Стриптизерка• 16 октября в 12:51
У кого був досвід невдалої лазерної корекції зору?
Чи змогли згодом виправити?
Стикнулася з такою ситуацією, в повному розпачі, дуже важко працювати, клініка веде агресивну комунікацію.
Стикнулася з такою ситуацією, в повному розпачі, дуже важко працювати, клініка веде агресивну комунікацію.
1
1
Аноним_• 16 октября в 12:56
Свекровь. Ей не удалось ничего исправить. Вторая группа инвалидности по зрению
Но это было лет 10 назад
Но это было лет 10 назад
5
Голодаю• 16 октября в 12:58
У знайомого таке було.
У клініці сказали, що він мав певну вроджену ваду одного ока і його мозок звик.
Після корекції кожним оком окремо він бачив добре, але спільна картинка подвоювалася.
Не міг працювати і керувати авто більше, ніж півроку, поступово мозок підлаштувався до нової ситуації.
Сказати, що перші два місяці він був у розпачі, дуже м´яко.
У клініці сказали, що він мав певну вроджену ваду одного ока і його мозок звик.
Після корекції кожним оком окремо він бачив добре, але спільна картинка подвоювалася.
Не міг працювати і керувати авто більше, ніж півроку, поступово мозок підлаштувався до нової ситуації.
Сказати, що перші два місяці він був у розпачі, дуже м´яко.
2
1
автор
Стриптизерка
• 16 октября в 13:01
Ответ дляБамбарбия! Кергуду.
Сколько прошло у вас времени после коррекции?
10 днів.
Недокорекція вже підтверджена, лазер принив свою роботу під час операції, видавши критичну помилку.
Недокорекція вже підтверджена, лазер принив свою роботу під час операції, видавши критичну помилку.
1
5
2
Бамбарбия! Кергуду.• 16 октября в 13:02
Ответ дляСтриптизерка
10 днів.
Недокорекція вже підтверджена, лазер принив свою роботу під час операції, видавши критичну помилку.
Недокорекція вже підтверджена, лазер принив свою роботу під час операції, видавши критичну помилку.
У меня просто у ребенка зрение 3 месяца восстанавливалось после коррекции
Аноним ФЕЯ• 16 октября в 13:02
Ответ дляСтриптизерка
10 днів.
Недокорекція вже підтверджена, лазер принив свою роботу під час операції, видавши критичну помилку.
Недокорекція вже підтверджена, лазер принив свою роботу під час операції, видавши критичну помилку.
Боже, який жах.
Але взагалі про результат корекції можна робити висновки не раніше ніж через місяць. Все індивідуально, звичайно, але в мене відновлення саме стільки і тривало.
2
Заикальница• 16 октября в 13:03
Ответ дляСтриптизерка
10 днів.
Недокорекція вже підтверджена, лазер принив свою роботу під час операції, видавши критичну помилку.
Недокорекція вже підтверджена, лазер принив свою роботу під час операції, видавши критичну помилку.
П*сець. Жесть.
ФФФФристайла• 16 октября в 13:06
Мамі робили іншу операцію на очах. 1 око нормально зробили, інше з проблемами. Не коректується.
автор
Стриптизерка
• 16 октября в 13:07
Ответ дляГолодаю
У знайомого таке було.
У клініці сказали, що він мав певну вроджену ваду одного ока і його мозок звик.
Після корекції кожним оком окремо він бачив добре, але спільна картинка подвоювалася.
Не міг працювати і керувати авто більше, ніж півроку, поступово мозок підлаштувався до нової ситуації.
Сказати, що перші два місяці він був у розпачі, дуже м´яко.
У клініці сказали, що він мав певну вроджену ваду одного ока і його мозок звик.
Після корекції кожним оком окремо він бачив добре, але спільна картинка подвоювалася.
Не міг працювати і керувати авто більше, ніж півроку, поступово мозок підлаштувався до нової ситуації.
Сказати, що перші два місяці він був у розпачі, дуже м´яко.
Удалено администрацией...
Ms. Dolly• 16 октября в 13:07
Ответ дляСтриптизерка
10 днів.
Недокорекція вже підтверджена, лазер принив свою роботу під час операції, видавши критичну помилку.
Недокорекція вже підтверджена, лазер принив свою роботу під час операції, видавши критичну помилку.
кошмар какой-то... а что за клиника?
2
автор
Стриптизерка
• 16 октября в 13:10
Ответ дляБамбарбия! Кергуду.
У меня просто у ребенка зрение 3 месяца восстанавливалось после коррекции
В мене метод lasik, там результат вже того ж дня видно, до тижня максимум незначна стабілізація може бути.
В мене підтверджена зупинка лазера.
В мене підтверджена зупинка лазера.
2
Ируся-пуся• 16 октября в 13:15
Я часто читаю отзывы. Поначалу у всех все хорошо, потом часто вылазят нюансы. Я так поняла, что если и делать, то надо точно знать диагноз плохого зрения (не со всеми диагнозами лазерка подходит) и надо быть молодым, до 30ти. Вживую только одну знаю, по молодости давно сделала, вначале было хорошее зрение, потом вскоре опять упало
автор
Стриптизерка
• 16 октября в 13:17
Ответ дляАноним ФЕЯ
Боже, який жах.
Але взагалі про результат корекції можна робити висновки не раніше ніж через місяць. Все індивідуально, звичайно, але в мене відновлення саме стільки і тривало.
Удалено администрацией...
Ируся-пуся• 16 октября в 13:18
Автор, вам сочувствую... Остановка лазера - это прямо еще теперь одна фобия в коррекции зрения. Сама процедура и так жутковата...
3
Ируся-пуся• 16 октября в 13:19
Желаю вам не опускать рук и добиться справедливости, компенсации и главное - здорового хорошего зрения!
2
Стетоскопуло• 16 октября в 13:20
Это тупо сбой в оборудовании и реально это случилось на вас. и как всегда в наших реалиях, клиника не виновата, хамлы обыкновенные((
3
автор
Стриптизерка
• 16 октября в 13:24
Отримала заключення, що лазер опрацював 70 %, там вже все зрозуміло.
Клініка пропонує зараз знов піднімати лоскут, і дороблювати, інший лікар сказав що це дуже небезпечно робити зараз.
Головне - клініка своєї вини не визнає, протоколу від інженера, що лазер в справному стані не надає.
Ось приклад комунікації (скрін видалила, публічно піду коли адвокат дасть добро).
С., вітаю!
Це ПІБ , пацієнтка вашої клініки, вчора зустрічалися.
Перепрошую що після 18 пишу, хотіла задати уточнююче питання.
В звіті з лазеру видно що він зупинявся 11 разів під час абляції, але коди зупинок не показані (в мануалі до лазеру вони є).
Підкажіть, чи володієте ви цією інформацією, або інженер надав пояснення, що це було, висновок/акт письмовий, що лазер справний та готовий до роботи.
Пишу вам без жодної претензійності, хочу розуміти до кінця що сталося, врешті решт це безпезпека інших пацієнтів.
Чи, можливо, інженери не надали вам роз´яснення зупинок та поки що немає висновку?
Відповідь: Добрий вечір
Хотів би вас попросити звертатись до мене за ім´ям та по-батькові.
Лікаря — будь-якого, навіть наймолодшого — завжди треба називати по імені та по батькові.
Так ви висловлюєте пошану до професії ЛІКАРЯ.
Це повага до тих, хто колись віддав життя заради життя інших.
Це повага до вікової історії медицини.
До тих, хто, шукаючи ефективну вакцину, щеплював себе, заражався й гинув.
Дарья, ця ситуація якраз і є проявом безпеки найвищого рівня. Безпека - це про ненашкодити при екстримальній ситуації також. Ця безпека була забезпечена висококласним виробником обладнання та діями лікаря з досвідом вже тисяч корекцій.
За відмінну реакцію на нестандартну ситуацію і забезпечення безпеки пацієнта ваш хірург заслуговує як мінімум поваги.
Все є, все працює. Готові закінчити почате.
Оформлюйте ваші запроси письмово, будемо долучати до відповіді.
З Повагою С.
Клініка пропонує зараз знов піднімати лоскут, і дороблювати, інший лікар сказав що це дуже небезпечно робити зараз.
Головне - клініка своєї вини не визнає, протоколу від інженера, що лазер в справному стані не надає.
Ось приклад комунікації (скрін видалила, публічно піду коли адвокат дасть добро).
С., вітаю!
Це ПІБ , пацієнтка вашої клініки, вчора зустрічалися.
Перепрошую що після 18 пишу, хотіла задати уточнююче питання.
В звіті з лазеру видно що він зупинявся 11 разів під час абляції, але коди зупинок не показані (в мануалі до лазеру вони є).
Підкажіть, чи володієте ви цією інформацією, або інженер надав пояснення, що це було, висновок/акт письмовий, що лазер справний та готовий до роботи.
Пишу вам без жодної претензійності, хочу розуміти до кінця що сталося, врешті решт це безпезпека інших пацієнтів.
Чи, можливо, інженери не надали вам роз´яснення зупинок та поки що немає висновку?
Відповідь: Добрий вечір
Хотів би вас попросити звертатись до мене за ім´ям та по-батькові.
Лікаря — будь-якого, навіть наймолодшого — завжди треба називати по імені та по батькові.
Так ви висловлюєте пошану до професії ЛІКАРЯ.
Це повага до тих, хто колись віддав життя заради життя інших.
Це повага до вікової історії медицини.
До тих, хто, шукаючи ефективну вакцину, щеплював себе, заражався й гинув.
Дарья, ця ситуація якраз і є проявом безпеки найвищого рівня. Безпека - це про ненашкодити при екстримальній ситуації також. Ця безпека була забезпечена висококласним виробником обладнання та діями лікаря з досвідом вже тисяч корекцій.
За відмінну реакцію на нестандартну ситуацію і забезпечення безпеки пацієнта ваш хірург заслуговує як мінімум поваги.
Все є, все працює. Готові закінчити почате.
Оформлюйте ваші запроси письмово, будемо долучати до відповіді.
З Повагою С.
3
3
4
Мядуза аля моргонер• 16 октября в 13:28
Ответ дляСтриптизерка
Отримала заключення, що лазер опрацював 70 %, там вже все зрозуміло.
Клініка пропонує зараз знов піднімати лоскут, і дороблювати, інший лікар сказав що це дуже небезпечно робити зараз.
Головне - клініка своєї вини не визнає, протоколу від інженера, що лазер в справному стані не надає.
Ось приклад комунікації (скрін видалила, публічно піду коли адвокат дасть добро).
С., вітаю!
Це ПІБ , пацієнтка вашої клініки, вчора зустрічалися.
Перепрошую що після 18 пишу, хотіла задати уточнююче питання.
В звіті з лазеру видно що він зупинявся 11 разів під час абляції, але коди зупинок не показані (в мануалі до лазеру вони є).
Підкажіть, чи володієте ви цією інформацією, або інженер надав пояснення, що це було, висновок/акт письмовий, що лазер справний та готовий до роботи.
Пишу вам без жодної претензійності, хочу розуміти до кінця що сталося, врешті решт це безпезпека інших пацієнтів.
Чи, можливо, інженери не надали вам роз´яснення зупинок та поки що немає висновку?
Відповідь: Добрий вечір
Хотів би вас попросити звертатись до мене за ім´ям та по-батькові.
Лікаря — будь-якого, навіть наймолодшого — завжди треба називати по імені та по батькові.
Так ви висловлюєте пошану до професії ЛІКАРЯ.
Це повага до тих, хто колись віддав життя заради життя інших.
Це повага до вікової історії медицини.
До тих, хто, шукаючи ефективну вакцину, щеплював себе, заражався й гинув.
Дарья, ця ситуація якраз і є проявом безпеки найвищого рівня. Безпека - це про ненашкодити при екстримальній ситуації також. Ця безпека була забезпечена висококласним виробником обладнання та діями лікаря з досвідом вже тисяч корекцій.
За відмінну реакцію на нестандартну ситуацію і забезпечення безпеки пацієнта ваш хірург заслуговує як мінімум поваги.
Все є, все працює. Готові закінчити почате.
Оформлюйте ваші запроси письмово, будемо долучати до відповіді.
З Повагою С.
Клініка пропонує зараз знов піднімати лоскут, і дороблювати, інший лікар сказав що це дуже небезпечно робити зараз.
Головне - клініка своєї вини не визнає, протоколу від інженера, що лазер в справному стані не надає.
Ось приклад комунікації (скрін видалила, публічно піду коли адвокат дасть добро).
С., вітаю!
Це ПІБ , пацієнтка вашої клініки, вчора зустрічалися.
Перепрошую що після 18 пишу, хотіла задати уточнююче питання.
В звіті з лазеру видно що він зупинявся 11 разів під час абляції, але коди зупинок не показані (в мануалі до лазеру вони є).
Підкажіть, чи володієте ви цією інформацією, або інженер надав пояснення, що це було, висновок/акт письмовий, що лазер справний та готовий до роботи.
Пишу вам без жодної претензійності, хочу розуміти до кінця що сталося, врешті решт це безпезпека інших пацієнтів.
Чи, можливо, інженери не надали вам роз´яснення зупинок та поки що немає висновку?
Відповідь: Добрий вечір
Хотів би вас попросити звертатись до мене за ім´ям та по-батькові.
Лікаря — будь-якого, навіть наймолодшого — завжди треба називати по імені та по батькові.
Так ви висловлюєте пошану до професії ЛІКАРЯ.
Це повага до тих, хто колись віддав життя заради життя інших.
Це повага до вікової історії медицини.
До тих, хто, шукаючи ефективну вакцину, щеплював себе, заражався й гинув.
Дарья, ця ситуація якраз і є проявом безпеки найвищого рівня. Безпека - це про ненашкодити при екстримальній ситуації також. Ця безпека була забезпечена висококласним виробником обладнання та діями лікаря з досвідом вже тисяч корекцій.
За відмінну реакцію на нестандартну ситуацію і забезпечення безпеки пацієнта ваш хірург заслуговує як мінімум поваги.
Все є, все працює. Готові закінчити почате.
Оформлюйте ваші запроси письмово, будемо долучати до відповіді.
З Повагою С.
До адвоката вам. Це жесть. І ситуація, і комунікація
Бажаю одужання та вирішення ситуації
Бажаю одужання та вирішення ситуації
5
Гл. Амурная• 16 октября в 13:32
Ответ дляСтриптизерка
Отримала заключення, що лазер опрацював 70 %, там вже все зрозуміло.
Клініка пропонує зараз знов піднімати лоскут, і дороблювати, інший лікар сказав що це дуже небезпечно робити зараз.
Головне - клініка своєї вини не визнає, протоколу від інженера, що лазер в справному стані не надає.
Ось приклад комунікації (скрін видалила, публічно піду коли адвокат дасть добро).
С., вітаю!
Це ПІБ , пацієнтка вашої клініки, вчора зустрічалися.
Перепрошую що після 18 пишу, хотіла задати уточнююче питання.
В звіті з лазеру видно що він зупинявся 11 разів під час абляції, але коди зупинок не показані (в мануалі до лазеру вони є).
Підкажіть, чи володієте ви цією інформацією, або інженер надав пояснення, що це було, висновок/акт письмовий, що лазер справний та готовий до роботи.
Пишу вам без жодної претензійності, хочу розуміти до кінця що сталося, врешті решт це безпезпека інших пацієнтів.
Чи, можливо, інженери не надали вам роз´яснення зупинок та поки що немає висновку?
Відповідь: Добрий вечір
Хотів би вас попросити звертатись до мене за ім´ям та по-батькові.
Лікаря — будь-якого, навіть наймолодшого — завжди треба називати по імені та по батькові.
Так ви висловлюєте пошану до професії ЛІКАРЯ.
Це повага до тих, хто колись віддав життя заради життя інших.
Це повага до вікової історії медицини.
До тих, хто, шукаючи ефективну вакцину, щеплював себе, заражався й гинув.
Дарья, ця ситуація якраз і є проявом безпеки найвищого рівня. Безпека - це про ненашкодити при екстримальній ситуації також. Ця безпека була забезпечена висококласним виробником обладнання та діями лікаря з досвідом вже тисяч корекцій.
За відмінну реакцію на нестандартну ситуацію і забезпечення безпеки пацієнта ваш хірург заслуговує як мінімум поваги.
Все є, все працює. Готові закінчити почате.
Оформлюйте ваші запроси письмово, будемо долучати до відповіді.
З Повагою С.
Клініка пропонує зараз знов піднімати лоскут, і дороблювати, інший лікар сказав що це дуже небезпечно робити зараз.
Головне - клініка своєї вини не визнає, протоколу від інженера, що лазер в справному стані не надає.
Ось приклад комунікації (скрін видалила, публічно піду коли адвокат дасть добро).
С., вітаю!
Це ПІБ , пацієнтка вашої клініки, вчора зустрічалися.
Перепрошую що після 18 пишу, хотіла задати уточнююче питання.
В звіті з лазеру видно що він зупинявся 11 разів під час абляції, але коди зупинок не показані (в мануалі до лазеру вони є).
Підкажіть, чи володієте ви цією інформацією, або інженер надав пояснення, що це було, висновок/акт письмовий, що лазер справний та готовий до роботи.
Пишу вам без жодної претензійності, хочу розуміти до кінця що сталося, врешті решт це безпезпека інших пацієнтів.
Чи, можливо, інженери не надали вам роз´яснення зупинок та поки що немає висновку?
Відповідь: Добрий вечір
Хотів би вас попросити звертатись до мене за ім´ям та по-батькові.
Лікаря — будь-якого, навіть наймолодшого — завжди треба називати по імені та по батькові.
Так ви висловлюєте пошану до професії ЛІКАРЯ.
Це повага до тих, хто колись віддав життя заради життя інших.
Це повага до вікової історії медицини.
До тих, хто, шукаючи ефективну вакцину, щеплював себе, заражався й гинув.
Дарья, ця ситуація якраз і є проявом безпеки найвищого рівня. Безпека - це про ненашкодити при екстримальній ситуації також. Ця безпека була забезпечена висококласним виробником обладнання та діями лікаря з досвідом вже тисяч корекцій.
За відмінну реакцію на нестандартну ситуацію і забезпечення безпеки пацієнта ваш хірург заслуговує як мінімум поваги.
Все є, все працює. Готові закінчити почате.
Оформлюйте ваші запроси письмово, будемо долучати до відповіді.
З Повагою С.
Думаю, подальше спілкування повинно бути через адвоката.
Капец, на піб образився, краще б переживали чому обладнання не працює як слід.
Капец, на піб образився, краще б переживали чому обладнання не працює як слід.
5
спальное место• 16 октября в 13:42
Ответ дляСтриптизерка
Отримала заключення, що лазер опрацював 70 %, там вже все зрозуміло.
Клініка пропонує зараз знов піднімати лоскут, і дороблювати, інший лікар сказав що це дуже небезпечно робити зараз.
Головне - клініка своєї вини не визнає, протоколу від інженера, що лазер в справному стані не надає.
Ось приклад комунікації (скрін видалила, публічно піду коли адвокат дасть добро).
С., вітаю!
Це ПІБ , пацієнтка вашої клініки, вчора зустрічалися.
Перепрошую що після 18 пишу, хотіла задати уточнююче питання.
В звіті з лазеру видно що він зупинявся 11 разів під час абляції, але коди зупинок не показані (в мануалі до лазеру вони є).
Підкажіть, чи володієте ви цією інформацією, або інженер надав пояснення, що це було, висновок/акт письмовий, що лазер справний та готовий до роботи.
Пишу вам без жодної претензійності, хочу розуміти до кінця що сталося, врешті решт це безпезпека інших пацієнтів.
Чи, можливо, інженери не надали вам роз´яснення зупинок та поки що немає висновку?
Відповідь: Добрий вечір
Хотів би вас попросити звертатись до мене за ім´ям та по-батькові.
Лікаря — будь-якого, навіть наймолодшого — завжди треба називати по імені та по батькові.
Так ви висловлюєте пошану до професії ЛІКАРЯ.
Це повага до тих, хто колись віддав життя заради життя інших.
Це повага до вікової історії медицини.
До тих, хто, шукаючи ефективну вакцину, щеплював себе, заражався й гинув.
Дарья, ця ситуація якраз і є проявом безпеки найвищого рівня. Безпека - це про ненашкодити при екстримальній ситуації також. Ця безпека була забезпечена висококласним виробником обладнання та діями лікаря з досвідом вже тисяч корекцій.
За відмінну реакцію на нестандартну ситуацію і забезпечення безпеки пацієнта ваш хірург заслуговує як мінімум поваги.
Все є, все працює. Готові закінчити почате.
Оформлюйте ваші запроси письмово, будемо долучати до відповіді.
З Повагою С.
Клініка пропонує зараз знов піднімати лоскут, і дороблювати, інший лікар сказав що це дуже небезпечно робити зараз.
Головне - клініка своєї вини не визнає, протоколу від інженера, що лазер в справному стані не надає.
Ось приклад комунікації (скрін видалила, публічно піду коли адвокат дасть добро).
С., вітаю!
Це ПІБ , пацієнтка вашої клініки, вчора зустрічалися.
Перепрошую що після 18 пишу, хотіла задати уточнююче питання.
В звіті з лазеру видно що він зупинявся 11 разів під час абляції, але коди зупинок не показані (в мануалі до лазеру вони є).
Підкажіть, чи володієте ви цією інформацією, або інженер надав пояснення, що це було, висновок/акт письмовий, що лазер справний та готовий до роботи.
Пишу вам без жодної претензійності, хочу розуміти до кінця що сталося, врешті решт це безпезпека інших пацієнтів.
Чи, можливо, інженери не надали вам роз´яснення зупинок та поки що немає висновку?
Відповідь: Добрий вечір
Хотів би вас попросити звертатись до мене за ім´ям та по-батькові.
Лікаря — будь-якого, навіть наймолодшого — завжди треба називати по імені та по батькові.
Так ви висловлюєте пошану до професії ЛІКАРЯ.
Це повага до тих, хто колись віддав життя заради життя інших.
Це повага до вікової історії медицини.
До тих, хто, шукаючи ефективну вакцину, щеплював себе, заражався й гинув.
Дарья, ця ситуація якраз і є проявом безпеки найвищого рівня. Безпека - це про ненашкодити при екстримальній ситуації також. Ця безпека була забезпечена висококласним виробником обладнання та діями лікаря з досвідом вже тисяч корекцій.
За відмінну реакцію на нестандартну ситуацію і забезпечення безпеки пацієнта ваш хірург заслуговує як мінімум поваги.
Все є, все працює. Готові закінчити почате.
Оформлюйте ваші запроси письмово, будемо долучати до відповіді.
З Повагою С.
Авторе, це відповідь від бидла, а не поважного, хоч і молодого лікаря. Це жах! Що це за відповідь від лікарні, яка НЕ ЗРОБИЛА ТЕ, ЗА ЩО ВЗЯЛА КОШТИ, я вже не кажу про маральну і фізичну втому від такого лікування!
Здоров´я Вам і якнайшвидшого вирішення ситуації в першу чергу із очами, а в другу із клінікою. Окремо прошу все ж таки назвати клінику, в якій Ви робили зір. У мене шаленно впав зір, в ттому числі на нервовій почві, планувала їхати у Київ на операцію, але тепер боюсь ще більше, ніж до того. Дуже прошу Вас назвати хоча б клінику, бажано звісно і лікаря, але хоча б клиніку, щоби не напоротись на отаке жахіття!
Здоров´я Вам і якнайшвидшого вирішення ситуації в першу чергу із очами, а в другу із клінікою. Окремо прошу все ж таки назвати клінику, в якій Ви робили зір. У мене шаленно впав зір, в ттому числі на нервовій почві, планувала їхати у Київ на операцію, але тепер боюсь ще більше, ніж до того. Дуже прошу Вас назвати хоча б клінику, бажано звісно і лікаря, але хоча б клиніку, щоби не напоротись на отаке жахіття!
8
Я такая наивная• 16 октября в 13:45
Ответ дляСтриптизерка
Отримала заключення, що лазер опрацював 70 %, там вже все зрозуміло.
Клініка пропонує зараз знов піднімати лоскут, і дороблювати, інший лікар сказав що це дуже небезпечно робити зараз.
Головне - клініка своєї вини не визнає, протоколу від інженера, що лазер в справному стані не надає.
Ось приклад комунікації (скрін видалила, публічно піду коли адвокат дасть добро).
С., вітаю!
Це ПІБ , пацієнтка вашої клініки, вчора зустрічалися.
Перепрошую що після 18 пишу, хотіла задати уточнююче питання.
В звіті з лазеру видно що він зупинявся 11 разів під час абляції, але коди зупинок не показані (в мануалі до лазеру вони є).
Підкажіть, чи володієте ви цією інформацією, або інженер надав пояснення, що це було, висновок/акт письмовий, що лазер справний та готовий до роботи.
Пишу вам без жодної претензійності, хочу розуміти до кінця що сталося, врешті решт це безпезпека інших пацієнтів.
Чи, можливо, інженери не надали вам роз´яснення зупинок та поки що немає висновку?
Відповідь: Добрий вечір
Хотів би вас попросити звертатись до мене за ім´ям та по-батькові.
Лікаря — будь-якого, навіть наймолодшого — завжди треба називати по імені та по батькові.
Так ви висловлюєте пошану до професії ЛІКАРЯ.
Це повага до тих, хто колись віддав життя заради життя інших.
Це повага до вікової історії медицини.
До тих, хто, шукаючи ефективну вакцину, щеплював себе, заражався й гинув.
Дарья, ця ситуація якраз і є проявом безпеки найвищого рівня. Безпека - це про ненашкодити при екстримальній ситуації також. Ця безпека була забезпечена висококласним виробником обладнання та діями лікаря з досвідом вже тисяч корекцій.
За відмінну реакцію на нестандартну ситуацію і забезпечення безпеки пацієнта ваш хірург заслуговує як мінімум поваги.
Все є, все працює. Готові закінчити почате.
Оформлюйте ваші запроси письмово, будемо долучати до відповіді.
З Повагою С.
Клініка пропонує зараз знов піднімати лоскут, і дороблювати, інший лікар сказав що це дуже небезпечно робити зараз.
Головне - клініка своєї вини не визнає, протоколу від інженера, що лазер в справному стані не надає.
Ось приклад комунікації (скрін видалила, публічно піду коли адвокат дасть добро).
С., вітаю!
Це ПІБ , пацієнтка вашої клініки, вчора зустрічалися.
Перепрошую що після 18 пишу, хотіла задати уточнююче питання.
В звіті з лазеру видно що він зупинявся 11 разів під час абляції, але коди зупинок не показані (в мануалі до лазеру вони є).
Підкажіть, чи володієте ви цією інформацією, або інженер надав пояснення, що це було, висновок/акт письмовий, що лазер справний та готовий до роботи.
Пишу вам без жодної претензійності, хочу розуміти до кінця що сталося, врешті решт це безпезпека інших пацієнтів.
Чи, можливо, інженери не надали вам роз´яснення зупинок та поки що немає висновку?
Відповідь: Добрий вечір
Хотів би вас попросити звертатись до мене за ім´ям та по-батькові.
Лікаря — будь-якого, навіть наймолодшого — завжди треба називати по імені та по батькові.
Так ви висловлюєте пошану до професії ЛІКАРЯ.
Це повага до тих, хто колись віддав життя заради життя інших.
Це повага до вікової історії медицини.
До тих, хто, шукаючи ефективну вакцину, щеплював себе, заражався й гинув.
Дарья, ця ситуація якраз і є проявом безпеки найвищого рівня. Безпека - це про ненашкодити при екстримальній ситуації також. Ця безпека була забезпечена висококласним виробником обладнання та діями лікаря з досвідом вже тисяч корекцій.
За відмінну реакцію на нестандартну ситуацію і забезпечення безпеки пацієнта ваш хірург заслуговує як мінімум поваги.
Все є, все працює. Готові закінчити почате.
Оформлюйте ваші запроси письмово, будемо долучати до відповіді.
З Повагою С.
Я в шоке. Цаца какая, не так к нему обратились.
А про главное, здоровье пациента, ни слова. Так же, как и про исправность оборудования
А про главное, здоровье пациента, ни слова. Так же, как и про исправность оборудования
8
Я погнала• 16 октября в 13:46
Врач этот- ущербное чмо. Ты глянь как прорвало, что по имени назвали. Фу, ничтожество какое. Херой обосраный🤣, жизнь он отдал, я немогу. Какую жизнь, куда там оно отдало. А бесплатно бы работал? Ему в психушке лежать давно пора, комплекс бога, кристаллизация бреда и много чего ещё.
12
Аноним ФЕЯ• 16 октября в 14:19
Відповідь лікаря - це просто жах. Добре, що у вас є адвокат. Навіть з тієї їх писанини видно, що вони на вас тиснуть. Фу, яка бридотна комунікація.
1
Омлетик• 16 октября в 14:35
Ответ дляСтриптизерка
Отримала заключення, що лазер опрацював 70 %, там вже все зрозуміло.
Клініка пропонує зараз знов піднімати лоскут, і дороблювати, інший лікар сказав що це дуже небезпечно робити зараз.
Головне - клініка своєї вини не визнає, протоколу від інженера, що лазер в справному стані не надає.
Ось приклад комунікації (скрін видалила, публічно піду коли адвокат дасть добро).
С., вітаю!
Це ПІБ , пацієнтка вашої клініки, вчора зустрічалися.
Перепрошую що після 18 пишу, хотіла задати уточнююче питання.
В звіті з лазеру видно що він зупинявся 11 разів під час абляції, але коди зупинок не показані (в мануалі до лазеру вони є).
Підкажіть, чи володієте ви цією інформацією, або інженер надав пояснення, що це було, висновок/акт письмовий, що лазер справний та готовий до роботи.
Пишу вам без жодної претензійності, хочу розуміти до кінця що сталося, врешті решт це безпезпека інших пацієнтів.
Чи, можливо, інженери не надали вам роз´яснення зупинок та поки що немає висновку?
Відповідь: Добрий вечір
Хотів би вас попросити звертатись до мене за ім´ям та по-батькові.
Лікаря — будь-якого, навіть наймолодшого — завжди треба називати по імені та по батькові.
Так ви висловлюєте пошану до професії ЛІКАРЯ.
Це повага до тих, хто колись віддав життя заради життя інших.
Це повага до вікової історії медицини.
До тих, хто, шукаючи ефективну вакцину, щеплював себе, заражався й гинув.
Дарья, ця ситуація якраз і є проявом безпеки найвищого рівня. Безпека - це про ненашкодити при екстримальній ситуації також. Ця безпека була забезпечена висококласним виробником обладнання та діями лікаря з досвідом вже тисяч корекцій.
За відмінну реакцію на нестандартну ситуацію і забезпечення безпеки пацієнта ваш хірург заслуговує як мінімум поваги.
Все є, все працює. Готові закінчити почате.
Оформлюйте ваші запроси письмово, будемо долучати до відповіді.
З Повагою С.
Клініка пропонує зараз знов піднімати лоскут, і дороблювати, інший лікар сказав що це дуже небезпечно робити зараз.
Головне - клініка своєї вини не визнає, протоколу від інженера, що лазер в справному стані не надає.
Ось приклад комунікації (скрін видалила, публічно піду коли адвокат дасть добро).
С., вітаю!
Це ПІБ , пацієнтка вашої клініки, вчора зустрічалися.
Перепрошую що після 18 пишу, хотіла задати уточнююче питання.
В звіті з лазеру видно що він зупинявся 11 разів під час абляції, але коди зупинок не показані (в мануалі до лазеру вони є).
Підкажіть, чи володієте ви цією інформацією, або інженер надав пояснення, що це було, висновок/акт письмовий, що лазер справний та готовий до роботи.
Пишу вам без жодної претензійності, хочу розуміти до кінця що сталося, врешті решт це безпезпека інших пацієнтів.
Чи, можливо, інженери не надали вам роз´яснення зупинок та поки що немає висновку?
Відповідь: Добрий вечір
Хотів би вас попросити звертатись до мене за ім´ям та по-батькові.
Лікаря — будь-якого, навіть наймолодшого — завжди треба називати по імені та по батькові.
Так ви висловлюєте пошану до професії ЛІКАРЯ.
Це повага до тих, хто колись віддав життя заради життя інших.
Це повага до вікової історії медицини.
До тих, хто, шукаючи ефективну вакцину, щеплював себе, заражався й гинув.
Дарья, ця ситуація якраз і є проявом безпеки найвищого рівня. Безпека - це про ненашкодити при екстримальній ситуації також. Ця безпека була забезпечена висококласним виробником обладнання та діями лікаря з досвідом вже тисяч корекцій.
За відмінну реакцію на нестандартну ситуацію і забезпечення безпеки пацієнта ваш хірург заслуговує як мінімум поваги.
Все є, все працює. Готові закінчити почате.
Оформлюйте ваші запроси письмово, будемо долучати до відповіді.
З Повагою С.
Сколько пафоса, жесть.
3
интайм_не_предлагать• 16 октября в 16:51
Огидна комунікація. До нього - на ім´я й по батькові (до речі, окремо пишеться, але пан лікар не в курсі), зате ви - просто Дар´я.
Хай у вас все вийде. Здоров´я!
Хай у вас все вийде. Здоров´я!
1
На привозе• 16 октября в 19:03
Автор напишите имя этого шановного ликаря, сраньгосподня а не ликар, упаси бог к такой твари попасть
1
автор
Стриптизерка
• 19 октября в 01:24
Ответ дляМядуза аля моргонер
До адвоката вам. Це жесть. І ситуація, і комунікація
Бажаю одужання та вирішення ситуації
Бажаю одужання та вирішення ситуації
Так, з адвокатом вже працюю, чекаємо відповідь на письмовий запит ( там 5 робочих днів).
автор
Стриптизерка
• 19 октября в 01:26
Ответ дляспальное место
Авторе, це відповідь від бидла, а не поважного, хоч і молодого лікаря. Це жах! Що це за відповідь від лікарні, яка НЕ ЗРОБИЛА ТЕ, ЗА ЩО ВЗЯЛА КОШТИ, я вже не кажу про маральну і фізичну втому від такого лікування!
Здоров´я Вам і якнайшвидшого вирішення ситуації в першу чергу із очами, а в другу із клінікою. Окремо прошу все ж таки назвати клінику, в якій Ви робили зір. У мене шаленно впав зір, в ттому числі на нервовій почві, планувала їхати у Київ на операцію, але тепер боюсь ще більше, ніж до того. Дуже прошу Вас назвати хоча б клінику, бажано звісно і лікаря, але хоча б клиніку, щоби не напоротись на отаке жахіття!
Здоров´я Вам і якнайшвидшого вирішення ситуації в першу чергу із очами, а в другу із клінікою. Окремо прошу все ж таки назвати клінику, в якій Ви робили зір. У мене шаленно впав зір, в ттому числі на нервовій почві, планувала їхати у Київ на операцію, але тепер боюсь ще більше, ніж до того. Дуже прошу Вас назвати хоча б клінику, бажано звісно і лікаря, але хоча б клиніку, щоби не напоротись на отаке жахіття!
Ні, це не відповідь мого хірурга, я так зрозуміла йому взагалі заборонили зі мною спілкуватися. Це коментар головного лікаря клініки ’рєшатєля всім вапросів’
автор
Стриптизерка
• 19 октября в 01:29
Ответ дляспальное место
Авторе, це відповідь від бидла, а не поважного, хоч і молодого лікаря. Це жах! Що це за відповідь від лікарні, яка НЕ ЗРОБИЛА ТЕ, ЗА ЩО ВЗЯЛА КОШТИ, я вже не кажу про маральну і фізичну втому від такого лікування!
Здоров´я Вам і якнайшвидшого вирішення ситуації в першу чергу із очами, а в другу із клінікою. Окремо прошу все ж таки назвати клінику, в якій Ви робили зір. У мене шаленно впав зір, в ттому числі на нервовій почві, планувала їхати у Київ на операцію, але тепер боюсь ще більше, ніж до того. Дуже прошу Вас назвати хоча б клінику, бажано звісно і лікаря, але хоча б клиніку, щоби не напоротись на отаке жахіття!
Здоров´я Вам і якнайшвидшого вирішення ситуації в першу чергу із очами, а в другу із клінікою. Окремо прошу все ж таки назвати клінику, в якій Ви робили зір. У мене шаленно впав зір, в ттому числі на нервовій почві, планувала їхати у Київ на операцію, але тепер боюсь ще більше, ніж до того. Дуже прошу Вас назвати хоча б клінику, бажано звісно і лікаря, але хоча б клиніку, щоби не напоротись на отаке жахіття!
Я назву.
21 жовтня виходить термін на запит від адвоката, я чудово розумію що там толкового нічого не напишуть, тому мовчати не буду. В мене є докази.
До речі, оцей головний лікар що писав ту єресь, по телефону лякав мене своїми юристами, наче їжака голою сракою, на другий день після операції, бо я просила віддати копії всих моїх медичних документів
21 жовтня виходить термін на запит від адвоката, я чудово розумію що там толкового нічого не напишуть, тому мовчати не буду. В мене є докази.
До речі, оцей головний лікар що писав ту єресь, по телефону лякав мене своїми юристами, наче їжака голою сракою, на другий день після операції, бо я просила віддати копії всих моїх медичних документів
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу