sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Заказы и покупки - Другое
anonim_120
Моська-слон• 04 сентября в 00:03

Прислали не ту модель одягу. Реакюкція продавця

Як на мене, то реакція не норм. Тут часто пишуть продавці, що не спілкуються з тими покупцями, котрі не вітаються.
А тут продавець ні «добрий день», ні «вибачте», ні «будь ласка», враження, наче обурено буркнув, ніби то я винна, що вони помилились
Замовляла в них не перший раз , але певне, вже в останнє
показать весь текст
attached-photo
like 12 crying_face 2 face_with_tears_of_joy 1 woman_facepalming 92
141 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
anonim_92
Перша скрипка• 04 сентября в 06:51
91
Ответ дляТантрический кекс
В смислі відсутність реакції?? Автору відповіли про повернення, безкоштовне повернення. Шо ше треба?? На колінах випрошувати прощення?? Волосся на голові рвати? Казнити комплектувальника? Упасти в реверансі, як вище писали??
Ви плутаєте робочу етику із стоянням на гречці
face_with_tears_of_joy 1
anonim_18
Несемо світло разом• 04 сентября в 07:07
92
Я тільки одне зрозуміла з цієї теми, що у автора купа вільного часу, щоб на привітання ще й звертати увагу
Мені було б все одно, обміняють це і є головне.
А те що помилилися - це у всіх буває, а з цими обстрілами, то і взагалі не реально нормально працювати.
woman_facepalming 2 like 3
anonim_193
Organic• 04 сентября в 07:20
93
Автор, у звичайевй покупці одягу в бутіку або на базарі - багато плюсів.
І мене вже і підліток це зрозумів
anonim_148
Ms. При теле• 04 сентября в 07:47
94
Ответ дляКоко На Страже
когда много заказо, то меня бесят эти здравствуйте, пожалуйста и т.д.
Я пишу и бешенно завидую американцам с их Hi! всего 2 буквы! у нас 11 букв - ужас

Я бы рекомендовала судить по поступкам, если обмен пройдет нормально , то ок.
А там как хотите. Не хотите - не заказывайте.
А вы кто менеджер по продаже/обработке заказов? Вы, не на проценте от продаж ? Если да, то будь те повежливее, покупателей побольше будет
woman_facepalming 1 like 4
anonim_128
Радуга-дуга• 04 сентября в 07:51
95
Ответ дляТантрический кекс
Поки читала думала заблокували, послали на хер, сказали самадуравинувата, не прийняли повернення. А тут всього лиш добрий день не написали, ще й порадили як це зробити безкоштовно.
Мдя
Порадили?
Виправили свій косяк (ще ні)
anonim_128
Радуга-дуга• 04 сентября в 07:54
96
Ответ дляТантрический кекс
В смислі відсутність реакції?? Автору відповіли про повернення, безкоштовне повернення. Шо ше треба?? На колінах випрошувати прощення?? Волосся на голові рвати? Казнити комплектувальника? Упасти в реверансі, як вище писали??
Замість усього брєду, що ви написали, можно просто було відреагувати людським ’вибачте’
like 5
anonim_128
Радуга-дуга• 04 сентября в 07:56
97
Ответ дляТантрический кекс
Як же не питали, он, цілу тему наваяли. Чи хотілось обісрати продавця , а я пишу коменти, що не підтримають вашу позицію?? І таке буває. живіть з розумінням, що всі люди різні.
Ну то таке
Є хами, а є виховані і ввічливі.
anonim_199
КоролеВешна• 04 сентября в 08:04
98
они могли просто заблокировать
like 1 woman_facepalming 1
anonim_184
Королева Сарказма• 04 сентября в 08:38
99
ну такое...я продавец,здороваюсь со всеми ,а 75% покупателей не утруждаются,особенно мужики. Ничего страшного не произошло- автор,главное продавец ответила,а не морозится
anonim_73
Пищалка• 04 сентября в 08:44
100
хай бог милує, називаєтся аби до чогось докулупатись
like 3 woman_facepalming 3
anonim_212
Нехай щастить• 04 сентября в 08:57
101
Трапляється такий сервіс. Мене колись ДУЖЕ відома продавчиня дитячого одягу ЗАБЛОКУВАЛА, коли, я написала, що розмір одягу, який прислали, менше замовленого.
crying_face 2 pouting_face 1
anonim_38
Аноним_• 04 сентября в 09:06
102
Ответ дляВерочка 100%
Ну вот я например не знаю как его делать
Узнайте в чате новой почты
anonim_201
Голубка миру• 04 сентября в 09:08
103
У вас забагато вільного часу. Продавець погодився на повернення - що вам ще треба, дивні люди.
like 1 woman_facepalming 4
anonim_167
Я на хвилинку• 04 сентября в 09:11
104
Ответ дляВерочка 100%
Ну вот я например не знаю как его делать
Гугл знает https://novaposhta.ua/lp/
anonim_19
Наивная Хо• 04 сентября в 09:19
105
То Ви просто судите по собі. Мені теж було би неприємно і замовляла би в іншому місці.
like 2
anonim_19
Наивная Хо• 04 сентября в 09:20
106
Ответ дляМоська-слон
Написать «вибачте»
Возврат это хорошо, но он не по моей вине, и мне теперь надо еще два раза сходить на почту и тащить туда ребенка
Мне как минимум неудобства они причинили
це ще за умови, що швидко виправлять ситуацію
anonim_215
Ананомчикус• 04 сентября в 09:42
107
Ответ дляБожий одуванчик
Я не поняла, что не так? Вам ответили информационно. Надо было прислать поцелуйчик чтоли?
Вы тоже не здороваетесь? Не извиняетесь за свои ошибки?
anonim_214
Тантрический кекс• 04 сентября в 10:49
108
Ответ дляРадуга-дуга
Ну то таке
Є хами, а є виховані і ввічливі.
не вважаю відсутність ’добрий день’, тим паче якщо це продовження розмови, а не 1 повідомлення, хамством.
А автору нема чим зайняти, скучно, мабуть в декреті тому й займається подібною хернею.
woman_facepalming 3
anonim_214
Тантрический кекс• 04 сентября в 10:52
109
Ответ дляРадуга-дуга
Порадили?
Виправили свій косяк (ще ні)
ну ак, могли сказати ’поверненя нема’, або ’ну ладно , є але за ваш рахунок’ , або ’ми все ретельно перевіряємо і помилок у нас не буває’.
Але сказали ок, повертайте безкоштовно. І все одно автору шось не так, не достатньо відчули свою провину.
Автору пора не чимось більш корисним зайнятися в житті.
woman_facepalming 3
anonim_214
Тантрический кекс• 04 сентября в 10:53
110
Ответ дляПерша скрипка
Ви плутаєте робочу етику із стоянням на гречці
точно я??
Здається, таки автору не вистачає.
anonim_57
Бодіпозітівна• 04 сентября в 10:57
111
Ответ дляПерша скрипка
Точно, автор сама виновата.
anonim_214
Тантрический кекс• 04 сентября в 10:58
112
Ответ длякнопкодав
Їй треба річ, яку вона замовляла! І пошвидше! І бажано з компенсацією того, що автору теми за 1 нещасною кофтою треба буде тричі на пошту ходити, бо хтось натупив!
упущену вигоду не забуудьте ще, оплату проїзду, каву по дорозі та бутерброд оплатити. А ще четвертування комплектувальника та накладання анафеми на продавця.
woman_facepalming 1 face_with_tears_of_joy 1
anonim_57
Бодіпозітівна• 04 сентября в 11:00
113
Ответ дляТантрический кекс
Поки читала думала заблокували, послали на хер, сказали самадуравинувата, не прийняли повернення. А тут всього лиш добрий день не написали, ще й порадили як це зробити безкоштовно.
Мдя
А ничего что бесплатно это для продавца, автор спокойно может отправить за счёт продавца ничего не оплачивая и так🤣
anonim_57
Бодіпозітівна• 04 сентября в 11:01
114
Ответ дляТантрический кекс
ну ак, могли сказати ’поверненя нема’, або ’ну ладно , є але за ваш рахунок’ , або ’ми все ретельно перевіряємо і помилок у нас не буває’.
Але сказали ок, повертайте безкоштовно. І все одно автору шось не так, не достатньо відчули свою провину.
Автору пора не чимось більш корисним зайнятися в житті.
Безкоштовно для продавца, автору всё равно было бы бесплатно.
anonim_214
Тантрический кекс• 04 сентября в 11:06
115
Ответ дляБодіпозітівна
А ничего что бесплатно это для продавца, автор спокойно может отправить за счёт продавца ничего не оплачивая и так🤣
вже вище обговорювали це питання. Навіщо загострювати ситуацію, якщо є можливість зробити це безкоштовно? Що б що?? Продавець гроші отримав і великої потреби займатися циєю трахамудією великого інтересу нема, давайте будемо відвертими. Більший інтерес в обміні як раз у покупця Ні, давайте на назло кондуктору оплатимо проїзд і підемо пішком - відправимо за рах покупця при можливості безкоштовної доставки. Л-логіка.
woman_facepalming 2
anonim_214
Тантрический кекс• 04 сентября в 11:09
116
Ответ дляБодіпозітівна
Безкоштовно для продавца, автору всё равно было бы бесплатно.
який глобальний сенс у цьому? Шоб шо? шоб наказати продавця??
так і продавець може стати в позу. І далі шо? Вам (автору) треба питання вирішити чи в позу стати і пободатися?
noavatar
Вітаміни косметика• 04 сентября в 11:47
117
а почему не проверили на почте? Норм реакция продавца, что нетак? Вещь если цена мас маркет то и ответ короткий. Не заложено в цену значит - иззвинения 3 часа- мыж цену не знаем
anonim_163
КонФФетОшка• 04 сентября в 12:08
118
Таке буває, можна помилитись, всі ми люди. ’Добрий день’ ’Вибачте’ вам не написали, можливо поспішали, можливо менеджер спілкується одночасно з десятьма покупцями і не памятає кому писав, кому не писав, таке теж можливо, а можливо просто халатність. А чому не перевіряти посилки на пошті ? От одна продавчина в інсті сказала що якщо ви забрали з почти посилку а вдома виявили що там не те що замовляли то це лише ваші проблеми, а не її, бо треба перевіряти при отриманні. І це вірна політика. Оглянули, не те що замовили, відмовились і чекаєте коли пришлють ваше. А не через три дні писати продавцю що тільки як розпакувала а там не та кофта.
anonim_176
100pudov• 04 сентября в 12:19
119
Ответ дляМоська-слон
С чего бы это? Это не мой косяк
Сделать «легке повернення» это как бы не проблема и само собой разумеется
Но они доставили мне неудобства, мне нужно опять идти на почту с ребенком, могли бы хоть поздороваться, извиниться
Ви не можете сходити в магазин та купити кофту вживу?
anonim_128
Радуга-дуга• 04 сентября в 12:21
120
Ответ дляТантрический кекс
ну ак, могли сказати ’поверненя нема’, або ’ну ладно , є але за ваш рахунок’ , або ’ми все ретельно перевіряємо і помилок у нас не буває’.
Але сказали ок, повертайте безкоштовно. І все одно автору шось не так, не достатньо відчули свою провину.
Автору пора не чимось більш корисним зайнятися в житті.
У якому сенсі?
Зробили помилку і відмовилися виправляти, це як?
У моєму світі це не норма і тягне на шахрайство.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Благотворительность!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff