У фото-відео студія Кузня Мрій - працюють брехуни та не професійні працівники.
Кузня Мрій надають неякісні послуги на погрожують своїм клієнтам. Затримують опрацювання матеріалу на 6 місяців, брешуть своїм клієнтам. Хочете зіпсувати собі настрій, витрати гроші та купу нервів то працюйте з ними. Якість відео добра, але рівень наглості і неадекватності зашкалює. Забувають дату вашого весілля та присилають посилання чуже весілля та багато іншого, ось що чекає на вас при співпраці з цією організацією.
Посилання на цю організацію -
Кузня Мрій надають неякісні послуги на погрожують своїм клієнтам. Затримують опрацювання матеріалу на 6 місяців, брешуть своїм клієнтам. Хочете зіпсувати собі настрій, витрати гроші та купу нервів то працюйте з ними. Якість відео добра, але рівень наглості і неадекватності зашкалює. Забувають дату вашого весілля та присилають посилання чуже весілля та багато іншого, ось що чекає на вас при співпраці з цією організацією.
Посилання на цю організацію -
Як було сказано і прописано неодноразово, що претензій до якості відео не було. Не професіоналізм полягав :
1) безпідставні погрози вашої дружини, цитую :’Я знаю де ви живете! Ти хочеш проблем? Вони в тебе будуть! Ти мене поняла?’
По-перше з самого початку нашої співпраці я спілкувался с оператором Олегом і ми обговорювали усі деталі 2х. Як було домовлено раніше був втплачений завдаток 500 грн, 2500 в день весілля та 3000грн коли забрали матеріал. Перед тим як забирати матеріал на флешці, запитали чи був чек, на що отримали позитивну відповідь, тому попросити надати чек під час передачі флешки. Але виявилося, що чека не було, бо оператор відповів на питання механічно, і не зовсім зрозумів що в нього запитували. Під час розмови про якість надання послуг, втрутилася дружина вирвала трубку почала істерично кричати та погрожувати. Хоча з дружиною оператора ніяким перемовин раніше не було і з нею не велося ніяких справ.
Після того як дружина оператора, вела себе неадекватно та погрожувала, оператор навіть не вибачився, а сказав що повністю підтримує свою дружину. Це взагалі абсурд, бо так справи вести не можна і це не є коректрим по відношенню до клієнта.
2) Хочу звернути увагу, що так як ми домовилися, що якщо буде чек - флешка буде оплачена, як тільки був наданий чек, він був одразу оплачений 350грн. боргів перед цією ’організацією’ немає.
3) Забудкуватість та провали у пам´яті продовжувалися протягом усієї співпарці з цією організацією. Так було і на фінальному етапі співпраці при передачі флешки, як писав оператор, він мав передати дерев´яну коробку з гравіровкою, але так її і не передав і навіть не показав, бо забув її елементарно вдома. Тому ймовірність її наявності взагалі дуже сумнівна.
4) Не повага до клієнтів та ігнорування прохань, полягає у тому що ми неодноразово наполягали на тому, що ми проти розповсюдження будь-якого матеріалу з нашого весілля на будь яких ресурсах.
5) На жаль наше прохання не було виконане, і порушені тим самим наші права споживача послуг організації Кузня Мрій.
6) Хочу наголосити, що незважаючи на те що оператор, вміє якісно монтувати і обробляти відео, за це ми його і обрали на роль оператора на весіллі,але наданя сервісу, спілкування та агресивність зіпсували враження та звели на нівець усі позитивні сторони співпраці.
1) безпідставні погрози вашої дружини, цитую :’Я знаю де ви живете! Ти хочеш проблем? Вони в тебе будуть! Ти мене поняла?’
По-перше з самого початку нашої співпраці я спілкувался с оператором Олегом і ми обговорювали усі деталі 2х. Як було домовлено раніше був втплачений завдаток 500 грн, 2500 в день весілля та 3000грн коли забрали матеріал. Перед тим як забирати матеріал на флешці, запитали чи був чек, на що отримали позитивну відповідь, тому попросити надати чек під час передачі флешки. Але виявилося, що чека не було, бо оператор відповів на питання механічно, і не зовсім зрозумів що в нього запитували. Під час розмови про якість надання послуг, втрутилася дружина вирвала трубку почала істерично кричати та погрожувати. Хоча з дружиною оператора ніяким перемовин раніше не було і з нею не велося ніяких справ.
Після того як дружина оператора, вела себе неадекватно та погрожувала, оператор навіть не вибачився, а сказав що повністю підтримує свою дружину. Це взагалі абсурд, бо так справи вести не можна і це не є коректрим по відношенню до клієнта.
2) Хочу звернути увагу, що так як ми домовилися, що якщо буде чек - флешка буде оплачена, як тільки був наданий чек, він був одразу оплачений 350грн. боргів перед цією ’організацією’ немає.
3) Забудкуватість та провали у пам´яті продовжувалися протягом усієї співпарці з цією організацією. Так було і на фінальному етапі співпраці при передачі флешки, як писав оператор, він мав передати дерев´яну коробку з гравіровкою, але так її і не передав і навіть не показав, бо забув її елементарно вдома. Тому ймовірність її наявності взагалі дуже сумнівна.
4) Не повага до клієнтів та ігнорування прохань, полягає у тому що ми неодноразово наполягали на тому, що ми проти розповсюдження будь-якого матеріалу з нашого весілля на будь яких ресурсах.
5) На жаль наше прохання не було виконане, і порушені тим самим наші права споживача послуг організації Кузня Мрій.
6) Хочу наголосити, що незважаючи на те що оператор, вміє якісно монтувати і обробляти відео, за це ми його і обрали на роль оператора на весіллі,але наданя сервісу, спілкування та агресивність зіпсували враження та звели на нівець усі позитивні сторони співпраці.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу
закройте одну...