ЛижТолько• 07 июня в 17:05
Взаємовідносини з клієнткою
Дівчата, ситуація наступна. Років 10 працюю з дівчиною, яка прийшла бідною студенткою, зараз зросла в кар´єрі і фінансово. І раніше і зараз я завжди повністю вирішувала її запити. На сьогодні її шкіра бездоганна. Мої ж справи на жаль так собі, рівень не впав, але є деякі нюанси пов´язані з війною, потрібні нові клієнти, потрібні кошти. Так ось ця жінка, про яку йде мова - ніколи не радила мене своєму колу, нічого не лайкала інсті. Пару раз правда відмітила коли купляла недоступні в Україні дорогі продукти. Там справа навіть не в вартості, а дуже дієвих персоналізованих продуктах, які дуже класно працюють з її дуже складним станом шкіри. Кілька місяців тому відписалась, але продовжує протокол. Виглядає прекрасно, купує, довіряє. Я ніколи не раджу зайве чи аби продати. І ось вчора вона знову скупилась, зробила кілька сторіс де показала косметику, похвалила. І про мене ні слова. Я псіханула відписалась також. Дуже боляче, бо докладала і раніше і зараз масу зусиль, невже не заслуговую на підтримку? Поясніть будь ласка що це і що не так зі мною? Бо вона відмічає стоматологів, ресторани, магазини дитячих іграшок, а я невидимка.
2
4
16
Elena_Kiev_Solomenskiy• 07 июня в 17:06
а кроме продажи что вы умеете рученятами делать в профессии?)))
1
3
1
Летюча помилка• 07 июня в 17:07
А чого вона вас має відмічати? Ви їй платили за рекламу? Вона ваші послуги оплачує? Вона вам нічого не винна
18
1
автор
ЛижТолько
• 07 июня в 17:08
Ответ дляElena_Kiev_Solomenskiy
а кроме продажи что вы умеете рученятами делать в профессии?)))
Все. Апарати, ін´єкції, я дипломований лікар. Про косметику просто було остання крапля.
6
3
1
автор
ЛижТолько
• 07 июня в 17:09
Ответ дляЛетюча помилка
А чого вона вас має відмічати? Ви їй платили за рекламу? Вона ваші послуги оплачує? Вона вам нічого не винна
Це зрозуміло, тоді чому вона так щедра до стоматолога, магазина біжутерії?
7
2
Elena_Kiev_Solomenskiy• 07 июня в 17:11
Ответ дляЛижТолько
Це зрозуміло, тоді чому вона так щедра до стоматолога, магазина біжутерії?
может она скрывает, что ей помогает косметика, а подругам говорит про маски из огурца
2
8
автор
ЛижТолько
• 07 июня в 17:13
Ответ дляElena_Kiev_Solomenskiy
может она скрывает, что ей помогает косметика, а подругам говорит про маски из огурца
Ні, показала в сторіс увесь протокол, засоби, яких немає в Україні. Які я її особисто привезла зі штатів. Пишу вам і власне розумію, що з лікаря напевно перетворилась на прислугу в її очах.
9
1
3
фан L.O.S.T.• 07 июня в 17:15
Вона не хоче ділитися своїм секретом, авторе. Зрозуміло, що у вашій сфері працює сарафанне радіо, то тільки по відгукам приходять нові клієнти і вас можна зрозуміти, тим паче, коли результати вражаючі.
Я б відмовила їй у своїх послугах надалі, навіть без пояснень.
Я б відмовила їй у своїх послугах надалі, навіть без пояснень.
6
7
Ля-ля-ля• 07 июня в 17:15
Ну… вона не має Вас рекламувати . Або не хоче, аби ще хтось ходив до Вас і отримав такий же результат , або ще кращий . Не важливо . І нема сенсу ображатись
8
1
фан L.O.S.T.• 07 июня в 17:17
Ответ дляЛетюча помилка
А чого вона вас має відмічати? Ви їй платили за рекламу? Вона ваші послуги оплачує? Вона вам нічого не винна
Ну ви ж ходите, мабуть, до косметолога тільки по рекомендації і видимим результатам, вірно? Чому не розумієте, що хоче донести автор?
2
Просто Фіфа• 07 июня в 17:17
Просто по человечески попросить по окончанию сеанса, оставить отзыв.
И не только её, а всех клиентов.
Типа, Ваше мнение очень важно для нас)
А так, никто мысли ещё читать не научился. Она даже не подозревает, что Вы там такие обиды на неё накопили.
И не только её, а всех клиентов.
Типа, Ваше мнение очень важно для нас)
А так, никто мысли ещё читать не научился. Она даже не подозревает, что Вы там такие обиды на неё накопили.
12
автор
ЛижТолько
• 07 июня в 17:19
Ответ дляПросто Фіфа
Просто по человечески попросить по окончанию сеанса, оставить отзыв.
И не только её, а всех клиентов.
Типа, Ваше мнение очень важно для нас)
А так, никто мысли ещё читать не научился. Она даже не подозревает, что Вы там такие обиды на неё накопили.
И не только её, а всех клиентов.
Типа, Ваше мнение очень важно для нас)
А так, никто мысли ещё читать не научился. Она даже не подозревает, что Вы там такие обиды на неё накопили.
Згодна. Дякую
3
Карма хамелеона• 07 июня в 17:20
Такої дивини я давно не читала, навіть тут)))
Автор, вона не має робити вам безкоштовну рекламу. І не ваше діло про кого вона пише в своїх соцмережах. Вона купує у вас послуги і продукти. За гроші. Все.
Ваші претензії як мінімум недоречні і не професійні.
Автор, вона не має робити вам безкоштовну рекламу. І не ваше діло про кого вона пише в своїх соцмережах. Вона купує у вас послуги і продукти. За гроші. Все.
Ваші претензії як мінімум недоречні і не професійні.
1
9
Додаю напруги• 07 июня в 17:20
Справа в тому що люди не читають думки, а у вас є рот, але ви чомусь хочете не сказати, а що б хтось здогадався. Дитячий садок ці відписки лайки.
1
3
Стрибну в гречку• 07 июня в 17:22
А почему вы сами не создадите сторис и ее не отметите? У меня так матер по лазеру делает, с согласия клиентов понятное дело.
5
фан L.O.S.T.• 07 июня в 17:24
Ответ дляЛижТолько
Згодна. Дякую
От просто зараз попросіть її зробити відгук, якщо відмова чи ігнор, то або відмовте надалі так само, або прийміть і змиріться
4
автор
ЛижТолько
• 07 июня в 17:24
Ответ дляЛетюча помилка
А чого вона вас має відмічати? Ви їй платили за рекламу? Вона ваші послуги оплачує? Вона вам нічого не винна
Я просто зникну якщо випаду з соцмереж. Ви навіть уявити не можете наскільки агресивний маркетинг зараз. Поки я працюю у людей десятки сторіс щодня. Це не виправдання звісно, але я трохи з іншого покоління, не вмію себе продавати. І страшенно впала духом, бо все життя вкладалась в проф. розвиток і профукала популярність в соцмережах, а це не менш важливо зараз. І ще коли дуже давній дуже лояльний клієнт так робить. І вона медіана особа, прекрасно знає як це важливо, давала сама мені поради. Тай таке..
3
5
1
Не обижаюсь• 07 июня в 17:25
автор, якщо вона вам оплатила послугу в повному об´ємі, а не на умовах взаємних послуг, то ваша клієнтка НІЧОГО вам не винна.
Краще підвищуйте вартість, щоб самостійно оплачувати рекламу.
Краще підвищуйте вартість, щоб самостійно оплачувати рекламу.
8
3
1
фан L.O.S.T.• 07 июня в 17:26
Ответ дляЛижТолько
Ні, показала в сторіс увесь протокол, засоби, яких немає в Україні. Які я її особисто привезла зі штатів. Пишу вам і власне розумію, що з лікаря напевно перетворилась на прислугу в її очах.
Може перепродає і присвоює собі заслуги?
фан L.O.S.T.• 07 июня в 17:27
Ответ дляЛижТолько
Я просто зникну якщо випаду з соцмереж. Ви навіть уявити не можете наскільки агресивний маркетинг зараз. Поки я працюю у людей десятки сторіс щодня. Це не виправдання звісно, але я трохи з іншого покоління, не вмію себе продавати. І страшенно впала духом, бо все життя вкладалась в проф. розвиток і профукала популярність в соцмережах, а це не менш важливо зараз. І ще коли дуже давній дуже лояльний клієнт так робить. І вона медіана особа, прекрасно знає як це важливо, давала сама мені поради. Тай таке..
Найміть когось, хто буде вести ваші соцмережі, поки ви працюєте, студентку, наприклад
9
автор
ЛижТолько
• 07 июня в 17:29
Ответ дляфан L.O.S.T.
Може перепродає і присвоює собі заслуги?
Ні, вона насправді розумашка, селфмейд і взагалі все добре в неї. Тільки радію напевно бо знаю її зовсім юною. Але ось такі штуки, чесно думаю може я не дуже ’преміум’ тепер для рівня. І їй просто соромно визнавати, що має справу з таким собі ретро контингентом. Сижу реву одним словом. Ранило мене це все дуже ((
4
2
автор
ЛижТолько
• 07 июня в 17:30
Ответ дляфан L.O.S.T.
Найміть когось, хто буде вести ваші соцмережі, поки ви працюєте, студентку, наприклад
Напевно так і зроблю. дякую
1
фан L.O.S.T.• 07 июня в 17:33
Ответ дляЛижТолько
Ні, вона насправді розумашка, селфмейд і взагалі все добре в неї. Тільки радію напевно бо знаю її зовсім юною. Але ось такі штуки, чесно думаю може я не дуже ’преміум’ тепер для рівня. І їй просто соромно визнавати, що має справу з таким собі ретро контингентом. Сижу реву одним словом. Ранило мене це все дуже ((
Не зневірюйтеся, тим паче, що ваша метода працює і результати є.
У вас цукерка якісна, а не обгортка і кому потрібен саме результат, той прийде до вас.
У вас цукерка якісна, а не обгортка і кому потрібен саме результат, той прийде до вас.
3
Роздратована шкіра• 07 июня в 17:33
Автор не розумію ваших образ, людина нічого вам не винна і взагалі що за прикол стежити за клієнтами у соцмережах. Дуже хочете її відгук то попросіть як вище рекомендували
1
6
Додаю напруги• 07 июня в 17:35
Ответ дляЛижТолько
Я просто зникну якщо випаду з соцмереж. Ви навіть уявити не можете наскільки агресивний маркетинг зараз. Поки я працюю у людей десятки сторіс щодня. Це не виправдання звісно, але я трохи з іншого покоління, не вмію себе продавати. І страшенно впала духом, бо все життя вкладалась в проф. розвиток і профукала популярність в соцмережах, а це не менш важливо зараз. І ще коли дуже давній дуже лояльний клієнт так робить. І вона медіана особа, прекрасно знає як це важливо, давала сама мені поради. Тай таке..
Предложите ей бартер. Вы услугу -она рекламу вам.
4
Не обижаюсь• 07 июня в 17:37
Ответ дляЛижТолько
Ні, вона насправді розумашка, селфмейд і взагалі все добре в неї. Тільки радію напевно бо знаю її зовсім юною. Але ось такі штуки, чесно думаю може я не дуже ’преміум’ тепер для рівня. І їй просто соромно визнавати, що має справу з таким собі ретро контингентом. Сижу реву одним словом. Ранило мене це все дуже ((
те, що вона продовжує до вас ходити, це вєе ознака того, що вона вас цінує. Але не плутайте особисті стосунки і професійні.
Один клієнт вам не зробить потік клієнтів.
Може питання не в вас, а в вашій сторінці, по ній же буде складатись перше враження.
У мене була перукар, так у неї така дурість на сторінці, що я б точно її нікому не рекомендувала, але майстер вона гарний.
Світ вже змінився, соцмережі рулять, а ви через власні обмеження упираєтесь цим змінам і шукаєте обхідні шляхи. Замість того, щоб розвиватись незалежно, намагаєтесь виїхати на спині клієнтів.
Особисто я не люблю, коли мене просять залишати відгук, і сама їх ніколи б не попросила у клієнтів. Проте в моїй сфері, це трохи по-іншому.
Один клієнт вам не зробить потік клієнтів.
Може питання не в вас, а в вашій сторінці, по ній же буде складатись перше враження.
У мене була перукар, так у неї така дурість на сторінці, що я б точно її нікому не рекомендувала, але майстер вона гарний.
Світ вже змінився, соцмережі рулять, а ви через власні обмеження упираєтесь цим змінам і шукаєте обхідні шляхи. Замість того, щоб розвиватись незалежно, намагаєтесь виїхати на спині клієнтів.
Особисто я не люблю, коли мене просять залишати відгук, і сама їх ніколи б не попросила у клієнтів. Проте в моїй сфері, це трохи по-іншому.
2
автор
ЛижТолько
• 07 июня в 17:38
Ответ дляРоздратована шкіра
Автор не розумію ваших образ, людина нічого вам не винна і взагалі що за прикол стежити за клієнтами у соцмережах. Дуже хочете її відгук то попросіть як вище рекомендували
я не стежу якщо ви про це. Ми підписані були взаємно років 5 і там тримаємо комунікацію. Якось я з чимось її поздоровила - вона видалила той комент. Це було дивно, але я забула, зараз згадала. А сторіс бачила, бо підписана.
Просто Фіфа• 07 июня в 17:39
Ответ дляЛижТолько
Ні, вона насправді розумашка, селфмейд і взагалі все добре в неї. Тільки радію напевно бо знаю її зовсім юною. Але ось такі штуки, чесно думаю може я не дуже ’преміум’ тепер для рівня. І їй просто соромно визнавати, що має справу з таким собі ретро контингентом. Сижу реву одним словом. Ранило мене це все дуже ((
Это Вы сами себя накрутили.
Вы тратили время на профессиональное развитие, достигли желаемого уровня, а теперь пришло время заняться рекламированием своих услуг.
Продумайте все, почитайте информацию,и поручите это тому, кто может и умеет.
Вы тратили время на профессиональное развитие, достигли желаемого уровня, а теперь пришло время заняться рекламированием своих услуг.
Продумайте все, почитайте информацию,и поручите это тому, кто может и умеет.
2
Просто Фіфа• 07 июня в 17:42
Ответ дляНе обижаюсь
те, що вона продовжує до вас ходити, це вєе ознака того, що вона вас цінує. Але не плутайте особисті стосунки і професійні.
Один клієнт вам не зробить потік клієнтів.
Може питання не в вас, а в вашій сторінці, по ній же буде складатись перше враження.
У мене була перукар, так у неї така дурість на сторінці, що я б точно її нікому не рекомендувала, але майстер вона гарний.
Світ вже змінився, соцмережі рулять, а ви через власні обмеження упираєтесь цим змінам і шукаєте обхідні шляхи. Замість того, щоб розвиватись незалежно, намагаєтесь виїхати на спині клієнтів.
Особисто я не люблю, коли мене просять залишати відгук, і сама їх ніколи б не попросила у клієнтів. Проте в моїй сфері, це трохи по-іншому.
Один клієнт вам не зробить потік клієнтів.
Може питання не в вас, а в вашій сторінці, по ній же буде складатись перше враження.
У мене була перукар, так у неї така дурість на сторінці, що я б точно її нікому не рекомендувала, але майстер вона гарний.
Світ вже змінився, соцмережі рулять, а ви через власні обмеження упираєтесь цим змінам і шукаєте обхідні шляхи. Замість того, щоб розвиватись незалежно, намагаєтесь виїхати на спині клієнтів.
Особисто я не люблю, коли мене просять залишати відгук, і сама їх ніколи б не попросила у клієнтів. Проте в моїй сфері, це трохи по-іншому.
А я нормально отношусь к такого рода просьбам. Мне не сложно. Один не захочет, трое-оставят.
2
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу