Кому цікаво, вчора писала тут з приводу конфлікту з продавцем. Посилання на тему дам в першому ж коментарі. По результатах написала ще раз адмінам, отримала сьогодні відповідь, але не думаю, що вона матиме якийсь вплив. Тому що сьогодні ввечері у вчорашній темі відписала продавчиня і це просто треш якийсь. Почитайте, якщо цікаво. Просто суцільна навала брехні і такої хворої уяви... Пише, що не блокувала мене (в її оголошеннях і особистих скрізь текст "Ви не можете писати...") Та і навіщо б мені брехати? Пише, що я нікого не просила з теми скинути їй запрошення, а запросила сама (додам скрін) Пише, що мені просто не сподобалось, як сіло пальто, хоча я одразу писала про невідповідність розміру. Пише, що я додаю зручні для мене скріни (ну вже які є). Пише, що я знайшла десь таке саме пальто, щоб сфотографувати бірку і підставити її (офігєть). А наостанок в якості цитати моїх слів ще й привела свої власні. Оце персонаж)))
показать весь текст
Ответ дляNastja-70
Я все прочитала.
Вы игнорируете неудобные для Вас вопросы :
-скрин объявления с условиями продавца
-скрин договоренности о возврате без обмена
Вы игнорируете неудобные для Вас вопросы :
-скрин объявления с условиями продавца
-скрин договоренности о возврате без обмена
Нема у мене таких домовленостей і не повинно бути. Невідповідний товар повертається за законом без жодних домовленостей. Про що тут домовлятися?
Ответ дляviktori_ya07
Нема у мене таких домовленостей і не повинно бути. Невідповідний товар повертається за законом без жодних домовленостей. Про що тут домовлятися?
Вы не попросили замеров пальто перед покупкой !
Вы полностью проигнорирования условия продавца !
Вам был предложен обмен !
Куда Вам обрашаться, продавец Вам написал.
Вы полностью проигнорирования условия продавца !
Вам был предложен обмен !
Куда Вам обрашаться, продавец Вам написал.
7
Ответ дляNastja-70
Я все прочитала.
Вы игнорируете неудобные для Вас вопросы :
-скрин объявления с условиями продавца
-скрин договоренности о возврате без обмена
Вы игнорируете неудобные для Вас вопросы :
-скрин объявления с условиями продавца
-скрин договоренности о возврате без обмена
Скажіть, будь ласка, Ви ж продаєте тут на кідстаффі? Ви читали закон про захист прав споживачів?
Ответ дляNastja-70
Вы не попросили замеров пальто перед покупкой !
Вы полностью проигнорирования условия продавца !
Вам был предложен обмен !
Куда Вам обрашаться, продавец Вам написал.
Вы полностью проигнорирования условия продавца !
Вам был предложен обмен !
Куда Вам обрашаться, продавец Вам написал.
Не нервуйте так. Так, це був мій ризик. Я повірили у порядність продавця і надіслала йому гроші, справжні, гривні, не фантики, в оговореній кількості. Розраховувала на порядність продавця, що надішле мені замовлений товар. Отримала невідповідний. Запропонувала повернути за свій рахунок, чому не влаштовує обмін пояснила. Продавець взагалі нічого б не втратив. В чому проблема?
Ответ дляNastja-70
Я все прочитала.
Вы игнорируете неудобные для Вас вопросы :
-скрин объявления с условиями продавца
-скрин договоренности о возврате без обмена
Вы игнорируете неудобные для Вас вопросы :
-скрин объявления с условиями продавца
-скрин договоренности о возврате без обмена
Схоже тепер Ваша черга ігнорувати незручні питання?) Добраніч)
Ответ дляviktori_ya07
Не нервуйте так. Так, це був мій ризик. Я повірили у порядність продавця і надіслала йому гроші, справжні, гривні, не фантики, в оговореній кількості. Розраховувала на порядність продавця, що надішле мені замовлений товар. Отримала невідповідний. Запропонувала повернути за свій рахунок, чому не влаштовує обмін пояснила. Продавець взагалі нічого б не втратив. В чому проблема?
на скріні продавця ви пишите що хотіли щоб він сплатив і не хотіли обмін( ви явно кажите багато чого нетак як є. навіщо ви дали посилання де на скріні видно що пишите щоб продавець сплатив обмін. странна ви жінка
Ответ дляNastja-70
Вот правда не поняла, почему Вы получали почтампом ? И почему Вы сразу не сбросили фото с размером пальто.
Когда Вы получили пальто и когда Вы предоставили продавцу фото с биркой ?
Когда Вы получили пальто и когда Вы предоставили продавцу фото с биркой ?
Это единственная ошибка покупателя, критическая ошибка. Первым делом нужно было слать фото с биркой не того размера, причем прямо не отходя от почтомата.
Но продавец знатный манипулятор, куча текста, куча эмоций, сути мало. В этом плане они с автором нашли друг друга
Но продавец знатный манипулятор, куча текста, куча эмоций, сути мало. В этом плане они с автором нашли друг друга
2
Ответ дляnatapri
Это единственная ошибка покупателя, критическая ошибка. Первым делом нужно было слать фото с биркой не того размера, причем прямо не отходя от почтомата.
Но продавец знатный манипулятор, куча текста, куча эмоций, сути мало. В этом плане они с автором нашли друг друга
Но продавец знатный манипулятор, куча текста, куча эмоций, сути мало. В этом плане они с автором нашли друг друга
Так, тепер я це розумію і визнаю. Я ж не знала, що мене заблокують і у мене не буде фізично можливості довести свою правоту. Тому аргументовано пояснювала, чому обмін не вирішить проблему, а тільки відбере кошти і час (тому що товар більшомірить).
Ответ дляmagazin_
на скріні продавця ви пишите що хотіли щоб він сплатив і не хотіли обмін( ви явно кажите багато чого нетак як є. навіщо ви дали посилання де на скріні видно що пишите щоб продавець сплатив обмін. странна ви жінка
Я спитала, хто сплачуватиме пересилання на обмін, якщо він очевидно не вирішить проблему. Ну де бачите, що я відмовилась сплатити повернення? Ось просто тицьніть мене носом.
Ооооо, що далі то цікавіше. Повідомленням вище пише тут в темі під нікому magazin_ сама продавчиня зі свого другого акаунту, за допомогою якого накручує собі рейтинг. Зайдіть подивіться взаємні покупки між цим акаунтом і ’Одяг і сумки’ та взаємні схвальні відгуки. Ну і телефон один і той самий на обох акаунтах вказаний)
Ответ дляNastja-70
Автор, Вы не поинтересовались ни замерами до покупки, ни размерной сеткой.
С чего Вы взяли, что модель данного пальто должна облегать тело, а не быть свободным.
С чего Вы взяли, что модель данного пальто должна облегать тело, а не быть свободным.
Та яке там облєгать. Мені просто потрібне чорне пальто розміру XS, як я замовила. Все.Це і всі мої вимоги до товару.
Ответ дляviktori_ya07
Ооооо, що далі то цікавіше. Повідомленням вище пише тут в темі під нікому magazin_ сама продавчиня зі свого другого акаунту, за допомогою якого накручує собі рейтинг. Зайдіть подивіться взаємні покупки між цим акаунтом і ’Одяг і сумки’ та взаємні схвальні відгуки. Ну і телефон один і той самий на обох акаунтах вказаний)
Вот опять вопрос, почему Вы этим не интересрвались до покупки ?
2
Ответ дляNastja-70
Вот опять вопрос, почему Вы этим не интересрвались до покупки ?
Ви знущаєтесь? Ціле розслідування вести? Просто надіюсь на порядність людей. Не маю права?
Ответ дляNastja-70
В каком месте я издеваюсь ? Для чего здесь гостевые и оценки. Наверное для принятия решения о покупке.
Настю, що і Ви також Олена? (Це так звати продавчиню). Яким чином все що Ви пишете звільняє від відповідальності продавця, який вислав невідповідний товар? І чому Ви не відповіли мені на жодне з моїх питань до Вас?
Ответ дляviktori_ya07
Настю, що і Ви також Олена? (Це так звати продавчиню). Яким чином все що Ви пишете звільняє від відповідальності продавця, який вислав невідповідний товар? І чому Ви не відповіли мені на жодне з моїх питань до Вас?
Не подошел размер, Вам предложили обмен.
1
Ответ дляNastja-70
Не подошел размер, Вам предложили обмен.
Знов за рибу гроші. Я вже на це Вам відповідала. Дякую за приділений час.
Ответ дляviktori_ya07
Знов за рибу гроші. Я вже на це Вам відповідала. Дякую за приділений час.
Вы не интересовались замерами, не интересовались размерной сеткой. Ваша основания на возврат денег в том, что получив размер XS оно пять будет велико.
Повторюсь, с чего Вы взяли, что продаваемая модель не должна быть свободной.
Повторюсь, с чего Вы взяли, что продаваемая модель не должна быть свободной.
1
Ответ дляNastja-70
Вы не интересовались замерами, не интересовались размерной сеткой. Ваша основания на возврат денег в том, что получив размер XS оно пять будет велико.
Повторюсь, с чего Вы взяли, что продаваемая модель не должна быть свободной.
Повторюсь, с чего Вы взяли, что продаваемая модель не должна быть свободной.
Я б могла заради поржати викласти фото доньки в пальті, або навіть моє фото, при тому що мій розмір М. Воно дуже більшомірить. Звідки я взяла як воно повинно сидіти? Ну напевно ж з фото в оголошенні, не з голови ж. А Ви чому мої питання ігноруєте?
я считаю, что правы вы автор, но вам мало это поможет.
возврат должен быть за счет продавца и если она настаивает на обмене, то пусть шлёт на отделение хс за свой счет, а вы его вернете из отделения.
правда, такие люди, получив деньги и возврат товара, могут его с почты не забрать и тогда покупатель в полном проигрыше.
у меня такое было.вернула термос, он не держал температуру.
хорошо,что не пальто...
возврат должен быть за счет продавца и если она настаивает на обмене, то пусть шлёт на отделение хс за свой счет, а вы его вернете из отделения.
правда, такие люди, получив деньги и возврат товара, могут его с почты не забрать и тогда покупатель в полном проигрыше.
у меня такое было.вернула термос, он не держал температуру.
хорошо,что не пальто...
Ответ дляАвокада
я считаю, что правы вы автор, но вам мало это поможет.
возврат должен быть за счет продавца и если она настаивает на обмене, то пусть шлёт на отделение хс за свой счет, а вы его вернете из отделения.
правда, такие люди, получив деньги и возврат товара, могут его с почты не забрать и тогда покупатель в полном проигрыше.
у меня такое было.вернула термос, он не держал температуру.
хорошо,что не пальто...
возврат должен быть за счет продавца и если она настаивает на обмене, то пусть шлёт на отделение хс за свой счет, а вы его вернете из отделения.
правда, такие люди, получив деньги и возврат товара, могут его с почты не забрать и тогда покупатель в полном проигрыше.
у меня такое было.вернула термос, он не держал температуру.
хорошо,что не пальто...
Дякую за підтримку) Прикро, що мало хто це визнає. Всі ті умови про повернення, що наведені в оголошеннях, можуть стосуватись виключно товару відповідної якості. Тобто продавець вислав мені відповідний товар, а він мені не підійшов, не сподобався тощо. Ось тоді розглядаються умови обміну або повернення за рахунок покупця. А товар, що не відповідає умовам угоди, повертається без жодних умов, ще й за рахунок продавця, це ж його провина, як можна її перекладати на покупця? Тому бачите скільки разів я тут запитувала одну з порадниць чи продає вона тут і чи знайома з законом про захист прав споживача? І що, відповів мені хтось?
Ответ дляviktori_ya07
Дякую за підтримку) Прикро, що мало хто це визнає. Всі ті умови про повернення, що наведені в оголошеннях, можуть стосуватись виключно товару відповідної якості. Тобто продавець вислав мені відповідний товар, а він мені не підійшов, не сподобався тощо. Ось тоді розглядаються умови обміну або повернення за рахунок покупця. А товар, що не відповідає умовам угоди, повертається без жодних умов, ще й за рахунок продавця, це ж його провина, як можна її перекладати на покупця? Тому бачите скільки разів я тут запитувала одну з порадниць чи продає вона тут і чи знайома з законом про захист прав споживача? І що, відповів мені хтось?
если бы вам прислали хс, то были не правы вы,что хотите обмена-возврата из почтомата.
а так это полностью косяк непорядочного продавца.
тут на днях была тема, как такая же умелица отправила по предоплате б/у кух.уголок за 2 тыс НП, ст-ть доставки 4200грн .
и что вы думаете? чуть не половина сказали, что продавец права.
сделала выводы, что надо им все кишки вымотать прежде, чем платить за товар.
а так это полностью косяк непорядочного продавца.
тут на днях была тема, как такая же умелица отправила по предоплате б/у кух.уголок за 2 тыс НП, ст-ть доставки 4200грн .
и что вы думаете? чуть не половина сказали, что продавец права.
сделала выводы, что надо им все кишки вымотать прежде, чем платить за товар.
Ответ дляАвокада
если бы вам прислали хс, то были не правы вы,что хотите обмена-возврата из почтомата.
а так это полностью косяк непорядочного продавца.
тут на днях была тема, как такая же умелица отправила по предоплате б/у кух.уголок за 2 тыс НП, ст-ть доставки 4200грн .
и что вы думаете? чуть не половина сказали, что продавец права.
сделала выводы, что надо им все кишки вымотать прежде, чем платить за товар.
а так это полностью косяк непорядочного продавца.
тут на днях была тема, как такая же умелица отправила по предоплате б/у кух.уголок за 2 тыс НП, ст-ть доставки 4200грн .
и что вы думаете? чуть не половина сказали, что продавец права.
сделала выводы, что надо им все кишки вымотать прежде, чем платить за товар.
Абсолютно вірно, золота Ви розумна людина! Дякую, що Ви є)
1
Ответ дляАвокада

Можливо завтра ввечері ще серію цього серіалу дам в ефір) Дуже повільно відповідають адміни, раз на кілька днів, на жаль. Буде цікаво - долучайтесь)
1
Ответ дляviktori_ya07
Можливо завтра ввечері ще серію цього серіалу дам в ефір) Дуже повільно відповідають адміни, раз на кілька днів, на жаль. Буде цікаво - долучайтесь)
обв’язково.буду слідкувати,підпишусь.
бажаю, щоб все владналось на вашу користь ,тому що продавець нічого не втрачає.
а покупець і гроші, і непотрібний товар, ще й інше пальто треба придбати.
бажаю, щоб все владналось на вашу користь ,тому що продавець нічого не втрачає.
а покупець і гроші, і непотрібний товар, ще й інше пальто треба придбати.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу