Мир Мир Мир!• 11 мая 2023
Дочка отказалась сегодня идти в школу
Причина- не идет ее подруга.. 6 класс, говорит она не хочет быта там одна, девочки с которыми они не дружат будут ее хейтить… Ее подружка более боевая девочка и я так понимаю вместе они дают отпор, а сама наверное не справляется.. Что предпринять в данной ситуации? Я ужасно злая, пошла бы их всех поразрывала , но понимаю что это не выход…
показать весь текст
2
Горня капучіно• 11 мая 2023
Ответ дляAlenaG
Серйозно?
Деяким людям потрібно самим побувати в ситуації щоб дойшло..
Ви приходите завтра на роботу, сидять ваші колеги, і при вас, починають разом обговорювати на весь кабінет що ви з дебільною зачіскою, тупити ваш коньок, жирна-товста, дурно тхне, продовжувати? І ні, нічого страшного, сідайте і спокійно працюйте, це не булінг.
І не потрібно зараз розказувати, що дорослі це люди, а діти ні.
В мене знайома так довела свою доньку, вся її допомога заключалася: ’Не звертай уваги’, ’Хай собі говорять, вони дурні’. Бідна дитина зараз в такому стані що не передати.
По темі, треба щось робити обов´язково. Вчитель, директор, перехід в іншу школу, при неможливості на дистанції
Деяким людям потрібно самим побувати в ситуації щоб дойшло..
Ви приходите завтра на роботу, сидять ваші колеги, і при вас, починають разом обговорювати на весь кабінет що ви з дебільною зачіскою, тупити ваш коньок, жирна-товста, дурно тхне, продовжувати? І ні, нічого страшного, сідайте і спокійно працюйте, це не булінг.
І не потрібно зараз розказувати, що дорослі це люди, а діти ні.
В мене знайома так довела свою доньку, вся її допомога заключалася: ’Не звертай уваги’, ’Хай собі говорять, вони дурні’. Бідна дитина зараз в такому стані що не передати.
По темі, треба щось робити обов´язково. Вчитель, директор, перехід в іншу школу, при неможливості на дистанції
Ото вас понесло....не буду заважати вам розмовляти із собою.
автор
Мир Мир Мир!
• 11 мая 2023
Ответ дляAlenaG
Серйозно?
Деяким людям потрібно самим побувати в ситуації щоб дойшло..
Ви приходите завтра на роботу, сидять ваші колеги, і при вас, починають разом обговорювати на весь кабінет що ви з дебільною зачіскою, тупити ваш коньок, жирна-товста, дурно тхне, продовжувати? І ні, нічого страшного, сідайте і спокійно працюйте, це не булінг.
І не потрібно зараз розказувати, що дорослі це люди, а діти ні.
В мене знайома так довела свою доньку, вся її допомога заключалася: ’Не звертай уваги’, ’Хай собі говорять, вони дурні’. Бідна дитина зараз в такому стані що не передати.
По темі, треба щось робити обов´язково. Вчитель, директор, перехід в іншу школу, при неможливості на дистанції
Деяким людям потрібно самим побувати в ситуації щоб дойшло..
Ви приходите завтра на роботу, сидять ваші колеги, і при вас, починають разом обговорювати на весь кабінет що ви з дебільною зачіскою, тупити ваш коньок, жирна-товста, дурно тхне, продовжувати? І ні, нічого страшного, сідайте і спокійно працюйте, це не булінг.
І не потрібно зараз розказувати, що дорослі це люди, а діти ні.
В мене знайома так довела свою доньку, вся її допомога заключалася: ’Не звертай уваги’, ’Хай собі говорять, вони дурні’. Бідна дитина зараз в такому стані що не передати.
По темі, треба щось робити обов´язково. Вчитель, директор, перехід в іншу школу, при неможливості на дистанції
Я с Вами согласна. Одно дело обсуждать за спиной, другое дело в открытую , вовлекая других. Я считаю это тоже буллинг своего рода
1
автор
Мир Мир Мир!
• 11 мая 2023
Ответ дляГорня капучіно
Хахаха. За допомогою Фемілі лінк неможливо бачити всі переписки і групи.
У меня есть доступ ко всему. Я не понимаю вашу позицию, что Вы пытаетесь доказать? Что я вру и дочка мне врет ?
Kot_v_meshke• 11 мая 2023
Для початку треба точно зясувати, в чому причина. Чи є той булінг насправді, ви ж пишете, что дитині клас і школа подобаються. То як це може поєднуватися з тим, що її там нібито хейтять?
Скоріш за все, дитина просто не хоче бути в школі без найкращої подружки (згадайте себе в тому віці, скрізь разом і до туалету теж). В цьому випадку слід пояснити дитині, що скрізь разом не завжди буде, не треба так сильно бути залежною від інших.
Почніть з розмови з класними керівником, з мамою подружки. Чи в чаті напишіть батьками, що є певні проблеми, що вони чули або знають від дітей.
Скоріш за все, дитина просто не хоче бути в школі без найкращої подружки (згадайте себе в тому віці, скрізь разом і до туалету теж). В цьому випадку слід пояснити дитині, що скрізь разом не завжди буде, не треба так сильно бути залежною від інших.
Почніть з розмови з класними керівником, з мамою подружки. Чи в чаті напишіть батьками, що є певні проблеми, що вони чули або знають від дітей.
1
Крошечка-хаврошечка• 11 мая 2023
Ответ дляМир Мир Мир!
Я даже не рассматриваю такой вариант.. Во первых У нас одна школа, мы живем в селе под Киевом, а во вторых если ситуация усугубится, то это они будут искать другие школы…
А ситуация ещё не усугубилась?
Копуша• 11 мая 2023
А ваша дочь с подружкой тех, других не обсуждает?))
Описанная ситуация - это просто подростки. Для них нормально дружить группами против друг друга
Не делайте из мухи слона. Я бы на вашем месте пообщалась бы с классной в ключе, что разделение класса на группы и дружба друг против друга до добра не доведут. Чтобы классная обратила внимание
Описанная ситуация - это просто подростки. Для них нормально дружить группами против друг друга
Не делайте из мухи слона. Я бы на вашем месте пообщалась бы с классной в ключе, что разделение класса на группы и дружба друг против друга до добра не доведут. Чтобы классная обратила внимание
2
Как_б_не_так• 11 мая 2023
Ответ дляМир Мир Мир!
Дочка не хочет чтобы я вмешивалась, говорит сама справится
Скажіть їй, що коли вона відчуватиме, що не справляється, нехай одразу до вас іде, ви вже залучите важку артилерію.
А взагалі винен завжди лише класний керівник. В першій діти цькували інших - мою дитину, ще одну дівчину і одного хлопчика. Не прям сильно, але постійно. Класний керівник реагувала мляво. Через повномасштабне довелося змінити школу, і от я побачила, як буває, коли вчитель не зацікавлений у булінгу і це політика школи в цілому. В клас протягом навчального року приходили нові діти, яким довелося свої школи залишити. І двох із них цькували. З моменту виникнення проблеми і повідомлення вчителя до повного вирішення питання минуло лише два тижні. Донька з радістю йде в школу і поважає класовода. А як її поважаю я - це не передати))
А взагалі винен завжди лише класний керівник. В першій діти цькували інших - мою дитину, ще одну дівчину і одного хлопчика. Не прям сильно, але постійно. Класний керівник реагувала мляво. Через повномасштабне довелося змінити школу, і от я побачила, як буває, коли вчитель не зацікавлений у булінгу і це політика школи в цілому. В клас протягом навчального року приходили нові діти, яким довелося свої школи залишити. І двох із них цькували. З моменту виникнення проблеми і повідомлення вчителя до повного вирішення питання минуло лише два тижні. Донька з радістю йде в школу і поважає класовода. А як її поважаю я - це не передати))
1
Как_б_не_так• 11 мая 2023
Ответ дляМир Мир Мир!
Надеюсь.. у нас молодая классная… детей нет, мне кажется она не сможет разрулить. Еще боюсь , что может рассказать , что я приходила детям и будет хуже . И тогда уже точно придется идти мне самой к ним разговаривать
Ви не маєте права до чужих дітей підходити.
Це має робити вчитель, за потреби - підключати інших працівників школи, можливо, більш обізнаних з превенції булінгу.
Є алгоритм для директора школи:
Крок 1. Необхідно повідомити директору школи про випадок булінгу або підозру щодо нього. Це можуть зробити всі учасники освітнього процесу: учні, батьки та педагоги.
Повідомлення мають прийматись усно або письмово, особисто або засобами електронної комунікації.
Крок 2. Директор впродовж першої доби від отримання повідомлення має обов’язково повідомити про випадок:
поліції;
батькам учнів-учасників булінгу;
службі у справах дітей для того, щоби з’ясувати причини випадку булінгу та усунути їх, а також для соціального захисту дітей, які стали сторонами булінгу;
додатково – центру соціальної служби для сім’ї та молоді. Цей центр має оцінити потреби сторін булінгу, визначити методи соціальної роботи, визначити та потім надати соціальні послуги, забезпечити психологічну підтримку.
Важливо: Якщо трапився випадок, через який дитина потребує медичної допомоги, то директор обов’язково має викликати швидку.
Крок 3. Директор має скликати засідання комісії з розгляду випадку булінгу впродовж 3-х робочих днів із дня отримання заяви або повідомлення.
Комісія може розглядати заяву не більше 10-ти робочих днів із дня отримання заяви або повідомлення керівником закладу освіти.
КОМІСІЯ І ЗАСІДАННЯ
Комісія має бути затверджена на початку навчального року. Постійний склад:
голова (зазвичай це директор);
педагогічні працівники;
практичний психолог;
соціальний педагог;
представник служби у справах дітей;
представник центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.
Варіативний склад комісії: батьки, сторони булінгу та інші представники суб’єктів реагування (органи місцевого самоврядування, засновник закладу освіти або уповноважений ним орган та територіальні органи національної поліції).
Як відбувається засідання комісії:
1. Секретар має повідомити всім членам, заявнику та іншим зацікавленим особам про порядок денний засідання, дату, час і місце проведення, надати або надіслати необхідні матеріали. Це все має відбуватися не пізніше 18-ї години за день до засідання комісії. Тобто, якщо засідання заплановано на вівторок, то не пізніше, ніж о 18-й годині понеділка мають бути поінформовані всі члени комісії.
2. Щоби засідання вважалося правомірним, повинні бути ⅔ її членів. Рішення комісія ухвалює більшістю голосів через відкрите голосування. У випадку, якщо голоси розділилися навпіл, останнім голосом є голос директора, оскільки він є головою комісії.
3. Протягом засідання секретар комісії веде протокол. Є форма цього протоколу, згідно з додатком до наказу.
4. У протоколі зазначається, які рішення ухвалює комісія, визначено потреби сторін булінгу в соціальних та психолого-педагогічних послугах, перераховано їх. А також – які мають бути вжиті інші заходи для усунення причин булінгу, рекомендації для педпрацівників, батьків або інших законних представників неповнолітньої особи.
5. Керівник закладу освіти наказом має оформити протокол засідання комісії.
Діяльність комісії не закінчується на тому, щоби визначити, що робити. Після вжитих заходів вона має далі збиратися на заплановані засідання і моніторити ефективність заходів виховного впливу, визначати, чи треба їх коригувати.
Це має робити вчитель, за потреби - підключати інших працівників школи, можливо, більш обізнаних з превенції булінгу.
Є алгоритм для директора школи:
Крок 1. Необхідно повідомити директору школи про випадок булінгу або підозру щодо нього. Це можуть зробити всі учасники освітнього процесу: учні, батьки та педагоги.
Повідомлення мають прийматись усно або письмово, особисто або засобами електронної комунікації.
Крок 2. Директор впродовж першої доби від отримання повідомлення має обов’язково повідомити про випадок:
поліції;
батькам учнів-учасників булінгу;
службі у справах дітей для того, щоби з’ясувати причини випадку булінгу та усунути їх, а також для соціального захисту дітей, які стали сторонами булінгу;
додатково – центру соціальної служби для сім’ї та молоді. Цей центр має оцінити потреби сторін булінгу, визначити методи соціальної роботи, визначити та потім надати соціальні послуги, забезпечити психологічну підтримку.
Важливо: Якщо трапився випадок, через який дитина потребує медичної допомоги, то директор обов’язково має викликати швидку.
Крок 3. Директор має скликати засідання комісії з розгляду випадку булінгу впродовж 3-х робочих днів із дня отримання заяви або повідомлення.
Комісія може розглядати заяву не більше 10-ти робочих днів із дня отримання заяви або повідомлення керівником закладу освіти.
КОМІСІЯ І ЗАСІДАННЯ
Комісія має бути затверджена на початку навчального року. Постійний склад:
голова (зазвичай це директор);
педагогічні працівники;
практичний психолог;
соціальний педагог;
представник служби у справах дітей;
представник центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.
Варіативний склад комісії: батьки, сторони булінгу та інші представники суб’єктів реагування (органи місцевого самоврядування, засновник закладу освіти або уповноважений ним орган та територіальні органи національної поліції).
Як відбувається засідання комісії:
1. Секретар має повідомити всім членам, заявнику та іншим зацікавленим особам про порядок денний засідання, дату, час і місце проведення, надати або надіслати необхідні матеріали. Це все має відбуватися не пізніше 18-ї години за день до засідання комісії. Тобто, якщо засідання заплановано на вівторок, то не пізніше, ніж о 18-й годині понеділка мають бути поінформовані всі члени комісії.
2. Щоби засідання вважалося правомірним, повинні бути ⅔ її членів. Рішення комісія ухвалює більшістю голосів через відкрите голосування. У випадку, якщо голоси розділилися навпіл, останнім голосом є голос директора, оскільки він є головою комісії.
3. Протягом засідання секретар комісії веде протокол. Є форма цього протоколу, згідно з додатком до наказу.
4. У протоколі зазначається, які рішення ухвалює комісія, визначено потреби сторін булінгу в соціальних та психолого-педагогічних послугах, перераховано їх. А також – які мають бути вжиті інші заходи для усунення причин булінгу, рекомендації для педпрацівників, батьків або інших законних представників неповнолітньої особи.
5. Керівник закладу освіти наказом має оформити протокол засідання комісії.
Діяльність комісії не закінчується на тому, щоби визначити, що робити. Після вжитих заходів вона має далі збиратися на заплановані засідання і моніторити ефективність заходів виховного впливу, визначати, чи треба їх коригувати.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу