Женщинас• 22 апреля 2015
З привата на інший банк ( переказ)
Дівчат, хто останні 2-3 дні робив зовнішні платежі через приват 24 - все ок? зарахувались. бо в мене 2 клієнти проплатили, є скріни сторінок, а грошей немає. одна оплата в суботу, друга в понеділок, реквізити вірні. зазвичай зарахування до пів години було. не знаю, що і думати.
в мене картка не привату. так що їх служба підтримки зрозуміло, що нічим мені не допоможе. а до мого банку платежі не надходять...
в мене картка не привату. так що їх служба підтримки зрозуміло, що нічим мені не допоможе. а до мого банку платежі не надходять...
автор
Женщинас
• 22 апреля 2015
Ответ дляВообще не факт
Так в свой банк звоните, почему зачисление задерживают.
в мій банк зачислення не було - вони інформують мене про зачислення ще до зарахування, є така послуга. з привата не випустили завнішні платежі, виходить. тому і питаю, чи є люди, в яких зовнішній платіж зараховано. на скільки це массово і тд, щоб знати які реквізити давать наступним клієнтам. крім того - ніяких претензій мої клієнти до привату поки теж не можуть мати, оскільки зовнішній перевод на протязі 3-ох робочих днів... а вони закінчуються тільки завтра...
No problems• 22 апреля 2015
покупатель оплатил на мою карту Приват с другого банка, еще не пришли жду 2й день
автор
Женщинас
• 22 апреля 2015
Ответ дляNo problems
покупатель оплатил на мою карту Приват с другого банка, еще не пришли жду 2й день
в мене сьогодні закінчився 3 операційний день по обох - найцікавіше - ні мені не зарахували - ні їм не повернули((
ПриватБанк• 22 апреля 2015
Доброго вечора, шановний Клієнт!
Регламент здійснення міжбанківського платежу становить від 1 до 3х банківських днів.
Якщо по закінченню трьох банківських днів платіж не буде зарахований, рекомендуємо відправнику коштів звернутися в службу Чат-Онлайн на нашому сайті pb.ua/chat наші фахівці обов´язково перевірять інформацію і допоможуть.
З повагою, ПриватБанк.
Регламент здійснення міжбанківського платежу становить від 1 до 3х банківських днів.
Якщо по закінченню трьох банківських днів платіж не буде зарахований, рекомендуємо відправнику коштів звернутися в службу Чат-Онлайн на нашому сайті pb.ua/chat наші фахівці обов´язково перевірять інформацію і допоможуть.
З повагою, ПриватБанк.
автор
Женщинас
• 22 апреля 2015
Ответ дляПриватБанк
Доброго вечора, шановний Клієнт!
Регламент здійснення міжбанківського платежу становить від 1 до 3х банківських днів.
Якщо по закінченню трьох банківських днів платіж не буде зарахований, рекомендуємо відправнику коштів звернутися в службу Чат-Онлайн на нашому сайті pb.ua/chat наші фахівці обов´язково перевірять інформацію і допоможуть.
З повагою, ПриватБанк.
Регламент здійснення міжбанківського платежу становить від 1 до 3х банківських днів.
Якщо по закінченню трьох банківських днів платіж не буде зарахований, рекомендуємо відправнику коштів звернутися в службу Чат-Онлайн на нашому сайті pb.ua/chat наші фахівці обов´язково перевірять інформацію і допоможуть.
З повагою, ПриватБанк.
звертались. мені у зверненні відмовили - оскільки я не є відправником, і скріни сторінки проплати не є нічому підтвердженням((
а одному з клієнтів не надали інформацію, оскільки ще не пройщло 3 банківські дні, він звертався сьогодні. відповідно звернеться і завтра.
а одному з клієнтів не надали інформацію, оскільки ще не пройщло 3 банківські дні, він звертався сьогодні. відповідно звернеться і завтра.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу