...аяприкольная• 12 июля в 22:53
Чи варто скаржитися? Обурена.
Якщо коротко: мене трохи підставив салон, в який я ходжу вже роками. Злетів мій запис.
Тепер детальніше. В салон я почала ходити ще тоді, коли з усього персоналу була лише одна людина: власниця. Точніше, тоді це був не салон, а орендоване приміщення, де одна єдина людина надавала послуги. Мені подобалася якість і я стала постійною клієнткою.
З часом, ця людина почала розширювати бізнес. З´явилися інші працівники, змінили приміщення... Зараз - це найдорожчий салон в місті. З пару десятків співробітників, центр міста, увага до найменших дрібниць, аби було комфортно клієнтам, і, головне, якість... Звісно, клієнток багато.
Я ніколи не претендувала на особливе відношення. Ну, так, знаю особисто власницю. Але мене все влаштовувало і на загальних засадах. До сьогодні.
Сьогодні мені повідомили, що мій запис на серпень (на хвилинку, я записуюся ну дууууже заздалегідь, бо мені важливі день і час) злетів. Була купа вибачень, пропонування знижок і все таке... Але найбільше вразило пояснення причини: "Знаєте, в нас так багато клієнтів, що запис вже і на вересень закритий. Ми не змогли для вас знайти місце на серпень." Це, взагалі, що?!
Я, в принципі, не скандальна клієнтка. Мене вибісити - треба дуже постаратися. Але тут вдалося. Звісно, потім, і час знайшовся, і все, ніби, вирішилося. Але "осад" залишився. Як і контакти власниці салону, з якою ми, за нагоди, приємно спілкуємося. Не подружки, але мене вона гарно знає.
І, от, думаю: а чи не написати мені їй? Що думаєте?
Тепер детальніше. В салон я почала ходити ще тоді, коли з усього персоналу була лише одна людина: власниця. Точніше, тоді це був не салон, а орендоване приміщення, де одна єдина людина надавала послуги. Мені подобалася якість і я стала постійною клієнткою.
З часом, ця людина почала розширювати бізнес. З´явилися інші працівники, змінили приміщення... Зараз - це найдорожчий салон в місті. З пару десятків співробітників, центр міста, увага до найменших дрібниць, аби було комфортно клієнтам, і, головне, якість... Звісно, клієнток багато.
Я ніколи не претендувала на особливе відношення. Ну, так, знаю особисто власницю. Але мене все влаштовувало і на загальних засадах. До сьогодні.
Сьогодні мені повідомили, що мій запис на серпень (на хвилинку, я записуюся ну дууууже заздалегідь, бо мені важливі день і час) злетів. Була купа вибачень, пропонування знижок і все таке... Але найбільше вразило пояснення причини: "Знаєте, в нас так багато клієнтів, що запис вже і на вересень закритий. Ми не змогли для вас знайти місце на серпень." Це, взагалі, що?!
Я, в принципі, не скандальна клієнтка. Мене вибісити - треба дуже постаратися. Але тут вдалося. Звісно, потім, і час знайшовся, і все, ніби, вирішилося. Але "осад" залишився. Як і контакти власниці салону, з якою ми, за нагоди, приємно спілкуємося. Не подружки, але мене вона гарно знає.
І, от, думаю: а чи не написати мені їй? Що думаєте?
Результат:
вже голосів:
84
51 (60.71%)
Варто повідомити власниці.
24 (28.57%)
Не варто. Все ж добре.
9 (10.71%)
Тиць.
6
мистерЛяпсус• 12 июля в 22:55
Что именно написать, что вы особый клиент, но персонал не оценил? Такое
1
4
12
Десь так, але...• 12 июля в 22:55
если все нашлось до вмешательства хозяйки, то и писать вроде бы нечего)
6
ЗаведУющая• 12 июля в 22:58
Ответ дляДесь так, але...
если все нашлось до вмешательства хозяйки, то и писать вроде бы нечего)
Так ничего же не нашлось
Все, вижу, нашлось
Все, вижу, нашлось
1
1
автор
...аяприкольная
• 12 июля в 22:58
Ответ длямистерЛяпсус
Что именно написать, что вы особый клиент, но персонал не оценил? Такое
Не особливий. Але постійний. І описати ситуацію і що мені вона неприємна.
Якби, в момент запису, мені б повідомили, що на серпень вже запису немає, я б, можливо, розстроїлася, але віднеслися б з певним розумінням. Але мені ж запис підтвердили. А сьогодні з´ясувалося, що місць немає... А потім, якось, знайшли.
Маячня, як на мене.
Якби, в момент запису, мені б повідомили, що на серпень вже запису немає, я б, можливо, розстроїлася, але віднеслися б з певним розумінням. Але мені ж запис підтвердили. А сьогодні з´ясувалося, що місць немає... А потім, якось, знайшли.
Маячня, як на мене.
8
автор
...аяприкольная
• 12 июля в 22:59
Ответ дляЗаведУющая
Что значит: злетів?
Они на это время кого-то другого записали?
Они на это время кого-то другого записали?
Не знаю. Коли записувалася - все було добре. Ще і звернули увагу, що я записуюся із запасом часу. А сьогодні - от так.
Нульовий сантиметр• 12 июля в 23:00
Ответ дляБритоножка
Аж цікаво, що за місто і що за послуга на два місяця наперед
Не автор, але відповім за наш районний центр, де в гарного колориста запис за 1.5- 2 місяці і до класного майстра манікюру за місяць 😏
Десь так, але...• 12 июля в 23:00
Ответ для...аяприкольная
Не знаю. Коли записувалася - все було добре. Ще і звернули увагу, що я записуюся із запасом часу. А сьогодні - от так.
Слушайте, хотите - напишите хозяйке. Если она отнесется к ситуации прохладно, то будет для вас сигнал, что пора менять салон.
11
4
ЗаведУющая• 12 июля в 23:01
Ответ для...аяприкольная
Не знаю. Коли записувалася - все було добре. Ще і звернули увагу, що я записуюся із запасом часу. А сьогодні - от так.
Все очень мутно.
Если вас записали, значит время было.
Что случилось потом? Непонятно.
Если вас записали, значит время было.
Что случилось потом? Непонятно.
3
автор
...аяприкольная
• 12 июля в 23:01
Ответ дляНульовий сантиметр
Не автор, але відповім за наш районний центр, де в гарного колориста запис за 1.5- 2 місяці і до класного майстра манікюру за місяць 😏
Так, це саме бьюті сфера. Гарні майстри користуються попитом.
2
Бабульція• 12 июля в 23:01
Вас сам мастер устраивает, качество работы? Посмотрела бы ещё. И есть ли альтернатива, аналогичная, тогда бы ушла возможно
Бабульція• 12 июля в 23:02
Это или разовая акция или пора уходить. Очень все зависит от качества услуги
Глубоководная селедка• 12 июля в 23:09
Ответ для...аяприкольная
Не особливий. Але постійний. І описати ситуацію і що мені вона неприємна.
Якби, в момент запису, мені б повідомили, що на серпень вже запису немає, я б, можливо, розстроїлася, але віднеслися б з певним розумінням. Але мені ж запис підтвердили. А сьогодні з´ясувалося, що місць немає... А потім, якось, знайшли.
Маячня, як на мене.
Якби, в момент запису, мені б повідомили, що на серпень вже запису немає, я б, можливо, розстроїлася, але віднеслися б з певним розумінням. Але мені ж запис підтвердили. А сьогодні з´ясувалося, що місць немає... А потім, якось, знайшли.
Маячня, як на мене.
вы что-то сильно впечатлительная, главное что нашлось время. у меня была ситуация как у вас с хозяйкой, я начала к ней ходить как только она открыла, с первого дня открытия, я была ее первым клиентом. потом ее салон рос и наняла много персонала и мастеров, цены выросли до премиум. Я всегда всю переписку по записями вела с ней, и как-то я прихожу на свое время (запись тоже за 2 мес к ней), а там клиент на моем месте. Вот где был шок (на то время уже переехала в другой район жить, т.е. еще добиралась с утра к ней), она извинилась и приняла меня вне работы ночью, красила меня до 12 ночи до комендантского. В общем она забыла записать меня, т.к. записи львиная доля были через страницу салона/телефон, не через хозяйку
Глубоководная селедка• 12 июля в 23:10
Ответ для...аяприкольная
Не знаю. Коли записувалася - все було добре. Ще і звернули увагу, що я записуюся із запасом часу. А сьогодні - от так.
значит у того мастера отпуск на ваше время, вот и все. нормальная ситуация
1
3
Глубоководная селедка• 12 июля в 23:10
Ответ дляЗаведУющая
Все очень мутно.
Если вас записали, значит время было.
Что случилось потом? Непонятно.
Если вас записали, значит время было.
Что случилось потом? Непонятно.
отпуск мастера
4
ЗаведУющая• 12 июля в 23:11
Ответ дляГлубоководная селедка
отпуск мастера
Ту тогда автору сказали бы про отпуск очевидно. А вообще обычно мастер сначала планирует отпуск, а потом уже не делает на этот период запись.
1
Глубоководная селедка• 12 июля в 23:12
Ответ дляЗаведУющая
Ту тогда автору сказали бы про отпуск очевидно. А вообще обычно мастер сначала планирует отпуск, а потом уже не делает на этот период запись.
наверное мастер попросила отпуск раньше/позже
автор
...аяприкольная
• 12 июля в 23:12
Ответ дляАлина-1240
И смысл туда ходить?) Качество услуги будет такое же, как и отношение
Власниця - певним чином періекціоністка. Ще коли вона працювала особисто, вона докладала купу зусиль, аби робота була ідеальною. І відношення було в неї до кожного клієнта (можу судити по собі) дуже уважне і ретельне. В салоні зараз, навіть в дрібницях, я все це бачу. Починаючи з асортименту кави і чаю (абсолютно за рахунок салону) і до парфумів у вбиральні.
Але дії персоналу... Ці дії і вибісили. Як і виправдання.
Але дії персоналу... Ці дії і вибісили. Як і виправдання.
3
2
ЗаведУющая• 12 июля в 23:12
Ответ дляГлубоководная селедка
наверное мастер попросила отпуск раньше/позже
Чего вы решили что дело в отпуске?
Щедрик• 12 июля в 23:13
И другие работники может и не знают, что вы туда ходите прям с открытия итд
Глубоководная селедка• 12 июля в 23:13
Ответ дляЗаведУющая
Чего вы решили что дело в отпуске?
на что еще)? не болезнь ведь заранее планировать
Кусман Сиру• 12 июля в 23:14
Как владелец бизнеса, я бы хотела чтобы мне сообщил об этом постоянный клиент. Что за дичь там творит персонал?
11
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу
