметр, це теж буде ´´различие требований в різних странах´´?
Якщо попросять намалювати радіус, а ви накреслите діаметр, це теж буде ´´различие требований в різних странах´´?
7
автор
Плекаю думи
• 28 мая в 08:54
Ответ дляДжага-джага
Здесь не может быть разночтений. Задание абсолютно конкретное и корректное. Комментарий учителя тоже.
Вы- яжемать.
Вы- яжемать.
Я для себя задала вопрос, чтобы разобраться, и потом объяснить ребенку его ошибку.
2
Клин_Кляйн• 28 мая в 08:56
и еще что за кресты на отрезках, нас учили точки ставить, просто жирнее
4
Лукава_Кiшка• 28 мая в 09:00
Ответ дляДжага-джага
Здесь не может быть разночтений. Задание абсолютно конкретное и корректное. Комментарий учителя тоже.
Вы- яжемать.
Вы- яжемать.
+1
Бабуся мороз• 28 мая в 09:03
Ответ дляПлекаю думи
Это вопрос отличий требований образования в разных странах.
Но для себя поняла уже
Но для себя поняла уже
Ні, я займаюся і за американськими, і за нідерландськими підручниками, вимоги щодо відрізків і прямих усюди однакові. Записуються різним чином - так. Але якщо просять відобразити пряму за двома точками, в жодній країні не проводиться виключно лінія між точками, завжди заходить за межі, просто ставлять стрілочку в кінці лінії на позначення, що вона йде у нескінченність. А у вас чітко позначено хрестиком, що це кінець лінії і далі вона не йде.
4
Бабуся мороз• 28 мая в 09:04
Ответ дляПлекаю думи
Я для себя задала вопрос, чтобы разобраться, и потом объяснить ребенку его ошибку.
Як же ви поясните, якщо ви сама свою ж помилку і не зрозуміли.
1
1
Бабуся мороз• 28 мая в 09:05
Ответ дляКлин_Кляйн
и еще что за кресты на отрезках, нас учили точки ставить, просто жирнее
До речі з цією НУШ я цього року побачила, що й 7мі класи так іноді почали ставити.
1
Бяки-козяки• 28 мая в 09:12
Ответ дляПлекаю думи
Это вопрос отличий требований образования в разных странах.
Но для себя поняла уже
Но для себя поняла уже
А в какой вы стране?
В Швеции достаточно много учат координаты.
И там снижают балы, даже если ты цифру не поставил которую требовалось. Про ваше ДЗ однозначно бы снизили балы.
В Швеции достаточно много учат координаты.
И там снижают балы, даже если ты цифру не поставил которую требовалось. Про ваше ДЗ однозначно бы снизили балы.
1
автор
Плекаю думи
• 28 мая в 09:12
Ответ дляБабуся мороз
Ні, я займаюся і за американськими, і за нідерландськими підручниками, вимоги щодо відрізків і прямих усюди однакові. Записуються різним чином - так. Але якщо просять відобразити пряму за двома точками, в жодній країні не проводиться виключно лінія між точками, завжди заходить за межі, просто ставлять стрілочку в кінці лінії на позначення, що вона йде у нескінченність. А у вас чітко позначено хрестиком, що це кінець лінії і далі вона не йде.
В офлайн школе, в которой занимается помимо онлайн украинской, ставят точки именно так. И в задаче первое задание было поставить точки. Вторым -провести линии. А отрезки в офлайн обозначаются перпендикулярными черточками к прямой. Тут их нет. Поэтому и для меня стало изначально непонятным замечание украинского учителя
4
Бабуся мороз• 28 мая в 09:16
Ответ дляПлекаю думи
В офлайн школе, в которой занимается помимо онлайн украинской, ставят точки именно так. И в задаче первое задание было поставить точки. Вторым -провести линии. А отрезки в офлайн обозначаются перпендикулярными черточками к прямой. Тут их нет. Поэтому и для меня стало изначально непонятным замечание украинского учителя
Не лінії провести в завданні вас просили, а прямі. Ви так і не зрозуміли, що означає термін пряма.
4
автор
Плекаю думи
• 28 мая в 09:16
Ответ дляБяки-козяки
А в какой вы стране?
В Швеции достаточно много учат координаты.
И там снижают балы, даже если ты цифру не поставил которую требовалось. Про ваше ДЗ однозначно бы снизили балы.
В Швеции достаточно много учат координаты.
И там снижают балы, даже если ты цифру не поставил которую требовалось. Про ваше ДЗ однозначно бы снизили балы.
Тут тоже много учат координаты, но требования и запись несколько иная. Например, координаты в скобках обозначают не точкой с запятой, а перпендикулярной черточкой, Точку по координатам на графике - именно крестиками, а не точкой
2
Телефон Рубика• 28 мая в 09:18
Ответ дляПлекаю думи
В офлайн школе, в которой занимается помимо онлайн украинской, ставят точки именно так. И в задаче первое задание было поставить точки. Вторым -провести линии. А отрезки в офлайн обозначаются перпендикулярными черточками к прямой. Тут их нет. Поэтому и для меня стало изначально непонятным замечание украинского учителя
Завдання провести ´´ПРЯМІ´´, ви знову пишите ´´отрезки´´. Ви чи то українську не розумієте, чи то не можете ніяк визнати свою помилку, навіть, після того, як 10 людей вже пояснили, що не так
3
Рятівник Малібу• 28 мая в 10:22
Ответ дляПлекаю думи
Всем спасибо. Тут вопрос не в баллах даже, а сам принцип. Отличия прямой и отрезка знаем, а вот то что нужно было проводить дальше я не подумала даже. Когда училась, у нас иначе ставились задачи
Це неправда. Пряма завжди була прямою, а відрізок відрізком.
1
Рятівник Малібу• 28 мая в 10:23
Ответ дляПлекаю думи
Это вопрос отличий требований образования в разных странах.
Но для себя поняла уже
Но для себя поняла уже
Ні, це питання різниці між прямою та відрізком.
Сапай вазони• 28 мая в 10:36
Ответ дляПлекаю думи
Тут тоже много учат координаты, но требования и запись несколько иная. Например, координаты в скобках обозначают не точкой с запятой, а перпендикулярной черточкой, Точку по координатам на графике - именно крестиками, а не точкой
От в хрестиках і є ваша помилка.
Бо це означає кінець відрізка. А потрібна пряма, тобто далі цих точок. І вона або позначається стрілочкою (а не хрестиком) або ніяк просто пряма лінія далі точок.
Бо це означає кінець відрізка. А потрібна пряма, тобто далі цих точок. І вона або позначається стрілочкою (а не хрестиком) або ніяк просто пряма лінія далі точок.
Ку-кусик• 28 мая в 10:54
Ответ дляЗабежАЛОЧКА
Чат прекрасно пояснил суть:
Учитель прав в том, что указал на важное различие между прямою і відрізком.
🔹 Відрізок — це частина прямої між двома точками.
🔹 Пряма — це нескінченна лінія, яка проходить через дві точки і продовжується в обидва боки без кінця.
На твоєму графіку намальовані саме відрізки AB і CD — вони починаються і закінчуються в точках, не продовжуючись далі. А потрібно було накреслити прямі, тобто провести лінії, які йдуть через ці точки і далі по обидва боки, наскільки дозволяє площина (зазвичай до меж листка або координатної сітки).
---
✅ Як правильно накреслити пряму через дві точки:
1. Познач дві задані точки.
2. За допомогою лінійки проведи лінію, яка проходить через ці точки і продовжи її далі в обидві сторони (не лише між точками).
3. Можна додати стрілки на кінцях, щоб показати, що пряма нескінченна (але це не завжди обов’язково).
---
🔍 Конкретно до цього завдання:
Ти вірно позначив точки A(2;6), B(–3;–4), C(–3;–1), D(1;–5).
Лінії AB і CD накреслені тільки між цими точками (тобто це відрізки).
Щоб було правильно:
Продовж пряму AB далі вгору праворуч і вниз ліворуч (наскільки дозволяє координатна сітка).
Так само з прямою CD — продовж її далі по обидва боки.
---
📌 Порада:
Іноді буває складно візуально продовжити лінію точно. Можеш:
Взяти ще одну точку, яка лежить на тій самій прямій (з тим самим нахилом), і через три точки провести довшу лінію.
Або просто прикласти лінійку і провести довгу пряму через уже позначені точки.
---
📍 До речі:
Точка перетину прямої AB з віссю ординат (ось Y) — це точка, де x = 0.
На графіку вона позначена червоним і має координати (0; 2) — це правильно.
---
🔚 Підсумок:
Твоя робота змістовно правильна, але через технічну неточність (відрізки замість прямих) учитель знизив бал. На майбутнє — просто продовжуй лінії за точки, і все буде добре.
Учитель прав в том, что указал на важное различие между прямою і відрізком.
🔹 Відрізок — це частина прямої між двома точками.
🔹 Пряма — це нескінченна лінія, яка проходить через дві точки і продовжується в обидва боки без кінця.
На твоєму графіку намальовані саме відрізки AB і CD — вони починаються і закінчуються в точках, не продовжуючись далі. А потрібно було накреслити прямі, тобто провести лінії, які йдуть через ці точки і далі по обидва боки, наскільки дозволяє площина (зазвичай до меж листка або координатної сітки).
---
✅ Як правильно накреслити пряму через дві точки:
1. Познач дві задані точки.
2. За допомогою лінійки проведи лінію, яка проходить через ці точки і продовжи її далі в обидві сторони (не лише між точками).
3. Можна додати стрілки на кінцях, щоб показати, що пряма нескінченна (але це не завжди обов’язково).
---
🔍 Конкретно до цього завдання:
Ти вірно позначив точки A(2;6), B(–3;–4), C(–3;–1), D(1;–5).
Лінії AB і CD накреслені тільки між цими точками (тобто це відрізки).
Щоб було правильно:
Продовж пряму AB далі вгору праворуч і вниз ліворуч (наскільки дозволяє координатна сітка).
Так само з прямою CD — продовж її далі по обидва боки.
---
📌 Порада:
Іноді буває складно візуально продовжити лінію точно. Можеш:
Взяти ще одну точку, яка лежить на тій самій прямій (з тим самим нахилом), і через три точки провести довшу лінію.
Або просто прикласти лінійку і провести довгу пряму через уже позначені точки.
---
📍 До речі:
Точка перетину прямої AB з віссю ординат (ось Y) — це точка, де x = 0.
На графіку вона позначена червоним і має координати (0; 2) — це правильно.
---
🔚 Підсумок:
Твоя робота змістовно правильна, але через технічну неточність (відрізки замість прямих) учитель знизив бал. На майбутнє — просто продовжуй лінії за точки, і все буде добре.
девочки, вы серьезно, нет, ВОТ ВЫ СЕРЬЕЗНО У чата спрашиваете разницу между прямой и отрезком?
это не просто пи.дец, это мегапиз.ец
это не просто пи.дец, это мегапиз.ец
1
3
Бабуся мороз• 28 мая в 12:02
Ответ дляКу-кусик
девочки, вы серьезно, нет, ВОТ ВЫ СЕРЬЕЗНО У чата спрашиваете разницу между прямой и отрезком?
это не просто пи.дец, это мегапиз.ец
это не просто пи.дец, это мегапиз.ец
Це джіпіті головного мозку, розповсюджений діагноз.
2
1
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу