Як міряти?• 24 июня 2024
Почему европейское образование теряет в качестве, в отличии от
Образования в азиатских странах и Эстонии.
Говорю про результаты PISA.
Стабильно азиаты на первых местах последние пару лет
Говорю про результаты PISA.
Стабильно азиаты на первых местах последние пару лет
Айпишница• 24 июня 2024
1) Піза - досить необ´єктивний показник.
2) Азіати трудоголіки з дитинства
2) Азіати трудоголіки з дитинства
12
автор
Як міряти?
• 24 июня 2024
Ответ дляАйпишница
1) Піза - досить необ´єктивний показник.
2) Азіати трудоголіки з дитинства
2) Азіати трудоголіки з дитинства
Почему не объективный?
автор
Як міряти?
• 24 июня 2024
Ответ дляКапитанльнаЯ
Та пофіг на ту азіатську освіту. Українська найкраща
Украина на 41 месте из 80 за 2022
1
1
Купи слона• 24 июня 2024
Первый раз слышу, что в Эстония славится хорошим образованием.
В Азии по разному, там очень большая конкуренция, учатся только очень богатые и реально талантливые. Остальные малограмотные.
В Азии по разному, там очень большая конкуренция, учатся только очень богатые и реально талантливые. Остальные малограмотные.
3
Айпишница• 24 июня 2024
Ответ дляЯк міряти?
Почему не объективный?
Він досить специфічний в плані подання самої умови.
Хоча я неточно висловилася. Він не абсолютно об´єктивний - це мала на увазі .
Хоча я неточно висловилася. Він не абсолютно об´єктивний - це мала на увазі .
Пишна молодиця• 24 июня 2024
Ответ дляКапитанльнаЯ
Та пофіг на ту азіатську освіту. Українська найкраща
100%
1
автор
Як міряти?
• 24 июня 2024
Ответ дляАйпишница
Він досить специфічний в плані подання самої умови.
Хоча я неточно висловилася. Він не абсолютно об´єктивний - це мала на увазі .
Хоча я неточно висловилася. Він не абсолютно об´єктивний - це мала на увазі .
Он больше направлен на оценку способности анализировать информацию, а не на энциклопедические знания, это довольно интересно, особенно если динамику смотреть
Цикавенная• 24 июня 2024
Бо верхівці потрібні покірні і тупі телята, які будуть робити все, що їм скажуть.
Навіть вже зараз європейців більше цікавить, куди засадити піську , ніж , наприклад, вчитись новому.
Європейці з раси войовників - відкривачів за 500 років перетворились в медуз , які не живуть, а існують. І то ненадовго.
Варто згадати славнозвісний експеримент з мишами. Те саме зараз відбувається на Європейському континенті. Лише сліпий цього не бачить.
Навіть вже зараз європейців більше цікавить, куди засадити піську , ніж , наприклад, вчитись новому.
Європейці з раси войовників - відкривачів за 500 років перетворились в медуз , які не живуть, а існують. І то ненадовго.
Варто згадати славнозвісний експеримент з мишами. Те саме зараз відбувається на Європейському континенті. Лише сліпий цього не бачить.
3
4
КапитанльнаЯ• 24 июня 2024
Ответ дляЦикавенная
Бо верхівці потрібні покірні і тупі телята, які будуть робити все, що їм скажуть.
Навіть вже зараз європейців більше цікавить, куди засадити піську , ніж , наприклад, вчитись новому.
Європейці з раси войовників - відкривачів за 500 років перетворились в медуз , які не живуть, а існують. І то ненадовго.
Варто згадати славнозвісний експеримент з мишами. Те саме зараз відбувається на Європейському континенті. Лише сліпий цього не бачить.
Навіть вже зараз європейців більше цікавить, куди засадити піську , ніж , наприклад, вчитись новому.
Європейці з раси войовників - відкривачів за 500 років перетворились в медуз , які не живуть, а існують. І то ненадовго.
Варто згадати славнозвісний експеримент з мишами. Те саме зараз відбувається на Європейському континенті. Лише сліпий цього не бачить.
Ну ще таких покірних телят як в Україні потрібно пошукати
3
Отчебучкина• 24 июня 2024
Ответ дляКапитанльнаЯ
Та пофіг на ту азіатську освіту. Українська найкраща
Вообще нет, украинское образование не про что уже давно
5
КапитанльнаЯ• 24 июня 2024
Ответ дляОтчебучкина
Вообще нет, украинское образование не про что уже давно
Розкажіть це яжемамкам, які у Європу виїхали, і розповідають, що їхні дітачки на голову вище європейських однолітків
1
Реанимация• 24 июня 2024
Ответ дляЦикавенная
Бо верхівці потрібні покірні і тупі телята, які будуть робити все, що їм скажуть.
Навіть вже зараз європейців більше цікавить, куди засадити піську , ніж , наприклад, вчитись новому.
Європейці з раси войовників - відкривачів за 500 років перетворились в медуз , які не живуть, а існують. І то ненадовго.
Варто згадати славнозвісний експеримент з мишами. Те саме зараз відбувається на Європейському континенті. Лише сліпий цього не бачить.
Навіть вже зараз європейців більше цікавить, куди засадити піську , ніж , наприклад, вчитись новому.
Європейці з раси войовників - відкривачів за 500 років перетворились в медуз , які не живуть, а існують. І то ненадовго.
Варто згадати славнозвісний експеримент з мишами. Те саме зараз відбувається на Європейському континенті. Лише сліпий цього не бачить.
Так, нещодавно чоловіку казала, що Європа зараз це як діти успішних багатих батьків. Спочивають на лаврах.
2
НеКонец-Света• 24 июня 2024
Ответ дляКапитанльнаЯ
Розкажіть це яжемамкам, які у Європу виїхали, і розповідають, що їхні дітачки на голову вище європейських однолітків
так это правда, если судить по начальной и средней школе. Европейская школьная программа отстает от украинской.
Но уровень образования оценивают по завершенному курсу образования от ясель до диплома о высшем образовании.
То есть там в начальных классах дети играют, но постепенно программа усложняется. В Европе учат больше практическим навыкам, и то, что важно во взрослой жизни - этому уделяется намного больше времени.
А у нас скорее энциклопедическим знаниям. Поэтому на выходе мы имеем эрудированного ’ботаника’, а там - человека с практическими навыками)
И получается у нас большой разрыв между талантливыми детьми и двоечниками. А там все более менее ровно, дети осваивают навыки, которые им пригодятся в будущих профессиях, а не забудутся через пару лет.
Но уровень образования оценивают по завершенному курсу образования от ясель до диплома о высшем образовании.
То есть там в начальных классах дети играют, но постепенно программа усложняется. В Европе учат больше практическим навыкам, и то, что важно во взрослой жизни - этому уделяется намного больше времени.
А у нас скорее энциклопедическим знаниям. Поэтому на выходе мы имеем эрудированного ’ботаника’, а там - человека с практическими навыками)
И получается у нас большой разрыв между талантливыми детьми и двоечниками. А там все более менее ровно, дети осваивают навыки, которые им пригодятся в будущих профессиях, а не забудутся через пару лет.
10
Заюшка_хозяюшка• 24 июня 2024
Что ни возьми в руки, все ’made in China’
Явно, не тугодумы, на голову впереди всех.
Явно, не тугодумы, на голову впереди всех.
НеКонец-Света• 24 июня 2024
Ответ дляЯк міряти?
Он больше направлен на оценку способности анализировать информацию, а не на энциклопедические знания, это довольно интересно, особенно если динамику смотреть
азиатские дети намного быстрее и проще осваивают математику. Это связано со спецификой их языка. У них проще обозначения числе и поэтому они намного быстрее начинают считать. И им легче даются другие операции с числами.
Цикавенная• 24 июня 2024
Ответ дляКапитанльнаЯ
Ну ще таких покірних телят як в Україні потрібно пошукати
А Ви думаєте, чому українців так цілеспрямовано знищують?
Не за землі, а за нескорений бунтівний дух.
То правда , що наших завжди видно серед інших європейців: не одяг, не надуті губи їх вирізняють, а саме дух і ментальність і винахідливість.
Не за землі, а за нескорений бунтівний дух.
То правда , що наших завжди видно серед інших європейців: не одяг, не надуті губи їх вирізняють, а саме дух і ментальність і винахідливість.
1
2
5
НеКонец-Света• 24 июня 2024
Ось про що мова (допис не мій, а колеги):
Курс математики в Європі відстає від українського на рік-півтора. Діти, що приїхали з України, повторюють те, що вже вчили, але через те, що на вивчення, наприклад, десятичних дробів, відведено не два місяця, як у нас, а цілих півроку, засвоєння відбувається грунтовніше. Тобто засадничі математичні знання закріплюються практичніше і органічніше. Так, це відбувається за рахунок розтягування в часі тих тем, що в українській школі вивчаються прожогом, за рахунок зрештою відсутності в шкільній програмі елементів вищої математики - функцій та котангенсів, але дає ту математичну базу, яку в українських школах кращі вчителі вбивають в голови учнів шляхом великої кількості математичних задач і їх великою інтенсивністю. Але якщо учень не встигає зрозуміти тему, то відстає вже назавжди. Практичне застосування арифметики та математики з геометрією - ось головне в курсі.
І багато інших прикладів.
Курс математики в Європі відстає від українського на рік-півтора. Діти, що приїхали з України, повторюють те, що вже вчили, але через те, що на вивчення, наприклад, десятичних дробів, відведено не два місяця, як у нас, а цілих півроку, засвоєння відбувається грунтовніше. Тобто засадничі математичні знання закріплюються практичніше і органічніше. Так, це відбувається за рахунок розтягування в часі тих тем, що в українській школі вивчаються прожогом, за рахунок зрештою відсутності в шкільній програмі елементів вищої математики - функцій та котангенсів, але дає ту математичну базу, яку в українських школах кращі вчителі вбивають в голови учнів шляхом великої кількості математичних задач і їх великою інтенсивністю. Але якщо учень не встигає зрозуміти тему, то відстає вже назавжди. Практичне застосування арифметики та математики з геометрією - ось головне в курсі.
І багато інших прикладів.
5
Ну ниче се• 24 июня 2024
Азіатські діти мають по кілька годин математики щодня, а не 3-4 уроки на тиждень, як в Україні
В Азії найтупіших доводять до високого рівня в науках через велику кількість щоденної практики
От і весь секрет
В Азії найтупіших доводять до високого рівня в науках через велику кількість щоденної практики
От і весь секрет
Мушля з Криму• 24 июня 2024
Ответ дляЯк міряти?
Почему не объективный?
Патамушта правильно « в отличиЕ « , а не « в отличиИ «
Айпишница• 24 июня 2024
Ответ дляНеКонец-Света
азиатские дети намного быстрее и проще осваивают математику. Это связано со спецификой их языка. У них проще обозначения числе и поэтому они намного быстрее начинают считать. И им легче даются другие операции с числами.
Якщо чесно, арифметика до всього об´єму математики - мізер.
У французькій також, щоб сказати 92 треба сказати чотири по 20 і дванадцять. Не думаю, що це їм допомагає.
У французькій також, щоб сказати 92 треба сказати чотири по 20 і дванадцять. Не думаю, що це їм допомагає.
1
Ну ниче се• 24 июня 2024
Про вищий рівень знань після української школи, ніж після європейської - теж міф
Син олімпіадник і манівець, нмт 200
Математику при вступі за кордон здав, але то було в рази більше і складніше, ніж в Україні
Така ж історія з його товаришем
Син олімпіадник і манівець, нмт 200
Математику при вступі за кордон здав, але то було в рази більше і складніше, ніж в Україні
Така ж історія з його товаришем
КапитанльнаЯ• 24 июня 2024
Ответ дляАйпишница
Якщо чесно, арифметика до всього об´єму математики - мізер.
У французькій також, щоб сказати 92 треба сказати чотири по 20 і дванадцять. Не думаю, що це їм допомагає.
У французькій також, щоб сказати 92 треба сказати чотири по 20 і дванадцять. Не думаю, що це їм допомагає.
Цікаво чому в німецькій мові двозначні числа задом наперед говорять? Наприклад 25 в німецькій мові 5 і 20
1
Борода• 24 июня 2024
Ответ дляНеКонец-Света
Ось про що мова (допис не мій, а колеги):
Курс математики в Європі відстає від українського на рік-півтора. Діти, що приїхали з України, повторюють те, що вже вчили, але через те, що на вивчення, наприклад, десятичних дробів, відведено не два місяця, як у нас, а цілих півроку, засвоєння відбувається грунтовніше. Тобто засадничі математичні знання закріплюються практичніше і органічніше. Так, це відбувається за рахунок розтягування в часі тих тем, що в українській школі вивчаються прожогом, за рахунок зрештою відсутності в шкільній програмі елементів вищої математики - функцій та котангенсів, але дає ту математичну базу, яку в українських школах кращі вчителі вбивають в голови учнів шляхом великої кількості математичних задач і їх великою інтенсивністю. Але якщо учень не встигає зрозуміти тему, то відстає вже назавжди. Практичне застосування арифметики та математики з геометрією - ось головне в курсі.
І багато інших прикладів.
Курс математики в Європі відстає від українського на рік-півтора. Діти, що приїхали з України, повторюють те, що вже вчили, але через те, що на вивчення, наприклад, десятичних дробів, відведено не два місяця, як у нас, а цілих півроку, засвоєння відбувається грунтовніше. Тобто засадничі математичні знання закріплюються практичніше і органічніше. Так, це відбувається за рахунок розтягування в часі тих тем, що в українській школі вивчаються прожогом, за рахунок зрештою відсутності в шкільній програмі елементів вищої математики - функцій та котангенсів, але дає ту математичну базу, яку в українських школах кращі вчителі вбивають в голови учнів шляхом великої кількості математичних задач і їх великою інтенсивністю. Але якщо учень не встигає зрозуміти тему, то відстає вже назавжди. Практичне застосування арифметики та математики з геометрією - ось головне в курсі.
І багато інших прикладів.
Я скажу за Польщу.
До д..и їхня освіта.
Я не розумію, у нас є : укр мова, література, зарубіжна література. 3 предмети.
У них це все 1- польська мова, література і зарубіжна. От що можна вивчити ?
Математика, то мене реально шляк трафляє, як сідаю дивитися.
5 клас нема жодого поняття, як записати скорочено задачу, та й самих задач, як таких майже нема.
Приклади на рівні : 15+9+11+10. Згрупувати, як краще порахувати.
Віднімання в стовпчик :435-113 такого плану.
Або -2- -5. Чи 0.5:0.01
Жодного поняття про ’х’ і складання елементарних рівнянь...
Якщо біологія, географія нормальні, то точні науки - точно неучі ростуть.
В дитини середня красу з математики ( 6- бальна система) 3.2. Польська 3.25.
До д..и їхня освіта.
Я не розумію, у нас є : укр мова, література, зарубіжна література. 3 предмети.
У них це все 1- польська мова, література і зарубіжна. От що можна вивчити ?
Математика, то мене реально шляк трафляє, як сідаю дивитися.
5 клас нема жодого поняття, як записати скорочено задачу, та й самих задач, як таких майже нема.
Приклади на рівні : 15+9+11+10. Згрупувати, як краще порахувати.
Віднімання в стовпчик :435-113 такого плану.
Або -2- -5. Чи 0.5:0.01
Жодного поняття про ’х’ і складання елементарних рівнянь...
Якщо біологія, географія нормальні, то точні науки - точно неучі ростуть.
В дитини середня красу з математики ( 6- бальна система) 3.2. Польська 3.25.
Айпишница• 24 июня 2024
Ответ дляНеКонец-Света
Ось про що мова (допис не мій, а колеги):
Курс математики в Європі відстає від українського на рік-півтора. Діти, що приїхали з України, повторюють те, що вже вчили, але через те, що на вивчення, наприклад, десятичних дробів, відведено не два місяця, як у нас, а цілих півроку, засвоєння відбувається грунтовніше. Тобто засадничі математичні знання закріплюються практичніше і органічніше. Так, це відбувається за рахунок розтягування в часі тих тем, що в українській школі вивчаються прожогом, за рахунок зрештою відсутності в шкільній програмі елементів вищої математики - функцій та котангенсів, але дає ту математичну базу, яку в українських школах кращі вчителі вбивають в голови учнів шляхом великої кількості математичних задач і їх великою інтенсивністю. Але якщо учень не встигає зрозуміти тему, то відстає вже назавжди. Практичне застосування арифметики та математики з геометрією - ось головне в курсі.
І багато інших прикладів.
Курс математики в Європі відстає від українського на рік-півтора. Діти, що приїхали з України, повторюють те, що вже вчили, але через те, що на вивчення, наприклад, десятичних дробів, відведено не два місяця, як у нас, а цілих півроку, засвоєння відбувається грунтовніше. Тобто засадничі математичні знання закріплюються практичніше і органічніше. Так, це відбувається за рахунок розтягування в часі тих тем, що в українській школі вивчаються прожогом, за рахунок зрештою відсутності в шкільній програмі елементів вищої математики - функцій та котангенсів, але дає ту математичну базу, яку в українських школах кращі вчителі вбивають в голови учнів шляхом великої кількості математичних задач і їх великою інтенсивністю. Але якщо учень не встигає зрозуміти тему, то відстає вже назавжди. Практичне застосування арифметики та математики з геометрією - ось головне в курсі.
І багато інших прикладів.
+ 100. Додам, що там не вчать похідних, інтегралів, логарифмів і показникових рівнянь, тобто це фактично весь 10-11 класи.
1
Айпишница• 24 июня 2024
Ответ дляКапитанльнаЯ
Цікаво чому в німецькій мові двозначні числа задом наперед говорять? Наприклад 25 в німецькій мові 5 і 20
Не знаю, чому, це питання до філологів.
КапитанльнаЯ• 24 июня 2024
Ответ дляАйпишница
+ 100. Додам, що там не вчать похідних, інтегралів, логарифмів і показникових рівнянь, тобто це фактично весь 10-11 класи.
Вам воно в житті сильно знадобилося?
1
ГороховаЯ• 24 июня 2024
Ответ дляКапитанльнаЯ
Розкажіть це яжемамкам, які у Європу виїхали, і розповідають, що їхні дітачки на голову вище європейських однолітків
Это зависит от того способный ли ребёнок. Моего в европейской школе на выпускном отметили как добившегося хороших результатов, а кого-то оставляют на второй год. Всё индивидуально.
Но в Европе укр высшее образование не ценится. Факт.
Но в Европе укр высшее образование не ценится. Факт.
1
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу