sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Семья, Дом, Дети - Школа
anonim_107
Угадайс• 23 сентября в 18:57

Моя дитина геть не може вчитись сама 7 клас(

Геометрія - не може сісти і розібратись
Алгебра
Мабуть тільки лінивий не розуміє.. скільки вже тих відео, розжовують онлайн
Не може второпати
Так само і хімія
Німецька - просто 0… вчить з 5 класу і круглий 0
Джіпіті чат допомагає, сама не може
показать весь текст
like 1 crying_face 9
41 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
  • 1
  • 2
anonim_74
Аноним Советчик• 24 сентября в 11:10
31
Ответ дляВсех анонимов аноним
Автор, а ви на сдвг не перевіряли дитину? В моєї подруги також катастрофа і там той діагноз є
А толку?
anonim_74
Аноним Советчик• 24 сентября в 11:10
32
Ответ дляУгадайс
(( все саме так як ви описали
Вы не одна не расстраивайтесь
anonim_74
Аноним Советчик• 24 сентября в 11:10
33
Ответ дляОксана -1f11
Моя в 9 таке саме
Ооооо
anonim_74
Аноним Советчик• 24 сентября в 11:18
34
Ответ дляДайте подуться
Може так приучили? У меня с первого класса знают, сами должны разбираться или учителей спрашивать, дома никто с уроками возиться не будет
Интересно как у вас так вышло? Я хоть говорю хоть не говорю результат один.

Ну у нас ещё много уроков на самостоятельное изучение поэтому тут тоже непонятно у кого и когда спрашивать.
anonim_74
Аноним Советчик• 24 сентября в 11:19
35
Ответ дляМеня не звали
Задача початкової школи 1-2 клас - навчитися вчитися. Як ви думаєте, чому ваша дитина не змогла навчитися? Цьому бувають вагомі причини, наприклад, якась нейровідмінність. А вашій дитині що завадило?
У нас не было толком 1-2 класса то карантин-то ещё что-то.
anonim_74
Аноним Советчик• 24 сентября в 11:19
36
Ответ дляАноним_1857
Не все дети гении. Есть, что не понимают и всё. Есть дети, которым нужен живой учитель, чтобы понять и никак иначе. Или развивайте то, что идёт у ребенка. Или занимайтесь, ну что делать? И не факт, что дело в лени.
Согласна что живой учитель рядом это лучше
anonim_74
Аноним Советчик• 24 сентября в 11:20
37
Ответ дляКлептоманка
Моему ребенку не повезло. 1 класс - 2018 год, учились по экспериментальной и сырой программе ’На крыльях успеха’. Мы с мужем, два человека с высшим образованием, филолог и технарь, иногда не могли понять, что же хотят от ребенка авторы в своих заданиях. 2 класс - начался ковид, прощай учеба. 3 класс - ковид, частично дистанционка, бросили ’Крыла’ и перешли на НУШ, а там свои нюансы. 4 класс - война. 5 класс - дистанционка полностью. 6 класс - перешли в другую школу, т.к. в прежней детей осталось мало и класс расформировали. И вот настоящая учеба, с оговоркой, что дистанционка никуда не делась, началась только в 6 классе. Сейчас 8-й, ситуация как у Автора.
Что вы планируете делать после ,9 класса?
anonim_74
Аноним Советчик• 24 сентября в 11:21
38
Ответ дляОксана -1f11
Моя в 9 таке саме
Что планируете делать после 9 класса?
anonim_74
Аноним Советчик• 24 сентября в 11:22
39
Ответ дляLacrimo
Мій пішов в 1 клас: вчитись не навчили - опа війна! Другий клас теж одні тривоги і відсутність світла. В результаті діти в 3 класі наче першачки. В школі батьків зробили ’учасником навчального процесу’, нам от таке недавно вчителька скидала. Вони не дурні, вони не навчені вчитись, бо в початковій школі завдання такі, що мій малий просто не розумів : що не одне - то з зірочкою ( як колись називали) , тобто такі, які без батьків в принципі не вирішуються. Вони тупо не розуміють умови, бо формулювання не як для дітей їх віку, а як для дорослих. При чому: вивчити ази , табличку множення то виходить. Потім мій от приходив і казав, що він не розуміє пояснень теми вчителем. А моє пояснення розуміє. А пояснюю я так як вчителі в 90-ностих, не по нуш. І табличку множення він не завчав на памʼять - він її вивчив уже після того, коли зрозумів що таке множення і як знайти відповідь не завчаючи. Тобто в тому числі долаючи і віднімаючи парами, а також правила множення на 9 на пальцях. Потім є момент напруження програми і дуже гвидке перескакування з теми на тему. Тобто в один день одне, на другий уже інше. Сьогодні додавання, завтра уже периметр рахують. При чому якогось дітям взагалі не пояснили що то той периметр таке ’ на хлопський розум’ , мій от взагалі витріщив очі на слово периметр , казав , що вони не вчили і не чув ніколи цього слова. А от домашка була на периметр. А в нього азів в голові нема! Як він може то сам зробити? І зате зразу зрозумів, що я сказала однією фразою :’ периметр - це паркан навколо клітки для динозавра в парку юрського періоду. І ти просто маєш знайти довжину всього паркану, от якби ти ішов вздовж нього і рахував. ’ Мені не подобається теперішня їхня освіта від слова взагалі , добре, що я і тато відмінники і я можу пояснити більшість предметів . Поки зможу - те поясню, але навіщо тоді школа - питання на засипку...
Согласна. Так и было
anonim_74
Аноним Советчик• 24 сентября в 11:23
40
Ответ дляLacrimo
Мій пішов в 1 клас: вчитись не навчили - опа війна! Другий клас теж одні тривоги і відсутність світла. В результаті діти в 3 класі наче першачки. В школі батьків зробили ’учасником навчального процесу’, нам от таке недавно вчителька скидала. Вони не дурні, вони не навчені вчитись, бо в початковій школі завдання такі, що мій малий просто не розумів : що не одне - то з зірочкою ( як колись називали) , тобто такі, які без батьків в принципі не вирішуються. Вони тупо не розуміють умови, бо формулювання не як для дітей їх віку, а як для дорослих. При чому: вивчити ази , табличку множення то виходить. Потім мій от приходив і казав, що він не розуміє пояснень теми вчителем. А моє пояснення розуміє. А пояснюю я так як вчителі в 90-ностих, не по нуш. І табличку множення він не завчав на памʼять - він її вивчив уже після того, коли зрозумів що таке множення і як знайти відповідь не завчаючи. Тобто в тому числі долаючи і віднімаючи парами, а також правила множення на 9 на пальцях. Потім є момент напруження програми і дуже гвидке перескакування з теми на тему. Тобто в один день одне, на другий уже інше. Сьогодні додавання, завтра уже периметр рахують. При чому якогось дітям взагалі не пояснили що то той периметр таке ’ на хлопський розум’ , мій от взагалі витріщив очі на слово периметр , казав , що вони не вчили і не чув ніколи цього слова. А от домашка була на периметр. А в нього азів в голові нема! Як він може то сам зробити? І зате зразу зрозумів, що я сказала однією фразою :’ периметр - це паркан навколо клітки для динозавра в парку юрського періоду. І ти просто маєш знайти довжину всього паркану, от якби ти ішов вздовж нього і рахував. ’ Мені не подобається теперішня їхня освіта від слова взагалі , добре, що я і тато відмінники і я можу пояснити більшість предметів . Поки зможу - те поясню, але навіщо тоді школа - питання на засипку...
Как хорошо написали.
noavatar
Оксана -1f11• 24 сентября в 18:47
41
Ответ дляАноним Советчик
Что планируете делать после 9 класса?
Хоче в 10, бо живемо в містечку, де немає ні коледжів, ні технікумів
  • 1
  • 2
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff