Донька подруги• 07 августа в 10:11
Обозвала оператора Водафон в чате очень плохим словом.
Водафон развели меня, как лоха. Забыла пополнить счет за день до подключения тарифа, пополнила на следующий день, набрала комбинацию, чтобы тариф подключился….Но, оказывается, что тариф не подсоединили и снимали ежедневно с меня до 20 гривен. Итого, 160 грн в трубу и нет месячного тарифа.
Я была очень злая, так ааа со своей стороны выполнила все условия, но оператор твердил постоянно, что «на жаль, поповніть додатково рахунок і тд»
Не выдержала, написала плохое слово на него.
Я была очень злая, так ааа со своей стороны выполнила все условия, но оператор твердил постоянно, что «на жаль, поповніть додатково рахунок і тд»
Не выдержала, написала плохое слово на него.
показать весь текст
1
6
Чаклунка-ведунка• 07 августа в 10:40
таке саме з Київстар було. витратила 250, а тариф не підключився.
Теж сварилася, але повернули лише 100.
Закінчився пакет. Я підключила новий пакет. , поповнила рахунок. ТО вони зняли кошти за попередній пакет, прийшла смс про зарахування хв та інета, потім почали виконувати заявку про підключення нового пакета, анулювали попередні нарахування хв та ГГБ і , зрозуміло, грошей не вистачило вже на новий пакет. смс не прислали. Я користуюся послугами і не підозрюю шо знімають поштучно кошти
Теж сварилася, але повернули лише 100.
Закінчився пакет. Я підключила новий пакет. , поповнила рахунок. ТО вони зняли кошти за попередній пакет, прийшла смс про зарахування хв та інета, потім почали виконувати заявку про підключення нового пакета, анулювали попередні нарахування хв та ГГБ і , зрозуміло, грошей не вистачило вже на новий пакет. смс не прислали. Я користуюся послугами і не підозрюю шо знімають поштучно кошти
автор
Донька подруги
• 07 августа в 10:40
Ответ дляРадикальная
А ч вважаю, що вина оператора, гроші поступили на баланс, усе, послуга активована, це технічно без проблем вирішується. А свою активацію вони як раз і вигадали щоб абонент витрачав більше коштів
Я теж вважаю, що це на «лоха» розвод. Я виконала умови, повністю поповнила на необхідну суму, ще й зверху докинула в додатково в мене на рахунку були гроші.
Прости ви - лох. Получітє, распішитесь.
Прости ви - лох. Получітє, распішитесь.
3
Страхованная• 07 августа в 10:44
Все правильно сделали. Переживет оператор
Задолбал водафон уже
Задолбал водафон уже
1
Радикальная• 07 августа в 10:45
Ответ дляДонька подруги
Я теж вважаю, що це на «лоха» розвод. Я виконала умови, повністю поповнила на необхідну суму, ще й зверху докинула в додатково в мене на рахунку були гроші.
Прости ви - лох. Получітє, распішитесь.
Прости ви - лох. Получітє, распішитесь.
Да, це розводняк
3
Рожайтретьего• 07 августа в 10:48
Вони спеціально там крутять з цими тарифами, поповненнями. Бісять страх.
Автор, нічого страшного, їх на день по 100 раз обзивають. Робота в них така, знали на що йшли.
Автор, нічого страшного, їх на день по 100 раз обзивають. Робота в них така, знали на що йшли.
2
Амбасадор щастя• 07 августа в 10:54
Ответ дляДонька подруги
Я поповнила рахунок з 20 зверху суми. Натисла комбінацію для підключення тарифу, але нічого не відбулося. Згодом зайшла в додаток, там вже відобразилось, що на рахунку достатня сума і я натисла «підʼєднати тариф». Висвітлилось зеленим, що тариф підʼєднано.
В мене ще є думка, що коли я підєднувалв тариф в додатку, там йшла мова можливо не про мій місячний, а про денний, який діяв вже?
В мене ще є думка, що коли я підєднувалв тариф в додатку, там йшла мова можливо не про мій місячний, а про денний, який діяв вже?
Ви щось не додивились, скоріш за все. Наступного разу просто будете уважніше.
2
Сиджу тихенько• 07 августа в 11:10
Тоже так было не один раз, теперь подключаю тариф только с отключенным мобильным интернетом, если нет wifi.
А один раз водафон приятно удивил - у меня в приложении два номера, мой и ребенка. И я провтыкала и подключила услугу гигароуминг не себе, а ребенку. Когда обнаружила, написала им и они вернули на счет 300 грн за неиспользуемую услугу. Я была в шоке)
А один раз водафон приятно удивил - у меня в приложении два номера, мой и ребенка. И я провтыкала и подключила услугу гигароуминг не себе, а ребенку. Когда обнаружила, написала им и они вернули на счет 300 грн за неиспользуемую услугу. Я была в шоке)
Ласунка• 07 августа в 12:31
Ой, та оператори водафон тупі як пробка)) я нещодавно питала про просте питання і мені не могли 6 операторів дати відповідь, перепідключали мене один до одного зі словами ’ це не в моїй компетенції’. В результаті я поспілкувалася з кожним по 5- 6 раз, а відповіді так і не отримала.
То вони ваш коментар будуть пересилати один одному і чухати потилицю, намагаючись зрозуміти шо ви мали на увазі)
То вони ваш коментар будуть пересилати один одному і чухати потилицю, намагаючись зрозуміти шо ви мали на увазі)
1
Садова гойдалка• 07 августа в 14:10
Ответ дляДонька подруги
Я же думала, что тариф подключили, пользовалась. А прозрела тогда, когда получила смс, что недостаточно средс для подключения тарифного дневного плана.
А оператор Водафона тут при чём? Это он виноват, что такие правила в компании и что Вы прозевали пополнение?
2
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу