...аяприкольная• 12 июля в 22:53
Чи варто скаржитися? Обурена.
Якщо коротко: мене трохи підставив салон, в який я ходжу вже роками. Злетів мій запис.
Тепер детальніше. В салон я почала ходити ще тоді, коли з усього персоналу була лише одна людина: власниця. Точніше, тоді це був не салон, а орендоване приміщення, де одна єдина людина надавала послуги. Мені подобалася якість і я стала постійною клієнткою.
З часом, ця людина почала розширювати бізнес. З´явилися інші працівники, змінили приміщення... Зараз - це найдорожчий салон в місті. З пару десятків співробітників, центр міста, увага до найменших дрібниць, аби було комфортно клієнтам, і, головне, якість... Звісно, клієнток багато.
Я ніколи не претендувала на особливе відношення. Ну, так, знаю особисто власницю. Але мене все влаштовувало і на загальних засадах. До сьогодні.
Сьогодні мені повідомили, що мій запис на серпень (на хвилинку, я записуюся ну дууууже заздалегідь, бо мені важливі день і час) злетів. Була купа вибачень, пропонування знижок і все таке... Але найбільше вразило пояснення причини: "Знаєте, в нас так багато клієнтів, що запис вже і на вересень закритий. Ми не змогли для вас знайти місце на серпень." Це, взагалі, що?!
Я, в принципі, не скандальна клієнтка. Мене вибісити - треба дуже постаратися. Але тут вдалося. Звісно, потім, і час знайшовся, і все, ніби, вирішилося. Але "осад" залишився. Як і контакти власниці салону, з якою ми, за нагоди, приємно спілкуємося. Не подружки, але мене вона гарно знає.
І, от, думаю: а чи не написати мені їй? Що думаєте?
Тепер детальніше. В салон я почала ходити ще тоді, коли з усього персоналу була лише одна людина: власниця. Точніше, тоді це був не салон, а орендоване приміщення, де одна єдина людина надавала послуги. Мені подобалася якість і я стала постійною клієнткою.
З часом, ця людина почала розширювати бізнес. З´явилися інші працівники, змінили приміщення... Зараз - це найдорожчий салон в місті. З пару десятків співробітників, центр міста, увага до найменших дрібниць, аби було комфортно клієнтам, і, головне, якість... Звісно, клієнток багато.
Я ніколи не претендувала на особливе відношення. Ну, так, знаю особисто власницю. Але мене все влаштовувало і на загальних засадах. До сьогодні.
Сьогодні мені повідомили, що мій запис на серпень (на хвилинку, я записуюся ну дууууже заздалегідь, бо мені важливі день і час) злетів. Була купа вибачень, пропонування знижок і все таке... Але найбільше вразило пояснення причини: "Знаєте, в нас так багато клієнтів, що запис вже і на вересень закритий. Ми не змогли для вас знайти місце на серпень." Це, взагалі, що?!
Я, в принципі, не скандальна клієнтка. Мене вибісити - треба дуже постаратися. Але тут вдалося. Звісно, потім, і час знайшовся, і все, ніби, вирішилося. Але "осад" залишився. Як і контакти власниці салону, з якою ми, за нагоди, приємно спілкуємося. Не подружки, але мене вона гарно знає.
І, от, думаю: а чи не написати мені їй? Що думаєте?
показать весь текст
Результат:
вже голосів:
84
51 (60.71%)
Варто повідомити власниці.
24 (28.57%)
Не варто. Все ж добре.
9 (10.71%)
Тиць.
6
ЗаведУющая• 12 июля в 23:15
Ответ для...аяприкольная
Власниця - певним чином періекціоністка. Ще коли вона працювала особисто, вона докладала купу зусиль, аби робота була ідеальною. І відношення було в неї до кожного клієнта (можу судити по собі) дуже уважне і ретельне. В салоні зараз, навіть в дрібницях, я все це бачу. Починаючи з асортименту кави і чаю (абсолютно за рахунок салону) і до парфумів у вбиральні.
Але дії персоналу... Ці дії і вибісили. Як і виправдання.
Але дії персоналу... Ці дії і вибісили. Як і виправдання.
У перфекционистки была бы система ведения записи с подтверждением через рассылку СМС. Это элементарная вещь для салона красоты. А в данном случае впечатление, что запись на коленке ведут и она чудесным образом слетает, потом свободных дат нет совсем, а потом они появляются.
Может и вашу проблему решили путем слета записи другого человека.
Может и вашу проблему решили путем слета записи другого человека.
ЗаведУющая• 12 июля в 23:15
Ответ дляГлубоководная селедка
на что еще)? не болезнь ведь заранее планировать
Да что угодно. Мастер решил на это время свою подружку записать или другую клиентку.
1
2
автор
...аяприкольная
• 12 июля в 23:16
Ответ дляГлубоководная селедка
значит у того мастера отпуск на ваше время, вот и все. нормальная ситуация
Ні. Майстер також постійна. Її відпустку я пережила і ми її, навіть, обговорили.
Дуже рада за майстриню, що класно відпочила.
Дуже рада за майстриню, що класно відпочила.
Задолбулька• 12 июля в 23:16
Я всегда записываюсь к любимому мастеру на дом, это очень удобно и никогда нет недоразумений с записью. А вот с маникюром и педикюром сложнее, так как там в приоритете клиенты с гелевыми ногтями и меня часто выкидывают с записи ( переносят) или предлагают заведомо неудобное время.Так как я не выгодный клиент.
Алина-1240• 12 июля в 23:16
Ответ для...аяприкольная
Власниця - певним чином періекціоністка. Ще коли вона працювала особисто, вона докладала купу зусиль, аби робота була ідеальною. І відношення було в неї до кожного клієнта (можу судити по собі) дуже уважне і ретельне. В салоні зараз, навіть в дрібницях, я все це бачу. Починаючи з асортименту кави і чаю (абсолютно за рахунок салону) і до парфумів у вбиральні.
Але дії персоналу... Ці дії і вибісили. Як і виправдання.
Але дії персоналу... Ці дії і вибісили. Як і виправдання.
Сначала везде так, набивают клиентов и все
Задолбулька• 12 июля в 23:18
Ответ для...аяприкольная
Власниця - певним чином періекціоністка. Ще коли вона працювала особисто, вона докладала купу зусиль, аби робота була ідеальною. І відношення було в неї до кожного клієнта (можу судити по собі) дуже уважне і ретельне. В салоні зараз, навіть в дрібницях, я все це бачу. Починаючи з асортименту кави і чаю (абсолютно за рахунок салону) і до парфумів у вбиральні.
Але дії персоналу... Ці дії і вибісили. Як і виправдання.
Але дії персоналу... Ці дії і вибісили. Як і виправдання.
А персоналу мабуть з цього всього якісь копійки перепадають, тому вони і не зацікавлені в ретельності і уваги.
Кусман Сиру• 12 июля в 23:18
Ответ для...аяприкольная
Власниця - певним чином періекціоністка. Ще коли вона працювала особисто, вона докладала купу зусиль, аби робота була ідеальною. І відношення було в неї до кожного клієнта (можу судити по собі) дуже уважне і ретельне. В салоні зараз, навіть в дрібницях, я все це бачу. Починаючи з асортименту кави і чаю (абсолютно за рахунок салону) і до парфумів у вбиральні.
Але дії персоналу... Ці дії і вибісили. Як і виправдання.
Але дії персоналу... Ці дії і вибісили. Як і виправдання.
А так всегда(( ты можешь вложить всю душу в свое дело, все наладить, все будет работать как часы. А потом туда просто прийдет наемный персонал… найти адекватного человека сейчас-из области фантастики, к сожалению. Собрать команду еще сложнее.
Поэтому я повторюсь, я бы очень хотела иметь обратную связь от своих постоянных клиентов
Поэтому я повторюсь, я бы очень хотела иметь обратную связь от своих постоянных клиентов
1
Кусман Сиру• 12 июля в 23:19
Ответ дляЩедрик
И другие работники может и не знают, что вы туда ходите прям с открытия итд
Им это и не нужно знать, они должны просто качественно выполнять свою работу. На этом все
3
Задолбулька• 12 июля в 23:20
Ответ дляКусман Сиру
А так всегда(( ты можешь вложить всю душу в свое дело, все наладить, все будет работать как часы. А потом туда просто прийдет наемный персонал… найти адекватного человека сейчас-из области фантастики, к сожалению. Собрать команду еще сложнее.
Поэтому я повторюсь, я бы очень хотела иметь обратную связь от своих постоянных клиентов
Поэтому я повторюсь, я бы очень хотела иметь обратную связь от своих постоянных клиентов
А Вы тоже в бьюти сфере?
Кусман Сиру• 12 июля в 23:21
Ответ дляЗадолбулька
А Вы тоже в бьюти сфере?
Нет, сфера другая, но проблемы те же)) С бьюти-сферой просто сотрудничаем напрямую
ЗаведУющая• 12 июля в 23:21
Ответ дляЗадолбулька
А персоналу мабуть з цього всього якісь копійки перепадають, тому вони і не зацікавлені в ретельності і уваги.
Они что в рабстве?
Задолбулька• 12 июля в 23:22
Ответ дляКусман Сиру
А так всегда(( ты можешь вложить всю душу в свое дело, все наладить, все будет работать как часы. А потом туда просто прийдет наемный персонал… найти адекватного человека сейчас-из области фантастики, к сожалению. Собрать команду еще сложнее.
Поэтому я повторюсь, я бы очень хотела иметь обратную связь от своих постоянных клиентов
Поэтому я повторюсь, я бы очень хотела иметь обратную связь от своих постоянных клиентов
Собрать команду профессионалов просто, если каждый из них работает на себя и они в партнёрстве арендуют помещение.Вот такой вариант в плане сервиса для клиентов намного лучше,
чем наемный персонал за копейки.
чем наемный персонал за копейки.
автор
...аяприкольная
• 12 июля в 23:23
Ответ дляКусман Сиру
Как владелец бизнеса, я бы хотела чтобы мне сообщил об этом постоянный клиент. Что за дичь там творит персонал?
Дякую. От я і вагаюся... З одного боку: мабуть, варто сказати. Мене, додатково, ще ці знижки підбесили. Одразу виникло питання: ’за чий рахунок банкет?’. Майстра? Власника?
З іншого боку: ну не хочу я скаржитися. І не хочу, аби когось карали. Просто хочу, аби все було зрозуміло і прозоро для мене, як для клієнта. Так же було. Треба платити більше - не питання.
З іншого боку: ну не хочу я скаржитися. І не хочу, аби когось карали. Просто хочу, аби все було зрозуміло і прозоро для мене, як для клієнта. Так же було. Треба платити більше - не питання.
ЗаведУющая• 12 июля в 23:23
Ответ дляЗадолбулька
Собрать команду профессионалов просто, если каждый из них работает на себя и они в партнёрстве арендуют помещение.Вот такой вариант в плане сервиса для клиентов намного лучше,
чем наемный персонал за копейки.
чем наемный персонал за копейки.
Администратор салона никогда в нем не будет работать на себя. Зачем все усложнять? Если не устраивает зарплата, можно просто не работать на этой позиции.
ЗаведУющая• 12 июля в 23:24
Ответ дляЗадолбулька
Может опыта набираются....
А смысл? Потом им кто-то миллион заплатит за ведение записи в салоне красоты?
Кусман Сиру• 12 июля в 23:25
Ответ дляЗадолбулька
Собрать команду профессионалов просто, если каждый из них работает на себя и они в партнёрстве арендуют помещение.Вот такой вариант в плане сервиса для клиентов намного лучше,
чем наемный персонал за копейки.
чем наемный персонал за копейки.
О, как сильно вы заблуждаетесь)) Там начинаются совершенно другие проблемы просто. Неважно в каком формате работают и взаимодействуют люди, важно насколько они в принципе адекватны и хотят работать.
1
Задолбулька• 12 июля в 23:27
Ответ дляЗаведУющая
Администратор салона никогда в нем не будет работать на себя. Зачем все усложнять? Если не устраивает зарплата, можно просто не работать на этой позиции.
Мой любимый салон работает без администратора, каждый мастер ведёт сам лично свою запись.Салон находится в шикарном отеле, где можно ещё и поплавать в бассейне.И услуги все по доступным ценам, так как клиент не переплачивает за администратора и за владельца салона.
Задолбулька• 12 июля в 23:28
Ответ дляКусман Сиру
О, как сильно вы заблуждаетесь)) Там начинаются совершенно другие проблемы просто. Неважно в каком формате работают и взаимодействуют люди, важно насколько они в принципе адекватны и хотят работать.
Конкретно эти люди работают 15 лет вместе.
Задолбулька• 12 июля в 23:29
Ответ дляЗаведУющая
А смысл? Потом им кто-то миллион заплатит за ведение записи в салоне красоты?
Мы похоже про разные вещи говорим.
ЗаведУющая• 12 июля в 23:29
Ответ дляЗадолбулька
Мой любимый салон работает без администратора, каждый мастер ведёт сам лично свою запись.Салон находится в шикарном отеле, где можно ещё и поплавать в бассейне.И услуги все по доступным ценам, так как клиент не переплачивает за администратора и за владельца салона.
А в моем любимом салоне есть администраторы, у которых никогда не слетают записи. В принципе ни в одном слоне, где я когда либо обслуживалась записи не слетали.
Задолбулька• 12 июля в 23:33
Ответ дляЗаведУющая
А в моем любимом салоне есть администраторы, у которых никогда не слетают записи. В принципе ни в одном слоне, где я когда либо обслуживалась записи не слетали.
Отлично!Очень за Вас рада.Я в принципе не люблю общаться с администраторами, так как для меня это лишнее звено.Доходило до того, что администраторы мне присылали какую
то смс, по которой я должна была переходить по ссылке и подтверждать то, что я точно буду на свое время.Сорри, у меня на такую сложную запись
времени нет.
то смс, по которой я должна была переходить по ссылке и подтверждать то, что я точно буду на свое время.Сорри, у меня на такую сложную запись
времени нет.
18 мнеУЖЕ• 12 июля в 23:36
Ответ для...аяприкольная
Дякую. От я і вагаюся... З одного боку: мабуть, варто сказати. Мене, додатково, ще ці знижки підбесили. Одразу виникло питання: ’за чий рахунок банкет?’. Майстра? Власника?
З іншого боку: ну не хочу я скаржитися. І не хочу, аби когось карали. Просто хочу, аби все було зрозуміло і прозоро для мене, як для клієнта. Так же було. Треба платити більше - не питання.
З іншого боку: ну не хочу я скаржитися. І не хочу, аби когось карали. Просто хочу, аби все було зрозуміло і прозоро для мене, як для клієнта. Так же було. Треба платити більше - не питання.
а яку причину вони вказали? в мене було, що доводилось переносити запис клієнтці, яка записувалась дуже завчасно, бо я йшла на навчання. І мені переносив запис стоматолог, бо їхав на навчання.
автор
...аяприкольная
• 12 июля в 23:49
Ответ для18 мнеУЖЕ
а яку причину вони вказали? в мене було, що доводилось переносити запис клієнтці, яка записувалась дуже завчасно, бо я йшла на навчання. І мені переносив запис стоматолог, бо їхав на навчання.
Згідно пояснень: дуже багато записів (аж до вересня) і не знайшли для мене часу на серпень. Хоча запис йде на конкретний день і час.
Потім знайшли. +1 день і +/- потрібний час.
Розумієте, тут питання не про відпустку майстра (про неї мене попередили і вона вже була), не про хворобу (передбачити хворобу за місяць - нереально)... Навчання? Аргумент. Але про це мови й не було. Просто: ой, так багато людей... Ну вибачте. Давайте ми вам знижку зробимо.
Потім знайшли. +1 день і +/- потрібний час.
Розумієте, тут питання не про відпустку майстра (про неї мене попередили і вона вже була), не про хворобу (передбачити хворобу за місяць - нереально)... Навчання? Аргумент. Але про це мови й не було. Просто: ой, так багато людей... Ну вибачте. Давайте ми вам знижку зробимо.
18 мнеУЖЕ• 12 июля в 23:56
Ответ для...аяприкольная
Згідно пояснень: дуже багато записів (аж до вересня) і не знайшли для мене часу на серпень. Хоча запис йде на конкретний день і час.
Потім знайшли. +1 день і +/- потрібний час.
Розумієте, тут питання не про відпустку майстра (про неї мене попередили і вона вже була), не про хворобу (передбачити хворобу за місяць - нереально)... Навчання? Аргумент. Але про це мови й не було. Просто: ой, так багато людей... Ну вибачте. Давайте ми вам знижку зробимо.
Потім знайшли. +1 день і +/- потрібний час.
Розумієте, тут питання не про відпустку майстра (про неї мене попередили і вона вже була), не про хворобу (передбачити хворобу за місяць - нереально)... Навчання? Аргумент. Але про це мови й не було. Просто: ой, так багато людей... Ну вибачте. Давайте ми вам знижку зробимо.
швидше за все записали на ваш час когось свого
2
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу