Хата на мати• вчера в 10:11
А мені незручно, що я не знаю оцінок інших дітей в класі
Таким чином мені важко визначити об´єктивно, як навчається моя дитина. Бо є вчителі, які, наприклад, принципово не ставлять найвищу оцінку нікому. От має моя дитина 10 по якомусь простому предмету типу "Безпека і добробут" (5й клас). Як мені зрозуміти - це вона недопрацьовує (бо предмет легкий, це ж не математика), чи просто вчитель такий і вищої оцінки в принципі в класі ні в кого немає?
76
11
7
1
1
из желе я• вчера в 10:13
Ніхто для вашої зручності нічого робити не буде)
Якщо відї....тись від оцінок то ваше життя і дитини заграє новими кольорами
Якщо відї....тись від оцінок то ваше життя і дитини заграє новими кольорами
36
3
1
1
Міс Всесвіт• вчера в 10:13
Давайте фото вашей квартиры, кухни и холодильника. Сейчас мы посмотрим, какая вы хозяйка, жена и мать.
62
11
2
Туфли в чешуе• вчера в 10:13
Мне пох. Но неудобно только с той точки зрения, когда хочешь понять, это учитель неадекват и всем так ставит, либо у ребенка проблемы с этим предметом.
9
2
Allein74999• вчера в 10:15
Чем 10 не устраивает? В начале года по всем предметам скидывали «критеріі оцінювання». 11,12 балов за творческие работы
19
Не боюся осуду• вчера в 10:18
10 это типа 5. Это высокий балл. Успокойтесь. Зачем 12 по всем предметам? Чтобы что?
19
2
Найщасливіша• вчера в 10:18
ви хочете визначати не обєктивно, а субєктивно, в порівнянні до інших. Слава богу, цього вже немає. Бо оце вічне ’В тебе 10? Фу, як мало, а в Маші от 12, Маша молодець’ мене в школі страшно бісило
15
3
автор
Хата на мати
• вчера в 10:19
Ответ дляSo_so
Вот это Вы заморачиваетесь)
А какая вообще разница?
А какая вообще разница?
Різниця в тому, що дитина часто робить завдання тяп-ляп. Тобто не те, що вона не здібна, а просто в неї така особливість. І якщо це вже в 5му класі так, то що буде далі, з більш складними предметами? Хочу навчити її хоча б старанно виконувати завдання. Я б не вимагала це по складних предметах, до яких потрібні здібності. Але якісь прості - то чому б не бути уважнішою?
15
12
2
Не боюся осуду• вчера в 10:19
Ответ дляХата на мати
Різниця в тому, що дитина часто робить завдання тяп-ляп. Тобто не те, що вона не здібна, а просто в неї така особливість. І якщо це вже в 5му класі так, то що буде далі, з більш складними предметами? Хочу навчити її хоча б старанно виконувати завдання. Я б не вимагала це по складних предметах, до яких потрібні здібності. Але якісь прості - то чому б не бути уважнішою?
Ну 10 это не тяп-ляп, вообще то
А вы как в школе учились?
А вы как в школе учились?
13
2
Некомильфо• вчера в 10:21
Ответ дляХата на мати
Різниця в тому, що дитина часто робить завдання тяп-ляп. Тобто не те, що вона не здібна, а просто в неї така особливість. І якщо це вже в 5му класі так, то що буде далі, з більш складними предметами? Хочу навчити її хоча б старанно виконувати завдання. Я б не вимагала це по складних предметах, до яких потрібні здібності. Але якісь прості - то чому б не бути уважнішою?
Молодец, что вы так заморачивайтесь , но вас скорее всего здесь не поймут.
Здесь у всех все сами учатся и родители не интересуются учебой
Здесь у всех все сами учатся и родители не интересуются учебой
8
4
1
Ответ дляХата на мати
Різниця в тому, що дитина часто робить завдання тяп-ляп. Тобто не те, що вона не здібна, а просто в неї така особливість. І якщо це вже в 5му класі так, то що буде далі, з більш складними предметами? Хочу навчити її хоча б старанно виконувати завдання. Я б не вимагала це по складних предметах, до яких потрібні здібності. Але якісь прості - то чому б не бути уважнішою?
І як ви плануєте її цьому навчити порівнюючи її з більш успішними учнями?
9
1
Сіґеле-міґеле• вчера в 10:20
Новий рівень материнства: ’мені так незручно, що я недостатньо токсична мати! Недодаю дитині тем для майбутніх розмов з психологом’
15
3
2
1
Не боюся осуду• вчера в 10:21
Ответ дляНекомильфо
Молодец, что вы так заморачивайтесь , но вас скорее всего здесь не поймут.
Здесь у всех все сами учатся и родители не интересуются учебой
Здесь у всех все сами учатся и родители не интересуются учебой
Такие заморочки сделают из ребенка невротика к 11 классу, которому важна будет циферка в дневнике, а не полученные знания.
16
3
1
Некомильфо• вчера в 10:22
Ответ дляНе боюся осуду
Такие заморочки сделают из ребенка невротика к 11 классу, которому важна будет циферка в дневнике, а не полученные знания.
Главное, чтобы хоть какие-то знания были.
3
2
автор
Хата на мати
• вчера в 10:22
Ответ дляМіс Всесвіт
Давайте фото вашей квартиры, кухни и холодильника. Сейчас мы посмотрим, какая вы хозяйка, жена и мать.
Невдале порівняння. Яка б я не була, домашні не жаліються. А от чи старається дитина -це важливо і для вступу у ВНЗ, і для навчання там - бо ви, наприклад, не хотіли б потрапити до ’спеціаліста’, який навчався тяп-ляп?
17
7
1
Просто красавица• вчера в 10:23
Вам не все равно какие оценки , знания вы сами легко можете проверить , смысл следить за оценками
4
1
автор
Хата на мати
• вчера в 10:23
Ответ дляТуфли в чешуе
Мне пох. Но неудобно только с той точки зрения, когда хочешь понять, это учитель неадекват и всем так ставит, либо у ребенка проблемы с этим предметом.
Ну так я про це і пишу.
3
1
Некомильфо• вчера в 10:24
Могу сказать, что я неоднократно замечала, что за списывание от буквы до буквы из jpt ставят 10 баллов...зависит от учителя. А могут и 5 поставить с комментарием - списано больше не заработали.
2
автор
Хата на мати
• вчера в 10:24
Ответ дляAllein74999
Чем 10 не устраивает? В начале года по всем предметам скидывали «критеріі оцінювання». 11,12 балов за творческие работы
Ну, нам такого не пояснювали.
3
2
Мексиканочка• вчера в 10:25
10 і «недопрацювала»? Мамо, Ви капець як заморочуєтесь ))))
Я можу сказати синові «десь ти щось недопрацював» коли він замість стандартних для нього 8-12 приніс 4-6 балів )))) а Ви на 10 «недопрацювала» :))
Капець ))
А дізнаєтесь оцінки інших то ще почнете мозок дитині колупати «а у Каті 11, чого у тебе 10?»
Я можу сказати синові «десь ти щось недопрацював» коли він замість стандартних для нього 8-12 приніс 4-6 балів )))) а Ви на 10 «недопрацювала» :))
Капець ))
А дізнаєтесь оцінки інших то ще почнете мозок дитині колупати «а у Каті 11, чого у тебе 10?»
18
1
Не боюся осуду• вчера в 10:25
Ответ дляХата на мати
Невдале порівняння. Яка б я не була, домашні не жаліються. А от чи старається дитина -це важливо і для вступу у ВНЗ, і для навчання там - бо ви, наприклад, не хотіли б потрапити до ’спеціаліста’, який навчався тяп-ляп?
Высокий балл не показатель высокого уровня знаний.
14
2
Некомильфо• вчера в 10:25
Ответ дляНе боюся осуду
Высокий балл не показатель высокого уровня знаний.
Да может быть списано с jpt
2
1
автор
Хата на мати
• вчера в 10:26
Ответ дляНе боюся осуду
10 это типа 5. Это высокий балл. Успокойтесь. Зачем 12 по всем предметам? Чтобы что?
Мені по всім не треба, я ж пояснила. Просто дивно не мати максимум по якомусь зовсім легкому предмету. Це не для оточуючих. Це собі розуміти, як дитина ставиться до навчання.
16
3
автор
Хата на мати
• вчера в 10:26
Ответ дляНайщасливіша
ви хочете визначати не обєктивно, а субєктивно, в порівнянні до інших. Слава богу, цього вже немає. Бо оце вічне ’В тебе 10? Фу, як мало, а в Маші от 12, Маша молодець’ мене в школі страшно бісило
Ви нічого не зрозуміли.
4
2
2
Некомильфо• вчера в 10:26
Ответ дляХата на мати
Мені по всім не треба, я ж пояснила. Просто дивно не мати максимум по якомусь зовсім легкому предмету. Це не для оточуючих. Це собі розуміти, як дитина ставиться до навчання.
По какому 12 хотите?
Не боюся осуду• вчера в 10:26
Ответ дляНекомильфо
Да может быть списано с jpt
Можно просто в тестах угадать правильный ответ, списать у соседа и тд, и тп.
2
Статус Ква• вчера в 10:31
Ответ дляХата на мати
Різниця в тому, що дитина часто робить завдання тяп-ляп. Тобто не те, що вона не здібна, а просто в неї така особливість. І якщо це вже в 5му класі так, то що буде далі, з більш складними предметами? Хочу навчити її хоча б старанно виконувати завдання. Я б не вимагала це по складних предметах, до яких потрібні здібності. Але якісь прості - то чому б не бути уважнішою?
А далі з таким рівнем контролю і вимог бути завжди найкращим, десь о 7-му класі на вас чекає бунт, коли і 5 буде здаватись гарною оцінкою
9
3
2
Мексиканочка• вчера в 10:27
Ответ дляAllein74999
Чем 10 не устраивает? В начале года по всем предметам скидывали «критеріі оцінювання». 11,12 балов за творческие работы
Це було ще «за царя Панька» ( тобто коли тільки вводили 12 бальну систему оцінювання в школах). Ще нам, тоді ще учням 11 класів, вчителі казали що 12 то за творчість, креативність, ораторське мистецтво і уміння добре висловлювати свою думку :)
1
1
1
Мотористка• вчера в 10:27
Ответ дляХата на мати
Різниця в тому, що дитина часто робить завдання тяп-ляп. Тобто не те, що вона не здібна, а просто в неї така особливість. І якщо це вже в 5му класі так, то що буде далі, з більш складними предметами? Хочу навчити її хоча б старанно виконувати завдання. Я б не вимагала це по складних предметах, до яких потрібні здібності. Але якісь прості - то чому б не бути уважнішою?
А як оцінки інших дітей мають вплинути на це ваше бажання? Будете казати-«а от у Андрія…, а ти…»?
4
1
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу